120 fps na PC? Ktoś tu chyba nie rozumie jak działa pecet. Ilość klatek zależy od tego co za bebechy się posiada więc u każdego jest inaczej, a ewentualny fps lock można zdjąć bo to przecież jest cecha komputera, że możesz pogrzebać tam gdzie się nie powinno.
No chyba, że gra ma zablokowaną ilość klatek na 30 albo 60 to wtedy tak nie działa jak piszesz.
ewentualny fps lock można zdjąć bo to przecież jest cecha komputera, że możesz pogrzebać tam gdzie się nie powinno.
I zepsuć całą grę, jeżeli poszczególne elementy są przypisane do FPSów, a nie np. czasu systemowego. Dlatego bez patchy w RDR2 głód znikał 4x szybciej przy 120fps, a inne gry mogą działać dwa razy szybciej przy 60fps.
Bethesda czy FromSoftware tak robią, więc takie Dark Souls 3 ma limit 60fps (DS1 czy 2 przy 60fps miał szybsze psucie broni).
Mają szanse zarobić kupę kasy jedyne co muszą zrobić to nie dobry port nie poprawny a świetny wtedy kasa z portfeli się posypie... bo jak te wszystkie gry z wycieków mają tak działać jak Horizon na PC to niech sobie darują.
Ja czekam bo naprawdę ta gra jest świetna mam nadzieje że w pierwszych recenzjach nie przeczytam SWIETNA GRA SŁABY PORT NA PC bo z mojej strony już od dawna NO PREORDERS.
Ktoś tu chyba nie rozumie jak działa pecet.
To częściowo prawda. Ilość FPS zależy od posiadanego hardware, ale także np. od poziomu ustawionych detali oraz samego designu gry. Np. gry open-world zazwyczaj mają bardzo wysokie wymagania i detalizm świata, przez co z natury swojej będzie się tam miało znacznie mniej FPS niż np. w jakiejś strzelance zaprojektowanej pod granie w sieci, gdzie ważny jest input lag i niskie wymagania lub niż w jakiejś korytarzowej mało detalicznej strzelance single.
FPS lock nie zawsze da się zdjąć. Poprawnie napisane gry (używając dobrych praktyk programistycznych) posiadają mechaniki gry (fizykę, czas, animacje, dźwięki, AI itd.) przypisane do upływającego czasu, a nie do liczby FPSów. Wtedy zdjęcie limitu zazwyczaj jest bezpieczne, choć też zależy od gry i ilości FPS (np. Doom ma limit 200, bo powyżej były problemy, a pierwsze gry z serii Assassin's Creed musiały mieć limit do 60, inaczej były dziwne glitche)
Jak z kolei gra jest niepoprawnie napisana (np. Diablo 1 i 2, Dark Souls, NieR:Automata, Need for Speed Rivals etc.) to cała gra i wszystkie jej mechaniki są zależne od ilości FPS, i odblokowanie FPSów popsuje całą grę, podobnie jak granie poniżej optymalnej ilości FPS np. spowolni upływ czasu w grze lub fizyka się popsuje i nie będzie można wykonać jakiejś czynności koniecznej do dalszego grania.
To tak pokrótce.
Ciekawe czy bedzie wsparcie 21:9 czy jak w kazdej grze np od from software czarne pasy po bokach
120fps jest/byl jednym ze sloganow reklamowych PS5, wiec...
Oby GoT było ciekawsze niż HZD, który okazał się nudny jak flaki z olejem i od pół roku zabieram się żeby do niego wrócić i skończyć.
Już widzę te wszystkie gry PCtowe które w 4K działają na nędznej 3080 w 120 fpsach :) Kiedy wiele gier na 3080 w 4K nie dociąga nawet do 60ciu :) ale cóż news w stylu nowa konsola PS5 i twój 8K telewizor w końcu razem :)
Spoko ale nadal nie wiemy czy gra w ogóle będzie na PC, a nawet jak będzie to nadal nie znamy wymagań i może się okazać, że bez ryzena 3600 nie pogramy nawet na medium.
Te plotki są tyle samo warte co te plotki o bloodborne remastered w 60fps na PC o którym mowa od ponad roku i do tej pory żadnych oficjalnych informacji - czyli kompletnie nic nie warte, można je sobie wsadzić głęboko. Już nie wierzę w żadne plotki od czasu kiedy oszukano graczy z portem bloodborne.
120 fps na PC? Ktoś tu chyba nie rozumie jak działa pecet. Ilość klatek zależy od tego co za bebechy się posiada więc u każdego jest inaczej, a ewentualny fps lock można zdjąć bo to przecież jest cecha komputera, że możesz pogrzebać tam gdzie się nie powinno.