Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie Gogle Valve Index wyprzedane niemal wszędzie. Efekt Half-Life Alyx?

15.01.2020 10:33
animatiV
1
2
animatiV
96
Generał

Wow w Polsce widać też się wyprzedał. Nie spodziewałem się.
Dobrze że coś się dzieje na rynku VR.

15.01.2020 10:34
2
2
odpowiedz
siera97
53
Senator

A ile było tych sztuk w poszczególnych krajach?

15.01.2020 12:15
9
1
odpowiedz
26 odpowiedzi
Atrycze
38
Pretorianin

Niedawno sprzedałem Rift s. To jeszcze nie jest ta technologia. Trzeba czekać na premierę następnych, mnie osobiście w oczy kola te widoczne piksele i ta ciemna siatka,to samo jest na Valve mniej widoczna ale jest. Moim zdaniem to jest przyszłość ale jeszcze za10 lat.

15.01.2020 11:11
Laston
4
odpowiedz
7 odpowiedzi
Laston
157
Chaos Lord

A twierdzicie, że gry za 250zł są drogie, Valve umie sprzedać Half-Life'a ;)

15.01.2020 11:17
5
odpowiedz
zanonimizowany1225506
49
Generał

Nie ma co się dziwić. Gra wygląda rewelacyjnie. To będzie tytuł który w 100% wykorzysta moc i strukturę VR. Gdybym miał tylko dobrego kompa to bym się zastanawiał przynajmniej jak wyprzedzeniem VR na 2 dni żeby skończyć Alyx.

15.01.2020 11:42
W_P
6
odpowiedz
3 odpowiedzi
W_P
29
Pretorianin

W takich newsach trzeba być świadomym też tego : w wielu miejscach istnieją lub powstają salony VR. Część film handlowych zaczyna także przedstawiać ofertę poprzez prezentacje w goglach.

Jakaś część zainteresowanie Indexem to właśnie oferta komercyjna i niekoniecznie musi to oznaczać, że zwykli gracze rzucili się na dość drogi sprzęt bo Alyx.

Ale dobrze, że się dzieje. Lubie VR

15.01.2020 12:36
maciell
10
odpowiedz
maciell
122
Senator

Z tego co czytalem na reddicie dostepne dopiero beda w marcu.

15.01.2020 13:39
raziel88ck
11
odpowiedz
raziel88ck
203
Reaver is the Key!

Świadczy to o tym jak bardzo silną marką jest Half-Life, którą Valve od kilkunastu lat olewał ciepłym moczem. Pewnie sami są zaskoczeni.

15.01.2020 16:43
Septi
13
odpowiedz
3 odpowiedzi
Septi
153
Starszy Generał

A można podłączyć Rift s do laptopa gamingowego ?

Mój laptop -> https://www.bhphotovideo.com/c/product/1454384-REG/msi_gl73_8se_028_17_3_gl73_gaming_laptop.html/specs

Dzieki.

15.01.2020 19:09
15
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany146624
131
Legend

Koktajl Mrozacy Mozg - i jak się sprawdza ? Bawiłeś się na linku może w produkcje niequestowe ? Napisz mi ogólne wrażenia z urządzenia :)

post wyedytowany przez zanonimizowany146624 2020-01-15 19:10:26
15.01.2020 12:12
kaszanka9
8
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Dużo nie wyprodukowali to i byle skok zainteresowania wyprzedał całość, valve w pocie czoła czeka, aż dzieci z chin za miskę ryżu szybko nadrobią braki, zawsze mogą pracować i 20h dziennie, będzie szybciej.

post wyedytowany przez kaszanka9 2020-01-15 12:12:43
15.01.2020 16:28
A.l.e.X
12
odpowiedz
3 odpowiedzi
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

jeśli numer zamówienia jest to numer pozycji to milion egzemplarzy było do kupienia.

15.01.2020 16:51
14
odpowiedz
Malaga
142
ma laga

tak naprawdę szacowanie ilości sprzedanych egzemplarzy to czysta spekulacja, póki Valve nie ujawni wyników sprzedaży, a wątpię zeby to zrobili.
Z tego co pamiętam HTC też nigdy nie ujawnił wyników sprzedaży.

Nie sądzę żeby było tego bardzo dużo, bo podeszli do tego ostrożniej żeby później nie sprzedawać za bezcen w Black Friday zalegających sztuk tak jak to było z ich przypałowymi padami :)

16.01.2020 06:02
😒
16
odpowiedz
1 odpowiedź
Wiarołomca
85
Senator

Było po 5 sztuk w sklepach, wyprzedały się...wow

15.01.2020 10:44
3
odpowiedz
12 odpowiedzi
zanonimizowany1299868
16
Senator

Oby nie będą więcej exclusive gier tylko dla VR kosztem klasyczne konsoli i PC, bo tylko tego mi brakowało... Choć to tylko pobożne życzenia w moich snach.

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2020-01-15 10:53:28
15.01.2020 12:02
7
odpowiedz
7 odpowiedzi
zanonimizowany146624
131
Legend

Ja waham się nad kupnem albo k0ntrokerow INDEX, albo adaptera bezprzewodowego. Kontrolery Cosmosa są zajebiste (lelsze niż tpiuche Oculusa), ale współczesne gry pokazują, że kontrolery INDEX, to jest to, czego brakowalo VR. Np taki BONEWORKS to pokazuje. Tam często chwytamy różne orzedmioty, wchodzimy na siatki, ploty, trzymamy się drabiny, wspinamy na górę itd. Mając nawet tak fajne kontrolery, jak COSMOSOWE (zajebiscie też świecą w nich pierścienie skanujące dłoń) nasze dlonie po prostu zbyt szybko się męczą, podczas gdy w INDEXOWYCH wszystkie ww czynności wykonujemy wlasnymi dłońmi przez co nie ma tam czegoś takiego, jak zmęczenie. W kontrolerach COSMOS (i innych) jest tak, że pierścienie owszem skanują całą dłoń przenosząc ją do gier (na COSMOSACH dodatkowo szybkość ruchu palców też jest przeniszony do VR), ale kiedy ściskamy palce, to opieramy je na guzikach kontrolera. Dodatkowo ruch srodkowymi palcami przesuwa też dwa ostatnie, przez co np nie zrobiny fucka, ale nie to jest tam problemem (choć myślałem, ze tylko z tego rezygnuję nie kupujac INDEXÓW), tylko zmęczenie. O ile ja jestem uodporniony i mam paluchy wycwiczone, o tyle ktos nowy patrząc na BONEWORKS, czy HALF LIFE'a (a widać to już w trailerach dosłownie jak na dłoni :D) może miec problemy w późniejszym etapie tych gier. Moje pytanie jest jednak inne: do premiery HL planowslem miec adapter bezprzewodowy, ale teraz powoli się waham nad kontrolerami INDEX, tyle, czy brak sensorów sparuje mi je z headsetem? Jeśli sensory są wymagane, to dupa (kamerki mi wystarcza aż nadto, bo po ostatniej aktualizacji nie ma najmniejszych problemňw z trackingiem), bo to spory dodatkowy koszt, a do premiery HL muszę wybrać tylko jedno i tu pytanie do Was: czy wybralibyście kontrolery INDEX, czy adapter bezprzewodowy, by całkowicie uwolnić się od kabli, a te o ile w trybie siedząco leżącym kompletnie mi zwisają, tak w trybie room scale już nieco przeszkadzają. Fajnie tez by było, jakby ktos mi odpowiedział, czy sensory są wymagane do sparowamia INDEXÓW z headsetem, czy wystarczą mi kamerki. To bardzo zaważy na decyzji. Dzięki z góry Pilav Koktajl Mrozacy Mozg :) :>

post wyedytowany przez zanonimizowany146624 2020-01-15 12:17:01
Technologie Gogle Valve Index wyprzedane niemal wszędzie. Efekt Half-Life Alyx?