Zdecydowana większość zysków to pewnie kasa od MS za obecność gry w GP na premierę xD
Widzieliście ukrytą cenzopapę w medium?!w pewnym miejscu znajduje się napis "bestia z Wadowic"
Wydają niezoptymalizowany bubel a ludzie i tak łykają... czeka nas dużo więcej gier gdzie trzeba będzie mieć grafę za 9 tyś by pograć płynnie.
I dobrze, gra ma świetny klimat, więc niech na niej zarabiają i robią coś podobnego, bo pograłbym w więcej gier zbliżonych do starych odsłon SH...
Super, niech zainwestują pieniądze w optymalizację.
Mam taka podpowiedz, zamiast kopiowac komunikat spolki, de facto przedluzajac jej ramie PRowe, mozna bylo sie pokusic o sprawdzenie paru rzeczy i news bylby ciekawszy. Np. ile faktycznie kopii sprzedalo sie na Steam? Czy w tym zwrocie zostal uwzgledniony szacher macher z wrzuceniem kilkunastu mln na technologie do WNiP?
https://steamdb.info/app/1293160/graphs/
https://www.stockwatch.pl/forum/wpis-najnowszy-429174_BLOOBER.aspx#429174
To dobra wiadomość mimio tego że gra nie posiada Denuvo jednak się świetne sprzedała tym bardziej że jest dostępna na PC i XSX, szkoda trochę że nie ma polskich dialogów ale są polskie akcenty na przykład maluch w sumie akcja dzieje się w Polsce.
Kolejna świetna wiadomość. Pomijając aspekty techniczne jako drm free daje nadzieję, że każdy będzie szedł tą drogą.
Bo jednak to dość budżetowa gra jest. Bloober miał zrobić pierwszy, większy tytuł, a wciąż to taki symulator chodzenia, bez npców i w miarę żyjącego świata. Trochę zawiedziony jestem, bo nie za różnorodne są te ich gry.
Widocznie zrobili bardzo tanio, zresztą oni chyba nie zrobili jeszcze żadnej droższej gry która by nie straszyła budżetowcem.
Jestem zaskoczony, ponieważ w dzień premiery na steam grało w to z 2000 osób, a wiadomo, ze jak na premiere to lipa straszna. Oczywiscie wiem, ze steam to nie jedyna platforma, ale już jest to pewien wyznacznik. Widocznie koszty gry nie musiały być wygórowane. No i wykupienie przez Microsoft do gamepassa też pewnie zrobiło swoje.
Szkoda, że optymalizacja beznadziejna. Najpierw Cyberpunk, teraz Medium
Uwielbiam komentarze typu "że tylko się chodzi". To tak jakby kupić Battlefield i narzekać, że tylko się strzela. Twórcy nie ukrywali czym będzie ich produkt, więc po co narzekać na tytuł który nie jest po prostu w czyiś gust, szczególnie jeśli się w niego nie grało? Twórcy mają nawet do siebie tyle dystansu, i jeden z archivmentów nazywa się "symulator biegania".
Jestem +/- gdzieś w 2/3 gry, i jak na razie jest bardzo solidnie. Mocne 7+, może 8-. Zobaczymy jak po ukończeniu. Ocenianie gry po yt jak niektórzy to robią, jest chyba najbardziej niesprawiedliwe jak tylko się da. Szczególnie jeśli chodzi o tak specyficzny gameplay. Takie gry trzeba samemu ograć żeby móc ocenić, i wiem to po sobie, bo sam zawsze szufladkowałem gry tego typu - tej dałem szansę, i na razie nie żałuję.
A ja myślę że gra będzie bardzo dobra... Szczerze mowiac tez ogladalem rozgrywke na yt i jak dla mnie wyglada swietnie. Nie gralem w nic od tej ekipy jednak ich koncepcja na rozgrywke jest raczej dosc nowatorska nikt jeszcze nie wyskoczyl z podzielonym ekranem to na plus. Drugi plus to stala kamera i ujecia rodem z pierwszych residentow lub silent hill... Szkoda ze teraz resident ma kamere fpp bo juz raczej nie zagram w te czesci. Polska ekipa bardzo mnie zadowolila juz teraz zanim zagralem... Ale poczekam troche az optymalizajca bedzie poprawiona i na pewno kupie
I bardzo dobrze, szanuje też, za natychmiastowe wydanie gry na GOG, bo to dobra platforma, tylko brakuje głośniejszych tytułów od dnia premiery, a nie po latach.
Grałem jakieś ~2h i jest spoko (poza okropną optymalizacją, na szczęście w tego typu grze 30fps nie przeszkadza). To taka przyjemna gierka z prostymi zagadkami i nieźle zaprojektowanym światem. Fabuła też nawet ciekawi, a na razie największy zarzut z mojej strony (poza optymalizacją), to zbyt częste pojawianie się angielskiego, bo to trochę dziwne, że w Polsce częściej widzisz angielskie napisy niż rodzime.
Najnowszy patch niszczy wydajność gry, także lepiej zablokujcie automatyczne aktualizacje.
"To put things into perspective, the dual-reality sequence in Dayroom ran with a minimum of 70fps and an average of 83fps at 1080p/High settings (without Ray Tracing and without DLSS). However, and after the latest patch, this scene runs with a minimum of 41fps and an average of 58fps. Yeap, we’re talking about a 20-30fps hit"
Ja jestem zaskoczony ze zrobili tak dobra gre. F*cking finally ja powiedziala bohaterka po dotarciu do nozyc do ciecia lancucha. Mam nadzieje ze zarobia kupe hajsu i pojda dalej w tym kierunku.
W czasach kiedy MS czy Epic wykłada konkretną kasę za gry, to taki komunikat już kompletnie nic nie znaczy (tak jak niedawno z Hitmanem 3). Jak tak lubią się chwalić to niech podadzą ile osób kupiło grę, albo ile osób faktycznie zagrało w GP (bo pewnie i takie dane mają). Ja poczekam na jakąś łatkę optymalizacyjną i z chęcią sprawdzę tytuł w GP.
Mi fajnie siadła. Dobry balans między chodzeniem, zagadkami a fabułą.
Mogli jednak dawać plakaty i dokumenty z polskimi napisami, dziwnie to wygląda.
A to nie ms pokrywał produkcje i marketing?
Tym razem oglądam tylko na tubie bo nie kręcą mnie za bardzo takie gry ale powiem, że mi się nie podoba. Szczególnie grafika wygląda jak z ps3
Takie drewno ktos kupuje xDDD?
A juz w ogole wspolczuke tym co kupili na super nowej generacji Series S i graja w 670p xDDD
Ta gra wygląda jakby miała niższy budżet niż wcześniejsze gry Bloobera więc nic dziwnego ze mimo słabej sprzedaży już się zwróciła.