Ten filmik jest bardzo ciekawy nie ze względu na grę, lecz ze względu na porównanie techniczne różnych gogli VR! Jeżeli zastanawiacie się jaki headset kupić to polecam obejrzeć. Bezpośrednie porównanie różnych urządzeń zaczyna się od 10:07 i trwa do końca filmu, ale warto obejrzeć całość, bo wcześniej też sporo mówią o sprzęcie i przy okazji o grze.
Tytuł: "Pierwszy gameplay z Half-Life: Alyx"
Treść: "Nie jest to gameplay per se, bo materiał serwisu Tested skupia się na omówieniu wrażeń z zabawy z obecną wersją tytułu, bez bezpośredniego pokazania gry."
Uwielbiam tego typu newsy, onety, pudelki i temu podobne strony by się nie powstydziły...
jak na VR wygląda bardzo bardzo dobrze poza tym sporo będzie ruszania się więc dla grubasów to całkiem dobry trening na odchudzanie się :) Najważniejsze jest to że ma być to gra na 20+ godzin czyli typowa długość dla gier serii HL. Czekam na premierę :)
reakcje Hydro2 tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że jeszcze sporo wody w Wiśle upłynie nim VR przestaną być jedynie gadżetem (drogim gadżetem ale nadal tylko gadżetem).
Na PC/konsolach taka gra przeszłaby bez większego echa, ale na VR jest orgazm, bo to pierwsza (?) gra AAA, która pojawi się na VR.
Fakt, że tytuł wygląda jak zapomniany dodatek do HL2, z wypuszczeniem którego przespali dobre 10 lat to osobna kwestia :)
No ale ludzie potrzebują zapewnienia w postaci HL: Alyx, że zakup okularów do VR był uzasadniony :)
Jak na razie mnie do VR nie ciągnie. Chociaż muszę przyznać, że podoba mi się taka ręczna obsługa broni i jeśli coś kiedyś miałoby mnie przekonać do tej technologii, to właśnie to. Może w przyszłości pojawią się bardziej wyspecjalizowane kontrolery do VR w postaci modelu pistoletu czy karabinu, dla dodatkowych realistycznych wrażeń dotykowych z obsługi broni.
Mam nadzieje ze to teleportowanie sie to jest tylko jakas opcja komfortu a nie wymog.
Pilav -> A czemu nie mozesz sie szybko poruszac ?, przeciez np na Rift S masz normalnie galki jak na dual shoku od ps4.No chyba ze mowisz o tym ze nie mozesz za szybko bo bys zygal po calym pokoju.
Planuję jeszcze na koniec sprawić sobie adapter bezprzewodowy. Brak jakichkolwiek kabli, chodzenie po sporym przedpokoju bez ograniczem wliczajac w to moje realne podskoki, kucania, czołgania się itd. Oby mi sie to udało, bo adapter jest drogi i o ile teraz fartem znalazlem sposób na sam headset, o tyle z adapterem będzie trudniej, choć mam juz pewien pomysł :P A jeśli się nie uda, pozostanie gra wygodna w łóżku, też będzie dobrze :) Ciekawi mnie tylko, jak Valve rozwiąże w takiej sytuacji podłogę? Np kiedy będę leżał w łóżku na środku, ale przedmiot znajdujący się na ziemi będzie poniżej poziomu łóżka. W końcu nie wbiję reki w łóżko (albo w moja panią, która bedzie leżeć obok. Dobrze, ze Cosmos ma kamerki podglądowe) :D W jednych grach (Robo Recoil) można podnosić przedmioty na odległość, w drugich dodano guzik do "wydłużania" własnych rąk (Don't Knock Twice), a jeszcze w innych (Paranormal Activity VR) jest guzik do obniżania i podnoszenia podłogi po której chodziny. Z kolei w tej samej grze w opcjach można ustawić sobie ilość metrów naszych rak od podłogi (tutaj łóżka). Ciekawe, jak to rozwiąże Valve. Przyznam szczerze, ze opcja nr 3 byłaby idealna :)
Ja tu tak tylko wpadłem żeby napisać, że dla mnie to wygląda sztywno i męcząco. Żeby chociaż był kontroler który obsługuje całą dłoń jak na filmiku. Tak to mamy kontroler imitujący ruchy ręki imitujące ruchy ręki człowieka :/
Widzie news z tytułu filmu od VNN. Tam opisał to jako 30 min materiału, więc odrobine lepiej
Taaaak !! GotD nadchodzi :D