Myślę, że największe znaczenie miało trzymanie rozmiaru gry w ryzach - Forza Horizon 5 na start i tak waży trochę więcej niż w pełni zaktualizowana Forza Horizon 4 ze wszystkimi dodatkami.
Poważnie martwi mnie brak Alfy w FH5. Jako fan marki sporo czasu spędziłem w FH4 na jeździe Giulią, miałem nadzieję na Giulie GTA-m w Meksyku, a tu takie coś. Liczę że sytuacja szybko się zmieni tak jak we wspomnianym przypadku Mitsubishi w poprzedniej części.
Na 200% jestem pewny że większość aut wróci w aktualizacjach w ewentach.
Brak AMC w FH5 nawet śmieszy, bo ta marka była nawet lokalnie w Meksyku produkowana, więc na bank wróci w jakiejś cotygodniowej aktualizacji.
Porównywanie premierowej listy wozów z FH5, do tej z końcówki życia FH4 jest dziwne. FH4 wystartowało z ponad 400 wozami, więc FH5 nadal ma ich więcej. Każda następna gra w serii dostawała na premierę więcej aut, a jeszcze więcej było - jak zostało zresztą wspomniane - dodane po premierze, za sprawą darmowych aktualizacji i DLC.
Fakt, fajnie by było zobaczyć auta z poprzednich odsłon + całkowicie nowe, ale strzelam że licencje tak nie działają. Czasem któryś producent powie po prostu "nie".
Chociaż znając ciebie, to 3 noce byś musiał przepocić na zastanawianie się i założył 2 wątki na forum z pytaniem, zanim byś wydał 4 złote i sam zagrał.
Patrzac na to, jak bardzo dobra gra jest Rush Rally 3 na SWITCH, dziwie sie, ze na Steam pojawi sie ta gra w konwencji Top-Down Racer. Juz dawno temu bylo Powerslide od Milestone i ta gra robi robote w tej materii. Poza tym nie widze tutaj konkurencji dla Art iof Rally, ktore broni sie wysmienicie. Juz lepiej byloby wydac Rush Rally 3.
Będzie nieciekawie jak zaczną w tych płatnych car passach dodawać auta, które były w poprzedniej odsłonie. Żeby się nie zbłaźnili na tym polu. Jak chcą odświeżać auta z FH3 czy FH4 których modele już wtedy były dobre i importować to do FH5 to tylko za darmo w ramach jakichś eventów inaczej będzie to słabo z ich strony wyglądało. Ale pewnie i tak ujdzie im to na sucho, bo obecnie seria nie ma żadnej konkurencji.
Jak dla mnie to czekaja na premiere GT, Sony wypusci gre, a MS wypusci darmowa paczke 200 samochodow.
i zalatwione...
Spróbuj zagrać każdym z wymienionych aut dwa wyciągi. Ile czasu Ci Co to zajmie? Serio brakuje Ci tych samochodów? ;)
Typie o dlc to zapomniał przecież te modele co wyminiłeś wrócą jako dlc dodatkowo mogą być jako nagrody sezon pasie jak teraz dali wszytko to co dali by w dlc ja czekam jak zaczną wychodzić gry bez zakończeń albo lepiej bez środka te rzeczy będą w dlc.
Problem FH5 jest taki, że za dużo aut zostaje usuniętych względem dodanych, bo jeszcze jakby to było w miarę proporcjonalne, to ok, ale co to jest te +- 20aut względem ponad 200 których nie ma? Można by się też spodziewać, że każda kolejna odsłona gry = więcej aut na starcie, a tu zonk. Jeszcze by się można było spodziewać utraty jakiś aut-ikon, właśnie typu Audi Quattro S1, ale np. Lotus Carlton? Albo GTO z 1969? Dziwne posunięcie, ciekawe czy to kwestia finansowa (chociaż z takim zapleczem jak Microsoft to nie powinien być problem), czy jednak to coś głębszego.
Co to za strata, skoro wszystkie jeżdżą tak samo, tylko poszczególne modele mają prędkość i przyczepność zepsute mniej lub bardziej losowymi statystykami?
Chociaż... no fakt, skro karton na kółkach i tak jeden, to im więcej skórek, tym lepiej.
GT7, reszta mnie nie intersuje. Forza przy GT to taka popiardóweczka dla małych dzieci