W końcu! Mogliby w ogóle powrócić do dawnej formy i robić sekwencje jeśli chodzi o walkę z kilkima przeciwnikami na raz, a nie odskoki,podskoki i ciachanie przez 3 minuty jednego przeciwnka z paskiem zdrowia.
np. https://www.youtube.com/watch?v=R4D1DU5YtPA
komu to przeszkadza? IMO dodaje to immersji i zwyczajnie cieszy kiedy możemy mieć większy wpływ na walkę niż walczyć z gąbkami na hity!
Bardzo ciekawa wiadomość bo jednak ów mechanika mocno kulała w dwóch ostatnich częściach i tuszkę drażniło mnie jak musiałem parę razy zabić z ukrytego ostrza przeciwnika, choć nie zdziwię się jak ubi tak zmodyfikuje system skradania aby dojście do przeciwnika wymagało troszkę zachodu, a co do systemu walki to tak jak napisał wyżej Persecuted graczom jak widać nie dogodzisz z jednej strony każdy pamieta jak starsze części były mieszane z błotem za archaiczny i prostacki model walki gdzie wystarczyło nawalać bez opamiętania dwa przyciski i wszyscy padali wokół ciebie jak muchy ( obrazek obok ), dziś natomiast jak widać graczom się odwidziało i chcieli by do tych czasów powrócić..ciekawe, przypomina mi to sytuacje powrotu do okresu drugiej wojny światowej w serii cod i jak ten cały powrót został przyjęty przez graczy
News about #AssassinsCreed Valhalla coming from USGamer.net!
- The name of Eivor's raven will be Sýnin
- The game will feature a new Feign Death ability
- "A version" of the Transmog feature from Assassin's Creed Odyssey will be back in Valhalla
- A brief description of Social Stealth for the game "the ability to manually use your hood, nearby people and situations to your advantage to blend into the crowd"
- The gear will be upgradable at the Blacksmith in the Settlement. Upgrading the gear will also give new visuals to that gear. Players can choose to interchange the visuals of all armors and weapons that they have obtained
"Chcę aby było jak najmniej asasyna w asasynie"- niedoczekanie
Z radością przywitają oni również informację, że ponownie będziemy mogli wtopić się w tłum, udając jednego ze zwykłych mieszkańców i tym samym unikać wykrycia przez wrogów. Gracze otrzymają również opcję ręcznego zakładania kaptura, co ułatwi ukrywanie się przed nieprzyjaciółmi podczas eksplorowania lokacji.
Hm..mam nadzieje, że te elementy mechaniki gier nie będą się z sobą krzyżowały i wchodziły sobie w drogę. Jeżeli oddzielą system walki i zrobią go wykorzystując to co było w Odysei a np w sekcjach skradanych zabicie przeciwnika jednym ciosem będzie możliwe no to będzie ok. Byleby tylko nie wrócili do tego kiepskiego systemu walki z klasycznych asassynów, ale raczej nic na to nie wskazuje.
Brawo, to bardzo dobra decyzja z tym ostrzem. Mnie właśnie między innymi od tych nowych "Assassinów" odrzucał brak realizmu co do walki i zabijania z ukrycia, w końcu jaki jest sens ukrytego ostrza skoro nie zabija ono wroga od razu z ukrycia?
Na przestrzeni blisko 10 lat dostaliśmy chyba z 10 części klasycznych asasynów pełnych drętwych i archaicznych rozwiązań. W ciągu ostatnich 3 lat ukazały się raptem dwie części, które ambitnie zmieniły większość mechanik, a ludzie już płaczą, "bo kiedyś było lepiej" smh. Nie, nie było. System walki praktycznie nie istniał, bo ciągłe spamowanie kontry nie sposób nazwać systemem. Skradanie zaczęło mieć sens dopiero w AC:4. Eksploracja polegała w większości na zbieraniu niepotrzebnych pierdół (piórka, dokumenty, szanty, skrzynki z minimalną ilością złota). W zeszłym roku próbowałem wrócić do AC3 i AC4 i w obu przypadkach nie dotrwałem nawet do połowy.
Świetnie!
W Odyssey to wszystko brzmiało dobrze na papierze. Statystyki łowcy/wojownika/asasyna i tworzenie odpowiednich "buildów" pod dany typ rozgrywki. Niby fajnie się tworzyło np. build jedynie pod wysokie obrażenia asasyna, ale ostatecznie było to idiotyczne i częściej się denerwowałem bo podchodząc do śpiącego (!) przeciwnika widziałem że zwykłym atakiem zabiorę mu jakieś 95% życia, przez co musiałem użyć umiejętności "silnego ataku". Niby gra to jakoś umożliwiła ale po cholerę iść okrężną drogą jak można bez głupiego utrudniania po prostu umożliwić ciche zabijanie (o ogłuszaniu nie wspominając).
Dodatkowo przynajmniej w Odyssey są odpowiednie animacje, jeżeli wykonamy ukryty atak na przeciwniku bez zabicia go. Z tego co pamiętam Origins miało identyczne animacje dla ataku zabijającego i niezabijającego.
Chciałbym żeby wraz z tym insta-killem podniósł się poziom trudności w skradaniu oraz jakieś dodatkowe mechaniki skradania, ale chyba liczę na zbyt wiele.
To było tak immersyjne że można było zasnąć w trakcie "walki"
W sumie ciekawa sprawa, osobiście nie lubiłem tych mechanik RPG i jestem fanem "starego typu" asasynów
Jednakże, w grze gdzie gra się wikingiem, którzy to rabowali, gwałcili i palili wioski, gra się ukrytym zabójcą? Ciekawe. Myślałem, że pozostaną przy tej mechanice RPG i nawalania się z 90% przeciwnikami w otwartej walce.
Oby to wyszło, trzymam kciuki!
Jak dla mnie bardzo same dobre wiadomości. Ukrywanie się w tłumie zawsze często wykorzystywałem, ciekawie brzmi również to udawanie martwego. Ale najważniejsze, że ukryte ostrze to one hit kill. Oznacza to choć trochę "złagodzenie" mechanik rodem z Diablo, których po prostu nie lubiłem. W Odyseji nie byłem fanem ciągłego przełączania się między zestawami, bo to po prostu było niepotrzebne marnowanie czasu. Liczę również, że wróci zabijanie dwóch przeciwników na raz stojących obok siebie, bo w ostatnich odsłonach jakoś mi tego brakowało.
To ciekawe informacje i miło wiedzieć, że Ubisoft postarał się przy tworzeniu tej nowej odsłony zaczerpnąć wszystko co najlepsze i najbardziej charakterystyczne z pierwszych, klasycznych odsłon serii.
Z jednej strony skradanie pasuje do wikingów jak szpilki koszykarzowi, z drugiej jednak może w końcu to będzie `assassin` nie tylko z nazwy. Liczę na to, że panowie z Ubi przysiądą i zastanowią się dobrze, za co najbardziej gracze pokochali pierwsze części AC i umieszczą tego w grze więcej i lepiej ;)
Mogli by w ogóle powrócić do dawnej formy i robić sekwencje jeśli chodzi o walkę z kilkima przeciwnikami na raz
Absolutnie nie xd. To był już ślepy kierunek od momentu wydania Unity a Syndicate tylko to potwierdził.
Stare asassyny nie miały dla siebie racji bytu już od dawna, a błaganie o powrót do dawnej formuły, o ile jest urocze, to nadal nie zmieni że w praktyce, dużo mniej ludzi jest zainteresowanych tamtą formułą, niż tą obecnie.
[irony mode on] Super powraca ukryte ostrze to będzie najlepszy Asasino w historii !!11oneoenoe [/irony mode off] ....
Coś co powinno być traktowane zupełnie jak normalność, przyjmowane jest jak coś niesamowitego, coś czemu należy poświęcić osobnego newsa. Eh, Quo Vadis AC?