Udało się wyrwać na promocji i jak dla mnie to irytująca gra. 3 strzały w głowę zombi, a i tak po chwili wstanie więc jeszcze trzeba strzelić ten 4-ty raz. Teleportujący się nemezis czyli goni nas, a za chwilę jest przed nami, a do tego wykonuje jakieś 100 metrowe skoki. Betonową scianę rozwali ale przed lichutkie drzwi nie przejdzie albo bramę z blachy.
Wszystko jest strasznie oksryptowane czyli jak odpalimy czynność np zniszczenie kratki wentylacyjnej, a nemezis zadaje cios to załącza się cut scenka, że sobie na luzie wchodzę w dziurę, a potwora nie ma. Do tego strzelanie w wybuchowe beczki i nieśmiertelna bohaterka. Nie czuć tego klimatu zaszczucia, bezsilności tylko takie fifarafy co biorą wszystko na solo.
Na chwilę obecną mam 1h i 16 min, pogram jeszcze z 30 min i leci refund. Już tego RE2 jakoś zmęczyłem ale było w niej coś co powodowało, że fajnie się grało i go skończyłem ale tutaj jak będę miał ochotę to sprawdzę resztę na yt.
Mimo całego arsenału broni dużego kalibru większość i tak przejdzie grę z pistolecikiem a później będzie narzekać, że zombie to gąbki na pociski :p
Tu jeszcze doszły granaty i czerwone beczki... Albo narzekanie na brak amunicji w survival horrorze...
O nemezisie to nawet nie wspominam. Ach Ci dzisiejsi "pro gracze" wychowani na samograjach.
ograłem demo no fajnie sie gra..nemesis to chodzący samolot..graficznie ładnie to wygląda...tylko szkoda ze az 2.5 stówy za to trzeba dać nigdy za gre tyle nie dałem i nie dam...cenowo to porażka
Mack totalnie zje tą grę. Podstawowe wady to:
- wycięty znaczny kontent z oryginału,
- większość lokacji nudne,
- gra na raptem 6 godzin,
- totalnie cena nie odzwierciedla zawartości gry to bardziej DLC a nie gra AAA
Duże zaskoczenie negatywne - dużo gorzej od RE2 Remake
Ocena: 5,5/10
Gra nie jest warta żadnych pieniędzy. To jest słaby FPS z słabiutkim trybem multi. Wycięto 40% contentu z oryginalnej gry, dano tylko jedną grywalną postać, obrzydzono twarz mojej crush z dzieciństwa, usunięto elementy RNG oraz tryb Mercenaries.
W tej grze Nemesis jest jednym, wielkim żartem, Jill jest nieśmiertelną babką która przeżywa strzał z rakiety i nigdy nie wchodzi ona do RCPD.
W grze jest problem z pacingiem, jest ona w cholerę liniowa i cierpi na wiele problemów..
Wspólczuję każdemu kto wydął pieniądze na tą grę. Według mnie - to jest gwałt na serii i najgorsza część (tuż obok 5 i 6).
Oryginalny RE3 był moim ulubionym survival horrorem i ulubioną grą na PSX, a ta gra po prostu napluła w twarz fanom.
To co następne będzie Dino Crisis
Oto Sasha Zotova aka Jill Valentine jakby któś miał wątpliwości, że jest podobna do Mili Jovovich
Faktycznie trochę dziwnie prezentuje się ten Nemezis O_O. W oczekiwaniu na RE 3
przypomnialem sobie nawet film RE apokalipsa. Uważam że jesli wygladałby jak ten z filmu byłoby lepiej.
Co do gry. Jest drugą (po DOOM Eternal) na którą składam pre-order. 2020 zapowiada sie wspaniale, jesli chodzi o dobre gry.
to już potwierdzone że będzie brak jakichkolwiek wyborów... szkoda to chyba nie będzie hit tylko kit
o ile w pewnych momentach ten tryb nie był by potrzebny to taka scenka z tramwajem była w originale epicka i budziła niesamowite emocje a teraz kurde wpierniczą ci cut scenkę i będzie po sprawie nawet nie będziesz mieć jakiegokolwiek wyboru masakra strasznie poszli na łatwiznę opierając się na schemacie RE2... nawet wygląd NEMESISA TEŻ MA WIELE DO ŻYCZENIA ale teen brak wyborów to już przegięcie tłumaczą się tym że chcieli opowiedzieć spójną historię HA
zwykła wymówka i tyle.
To nie będzie tak epickie jak oryginał...
zapewne w tych trailerach 70 % materiału to cut scenki masakra...
Ten nemezis ogólnie taki chudziutki w pasie a rozwala ścianę ... No i ta jego sztywność niczym słup telegraficzny masakra jego ruchy i ogólnie jego postura ma wiele do życzenia nawet jego gęba na niektórych obrazkach jest słabo widoczna tak jakby ogólnie nie miał twarzy haha :) taki słabo wyraźny ale co się dziwić opierali się za bardzo na mr.X to nie pasuje do nemezis jakby tak usunąć te naklejki na jego stroju i rurki to by się okazało że odziedziczył kostium po mr.X haha
W originale jak nemezis startował do ciebie to kurde aż ciarki szły a tu jest po prostu śmieszny ale ma buciki :) przyjrzyjcie się na jego animację i mimikę na trailerze dobrze jest to widoczne jak wyskoczyły ze ściany strasznie sztywno staną przed jill jak jakiś supermen w szlafroku śmieszna scena była też jak jill sobie wchodziła po drabince haha reszty nie będę zdradzał ahah
Ale powiem jedno uśmiałem się jak nigdy może to ma być komedia teraz a nie horror pomyślcie ile może być gulików w takim racoon city biedak trochę się nachodził zanim znalazł ten właściwy ahah
kiedyś trafi do bundla / demo jeszcze bardziej przeciętne niż te z RE2 i o ile RE2 z sentymentu można ocenić dość wysoko to RE3 w tej samej ułomnej formie / nie dziękuje ! wolę kolejny raz zaliczyć RE7.
gra jak za taką cenę zbyt krótka, średnio ok. 6 godz., takie dlc do Resident Evil 2, xD, ale fabuła i rozgrywka fajna, dość intensywna, ładna grafika, gra na czasie bo walczymy dziś z realnym wirusem - koronawirusem
Zaraza, zombie i specjalna agentka ubiera bikini na miasto nocą, aby walczyć z apokalipsą.
Kupiłem grę na premierę i następnego dnia sprzedałem, bo nie miałem już do czego wracać. Żeby nie było, tytuł przypadł mi do gustu, ale widać tutaj ogromnie zmarnowany potencjał. Przede wszystkim gra jest za krótka, 6h 20min przy pierwszym podejściu gdzie czyściłem lokacje. Nie zobaczymy tutaj kultowych już miejscówek z oryginału i nie tylko. Sporo lokacji to liniowe korytarze. Nemesis nie stanowił dla mnie żadnego zagrożenia, Tyrant z 2 był o wiele lepiej rozegrany i stresował. Gra jest za łatwa, mamy od groma amunicji i przedmiotów leczących więc surwiwal z tego tytułu żaden. Brak jakichkolwiek zagadek.
Wszystkie wymienione (ogólnikowo żeby nie spojlować) minusy sprowadzają się do jednego : krótkiego czasu developingu. Gdyby tytuł dostał jeszcze z rok albo nawet dwa to moglibyśmy dostać jeszcze lepszy remake od ubiegłorocznej dwójki. To nie jest zła gra, ale zawodzi w stosunku do oczekiwań jakie miałem po kilkukrotnym ograniu przygód Claire i Leona.
Trybu multi nawet nie odpaliłem, Capcom pewnie myślał, że zamaskuje tym braki w kampanii i chyba się przeliczył. Nie patrząc na poprzednią część i traktując ten tytuł jako akcyjniak na raz mogę wystawić co najwyżej 7/10, w innym wypadku było by gorzej.
Dobra gra, natomiast dlugosc gry jest niepowazna, kampania ostatniego Call of duty trwa dluzej,najlepiej zakupic w wersji konsolowej i szybko odsprzedac.Ogolnie porzedni remake byl lepszy,Ktos musi byc naprawde slaby jezeli tego nie skonczy ponizej 6h.
Cała przemoczona ale dotarła na komisariat w RE2.
Chyba sobie przejdę moją ukochaną część jako Jill jeszcze raz.
Tylko tych uników będzie mi brakować, moderzy do dzieła.
Gra świetna bardziej mi sie podobała od RE2 Remake dziś ogarnięta ok 8 godzin grania powoli bez pośpiechu Sporo zwiedzania daje mocne 9 dałbym dyszke ale krótka na plus trzyma w napięciu :) Polecam na słuchawkach wieczorkiem baja :)
Dopiero ta cześć mi uzmysłowiła że wszystkie gry Serii Resident Evil Nigdy nie Powinny Być z Widoku FPP i TPP
wszystkie części powinny być z widoku statycznych kamer tak jak było w resident evil 0 i re 1 po prostu lepiej i bardziej mobilnie to wychodziło, można było się postacią szybko obracać i było to bardziej dynamiczne po prostu widok z statycznych kamer bardziej pasował do Serii i żałuję że to zostało zmienione bo nie tylko wycieli kilka rzeczy to jeszcze usunęli Live selection to ma być gra a nie oglądanie filmu :\
powinni pozostać przy starym widoku bardziej przerażał niż TPP no i te zmiany i wycięcia tragedia gra nie warta zachodu a już bardziej takich pieniędzy sknocili to.... a pokładałem w tym takie nadzieje mieli rację że re3 nie będzie tym czego oczkowali fani :) tragedia... po prostu nie warta tyle kasy gra na RAZ i tyle.
Czytając komentarze ,twierdzę że ,dobrze zrobiłem wstrzymując się z zakupem . RE2 narazie mi wystarczy, zaś RE3 kupię jak cena zejdzie do 100-150zł. Szkoda,mogliby sie bardziej postarac i zamiast dodawac multi wystarczyło zrobić dobry single-p.
Chociaz DOOM'a kupilem ,przyda sie tytuł nastawiony na czysty gameplay.
A tak się nie mogłem doczekać premiery...
Multi nie kazdego interesuje,a placic 220zl za max10h gry nie zamierzam. RDR2 wyrwałem za 130 ,a tam spedzilem ~100h. Najwyżej obejrzę serię na YT. Jesli nie wytrzymam z czekaniem.
Widzę że gra zbiera coraz niższa ocenę, sam grałem w demo ale jak dla mnie po tym co zagrałem to taka kanapka przy RE2, i że za nie całe 5h grania zapłacić 249zł?! szkoda kasy, poczekam z rok, dwa jak gra bedzie kosztować z 20 zł w tedy pomyśle.
Gra wyróżnia się oprawą graficzną i tyle. Krótki akcyjniak w stylu CODa. Przeszedłem w 5:30 na średnim poziomie, zupełnie się nie spiesząc i zaglądając wszędzie. Ewentualnie powtarzając niektóre sytuacje.
Walki są tragiczne, szczególnie z Nemesisem. Postać nie jest przystosowana do szybkich uników od jego ciosów, po prostu to nie działa zbyt dobrze. Walka przy wieży zegarowej powinna być uwieczniona jako jedna z najgorszych ever - gra w ogóle nie informuje co mamy robić i problem pojawia się, gdy na samym początku wywalimy miny.
Gdyby gra była dwa razy dłuższa, to byłbym zadowolony.
Ta gra to jakaś kpina, pomijam cenę ponad 200 zł za około 5 godzin gry. Sporo wycieli i nie ma żadnych zagadek, więc dla mnie cały klimat uleciał. A walka z zombie to porażka, połowa magazynka w głowę żeby jednego zabić. Bardziej by to pasowało jako DLC do RE2 niż osobna gra. Gra ładnie zrobiona, dobra optymalizacja ale cała reszta leży.
Gameplayowo podobnie jak poprzednik top (headshoty pieknie siadaja na zombiaki) natomiast brakowało troche więcej elementów grozy jak na ten gatunek gry, a tu de facto poza krótkimi momentami z Carlosem który zwiedza lokacje znane z poprzednika to mamy totalny akcyjniak. Nawet niezniszczalne monstrum odcinka chociażby połowicznie nie budziło takiego strachu jak mr x. Tamten był obecny we free roamie gdzie słyszałem jego kroki gdzieś z oddali i bałem sie że nagle na niego wpadne, a tutaj jak trafiamy na Nemezis to po prostu musimy niczym w uncharted uciekać “na ostatnia chwile” w pełni oskryptowanych sekwencjach bo tuż za nami potwór sieje zniszczenie. Plus ludzki villain to totalna sztampa z kina klasy B. Gra troche krótka nawet jak na standardy korytarzówki - przeszedłem w 5:50h liżąc ściany.
Jak dałem 8/10 za RE2 to tu tam 7.5, aczkolwiek bliżej 8 niż 7.
jeśli nie Capcom to mam nadzieje że Moderzy coś zrobią z tym wyglądem Nemesisa żeby chociaż trochę przypominał tego z oryginału kurcze nie potrafię się przyzwyczaić do jego nowego wyglądu ilekroć pomyślę o jego małym oczku, nosie i wielgachnych zębiskach chce mi się śmiać a miał przecież straszyć...
Jakby ktoś chciał więcej wiedzieć o Nemesis - https://residentevil.fandom.com/wiki/Nemesis-T_Type
Jest szansa że gra stanieje przed premierą ? Nie pamiętam jak było z 2 częścią gry. Ceny trzymały się równo czy była obniżka ?
widziałem nowy zwiastun i powiem szczerze że wolałbym wygląd tego Nmesisa z tej okładki co ktoś tu wrzucił dużo lepeij by wypadł niż ten z tym małym oczkiem i wielgachnymi zębiskami jakby mu ktoś strzelił w pychol masakra fani " moderzy" proszę zróbcie coś z tym, jeśli Capcom nic nie zrobi to już nie ten sam postrach tak jakby nowy Tyrant na Sterydach.
nie wspominając już że live selection jest pod znakiem zapytania, wybory te były sercem gry usunięcie tego nie będzie dobrym posunięciem potrafiło to budować niesamowicie atmosferę a tym czasem będziemy mieli jedno zakończenie mam złe przeczucia że tego systemu już nie będzie...
Naprawdę szacun dla osoby co stworzyła tą okładkę naprawdę ten poprawiony wygląd strasznie mi się podoba i wydaje mi się że budował by dużo większą atmosferę grozy i emocji...
Idący wujek Nemek do pracy (fajne ma buty :D).
Czy to zdanie Do skoncentrowanego na kampanii dla pojedynczego gracza Resident Evil 3 dołączana jest multiplayerowa produkcja zatytułowana Resident Evil: Resistance. oznacza że w cenie RE3 dostaniemy Resident Evil: Resistance ? Tak żeby była jasność bo za 250 PLN na premierę to wszystko ma sens.
też teraz zauważyłem te buciki ahhaha zabawnie w nich wygląda pewno je czyści po każdej robocie :))) ja tego nie rozumiem to kurde jakieś glanowe mokasyny mu wpierniczyli ale po co zmieniali aż tak wygląd nochal , zębiska no i te nieskazitelne buciki :)) chłop musi dbać o nie :))) ale buty nie przeszkadzają ale wygląd owszem i ten strój też jakoś taki ciemny i w ogóle mało wyraźny nie przypominający tego z lat 90' ale to wszystko dało by się przełknąć gdyby nie te zęby i nochal..
a no tak zapomniałem jeszcze o miniaturowym oczku :))
zapomniałem że je w ogóle ma haha bo jest tak małe że ciężko jest je dostrzec zapewne połykając innych połkną też sterydy :)))
W RE3 na ps0 po przejściu gry był specjalny BONUS w postaci miniGRY. Trzeba było pokonać specjalny odcinek na czas albo z nożem lub pistoletem. Za przejście odcinka dostawało się nową broń. Ciekawi mnie czy będzie ten mały BONUSIK.
Już nie wspomne że live Selection jest pod znakiem zapytania wiemy już natomiast że nowy RE3 nie będzie mieć alternatywnych zakończeń nie wiem czy to dobre posunięcie ale jak usuną też całkowicie live selection to to będzie strzał w stopę otóż live selction było sercem tej gry i odmianą od dobrego re2. W RE2 było im prościej bo oryginalna gra też nie miała live selction ta opcja pojawiła się dopiero w RE3 oby tego nie usunęli bo to będzie błąd.
to zawsze podnosiło ciśnienie :)
teraz zażartuję zapewne zamiast trybu Mercenaries i live selection dostaniemy tryb DENUVO :) tu nie zombiaki a Nemesis będzie Niewidzialny hahaha :)
Już brak trybu Mercenaries i alternatywnych zakończeń razi w oczy nie wspominając już o wyglądzie Nemesis... który jak się uśmiechnie to oślepi nie jednego bohatera :)
ale całkowity brak LIVE SELECTION to będzie klapa za bardzo starają się upodobnić re3 do re2 o ile brak tego w 2 nie przeszkadzał bo oryginał też tego nie miał to w re3 było to urozmaiceniem rozgrywki które powodowało napięcie a także stres przed dokonaniem wyboru brak tego będzie totalnym błędem gry.
scena w tramwaju no kto by jej nie pamiętał zapewne w tym momencie nie jednemu podskoczyło ciśnienie w obawie przed tym co się może wydarzyć szczególnie gdy się grało bez karty pamięci :)
obym się mylił co do tego LIVE SELECTION że jednak postanowią że to zostanie pomimo braku alternatywnych zakończeń....
Tak na prawdę Nemesis był zawodowym bokserem, zanim zmieniono go w potwora.
Ale swoją drogą czekam z niecierpliwością na premierę :)
Demo już dostępne na AU/NZ Xbox Live oraz PS Store
Pograłem w końcu w demo RE 2,teraz RE 3...i to kompletnie gry nie dla mnie. W starego Nemesis grałem,i grało się fajnie. Wkurzało mnie wtedy to,że zombie padały tak po 3 strzałach...szkoda że to zostało.A nawet jest jeszcze bardziej głupie..strzeliłem 10! razy w łeb zwykłego zombie, i dziad dalej żył..bez sensu. No i strzelanie jest słabe. Ale to tylko moja opinia. Grafika jest dobra, i ogólnie rusza się lepiej.Ale walka jest dla mnie toporna.
Ponoć przejście gry ma zająć 5 godzin, co jest absurdalnym wynikiem. Żenada, nawet Resident Evil 7 był dłuższy, a kampanie Call of Duty przy tym to wielgachne, rozbudowane historie. Mam nadzieje, że to nieprawdziwa informacja.
Demo nie porwalo to fakt, ale i tak rozgrywka duzo ciekawsza niz w Doomie Eternal
Ja tam raczej poczekam jak bedzie troche taniej, chociaz kto wie, ostatnio posucha wiec moze..
Ciekawe ile wersja PC bedzie kosztowac
Na allegro za 134, wersji fizycznych na PC i tak brak?
Wiadomo coś o tym czy ta część również będzie po kryjomu dostosowywała poziom trudności do umiejętności gracza? Bo w 2-ce wkurzało mnie to niemiłosiernie. Czułem, jakbym był karany za to że dobrze gram.
Wyciekł już gameplay z PS4 nie polecam oglądać żeby nie zepsuć sobie zabawy i spojlerować sobie część gry. Gra wyciekła od francuzów.
Można prosić o link do tego gameplay, bo szukam i nie mogę znaleść. Z góry dzięki.
Póki co 5h na liczniku i nie wydaję mi się że by to była końcówka gry, jeśli ktoś nie leci na pałę, odwiedza poboczne lokację i zbiera wszystkie itemy, to spokojnie będzie przechodził te 8/10 godzin.
Ja się zabieram dziś jak się ściemni. Na razie wgrałem sobie reshade i dostosowałem FOV i zoom kamery aby lepiej mi sie grało bo lubię jak postać jest troszkę dalej. W The Evil Within 2 mieliśmy tą opcję w samej grze, nie jest to żaden cheat.
To pewnie jedyne działające lustro w grze a szkoda ----->
Malkontenci niech nadal narzekają a każdemu co gra życzę dobrej zabawy.
Grę skończyłem w 4:30 godziny na normalu..Co mnie zaskoczyło w porównaniu do dwójki, to tutaj mamy przede wszystkim akcje. Gra ciągnie nas za rączkę przez co zagadek tu praktycznie nie ma, dużo zawartości zostało wyciętej z oryginalnego RE3. Gra mi się spodobała, ale biorąc pod uwagę długość jak i wyciętą zawartość daje 7/10.
Mocno upośledzili RE3, świetnej fizyki z RE2 tutaj praktycznie brak, gra jest liniowa, króciutka (przejście zajęło mi niecałe 5 godzin), Nemesis wypada również biednie w porównaniu z Tyrantem. Originalny strój Jill zmieniony, mało zagadek i klasycznej residentowej formuły. Resident Evil 2 (2019) był wiernie odwzorowany i ulepszony względem oryginału, natomiast remake RE3 bardzo mało ma wspólnego z oryginałem.
RE2 >>>> RE3.
Gra może się podobać gameplayowo, ale reszta?
Ubogo, mam wrażenie, że twórcy skupili się jedynie na Nemesis, który mnie czasami irytował już i to by było na tyle. BARDZO KRÓTKO (u mnie 4h), co w porównaniu z ceną jaką sobie wołają (ponad 200zł) to jest nie do zaakceptowania dla mnie. Zgadzam się z osobami wyżej, to powinno być DLC.
W ogole to super, ze 3 zostala tez zremasterowana.
Mam komplet na polce- YES!
Wczoraj jak siadłem ok. 20tej to skończyłem grać po 4tej z około godzinną przerwą. Ciężko się oderwać. Nie wiem, ile mi jeszcze zostało do końca ale pewnie bliżej niż dalej.
Średni czas ukończenia gry to 7-8h dla tych co grali i ok. 4h dla tych co udają, że grali a czekają aż denuvo padnie :D
Grać bo to ostatni klasyczny RE. Teraz pewnie znowu zrobią guano pod jutuberów jak RE7, które nie powinno nawet się tak nazywać...
Choć po cichu liczę na odświeżenie serii Dino Crisis i Code Veronica, w które nigdy nie grałem.
Skończyłem. Mi osobiście się podobała, mimo tego iż faktycznie krótka. Jill wygląda pięknie w tej części, i pozdro dla tych którzy wolą piksele z 99 xD. Na plus oczywiście grafika i animacje. Ja nadal team RE2 ale dlatego, że w tej części brakuje HUNKa :/ Polecam ograć jak trochę stanieje, tym co się wahają!
Sorry zbyt pochopnie osądzilem grę
Muszę zarobić na bazookę. Kupiłem tylko strój Jill S.T.A.R.S. Wieczorkiem lecę na hardcore, najpierw kupię pierwszą giwerę z infinite ammo. Ktoś grał już na nightmare i inferno?
Polecam ten mod, Jill taka jak w 99'. Szczuplejsza, zgrabniejsza i w spódnicy.
Ja zostawiam na stałe, brawa dla tego modera.
A jaka jest wasza opinia na temat Resident Evil: Resistance ? Multi szybko umrze bo nie wiem czy warto grindować.
Wczoraj w końcu udało mi się zrobić 100% na steamie, no i niestety na wyższych poziomach trudności dalej jest zdecydowanie prostsza niż poprzedniczka, i dalej krótka. Według mnie jest tutaj idiotyczny system trudności, jeśli chcesz przejść grę na najwyższym poziomie trudności, inferno, to najpierw musisz przejść dwa razy grę, raz na hardcorze i raz na koszmarnym.
Poziom koszmar i inferno różnią się reszty nie tylko wytrzymałością przeciwników, ich siłą i ilością znajdowanej amunicji oraz medykamentów, a właśnie niektóre przedmioty są inaczej rozłożone, poza głównymi, przeciwników jest więcej, nowe typy pojawiają się szybciej, a także ich rozłożenie jest częściowo inne. Można napisać, że gra staje się właśnie ciekawsza na tych dwóch poziomach trudności. Do tego na poziomie inferno zostały wyłączone autozapisy, a również ilość maszyn do zapisu jest mniejsza, co sprawia, że jednak trzeba grać ostrożniej. Mimo wszystko, mimo tej ostrożności, to i tak gra nie stawia większego wyzwania, ponieważ, aby zagrać na najwyższym poziomie trudności musieliśmy przejść grę już 2 razy, więc siłą rzeczy wiemy co robić i znamy lokacje, także przechodzi się ją nawet szybciej.
Szczerze to poza fanami i łowcami osiągnięć wątpię, aby sporo osób podjęło się podejścia do trybu inferno, bo gra nas w ogóle nie wynagradza za ukończenie wyższych poziomów trudności. Sklep z przedmiotami to trochę za mało.
Oceny jeszcze nie wystawiam. Będę pisał recenzję to jakoś to sobie podsumuję :)
Już wiem że w to nie zagram. Demo mi się podobało, przypomniały się stare czasy:) Ale jak patrzą na urywki gameplayu z YT, to nie mam ochoty w to grać. Zbyt dużo głupich rzeczy jest. Już sam fakt,że trzeba władować pełno kule w łeb zwykłego zombie jest głupie, Jill jest odporniejsza od Nemezisa :D Naprawdę, wiem że to gra, ale nie można tego było jakoś inaczej zrobić? Bohaterka jest rzucana, miażdżona, dostaje rakietą w plecy,i sobie dalej hasa .ALE jak gramy Carlosem, to ginie od jednego ciosu szponami XD No jak głupie to jest. No i jak widzę walki z tymi zmutowanymi szponami, na które ładuje się w cholerę amunicji...bez sensowne takie coś. Jednak stara część bardziej mi się podobała .
Kto by chciał żeby Nemesis powrócił w przyszłych odsłonach?
Odp: chyba wszyscy!?
BongMan: Zagrałem w demo i jestem zawiedziony. Ocena 0/10
McPatryk1995v2: Poziom koszmar i inferno. 100% na steam. Oceny jeszcze nie wystawiam.
W odroznieniu od extreme gamers przeszedlem to tylko raz na hardcore i uwazam ze gra jest bardzo dobra, nie oceniam wg dlugosci i w porownaniu do RE2 po prostu swietnie mi sie gralo od poczatku do konca.
Gra fajna ale tylko fajna bo re2 remake bije ją na łeb. Re3 jest zdecydowanie za krótka i nie jest warta tych 250 pln które i tak wydałem z bólem dupy a że jestem nie cierpliwy i po fantastycznej re2r spodziewałem się czegoś podobnego to spotkał mnie zawód i do tej pory żałuje że nie poczekałem na obniżkę ceny w niedalekiej przyszłosci. Może jak bym kupił za 120 pln to bym nie miał takiego wk#rwa i moja opinia co do tej gry była by inna. Pozdrawiam i Wesołych Świąt Wielkanocnych w domu z padem w ręku;-)
za 10 zł się opłaca wynająć konto steam na allegro z tą grą ale za 250zł no way :) gra skończona na hardcore w 5h i 2 minuty liniowa prosta do oryginała się nie umywa...
Właśnie ukończyłem. W porównaniu z oryginałem remake wyszedł bardzo słabo. Gra bardzo krótka. Przeszedłem w niecałe 5h. Czułem się tak jakbym grał w jakieś dlc do Resident Evil 2. Do tego powycinali najlepsze lokacje takie jak wieża zegarowa czy park. Szkoda że nie zrobili tej gry w starym stylu tak jak jedynki.
250 zł wywalone..... i miast remake z ukochanej trójki dostaliśmy jakiś shooter dla speedrune'owców trwający około 6 godzin ( na szczęście, bo nie zdzierżył bym ani minuty więcej). Ani klimatu to to nie ma, horror żaden, survival ??? Napewno nie, amunicji tutaj w brud. Za to mase efekciarstwa, kolorowych uliczek, uwalonego efekciarsko krwią szpitala i oskryptowanego Nemesisa w quick time event...bardziej mi to coś co powinno być raczej dodatkiem do dwójki przypomina tryb Hunka z 2.....tyle.....
po demie jestem zawiedziona
Mod dla fanów Julii Voth, pasuje do każdego stroju ale imo najlepiej wygląda w tym z RE1 remake.
Może jakiś posiadacz sie wypowiedzieć na temat Resistance ? MP tak na odczep czy można sie wciagnac na dluzsze godziny? Zastanawiam sie nad zakupem pod ten tryb.
Poziom trudności automatycznie zmienił.sie na wspomagany , serio nie da się tego nigdzie zmienić i muszę całość przejść na najłatwiejszym ? O.o
Tez mi sie bardzo dobrze gra w RE3, nie ma az tak mocnego klimatu jak dwójka i widze tez ze np. zagadki nie sa takie fajne, ale ogolnie gra chyba oberwała przez długość kampanii, innej opcji nie widze
Kupiłem na PS4 zeby ja sprzedac po przejsciu, bo wydac 200 zl na 5h, ktore rzekomo nie byly porywajace.. No coz lekki niesmak by był
Swietna gra, najlepsza tegoroczna pozycja jak dla mnie ;) poki co ogralem jeszcze doom eternal, wiec konkurencji zbyt duzej nie ma xd
Niestety w tym roku jak dla mnie nie ma gier, nie dosc ze kalendarzowo od samego poczatku bylo malo pozycji to jeszcze korona opoznila The Last of Us Part 2, no ale o tym wspominalem juz pare razy wiec pomijam
3 jest slabsza od 2 czesci, 2 czesc jak dla mnie jest blisko idealu, trójka na papierze wyglada wrecz blizniaczo podobnie, ale jednak diabel tkwi w szczegolach.
RE2 mialo wiecej zagadek, bardziej tajemniczy klimat w stosunku do RE3, tutaj troche bardziej poszli w akcje, a potencjał Nemezisa nie został tutaj wykorzystany
Grało mi sie w RE3 jednak swietnie, ukonczenie zajeło mi prawie 7h (dokladnie 6h40m, troszke bladzilem, zagladalem w kazdy kat, ale tez ominalem na przyklad moment w ktorym mozna znalezc pewna bron w szpitalu, sprawdzalem w poradniku) i ani przez moment sie nie nudzilem
Dla mnie dwójka to 9,5, praktycznie taki sam sztos jak 7 czesc, a 3 czesc oceniam na 8,5
Szkoda mimo wszystko, ze te walki z bossem sa takie schematyczne, zabraklo tez zagadek rodem z poprzedniczki (tam bylo ich wiecej i moze wlasnie przez to niekiedy nie do konca bylem pewien co mam robic) no i lokacje tez takie troche gorsze (w dwojce sam posterunek i kazdy jego zakamarek budowal meeega klimat)
Az bym sobie przeszedł jeszcze raz 2 i 7 teraz, ale cholera za dobrze je pamietam, bo nie tak dawno je przechodzilem ;/
Wysmienita generacja jezeli chodzi o gry z serii RE
Dla mnie
RE7 9.5/10
RE2 9.5/10
RE4 9.5/10
RE3 8.5/10
RE5 8.5/10
Re Revelations 8,5/10
Re Revelations 2 7/10
RE 6 4/10
Chciałbym remake Code Veronica (nie gralem), ale 4 z drugiej strony jest tak mega zacna ze tez sie nie obraze
Skończyłem na razie około 2/3 gry i gra bardzo dobra chociaż trochę krótka. Myślałem że ten nemesis będzie irytujący i zepsuje grę ale nic takiego się nie stało. Jutro albo pojutrze powinienem skończyć a ocenę już wystawiam bo raczej nic się nie zmieni. Final Fantasy i resident evil to będą 2 gry tego półrocza nic więcej nie ma wartego uwagi.
Pierwsza połowa 2020 to na razie najgorszy okres tej dekady i nie tylko dla gracza a również gospodarczo zdrowotnie.
Poczekam na obniżkę ceny tej gierki ale kupie na pewno . Najbliższe promocje to będą w ostatni tydzień maja i potem 23 czerwca na steamie
Grałem po raz pierwszy. Gra skończona w 6 godzin i 5 minut. W sumie to zdziwiłem się, że to już koniec. Gra z serii przejść i usunąć.
Przeszedłem grę 2 x . Właśnie przechodzę 3 na hard kocham cała serię filmów jak i gry. Chętnie włączam grę od nowa. Natomiast rzeczywiście troszkę smutno mi było, jak się rozkreciłem po tych cudnych cut-scenkach i patrzenieniem na piękna Jill jak i wyjątkowo dobrze zrobionego Carlosa według mnie nawet lepiej wygladajacego tutaj niż w pierwowzorze hehe. Brakowało mi kilku scen z podstawy typu właśnie wieży zegarowej A już najbardziej pierwszego filmiku i spotkania z Nemezisem pod komisariatem R.P.D, kiedy to ginie z jego ręki Brad ale było kilka fajnych scenek, które to zastąpiły ;-)
Grę oczywiście polecam. Krótka, bo krótka, ale dla każdego fana, czy nie fana warta, żeby zagrać nawet te 7 H. ???? Jeszcze dodam, że Nemezis też jest z wyglądu do przyzwyczajenia. Myślałem, że będzie mi się na niego gorzej patrzeć, ale da się oglądać ??
jak można było zrobić z tego taki krótki pasztet...
dopiero ta cześć mi uświadomiła 2 rzeczy po pierwsze seria resident evil powinna być zawsze z widoku statycznych kamer
które budziły odpowiednią grozę tzw. " camera angles "
być może wielu rzeczy by nie wycieli a może nawet rozwinęli inne jak live selection a tak nic specjalnego z tego nie wyszło
w dodatku powycinali cześć lokacji co jest jak dla mnie nie do wybaczenia a druga rzecz to ogólnie w LATACH 90" wydaję się że wszystko lepiej robiono pomimo braku rozwoju graficznego... po prostu z technologi wyciskało się tyle ile się dało oryginał był pod tym względem zdecydowanie lepszy bardziej urozmaicony a nie odchudzony jak ten REMAKE przez ten postęp graficzny widać właśnie jakie jest teraz lenistwo ... gra poza grafiką nic w sobie nie ma nie warta , i na pewno nie jest warta 250 złotych niby za co za tzw. cut scenki to ma być gra czy film.... dlatego między innymi jestem dalej za statycznymi kamerami były bardziej klimatyczne od TPP CZY FPP, TPP było dobrym rozwiązanie odmiennym ale na krótką metę, zdecydowanie lepiej by to wyszło ze statycznej kamery dopiero ta część uświadomiła mi że pewnych rzeczy nie powinno się zmieniać a je urozmaicać i rozwijać dodawać lokacje itp. gra była by bogatsza a nie pusta jak ten wygląd nemesisa... który zamiast straszyć bardziej śmieszy, gdy w latach 90' nemek do nas startował na posterunku czy też wyskakiwał z okna dobre były to ujęcia kamer to było coś aż szło podskoczyć na stołku teraz można co najwyżej z niego spać ze śmiechu...
a co do TPP I FPP nie jestem już za tymi rozwiązaniami bo za DUŻO WPIEPRZAJĄ TZW. CUT SCENKI I IDĄ NA ŁATWIZNĘ..
i to jest ta gra chyba raczej film , równie dobrze można było by to sobie zobaczyć na youtubie....
nawet w latach 90' wydaje mi się że było więcej interakcji niż w tym.
DLC do dwójki w pełnej cenie. Szkoda, że ludzie karmią takich pasożytów, żerujących na nostalgii jak srapcom.
Gra jest jak najbardziej dobra chodź jednak troche za krótka.
Podobała mi się bardziej, niż remake RE 2. Może to kwestia bardziej "hollywodzkiego" podania gry. Efektowne przerywniki filmowe, ucieczki, plansza. Może to kwestia tego, że RE 3 nie jest osadzony w tak hermetycznym świecie, jak poprzedniczka.
Jak na serie Capcomu było tu mało zagadek, gra czasami bardziej przypomina jakiegoś Uncharteda osadzonego w klimacie survival-horror, niż typowego RE.
W kwestii czasu przejścia gra zajęła mi niepełne 6 godzin. Taki czas rozgrywki może boleć, tym bardziej, że gra kosztowała na premierę tyle co każdy większy tytuł, ale mimo wszystko uważam, że warto, choćby ze względu na to, że kawał dobrej roboty włożono w tą grę, a znajdą się tacy, jak kolega wyżej, którzy będą przechodzili grę kilkukrotnie, co zwiększy ogólny czas przechodzenia do kilkunastu godzin.
Promocja Steam:
Resident Evil 3 Remake za 164,34 zł - https://store.steampowered.com/app/952060/Resident_Evil_3/
ukończyłem..Czas przejścia 5h co nie jest absolutnie do przyjęcia..strzelanie w zombiaków po 6 naboi a oni dalej wstają hello ci z Capcom nie oglądali filmów romero czy jak? gra nastawiona na akcje..strachu tutaj nie ma.. carlosem jak sie gra ma karabin trzeba wywalić dwa magazynki w jednego tego stwora w szpitalu..no nonsens..większość z klasycznej gry wycięte..nie wiem co oni chcieli osiągnąc no ale dobra dałem tylko 100zł da sie przeżyć nemesis oskryptowany jak cholera..ogólnie kto lubi krótkie gry i nie patrzy na klasyczne wydanie RE3 to bedzie zachwycony tą grą...ci co szukają coś z klasyki to nie bardzo jest co tu szukać..myśle ze ocena 7 za dobrą akcje to i tak za dużo..czas gry i wyciecie duzo z oryginało nalezy sie 1
jeśli mają zamiar też powycinać zwartość oryginału to niech lepiej sobie darują resztę Remake-ów
ta część to jest po prostu wstyd, a mógł być z tego dobry potencjał na grę w otwartym świecie.
live selection i camera Angel mieli te tryby rozwinąć a nie powycinać zawartość i wpierniczyć pełno cut scenek...
Kupiłem na pom na
ps store. Pograłem i dobrze się bawiłem. Niestety dwójka bardziej mi się podobała, bo tutaj za dużo akcji, mniej horroru, mniej zagadek, mniej eksploracji. Brakuje klimatu zaszczucia. A poza tym gra do przejścia w mniej niż 10 godzin (nawet jak lizesz ściany). Multi jeszcze nie sprawdzałem ale za chwilkę zagram. Ocena trochę niskaza ale za to, że jest krótka i 2 bardziej mi odpowiadała, ale niektórzy wolą bardziej liniowe gry. Generalnie polecam
W ogole to multiplayer jest jednak bardzo fajny i przyjemny. Lepiej mi się w to gra niż w day by daylight i jakoś krótki czas gry mniej boli.
A ja wam powiem tak... Ja gralem w re3 w latach 90tych i remake jest moim zdaniem bardzo dobry. W druga czesc remake tez gralem i nie mam zadnych zastrzezen patrzec na you tube i mowic ze gra jest slaba to jak zobaczyc filmik na youtube jak koles rzezbi predatora i stwierdzic : hej ale to latwe banal... Hehe . klimat jest dobry grafa jest fajna Jill wyglada super, nemesis tak jaknpoprzednio pojawia sie tylko w niekturych lokacjach i zawsze przed nim uciekamy. W orginale byl tylko wybor ycueczki lub walki. Remake to kwintesencja re. Ogralem prawie wszystkie czesci glowne z wyjatkiem 7dmej oraz nowej 8smej po ktura nawet nie siegne bo moim zdaniem widok fpp przynajmniej dla mnie nie pasuje do re
Takze warto w to zagrac ... Po za tym sa nawiazania do dwojeczki i wgl. Jest dobrze sorki za ort. Nigdy nie patrze jak pisze czasem mi sie wkradnie jakis bug
Taka szkoda że gra jest bezczelnie krótka i posiada dużo rzeczy wyciętych z oryginału. Multi nikogo nie interesuje bo już było martwe w dniu premiery. Mimo to cały wysiłek nadal na multi stawiają mimo że nikt nie gra.
... że gra krótka mnie na hard przejście zajęło ponad 8h więc w normie historia ta sama lecz poza tym to zupełnie nowy resident szkoda tylko że powycinali niektóre elementy no i cena przegięcie ogólnie bardzo dobra gra moim zdaniem
Dzisiaj skończyłem grę i powiem jedno,płacić 250 zł na grę na 5 godz. to idiotyzm,nie żałuję że czekałem na cracka.A skąd wzięło się te 7 godz. to nie mam pojęcia.
Jest ok, co prawda 2 duzo lepsza, duży minus za to ze gra jest strasznie krótka niecałe 4h i koniec gry :(
Zaczne opinie od tego ze duzo osob gadalo ze gra jest duzo slabsza i duzo krotsza i tym sie nie zgodze ... Bylem bardzo pozytywnie zaskoczony.
Plusy :
- Ta same mechanika co w RE2
- muzyka a jak sie ginelo to podobal mi sie dzwiek :D
- Fabula ciekawa
- Grafika tez na wysokim poziomie
- Dlugosc gry. Ci kretyni co gadali ze gra jest na 5-6 h niech sie stukna w leb za takie gadanie ... Gralem na najwyzszym poziomie i gra zajela mi ponad 11 h ... a nie 4-5. Chyba ludzie chcieli jak najszybciej przejsc zamiast sie rozgladac. Albo grali na najlatwiejszym poziomie ... Zginalem 54 razy wiec sporo. Byly 4 walki z bossem i meczylem sie okolo na nich 1,5 h. Jesli ktos chce dlugo gre ustawia sobie hard a nie ez.
- lokacje podobaly mi sie bardziej tu niz w RE2. Tam ciagle sie cofalismy do tych samych miejsc a tutaj co chwile nowe lokacje.
- wiecej nowych przeciwnikow
Minusy :
- Praktycznie brak zagadek
- Nemesis powiem tak. Byl ciekawszy niz Tyrant ale momentami byl denerwujacy zwlaszcza podczas walk z bossem. Monetami mnie bil i nie dalo sie uniknac ataku i to bylo troche denerwujace
Powiem wprost lepsza wg mnie byla RE3 niz RE2. Ciekawsze lokacje praktycznie byly niz ciagle przybywanie w tych samych lokacjach. No i czasami byl ten surrival horror kiedy trzeba bylo bronic celu. To bylo trudne. Szczerze? RE3 duzo trudniejsza niz RE2 Ocene dam 9.5/10 Na prawde warto w ta czesc zagrac. A jesli chcecie wiecej godz to poziom hard :)
Najnowsza wersja Re 2 PS4 była przereklamowana ... Od początku do końca ...
Jestem ciekaw tej wersji 3 na PS4 robiąc platynę
I na ile okaże się z gó.no z błędami
RE 2 zdecydowanie lepsza. W RE3 nie ma wielu przeciwników. Jest również zdecydowanie łatwiejsza.
Mam wrażenie że ta gra ma nw czy duże błędy ale
Strzelam z Bazooka koło pionka i on dalej żyje
Lub próbuje uwolnić z uścisku to koniec gry ... Pewnie znajdą się inne błędy ..
wiele razy już opisywałem tą grę i jej wycięcia i błędy tak więc tym razem napiszę w skrócie " oryginał lepszy od tego remak'u "
pomimo lat..
W porównaniu do RE 2 poprawili mechanikę walki tzn.dodali ,,ruchy"specjalne dla bohaterów, które ułatwiają konfrontację z oponentem, która i tak do łatwych nie należy, zwłaszcza w starciu z psami.To co było dla mnie mankamentem w RE 2 jest i tutaj, a mianowicie, celowanie z broni krótkiej 3/4 magazynku omija cel.Ukonczenie RE 3 zajęło mi 9,5h i poziom trudności był dla mnie akurat lżejszy, niż w poprzednim RE ale nadal stanowił wyzwanie (mowa o standardowym poziomie rozgrywki)Na pewno dla fanów jest to gratka .Teraz przymierzam się do trybu multiplayer resistance
Gra genialna ale krótka bardzo. Dałem stówkę na xbox-one i ładnie wygląda na półce z Resident Evil 0 i 1remaster pack collection oraz Resident Evil2. super horrory akcji. 8/10 dla tej części. Ps. Jill wygląda jak jedna menagerka odemnie z pracy. Pozdro Olcia:).
Myślę, że warto tu napomknąć o tym, iż użytkownik Darknessvaltier na Nexus Mods opublikował modyfikację „The Last of Us Part II - Modpack true ending”, która w interesujący sposób podmienia niektóre postaci. Abby wygląda ciekawie ze swoim nowym, fałszywym rosyjskim akcentem, a dzięki swojej budowie ciała jej męski głos wcale nie wadzi. :)
spoiler start
Na końcu, grając jako Ellie bądź Dina, można strzelić do Abby.
spoiler stop
Wchodzimy na stronę Resident Evil 3 (2020) i albo wyszukujemy po nazwie, albo według kategorii (mod znajduje się w kategorii „Characters and outfits”). Wymaga Fluffy Managera 5000, również dostępnego na stronie Nexus mods (w kategorii „Utilities”).
Ten sam użytkownik z Nexus Mods wykonał też mod umożliwiającą grę jako Abby (nazwa: „TLOU2 Abby”), a także pojedyncze mody dla Ellie z The Last of Us Part II („TLOU2 Ellie”) oraz Joela („TLOU2 Joel”).
Moim zdaniem wszystkie te modyfikacje są dobrze zrobione i godne uwagi.
Gra w porządku, lecz ewidentnie rzucona graczom na fali sukcesu RE2: Remake. Oryginał RE3 był również robiony w pośpiechu, była to trochę zapchajdziura wydana na PSX bo Capcom nie chciał czekać na premierę PS2 z kolejną częścią. Szkoda, że w trakcie produkcji RE3 Remake, jako podstawę wzięli również ten zrobiony na szybko oryginał i jeszcze go obcięli. Trochę słabo, nie mogło to powtórzyć sukcesu ani oryginału, ani RE2: Remake. Oczekiwałem, że Nemesis będzie postrachem, ale nie jest godzien tego imienia. Kiedy Nemesis z oryginału oczywiście został rozpracowany przez graczy po tylu latach od premiery, twórcy mogli go jeszcze podrasować - szkoda, że nie zaimplementowano losowych zdarzeń z nim związanych. Jak się chce, każdy Resident może być ukończony w krótkim czasie, ale tutaj nie zajmuje to zbyt długo nawet przy skrupulatnym przeszukiwaniu na normalnym poziomie trudności. Twórcy ewidentnie postawili na REplayability, którym każdy Resident się cechuje.
Trudno, ważniejsze, aby Capcom dopieścił Village na które czekam bardziej niż na 10-go każdego miesiąca.
Totalni deficyt klimatu i calkowicie plaska rozgrywka z uwagi na uposledzona i nielogiczna mechanike strzelania, ktora teoretycznie ponna nas sklaniac do cichego skradania. No ale w tej grze nie da sie przeciez realnie skradac bo gra co chwila zarzuca nas oskryptowanymi do granic absurdu elementami rozgrywki. Ani to interaktywny film, ani to horror, ani to strzelanka, ani to skradanka. Ciezko powiedziec co TO wlasciwie jest ale klimatu oryginalu z pewnoscia tu nie ma.
Gra bardzo dobra. Grana w kolejny dzień po ukończeniu RE2 dobrze smakuje bo zna się mechanikę/oznaczenia i jest się w tym samym uniwersum ponownie :)
Ludzie piszą o braku zagadek nie zgodzę się zagadki oczywiście że są bez myślenia się gry nie ukończy choć są sporo łatwiejsze , nie jest to ten poziom co w poprzedniej części.
Nie grałem w klasyczne wydanie to nie mam odniesienia i to może jest dla mnie + dlaczego nie mam problemu z tą grą.
Historia jest ok. Lokacje też bardzo klimatyczne choć trochę za proste w porównaniu z RE2.
Do wad zaliczył bym to że większość lokacji jest jednorazowa oraz niektóre scenki są niczym z tombraidera naciągane i nie realistyczne co w gatunku horror odbiera klimatu.
Karabiny słabo im wyszły a spora część gry była właśnie z tym rodzajem broni.
Wydaje się mroczniejsza i tu boli brak ręcznego włączania latarki.
Oprawa graficzna nawet lepsza niż w RE2. Poprawione oświetlenie :)
Mogła by być z 3h dłuższa ale ogólnie jestem zadowolony.
spoiler start
Zakończenie to dobry przykład chciwości i ogłupienia ludzkiego z którym coraz częściej przyjdzie się spotykać w tych czasach. Nie ważne ile się zniszczy byle się nachapać.
spoiler stop
Resident Evil 3 dobra gra która ma tylko 2 wady. Pierwsza wada to brak trybu Mercenaries. Druga wada to kampania, mogła być nieco dłuższa tak o jedną lokacje więcej np.: Park. Reszta jest spoko, dodam jeszcze że gra jest łatwiejsza niż RE2 Remake. Jeszcze jedna sprawa. Otóż w momencie premiery wylał się jad że gra jest na 4h i tyle tak jak pisałem to jedna z wad ale wydaje mi się ze piszą to osoby które zbytnio nie znają się na serii. Residenty przechodzi się więcej niż raz i na spokojnie z tej części można wyciągnąć około 40 godzin.
PS: Załączam obrazek z moimi wynikami, grę przeszedłem 10 razy ;)
Poważnie to gra na 4-5 godzin? Niewierze. RE3 Nemezis z ps1 był bardzo długą grą. 3/4 gry by wycieli?
Piszę maila to Crapcomu. Co to ma być. Gra na godzinke za dwie stówy. Nieźle golą.
, Resident Evil 3 Remake to bardzo dobra gra , Grało mi się bardzo dobrze i polecam każdemu
Zagrałem w demko i bardzo mi się spodobała ta gra i teraz mam zamiar kupić pełną wersję.
Bardzo dobra część. Nie przeszkadza mi to że jest krótka, ale to że potencjał miasta został zmarnowany. Mogło być go więcej. A Nemezis to jeden wielki skrypt/quick event.
Gra moim jest nie tyle krótka, co za łatwa. Głównie chodzi mi o brak zagadek na których można by się na chwilę zaciąć i ruszyć głową. Przecież RE3 ma więcej lokalizacji i podobnej długości wątek fabularny co RE2 Remake, gdzie raczej nikt nie narzekał na długość. Druga spora wada to nowy Nemesis, który po tyrancie z części poprzedniej pozostawia duży niedosyt. Brakowało mi bycia nieustannie śledzonym i poczucia, że mogę na niego wpaść za każdymi drzwiami. Nemesis mimo, że szybszy, brzydszy i bardziej brutalny niż Mr. X, to robi dużo gorszą robotę, ponieważ pojawia się w zasadzie tylko wtedy kiedy fabuła tego od niego wymaga. Poza tym, kawał dobrze zrealizowanego survival shootera w klimacie zombie apocalypse, którego ze względu na powyższe radzę jednak kupować na promce.
Pojawił się fanowski projekt: Resident evil 3 Remake Fan game
Działa w oparciu o UE4, na razie do zaoferowania ma ok. 30min gameplayu, oferuje kamerę TPP i "klasyczną"
Całość bazować będzie na wersji PS1 i Remake'u od Capcom.
Będzie segment "Clock Tower" ;)
https://ranj.itch.io/resident-evil-3-remake-fan-game
widzę właśnie ten PROJECT OŻ TO ZDUMIEWAJĄCE CZEGO POTRAFIĄ DOKONAĆ FANI CAPCOM WEŹ ZATRUDNIJ TE OSOBY WIELU RZECZY BY WAS NAUCZYLI TO TYLKO WERSJA APLHA ALE ROBI WRAŻENIE LEPSZE OD tego co dało nam CAPCOM lol
Tak samo jak RE2 z 2019 roku ten remake również udał się twórcą, aczkolwiek jest gorszy od poprzedniej części. Rzeczy które mi się nie spodobały to nie tylko fabuła, rozgrywka i ogólnie cały gameplay. Nie przemawia do mnie nowy wygląd bohaterów oraz Nemesisa...
jestem wielkim fanem serii Resident Evil. Dwójka remake to u mnie 10/10. Jedynka remake mimo upośledzonej kamery 8/10. Revelations 1, 2, kod Veronica, resident 4, nawet 5 i 6 są wszystkie super. A remake 3??? Bo to nawet w tylule niema Nemezis. Cóż:/. Gra skończona w 4 godziny i 20 minut a czytam każdą notatkę i exploruje wszystko na maxa. Każdy jeden budynek. Poza tym nieśmiertelna Jill co bierze na ryj pocisk z rakiety Nemezisa. Co gorsza z tych 4 i prawie pól godziny około godzina to chyba same skrypty były. Czułem się czasem jakby gra się sama przechodziła. Tylko musiałem brać udział w scenach jeden wielki skrypt. Skrypt na skrypcie skrypta pogania w tej grze. 5/10. Te Residenty z Ethanem nawet to przy tym mistrzostwo. Na plus tylko efekty, animacje i klimat bo on jest. I super muzyczka w save room. Ten mod wyżej co jest na linku. To jest resident evil 3 Nemezis. Tylko finalnie jeszcze ogarnąć i mamy to.
Jako fan serii muszę jeszcze coś dodać bo nie wytrzymam:
Nemezis taki koks że w grze jedną ręką rozwala betonowe ściany, ale pierwsza walka z nim jako bossem już nie straszna bo przez drewniane palety się nie przebije. Oj Capcom, Capcom:).
Ogólnie gra wypas, czasami serce potrafi mocniej zabić. Audiowizualnie gra wygląda porządnie, takie remake'y to ja rozumiem. Duży minus za 6 godzin gry. Gra nie warta więcej jak 50zł takie jest moje zdanie. PS. Nie grałem w oryginalną trójkę a przynajmniej jej nie pamiętam, ale dużo osób pisze że gra strasznie okrojona i wycięto z niego dużo zawartości. Zapraszam na serię, pokazuje wszystkie sekrety i znajdźki. https://www.youtube.com/watch?v=OYlzeF31Sss&list=PLVYHO_RNJKKgyk5LbqfnhwebWnhEXznjD&index=1
Gorsza niż remake dwójki. W sumie jakaś tam frajda była na 2/3wieczory ale bez szału. Widać że twórcy spoczeli na laurach. Ten tytuł to takie zadanie domowe pisane na szybko przed lekcją od kolegi. Mogli się panowie z Capcomu bardziej wysilić...
Bardzo dobra gra akcji, czas gry jest odpowiednio wyważony z lizaniem ścian całość zajęła mi 7 godzin. Klimat miasta i grafika super. Pomimo mniejszej ilości zawartości od 2 (ale nie oszukujmy się w dwójce inne historie to praktycznie to samo, tylko postać się zmienia), tempo jest dużo lepsze. Gra na raz, przynajmniej dla mnie.
Na minus nemezis:
- gonitwa - Jill jest mega drewniana i nie umie szybko biegać, uniki też nie są jej specjalnością i wykonuje przy tym paralityczne ruchy.
- walka z bosem - jest bezsensowna i mecząca (nietrudna - wystarczy że się wpasujesz w zamysł twórców).
Ogólnie cały koncept antagonisty nie trzyma się kupy np. nie potrafi zniszczyć blachy falistej a przebija betonowe ściany wtf? Jill potrafi przetrwać strzał z rakietnicy w plecy, a sam potwór jest bardziej wytrzymały od t-1000 z terminatora, ogólnie ostatnia walka z nim pozostawia niesmak.. Twórcy wymyślili potwora którego nie można zabić i potem mieli problem jak się go pozbyć więc odwalili kawał fuszerki, wymyślając byle jaki sposób jak się go pozbyć. Ten sam problem miał King w powieści "To".
Tak czy siak gra jest naprawdę dobra i polecam, o ile złapiecie ją max za 140 zł ;P
Gierka dobra, ale gorsza niż poprzednia część. Po pierwsze jest sporo krótsza i nie zachęca do ponownego przechodzenia, RE2 wydaje się mieć dużo więcej contentu.
Ta część jest bardziej nastawiona na akcję niż na klimat grozy i samotnego eksplorowania, lokacje ciągle się zmieniają. No a Nemesis to gorsza wersja Mr. X
Mr. X odkąd się pojawił w RE2 chodził sobie po komisariacie, można było usłyszeć jego kroki, robienie hałasu przyciągało go do gracza. Nemesis jest całkowicie oskryptowany, pojawia się w określonych momentach gry i nie da się go zgubić, trzeba po prostu zaliczyć kolejny etap gry.
Ukończyłem Resident Evil 3 Remake i najlepsze jest to że zarówno RE2 i RE3 toczą się w tym samym mieście i praktycznie w tym samym czasie. Obie gry przeplatają się ze sobą jeśli chodzi o niektóre lokalizacje. RE3 zaczęło się trochę wcześniej czasowo od RE2 (czyli przed nadejściem Leona i Claire do tych lokalizacji jak na przykład siedziba policji), ale za to skończyło się później niż RE2, czyli już po ucieczce Leona i Claire i zakończeniu tamtej gry.
W RE3 główną bohaterką była 24 letnia Jill, a sama gra jest w znacznie większym stopniu grą akcji niż horrorem jak to było w RE2. Chociaż trochę horroru też się pojawiło w RE3.
Świetne w RE3 były końcowe walki, czyli pod tym względem lepsze niż dwójka. Samo zakończenie niestety dosyć smutne, bo
spoiler start
całe miasto zostało zniszczone za pomocą ataku rakietowego.
spoiler stop
Teraz uważam że po RE4 twórcy powinni odnowić RE Veronica bo to znowu młoda Claire tuż po akcji w Raccon City.
8/10 bo głównie akcja zamiast horroru, ale gra i tak świetna.
Kolejny świetny Remake. Widać, że ktoś tu się przyłożył a nie był to najzwyklejszy skok na kasę.
Resident Evil 3 to moim zdaniem udana gra, która niestety w moją sympatię nie popadła, po godzinie czasu odpadłem. Nie grałem nigdy w żadnego Residenta, to jest mój pierwszy, bo z game passa, więc spróbowałem spróbować w tę serię.
Same aspekty rozgrywki są jak najbardziej przyjemne, jeśli chodzi o samą mechanikę gry, w porządku sterowanie, miks akcji z przygodówką w moim odczuciu.
Gra do najłatwiejszych nie należy ale wystarczy odpowiednio się skupić i gra staje się prostsza. Strzelanie na padzie bo tak testowałem tą grę, nie należy do najfajniejszych, jak wszędzie rzecz jasna, strzelanie headshotów sprawia trochę trudności, a tutaj przeciwnicy są tacy, że trzeba im te headshoty strzelić 3-4 razy po czym jak łaskawie uwali się na glebę trzeba kolejnymi 3-ema dobić, nie powiem to było bardzo irytujące, szczególnie że amunicji też tutaj nie jest za wiele w tej grze.
Bieganie strasznie mozolne choć ja to traktowałem jako możliwość popatrzenia sobie na grafikę na styl świata.
No właśnie, sam świat Residenta nie jest dla mnie niczym zachwycającym. Lekki futuryzm, potwory, super potwory, no nic nadzwyczajnego. To co może przemówić jest moim zdaniem fabuła, choć mnie ona też nie urzekła w takim stopniu żebym siedział i grał grał świata nie widział poza. Pomijając już babole Nemezisa że na początku gry wywala ściany sufity, nagle trochę kamieni sypneło i już bezradny. Kto grał to raczej wie o jaką scenę chodzi. I to na początku.
Grafika Remastera jest moim zdaniem znakomita, tak się powinno renowację gier przeprowadzać, bynajmniej graficzną. Lokacje i postacie uważam za bardzo dobrze zrobione, i całość odbieram bardzo pozytywnie, animacje bardzo przyjemne dla oczu, i realistycznie zrobione. Co do dźwięku nie przykuł on mojej większej uwagi.
Ogólnie rzecz biorąc ocena za całokrztałt 7.0 od gościa który nie grał nigdy w residenta, chciał spróbować, i dla takiego gościa jak ja nie ma oferty od strony Resident Evil 3. Rozumiem że może się podobać, też nie musi się podobać. Należę do tej 2 grupy, i doceniam starania twórców w tą serię, za to jakiego remastera udało się wydać, patrząc na oryginalną wersję, jestem pełen podziwu, gdyby większość wydawców tak traktowała swoje kultowe gry które jakąś część świata zawojowały.
Gra finalnie nie trafia do mojej kolekcji gier. Może inne Residenty trafią?
Bardzo dobra gierka podobała mi się.
Długość gry była ok, walki z bossami lepsze niż w RE2
Przejście zajęło mi ok. 8h. Trochę mniej niż w 2 gdzie mam ok. 20h po dwóch przejściach.
Jak za niecałe 65zł za obie części jestem zadowolony.
Ciekawe czy rozbudują mocniej grę w stosunku do poprzednika, bo troszkę niepokoi, że gra tak szybko pojawi się.
W przypadku remaków pierwszej i drugiej części miało to mniejsze znaczenie choćby z tego względu, że zarówno pierwotne wersje i odświeżone oferowały po dwa scenariusze dla każdej postaci (Jill i Chris dla Re 1/Re 1 remake oraz Leon i Claire dla Re 2/Re 2 remake).
W trójeczce mamy tylko jeden scenariusz z Jill i przez mały fragment gry tylko graliśmy komandosem na podobnej zasadzie jak w Re 2, gdy przejmujemy kontrolę Adą i Sherry. Ale to i tak długość gry w okolicach jednego scenariusza z poprzednich części.
Przy trójce sądzę, że jest największy potencjał do ewentualnej poprawy.
Od początku, gdy pojawiły się Re 1-3 w latach 90', aż do teraz trójka była dla mnie zawsze najsłabszą z pierwszych trzech części. Aczkolwiek też dobrze się mi w nią gra.
Miasto ma spory potencjał. Wygląd, klimat. W oryginale na krótko byliśmy też w komisariacie. Z trójką największy był problem taki, że jedyne momenty straszenia były związane z pojawianiem się Nemesisa. Odczuwałem, że było za dużo strzelania, a za mało budowania napięcia. Za dużo amunicji na trybie Hard w stosunku do Re 1 i 2, gdzie było trzeba dokładniej eksplorować, by jej nie brakło.
Dziwne, że prawie wszystko na co czekam z gier w 2020 roku to odgrzewane kotlety -
BG3, remaki FF 7, System Shock 1 i Re 3 oraz sequel The Last of Us 2. A jedynie Cyberpunk 2077 to coś bardziej świeżego. Ale pewnie na BG3 najbardziej, bo poprzednia gra studia Divinity:Original Sin II to cudo tak dobre jak perełki ze starszych czasów.
W każdym razie te tytuły są dla mnie pewniakami prócz FF 7 remake z którym mam pewne obawy.
Czekam, bo remake dwójki wyszedł spoko choć miałem wrażenie jakby brakło czasu, gdzie względem oryginału została niestety spłycona. Trójka jest zdecydowanie najsłabszą częścią pierwszej trylogii, ale ponoć ma zostać dość mocno rozbudowana, a nowy gameplay również dużo bardziej pasuje do gry akcji więc myślę, że będzie dobrze.
no i ten wygląd strasznie się uwstecznili po co to... nie będzie to przeszkadzało chyba tylko osobom które nie znają Serii...
A po co ci i to masz polskie The Beast Inside, najlepszy horror ubieglego roku na swiecie
Ale to będzie super gra. Czytając kolejne informacje o grze, np takie ze Nemezis wejdzie do "Safe Room", albo ze bedzie wyższy poziom trudności, wiecej wrogów, większy obszar gry itp, to wszystko tylko podnosi chęć zagrania w ten tytuł. Dla mnie najlepsza i najbardziej klimatyczna seria survival horrorów.
Oczekiwania 9/10, jestem pewien ze ta ocena utrzyma sie po premierze.
10 nie dam, bo na pewno nie bedzie grą idealną. Samo to ze bez wyborów, 1pkt mniej. REmake 3, DOOM Eternal, kupię te dwie gry i mam co robić do czasu wyjścia CP 2077. 8-)
Na co komu odgrzewany kotlet po 20 latach, to samo z Resident 2 remake bylo , granie przez cale zycie to samo nie ma sensu, jedyny wyjatek to seria II wojenna Medal of Honor i Call of Duty na czarnule. O tak w to mozna grac bez konca, nic lepszego nie powstalo i nie powstanie w kwesti FPSow.
Jest osiągnięcie "Ukończ grę w mniej, niż 2 godziny.". To taka lipa z czasem, może na spokojnie to będzie z 5-6h.
Seria Resident Evil w latach 90tych robiła wrażenie, dzis juz ani nie straszy ani nie przeraza, ani nie wnosi nic nowego, gdy granice chamstwa przesunely sie na tyle daleko, że mamy do czynienia z zjawiskiem psychiatrycznym , czytaj streamy, w czasach seryjnego obnazania sie przed kamerami, to kolejny typowy wspolczesny produkt dla gimbusów. Starzy wyjadacze grają w Otlasta 2.
W nocy ukończyłem grę po raz pierwszy na poziomie normalnym, a z rana zagrałem jeszcze raz na poziomie łatwym, tak dla porównania. Za pierwszym razem ukończyłem grę w ciągu 4 godzin, a po raz drugi już trochę ponad 2, czyli jest to czas o ponad połowę krótszy niż jeden scenariusz poprzedniej części. W drugiej części kampania Leona zajęła mi niecałe 10h, bo sporo zwiedzałem i się bawiłem, tutaj również sporo zwiedzałem, zebrałem wszystkie notatki, figurki, bronie oraz ulepszenia, a czas i tak się nie wydłużał. Także pod tym względem spory zawód.
Co do Nemesisa, to porównanie do Mr X jest bardzo nie trafione. Odświeżony Mr X był świetny, ciągły stalker, którego i tak z łatwością dawało się zgubić oraz ominąć, dodawał sporo do klimatu, a głos jego kroków podnosił tętno. Nemesis z kolei pojawia się tylko w oskryptowanych momentach i nie jest tak upierdliwy jak w demie. Powalenie go jest również bardzo proste, wystarczy parę granatów lub wybuchająca beczka. Powalenie go również powoduje, że wyrzuca z siebie skrzynkę, jeśli wszystkie zdobyłem, maksymalnie trzy, a w dwóch z nich znajdziemy ulepszenia do broni. Ogólnie jest naprawdę dobrze zrobiony, obowiązkowe starcia z nim są ciekawe i różnorodne, jednak finalne starcie to komedia.
Rozgrywka sama w sobie jest ciekawa, nie jest liniowa jak niektórym może się wydawać, mamy tu sporo rzeczy do zwiedzenia i zebrania. Jednak nie da się ukryć, że jest to część prostsza niż poprzedniczka, także amunicji oraz medykamentów jest na tyle, że do końca gry miałem z czego strzelać i czym się leczyć. Jest również bardzo filmowa, sporo wybuchów oraz zmagań bohaterki, co już tak widoczne nie było w etapach w których wcielaliśmy się w Carlosa. Warto też wspomnieć o backtrakingu. Nie mam za dużo z nim problemów, jeśli chodzi o fabularne momenty, bo zwykle wtedy coś się zmienia, jednak tutaj musimy się cofać, jeśli chcemy wszystko zebrać. Otóż początkowo możemy znaleźć sporo szafek, skrzynek, a także drzwi zamkniętych na kłódki lub łańcuchy. Wstępnie nie możemy nic z tym zrobić, dopiero w dalszym etapie zdobywamy wytrych oraz obcinarkę, które też są potrzebne w etapach fabularnych, ale jak chcemy zebrać wszystko, to wręcz musimy się cofnąć na sam początek gry.
Ogólnie to ta część jest naprawdę dobra, gra się przyjemnie, wrogów jest trochę do walki, znajdźki przyjemne, a także bardziej filmowa fabuła nie przeszkadza. Niestety jest bardzo krótka i nie oferuje nic ciekawego co by przekonywało graczy do ponownego przejścia, bo jednak sklepik z dodatkowymi przedmiotami to trochę za mało.
Oceny jeszcze nie wystawiam, bo chcę jeszcze przejść ją na poziomie hardcore oraz wyższych, które są później odblokowywane. Pewnie zrobię kiedyś takie podsumowanie tej części.
Tak jak ten Pan:
"Uwielbiam RE3, to była pierwsza część, od której zacząłem moją przygodę z serią. Dlatego mój hype na REmake3 był ogromny. Jakiż był mój zawód:
- Usunięcie postaci Jill i zastąpienie ją jakimś babo-chłopem rzucającymi fakami na prawo i lewo.
- Spartaczony Nemesis ze złamanym kinolem.
- Wycięcie połowy lokacji znanych z oryginału.
- Babo-chłop nie poszedł na komisariat.
- Usunięci przeciwnicy.
- Zmieniona postać Brad'a.
- Zmienione zakończenie.
Grając w demo myślałem, że to fragment z połowy gry a tu się okazuję, że to początek co tylko pokazuje skalę cięć zawartości."
Mi się gra świetnie, lecz nie jest fanem RE może dlatego, całość jest znacznie krótsza od 2 czy nawet 7 , grafika, animacje przepiękne, muzyka i strzelanie też daję radę mi się akurat grało o wiele przyjemniej niż 2 bo jest bardziej dynamicznie jedynie albo aż za tyle kasy gra powinna być o wiele dłuższa bo fabuła i klimat też mi się bardzo podoba zapraszam https://www.youtube.com/watch?v=TPWGvbk2IbM
Kupiłem to cudeńko, biedny Nemek...teraz można grać na nightmare a później inferno.
Best mod ever
Dają też minigun na wstępie jak w RE2? Z chęcią bym przebiegł grę w godzinę by porównać sobie z nędzą sprzed lat. Oczywiście jak spadnie z ceny do 50 złocisza. Dwójka z GC to była wypasiona gra, najlepsza część RE, ale remake to nieporozumienie, Leon chyba miał gps w d..., że stwór wiedział zawsze gdzie jesteś. Zamiast się cieszyć grą to tylko bieg. Skoro tak to tylko z minigunem.
[link]
Ogrywam wszystkie Residenty chronologicznie i ta część jest według mnie lepsza od 2! Nie rozumiem narzekań. Mamy tu wszystko to co w 2 części plus dodano troche więcej filmowości.
Zwiedzamy więcej lokacji niż w 2, gra jest bardziej zróżnicowana. Tempo akcji jest wyższe, przez co jest ciekawiej, nie jesteśmy uwiązani w jednym miejscu przez wiele godzin (jak posterunek policji w 2).
Według mnie idealny Resident łączący wszystko to co najlepsze.
Bardzo dobry remake, dla mnie gra świetna pod każdym względem poza Nemesisem bo szczerze wolę postacie typu Pan X które faktycznie potrafią przyśpieszyć bicie serca. Natomiast Nemesis to taki przerośnięty Rambo który wszystko rozwala dookoła i ciężko się jego w ogóle bać. Jest ta irytujący że z automatu w niego nawalam licząc na to że może jakoś zdechnie. Oczywiście w sekwencjach gdzie jest to możliwe
Mogłaby ta gra wyjść 27 stycznia, jak dwójka, a tak to wychodzi w złym momencie, bo w marcu Alyx zgniecie wszystko, a potem Cyberpunk.
Hardcore ukończony 2 godziny 25 minut. A miało być na 5 godzin. Warto ale nie za tą cenę w stosunku do zawartości. Gra jest o wiele łatwiejsza od 2. Może zapowiedzą DLC w przyszłości. https://www.youtube.com/watch?v=mxEDItbVZz8
Zdecydowanie jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie premier 2020.
Remake dwójki zrobił na mnie ogromnie pozytywne wrażenie i mam nadzieję, że ten remake również mnie nie zawiedzie. Po pograniu w demo oraz początkowe etapy jestem nastawiony bardzo pozytywnie a ciarki na plecach są z każdą chwilą coraz to większe. ??
Serdecznie zapraszam do obejrzenia serii w moim wykonaniu
https://www.youtube.com/watch?v=yXU1sXtvt78
Zagrałem w demo i jestem zawiedziony.
Po pierwsze, nie da się ustawić sterowania na niektórych przyciskach. Jestem leworęczny, gram na laptopie i używam takich przycisków jak ; ' , . / i nie mogę ich przypisać, więc nie mogę grać. Nawet w grach sprzed ponad 20 lat się da, a w tej i kilku innych nowych nie. To kpina.
Po drugie, grę podobno można ukończyć w 4 godziny.
Reasumując, remake gry z 1999 roku, w którym to remake'u nie można dowolnie ustawić sterowania i który można ukończyć w 4 godziny, za cenę 200 zł. Śmieszne.