Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Wiedźmin 3: Dziki Gon (GOTY) - Ustawienia na 2019r. Modyfikacje GRAFICZNE i MODY

29.04.2019 13:18
25
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany250573
98
Generał
Image

Dawno już nie modowałem Wieśka, ale z tego co pamiętam to istnieje tam problem z czymś co w grach nazywa się "detailed shadows". Takie tam, HD cienie od mieczy, sznurków, hełmów, czapek i włosów.

W tym przypadku nie wystarczyło pogrzebać w plikach konfiguracyjnych, tylko trzeba było użyć modyfikacji, która włącza to w skryptach.
Na początku używałem "Lip Movement and HiRes Shadows on NPCs in gameplay", ale ten modzik nie włączał szczegółowych cieni na Geralcie (na Ciri tak). Później SkacikPL wypuścił "NVIDIA Ansel Utilities" i to włączało ten efekt nawet na Wiedźminie.

30.04.2019 18:22
A.l.e.X
27
1
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

Lateraus - mody będą miały ponad 50GB jak już wszystko zrobię pod siebie, same tekstury w 4K mają ponad 10GB, poza tym do LOD potrzeba wydobyć część plików. Jak zrobię all to potem się podzielę. Tutaj próbka (jeszcze nie ostateczna wersja oczywiście). Z modów innych to oczywiście poza grafiką wszystkie immersyjne jak zawsze odcinanie czegoś przy zabijaniu / pozostająca krew, tryskająca przynajmniej te 10-20 sekund, zabrudzająca sierść, ubrania, inny wiatr, deszcz itc. Nie używam żadnych modów które ułatwiają grę jak wagowe itc. bo to dla mnie bzdura. Gram jak poprzednio na najtrudniejszym z modyfikacjami dla EE aby było trudno / b. trudno.

30.04.2019 18:23
A.l.e.X
28
1
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

2.

post wyedytowany przez A.l.e.X 2019-04-30 18:25:34
07.05.2019 15:48
A.l.e.X
41
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

Dawko062 - gra u mnie jest rozgrzebana na ten moment nie wiem jak zrobić to aby było to w modzie, ale będę próbował całość po rozgrzebaniu + mody ma ponad 90GB, samej gry nie mogę wrzucić w takiej wersji na ftp bo musiałbym mieć zgodę CDP a bardzo wątpię aby ktoś taką zgodę wyraził (to znaczy nawet nie wątpię, a wiem). Trzeba to skompilować do modyfikacji dwie osoby które poprosiłem starają się to zrobić. Jak się uda wrzucić modyfikacje loda + popupów to na pewno całość + lista modów tutaj się z znajdzie. Problemem jest to co jest od początku brak obiecanego edytora od CDP (obecnie to ciągle zabawa na zasadzie prób i błędów)

07.05.2019 17:08
A.l.e.X
45
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

Novigrad

21.07.2019 12:09
Lateralus
48
1
odpowiedz
6 odpowiedzi
Lateralus
140
Last Of The Wilds
23.07.2019 09:11
JeRRy_F3D
54
1
odpowiedz
JeRRy_F3D
9
Legionista

Oj trochę mam ;). Zgrabię Ci katalog po powrocie do chaty.
Ze światła (wróciłem do) WLM VIII + ReShade Apex Preset (+cała kopa pomniejszych modzików - wrzucę później).

23.07.2019 20:21
Lateralus
55
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Lateralus
140
Last Of The Wilds
post wyedytowany przez Lateralus 2019-07-23 20:53:00
06.08.2019 21:01
JeRRy_F3D
👍
64
1
odpowiedz
JeRRy_F3D
9
Legionista

Dziękuję.

30.08.2019 19:15
67
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Janusz007
14
Legionista
Image

Sory za odkop, ale sam niedawno zacząłem przygodę z Wiedzminem 3 i po tygodniu kombinowania z modami graficznymi, reshade oraz modyfikacjach user.settings udało mi się osiągnąć coś takiego. Jak na grę z 2015 roku naprawdę petarda

23.04.2019 22:29
Lateralus
📄
2
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image
Wideo

LISTA MODÓW Screen --->

Generalnie po tych wszystkich modyfikacjach, mówiąc krótko, gram w nową grę jak by wydaną w 2019r.
Dodatkowo nie wzbogaciłem gry o jakieś reshade, bo naprawdę nie potrzeba, tylko jeszcze bardziej zniszczy grę :)
https://www.youtube.com/watch?v=VHg3fI5cW7k


By to wszystko miało ręce, nogi i sens to koniecznie pasuje powgrywać większość tych modyfikacji. NA PEWNO minimum to chociaż te co zmieniają tekstury, modele, światło, gameplay i setting. Reszta już kosmetyczne sprawy, wedle gustu. A zapewniam Was, uświadczycie czegoś nowego/lepszego... I dosłownie będziecie się uczyli gry od nowa i kolejne setki godzin jak wciągnie to przegrane :)) Bazą jest W3EE jeśli chodzi o znaczącą zmianę mechaniki/gameplay-u.

mod00CustomCloudsWeathers
mod4kClouds
mod4kGrassTextures
modAlternativeChimneySmokeMaterials6
modANTRMedallion
modBackgroundNPCs
modBrutalFaceV6
modbumbeardedition
moddinproregular
modE3Flares
modE3Quen2_1
modFLTAVERoach
modGwentTWCG
modHDMonstersReworked
modHDReworkedProject
modMaleFacesUpgraded
modMonsterpack
modNewBeautifulGrass
modNewFires
modNoRandomDaytimeEncounters
modOldStyleMapV2
modReworkedHair_and_beard1_9EE
modSmoke
modStylishYenSeducingBlack
modSwordplay
modTrissGLorifiedBOOK
modTuckedHairMoreRobesDLC
modTurbolighting
modViperRetroUHD
modW3EELocalization1
modW3EELocalization2
modW3EELocalization3
modW3EELocalization4
modW3EELocalizationPL
modW3EEMain

modWitchereye
modYen_diva
modYEN_newface_1
modZZZFX
mod_UniqueAllWitcherEyes_V2

Co najważniejsze to podkreślone.

post wyedytowany przez Lateralus 2019-04-23 23:35:35
23.04.2019 23:04
Lateralus
📄
4
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

Dodatkowo tak wygląda folder DLC ----->


Dzięki dlc0MergedDLC (jeśli dobrze wgramy), mamy możliwość na dodanie do gry sporej ilości modów/dlc, bez żadnych problemów z limitem, odpaleniem gry, crashami, długimi ładowaniami. Choć to też i zależne od pamięci RAM jaką mamy na pokładzie i tam będzie kiedyś 'ten limit'.

post wyedytowany przez Lateralus 2019-04-23 23:32:15
24.04.2019 00:01
Lateralus
😉
5
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

Na szybko screen z gry.

https://i.ibb.co/MnF5MPr/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-23-23-56-12-39.png <--- lepsza jakość. Te drzewa co daleko na horyzoncie też widać jak powiewa wiatr.

post wyedytowany przez Lateralus 2019-04-24 00:13:18
24.04.2019 00:14
Lateralus
😊
6
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

Sami oceńcie i testujcie...

https://i.ibb.co/HxwYx36/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-24-00-06-12-92.png <--- lepsza jakość.

post wyedytowany przez Lateralus 2019-04-24 00:16:30
24.04.2019 00:23
Lateralus
😜
7
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

Kompletnie zero reshade, innych filtrów i nakładek. Same opcje i mody teksturowe.

https://i.ibb.co/KDD6T8b/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-24-00-20-43-36.png <--- lepsza jakość.

post wyedytowany przez Lateralus 2019-04-24 00:25:19
24.04.2019 00:39
Lateralus
😉
8
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
24.04.2019 00:46
Lateralus
😊
9
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
24.04.2019 08:17
Lateralus
😉
10
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

W pliku user.settings głównie trzeba się skupić na linijkach:

[Gameplay/EntityPool]
[Viewport]
[Budget]
[ContentManager/Mods]
[PostProcess]
[LevelOfDetail]
[General]
[Rendering]
[Rendering/SpeedTree]
[Foliage]
[Streaming/Textures]



Plik rendering niepozornie, ale ma cały znaczenie.


https://i.ibb.co/72W8KGW/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-15-15-32-37-93.png <--- lepsza jakość.

24.04.2019 09:50
Bukary
👍
12
odpowiedz
1 odpowiedź
Bukary
229
Legend

Potrzebny wątek. Dzięki, Lateralus!

Jak kiedyś (może w wakacje) zdecyduję się na kolejne przejście "Wiedźmina", na pewno skorzystam!

Przydałyby się tutaj jeszcze rady Alexa, bo on chyba też mocno modyfikował tę grę.

post wyedytowany przez Bukary 2019-04-24 09:51:08
24.04.2019 10:55
Mrwrobelos
13
odpowiedz
Mrwrobelos
22
Kapłan Boguta

Zachęciłeś mnie do kolejnego przejścia Wiedźmina. Dzięki ! :D

24.04.2019 14:43
Lateralus
😊
14
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

Nawet Yen też się istotnie zmieniła... Lepsze/gorsze wedle gustu, na moje OK.

https://i.ibb.co/d2xHTj6/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-22-09-04-05-52.png <--- lepsza jakość.

24.04.2019 14:57
Lateralus
😉
15
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
post wyedytowany przez Lateralus 2019-04-24 15:00:16
24.04.2019 15:07
A.l.e.X
16
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

zmiana tekstury nie ma wpływy na wydajność brakuje jednak przede wszystkim faktycznej zmiany w zasięgu dla rysowania / grassdistancescale i foliagedistancescale 3 to jest absolutnie widoczne minimum (!!) a najlepiej ustawić oba parametry na 6 /, poza tym cały CFG to nie jest przerzucenie z generatora tutaj każda pozycja odpowiada za coś, przede wszystkim nie można mówić że np. ilość cieni jest nie istotna ponieważ o ile wielkość cieni czy to 1024 czy np. 8192 ma głównie odzwierciedlenie w ich "miękkości" o tyle np. ilość cieni ma zasadnicze znaczenie dla sceny czy są to 4 z punktu światła, czy np. 8 na raz. Tak samo wartości odpowiadające za pyły, odbicia w wodzie itc. Już w 2015 można było z tej gry wydobyć taki wygląd że był to prawdziwym next gen. Tera kiedy mamy dodatkowo pakiety tekstury ;) Może kiedyś usiądę jeszcze raz do tego to ci rozpiszę. w modach brakuje przede wszystkim moda z rozpakowanym lod dla tekstur budynków system z spakowanych plików tego nie widzi z modów co z tego że widzisz dach domu jak na screenie post 6 jak jego dach to pikseloza a mają tam być kamienie, cienie i przede wszystkim elementy w wysokiej rozdzielczości.

24.04.2019 17:21
Lateralus
17
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

A.l.e.X z tym screenem z postu 6 jak dobrze zauważyłeś, znalazłem prawdopodobnie powód dlaczego ucięło parę tekstur. Dziwne i banalne ale z tego co widzę to robi też robote. Mianowicie jak odpalę Ansel-a wtedy potrafi nagle usunąć gdzieś coś w oddali co było załadowane. Normalnie grając 'w locie' i wtedy pyknąć screena to jest bez takich 'artefaktów'. Ansel gdy się odpali to minimalnie na starcie zmienia/zaburza i może gdzie coś poprawia, bo widać ten przeskok po przełączeniu. Przynajmniej u mnie tak jest. Może jak ktoś będzie miał lepsze parametry kompa, to czegoś takiego nie będzie miał? Lub ogólnie wina gry, narzędzia nvidia. Ale tak czy siak to jeszcze pasuje coś zrobić z tym doczytywaniem budynków jak wspominałeś, czy faktycznie coś sie jeszcze zmieni.

https://i.ibb.co/hmcFv50/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-24-18-03-01-91.png <--- lepsza jakość.

post wyedytowany przez Lateralus 2019-04-24 18:37:27
24.04.2019 23:03
Lateralus
😉
18
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

Takie tam o zachodzie słońca...

https://i.ibb.co/9vczTXB/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-24-22-59-33-48.png <--- lepsza jakość.

post wyedytowany przez Lateralus 2019-04-24 23:05:24
25.04.2019 09:30
jopin
19
odpowiedz
3 odpowiedzi
jopin
155
Generał

a jest jakiś mod żeby nie był wiatru ? nie wiem dlaczego ale wkurza mnie strasznie jak te drzewa wiecznie sie bujają :)

post wyedytowany przez jopin 2019-04-25 09:30:35
25.04.2019 14:05
Lateralus
20
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

Dla jasności sprawdziłem jeszcze kwestie cieni.

Na ustawieniach: (4K)
CascadeShadowDistanceScale2=4
CascadeShadowDistanceScale3=2
CascadeShadowmapSize=4096
CascadeShadowDistanceScale0=16
CascadeShadowQuality=4
CascadeShadowDistanceScale1=8
FoliageShadowDistanceScale=256

W tych ustawieniach u mnie w 2K, cienie wyglądają bardzo słabo, nie dość że nie ostre to jak by pixeloza nawet. I szkoda katować siebie i PC jak ma to tak wyglądać. Może to wina sprzętu że nie jest w stanie przetworzyć takich liczb i ich odzwierciedlić w grze, lub coś innego może to blokować że pogarsza sprawę a powinno być lepiej.Dlatego ja u siebie te wszystkie linijki zostawiam na ustawieniach UBER gdzie cienie są naprawdę "żyleta'. Różnica gołym okiem między tamtymi ustawieniami. A gdy nie zamierzam sobie psuć tylko polepszać.


Ustawienia: (2K)
CascadeShadowDistanceScale2=1.5
CascadeShadowDistanceScale3=1.5
CascadeShadowmapSize=3072
CascadeShadowDistanceScale0=1
CascadeShadowQuality=1
CascadeShadowDistanceScale1=1
FoliageShadowDistanceScale=54

Czyli jak widać, większe liczby nie znaczą ładniej i lepiej. Ale będą tacy uparci i 'znafcy' co będą sie przy tym upierać.

https://i.ibb.co/xDtFcNY/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-25-13-57-52-46.png <--- lepsza jakość.

post wyedytowany przez Lateralus 2019-04-25 14:30:02
26.04.2019 20:44
Lateralus
21
odpowiedz
3 odpowiedzi
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

Ktoś już bawił się z konfiguracją gry?

https://i.ibb.co/jJKSq63/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-26-20-43-06-28.png <--- lepsza jakość

28.04.2019 19:56
22
odpowiedz
zanonimizowany932226
101
Senator

Jesteśmy uratowani: https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/3643

Mod zdejmuje limit modów.

29.04.2019 08:59
Lateralus
23
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
30.04.2019 12:16
A.l.e.X
26
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Usiadłem w przerwie pomiędzy DG do W3 i brawo na ten moment dla sceny która rozpracowała to co mnie pokonało w 2015 roku, na ten moment wrzuciłem już 22GB modów i zmodyfikowałem całe cfg / całość wygląda obłędnie, ale jeszcze się bawię (sporo jeszcze muszę ustawić tak aby było idealnie) więc efekty wrzucę potem :)

30.04.2019 19:07
Lateralus
👍
29
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

Igła! oto właśnie chodzi. Ty sobie możesz pozwolić w pełni wykorzystując swój PC. Bez porównania z vanilla. Turbolighting też tu jest?
U mnie podobnie to wygląda ale zdecydowanie LOD gorszy :/ i czekam właśnie na to by jakoś to ulepszyć. Screeny dawaj na jakiś serw bez kompresji bo tutaj na GOLu to dramat.

Lista modów jakie mam na tą chwile wgrane --->

Masz choć połowę z nich? HDReworkedProject używasz do tekstur? czy masz całkiem inne rzeczy.
Możesz nawet gdzieś spakować wszystkie mody/dlc i wrzucić gdzieś na serwer, chętnie przetestuje.

post wyedytowany przez Lateralus 2019-04-30 19:18:19
02.05.2019 03:51
A.l.e.X
30
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

Tak oświetlenie jest całkowicie przemodelowane. Screeny bez kompresji wrzucę innym razem na ten moment ewentualnie w mniejszej kompresji to na moim koncie steam. Jak uzyskam efekt końcowy to potem się podzielę.

Na ten moment to wygląda tak

02.05.2019 03:52
A.l.e.X
31
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

2.

02.05.2019 03:52
A.l.e.X
32
odpowiedz
6 odpowiedzi
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

Zasięgi rysowania

02.05.2019 03:52
A.l.e.X
33
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

2.

02.05.2019 03:53
A.l.e.X
34
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

3.

02.05.2019 03:53
A.l.e.X
35
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

4.

02.05.2019 07:52
Lateralus
👍
36
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds

To chyba jakaś nowa gra wydana w 2019/2020r. :DD

Ale nie ma co dyskutować, 2x RTX 2080 TI robi tu napewno robote. Potęga. Może nawet w połowie swojej mocy nie są wykorzystane. U 99% ludzi, zwykłych śmiertelników(ja) tutaj nie do osiągnięcia taki efekt. LOD poezja. Też taki chce :D

Dobrze bo temat trzeba było odświeżyć, a efekt jak widać przez lata zmienił się sporo jeszcze na lepsze. Ja dla RED-ów bije brawo co porobili z tą grą i jakie ma jeszcze możliwości modyfikacji przez te lata.

02.05.2019 13:32
A.l.e.X
37
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image
Wideo

W końcu udało się też przywrócić prawdziwy wygląd Eredina. Nie wiem jak oni mogli wszystko tak na końcu popsuć że dopiero w 2019 można mieć to co było prezentowane na E3 w 2014.

https://www.youtube.com/watch?v=By701w8Y-2k

02.05.2019 23:09
38
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany932226
101
Senator
Wideo

https://www.youtube.com/watch?v=L01ZqCrn0WM

Wiedzieliście, że jest nieźle rozbudowany mod na skradanie do Wiedźmina?

06.05.2019 14:57
Lateralus
39
odpowiedz
2 odpowiedzi
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

Już za wiele nie ma co "przerobić' w grze, wszystko praktycznie zostało już zmodyfikowane u mnie. Oprócz problematycznego LOD/pop up... to jest największa bolączka.

07.05.2019 15:07
Lateralus
40
odpowiedz
2 odpowiedzi
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

Jest jakiś mod co respawnuje po jakimś czasie jak wyczyścimy wcześniej przykładowo obozowiska bandytów, gniazda potworów itd? Pusto później jest troche...

07.05.2019 15:49
A.l.e.X
42
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

2.

07.05.2019 15:50
A.l.e.X
43
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

3.

post wyedytowany przez A.l.e.X 2019-05-07 15:54:20
07.05.2019 15:59
Lateralus
44
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds

A.l.e.X lepiej wrzuć screena gdzieś z najwyższego, odległego miejsca gdzie jest dobry widok by okazać w pełni ten niby działający LOD, bo to co powyżej to mam w tych miejscach i z bliska tak samo... Też masz w białym sadzie kręcący sie wiatrak z każdego miejsca bez urywania animacji? :)
Te screeny i gra u Ciebie to w panoramie by jeszcze lepsze wrażenie mogły robić. Ansel u Ciebie też troche wyostrza screeny? U mnie troche screenom ujmuje jak to co jest "w locie".

post wyedytowany przez Lateralus 2019-05-07 16:05:13
10.05.2019 07:47
Lateralus
46
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

W modzie W3EE orientuje sie ktoś jakie są najwyższe poziomy eliksirów i petard?

post wyedytowany przez Lateralus 2019-05-10 07:50:24
14.05.2019 23:21
Lateralus
😍
47
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

Płonący miecz najlepiej :D <3

https://i.ibb.co/4s7Z8dX/The-Witcher-3-Screenshot-2019-05-14-23-18-08-82.png <--- lepsza jakość.

post wyedytowany przez Lateralus 2019-05-14 23:21:55
22.07.2019 16:25
49
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany932226
101
Senator
Image

Polecam najnowszego Phoenix'a bo robi niesamowitą robotę: https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/3170

22.07.2019 22:06
JeRRy_F3D
50
odpowiedz
1 odpowiedź
JeRRy_F3D
9
Legionista

Ja walczę z LODem. W zasadzie mam config, który mi pasi. 1440p = 90 - 80 fps. Niestety nie jestem w stanie dokopać się do zasięgu jakości tekstur. W Novigradzie mam ewidentnie 3 etapty "zooma". Najczęściej na wysokich budynkach goowno, 5 kroków mydło, 5 kroków i żyleta.

22.07.2019 22:28
JeRRy_F3D
51
odpowiedz
1 odpowiedź
JeRRy_F3D
9
Legionista

Które miejsce Cię interesuje?
Daj sejva, to Ci grabne miejsce do porównania. ;)

post wyedytowany przez JeRRy_F3D 2019-07-22 22:29:44
22.07.2019 23:23
JeRRy_F3D
52
odpowiedz
1 odpowiedź
JeRRy_F3D
9
Legionista
Image

hmm

post wyedytowany przez JeRRy_F3D 2019-07-22 23:24:31
22.07.2019 23:33
JeRRy_F3D
53
odpowiedz
1 odpowiedź
JeRRy_F3D
9
Legionista

Słaba tu formuła dodawania screenów. Szkoda czasu. Jednak 1440p, Gsync, 144Hz i w ruchu robi robotę. Screen nie oddaje 50% :(

29.07.2019 17:34
JeRRy_F3D
56
odpowiedz
1 odpowiedź
JeRRy_F3D
9
Legionista
Image

Wiedźmin default z YT vs te same ujęcia z modami oświetleniowymi i teksturowymi ;)

[link]

post wyedytowany przez JeRRy_F3D 2019-07-29 17:38:11
29.07.2019 17:42
JeRRy_F3D
57
odpowiedz
JeRRy_F3D
9
Legionista

Kwestia gustu. Na bagnach, gdzie Wiedźmin nie radzi wybierać się nawet całą drużyną, gdzie stwory, mrok, para... gdzie ma kipieć klimatem od samego miejsca - słonko, ptaszki, tylko zajączka brak (tyle że mokro). Dla mnie taka sceneria oryginału, to była farsa z klimatu. Ale jak mówię - kwestia gustu, poczucia estetyki, wyobrażenia klimatu.

To tak, jak by w "OBCYM", brakowało mi i kolorów... i jakoś tak buro i ciemno. ;)

29.07.2019 17:48
JeRRy_F3D
58
odpowiedz
JeRRy_F3D
9
Legionista

Kurcze - gdzie tu się podaje link (?)

post wyedytowany przez JeRRy_F3D 2019-07-29 17:50:09
30.07.2019 09:34
JeRRy_F3D
59
odpowiedz
1 odpowiedź
JeRRy_F3D
9
Legionista

Tak na marginesie i jako uzupełnienie. Mody oświetleniowe mają nadać "odpowiedniego" klimatu w odpowiednich miejscach.
Gdzie ma bić słońce - niech bije słońce (Toussaint?), gdzie ma być mrocznie i buro (bagna?) - niech będzie buro.
Nie wszędzie cukierek...

Niezły balans światła uzyskał koleś na tym filmie (nawiasem - widać jak niewiele wnosi RT w tej formie - RT bez RTX :)
[link] - niestety nie wiem, jak na tym forum podać link - każdy link niknie i pojawia się puste [link] ;(

post wyedytowany przez JeRRy_F3D 2019-07-30 09:38:20
30.07.2019 12:01
JeRRy_F3D
60
odpowiedz
1 odpowiedź
JeRRy_F3D
9
Legionista

Buuu. To lipa. Serwis z założenia zakłada, że świerzak = troll? Słabo ;)
Co ciekawe w komentarzach (nie forum) linki działają bez problemu.
Dziwne ;)

30.07.2019 13:03
JeRRy_F3D
😁
61
odpowiedz
JeRRy_F3D
9
Legionista

No to "mnie! mnie Shrek wybierz!" ;),
bo chętnie poudzielałbym się, ale jak... kłody pod nogi uczciwemu obywatelowi, to będę się udzielał na innych (łatwiejszych w obsłudze) forach wiedźminowych ;)

04.08.2019 10:11
Lateralus
62
odpowiedz
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

https://i.imgur.com/VHnTtQZ.jpg <--- lepsza jakość.
https://i.imgur.com/IkJaykL.jpg

Chyba już zakończyłem modowanie na ten czas, wszystko raczej zostało porobione..

post wyedytowany przez Lateralus 2019-08-04 10:33:40
06.08.2019 20:28
JeRRy_F3D
63
odpowiedz
1 odpowiedź
JeRRy_F3D
9
Legionista

No to lipa ;( z tymi linkami.

Ja też zakończyłem modowanie (chyba) ;)
Potestowałem trochę WLM VIII, jego nowszą wersję Phoenix Ultimate, + WLM VIII + ReShade by @Ryszawy (filmik wzgórze).
Kto ciekawy - googlnie sobie JeRRy F3D + Witcher 3. Powinno wypluć liny.

post wyedytowany przez JeRRy_F3D 2019-08-06 20:31:40
10.08.2019 18:21
65
odpowiedz
zanonimizowany932226
101
Senator
Wideo

Jeśli ktoś nie wie jaki mod na światło wgrać to ten filmik może okazać się pomocny: https://www.youtube.com/watch?v=kxr0WFC3STU
Warto zaznaczyć, że porównanie dotyczy tylko trzech w miarę świeżych modyfikacji.

Tutaj starszy filmik a w nim więcej modów: https://www.youtube.com/watch?v=ezGf4etIbos

post wyedytowany przez zanonimizowany932226 2019-08-10 18:26:59
10.08.2019 18:28
66
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1037485
13
Konsul

Ma ktoś jakiś dobry mod na tekstury? Chciałbym wykorzystać jakoś moje 8 gb vram :p

03.09.2019 00:30
A.l.e.X
68
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

Wiedźmin III z RT te same miejsca na razie bawię się ale efekt nieziemski, jak ta gra potrafi wyglądać teraz :)

z RT

03.09.2019 00:33
A.l.e.X
69
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

z RT

03.09.2019 00:40
A.l.e.X
70
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

Jeszcze takie dwa screeny z przejażdżki po Novigradzie :) z RT

03.09.2019 00:40
A.l.e.X
71
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

2.

03.09.2019 01:15
72
odpowiedz
zanonimizowany932226
101
Senator

@A.l.e.X

Prezentuje się do spoko, ale tylko na screenshotach. W ruchu to nie wygląda już tak dobrze (ale nie ma się co dziwić, to tylko nakładka na ekran).

03.09.2019 01:39
A.l.e.X
73
odpowiedz
4 odpowiedzi
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Wideo

W ruchu właśnie prezentuje się o wiele lepiej niż na screenshotach / pascal opanował już w najnowszej wersji pełną GI oraz DOF dla RT, obecnie robi się porządnie SSR tutaj masz parę próbek jak to wygląda na filmach, a na żywo coś niesamowitego (film poniżej jest z wersji 0.6 obecnie jest 0.7 a pomiędzy były 0.61A-B itc) Oświetlenie i scena światła teraz jest perfekcyjna !

https://www.youtube.com/watch?v=8DpF6WSaLac&t=

https://www.youtube.com/watch?v=8kKM2AhC9VY&t=

jeśli chodzi o szum z RT to zniwelujesz go AA dla RT jednak impact klatek jest b. duży (po całości) u mnie z ponad 110fps w 4K obecnie jest w porywach 60fps, a najczęściej przedział 50-60. Poza tym na ten moment bawiłem się na 12 promieniach, zjazd do 20 sprawiał że ilość fps spadała już do 20. Nowa wersja dostanie mniejszą mapę, a finalna za rok prawdopodobnie dynamiczne ustawienie tej wartości.

04.09.2019 23:37
A.l.e.X
74
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

2.

04.09.2019 23:38
A.l.e.X
75
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Image

3.

15.10.2019 19:20
Crod4312
76
odpowiedz
7 odpowiedzi
Crod4312
157
Legend

Zastosowałem twój setting Lateralus i powiem szczerzę to kopara mi opadła z powodu doznań wizualnych i pięknego spadku klatek o ~25 :D No chyba, że wiesz co jest tak najbardziej zasobożerne, a nie wpływa tak mocno na grafikę. Póki co dałem look na 30 klatek bo po graniu na PS4 i tak mi to nie robi różnicy, a jak gram na padzie to tak tej 30 nie czuje. Po za tym polecasz jakiś mod na oświetlenie? STLM wygląda u mnie obecnie paskudnie. Jaskinie czy podziemia są jakoś sztucznie naświetlona, a powinna być ciemność, aby pochodne wyciągnąć, a oddalając się od obiektu nachodzi na niego dziwna mgła.

post wyedytowany przez Crod4312 2019-10-15 19:21:07
01.03.2020 10:33
77
odpowiedz
zanonimizowany932226
101
Senator
Wideo

Wyszedł spoko mod na oświetlenie przypominający to co widzieliśmy w zwiastunie z 2013 roku: https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/4453

https://www.youtube.com/watch?v=65uwLb-403g&t=0s

23.04.2019 22:28
Lateralus
📄
1
Lateralus
140
Last Of The Wilds
Image

Po długim czasie od ukończenia Wieśka, dostałem natchnienie i ten duży sentyment jaki mam nadal do Wiedźmina sprawił, by znów powrócić do tej pięknej gry z radością. Od jakiegoś czasu zacząłem eksperymentować z grą na wszystkie możliwe sposoby by nie była to zwykła ''vanilla''. Opłaciło się. Setting gry jest dalej genialny i otwarty pomimo upływu lat. Można jeszcze coś więcej(o dziwo) wyciskać z tej gry, choć gra już nie raz przez ten czas była wyeksploatowana w różny sposób. CDPR zrobił dobrą furtkę dla moderów i jest duże pole do popisu(Serio, grę można zmienić o 180stopni na lepsze pod wieloma względami). Gra z 2015 roku. Wielu powie że stara, mechanika już toporna jak na ten czas, grafika odrzuca i to już nie to. I szkoda się bawić w modowanie bo i tak to mało daje albo wcale.


Generalne założenie przy ''grzebaniu'' w ustawieniach było takie, by wykrzesać co się jeszcze da z gry na mocnym pececie
Ustawienia były tworzone pod PC które spokojnie mają dać radę w 2K i 4K. Osobiście gram w 2K ze względu na posiadany monitor.
Wszystkie ustawienia testowane na wersjach gry: 1.31 oraz 1.32 GOTY.


Podstawy do zmian w grze będziemy musieli zasięgnąć do edycji koniecznie dwóch plików: user.settings (Documents\The Witcher 3), rendering (The Witcher 3 Wild Hunt\bin\config\base).


EDYCJA user.settings - Wklejam mój cały config wraz z wszystkimi DLC i modami jakie mam wgrane. Ustawienia z rozdziałką 1440p, ale spokojnie mi działa ten set co jest zastosowany pod rozdzielczość 4K. UWAGA! Po edycji i zapisie pliku trzeba zaznaczyć opcję user.settings "Tylko do odczytu".


[Gameplay/EntityPool]
SpawnedLimit=300
[SCOptionCE]
EnAgg=4
EDDN=15
EDND=1
[Hidden]
HasSetup=true
uiVerticalFrameScale=1
uiHorizontalFrameScale=1
[SCOptionPrepMed]
PrepTalents=true
PrepHTimb=1
PrepTimb=2
PrepCamLock=false
PrepUpgrade=false
PrepTimeScale=5
PrepLVL=true
[Localization]
RequestedSpeechLanguage=
SpeechLanguage=PL
RequestedTextLanguage=
TextLanguage=PL
[Viewport]
VSync=true
Resolution="2560x1440"
FullScreenMode=2
VSyncThreshold=0
OutputMonitor=0
[SCOptionCR]
RSAF=true
RSAGD=0
Finish=100
Dism=100
RSFV=1
RSAGF=30
[MoreQuickSlotsGamepad]
QuickInventoryRightTriggerAction=2
QuickInventoryRightBumperAction=1
ShowAllPotionSlots=true
SelectFirstPotionSlotOnQuickAccessOpen=false
UseDPadForPotionSlotsNavigation=true
MinStickMagnitude=0.800000
SelectedItemOnQuickAccessOpen=0
[Hud]
MinimapFocusClues=true
Minimap2Module=false
ItemInfoModule=false
HudSize=0
QuestsModule=false
BuffsModule=false
DamagedItemsModule=false
HorsePanicBarModule=false
WolfMedalion=false
CompanionModule=false
MinimapTracksWaypoints=false
ControlsFeedbackModule=false
BoatHealthModule=false
[SCOptionCE10]
BlockHits4=0
BlockHits5=100
BlockHits12=34
BlockHits6=25
BlockHits11=0
BlockHits7=35
BlockHits10=0
BlockHits1=0
BlockHits8=15
BlockHits2=100
BlockHits9=20
BlockHits3=50
[SCOptionCE6]
BlockHits4=-10
BlockHits5=100
BlockHits12=0
BlockHits6=0
BlockHits11=20
BlockHits7=0
BlockHits10=1
BlockHits1=0
BlockHits8=0
BlockHits2=100
BlockHits9=0
BlockHits3=10
[Budget]
TerrainTileMipDataBudget=300
TerrainTileMinTimeout=2
TerrainTileTimeout=10
OcclusionQueryAdditionalMemory=5
TerrainTileLoadingTimeout=5
[SCOptionCE1]
BlockHits4=-10
BlockHits5=50
BlockHits12=10
BlockHits6=10
BlockHits11=0
BlockHits7=15
BlockHits10=0
BlockHits1=0
BlockHits8=0
BlockHits2=45
BlockHits9=0
BlockHits3=30
[SCOptionTox]
residual_degeneration_rate=0.1
standard_degeneration_rate=0.25
accelerated_degeneration_threshold=0.25
potion_drunk_dur_low=1
deccelerated_combat_degeneration=false
combat_degeneration_rate=0
potion_drunk_dur_high=10
accelerated_degeneration_rate=1.75
[ContentManager/Mods]
MaxNameLength=64
Enabled=true
[SCOptionPrepAlch]
alchemy_anywhere=0
potion_duration_multiplier=1
alchemy_time_cost=8
mutagen_mininum_potion_duration=0
global_potion_duration=0
mutagen_potion_duration=0
potion_cooked_quantity=1
max_bomb_count=0
oil_minimum_duration=0
global_mininum_potion_duration=0
max_potion_count=0
oil_duration_multiplier=1
oil_cooked_quantity=1
mutagen_duration_multiplier=1
bomb_cooked_quantity=1
distillation_time=35
oil_duration=0
fade_out_alchemy=1
max_oil_count=0
[SCOptionIN]
InjMess=false
InjChan=2
InjPImm=false
[ImmersiveCamPositionsSprint]
sprintMode=1
[SCOptionVisuals]
SignIgniInt=true
BloodSprayMaj=true
BloodOnlyCrit=false
BloodSpray=true
BloodActiveRange=true
BloodTrail=true
BloodActive=true
SignAardInt=true
[SCOptionD]
SpecterDam=1
PDamB=1
RelictDam=1
PDam=1
GriffinDam=1
BeastDam=1
PDOT=1.0
PDamS=1
CursedDam=1
DraconidDam=1
InsectoidDam=1
EHeavyAPMult=1
AnimalsDam=1
PAPMult=1
EDOT=1.0
NekkerDam=1
WildHuntDam=1
HybridDam=1
ELightAPMult=1
ElementalDam=1
VampireDam=1
PDamC=1
HumanDam=1
EAPMult=1
TrollDam=1
NecroDam=1
[Audio]
MusicVolume=60
Subtitles=true
[SCOptionCE8]
BlockHits4=50
BlockHits5=85
BlockHits12=30
BlockHits6=10
BlockHits11=100
BlockHits7=25
BlockHits10=1
BlockHits1=0
BlockHits8=0
BlockHits2=35
BlockHits9=0
BlockHits3=20
[SCOptionCM]
LockonM=1
Combatstate=1
PadDistMed=0.4
PadDistLong=0.9
LockonMSF=0
SignInstantCast=1
Lockon=true
[LoadingScreen/TCR]
ShowProgress=true
[Game]
DoNotPauseWhileStopped=false
[fhudMisc]
fhudSilentJournalUpdates=false
fhudDoNotShowDamage=true
[Scripts]
DebugScriptsForceFlush=true
DebugScriptsLogDir=
[PostProcess]
SharpenAmount=2
MotionBlurPositionTreshold=0.05
MotionBlurRotationTreshold=1
AllowDOF=false
SSAOSolution=2
[LFEmisc]
LFEcraftPrice=1
LFEdialog=0.2
LFErepair=1.0
LFEdiss=0.5
LFEremup=1.0
[Input]
PadVibrationEnabled=true
KeyboardCooldownSpeed=0.1
InvertCameraXOnMouse=false
InvertCameraYOnMouse=false
CameraAutoRotX=true
InvertCameraX=false
UIMouseSensitivity=1
CameraAutoRotY=true
RightStickCameraSensitivity=1
InvertCameraY=false
RightStickAimSensitivity=1
MouseSensitivity=1
SteamController=0
ForceDisablePad=false
[fhudInteractions]
fhudHideNPCQuestMarkers=true
fhudHideAnimalNames=true
fhudHideWSInteractionIcons=false
fhudDisableAllInteractionPrompts=false
fhudHideHerbNames=false
fhudMaxDistanceToShowNames=3
[DLC]
DlcEnabled_vagabondarmor=1
DlcEnabled_dlc_010_001=1
DlcEnabled_dlc_015_001=1
DlcEnabled_dlc_005_001=1
DlcEnabled_dlc_007_001=1
DlcEnabled_dlc_013_001=1
DlcEnabled_dlc_004_001=0
DlcEnabled_dlc_kontusz=1
DlcEnabled_dlc_006_001=0
DlcEnabled_dlc_001_001=1
DlcEnabled_dlc_008_001=0
DlcEnabled_dlc_011_001=1
DlcEnabled_dlc_002_001=1
DlcEnabled_ep1=1
DlcEnabled_dlc_e3flares=1
DlcEnabled_dlc_014_001=1
DlcEnabled_tut_dlc=1
DlcEnabled_dlc_009_001=1
DlcEnabled_wolfie_dlc=1
DlcEnabled_bob_000_000=1
DlcEnabled_abob_001_001=1
DlcEnabled_dlcice=1
DlcEnabled_w3ee_dlc=1
DlcEnabled_full_metal_witcher=1
DlcEnabled_dlcquen=1
DlcEnabled_ccaw=1
DlcEnabled_dlc_012_001=1
DlcEnabled_dlc_003_001=1
DlcEnabled_dlc_016_001=1
DlcEnabled_dlc_011_002=0
[SCOptionCE7]
BlockHits4=40
BlockHits5=100
BlockHits12=0
BlockHits6=0
BlockHits11=60
BlockHits7=0
BlockHits10=1
BlockHits1=0
BlockHits8=0
BlockHits2=100
BlockHits9=0
BlockHits3=0
[QuickInventory]
OilsSortOrder=1
ShowElapsedTimeForNewestItems=true
ShowEquippedItems=1
PotionsSortOrder=1
SortBooksByName=false
ResetNewestItemsOnLoad=false
ShowNewestItems=true
[EnhancedTargeting]
ETMovementWeight=1.00
ETDisableCameraLock=false
ETHysteresis=1.05
ETInFrameCheck=true
ETFacingWeight=0.25
ETSignsTowardsCamera=false
ETCameraWeight=0.50
[SCOptionEx]
SStamUsage=0
SStamIndoor=false
SStamDelExpl=0
SStamDelComb=0
SStamInstDr=false
FallingDamage=true
[Gameplay]
MotionSicknessFocusMode=true
Difficulty=4
HudTutorialEnabled=false
EnableUberMovement=1
[SCOptionCW]
RDSCB=0.5
RDSCCK=1.0
ASDPH=10
RDSCCB=1.0
ASHAN=1
COSCB=9
FASC=6
RDSCD=0.9
ASDPS=0
SASC=9
ASDRN=1
RDSCH=1.1
RDSC=0.8
ASSD=1
BLSC=5
COSCK=9
RDSCC=0.8
ASFAN=1
COSC=8
EVSC=6
[SCOptionCE9]
BlockHits4=40
BlockHits5=100
BlockHits12=25
BlockHits6=10
BlockHits11=50
BlockHits7=20
BlockHits10=0
BlockHits1=0
BlockHits8=0
BlockHits2=50
BlockHits9=0
BlockHits3=0
[SCOptionInv]
WMoney=false
CInvent=false
WMisc=false
CWGeralt=80
WAlch=false
CWHorse=300
HorseInv=false
WQuest=false
[LevelOfDetail]
SwarmHideDistance=800
DecalsHideDistance=400
DimmerHideDistance=400
DynamicDecalsHideDistance=400
StripeHideDistance=400
[MoreQuickSlotsExtra]
CanApplyOilsWhileInCombat=true
ShowMinimapInsideQuickAccessMenu=false
CanRepairItemsWhileInCombat=true
ShowTrackedQuestInsideQuickAccessMenu=false
HideHerbPinsFromMinimap=false
HideEnemyPinsFromMinimap=false
ShowWolfHeadInsideQuickAccessMenu=false
[SCOptionCP]
CTM=0
CTHH=0
CTHSH=0
CTH=0
CTMH=0
[General]
ConfigVersion=2
[SCOptionCE4]
BlockHits4=40
BlockHits5=80
BlockHits12=40
BlockHits6=25
BlockHits11=0
BlockHits7=30
BlockHits10=0
BlockHits1=0
BlockHits8=25
BlockHits2=60
BlockHits9=50
BlockHits3=5
[LoadingScreen/Editor]
Disabled=false
[fhudMainMenu]
fhudHideDLC=true
fhudMainMenuMode=1
[MoreQuickSlotsKeyboard]
QuickInventoryEscAction=2
DoubleTapKeyIntervalSeconds=0.500000
ShowNewPotionQuickSlotsOnHud=1
HoldKeyIntervalSeconds=0.300000
QuickInventoryRightMouseButtonAction=1
NewPotionQuickSlotsKeys=0
EquipSelectedItemOnQuickAccessClose=2
SelectedItemOnQuickAccessOpen=2
[LoadingOverlay/TCR]
FadeOutCooldownExtraTime=1
FadeInSpinnerTime=1
NoninteractiveSpinnerTime=3
FadeOutSpinnerTime=1
NoninteractiveEndCooldown=1
[ImmersiveCamPositionsHorse]
hbAutoRot=2.0
[Visuals]
AllowClothSimulationOnGpu=false
InventoryBgColorScaleB=0.036
InventoryFixedLuminance=0.25
InventoryBgColorScaleG=0.034
MovieFramerate=30
GammaValue=1
InventoryBgColorScaleR=0.02
[LFEdur]
LFEdur90=0.8
LFEdur100=0.9
LFEdur75=0.6
LFEdur50=0.2
[Rendering]
GrassDensity=8000
DecalsSpawnDistanceCutoff=10
GlobalOceanTesselationFactor=128
UseDynamicWaterSimulation=true
CascadeShadowFadeTreshold=1
HairWorksGlobalWidthLimit=5
CascadeShadowDistanceScale2=4
MaxTextureAnizotropy=16
HairWorksGlobalDensityQuality=1
TextureMemoryBudget=4084
CascadeShadowDistanceScale3=2
HairWorkstGlobalDensityLimit=2
TextureStreamingHeadsDistanceLimitSq=200
MeshLODDistanceScale=8
ScaleformTextureUnstreamDelay=2.5
DecalsChance=1
TerrainReadAheadDistance=1200
HairWorksLevel=1
TerrainScreenSpaceErrorThreshold=1.6
TerrainScreenSpaceErrorThresholdFar=3.5
TextureStreamingCharacterDistanceLimitSq=400
MaxTerrainShadowAtlasCount=4
TextureStreamingDistanceLimitSq=80000
HairWorksGlobalDetailLODFactor=1
TextureMipBias=-0.7
TextureInFlightBudget=512
TextureInFlightCountBudget=20
PreserveSystemGamma=false
TerrainErrorMetricMultiplier=2
CascadeShadowmapSize=4096
CascadeShadowDistanceScale0=16
MeshRenderingDistanceScale=4
CascadeShadowQuality=4
HairWorksAALevel=8
CascadeShadowDistanceScale1=8
CharacterShadowsFallbackDistance=40
[SCOptionCE5]
BlockHits4=25
BlockHits5=90
BlockHits12=50
BlockHits6=30
BlockHits11=30
BlockHits7=30
BlockHits10=0
BlockHits1=0
BlockHits8=70
BlockHits2=75
BlockHits9=80
BlockHits3=0
[Input/Gestures]
EnableSwipe=true
EnablePan=true
EnableGestures=true
EnablePinch=true
[fhudMap]
fhudMinimapZoomExterior=0.5
fhudMapZoomMaxCoef=0.5
fhudMapZoomMinCoef=2.5
fhudMapUnlimitedZoom=true
fhudMinimapZoomInterior=1
fhudMinimapZoomBoat=0.5
[SCOptionH]
ElementalHP=1
HumanHP=1
AnimalsHP=1
CursedHP=1
HybridHP=1
PlayerHP=2
WildHuntHP=1
TrollHP=1
NecroHP=1
InsectoidHP=1
BeastHP=1
NekkerHP=1
RelictHP=1
VampireHP=1
SpecterHP=1
DraconidHP=1
GriffinHP=1
[SCOptionCA]
ADRGenD=1.0
ADRDegHH=10
ADRP=4
ADRDegH=10
AdrVigInt=20
ADRGenH=1.0
ADRDegHSH=6.7
[LoadingScreen]
FadeInTime=3
SkipShowWithAnyKey=true
GameRevealTime=3
SkipHideDelay=3
SkipInputDelay=0.25
FadeOutTime=1.5
SkipAutoshow=false
[fhudQuickItems]
fhudEnableWASD=false
fhudEnableItemsInRadialMenu=true
fhudRadialMenuTimescale=0.03
fhudCycleThroughBuffs=true
fhudApplyOilToDrawnSword=true
[LFEq]
LFEqMaster=1
LFEqMagic=1
LFEqWitcher=1
LFEqCommon=1
LFEqRelic=1
[SCOptionCWh]
WhDM=0.8
WhSU=0.4
[Engine]
LimitFPS=60
[SCOptionSkills]
SkillRateGrasses=1.0
SkillRateGeneral=1.0
SkillRateIgni=1.0
SkillRateBombs=1.0
SkillRateYrden=1.0
SkillRateAxii=1.0
SkillRateUtility=1.0
SkillRateOils=1.0
SkillRatePotions=1.0
SkillRateQuen=1.0
VersionNr=69.69
PointReq=false
SkillRateFast=1.0
SkillRateMutagens=1.0
SkillRateCrossbow=1.0
SkillRateAard=1.0
SkillRateStrong=1.0
MutsUnlocked=true
SkillRateTrance=1.0
SPG=1
[ImmersiveCam]
hlDepth=1.35
eWSDepth=2.7
atHeight=-0.1
sailDepth=1.9
atRotate=false
intDepth=2
hbFOV=60
hlHeight=0.65
comLock=false
clueHeight=-1.5
hbDistance=2.5
hlOffset=0.6
iWSHeight=0.2
WitcherSenseZoom=true
fsDepth=0.5
hbDepth=0
sprintAutoRot=true
expAutoRot=false
hbGallopDis=2.5
hbHeight=0
hbOffset=0.5
intHTDis=2.5
eWSOffset=0.7
Headtracking=true
atOffset=0.7
hbCanterDis=2.5
eWSHeight=0.2
sailHeight=0.3
fsOffset=0.95
comOffset=0.6
expOffset=0.75
clueDepth=4
expDepth=2.15
intOffset=0.35
noInteriorCamChange=true
clueOffset=0.65
sprintDepth=0.3
atDepth=-0.6
extHTDis=4
iWSDepth=2.49
v42Initialized=true
fsHeight=0
comHeight=0.65
iWSOffset=0.7
sailAutoRot=true
expHeight=0.15
intHeight=0.2
sailOffset=0.2
comDepth=1.35
sprintOffset=0.35
sailPitch=25
expFOV=60
sprintHeight=0
hbCombatDis=2.8
[fhudMarkers]
fhudMarkerIconType=0
fhudMarkerHideActivities=true
fhud3DMarkersEnabled=true
fhudMarkerDescriptionDisplayMode=0
fhudMarkerDistanceDisplayMode=0
fhudMarkersSyncWithMap=true
fhudMarkerMinDistance=4
fhudCompassMarkersEnabled=false
fhudMarkersDescriptionTextSize=15
fhudMarkersDistanceTextSize=15
fhudCompassScreenPosY=1
fhudMarkersFadeOutDelay=3
fhudMarkersAltTextSize=15
fhudMarkerMaxDistance=100
fhudProject3DMarkersOnCompass=true
fhudMarkerOnScreenOnly=false
fhudMarkerShowUndiscoveredRoadsigns=false
fhudMarkerPinWithUserMarker=true
fhudMarkersIconSizePrc=50
fhudMarkersTransparency=0
[Rendering/SpeedTree]
GrassGenerationEfficiency=0.075
GrassDistanceScale=2.5
FoliageDistanceScale=2.8
FoliageShadowDistanceScale=256
GrassRingSize=67108864
[SCOptionCE2]
BlockHits4=10
BlockHits5=60
BlockHits12=10
BlockHits6=15
BlockHits11=15
BlockHits7=20
BlockHits10=1
BlockHits1=0
BlockHits8=0
BlockHits2=45
BlockHits9=3
BlockHits3=20
[fhudHUD]
fhudEnableRadialMenuModules=true
fhudEnableWolfModuleOnVitalityChanged=true
fhudHideJournalUpdates=false
fhudFadeOutTimeSeconds=3.2
fhudEnableWolfModuleOnVigorChanged=true
fhudEnableCombatModules=false
fhudEnableWitcherSensesModules=true
fhudEnableMeditationModules=true
fhudEnableCombatModulesOnUnsheathe=false
fhudEnableWolfModuleOnStaminaChanged=true
[Gameplay/BoatCamera]
BoatLocalSpaceCamera=false
[MoreQuickSlots]
RestoreFirstSetOnMenuClose=true
MaxEquippedBombs=2
MaxEquippedConsumables=3
QuickAccessInnerBackgroundOpacity=66
QuickAccessInputFeedbackPanelYOffset=50
NewPotionSlotsXOffsetOnHUD=0
[SCOptionRend]
ReSU=1.0
ReDM=1.0
[SCOptionAnims]
AnimCombat=1
AnimLoot=1
AnimOil=1
AnimDrink=1
AnimEat=1
[Save]
ShowCompatWarning=false
[LFEsb]
LFEsbSell=1.0
LFEsbBuy=1.0
[SCOptionCE3]
BlockHits4=20
BlockHits5=70
BlockHits12=0
BlockHits6=20
BlockHits11=30
BlockHits7=25
BlockHits10=1
BlockHits1=0
BlockHits8=5
BlockHits2=60
BlockHits9=15
BlockHits3=15
[LFEcat]
LFEcatBoots=1
LFEcatFood=1
LFEcatSteel=1
LFEcatDiagram=1
LFEcatBomb=0
LFEcatArmor=1
LFEcatHorseBag=1
LFEcatUpgrade=1
LFEcatPotion=0.0
LFEcatGloves=1
LFEcatSilver=1
LFEcatPants=1
LFEcatAlchemy=1
LFEcatMisc=1
LFEcatCraft=1
LFEcatDye=1
LFEcatBook=1
LFEcatBolt=1
LFEcatTool=1.0
LFEcatOil=0.0
LFEcatTrophy=1
LFEcatBow=1
LFEcatUse=1
LFEcatJunk=1
[Kinect]
Kinect=true
[Foliage]
MaxVisibilityDepth=48
[Streaming/Textures]
UseMipRefiner=true
CinematicModeMipBias=-0.3
[fhudInventory]
fhudShowTrueItemPrice=true
fhudResetNewItemsEdibles=true
fhudResetNewItemsQuest=true
fhudResetNewItemsAlchemy=true
fhudShowStashItemQuantity=true
fhudShowRecyclingParts=true
fhudResetNewItemsRoach=true
fhudResetNewItemsIngredients=true
fhudShowItemCountWhenCrafting=true
fhudResetNewItemsOthers=true
fhudResetNewItemsEquipment=false

Niektórych opcji nawet nie ma sensu co zwiększać nie wiadomo jak mimo 4K, o ~50% wyżej od domyślnego UBER(przykładowo Uber=2 a my damy 6), bo żadnego większego efektu wizualnego może nie być, a wręcz w drugą stronę, i dodatkowo może spowolnić tylko płynność gry.



EDYCJA rendering - Wklejam cały config.


[PostProcess]
AllowBloom=true
AllowShafts=true
AllowAntialias=true
AllowMSAA=false
AllowBlur=true
AllowDOF=true
AllowVignette=true
SharpenAmount=1.f
AllowRain=true
AllowSSAO=true
AllowMotionBlur=true
AllowCutsceneDOF=true
AllowBillboards=true
AllowSoftLight=true
AllowFog=true
AllowUnderwater=true
AllowChromaticAberration=true
[Rendering]
MaxTextureSize=4096
MaxAtlasTextureSize=4096
MaxCubeShadowSize=2048
MaxSpotShadowSize=2018
TextureDownscale=0
DetailTextureDownscale=0
AtlasTextureDownscale=0
TextureMemoryBudget=4084
TextureMemoryGUIBudget=800
TextureTimeBudget=10
TextureInFlightBudget=256
DecalsChance=1.0f
DecalsSpawnDistanceCutoff=10.0f
TextureStreamingDistanceLimitSq=80000.f
TextureStreamingCharacterDistanceLimitSq=225.f
TextureStreamingHeadsDistanceLimitSq=100.f
TextureStreamingReduceGameplayLOD=true
UberSampling=0
TextureMipBias=-0.7
MsaaLevel=0
DynamicDecalsLimit=120
DynamicDecalsChunkLimit=60
MeshRenderingDistanceScale=4.0f
MeshLODDistanceScale=8.0f
TerrainScreenSpaceErrorThreshold=2.0f
TerrainErrorMetricMultiplier=10
ForceInstantAdaptation=false
ForceInstantEnvProbeUpdate=false
EnableTemporalAA=true
CascadeShadowFadeTreshold=1.0f
CascadeShadowmapSize=2048
CascadeShadowQuality=0
MaxCascadeCount=4
MaxTerrainShadowAtlasCount=3
GlobalOceanTesselationFactor=64
UseDynamicWaterSimulation=true
UseHairWorks=false
HairWorksAALevel=4
HairWorksGlobalStrandSmoothness=3
HairWorkstGlobalDensityLimit=2.0f
HairWorksGlobalDensityQuality=1.0f
HairWorksGlobalDetailLODFactor=1.0f
HairWorksGlobalWidthLimit=5.0f
TerrainReadAheadDistance=1200.0f
ForcedDebugPreviewIndex=-1
HardwareCursor=false
CharacterShadowsFallbackDistance=40
[TextureStreaming]
MaxResidentMipMap=6
UseMipRefiner=true
CinematicModeMipBias=-0.3
[LevelOfDetail]
MeshLodGameplayDownscale=0
CharacterLodGameplayDownscale=0
DecalsHideDistance=400
StripeHideDistance=400
SwarmHideDistance=800
DimmerHideDistance=400
[Budget]
DecalBudget=200
[Scaleform/GlyphCache/1]
NumTextures=2
TextureHeight=2048
TextureWidth=2048
MaxSlotHeight=48
SlotPadding=2



LOD tej gry w tych ustawieniach przynajmniej u mnie jest GENIALNY. Możecie wierzyć lub nie, ale dla przykładu wiatrak w Białym Sadzie widać z każdego krańca mapy jak się cały czas kręci. A wcześniej urywało się już po oddaleniu od niego o ~500m? Niestety jest jedna bolączka raczej z winy samej gry, mianowicie czasem jakieś średnie, małe obiekty(skrzynka, krzak, słup itp.)(zależy od miejsca), lubi się doczytać/pojawić"POP UP", ale całkiem w oddali jak u mnie(200~400m), nie jest to jakieś dokuczliwe i irytujące ale nie jednego może wkurzać. Nie znalazłem w 100% sposobu by to rozwiązać, bo temat istnieje od początku gry. Wiele modów jest na to i ustawień co ma to wyeliminować i do końca tego nie likwiduje. Ale wtedy perfekt by był :))


Powyższe ustawienia potraktujcie jako gotowy wzór(2K/4K). Każdy ma też inny sprzęt. Ktoś kto coś zna się na temacie to będzie wiedział jakie opcje/liczby może sobie zmienić na lepsze/wyższe czy całkiem coś ująć. W zależności od tego jaką mocą dysponujemy. Warto coś popróbować zmienić. Dla tych co dalej grają w Wiedźmina i tych co chcą grać to powodzenia w modowaniu :)

post wyedytowany przez Admina 2019-04-23 22:41:32
23.04.2019 22:40
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany146624
131
Legend

2560x1440 tak troszku dziwnie. Albo ustaw 1080p (co odradzam, bo to nie lata 2007-15), albo 4K.

Forum: Wiedźmin 3: Dziki Gon (GOTY) - Ustawienia na 2019r. Modyfikacje GRAFICZNE i MODY