No wiadomo, trzeba przecież na mocy marki wypuścić jeszcze karciankę, battleroyal'a, survival oraz MOBE.
Pamiętajcie, że w przypadku Half-Life'a zawsze musiał być spełniony jeden warunek - nowość, kamień milowy itd. Jak wyszło Half-Life 1 to była w ogóle absolutna nowość tego rodzaju FPS. Jak wyszło HL 2 to była zupełna nowość bo była to jedna z nielicznych gier która obsługiwała DX9 i przy tym przeskoczyła naprzód w jakości grafiki / fizyki. Teraz wychodzi Alyx i póki co trzymam kciuki, że będzie to pierwsze FPS VR gdzie poziomy przechodzisz jak w normalnych FPSach z rozwiniętą fabułą.
Nie posiadam VR ale życzę sukcesu :)
" czy po jej powodzeniu Valve nie zdecyduje się na stworzenie trójki w podobnej konwencji "
i tego się obawiam ...
Valve udostępniło dwie lokacje z HL Alyx jako lobby w Steam VR Home (od 0:53):
https://youtu.be/5-dVn15tsK8?t=53
Jeśli jakas gra jest i na Steamie i na Epicu, to już widzę ten szal zakupów na tym drugim :D
Już dawno mogli zrobić HL3. Mają gotowy silnik z HL2 który byłby idealny nawet dzisiaj
"No wiadomo, trzeba przecież na mocy marki wypuścić jeszcze karciankę, battleroyal'a, survival oraz MOBE."
To samo pomyślałem - jeszcze kubeczki, czapeczki i najlepiej w kilku odsłonach/sezonach. Pierwsze 10 lokacji za 300 PLN następne 5 za 200 PLN a żeby zobaczyć zakończenie czyli ostatnie 3 lokacje i głównego bosa konieczny "pre-frajero-łorder" i 120 PLN. ;-E
Co tam mają sobie żałować...
Mam nadzieję że po Alyx wszystkie następne części będą tylko VR i że w ogóle wszystkie kolejne gry oparte o nowy silnik. Gracze chcą innowacyjności a co może być lepsze od CSa VR na początek ?
Jeśli tyle czasu ma zająć tworzenie gry, która wniesie gameplay na wyższy poziom, to jestem za.
Jeśli coś takiego będzie, to mam nadzieję, że nie będzie tylko na wyłącznie VR. Wolę tradycyjny PC.
Jak już wyjdzie 20 takich Alyxów to może i rozważę zakup takich gogli za 4 klocki( oczywiście, jeśli Alyx będzie tym na co się zanosi, czyli grą dla której się kupuje sprzęt). Dla jeden gry w życiu, jeśli już to tylko nowe PSVR, bo Sony robi to dobrze i mocno wspiera ten gadżet.