Czyli Rockstar miał to w düpie przez 8 lat od premiery.
szczerze wczytywanie 15 minutowe na moim HDD do GTA Online było tak długie że poddałem się grać po paru uruchomieniach, rockstar juz dawno temu powinien to zmienić
Przecież jak by chcieli to naprawić to już by dawno naprawili. Nie wierzę że programiści przypadkowo popełnili taki błąd. To są goście którzy zjedli zęby na programowaniu, Rockstar nie zatrudnia 12 latków którzy dopiero się tej sztuki uczą.
Nic się nie zmieni, przykre ale prawdziwe. Oby tylko ten gość nie wyłapał bana. No ale to Rockstar, lepiej zbanować uczciwego gracza który znalazł rozwiązanie na loading gry, zamiast modderów których pełno na serwerach. Jak grywałem trochę w GTA online to ciężko było znaleźć serwer bez modderów. Gram z bratem, wbijamy do sklepu by kupić jakieś ciuchy a po minucie jakiś modder z drugiego końca mapy nas zabija jakimś shitem. No ale taki zanim dostanie bana to zdąży zniechęcić tuzin graczy.
Tu nawet nie chodzi o czas ładowania, ale ilość loadingów. Przecież co byś chciał nie zrobić w tym trybie to włącza się loading albo czekanie w lobby.
Kod sieciowy to chłam w tej grze i wygląda na to, że Rockstar niewiele się nauczył, bo w Red Dead Online jest wszystko tak samo.
A masa ludzi tak narzekała na Cyberpunka, jak ta gra wyszła wcześniej niż powinna a takie GTA 5 ma już 8 lat ciągłego rozwoju, i pomyśleć ile ludzi zmarnowało kupę czasu patrząc się na ekran ładowania, powinni pozwać Rockstara zbiorowo za tą stratę, może w USA by nawet wygrali
XDDDDDDDDDDDDD, co za patałachy. Pododawali przez 5 lat nowych ciuchów, odrzutowców i innych pierdół, a nie wpadli na to, żeby przyspieszyć ładowanie.
Nie wiem czemu miałoby służyć celowe zachowanie takiego działania - ja osobiście i z pewnością mnóstwo innych osób, zrezygnowałem z Online tylko dlatego, że szlag mnie trafiał z czasami ładowania. Biorąc pod uwagę to, że gra potrafi się zwieszać i wywalać, więc podczas jednej sesji można tego doświadczyć wielokrotnie - stwierdziłem, że więcej mi to psuje nerwy niż daje przyjemności.
Mnie osobiście po dwóch partyjkach odrzuciło GTA online, czasy ładowania są koszmarnie długie (mimo dysku SSD). Nie wiem skąd ludzie biorą cierpliwość, żeby w to grać...
Btw., twórcom gry należy się porządna lepa za to, że przez tyle czasu tego nie poprawili, a zrobił to w pojedynkę jakiś randomowy koleś z internetu.
Cały czas dało się szybko połączyć do tej idiotycznej gry. Wystarczyło użyć modmenu. Jak to jest, że wymuszając połączenie do serwera przez 3rd party program, łączyłem się w 20 sekund na losowy serwer, a przez główne menu czekałem po 20 minut :)?
Gra na SSD
Wielkie studio, miliony zysku i jakiś random amator musi za nich naprawiać ich błędy bo ci przez 8 lat nie potrafili ogarnąć, śmiech na sali ale kasę trzepać to potrafią najlepiej.
Ja myślę, że to jakieś lenistwo ze strony Rockstara jeśli mowa o tym błędzie, zresztą to nie jest żadna nowość jeśli chodzi o serię GTA, bo praktycznie każde GTA w serii które wyszło na PC miało pewne niedociągnięcia:
- w pierwszych GTA (te z widokiem z góry) był problem, że jeśli grałeś w ilości klatek większej niż 30, to gra dostawała turbo przyspieszenia,
- w trójwymiarowych odsłonach począwszy od trzeciej części po San Andreas, był podobny problem z 30 klatkami, jednak z tą różnicą, że wprawdzie gra nie przyspieszała do prędkości światła przy dużej ilości klatek, ale pojawiał się irytujący problem z fizyką gry oraz innymi rzeczami powiązanymi z ilością klatek, z powodu kiepskiego portu tych gier z konsol na PC,
- w GTA IV kompletnie polecieli już z optymalizacją, że nawet na nowym sprzęcie (i co ciekawe nawet dosyć mocnym), gra potrafi czasem zgubić klatki.
Na szczęście modderzy (całkiem niedawno) wzięli się za naprawę tego tytułu (kilka przykładowych linków):
https://gtaforums.com/topic/934545-fusionfix/ https://github.com/ThirteenAG/GTAIV.EFLC.FusionFix
https://gtaforums.com/topic/955449-iv-zolikapatch/
+ zamiana API DirectX9 na Vulkan: https://www.youtube.com/watch?v=wm2-p2_S1F8
- dopiero GTA V (oczywiście piszę to odnośnie trybu jednoosobowego) można uznać za sensownie działające GTA, które nie ma rażących problemów natury technicznej i jest całkiem przyzwoicie wykonane,
Kiedy 1 gościu, bez specjalnych narzedzi znalazł i naprawił problem który nie potrafił (albo nie chciał) naprawic gigant
Żeby to jeszcze był konkretny przypadkowy problem.
W takich produkcjach algorytm z miliardami bezsensownych operacji nie powinien występować.
Skoro to jest do naprawienia w jeden dzień przez jednego człowieka (co wydaje się zresztą logiczne), to znaczy, że Cockstar celowo tego nie zrobili przez tyle lat, by po prawie dekadzie skosić nas 4 raz za ,,poprawioną" wersję na current geny. Nic dziwnego, że Houser i Benzies nie chcieli mieć nic wspólnego z tymi rakami. Mam nadzieję, że ich Everywhere dojdzie do skutku i puszczą serię GTA z torbami.
Nie żebym się śmiał ... ale serio graliście w takie coś co się tak długo wczytuje ? I to w XXI wieku
Grałem w V od samego początku na ps3, single, później online. Czas ładowania był koszmarny, no ale czego chcieć od wersji na ps3 :D Po premierze na PC kupiłem grę jeszcze raz, chyba za 100zł na promce (po namowie kumpla, że jest wszystko super cacy piękne). Co się okazało ? Gra wczytuje się tak samo długo na PC jak na ps3 !!! Porażka ! Poleciało do kosza ;)
Niesamowita kompromitacja R.
Ale z tego co udostępnił wynika, że można to jeszcze bardziej poprawić.
Grałem na wielu platformach, z tego co zauważyłem to gra zawsze najszybciej ładowała się na starym PS3...
Nie wiem jak jest teraz, i czy tryb online jeszcze działa na starych konsolach.
jesli na darmo obciąża procka to powinni cos z tym zrobic i nie bany sypać tylko przeprosić.
Ech, sami teoretycy programowania i pasjonaci teorii spiskowych. Rockstar, jak każda duża korporacja ma w duszy zgłoszenia, a dopiero jak zrobi ich się naprawdę wiele, to zabiera się za analizę czy w ogóle warto robić itp. Jeśli zgłoszeń było niewiele, to olali to na starcie.
Druga sprawa, to jest błąd z gatunku na początku działało dobrze, bo wcześniej wspomniany JSON był niewielki, więc kod wykonywał się w ułamku sekundy. Gdy zaś danych przybyło, to wykładniczy czas działania dał znać.
Niestety, jak to w korporacjach, większość kodu nie jest przeglądana przez drugą osobę, więc takich kwiatków znalazłoby się dużo więcej.
Jeszcze niech gracze naprawia błąd, który wywala, z sesji, w RDRO, skoro R* tego nie potrafi.
W sumie dobrze, że ktoś to rozkminił aczkolwiek ja od lat wykorzystuję szybszą "furtkę" poprzez włączenie gry fabularnej i tam dopiero odpalam GTA Online wtedy to trwa zaledwie można powiedzieć, minutę.
To może być blokada przed wykorzystywaniem itemów do posiadania większej ilości gotówki
Ja zawsze odpalalem fabularny a potem online i ladowało mi sie zawsze okolo 2 minuty Ż\_(?)_/Ż
Gdyby R o tym poinformowało, to byłby skandal, ale jak internauta naprawił ten problem...
Beka z R* xD tyle hajsu z GTA Online płynie a im szkoda jednego dnia jednego programisty poświęcić żeby ładowanie zoptymalizować, kij z tym że gracze trącą tysiące godzin na oglądanie loadingów xD
Ten Gość powinien dostać od Rockstar normalnie "działkę" za to że załatwia za nich robotę.
Czekam na oficjalne podziękowania i piękne zdjęcie czeku dlatego Pana.
;-)
Ale to jest SPECJALNIE TAK ZROBIONE. Podczas "NIBY" ładowania trybu online MUSISZ sobie poczytać o nowościach i czym w grze masz się zająć. Zajmuje to określoną ilość czasu bo nie wszyscy szybko czytają i WÓWCZAS jak już sobie poczytasz następuje WŁAŚCIWE wczytywanie trybu sieciowego (prawy dolny róg) ot cała magia ZŁOŚLIWOŚCI i tyle :)
Nie wiem co wy macie za komputery XD ale mi się GTA Online wczytuje szybko. Wystarczy wejść najpierw do fabuły potem dołączyć do sesji tylko dla zaproszonych (szybko dołącza) i juz jesteście w online A jak chcecie publiczną to w sesji dla zaproszonych wystarczy wybrać opcję odszukaj sesję i tez wam szybko publiczną znajdzie... skoro u mnie działa to szybko to i u was.