Jeste fanem ,ale epic odpada , za rok zapewne kupie a narazie pozostaje skidrow.....
Przeklęty egs! Epic jego mać, parszywy Tim Sweeney, oby dostał sraczki-mordercy i zapalenia pęcherza... A w sumie to nie, niech żyje i niech mu się dobrze wiedzie. Ale i tak wolałbym, żeby nigdy nie powstał w jego umyśle plan płacenia za roczną wyłączność dla swojej platformy. Bo dzięki jego działaniom i dzięki swojemu zdecydowanemu postanowieniu głosowania portfelem mogę sobie poczekać kolejny rok na grę, której premiera i tak została przełożona o ponad rok względem pierwotnego planu.
Pierwsze recki https://www.metacritic.com/game/pc/mechwarrior-5-mercenaries
+ https://www.youtube.com/watch?v=9CuGDHvc0NM
jest lepiej niż gorzej, co jak na PGI jest osiągnięciem.
Pomijając wydajność nic tak nie wyciszyło mojego komputera, jak pozbycie się HDD w 2011 r. Od tej pory tylko SSD wchodzi w grę. Z miejscem nie mam problemu, bo filmów nie przechowuję na dysku (mam jej na DVD i Blu-ray), a gry ze Steama czy UPlay odinstalowuję, gdy już w nie nie gram. Wciąż ponad 740 GB wolnego z 1 TB ADATA XPG SX8200 Pro.
Jesli chodzi o optymalizacje niema tragedii ale źle działające animacje oraz KOLOSALNA ilość bugów zatrważa.
Zamiennie można kupić 64 GB RAM. Wtedy cała gra się zmieści w pamięci kompa.
Głupie posunięcie jak dla mnie wciąż dużo osób ma dysk SSD na system a na dane ma HD zmieni się to pewnie za niedługo jak ceny SSD wyrównają się prawie do HD.
Jak przeczytałem jakie są wymagania rekomendowane, to przez 5 minut kulałem się ze śmiechu po podłodze:D. Grafika i animacje są drewniane jak (jak w grach sprzed dziesięciu lat), ale procek 4.0, 16G ram i karta z 8 w pamięci wymagana żeby pograć na wysokich ustawieniach, których tak naprawdę ta gra w rzeczy samej nie posiada :D. ŻENADA.
polskich graczy zapraszam na discorda
[link] discord.gg/qkCFdJ9
Po prostu przyspieszy to ladowanie poziomów. Ot co.
co do ssd gra wymaga min 8gb sama ładuje się do poziomu 6gb w pamięć podczas misji (ciekawe czemu nie więcej:/ )do tego unreal pack pliki małe i dużo (nawet pierdnięcie jest opisane 60 plikami po 60kb co piłuje HD)SSD wymagane do ładowania poziomów (w tle ładowania można konfigurować mechy bawić się kolarami ale i tak spowalnia)
Na pewno w battletech ssd jest obowiązkowy bo jak zobaczyłem na YT ile się wgrywa mapa na hdd to aż nie mogłem uwierzyć. W MW5 ładuje się wszystko super szybko.
do pobrania na epicu 21 GB rozpakowane będzie do chyba 48 bo tyle wskazuje alokacja miejsca zobaczymy po instalacji, beta miała niecałe 20. Nie wiem o jakich bugach mówicie bo w becie co prawda były ale traktowałem to z przymrużeniem oka bo w żaden sposób nie wpływały na rozgrywkę. Już w becie dałbym dla gry 8/10 a teraz liczę na więcej. Kampania z tego co dostałem info SP jest na 30 godzin + losowe misje w nieskończoność. Czyli dla fanów gra na wiele wieczorów.
Jakby chodził na cry-endżinie to bym uwierzył. Unreal nie ma problemów z doczytywaniem tekstur.
Dysk SSD jest od dawna standard, gdzie każdy powinno to mieć.
dzl - w kiepskim stanie tj. w jakim ? Gram od premiery i nie widzę w PP nic co by było kiepskim stanem wręcz więcej jak przypomnę sobie premierę xcom1 to bym powiedział ze pp jest jak na rynek gier wydana w stanie rewelacyjnym. A że gra dostanie trochę poprawek to jak każda która twórcy nie porzucają.
Co do MW5 od bety jest już świetna mam nadzieje że poza SP dodadzą jeszcze co-opa.