Zelda Breath of the Dark.
Wygląda znakomicie. Lokacje, wrogowie, czary bronie. Ohh Elden Ring
Kolejny kandydat na grę roku od From Software.
Dobrze, że Miyazaki nie klepie jednej gry w kółko przez piętnaście lat tak jak Rockstar i Bethesda.
Widziałem gameplay i tylko zaostrzył mój apetyt do Elden Ring. Dobra robota, FromSoftware!
Wygląda świetnie, grafa żyleta nie wiem skąd te narzekania, jest po prostu bardziej stonowona a nie cukierkowa. Walki wyglądają mega efektownie, najlepiej w serii jak dotąd. Zapowiada się, że świat będzie oryginalny, wypełniony ciekawymi miejscami i eksploracja może wciągać na długie godziny, co byłoby miłą odmianą od nudnych map w wielu grach wypchanym posterunkami do wyczyszczenia. Nie mogę się doczekać żeby ograć ;)
Jakbym chciał być złośliwy w stosunku do tych co narzekają na odgrzewane kotlety jak FAR CRY czy Assassiny to ELDEN RING to taki Dark Souls 5 czy 6 :-)
Wygląda fajnie .
Mapa w grze FromSofrware!!! Piekło zamarzło!
A tak, to wygląda jak Dark Souls z bajerami. Jak dla mnie, spoko!
Na mnie gameplay zrobił dobre wrażenie.
Z dotychczasowych gier studia najbardziej kręcą mnie Dark Souls 1 i Demon's Souls.
Gdzieś za nimi Dark Souls 3 i Bloodborne.
Elden Ring jest dokładnie tym czego oczekiwałem. Ten klimat i ta cudna walka z rycerzami. Miodzio.
Demon's Souls remake i Elden Ring są na mej liście pewniaków do ogrania. Wiem, że nie zawiodę się.
Gameplay miazga, a ja się martwiłem o grafikę xD Tymczasem jest prawie taka jak w Demons Souls Remake:) Dark Souls 4,5.
Pozostaje tylko czekać.
Znajdą się na bank osoby, które będą ''płakać'' , że jest muzyka podczas eksploracji, właśnie dobrze, że jest! :) I to jaka xD
Doskonale podkreśla nastrój mrocznego i przygnębiającego świata Dark Souls
Przyznam szczerze, przy niedawnym wycieku byłem mega sceptyczny i nawet nie ze względu na grafikę, bo to było oczywiste że tamten leak nei prezentował grafiki w formie finalnej na najwyższym ustawieniu, ale tamte animacje na leaku wyglądały tragicznie. Tutaj to wygląda wręcz fenomenalnie. Mam wrażenie, że mechanika walki jest taką fuzją, pomiędzy Sekiro a Dark Soulsami i wygląda to naprawdę świetnie...
Nic nie mam do oprawy wizualnej bo i tak uwielbiam souls like ale już widziałem kilka postów gdzie ludzie się spuszczają, że grafika wygląda cud, miód itp. a rok temu jak pokazali Halo: Infinite to internet chciał pójść na wojnę z 343 Industry bo gra wyglądała niedostatecznie dobrze.... Nie nadążam za ludzmi.
Przyznam, że ten gameplay mnie pozytywnie zaskoczył, bo ta gra wygląda ogólnie wygląda intrygująco. Walka i eksploracja wydają się być tutaj na wysokim poziomie (chociaż brakuje mi rozczłonkowywania przeciwników), a świat jest całkiem nieźle zaprojektowany. Jedyne czego może mi brakować to jakichś ciekawych dialogów i interakcji z NPC, czyli ogólnie fabuły np. takiej jak w Wiedźminie. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że Edlen Ring, to trochę inny typ gry, ale jakby twórcy dodali tutaj jakąś dobrą fabułę jak w typowych grach RPG, to bawiłbym się o wiele lepiej.
Jednak muszę przyznać, że jak na grę, która wywodzi się od Dark Soulsów, za którymi nie przepadam, to tą produkcją jestem zainteresowany i rozważam zakup tej gierki.
Dawno tak nie czekałem na jakąś grę!!!
Biednie to wygląda.
Graficznie słabo, wciąż brak dynamicznych cieni i światła (Demo Dark SOuls 2 z E3 pozdrawia), przy Dark Souls 2 ograniczały ich X360 i PS3 (LOL) ciekawe jaka teraz jest wymówka, pewnie lenistwo i brak umiejętności a może i talentu bo również wszelkie animacje, ataki, movesety, dźwięki zostały przeniesione z Dark Souls 1, które swoją drogą miało też kucanie i skakanie ale wycięli to.
Dobrze że krew w końcu jest czerwona ale i tak lubi znikać, pewnie silnik by wybuchnął.
Mapa na dużą nie wygląda i w sumie dobrze, nie potrzebna nikomu kolejna gra z mapą 10KM2, lepiej mniejsza a wypełniona, oby nie nudnymi g0wno questami.
Wygląda i prezentuje się świetnie ale bardzo mało walki pokazali, a jak już pokazali to przyzywanie armii phantomow i byle rycerz padał od dwóch ciosów. Dziwnie to wyglądało, tak jakby walka nie stanowiła żadnego wyzwania. Mam nadzieję, że to jakaś zasłona dymna i próba przyciągnięcia szerszej grupy odbiorców czy coś :D
Fajnie również, że można skakać, to tylko poszerza zakres cudownej w grach From Software eksploracji:) Widzieliście ten Stormvale Castle? Przecież tam z pół dnia będzie można spędzić na przeszukaniu całego terenu!:)
Oooh, jest dobrze! Graficznie o wiele, wiele lepiej niż na tym ostatnim leaku, w końcu pokazali też coś innego niż ten region z wielkim drzewem. Obłędna kolorystyka, jest i kolorowo, jak i szaro i ponuro zarazem. Efekty czarów - poezja. Widać też dużą poprawę w animacjach, w 60 klatkach będzie grało się cudownie. Trochę dziwnie było oglądać mapę świata w produkcji From, ale to też jakaś świeżość. Katatoniczna waifu w kapturze jak narazie daje radę. Mam wrażenie że ciężko oderwać się będzie od tego świata jak już raz się w niego wejdzie. Więcej materiałów nie oglądam i byle do lutego (oby).
Otwarty świat w połączeniu ze stylem From Software będzie unikalnym doświadczeniem.
Już się nie mogę doczekać, by zostać zjedzonym przez jakiegoś smoka w momencie, gdy akurat podziwiałem sobie jakąś okoliczną łąkę. ;)
Widziałem pasącą się krowę w grze Fromsoftware i nie próbowała ona nas zabić. To dziwne uczucie, ale ogólnie jaram się jak Gwyn w pierwszym płomieniu!
Dodam jeszcze, że oprawa graficzna trochę podjechała mi tym nextgenowym Dark Souls 2 które finalnie było ściemą, a teraz, po ośmiu latach osiągnęli ten poziom detali i operowania światłem i kolorystyką.
Must have i tyle:D Tak jak już wspomniano, soulsy w otwartym świecie. Jedynie szkoda że nie pokazali możliwości przypisywania ataków do wybranej broni o czym jakiś czas temu wspominali.
Tu walka wyglądała standardowo, szybki/silny atak, backstaby plus ataki z doskoku ala Sekiro.
Gdy wypuścili ten gameplay od razu Elden Ring wskoczył na listę Bestseller steam :)
Szukanie sekretów na takiej mapie to będzie wyzwanie:)
Wygląda super, szykuje się dłuuuga przygoda.
Mam tylko nadzieję, że obecność przy produkcji twórcy Gry o Tron wpłynie na wątki fabularne dużo bardziej przejrzyście niż dopowiedzenia i historia przedstawiana przez miejsca i przedmioty z poprzednich gier tego studia. Wygląda jak podrasowany Dark Souls III co jest oczywiście dużym plusem bo bardzo ładna była to gra no i świat widać, że jest niewertykalny co da ogromną frajdę wszystkim co lubią lizać każdą ścianę. Dla mnie jest to obecnie GoWem na PC absolutny must have i może będzie to pierwsza soulsowa produkcja, którą ukończę w całości :D
DS 1 poległem w Anor Londo na wiadomo jakim bosie
DS2 grałem tylko trochę
DS3 Nemelles King to był mój koniec gry
Sekiro doszedłem do małpy
DSR nie grałem, tak jak i w oryginał
Kolekcjonerka i zwykły preoder zamówione. Bardzo słabo wygląda walka pod względem trudności. Żaden przeciwnik nie stanowił w ogóle kłopotu. Zero parowania, jakieś taktyki czy coś. Ot machający model 3D z wyłączonym zadawaniem obrażeń. Mam nadzieje, że to tylko na potrzeby tego gempleju,. by pokazać, że gra może być dla każdego.
Chciałbym potyczek taki, że nawet ci rycerze przy skarbie będą stanowić wyzwania, tak by trzeba było starać się walczyć 1vs1. Gry przyzwyczaiły nas do tego, że na małym obszarze jest dość duża różnorodność terenów - co moim zdaniem ejst głupie. Dlatego dziwnie patrzyło sie na gemplej widząc, praktycznie takie same tereny.
Czytam komentarze i oczom nie wierzę, dostaliśmy typowego Ubikotleta, z odgrzewanym praktycznie wszystkim z Soulsów, do tego z co najwyżej przeciętną grafiką (wygłąda jak DS2) i mocno średnimi animacjami (lol skakanie wygląda jak w grach z początku wieku, reszta animacji to poziom Soulsów, razem ze wszystkimi ich problemami), a tu zachwyty bo From... lol. No i to upośledzone skradanie z Sekiro powraca... ciekawe czy tutaj będzie można wszystkich przeciwników wybić chowając się za rogiem...
Wiem że zaraz dostanę typową formułkę że Soulsy super i po co zmieniać, ale dawno nie widziałem tak nieoryginalnej gry i chyba nawet ostatnie Asasyny pod tym względem lepiej wypadały, a tam chyba wszyscy wiedzą jak wygląda sekcja komentarzy.
W sumie nie wiem czego oczekiwałem, liczyłem że FS nadal pamięta jak robić coś więcej niż klepanie jednej gry po raz 6? 7? Ale jak widzę chyba wychodzą z założenia że jak się sprzedaje, to po co robić coś innego... szkoda bo mi się niestety już przejadło i zagrał bym sobie w nowe Tenchu...
Dlaczego ta gra jest tańsza od Deamon Soulsów?
Bo remake Demon's Souls ma prawie "zamknięty" świat i jest podzielony na wiele etapów, gdzie przemieszczamy się za pomocą teleportacji. Natomiast Elden Ring ma otwarty świat, a to jest poważna różnica i to mocno odbije się na moc obliczeniowy CPU. Nawet Dark Souls 1 nie jest do końca otwarty świat.
Dodatkowo, remake Demon's Souls jest dostępny tylko wyłącznie na PS5, czyli mocniejsza konsola. Natomiast Elden Ring ma być wydany również na PS4, czyli słabsza konsola. Dodajmy do tego otwarty świat i to jakże ogromny, a ty oczekujesz, żeby grafika Elden Ring będzie ładniejsza niż remake Demon's Souls? Pomyśl...
Gra wygląda świetnie. Może i graficznie nie jest jakoś ekstra ale klimat i styl artystyczny mi się super podoba. Gra jest bardziej kolorowa niz Ds-y co jest trochę takim powiewem świeżości. Tylko teraz najgorsze ze trzeba czekać aż 3 miesiące. ;P
Mówią że gra będzie miała jeden z największych/różnorodnych asortymentów uzbrojenia w serii.
Ale raczej nie przebije pod tym względem ich Shadow Tower: Abyss, gdzie mieszają się światy fantasy i współczesne.
Nic nie przebije rozpoczęcia walki z finałowym bossem z użyciem panzerfausta D:
Nie rozumiem fenomenu gier typu Dark Souls - dla mnie wszystkie wyglądają dokładnie tak samo. Ale każdy gra w to, co mu się podoba, więc nic mi do tego.
W zaprezentowanym gameplay'u przeszkadza mi jedno - czy naprawdę tak trudno jest zainwestować w animację chowania broni? Przecież nikt nie eksploruje świata z mieczem na wierzchu. W przypadku Dark Souls chodzenie z bronią miało sens - ciasne korytarze, ciągłe poczucie niebezpieczeństwa. Ale tutaj mamy otwarty świat, a bohater chodzi i jeździ, jakby cały czas chciał kogoś pociąć.
Jakość stream wyglądała fatalnie ale na szczęście potem wyszły wersje bez tych kwadracików i to wyglądało genialnie. Jako że uwielbiam ich gry a w szczególności DS3, BB i Sekiro to bardzo czekam na Elden Ring. Wszystko co zobaczyłem z tej nieskończonej wersji było piękne. Znów wszystko jest ręcznie robione. Znów piękne widoki i fantastyczne animacje walki. Wiele umiejętności zaprezentowano i cieszy mnie że będzie 100 skilli do wyboru które będziemy mogli użyć z każdą bronią. Jazda konna jest spoko ale jest mi obojętna bo zawsze z buta wszędzie chodziłem. Nie mogę się doczekać aż będę mógł zwiedzać ten piękny świat i odkrywać piękne i straszne miejsca. Znów będę się uczył jak pokonać nowych wrogów. Jak się gdzieś dostać. Jak coś zrobić. Wspaniale nagrane dialogi dzięki aktorom głosowym. Nigdy mnie nie zawiedli. Znów będą się śmiać i będą tajemniczy. Ponoć ma być większy nacisk na ludzi i strony konfliktu. To bardzo jak w książkach Martina. Fajnie że jest większy nacisk na npctów. Nie mogę się doczekać. Melina ma obłędną twarz i miły głos Yorshki z DS3. Ciekawa postać Aleksandra - żelazna pięść. Taki trochę Siegward z Catariny. Taki mały odpowiednik. Znów będziemy chwalić słońce. Tak bardzo nie mogę się doczekać aby zacząć eksplorację tego świata bo uwielbiam gry crpg.
No i super to wygląda, a już ludzie po fragmencie z xboxa one wieszczyli jak to nie będzie słabo.
Dobre hitboksy, na poziomie Severance - Blade of Darkness, ten unik przed włócznią był świetny.
Może zdążę przejść jeszcze raz przed premierą ERa...
Prezentuje się genialnie, nic innego od From Software się nie spodziewałem.
Otwarty świat, różnorodność wrogów, potencjał na masę buildów, jazda konno która wygląda niesamowicie płynnie.
Oczywiście narzekania na grafikę, klasycznie.
From to nie jest czołówka pod względem technologicznym, ale są pod niemal każdym innym.
Bedzie grane. Swiat i eksploracja zapowiadaja sie swietnie. Oby tylko loot byl ciekawy i zroznicowany - wolalbym szukac skarbow niz smieci do craftowania. Kolejna sprawa to te same animacje ciosu w plecy i parowania co w starszych grach. Troche to sie leniwe wydaje - nie to, ze mi to jakos przeszkadza ale jednak kacik ust mi sie lekko uniosl na ten widok. :)
Liczylem tez na jakas krzyzowke systemu walki DS z Sekiro bo uwazam, ze ta druga gra byla ogromnym krokiem w przod dla gier From… ale widze, ze dalej bedziemy sie turlac. :D
Wygląda arcyzachęcająco i czuć jakieś odświeżenie w formule.
Pozostaje mi tylko jedno pytanie - czy tym razem będzie się nadawało dla ludzi nie mających setek godzin na granie?
Ależ wykorzystanie starcyh pomysłów.
Ogólnie mapa wydaje się strasznym pierdolnikiem, tutaj jakiś kawałek mostu, tam jakieś drzewo bez ładu i składu i bez niczego pomiędzy nimi.
O, kolejny kopiuj wklej soul like od From, a to zawsze coda wytykają, a sami grają w wieczne klony. Jak zwykle też technicznie słabo.
W sumie recykling nie będzie mi tak przeszkadzał, o ile fabuła będzie ciekawsza niż w DS. Wiadomo, można by przyszlifować te drewnianawe animacje i moveset, ale tak czy siak to jest dosyć solidny core i system walki także nie narzekałbym. Fajnie by było jakby dało się grać cały czas w coopie, niestety dobrych gier z coopem jest malutko :(
Ciekawe czy gra będzie miała questy poboczne i widoczną, klasyczną fabule z rpg
Świetnie to wygląda. Do tej pory unikałem gier od FromSoftware po niezbyt przyjemnych wspomnieniach z pierwszym Dark Souls tuż po tym gdy ukazało się na komputery. Wydawała mi się słabo przystosowana do sterowania myszką i klawiaturą a dodatkowo odrzucała mnie szczątkowo podana historia. Poza tym byłem w to po prostu koszmarny i strasznie się frustrowałem ciągle ginąc. Myślę, że Elden Ring będzie dobrą okazją do spróbowania znowu gier tego studia.
gra będzie super jak każda gra FS głównie za sprawą świata i chęci zobaczenia co będzie dalej :) nie zmienia to jednak faktu że ten gameplay nie zrobił na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia. Gameplay z sekiro to było wow, tutaj oglądam no fajnie otwarty świat wszystkiego więcej ale czy będzie tak dobrze jak poprzednio ? mam nadzieję że tak :)
największym plusem wydaje się rozbudowany multiplayer czy będziemy mam nadzieje mogli wraz z znajomymi przechodzić grę na wiele sposobów.
dźwięk uderzeń zbyt głośny i jakby dwa auta sie zderzyły. bardziej mnie zastanawia czy poprowadzą fabule tak aby była w miarę zrozumiała dla grajacego.
Wygląda świetnie. Biere na premierę i urlop na 2 tygodnie w pracy XD. Tylko ta słaba grafika.... Albo mi się wydaje albo to wygląda słabiej niż DS3 :/, liczyłem, że będzie podobny poziom co w DS Remake lub niewiele słabiej a tu takie rozczarowanie....
No i ciekawe jak rozwiążą sprawę z tymi przywołańcami (dodatkowa postać do walki z przeciwnikami będzie bardzo pomocna) i skrytymi atakami (tylko atak na rozpoczęcie czy będą ciche eliminacje).
Pachnie sekiro... A poza tym ciekawe czemu nie pokazali jaki loot wypada. Jeden quest poboczny też w sumie nie wiadomo jaki. Jeśli będzie coś w stylu AC Valhalla przynieś mi sztućce bo mi wpadły do jeziora... to ja mam w d..... takie questy i identyczna walkę i animacje jak w sekiro. Ciekawe czy jak zginiesz to wszystkie mobki się odradzają i ponownie od checkpointa. Zdecydowanie mówię NIE bo to już było.