Brak zmian dla ED czy Contagion przekonuje tym bardziej, by grać tricksterem.
Zwłaszcza, że mechanika mgły będzie działać nieco inaczej niż myślałem.
https://www.youtube.com/watch?v=lnzYKCPnYq0
nie jestem zły, tytuł jest dobry, a i poprzedni temat jest zamknąłem co by trolliki z zakonu żebrzącego o exalty nie wpadli przypadkiem do niego :]
Wracając do notek:
Widzę że jednak jakieś przymiarki były do nerfienia Necro, co za niespodziewanka :D
The Baron
+1 to maximum number of Raised Zombies per 500 Strength (from 300)
Spirit Offering
No longer grants a portion of the minion's maximum life as Energy Shield.
Raised Zombies
obniżono z 7 do 6 maksymalny limit zombiaków.
Dodano animacje z PoE2.
The boss of Whakawairua Tuahu have had their Life significantly increased.
co? pffffffffffffffff!
Inni bossowie z unikalnych map też dostali boosta HP, no tego nam potrzeba...
Mind of the Council no longer recovers mana on shocking an enemy.
mój drugi build w PoE ever, Scion Storm Burst noszący MotC by radzić sobie z maną, stare dzieje....
w ogóle sporo zmian w przedmiotach ale albo nerfy albo zmieniają właściwości na mniej przydatne? Ja wiem że jest szał pał z jewelami ale bez przesady...
Burial Chambers has moved to Tier 7, specifically so there isn't one lonely little Tier 7 map.
z tego co widzę, że teraz będą dwie mapy T7, a to oznacza, że teraz jest 100% szansy na zmianę jednej mapy T7 na Burial Chamber.
Jak na razie to crafting najbardziej oberwał zmianami? Szczególnie fossile.
Na ten moment raczej pójdę w Impale Championa albo znowu Gladiatora, choć nie wiem jak ograniczenia w crafcie na to wpłyną, zobaczę miesiąc później jak się wszystko ogarnie.
To już oficjalne - w pierwszym patchu po premierze Delirium będzie można odpalać misje mistrzów przez Map Device.
No i warto dodać że układ stash tabów ze standardu przeniesie się do Delirium automatycznie, więc jak ktoś chce zaoszczędzić kilka minut w lidze to może już działać.
Dobre 3 lata nie grałem w PoE razem z liga ruszam moją przygodę. Już trochę się rozeznałem, ale dla osoby która grała ostatnio gdzie były jeszcze tylko 3 akty. To przebiegnięciu całych aktów najlepsza forma zarobku dla osoby która miało mało do czynienia z nową zawartością to co będzie ?
PoE znowu rekordowe.
Ja jeszcze odczekam miesiąc aż się ogarną (może) i skończą się alfa/beta testy.
Czy Blade Vortex robi się kiedykolwiek fajny w użyciu? Chciałem nim zacząć, ale jest tak toporny, że nawet niezły damage tego nie usprawiedliwia.
Nie wiem czy zaraz nie zrespecuje postaci na ED/Cont, albo po prostu nie rollne Arc czy Fireball/Ignite.
Poprawki do nowej ligi:
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2791689
Summary/TLDR
Monster Damage: Nerfing on a case by case basis, adjusting on-death effects and improving visuals.
Rewards: Monsters deeper in the mist will count more for progress on the encounter reward bar.
On-hit Debuffs: Substantially reduced duration.
On-death effects: Investigating pack-based mods instead of individual, balancing to be in line with this. Improving telegraphing.
Past Content in Delirium: Adding time to the Delirium encounter when interacting with these past encounters.
Item Drop Vacuuming: No, sorry!
Depth Meter: Investigating a way to do this.
Performance: Yes, is being investigated but we're not sure yet what is causing the recent regression.
Visibility: Yes, we're working on improving this.
Make End Delirium Button Bindable: Yes!
Nie ukrywam, że gdyby pozbyli się efektów pośmiertnych mobków to liga byłaby znacznie przyjemniejsza, ale jak zamierzają zmniejszyć obrażenia na mniej zabójcze i poprawić ich widoczność to może nie będzie tak źle jak teraz.
Zobaczymy!
Ogólnie zmiany na plus, ale pozostawiają pewien niedosyt.
Muszę się pożalić :C
NIC MI NIE DROPI!! Dalej biegam z itemami które wydropiłem na 10-20 lvlu a mam 50+. Currency też mi leci jak na lekarstwo. Zabijać co prawda zabijam, chyba że dopadnie mnie lag - co niestety zdarza się często - net w LTE i kwarantanna więc skoki w pingu od 40 do 2k.
Koniec żali.
Nowy patch. Póki co same nerfy do obrażeń mobków i zwiększony drop delirkowych splinterów.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2795520
Jaki caster albo ranged build polecacie? Przeglądam już od kilku dni i nie mogę się na nic zdecydować. Please, tylko nie miny, totemy, trapy ani necro
Poszło jednak na Toxic Rain Trickstera. Tricksterem nigdy nie grałem więc coś nowego. Dzięki.
A leveling całkiem spoko mi idzie, siódmy akt obecnie, w drugim akcie wypadla mi Tabula, a później jakoś wpadł Enlighten gem więc start całkiem niezły. Żeby tylko czasu było więcej na granie...
A co polecacie dla kompletnego nowicjusza? Będę w międzyczasie grał z kolegą na, który nigdy nie grał i wypadałoby wybrać mu jakiś build. Tylko jaki? Na pewno nie chcę mu dawać nic z pasywnym gameplayem typu totemy albo miniony. Wybór tak naprawdę pomiędzy czymś melee, caster albo ranged. Plusem castera jest to, że dmg skilli głównie leci z gemów, reszta to wspomagacze. Gwarantuje to smooth leveling i łatwo widoczny progres w rozwoju postaci, gra się bardzo przyjemnie. Melee i Ranged to broń przede wszystkim więc jak broń zaczyna być słaba to gra się niefajnie do momentu w którym się nie wymieni broni. Uczucie progresu podczas levelingu jest takie sobie, power level postaci przypomina sinusoidę ;). Czyli wymiatamy jak znajdziemy nową broń, potem coraz słabiej, słabiej i znowu wymiatamy jak nowa broń wpadnie. Z drugiej strony, mógłby się więcej nauczyć o itemizacji gry.
edit:
I jeszcze drugi build dla mnie. Jest jakiś sensowny wander albo build pod spellslingera? Ciężko znaleźć jakieś poradniki.
http://www.craftofexile.com/en/
Ale miazga.
Narzędzie pozwalające zobaczyć przybliżone szanse i koszty na stworzenie przedmiotu z danymi prefixami i suffixami.
Po więcej informacji odsyłam do:
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/fo5hsn/announcing_craftofexilecom_an_online_tool_for/
Zdecydowanie trzeba będzie dodać do sekcji z linkami w nowym wątku!
Jeśli ktoś czekał na zakończenie "beta testów" nowej ligi to właśnie się doczekał.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2809244
Nowy patch poprawia widoczność we mgle, a także zmienia większość efektów pośmiertnych mobków.
Obecnie jedyne zastrzeżenie jakie mam do ligi jest takie, że na mapach z bardziej rozbudowanym układem pomieszczeń ciężko jest nabijać wyższe tiery nagród... no i nowo wprowadzony boss z simulacrum wydaje się być nie do zdarcia.
BAFTA dla Path of Exile :) https://twitter.com/BAFTAGames/status/1245784202110554123
http://www.bafta.org/games/awards/bafta-games-awards-nominations-and-winners-2020#path-of-exile---evolving-game
Mieli mocną konkurencję, ale IMO w pełni zasłużona statuetka :]
Dla zainteresowanych - ściągawka
https://i.imgur.com/3sDhdMP.jpg
za duży by był jako załącznik a i tak pewnie forum dowaliłoby taką kompresję że nie byłby czytelny
https://www.youtube.com/watch?v=QEzhxP-pdos
hmm przez kilka dni znalazłem ok 5 Cartographer Chestów i dokładnie zero map żadnego tieru dziwne zdażyło się Wam?
A i przy okazji czy macie jakiś build dokładnie na singiel target ? zero delirium tylko sam boss :) w tym przypadku Sirius.
Ta fizyka na ubrankach! Oj ależ bym już sobie pograł w poe2.
https://www.youtube.com/watch?v=KTycCbckUco
Wreszcie mirror!
Co prawda tylko fragment ale jednak.
Co prawda to div card ale jednak.
PoE otrzymało wsparcie dla Vulkan :) https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2866813
Po szybkim sprawdzeniu na obładowanym sextantami, beyond i delirką 100 proc. Canyon T16 stwierdzam, że jest ogromny skok w wydajności i responsywności. Potwierdzają to również gracze na reddicie. Oczywiście są drobne bolączki jako że to wciąż wsparcie w becie (trochę dłuższe czasy ładowania, pojawiający się momentami stuttering, niektóre nakładki jeszcze nie działają), ale nic takiego co by nie pozwalało stwierdzić, że gra zaczyna wreszcie działać tak jak powinna - płynnie. Ciekaw jestem jak jest na kartach AMD, które z Vulkanem z tego co pamiętam radziły sobie lepiej od nvidii :)
A w przyszłym tygodniu ogłoszenie nowej ligi.
Vulkan, spore zmiany w drzewku, mocniejsze 2h i nowe brandy? Dla mnie bomba, a cała reszta to wisienka na torcie.
Podoba mi się że po delirium tempo gry trochę spadnie, zamiast robić tę samą mechanikę w kółko można trochę odetchnąć i odpicować ogród na spokojnie.
Supporter packi też spoko, może się skuszę na tego anioła-robocopa, szkoda że skrzydła są tak mega masywne, bo sam armor świetny.
Hej mistrzowie!
Wróciłem z kwarantanny i od razu z pytaniem:
Jaki op build jest teraz na topie?
Budżet +- 100 ex (na sobie mam jakieś 40-50ex).
Strony warte uwagi:
Subreddit: https://www.reddit.com/r/pathofexile/
Wygodny build browser: http://timtips.com/buildbrowser/#/list
Nieoficjalna wiki: http://pathofexile.gamepedia.com
Dzienny layout labiryntu: http://www.poelab.com/
Auction house: http://poe.trade lub https://poeapp.com albo ze strony POE: https://www.pathofexile.com/trade/search/
Wygodne sprawdzanie cen legendarek: http://poe.ninja
Vorici calculator, minimalizacja kosztów chromatic orbów: http://siveran.github.io/calc.html
Path of Building, czyli potężne narzędzie przeliczające DPS i umożliwiające prawie nieograniczony theorycrafting (szybka i łatwa podmiana itemów/skilli/gemów/drzewa i wiele wiele więcej): https://github.com/Openarl/PathOfBuilding/releases
Repozytorium informacji o top buildach z laddera: https://www.poebuilds.io
Historia cen legendarnych przedmiotów na przestrzeni czasu w ligach: http://www.poe-antiquary.xyz/
Strona na której wymieniamy się mapkami z innymi graczami https://poemap.live/loader
KILKA NOWYCH LINKÓW:
Stronka do zabawy olejkami: http://blight.raelys.com/
Ogólny zbiór przydatnych narzędzi i stron: https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/ayoquo/list_of_tools_for_path_of_exile_synthesis/
Nie wiadomo jak to będzie w przyszłości z nowymi jewelami, ale warto by było je mieć pod ręką:
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2783927
QOL improvements:
Loot filter:
- Neversink https://github.com/NeverSinkDev/NeverSink-Filter/releases + customizacja: http://www.filterblade.xyz/
- alternatywa: ZiggyD (bardziej zbliżony do oryginalnego wyglądu, ale też usuwa śmieci) http://ziggyd.tv/featured/ziggyds-loot-filter/
Jak ustawić AutoHotKey do automatycznego sprawdzania cen z poziomu gry: youtube.com/watch?v=CbC_Sg53kTM
Jak handlować przy pomocy premium stash tabów: http://i.imgur.com/koRGS0r.jpg API poe.trade automatycznie pobiera oferty i wystawia na "domu aukcyjnym", nie trzeba NIC konfigurować!
Związane/solidne kanały na youtube:
- Mathil, czyli jak zgapić kozacki build w 5 minut: https://www.youtube.com/user/Mathilification
- Engineering Eternity, świetnie zmontowane i wyedytowane filmy które dokładnie objaśniają mechaniki, zarówno podstawy gry jak i endgamowych bossów. Po prostu kompendium wiedzy: https://www.youtube.com/channel/UCaFHfrY-6uGSAvmczp_7a6Q
- ZiggyD, czyli newsy + pocięte fragmenty streamów: https://www.youtube.com/user/ZiggyDStarcraft
GOL'owa gildia:
TRX [TRX44], żeby dołączyć zostawcie ingamowy nick w wątku.
Discord:
Napisać do kogokolwiek z gildii w grze :) Albo dla tych którzy potrafią nieźle googlować :)
Poprzednie części:
#16 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14923107
#17 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=15003350
#18 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=15080564
Rzucam wam wyzwanie.
Cała wasza gildia czyli te 3 osoby na krzyż vs ja sam jeden.
Kto dalej, szybciej i więcej zarobi.
W następny piątek wrzucamy screeny.
Mocni w pisaniu to i mocni w grze.
Kilka informacji, o które prosicie mnie w grze wysyłając privy:.
1. Od startu ligi grałem buildem znajomego bamper1.
Stone Golem Golemancer
2. Aktualnie wróciłem do starego, dobrego Necro Zombie. Taka tam moja hybryda z awakened gemsami (Melee, multistrike itp.) all content. BORING.
W huk drogi. 2x wands to koszt 80ex.
Nie rozdaję exów, bo pod koniec zeszłej ligi prosiłem o 2exy, to usłyszałem, że jak ktoś potrafi grać, to te kilka exów zrobi w kilka chwil.
Podpytajcie Amadeusz ^^, który z pewnością udzieli wam lepszych rad, bo co ja tam potrafię :)
Liga bardzo dobra.
Na starcie Delirium rozwalało każdy build. Teraz pierwszy lepszy rozwala Delirium. Szkoda. Miało być wyzwanie, ale GGG ugięło się pod płaczem casuali i znowu uprościli rozgrywkę.