Dzisiejszego pięknego dnia obudziłem się o godzinie 06:30.
Wstałem, zrobiłem sobie kawę, trochę popracowałem.
Około 11:00 zostałem sprezentowany Supporter Packiem, który ufundował Gaming-man (aka. VirtualManiac i multum innych kont). https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=15275416&N=1
To się stało naprawdę.
2020 nie przestanie mnie zadziwiać.
Wygląda intrygująco i świeżo, coś nowego :) Rekrutacja i szkolenie asasynów, napad na bank, fajne. Nie wiem jak będę stał na tę ligę z czasem ale sprawdzę na pewno :)
Hej ho, dzieciaki.
Wróciłem do PoE, będę sobie troszkę pogrywał najczęściej wieczorami :D
Może mi ktoś na koniec ligi dać troszkę waluty (kilka chaosow styknie), albo itemki dla wiedźmy summonera? Bardzo proszę, chce się szybko nauczyć gry na nowo, nie grałem ze dwa lata. Będę w grze pewnie koło 21.
Powrót po takim czasie jest zaskakująco prosty. Swoją drogą, jestem zaskoczony, że mnie nie wyrzuciliscie z gildii :D
Jesli chodzi o ten "Heist", to wczesniejsze teorie (te morskie powyzej. Nie sa moje zeby nie bylo, tylko z redditowego megathreadu) prezentowaly sie duzo ciekawiej.
Jesli to bedzie cos ala Betrayal to no thx.
EDIT: Caly album z leakiem. Uwaga, spoilery (obviously)! https://imgur.com/a/siF3D4m
Swoja droga GGG zbiera laury za te ligi a to sa w kolko trzy te same pomysly (ze zmianami kolorow, nazw i kosmetycznie mechaniki) do zarzygania od 5 lat w kolko.
Liga i informacje: Harvest https://www.pathofexile.com/harvest
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=Tv12xh498ms
Oficjalne Wiki: https://pathofexile.gamepedia.com/Path_of_Exile_Wiki
Planowanie buildu:
- PathOfBuilding fork by LocalIdentity: https://github.com/PathOfBuildingCommunity/PathOfBuilding/releases
- Path of Building Web: https://pob.party/
Waluta, handel i loot:
- Oficjalna strona bazaru: https://www.pathofexile.com/trade
- Poe Ninja (aktualne ceny przedmiotów, przeliczniki, wszystko co potrzebne): https://poe.ninja/
- Awakened PoeTrade (wycena przedmiotów etc., korzystając z oficjalnej strony): https://github.com/SnosMe/awakened-poe-trade
- Neversink''''s ItemFilter (najpopularniejszy lootfilter dla PoE): https://github.com/NeverSinkDev/NeverSink-Filter/releases/
- Better Tradin (rozszerzenie Chrome): https://chrome.google.com/webstore/detail/better-pathofexile-tradin/fhlinfpmdlijegjlpgedcmglkakaghnk
- Craft of Exile (planowanie craftu, wyliczenia): https://www.craftofexile.com/
Inne przydatne:
- PoEDB (skrabnica wiedzy na temat affiksów/kraftu): https://poedb.tw/us/
- FilterBlade (stwórz swój własny lootfilter): https://www.filterblade.xyz/
- FilterBlast (dopasuj istniejący lootfilter do swoich potrzeb): https://filterblast.xyz/
- Acquisition (handel bez premium tabów): https://github.com/xyzz/acquisition/
- Currency Cop (obliczanie wartości posiadanych w zakładkach dóbr): https://github.com/currency-cop/currency-cop
- Exilence (śledzenie aktualnego przychodu w czasie + wiele innych przydatnych funkcji): https://github.com/viktorgullmark/exilence
Levelowanie:
- PoE Lab (aktualny układ labiryntu): https://www.poelab.com/
- Lab Compass (kompas pozwalający zaplanować podróż po labiryncie): https://www.poelab.com/lab-compass/
- PoE Road-map: https://poe-roadmap.com/
Gildia: aby dołączyć zostawcie ingamowy nick w wątku.
Poprzednie części:
#16 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14923107
#17 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=15003350
#18 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=15080564
#19 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=15174776
Wygląda fajnie, będzie można mapkować na spokojnie.
Na pochwałę zasługują też supp packi, trzymają poziom!
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/gx5u8l/poe_overlay_10_market_item_search_request/
Już się wyjaśniła sprawa z poe overlay czy nadal banują?
Ponieważ czas edycji się zakończył i w związku z doniesieniami https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/h099af/regarding_poe_overlay_and_poe_planner_using/ bardzo proszę moderację
Totalnie nie mam pomysłu czym zacząć. Może ktoś coś podsunie? Pozdrawiam serdecznie
Mnie po nieudanych eksperymentach zeszłych lig chyba odechciało się kombinować, zacznę po prostu czymś debilnie mocnym:
- kandydat 1: ball lightning miner,
- kandydat 2: volatile dead spellslinger,
- kandydat 3: ED + Contagion trickster,
Powyższy wybór zależy od patch notes.
A później reroll na coś przegiętego, zapewne jakiś brand, a może earthquake wróci do łask (pamiętam czasy jak czyściło prawie cały ekran jednym szlagiem).
Nigdy nie miałem startu tak słabego żeby nie być w stanie przeprogressować do czerwonych map, ale zdarzało mi się że w okolicach levela 80 robiłem reroll bo postaci były nieporównywalnie słabsze niż te z poprzednich lig, i cóż, nie jest to najfajniejsze uczucie.
Powstaje fork PoE-Overlay po ostatniej aferze: https://github.com/PoE-Overlay-Community/PoE-Overlay-Community-Fork/releases/
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/hbmksa/poe_overlay_community_fork_v071_release_100/
Niezdecydowanym polecam pozostać przy Awakened PoeTrade https://github.com/SnosMe/awakened-poe-trade sprawdzał się świetnie w poprzedniej lidze a autor aktywnie go rozbudowuje i poprawia :)
Nowe efekty dla Armageddon Brand i Arc.
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/hc5p0l/while_we_wait_for_harvest_check_out_some_of_the/
i Arctic Breath ale on chyba #nikogo
a także Duskblight, takie buty
https://www.youtube.com/watch?v=89FQSrrjHdE
Frost Blades Berserker, czy Cyclone Gladiator?
20 minut, go! :)
Zastanawiam się nad Bleed Bow Gladatiatorem albo Frost Blades Berserkerem i nie mam pojęcia co wybrać :/
Chyba nie jest za wcześnie, żeby usłyszeć jak tam pierwsze wrażenia z nowej ligi?
Są jakieś wkurzające elementy jak na początku delirium czy raczej wszystko przebiega gładko?
No i wpadł mi pierwszy exalted :D Nareszcie będę mógł kupić jakiś normalny gear
Opinie dotyczące ligi na reddicie strasznie negatywne, co oni znów odwalili? :O
Ta liga chyba cierpi na to samo co każda inna crafting liga. Brak natychmiastowych nagród. Najpopularniejsze ligi to ligi typu "masz tu paczkę potworów, czy tam bossa, na koniec wypada dużo lootu". Crafty w Harveście nudzą się już podczas levelowania, a i podobno w endgame nie jest lepiej. Sam dosyć szybko zacząłem wydawać te crafty na cokolwiek i w sumie zastanawiam się czy jest sens poświęcać na to w ogóle czas gdy nagrody są tak kiepskie. No i sam micromanagement ogrodu jest po prostu nudny. Ludzie wolą grać, micromanagementu i tak jest bardzo dużo w tej grze.
Mogliby dodać loot z potworów z harvestów. Jakiś modifiery na nasionach typu "this monster has a chance to drop a map" tylko z currency, scarabami, fragmentami itp. itd.
I samo to mega poprawiłoby ligę według mnie.
Poza tym po kilku ligach z rzędu z hojnym lootem, po przejściu na Harvest fun z grania jest po prostu o wiele mniejszy.
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/hfcap7/what_to_expect_this_year/fvx1zwz/?context=10
Czego się spodziewać w przyszłości.
Najważniejszy punkt - nie będzie bety PoE2 w tym roku :/
Wrzucam dla siebie na przyszłość, jakby mnie korciło się bawić z podwójnym corruptem w Świątyni Atzoatla.
hmm taka mała refleksja :) czym ta liga różni się od standaru? tylko sadzeniem nasionek i uzyskaniem lepszych craftów?
czyli osoby nie zajmujące się kombinowaniem +/- 1 do właściwości na itemie w sumie nie mają potrzeby grania na lidze?
Czas poświęcony na sadzeniu nasionek i bieganie do ogrodu nijak się ma do nagród (bo ich chyba nie ma) czy jednak coś z tego konkretnego jest?? akurat zacząłem 2 dni temu i jakoś to nie do końca się mi widzi,chyba że czegoś nie doczytałem albo nie zauważyłem??
Lipa ta liga. Już nawet nie chce mi się zbierać tych nasionek i łazić do ogrodu. Z pozytywów, to fajnie się gra tym buildem, polecam każdemu (tak co by spróbować 2h weapon i zmiany w skillach pod to):
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2158870/page/1
Pozdrawiam serdecznie
Kurcze, mega chciałem zagrać tą ligę, ale widzę, że raczej nic z tego nie będzie. Przejrzałem patch noty i jak dla mnie zmiany nie są wystarczające. Crafty są fajne, ale o wiele fajniejsze jest wysypująca się góra lootu, a tutaj tego mocno brakuje.
No cóż, chyba wstrzymam się do następnej, podobno ma być jakaś większa i mocno rozbudowana.
To tak w ramach braku nagród z ogrodu. :)
A to dopiero dwa tygodnie ligi.
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/hkksl7/hsc_loath_blast_tabula_cold_stacking_bow/
Czyli co, liga jednak niewypał?
Ogródek, nie licząc craftów, nie daje nic fajnego?
Ha, zrobiłem małe dochodzenie i miałem rację.
Oryginalna, słodka żaba jak kupowałem: https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=F2SN0zxo0EE&feature=emb_title
To co teraz jest --->
Przejrzałem też dokładniej mikrotransakcje. Sporo użytecznych dodatków, jeszcze więcej fajnych drobiazgów. Ale ceny... kurde wiem że to kosmetyka (w większości) i wiem że są regularnie promocje, ale nawet z nimi większość jest zaporowa! Trochę lepsze pojedyncze efekty w cenie paru innych gier na promocji! Żeby kupić jakąś konkretną paczkę efektów, wyposażenia hideouta i lepsze stashe to kilka kPLN trzeba wyłożyć. Dla nałogowców mających tysiące godzin na liczniku pewnie lepiej to się kalkuluje, ale ja jestem trochę rozczarowany. Nawet w sieci nie ma zbytnio alternatyw dla zakupu punktów. Nie rozliczam się w dolarach i oferta 200 Points $20 ma chyba jedno zero za mało w ilości punktów...
Wracając
aope=> no z 5 lat nie odpalałem, ale mogło być gorzej- 90% osób na liście znajomych w grze ostatni raz się logowało 6-7 lat temu :)
Może gra i nowa, ale ma chyba parę linijek starego netkodu hehe. Dość regularnie otwieranie strongboxów (a czasem zwykłych skrzyń!) powoduje lagi. Latency skacze bez powodu, nawet jak nie ma wrogów i postać nieruchoma... Cóż- silnik chyba nie był projektowany z myślą o tej ilości przedmiotów, pre/suf-fixów itd. W testy przed premierą grałem w 2013... mam nadzieje że w tle pracują nad nowym silnikiem do PoE2 czy coś w ten deseń.
Właśnie zerknąłem też w tipsy co do kopalni i też widziałem priorytety pojemność oraz flary, na końcu dynamit. Na razie głównie ogrywam fabułę. Nie wiem czy kopalnia jest zrobiona pod endgame, ale póki co skupiam się na przejściu przynajmniej jedną postacią wszystkich aktów.
Main to deadeye na Split arrow (choć wg. rad przygotowuje się do przejścia na Barrage) , ale zrobiłem moją drugą ulubioną klasę czyli castera z myślą o przejściu pierwszego aktu... no i już nią jestem lvl 44 heh. Kiedyś grałem glass cannonem bazującym na cold dmg, teraz trzymam się z daleka od Chaos Inoculation i wybrałem lightning i jest super. Arc to czysta frajda! Turbo efektywne i wygodne do oczyszczania. Można być w drugim pokoju, walnąć w dzbanek i piorun przeskakuje i rozwala całą grupę bez wystawiania postaci na choćby jedno uderzenie.
Do tego wielkie odkrycie- Summon Phantasm Support jest mega! Przynajmniej na etapie levelowania. Nigdy nie byłem fanem summonerów w arpg (problemy z AI, pathfindingiem, kolizjami i fizyką, dużo micro, cały czas monitorowanie sytuacji dla optymalnego przywołania/pożerania zwłok itd) ale powoli się przekonuje do lekkiego włączenia tej formuły do mojej Elementalistki.
Plus golemy (z opcjami do zwiększenia ilości przynajmniej do 3) - czytałem że bez szału, ale Elemancer + Golem Commander są kuszące. I tak będę brał Righteous Army więc jakby dodać przywoływanie jakiś tanków summonów do aggro to całkiem nieźle się to zapowiada... Byle by zdjęli wrogów z moich pleców, z dmg sobie poradzę.
Na Vulkanie gra działa dobrze, tak samo jak wcześniej jak nie lepiej, za mało testowałem. Generalnie na w 1440 z max ustawieniami jak było tak jest 60fps (jak dropy to bardzo krótkie do 59, okazjonalnie przy nasileniu efektów). Spike w latency nadal widoczny, może trochę rzadszy... potestuję.
Ogólnie opóźnienia przy łączeniu z Frankfurtem są równe i dość niskie 33-34ms. Chyba taka natura silnika, tragedii nie ma bo nie gram w trybie hardcore. W sieci na szybko jedyna porada to żeby jechać z netem po kablu.
Parę razy przeszedłem Laba, póki co bardzo dobre wrażenia, niedługo odblokuję wyższy poziom. Bardzo podoba mi się formuła mechanik lekkiego roguelike. Można lecieć na łeb, albo poszukać sekretów, znaleźć dodatkowe klucze, srebrne skrzynie. Jak się znajduje shrine z permanentnym 'wszystkie twoje ataki będą krytyczne' to ciężko nie być zadowolonym.
Raz umarłem... strojąc w miejscu za blisko tej ognistej podłogi, byłem rozproszony i nie zauważyłem ubywania życia.
A co do tematu gemów i ulepszeń takie dropy się zdarzyły ->
Nie, liga jest dobra ale jako dodatek do innej zawartości, której nie ma.
No i to jest właśnie problem przez który liga jako całość jest kiepska :)
Zatem pytanie do grających, jaka rzecz lub mechanika sprawiłaby, że ta liga byłaby kompletna i dobra jako całość? Obudźcie swojego wewnętrznego gamedeva przy udzielaniu odpowiedzi ;)
spoiler start
Jj dlaczego się katujesz? Pobierz jakiś lootfilter :p
spoiler stop
Super odpowiedzi, bardzo fajnie się czytało ;)
Być może poe2 odświeży stare systemy i jednocześnie nie będzie wprowadzać zbyt przekombinowanych lig, które psują flow grania, nie pozostaje nic innego jak czekać. Ja w dwójce najbardziej wypatruję nowych ascendancy!
Jj najszybciej byłoby przez Path of Building, ale skoro jeszcze levelujesz to nie przejmuj się aż tak wbijaniem gemów, na endgame wymaksujesz je raz dwa albo po prostu kupisz i to jeszcze najlepiej takie z quality ;p
BloodPrince dzięki za tipa, PoB nie było kiedyś i przyznam się że przez linki z buildów tam tylko parę razy wszedłem i nie eksplorowałem możliwości.
Jak wspomniałeś o PoE2...
Sam to przeoczyłem KOMPLETNIE i te parę dni temu dopiero odkryłem że robią kontynuację z numerkiem. Pytanie co do pierwszego akapitu z opisu:
Path of Exile 2 is a new seven-act storyline that is available alongside the original Path of Exile 1 campaign. Both the old and new storyline lead to the same shared Atlas endgame. Path of Exile 2 retains all expansion content that has been created over the last six years and introduces a new skill system, ascendancy classes, engine improvements and more.
Alongside czy to po prostu zaznaczenie że PoE1 nie zamkną i dwie gry będą obok siebie funkcjonowac, czy info że fabularnie to przygody w okresie równoległym do wydarzeń z PoE1? Czy to i to?
PoE1 na pewno nie wyłączą, ale byłbym rozczarowany jakby stopniowo nie przełączali się kompletnie na 2 jeśli chodzi o development time i ogólna uwagę. PoE1 ma swoje lata. Oby model jak z HITMANA2, gdzie są oryginalne (i usprawnione) misje na nowszym silniku.
retains all expansion content
ciekaw jestem czy chodzi o wszystkie skille, itemy czy kopiój wklej ten system hubów z lig- Delve, Harvest itd. Wolałbym żeby była jakaś mapka 'miasto' gdzie mamy swój hideout, a wychodząc z niego jest jedna (w miarę mała) lokacja gdzie można wszystko na raz robić- zejść do kopalni, użyć wejścia do labiryntu itd.
Na pewno cieszę sie na specjalizacje-ascendancy (może unikalne skille, jakis powitalny set itemów/ciuchów jako inicjacyjna nagroda za pierwszy wybór). Skille też elektryzujące.
Co do silnika- na screenach wygląda zacnie (cienie, oświetlenie, może lepsze i bogatsze animacje). Liczę na porzadne modele i tkestury, niszczęsne oddalenie kamery, lepszą mini mapkę.
Dali by też opcje większego plecaka. Jako nagrodę za przejscie czegoś, a nawet od biedy mikrotransakcję, jeśli to było by zwiększenie o 1/2 dodatkowe karty. Bo w stashu na 100% pewnie zostawią kupowanie miejsce, to chyba podstawa dla nich.
Jednak pograłem trochę w Harvest i mam parę przemyśleń. Crafting to super sprawa. Dawno nie korzystałem z tylu itemków zrobionych przez samego siebie.
Ale to ----->
To jest najnudniejsza rzecz jaką w życiu robiłem.
Niech zostawią crafting, a całą mechanikę ligi niech wywalą. Nie lubię ogrodu i tego durnego micro managementu. W sumie cała liga sprowadza się do micromanagementu. Walki z potworami to tylko formalność.
W ogóle zastanawiam się czy nie zagrać SSF w następnej lidze. Większość rzeczy, które zbieram i tak nie są mi potrzebne, bo niezły gear który starczy na większość contentu w grze jest bardzo łatwo kupić. Trochę to odbiera frajdy z gry. Zwłaszcza jak teraz nie korzystałem za dużo z handlu i miałem kupę funu z craftowania przedmiotów. Co chwilę jakiś upgrade. A teraz jak zrobiłem zakupy to pozostało mi tylko ciułanie waluty na zbieranie bis itemków.
Drugi problem jaki mam to integracja lig do core. Jak dla mnie scaraby to za mało. Chcę pograć w Delirium albo Metamorphy i nie mam takiej opcji o ile nie kupię sobie mnóstwa scarabów. Stash taby dla tych lig to też jakiś absurd skoro tak ciężko jest w ogóle uzyskać dostęp do tych lig. Już w ogóle pomijam sytuacje jak gra się SSF i nie ma możliwości kupienia scarabów.
Nie wiem jak to powinni rozwiązać. Może jakieś dosyć trudne do zdobycia Wachstone'y? Które powodują na przykład, że każda mapa w regionie ma metamorphy? Mega poprawili mapki nowym atlasem gdzie wreszcie można grać każdą mapkę, teraz powinni popracować nad integracją poprzednich lig.
Ludzie narzekają na bloom w grze z tego co widzę, o samej lidze nic.
I z jakiegoś dziwnego powodu GGG wydaje wymijające odpowiedzi. Coś tu śmierci i to nie mój ogródek.
Myślałem że po czasach PS3/X360 moda na bloom wymarła, wszyscy uznali że to brzydki i zbędny efekt był (niestety dzisiaj zastąpiły go inne) a tu takie coś?
I tego nie da się wyłączy? Serio?
Co jest grane?
Noszę okulary i taka symulacja zamazanych szkieł mi nie podoba się...
Spróbowałem niedawno, niższy bloom nie jest już tak dokuczliwy podczas zwykłej gry... za wyjątkiem Delve.
Flara = flashbang, bez jaj.
Tymczasem dostałem prezent na początek. Mógłbym narzekać że obecnie cena exa spada ale lepsze to niż nic.
Mi i na zwykłym harveście wypadła Tabula Rasa, jako że build na Agnosticu, utrata ciucha nie jest tak bolesna (cały stat ESs plus bonusy ES, ESregen itd. dosłownie bezużyteczne).
Plus dużo ogólnie bazuje na zasobie many i tak wychodzi że za bardzo nie ma co używać aur. Z dwoma golemami (domyślnie 3 będą) i bez żadnych buffów (Arcan Cloak, Orb of Storms itp.) i wspomnianych aur wychodzi 45,5k.
Nie ma żadnych ploteczek odnośnie nowej ligi?
Póki co wszystkie ligi jakie wyszły w tym roku wywoływały mieszane uczucia... czy czeka nas killer liga jak Delve w 2018? Oby!
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2929268
Zapowiedź ligi 1 września. Mam nadzieję, że okaże się lepsza od Harvest. Który swoją drogą nie wchodzi do core, a przynajmniej nie teraz i nie w obecnej postaci. To chyba pokazuje, że liga do końca udana nie była. Zresztą sam już nie wiem jak oni chcą tu te ligi upychać do core, scaraby to trochę za mało.
"Nie ma żadnych ploteczek odnośnie nowej ligi?"
Tematyka morsko-piracko-exploracyjna. Etapowe poszukiwanie zaginionego podwodnego miasta (Tsoatha) za pomoca zbierania fragmentow mapy (wariacja na temat swiatyni Atzoatl czy jak to tam sie pisze).
Glowni NPCe ligowi - Lilly Roth i Weylam Roth.
League hub = statek z trailera PoE2 (screen).
Kilkunastu nowych npc i chyba jakas mechanika ich rekrutacji jako czlonkow zalogi.
Finalowa duza mapa (po skompletowaniu wskazowek) ala swiatynia Incursion. Prawdopodobnie calkowicie pod woda, z jakas mechanika "oddychania" ala upgrady z Delve.
Jakis duze zmieny w skill-gemach, albo sporo nowych (duzo wiecej niz zwykle, mozliwe ze jakies alternatywne wersje). To chyba juz jako nie liga a "expansion".
Za trzy dni sie wszystko okaze. ;)
Pojawiły się kolejne wycieki... i wygląda na to że znowu będzie kolejna liga w stylu Betrayal :/
Także kolejna liga do olania i 3 miechy przerwy.
No to już jutro się przekonamy co to będzie, ploteczki z postu [48] brzmią mega!
Nie zdziwiłbym się, gdyby taką petardę zostawili jednak na poe2!
hmm "Heist" :) przy tym kombinowaniu to liga powinna z 6 miesięcy trwać :) zbierz drużynę ,upgrade drużynę,obczaj mapę a na końcu wypadnie Ci Goffri :) w sumie taki nowocześniejszy Baldur :)
Suppertor packi tez niezle, so much value for only 60$!
Nie, wcale nie ma spadku quality przez chinczykow. ;)
Zapowiada się ciekawa jazda i zwolnienie tempa + nowe unikaty i przerobienie 50 dotychczasowych + vulkan + wiele wiele więcej :)
Delirium w Core:
Delirium and Cluster Jewels are being integrated into the core Path of Exile experience! Because Delirium stacks with other league mechanics to make them more difficult and rewarding, the chance of encountering it rises exponentially with the number of other league mechanics in the area.
Nowe Brandy i zmiany w dotychczasowych https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2869604
Pierwszy nowy unikat + kilka z nowych(starych) pasywów teraz w drzewku. https://pbs.twimg.com/media/EZn_m5iUEAAU6ys.jpg:large
Jest i pacznot: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2873739
IMO najważniejsza zmiana: "You can now instantly buy all decorations (that cost only Favour) that your hideout template needs, as long as you have unlocked them and have enough Favour to do so." Świetnie, jest plan na ligę ;)
Wyglada rzeczywiscie na powtorke z rozrywki z syndykatu. Ciekawe czy spreadsheet wymagany zeby cokolwiek ugrac, bedzie sie miescil na dwoch czy pieciu stronach A4. Meh.
Tak jak mowilem, to samo w kolko od x lat na zmiany. Nowy rodzaj quality, nowy rodzaj gema, itd... inwencja sie skonczyla przy Delve i Bestiary. No i Synthesis troche, chociazby za theme, ale tam ich ponioslo troche za mocno.
Juz nie moge sie doczekac, zeby po 30h ogarniania Super Heista dostac Cast On Death i replike Araku Tiki, tylko na jeszcze gorszym basetypie. So much fun.
Jedyne co fajne to zmiany do curse, mze selfcast CZEGOKOLWIEK wroci choc troche do lask, oddalajac POE od kategoryzacji jako cookie clicker clone.
Wracam do GW2. Nuda. Czekamy na PoE 2. ;)
Ale zrobili by nowa gre albo cos. Lore sie marnuje.
A do samej gry pasuje to jak piesc do nosa, Heisty jak caly kontynent w runie i biedzie a lasery jak w MISZZN IMPOSIBLU. hahahah...