GTA 5 przyciągnęło miliony graczy. I żaden z nich nie zostawił złamanego grosza
Ciekawe ile z tych kont to jedna i ta sama osoba.
Epic: Dzień dobry, mamy dla Ciebie darmowe Grand Theft Auto V. Może przy okazji chciał...
Gracz: Nie!
E: Do widzenia.
G: Taa, za tydzień.
Dov, dokładnie. Sam od momentu zgarnięcia GTA, uzbierałem już ze 20 gier, ale nie kupiłem i nie zamierzam kupić żadnej. Po prostu ich platforma jest do bani. Steam jest dużo lepszy w obsłudze.
Ale ilu przyciągnęło płacących graczy?
Przy okazji kolejny dowód dla naszego chińskiego kolegi na D że ekskluzywna zawartość nie przyciąga graczy do EGS. Liczę na jakiś piękny fikołek.
Dzięki Bogu, że rozdawali tę grę za darmo przynajmniej nie wydałem na nią ani złotówki na Steamie. Dzięki chociaż za to Epik, tyle dobrego zrobiłeś dla mnie i mojego portfela.
Swoją drogą Subnautica od której zaczynali rozdawnictwo, jest na tym wykresie 2 albo 3. Mam nadzieję że wielu ludzi których nie było na nią stać, albo nie byli pewni czy chcą kupić, dzięki temu ją ograło, bo to świetna przygoda.
Jak widać, jednak eksy się sprzedają.
Przecież muszą - pytanie jak? To "Earned XX, Expected YY" oznaczać ma nieosiągnięcie zamierzonych efektów?
A jak na samego Steama wpływała ta "ekskluzywność"? Bo ja (o dziwo) pamiętam przypadek "Metro Exodus", który był tym całym Epicowym exem, a po premierze na Steam w mniej niż tydzień sprzedawała się w prawie ćwierć milionie kopii...
W dodatku z tych samych dokumentów wynika, że w 2017 roku 23% przychodu steam pochodziło z tylko 3 gier, pubg, dota, csgo. W 2018 roku było to 24% ( te same gry).
I czego to ma niby dowieść?
Przecież ten dokument jest już dostępny w internecie od wielu miesięcy. Znowu znaleźliście coś na Reddicie lub innym serwisie i kopiujecie? Nie potraficie od razu przy wyciekach przeanalizować dokumentu i stworzyć oryginalnego artykułu?
Jeżeli jest to inny dokument to z góry przepraszam, ale wydaje mi się, że juz kilka miesięcy temu go czytałem
W sumie biorąc pod uwagę ile online przynosi zysków to następna część powinna zostać wypuszczona za free bo i tak zarobi na siebie kilkukrotnie.
Mnie przyciągnęła cena, bo to się dla mnie najbardziej liczy. Obecnie mam więcej gier na Epcu niż na Steam, bo tam po prostu jest taniej. Epic zrobił dobrą robotę z tym, że oprócz normalnych wyprzedaży ma też kupony. Przydałoby się coś takiego na Steam, to może wtedy bym coś tam kupił. Można samemu sobie zrobić wyprzedaż, bez czekania na "wielkie wyprzedaże".
Do tej pory jedyną grą, którą uruchomiłem na EG, to Metro Exodus. A w bibliotece mam 39 tytułów.
odkąd dostałem grę control z rtxem 2070s założyłem konto na epicu żeby aktywować klucz. Od tamtej pory przycebuliłem 203 tytuły i grałem tylko w metro .. gta nawet nie odpaliłem :D
Bardzo ładny wykres i wiele aktywnych kont.
Ok, a jak rozdawnictwo teraz się przekłada na zyski sklepu?
Ile jeszcze poczekamy na dodatni bilans?
Siema podczas grania w tryb fabularny w gta 5 zauważyłem że nie posiadam wyścigów samochodów seryjnych. Oczywiście byłem graczem powracjającym i posiadałem konto na PS3, i faktycznie kilka miesięcy temu miałem te misje jednak po jednej z akualizacji znikneły mi. Wcześniej wykonywałem je na tym samym koncie. Mam ukończoną fabule na 81% i posiadam wszystkie dodatki dla graczy powracających oprócz tych wyścigów. Bardzo bym prosił o pomoc ponieważ chciałbym wszystko ukończyć w grze a po przez błąd nie mam takiej możliwości. Z góry bardzo dzięki za pomoc.
O tak, najlepiej wrzucić wszystkich do jednego wora, że jak wy nie zapłaciliście to znaczy że nikt nie zapłacił.
Z tego samego dokumentu. Jak widać, jednak eksy się sprzedają. W dodatku z tych samych dokumentów wynika, że w 2017 roku 23% przychodu steam pochodziło z tylko 3 gier, pubg, dota, csgo. W 2018 roku było to 24% ( te same gry). No i na screenie widać, że total war warhammer miał być darmowy.