Po dwóch meczach na ten moment wrażenia negatywne. Pierdolnik na ekranie, próbowałem to wyłączyć ale jak się wyłączy HUD to znikają również cele i np. co jest idiotyczne celowniki w broni lotniczej.
Moja postać za każdym razem drze ryja. Nie wiem ile można tego słuchać, ja po kilku zgonach już miałem tego serdecznie dosyć. To teatralne "nie podchodzcie do mnie!". Tragedia.
I te wstawki przed i po meczu. NA CHOLERE. Chuj mnie obchodzi kto zestrzelił największą ilość maszyn.
Jak mozna wydac gre multiplayer bez SP, majac tyle lat doswiadczenia i w ktorej strzelanie jest skopane tj. strzelasz przez celownik i pociski ida w niebo?
Chcialbym doczekac dnia, w ktorym tego typu tytul w ogole sie na premiere nie sprzeda i nagle producenci i wydawcy pojda po rozum i godnosc czlowieka i zwyczajnie zaczna dbac o jakosc...
Byłem raczej przekonany, że po przy premierze BV DICE upadło tak nisko, że niżej się nie da. Obecna premiera zweryfikowała moje przekonania...
Zupełnie nie mam doświadczenia w shooterach sieciowych, pierwszy BF w jakiego grałem to V (był też dla mnie pierwszym shooterem w multi w ogóle) i mega mi się podobał, następnie 4 która podoba mi się jeszcze bardziej. Ale jeśli dla mnie, totalnego laika bf2042 jest totalnie kiepski to dla kogo jest przeznaczony ten produkt? Nie chciało mi się nawet dograć 10h triala i wróciłem do do starych odsłon.
Ja tam się nadal zastanawiam co za debil zrezygnował z normalnego czytelnego menu tablicy wyników. Nie można nawet zmienić drużyny. Dużo by pisać grałem już prawie 20h i ten patach praktycznie nic nie poprawił.
Po co zatrudniać beta-testerów skoro teraz już końcowy odbiorca go przetestuje i w dodatku zapłaci 500zł za tę "przyjemność" oraz zamówi przedpremierowo , pokrzyczy pokrzyczy ale nadal będzie grał a my sobie na spokojnie połatamy ten "produkt" po premierze , żałosne ale tak gracze rozpuścili wydawców
Battlefield nie jest już battlefield'em. Jak kiedyś włączyłem Battlefield bad of company 2 to wiedziałem, że gram w battlefield. Znając życie, spadły im zyski z poprzednich części a jak zobaczyli olbrzymi zarobek COD czy fortnite to od razu postanowili "poprawić i ulepszyć" serię. Tylko zapomnieli co stworzyło historię tej serii.
Wreście patch ... Mam nadzieje ,że lagowanie serwerów ogarną . Bo to wkurza bardziej niż niedoróbki graficzne
Mam wrażenie na podstawie materiałów które widziałem ze potencjalnie najlepszy element nowego BFa to Portal... dlatego ze można grę doprowadzić do stanu przypominającego poprzednie gry.
Na ta chwile po kontakcie z beta nie wiem nawet czy grę kupie na promocji i będzie to pierwszy BF od trojki którego nie będę miał w kolekcji.
Chyba ze DICE odkręci sporo z wprowadzonych zmian o 180 stopni, wtedy, kto wie.
Ta gra nie daje takiego funu jak BF3. 4 czy nawet 1. Niestety, ale to nie to czego oczekiwałem.
Ta gra to tragedia, mam testowe 10 godzin i nie mam zamiaru ich kończyć... Czuć jakby się grało w betę, gra się laguje, martwi żołnierze dostają klasycznych drgawek... Czuję się jakbym grał w jakiegoś popsutego CoDa dla dzieci, a nie w BFa.
Bardzo dziwne, biorąc pod uwagę, że BF V był jeszcze bardzo dobry. Co im się stało przez ten krótki czas, to ja nie wiem. Chyba chcieli nieudolnie zrobić skok na kasę i podlizać się jakimś dzieciom z fortnajta...
Sądząc po tym jak wygląda gra, a zwłaszcza jak działa to można spodziewać się że jeszcze w grudniu będzie spora przecena ;)
Zamiast bfa i coda vanguarda kupiłem sobie new mario deluxe i mario 3dworld bowser fury i to najlepszy ruch jaki zrobiłem :D
Ale.. ze gra nie jest dobra?! Przeciez wydali gEnIaLnY trailer, a ludzie zaczeli rzucac kasa, bo zobaczyli rzeczy, ktore mozna bylo robic w dawnych BF. Nie ma szans by byl slaby....
Kappa
Mam wątpliwości czy ta gra faktycznie powstawała trzy lata. Według mnie problemy tej gry wnikają z tego że:
- robiło ją kilka studiów, stąd te dziwne pomysły
- zrobiono na start trzy tryby zamiast skupić się na jednym, a pozostałe dodawać np co pół roku.(tak się kończy łapanie trzech srok naraz)
- zwiększono limit graczy do 120 co zwiększyło tylko chaos(uważam że 64 to optymalna liczba)
- powiększono mapy kosztem destrukcji sprawiając że główna potyczka odbywa się przy dwóch sąsiadujących punktach
- dodano specjalistów którzy dorzucili swoje trzy grosze do chaosu w rozgrywce.
Przez zwiększenie poziomu złożoności gry sprawiono że jest bardziej niedopracowana, a co za tym idzie będzie ją trudniej wyciągnąć na prostą. Rozwiązanie?
Według mnie rezygnacja z niektórych pomysłów. Osobiście odpuściłbym specjalistów, ilość graczy zmniejszył do 64, skupił się obecnie na Portalu bo widać ewidentnie że tu zaiskrzyło najbardziej między deweloperami a graczami. Na jakiś czas dałbym sobie spokój z tym trybem Hard Zone odłożył go na przyszły rok z AOW wziął bym tylko mapy.
Moje przewidywania co do gównianych gier:
1. CoD:Vanguard (stało się)
2. GTA: DE (stało się)
3. BF 2042 (stało się)
Ciekawe tylko czy też sprawdzą się moje niestety marne predykcje co do nowego Saints Row...
Ten 1,5 GB pierdzik to jest gówno :D To jest hotfix - nie powinno to w ogóle nosić miana Day one patcha, który zresztą został zaimplementowany wczoraj, a nie "pierwszego dnia" (była płonna nadzieja, że coś dziś jeszcze wrzucą)....
Pisałem to już kilka razy i powtórzę i tutaj: z grafiką to nie ma problemu - jest pełno poradników - wystarczy zmienić parę wartości w pliku konfiguracyjnym... dla mnie najważniejsze to aktualny brak możliwości postępu w trybie Portal (nawet w podboju) - przejmujesz flagę i nie dostajesz złamanego expa. Nie zlicza również zabójstw z broni do jej rozwijania... MASAKRA. Wszystkiemu winne farmy botów (a to dlatego, że jakiś mądry postanowił dać graczom multum opcji tworzenia - zamiast podstawowych (prosty podział normal/hadcore (np. do 60 procent życia, nie mniej, jak w BF-ie 4 i wypełzły farmy z botami z 1 hp) - ale jest proste rozwiązanie - wy....ć boty z gry (albo z Portala) - i uniemożliwić tworzenie rozgrywek, typu "one shoot, one kill". Pewnie wiąże się z odpowiednim zmniejszeniem expa za akcje w tych rozgrywkach, ale zablokowanie totalnie progressu - dając marne punkciki na końcu - to jawny strzał w mordę, jak dla mnie.... Zmusza wręcz do grania w Warfare, a tam to się dzieją już cuda - pełno "prosów" na ustawieniach low, cziterów i innych oszołomów oraz niezniszczalnych pojazdów ..... Ale przede wszystkim - ten głupi normal - a chcesz pograć na hardcorze samą piechotę? - nie dostajesz progressu.... Dramat...
Białoruś naciera a wy się trzymacie jeden z drugim za te dżojsticki, wróćxcie d o realA. Surwival to będzie jak zaśpimy, proszę.
Ludzie czy wy wszyscy macie zaniki pamięci?? Battlefield BC2 małe problemy na premierę (naprawiali miesiąc do dwóch jak dobrze pamiętam)
Battlefield 3 średnie problemy na premierę (naprawiali około 3 miesiące )
Battlefield 4 duże problemy na premierę (patchowali około rok) po roku jedna z najlepszych odsłon serii
Battlefield 1 nie grałem i nie śledziłem dobrze, wiem że były problemy ale nie wiem jak długo naprawiali
Battlefield V wiem że były problemy, ale nie grałem nie śledziłem więc nie wiem od kiedy gra była grywalna
Battlefront oraz battlefront II również problemy na premierę.
Wszystkie gry zrobiło Dice i żadna nie miała dobrej premiery. Każda była patchowana krócej lub dłużej w zależności jaki stan był na premierę. Więc nie wiem po co kolejny raz ten płacz że jest bardzo źle
skoro wiadomo było od początku że będzie do kitu.
zmieniam zdanie gra jest super
te "epickie starcia na 128 graczy" sa serio epickie
z twojej lewej czołg, nad toba helikopter napiernicza a z prawej nadciaga tornado albo burza piaskowa, wyglada to rewelacyjnie
gram caly dzien 0 bugow i gram na wyskich ustawieniach z duza iloscia fps takze nie wiem, dlaczego TULU LUDZI ZNOWU PLACZE?!