Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Twórca Ancestors „ludzie myśleli, że 35-osobowe studio zrobi grę jak Assassin's Creed"

30.11.2019 16:35
1
10
Masa_san
42
Pretorianin

Widać sam nie rozumie, że stał się ofiarą własnego marketingu. "Oryginalna gra", "nowe doświadczenie", a z tyłu mały zespół, który łapie się za głowę, bo wiedzą, że to się źle skończy.

30.11.2019 20:49
Soku12
11
7
odpowiedz
Soku12
76
Flight Lieutenant

Masa_san
Podobnie było z No Man's Sky, z tą różnicą że Hello Games zamiast kłapać dziobem wzięło się ostro do roboty.

30.11.2019 19:31
9
6
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1132483
40
Centurion

Nad Greedfall też pracowało coś około 35 osób a wyszła dosyć dobra gra, i nawet bardzo dobry RPG..
To jest trochę żenujące jak twórcy/wydawcy winią recenzentów i graczy za swoje średniaki, I'm looking at you ME Andromeda i reakcja BW i EA xD

30.11.2019 18:08
ddawdad
😒
7
5
odpowiedz
ddawdad
70
Przegryw

Stworzył średniaka i mówi, że to z nami jest coś nie tak...

30.11.2019 23:59
Bartek2016
14
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Bartek2016
54
Chorąży

35 osób i narzeka? ludzie w kilka osób hit potrafili zrobić, niech nie narzekają, a nie oskarżają graczy za swój niewypał

01.12.2019 11:14
Persecuted
18
2
odpowiedz
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

Stare porzekadło ciągle aktualne: mierz siły na zamiary! Jak nie masz zasobów niezbędnych do zrobienia dużej gry, to... nie rób dużej gry. Zacznij od czegoś małego, zaistniej, znajdź producenta, który ci zaufa i wyłoży kasę na większy projekt, wtedy bierz się do działania.

01.12.2019 11:53
19
2
odpowiedz
4 odpowiedzi
mdradekk
107
Konsul

Co jest do cholery z tymi twórcami??? Który to już przykład skomlenia, obrażania swoich KLIENTÓW?
Taki PC Building Simulator robi JEDEN gość, nie sapie, nie kwęka tylko wypuszcza, rozbudowuje i każdy jest zadowolony.

30.11.2019 17:07
Butryk89
3
1
odpowiedz
13 odpowiedzi
Butryk89
158
Senator

No tak. Szkoda, że skoro wydają średnią grę - powiedzmy AA to szkoda, że ceny jak za grę AAA, a potem się dziwią, że ludzie mieli wysokie oczekiwania, skoro "płacą to wymagają".

01.12.2019 16:08
21
1
odpowiedz
zanonimizowany1301493
4
Konsul

Nie wiem dlaczego ludzie spodziewali się AC czy czegoś równie dużego...
Może dlatego, że wszyscy (także o ironio w tym newsie) pisali "gra twórcy Assassin's Creed"?
Jeśli wszyscy piszą, że Ferrari wypuszcza nowy model, idziesz do salonu, a tam elektryczna hulajnoga to też będziesz zawiedziony.
Niech podziękuję mediom za reklamę. Bo każdy słyszał o grze twórcy Assassin's, a nie o tym jak to studio jest małe/średnie/duże.
Zresztą jak się robi średnia grę to oceny średnie. Niech dalej płacze. Co to kogo obchodzi? Gier wychodzi tysiące rocznie.

post wyedytowany przez zanonimizowany1301493 2019-12-01 16:09:10
01.12.2019 22:22
24
1
odpowiedz
laki2217
133
Generał

Moim zdaniem jest to dobra gra. Gra ma pewne wady jak bardzo wysoki próg wejścia, jednak z drugiej strony jest zadowolenie, kiedy sam odkryjesz jak coś działa tak jak przodkowie. Gra w pewien sposób to symuluje. Z drugiej strony sposób rozgrywki zniechęcił sporą liczbę osób.

30.11.2019 17:21
Rumcykcyk
5
odpowiedz
Rumcykcyk
120
Głębinowiec

Może za duży projekt, a za mało ludzi. Chociaż czasem nawet jak są ogromne studia z armią ludzi to i tak zawartość to kopiuj wklej, albo backtracking żeby wydłużyć grę o kilka godzin, a nic nowego nie zaoferować.

post wyedytowany przez Rumcykcyk 2019-11-30 17:21:40
30.11.2019 17:22
6
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany668247
168
Legend

Takie tłumaczenie zawsze śmieszy. Skoro klęską tego projektu był "35-osobowe studio" to jakim cudem takie gry jak Braid, Stardew Valley, Minecraft, Papers, please, Undertale odniosły sukces i okazały się świetnymi grami? A każda z tych gier były tworzone przez pojedynczą osobę. Klei Entertainment ma dokładnie taką samą liczbę pracowników, a każda ich gra jest świetna. Don't starve, Oxygen not included, Crypt of the Necrodancer czy Mark of the ninja to są chyba idealne przykłady, że można zrobić świetne produkcje przy małym zespole. No, ale nie, lepiej zrobić jakiś durnowaty survival z głupimi i nieprzemyślanymi mechanikami o małpach, przechwalając się jaka to gra jest innowacyjna i oryginalna.

post wyedytowany przez zanonimizowany668247 2019-11-30 17:23:21
30.11.2019 20:06
10
odpowiedz
str1111
45
Generał

To może 35 osobowe studio, będzie robiło gry które są możliwe do wykonania dla 35 osobowego studia, a nie gry które przerastają 35 osobowe studio? Tak tylko gdybam...

30.11.2019 23:44
13
odpowiedz
zanonimizowany175529
75
Konsul

Niech przestaną reklamować gry jako powtórne nadejście mesjasza to ludzie przestana cudów oczekiwać.

post wyedytowany przez zanonimizowany175529 2019-11-30 23:45:44
01.12.2019 01:38
bmwbmw2
👍
15
odpowiedz
bmwbmw2
68
PAPIEŻ GIER IV

moim zdaniem problemem może być zbyt szybkie wypuszczenie do early/. mount and blade był robiony od grubych lat a przeciez to taka sama sytuacja i prawdopodobnie im się dzięki tym latom pracy uda. nawet gdy grafa będzie już troche stara po premierze . myśle że moderzy to nadrobią bo będzie grywalne . ancestor się nudzi po tych 2-3 h

01.12.2019 10:34
Bierzgal
16
odpowiedz
Bierzgal
127
Konsul

Poprawię.

"Nie potrafimy zaplanować faktycznych możliwości małego, 35-osobowego studia i zabraliśmy się za coś czego nie byliśmy w stanie zrobić oraz obiecaliśmy wiele więcej niż to możliwe by gra się sprzedała na bazie hype'u. Ale to wasza wina, nie nasza".

Gdzie ja to już słyszałem...

Jest pierdylion gier od małych zespołów indie, które są fenomenalne i przyjęły się świetnie. "Mierz siły na zamiary i nie obiecuj więcej niż jesteś w stanie dać". Prosta zasada. "Och jejku, zostaliśmy taaak baaardzo niesprawiedliwie potraktowani". Co mnie to obchodzi? Jestem konsumentem, nie jego kolegą. Chce ode mnie pieniędzy to niech mi pokaże jakościowy produkt.

post wyedytowany przez Bierzgal 2019-12-01 10:34:54
01.12.2019 11:03
😂
17
odpowiedz
dannyboi
37
Konsul

Patrice Desilets jest idiotą.
Jaki procent graczy sprawdza przed zakupem gry, ilu ludzi pracuje w studio developerskim?
Bardzo Mały %.
Obrona na poziomie przedszkolaka.

01.12.2019 13:07
OSSA14
20
odpowiedz
OSSA14
107
Pretorianin

"Kojarzycie grę Ancestors: The Humankind Odyssey? Jeśli tak, to prawdopodobnie pamiętacie, że odpowiedzialne za ten projekt jest studio Panache Digital Games, na czele z Patrice’em Desiletsem (jednym z twórców pierwszych odsłon serii Assassin’s Creed)." No tak bo jak kojarzę grę, to wiem jakie studio zrobiło grę, no proszę Was XDD

01.12.2019 21:02
KUBA1550
😂
22
odpowiedz
KUBA1550
64
Generał

A WW3 ma 100 pracowników i też niezły pasztet wyszedł i mało kto w tą grę gra.

01.12.2019 21:57
23
odpowiedz
zanonimizowany398029
124
Konsul

Raz że marketing pewnie tu zadziałał bo przecież ktoś kto pracował przy serii AC musi zrobić grę na równie dobrym poziomie, pal licho że są inne moce przerobowe i fundusze. A dwa że gra moim zdaniem faktycznie jest średnia, chwilę pograłem skuszony właśnie tą oryginalnością, ale tytuł jest czasem zbyt nieczytelny, sterowanie takie sobie i ogólnie jakby nie czerpałem przyjemności z grania. Może też to nie tytuł dla mnie bo widziałem pozytywne opinie.

01.12.2019 23:20
25
odpowiedz
mysticwaver
46
Centurion

Było w materiałach promocyjnych zaznaczać że to nie jest gra 3xA i studio liczy 35 osób.. meeee... tam dzieci pracują w zarządzie by się tak tłumaczyć?

02.12.2019 02:22
MaDAo
26
odpowiedz
MaDAo
23
Legionista

On po prostu nie rozumie że sam pomysł gry nie był zły. Był super. Po prostu nie dali wystarczająco dużo gameplayu. Każda zmiana ery i gatunku ludzkości jest powierzchniowa. Nie wprowadza wystarczająco dużo nowych elementów do gry. Tak naprawdę jak się grało pierwotnym gatunkiem człowieka i ostatecznym to praktycznie nic się nie zmienia. Na końcu po prostu jesteśmy w stanie zabijać te bestie a wcześniej one nas kompletnie niszczą. Jedyna różnica. Gra została zbytnio przedłużona by ukryć brak gameplayu. To jest jej wada. Wieje nudą. Sam pomysł był za to zarąbisty i za to grę szanuję mimo że bym dla zabawy jej nie polecał ale jako doświadczenie jest całkiem dobra.

Ostatecznie to hype wokół gry zrobił zbyt duży gdy tak naprawdę nie było powodu. Ja wiedziałem że nie ma na co liczyć bo słyszałem wcześniej ile osób przy tym pracuje i się nie zawiodłem i odebrałem tą grę całkiem pozytywnie jako doświadczenie. Jako grę to oczywiście że negatywnie bo zabawa jest przez pierwsze 2h max, potem monotonia i ten ciągły pokaz małp jak się rodzi nowego małpiszona trwa zbyt długo.

post wyedytowany przez MaDAo 2019-12-02 02:26:32
03.12.2019 09:23
Koyocisko
😎
27
odpowiedz
Koyocisko
69
Pretorianin

Ja czekam na 6 grudnia bo mam preorder na konsolę i się nie zawiodę bo wiem czego oczekuję...

10.12.2019 13:52
28
odpowiedz
marcban
83
Konsul

Tyle, że gra nie jest zła. To ten typ gry jak Dwarf Fortress albo Europa Universalis jedynka. Wysoki poziom wejścia, wysoki poziom trudności, gra niewiele tłumaczy. Pewnie z 80% się odbije a pozostałe 20% pokocha.
Choć oczywiście to nie produkcja klasy AAA jak AC i trochę mankamentów ma. Ale seria AC też je przecież ma.

30.11.2019 16:50
Zdzichsiu
2
odpowiedz
Zdzichsiu
141
Ziemniak

Stworzyłem średnią grę, ale to wy się mylicie!

30.11.2019 17:10
KUBA1550
😃
4
odpowiedz
KUBA1550
64
Generał

Symulatory mają swoich zwolenników. Skoro dobrze gracze oceniają symulator pszczoły, symulator jazdy na koniu to i symulator małpy znajdzie swoich zwolenników.

30.11.2019 23:01
Vamike
12
odpowiedz
Vamike
109
Generał

Assassin's Creed to takie badziewie wyglada jakby je zrobiło 35 -osobowe studio ale w ktorego skład wchodza małpy i szympansy

30.11.2019 18:17
A.l.e.X
8
odpowiedz
8 odpowiedzi
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

kupiłem, bawiłem się nieźle, moim zdaniem 8/10 to właściwa ocena, co znaczy że gra jest dobra. Na pewno warto ją kupić i skończyć szczególnie że np. obecnie jest za 50% ceny na epiku.

Wiadomość Twórca Ancestors „ludzie myśleli, że 35-osobowe studio zrobi grę jak Assassin's Creed"