Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Death Stranding przebiło Control, generując ponad 100 milionów złotych na PC

07.04.2021 17:41
😁
1
7
zanonimizowany1355283
8
Generał

A fanatyki konsoli gadali, że nie opłaca się wydać gry exclusive (nawet te tymczasowe) na PC, bo od razu 100% piractwo. :)

Da się zarabiać na PC? Da się.

post wyedytowany przez Admina 2021-04-07 20:19:55
07.04.2021 17:59
5
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
noobmer
48
Generał

Czyli co, jedna gra na samym PC zarobiła połowe tego co epic w całym poprzednim roku na swoim sklepie. Huh, i pewnie 95% kopii sprzedanych na złym steamie.

post wyedytowany przez noobmer 2021-04-07 18:01:45
07.04.2021 17:52
3
odpowiedz
Lookinowt
45
Generał

Teraz pewnie więcej gier będzie wychodzić na pc

07.04.2021 18:11
vorimenn
😉
6
odpowiedz
vorimenn
75
Generał

Hm… Wydawało mi się, że przychód to coś od innego od dochodu.

07.04.2021 18:30
7
odpowiedz
5 odpowiedzi
zanonimizowany1339461
9
Senator

On October 28th, 2019, Digital Bros Group announced the contract between its subsidiary 505 Games S.p.A. and the studio
Kojima Productions for the worldwide publishing rights of the PC version of the videogame Death Stranding. The Group expects
to generate lifetime revenue in excess of €50 million from the PC version of the videogame

Trochę im zostało.

07.04.2021 20:57
uberg
👎
14
odpowiedz
uberg
75
Konsul

Control? Zainstalowałem i po godzinie krwawienia oczu odinstalowałem - wkurzyłbym się, gdybym za nią zapłacił, totalny niewypał.

07.04.2021 21:07
15
odpowiedz
3 odpowiedzi
noobmer
48
Generał

Obie gry są w porzadku ale nie bez wad, DS ma ciekawa fabułe i dopóki ja sie poznaje to otoczka ,,kurrierska" jest do ogarniecia i nie nudzi, po to juz w sumie gre wywaliłem, nie chciało mi sie jej maksować. Control wbiłem platynke, średnia optymalizacja, fabułą totalnie pokręcona i ciężka do zrozumienia ale walka fajna.

07.04.2021 21:32
16
odpowiedz
zanonimizowany1252258
32
Pretorianin

W Death Stranding pograłem godzinę, gdybym musiał zagrać kolejną to prędzej rzuciłbym konsolą o ścianę. Za to Control z RTX na pc ogrywałem długie godziny z wielkim bananem na twarzy.

07.04.2021 21:43
Angemona
17
odpowiedz
3 odpowiedzi
Angemona
80
Generał

Zauważyłam coś ciekawego odnośnie chwalenia się wynikami sprzedaży jeśli chodzi o Sony. Jeśli gra jest sukcesem Sony mówi wprost o liczbie sprzedanych kopii. Jeśli zaś nie sprzedaje się tak jak oczekuje, mówią o liczbie graczy, którzy dotychczas zagrali w tą grę, czyli również tych co współdzielą konta z innymi, kupili używaną, pożyczyli od kogoś, skorzystali z darmowych dni lub ograli w PS Now/Plus/Collection. DS jest w tej drugiej grupie i zastanawia mnie, czy aby wydawanie takich gier na PC nie jest niejako koniecznością . Nie jest to gra dla wszystkich, a produkowano ją długo i trzeba przyznać, że wizualnie jest jedna z najładniejszych gier na PS4. Pochłonęła zapewne ogromny budżet, a sama sprzedaż na PS4 mogła nawet nie pokryć kosztów produkcji i promocji.

07.04.2021 23:24
😃
19
odpowiedz
Kameleon666
1
Junior

Kupiłem na PC i mam za sobą około 50 h grania bardzo przyjemnie . I pewnie czeka mnie około 2 tyle bo jestem gdzieś w połowie gry dopiero a co do samego podejścia bardzo przyjemnie się gra na padzie ale jednak precyzja myszki podczas celowania jest nie do porównania .

08.04.2021 10:55
20
odpowiedz
katai-iwa
50
Senator

Cieszą taki informacje :). Ale dziwi mnie, że to nie Sony odpowiada za dystrybucję wersji PC.

08.04.2021 11:19
21
odpowiedz
12 odpowiedzi
zanonimizowany1343642
6
Generał

Exy to zło i lepiej byloby dla wszystkich jakby ich nie bylo to oczywista oczywistość.
Ale z drugiej strony stoi biznes. Jaki bylby sens istnienia PlayStation 5 jakby nie mial exów?
Wszystko moznaby ograc taniej i lepiej u konkurencji (XSX i PC) i to padem od PS5 (na PC).
Tylko exy sprawiaja, ze PlayStation ma racje bytu.
Niestety taka jest prawda i scisk pupy fanbojow tej marki (sam mialem kazda PS i dziaiaj mam dwie PS4 i Vite) tego nie zmieni.
PS4 kijem bym nie dotknął gdyby nie cudowne exy. Sama konsola jest tragicznie zla we wszystkim, ale gry na nia, sa najelpszymi grami na rynku.

07.04.2021 18:42
9
odpowiedz
5 odpowiedzi
Natanoslav Drejkovski
9
Konsul

Sukcesu Control nie rozumiem. Gra zrobiona na poziomie średniego indyka. Rudy transwestyta (tylko mi nie mówcie że to kobieta, bo ma szczenę jak Arnie w Commando) biegający po corpo-budzie.

post wyedytowany przez Natanoslav Drejkovski 2021-04-07 18:42:41
07.04.2021 19:01
Herr Pietrus
😢
11
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

Smutne, że taki dziwoląg zarobił więcej niż świetna gra, z rewolucyjną grafiką, fajnym gameplay'em i kapitalnym klimatem.

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2021-04-07 19:11:05
07.04.2021 22:07
👍
18
odpowiedz
amigo2000
191
Generał

Gra jest genialna. Bardzo dobrze wspominam tą grę (grałem na PC). Fabuła mnie wciągnęła totalnie i była super. Po cichu liczę na drugą część.

post wyedytowany przez amigo2000 2021-04-07 22:10:08
07.04.2021 19:33
A.l.e.X
12
odpowiedz
4 odpowiedzi
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

100M to całe nic / a raczej 23M euro. Cyberpunk w 2 dni wygenerował ponad 2 MLD PLN.

08.04.2021 20:15
22
odpowiedz
1 odpowiedź
plolak
45
Generał

Dlaczego głównie PC towcy krzyczą o złych exach?
W dzisiejszym świecie exy są pozytywne gdyż to jest element przyciągania do platformy dzięki czemu dostajemy coraz więcej produkcji które powstają tylko dlatego żeby przyciągnąć klientów do swojej platformy. W sytuacji kiedy platformy nie są na abonament z umową długotrwała a konsole są bardzo tanie to nie jest żadnym problemem a jedynie korzyścią dla nas.

Usługi wideo od czasu kiedy zaczęły konkurować exami seriali spowodowały że zaczęliśmy otrzymywać więcej dobrych seriali niż kiedykolwiek do tej pory.

W branży gier Sony robi bardzo pozytywną robotę bo otrzymujemy dużo dobrych gier dzięki przyciąganiu klienta poprzez exy. Chciałbym aby m$ przestał się opiepszac i zaczął oferować konkurencjne gry exkluzywne i powiększać rynek o kolejne dobre gry.

post wyedytowany przez plolak 2021-04-08 20:18:04
07.04.2021 17:53
-=Esiu=-
😜
4
odpowiedz
11 odpowiedzi
-=Esiu=-
205
Everybody lies

Ale exy od Sony to be i robione na jedno kopyto...

Kto by chciał zagrać w Days Gone, God of War czy Spider-Mana na PC? A fuj z takimi słabymi exami.

post wyedytowany przez -=Esiu=- 2021-04-07 17:53:58
07.04.2021 18:33
8
odpowiedz
2 odpowiedzi
plolak
45
Generał

Te sumy mi nic nie mówią bez porównania z danymi z rynku konsol.

07.04.2021 18:53
10
odpowiedz
1 odpowiedź
mikelsgrom
10
Konsul

Słaby wynik i tak, biorąc pod uwagę, że nie ma w co grać na PC. Reszta spiracona pewnie.

07.04.2021 17:46
2
odpowiedz
9 odpowiedzi
zanonimizowany1339461
9
Senator

Death Stranding przebiło Control,

W 2020 roku. Bo łączny zarobek Control z tego co prezentuje grafika wynosi około 40 mln euro. Natomiast premiera control była w sierpniu 2019. Więc porównując podobny okres od premiery to jednak dalej control sprzedał się lepiej. No i oczywiście trzeba podkreślić, że Control pojawił się tylko w jednym sklepie na PC.
Sir Xan Nie tak to działa. Z innego powodu się nie opłaca wydawać. Niech takie sony wypuści wszystkie gry w dniu premiery na PC. Czy odbije się to na sprzedaży konsol sony? Na pewno tak. Ze sprzedaży każdej gry na konsoli mają 30%. Ze sprzedaży gry na PC mają 70% ale tylko swoich.

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2021-04-07 17:52:47
07.04.2021 19:46
Niedzielny Gracz
13
odpowiedz
1 odpowiedź
Niedzielny Gracz
85
Konsul

Obie gry to średniaki.

Pierwsza zrobiona za pieniądze Sony w ramach sentymentu dla Kojimy. To między innymi dzięki niemu Playstation stało się synonimem gier ekskluzywnych. Control zaś to taka dziesiąta woda po kisielu Alana Wake sponsorowana przez Microsoft. Remedy od 20 lat robi gry według jednego wzorca.

Przy nich Cyberpunk to blockbuster.

Wiadomość Death Stranding przebiło Control, generując ponad 100 milionów złotych na PC