Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Prince of Persia Remake potrzebuje remake'u - twierdzą gracze. Ubisoft odpowiada

11.09.2020 18:52
dzl
1
25
dzl
103
John Yakuza

Za "remake" odpowiada Ubisoft Mumbai (świeże studio, które nie zrobiło jeszcze nic) i Ubisoft Pune (kolejne indyjskie studio znane głównie z Just Dance) co wiele wyjaśnia.

Ktoś na decyzyjnym szczeblu Ubisoftu wymyślił sobie, że remake klasyka będzie odpowiedzialne studio bez żadnego doświadczenia (i pewnie po kosztach) w grach akcji z segmentu triple A i widać efekty.

11.09.2020 18:54
2
16
odpowiedz
MrDraiger
85
Konsul

Żałosne tłumaczenie. Dalej nie odpowiedzieli na pytanie czemu to tak biednie wyglada

11.09.2020 19:15
8
14
odpowiedz
zanonimizowany1339461
9
Senator

Dla nas w Ubisofcie jakość ma najwyższy priorytet.
XD Czyli mamy małe umiejętności, doświadczenia żadnego i dlatego gra ma taki "styl" graficzny. Po tych zwolnieniach to niedługo gry od tych doświadczonych oddziałów będą tak wyglądać.

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2020-09-11 19:19:03
11.09.2020 19:17
😂
11
11
odpowiedz
zanonimizowany1342290
1
Legionista

Dla nas w Ubisofcie jakość ma najwyższy priorytet i było to coś, co mieliśmy na uwadze cały czas. <--- buhahahahahaha

11.09.2020 19:06
4
4
odpowiedz
A_wildwolf_A
221
Senator

serio, PR-owi bełkot napisany przez sztab ludzi, którzy na co dzień zajmują się wciskaniem słabego kitu.
zamiast pójść dokładnie tą samą ścieżką co oryginał podmieniając tylko modele postaci i dodając paru wrogów powinni wzorować się na pierwowzorze i pokazać coś znacznie lepszego względem mechaniki i fabuły
a potem płacz ubisoftu, że się POP nie sprzedał

11.09.2020 19:08
Zdzichsiu
6
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Zdzichsiu
141
Ziemniak

styl graficzny ma sprawić, że remake „Księcia Persji” będzie czymś unikalnym
Widziałem taki styl w wielu niskobudżetowych indykach :/ To nie jest styl, a zwyczajnie słaba jakość.

11.09.2020 19:16
10
3
odpowiedz
1 odpowiedź
kesah
47
Pretorianin

Chwila, ja dobrze zrozumiałem? do remake'u użyli silnika jaki nie radzi sobie z mechanikami w grze jak np. cofanie czasu? - więc po kiego grzyba używają takiego silnika?

11.09.2020 20:20
Herr Pietrus
😁
18
3
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

Komentarze na YT bardzo dobre. Poza "This remake needs a remake" jest jeszcze "They used a dagger of time to make this".

A jaki Ubi chciało bajkowego stylu, to trzeba było zrobić "Piaski..." w stylu PoP 2008. On nigdy nie będzie wyglądał brzydko, niczym dobre rysowane animacje.

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2020-09-11 20:21:11
11.09.2020 18:57
Bl4ck747
3
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Bl4ck747
80
Pretorianin

Styl graficzny, a jakość oprawy wizualnej to dwie inne rzeczy. Tłumaczenie kiepskiej jakości oprawy wizualnej obranym stylem graficznym jest słabe. Gra wygląda na rok 2010-2012. Od tamtej pory wyszło dużo gier z „baśniowym” stylem graficznym a mimo to oprawa wizualna nie była tak niedopracowana. Na trailerze wygląda to przestarzale jeszcze przed premierą. Miejmy nadzieje, że rzeczywisty gameplay będzie prezentować się dużo lepiej.

11.09.2020 19:08
A.l.e.X
😂
5
1
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

gra na next geny wyglądająca jakby była tworzona z myślą o wii :) ubisoft odpowiada - błechecheche

11.09.2020 19:42
Shadoukira
15
1
odpowiedz
Shadoukira
101
Chill Slayer

Ta gra wygląda jakby powstawała dopiero może od roku albo gorzej, a ci gadają, że pracują nad nią już prawie 3 lata xD Jeżeli ta gra jest wyznacznikiem "jakości" u Ubisoftu to czeka już ich tylko ścieżka potępionych.
Nie wiem co się stało z tym Ubisoftem dekadę temu byli oni bardzo dobrą firmą, której gry kojarzyły się ze świetną zabawą i jakością, a dzisiaj? Średniak za średniakiem i przy okazji może coś czasami się uda zrobić lepiej.

11.09.2020 19:44
Sorkvild19
😊
17
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Sorkvild19
62
Król Kruków

Zacznę narzekać tylko jeśli schrzanią scenę w łaźni. Tylko to się dla mnie liczy ;)

post wyedytowany przez Sorkvild19 2020-09-11 19:45:00
12.09.2020 00:13
marcin00
24
1
odpowiedz
marcin00
103
Forumowy Wilk

No nareszcie. Ileż można było czekać :3

12.09.2020 01:55
SerwusX
25
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
SerwusX
97
Marszałek

Premium VIP

Silnik Anvil został stworzony głównie do produkcji z otwartym światem. Tytuł, nad którym pracujemy, jest krótką i liniową grą, bez otwartego świata, co przysparza sporo problemów, których musimy być świadomi.
No to może trzeba było wziąć silnik przeznaczony do tego typu gier?

12.09.2020 10:13
29
1
odpowiedz
Kuśmider
14
Pretorianin

A ja się cieszę z tego co będzie. Na pewno zagram, bo grafika akurat w takiej grze to sprawa drugorzędna. Mam nadzieje że Ubi zdecyduje się też na remake Splinter Cella Chaos Theory albo Double Agent.

12.09.2020 14:54
36
1
odpowiedz
1 odpowiedź
vulpes433
56
Centurion

Osobiście nie mam nic przeciwko takiemu budżetowemu remakowi z gorszej jakości modelami i teksturami, o ile cena też będzie odpowiednio mniejsza. Tylko boli mnie to że ta oprawa jest totalnie bez smaku, kolory wyglądają jakby ktoś za bardzo przekręcił suwak saturacji, brak jakiejkolwiek atmosfery, a shadery jak w studenckim projekcie w blenderze.

Na szczęście te rzeczy są możliwe do poprawy przed premierą. Pamiętam jak paskudnie wyglądał DmC Devil May Cry na pierwszych zwiastunach, a finalny efekt był całkiem ładny.

11.09.2020 19:12
7
odpowiedz
zanonimizowany1222151
36
Generał

Ta gra ma grafikę, jakby dodawali ją do płatków nesquik.

11.09.2020 19:15
😂
9
odpowiedz
1 odpowiedź
Kępes
102
Konsul

Dodatkowym wyzwaniem było także stworzenie produkcji, która zagra na nostalgii...
Widzę ci też już się nie pier...
Kilka dni temu jak zobaczyłem trailer to pierwsze o czym pomysłem to własnie to co sami napisali typowa zagrywka zwykły badziew który zagra na nostalgii zamiast się przyłożyć zrobić to z super grafika itd.

Pamiętam jak jeszcze z 10 lat temu rozmawiałem z kolega o tym ze ubisoft to najlepsza firma obecnie na rynku tworzy świetne gry lecz gdy tylko wjechały dlc mikro płatności downgrade i inne gówno w moich oczach są na samym dnie zaraz po EA a za ubisoftem KONAMI bo to co zrobili z PESem... ci co graja to wiedzą.
Od tylu lat nie zrobili nic co urzekło by graczy meczą tego Assyna i Farcry do bólu i gdyby nie te 2 gry to już dawno by nikt o nich nie pamiętał.
A i ubisofcie nie zapomnijcie dodać przepustki sezonowej do waszego wspaniałego remakeu dlc i denuvo.

11.09.2020 19:21
Pitplayer
12
odpowiedz
Pitplayer
87
Senator

Dla mnie ta seria jak żadna inna potrzebuje i zasługuje na powrót ale na pewno nie w takim stylu, a w zasadzie jakości.

11.09.2020 19:32
14
odpowiedz
Dan2510
30
Pretorianin

Ubi. To biedne, tamto biedne.
Oni totalnie nie traktują graczy poważnie.

11.09.2020 19:43
Wilk1999
16
odpowiedz
7 odpowiedzi
Wilk1999
45
Wilkołak Asasin

Nie rozumiem co innym graczom nie pasuje w grafice nowego Prince of Persia. Koniec końców jego kolorystyka świetnie pasuje do opowieści a modele postaci potrafią zarówno do nich pasować jak i budzić w miłośnikach oryginału nostalgię oraz wspomnienia ich podobieństwem do oryginalnych modeli. To oczywiście moje zdanie, ale można czasami (a w zasadzie zawsze powinno się) poczekać na premierę tytułu, kupić go i ograć a dopiero potem wskazywać co się komuś w nim nie podobało, nie zaś od razu jeszcze przed premierą się nad nim pastwić.

PS. Nie spodziewałem się, że premiera remake'u wypadnie akurat w moje urodziny.

11.09.2020 20:21
dzid3c
19
odpowiedz
5 odpowiedzi
dzid3c
80
Pretorianin

Mówiąc że silnik Anvil jest do tworzenia sandboxowych gier, oznacza jaki kierunek obrał Ubisoft. Zapomnijcie o jakichkolwiek grach w stylu SC czy PoP z dawnych lat. Wszystko musi mieć rozmach jak AC z otwartym światem.

11.09.2020 20:25
20
odpowiedz
Krieggg
13
Pretorianin

"dostalismy gotowca wraz z narzedziami ale ciezko to idzie bo przeciez nie chcemy aby gra wygladala jak kolejny tasmowy klon, a przerabianie silnika na potrzeby gry jest HARD"
failed

11.09.2020 21:04
DocHary
21
odpowiedz
2 odpowiedzi
DocHary
71
Unclean One

Kiedyś był Rayman, Beyond Good & Evil, Child of Light, PoP Warrior Within, Valiant Hearts, Kórliki, Hirołsi, a teraz mamy sandboxowego pierdolca.

11.09.2020 22:16
22
odpowiedz
2 odpowiedzi
Twoja stara 1993
52
Generał

Ludzie nie chcę komuś wytykać ale to powiem, jakoś remastared za 160 zł
Kingdoms of Amalur: Reckoning prawie nikomu nie przeszkadzało gra która praktycznie w niczym się nie różni od tej wersji z 2012 roku jedynie to ceną chyba to jest największą różnica.
Nie jestem też zadowolony z wyglądu remaku POP lecz przynajmniej tutaj Ubi coś robił a przy Kingdoms of Amalur: Reckoning skopiowano grę z 2012r i wciskają ją po Cenie 160 zł i jeszcze są
świetnie ocenini.
Potem się dziwić że zamiast nową oprawę graficzną dostaniecie klona tylko z kilku razy drozszą ceną.

12.09.2020 02:37
26
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany146624
131
Legend

A ja wolę taka grafikę, ale gameplay na miarę tamtych czasów, niż piękny graficznie powtarzany gameplayowo do bólu Asasyn. Świetna zabawa w Popie spowoduje, że grając szybko zapomnimy o oprawie. Inna sprawa, że tej się kończy brnięcie w nieskończoność w otwarte światy i bezsensowne elementy sieciowe. Gdyby na bieżąco robili to, czego oczekują gracze (czyli takich gier jak ten Pop, ale z solidna oprawą) , nie musieli by się tłumaczyć faktem, że zastosowany w w Popieram silnik jest przystosowany do open world's i gier sieciowych. Jakby w ciągu ostatniej dekady zachowali balans między ilością robieniem open worldów i gier liniowych/korytarzowych - nikt by dzisiaj nie mowil ani słowa. No, ale hajs musi się zgadzać. No nic, cieszę się z tego, co jest. Moje pieniądze mają, tylko że względu na fakt mojego uwielbienia całej serii.

post wyedytowany przez zanonimizowany146624 2020-09-12 02:39:22
12.09.2020 08:39
ReznoR666
27
odpowiedz
ReznoR666
48
Forgive me the 666

Najwidoczniej jestem w mniejszości. Nie widzę nic złego w samym Remake'u. Widziałem dwie sceny gdzie tekstury w tle były niższej jakości niż reszta. To przecież w końcu alpha footage. Cała reszta wygląda zupełnie w porządku.

12.09.2020 09:17
28
odpowiedz
wcogram
159
Generał

Zrobili to na silniku Anvil do najnowszych części Assasyna.

Robili ją od podstaw ale tak aby wyglądał jak oryginał po lekkim retuszu textur.

Oryginał robiło 20-30 osób pewnie z 2-3 lata.

Tutaj 170 i 3 lata.

Chyba Ubi przespało remake Resident Evil 2 i 3. Jak to się powinno robić.

Mogli zacząć od zrobienie technologii do gry a nie gry do technologii.

12.09.2020 11:39
Elessar1984
31
odpowiedz
Elessar1984
130
Lord

Mało jest firm takich jak ubisoft, która tak skutecznie zabija znane serie gier.

12.09.2020 11:53
32
odpowiedz
1 odpowiedź
katai-iwa
50
Senator

Ech, człowiek liczył na sensowny powrót popa, a dostał to, robione przez byle kogo za psie pieniądze.
Jakoś takie Bluebyte potrafiło ogarnąć ten silnik na potrzeb strategii.

12.09.2020 12:11
33
odpowiedz
zanonimizowany1113196
68
Generał

A ja czekam z nieukrywanym zainteresowaniem. Oby tylko gameplay był płynny i satysfakcjonujący, to tę grę na spokojnie przejdę w całości. Rynek platformówek 3d jest obecnie bardzo, bardzo zagłodzony.

post wyedytowany przez zanonimizowany1113196 2020-09-12 12:11:26
12.09.2020 12:44
35
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1342829
9
Generał

Hmm, może jednak poprawią i będzie to wyglądało nieco lepiej.
https : // www . reddit . com / r / GamingLeaksAndRumours / comments / iqvstv / the_pop_sot_remake_is_getting_improved_a_new/

post wyedytowany przez zanonimizowany1342829 2020-09-12 12:44:46
12.09.2020 16:33
Irek22
37
odpowiedz
Irek22
161
Legend

Nie każda gra musi wyglądać hiperultrarealistycznie jak Crysis 7, więc remake Prince of Persia: Sands of Time ma swój styl graficzny, ale mimo wszystko wygląda on raczej jak remake wydany w 2011 roku, a nie remake wydany w roku 2021.

12.09.2020 17:08
Toxicator
😂
38
odpowiedz
Toxicator
115
Pretorianin

Pamiętacie jak skandowaliście że grafika nie ma znaczenia?

27.09.2020 14:39
Herr Pietrus
39
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

(nie tutaj)

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2020-09-27 15:02:00
27.09.2020 22:41
Alex81
40
odpowiedz
Alex81
8
Chorąży

Pod względem grafiki bardzo odstaje od współczesnych produkcji. Jak na obecną chwilę patrzę sceptycznie na tę grę.
Seria Prince of Persia zasługuje na kolejną pełnoprawną część. Bardzo szkoda, że po premierze Assassin's Creed straciła ona na znaczeniu. Ubisoft mógłby z powodzeniem rozwijać równolegle dwie serie. W Assassin's Creed akcja rozgrywa się w historycznych miejscach a Prince of Persia skupia się na świecie fantasy inspirowanym Persją. Mimo podobnej mechaniki rozgrywki miejsce akcji i klimat są zupełnie odmienne.

11.09.2020 22:21
23
odpowiedz
1 odpowiedź
Timoti
26
Chorąży

Pokaz tej gry był tak wspaniały jak angielski tej baby Hinduski co o niej gadała. Spaliłbym się ze wstydu za taki pokaz.

12.09.2020 10:49
30
odpowiedz
K@milo_91
12
Chorąży

To nie jest Remake tylko Resell

11.09.2020 19:24
Persecuted
13
odpowiedz
15 odpowiedzi
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

Moim zdaniem jest bardzo mało prawdopodobne, by gra wyglądała tak na premierę. Uważam tak głównie dlatego, że napędza ją silnik Anvil Next w wersji opracowanej na potrzeby AC Odyssey. To oznacza, że wszystkie składniki niezbędne do zapewnienia grze odpowiedniej oprawy wizualnej (a więc oświetlenie, efekty cząsteczkowe, czy shadery) już mają, wystarczy ich po prostu umiejętnie użyć. Bezpośrednio na nich, w zakresie wyglądu gry, spoczywa jedynie ciężar przygotowania nowych assetów, czyli modeli, tekstur, animacji itp., co jest czasochłonne, ale nie aż tak trudne. Anvil Next to silnik in-house'owy, napisany na potrzeby produkcji konkretnego typu (TPP z otwartym światem), więc wcale mnie nie dziwi, że świeżakom z indyjskiego studia jego ujarzmienie sprawia problemy. Podejrzewam więc, że jeżeli nie uporają się z tym sami w przeciągu najbliższych tygodni, to dostaną wsparcie od bardziej doświadczonych kolegów z Montrealu czy Quebecu i z ich pomocą sprawa się wyprostuje. Bardzo wątpię, by Ubisoft odważył się wydać grę w takim stanie. Nie po tym wszystkim, co wydarzyło się u nich przez ostatnie kilkanaście miesięcy. A poza tym jest to spory projekt (2.5 roku produkcji to niemało) i musiał Ubi niemało kosztować, więc wątpię, by chcieli to wszystko teraz zaprzepaścić przez taką głupotę.

post wyedytowany przez Persecuted 2020-09-11 19:43:19
Wiadomość Prince of Persia Remake potrzebuje remake'u - twierdzą gracze. Ubisoft odpowiada