Dawno już nie modowałem Wieśka, ale z tego co pamiętam to istnieje tam problem z czymś co w grach nazywa się "detailed shadows". Takie tam, HD cienie od mieczy, sznurków, hełmów, czapek i włosów.
W tym przypadku nie wystarczyło pogrzebać w plikach konfiguracyjnych, tylko trzeba było użyć modyfikacji, która włącza to w skryptach.
Na początku używałem "Lip Movement and HiRes Shadows on NPCs in gameplay", ale ten modzik nie włączał szczegółowych cieni na Geralcie (na Ciri tak). Później SkacikPL wypuścił "NVIDIA Ansel Utilities" i to włączało ten efekt nawet na Wiedźminie.
Lateraus - mody będą miały ponad 50GB jak już wszystko zrobię pod siebie, same tekstury w 4K mają ponad 10GB, poza tym do LOD potrzeba wydobyć część plików. Jak zrobię all to potem się podzielę. Tutaj próbka (jeszcze nie ostateczna wersja oczywiście). Z modów innych to oczywiście poza grafiką wszystkie immersyjne jak zawsze odcinanie czegoś przy zabijaniu / pozostająca krew, tryskająca przynajmniej te 10-20 sekund, zabrudzająca sierść, ubrania, inny wiatr, deszcz itc. Nie używam żadnych modów które ułatwiają grę jak wagowe itc. bo to dla mnie bzdura. Gram jak poprzednio na najtrudniejszym z modyfikacjami dla EE aby było trudno / b. trudno.
Dawko062 - gra u mnie jest rozgrzebana na ten moment nie wiem jak zrobić to aby było to w modzie, ale będę próbował całość po rozgrzebaniu + mody ma ponad 90GB, samej gry nie mogę wrzucić w takiej wersji na ftp bo musiałbym mieć zgodę CDP a bardzo wątpię aby ktoś taką zgodę wyraził (to znaczy nawet nie wątpię, a wiem). Trzeba to skompilować do modyfikacji dwie osoby które poprosiłem starają się to zrobić. Jak się uda wrzucić modyfikacje loda + popupów to na pewno całość + lista modów tutaj się z znajdzie. Problemem jest to co jest od początku brak obiecanego edytora od CDP (obecnie to ciągle zabawa na zasadzie prób i błędów)
Kilka ciekawych modów w ostatnim czasie
https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/3776
https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1021 up
https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/3580 up
https://i.ibb.co/t465wN0/The-Witcher-3-360-2019-07-21-12-02-27-11.jpg <--- Novigrad w całej okazałości.
Oj trochę mam ;). Zgrabię Ci katalog po powrocie do chaty.
Ze światła (wróciłem do) WLM VIII + ReShade Apex Preset (+cała kopa pomniejszych modzików - wrzucę później).
U mnie to tak wygląda, https://i.ibb.co/D5ZhF2R/The-Witcher-3-360-2019-07-23-20-16-48-09.jpg 8192x4096
https://i.ibb.co/JQzjfjG/The-Witcher-3-360-2019-07-23-20-31-22-33.jpg
https://i.imgur.com/VjyjGqV.jpg Biały sad
Sory za odkop, ale sam niedawno zacząłem przygodę z Wiedzminem 3 i po tygodniu kombinowania z modami graficznymi, reshade oraz modyfikacjach user.settings udało mi się osiągnąć coś takiego. Jak na grę z 2015 roku naprawdę petarda
LISTA MODÓW Screen --->
Generalnie po tych wszystkich modyfikacjach, mówiąc krótko, gram w nową grę jak by wydaną w 2019r.
Dodatkowo nie wzbogaciłem gry o jakieś reshade, bo naprawdę nie potrzeba, tylko jeszcze bardziej zniszczy grę :)
https://www.youtube.com/watch?v=VHg3fI5cW7k
By to wszystko miało ręce, nogi i sens to koniecznie pasuje powgrywać większość tych modyfikacji. NA PEWNO minimum to chociaż te co zmieniają tekstury, modele, światło, gameplay i setting. Reszta już kosmetyczne sprawy, wedle gustu. A zapewniam Was, uświadczycie czegoś nowego/lepszego... I dosłownie będziecie się uczyli gry od nowa i kolejne setki godzin jak wciągnie to przegrane :)) Bazą jest W3EE jeśli chodzi o znaczącą zmianę mechaniki/gameplay-u.
mod00CustomCloudsWeathers
mod4kClouds
mod4kGrassTextures
modAlternativeChimneySmokeMaterials6
modANTRMedallion
modBackgroundNPCs
modBrutalFaceV6
modbumbeardedition
moddinproregular
modE3Flares
modE3Quen2_1
modFLTAVERoach
modGwentTWCG
modHDMonstersReworked
modHDReworkedProject
modMaleFacesUpgraded
modMonsterpack
modNewBeautifulGrass
modNewFires
modNoRandomDaytimeEncounters
modOldStyleMapV2
modReworkedHair_and_beard1_9EE
modSmoke
modStylishYenSeducingBlack
modSwordplay
modTrissGLorifiedBOOK
modTuckedHairMoreRobesDLC
modTurbolighting
modViperRetroUHD
modW3EELocalization1
modW3EELocalization2
modW3EELocalization3
modW3EELocalization4
modW3EELocalizationPL
modW3EEMain
modWitchereye
modYen_diva
modYEN_newface_1
modZZZFX
mod_UniqueAllWitcherEyes_V2
Co najważniejsze to podkreślone.
Dodatkowo tak wygląda folder DLC ----->
Dzięki dlc0MergedDLC (jeśli dobrze wgramy), mamy możliwość na dodanie do gry sporej ilości modów/dlc, bez żadnych problemów z limitem, odpaleniem gry, crashami, długimi ładowaniami. Choć to też i zależne od pamięci RAM jaką mamy na pokładzie i tam będzie kiedyś 'ten limit'.
Na szybko screen z gry.
https://i.ibb.co/MnF5MPr/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-23-23-56-12-39.png <--- lepsza jakość. Te drzewa co daleko na horyzoncie też widać jak powiewa wiatr.
Sami oceńcie i testujcie...
https://i.ibb.co/HxwYx36/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-24-00-06-12-92.png <--- lepsza jakość.
Kompletnie zero reshade, innych filtrów i nakładek. Same opcje i mody teksturowe.
https://i.ibb.co/KDD6T8b/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-24-00-20-43-36.png <--- lepsza jakość.
W pliku user.settings głównie trzeba się skupić na linijkach:
[Gameplay/EntityPool]
[Viewport]
[Budget]
[ContentManager/Mods]
[PostProcess]
[LevelOfDetail]
[General]
[Rendering]
[Rendering/SpeedTree]
[Foliage]
[Streaming/Textures]
Plik rendering niepozornie, ale ma cały znaczenie.
https://i.ibb.co/72W8KGW/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-15-15-32-37-93.png <--- lepsza jakość.
Potrzebny wątek. Dzięki, Lateralus!
Jak kiedyś (może w wakacje) zdecyduję się na kolejne przejście "Wiedźmina", na pewno skorzystam!
Przydałyby się tutaj jeszcze rady Alexa, bo on chyba też mocno modyfikował tę grę.
Nawet Yen też się istotnie zmieniła... Lepsze/gorsze wedle gustu, na moje OK.
https://i.ibb.co/d2xHTj6/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-22-09-04-05-52.png <--- lepsza jakość.
zmiana tekstury nie ma wpływy na wydajność brakuje jednak przede wszystkim faktycznej zmiany w zasięgu dla rysowania / grassdistancescale i foliagedistancescale 3 to jest absolutnie widoczne minimum (!!) a najlepiej ustawić oba parametry na 6 /, poza tym cały CFG to nie jest przerzucenie z generatora tutaj każda pozycja odpowiada za coś, przede wszystkim nie można mówić że np. ilość cieni jest nie istotna ponieważ o ile wielkość cieni czy to 1024 czy np. 8192 ma głównie odzwierciedlenie w ich "miękkości" o tyle np. ilość cieni ma zasadnicze znaczenie dla sceny czy są to 4 z punktu światła, czy np. 8 na raz. Tak samo wartości odpowiadające za pyły, odbicia w wodzie itc. Już w 2015 można było z tej gry wydobyć taki wygląd że był to prawdziwym next gen. Tera kiedy mamy dodatkowo pakiety tekstury ;) Może kiedyś usiądę jeszcze raz do tego to ci rozpiszę. w modach brakuje przede wszystkim moda z rozpakowanym lod dla tekstur budynków system z spakowanych plików tego nie widzi z modów co z tego że widzisz dach domu jak na screenie post 6 jak jego dach to pikseloza a mają tam być kamienie, cienie i przede wszystkim elementy w wysokiej rozdzielczości.
A.l.e.X z tym screenem z postu 6 jak dobrze zauważyłeś, znalazłem prawdopodobnie powód dlaczego ucięło parę tekstur. Dziwne i banalne ale z tego co widzę to robi też robote. Mianowicie jak odpalę Ansel-a wtedy potrafi nagle usunąć gdzieś coś w oddali co było załadowane. Normalnie grając 'w locie' i wtedy pyknąć screena to jest bez takich 'artefaktów'. Ansel gdy się odpali to minimalnie na starcie zmienia/zaburza i może gdzie coś poprawia, bo widać ten przeskok po przełączeniu. Przynajmniej u mnie tak jest. Może jak ktoś będzie miał lepsze parametry kompa, to czegoś takiego nie będzie miał? Lub ogólnie wina gry, narzędzia nvidia. Ale tak czy siak to jeszcze pasuje coś zrobić z tym doczytywaniem budynków jak wspominałeś, czy faktycznie coś sie jeszcze zmieni.
https://i.ibb.co/hmcFv50/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-24-18-03-01-91.png <--- lepsza jakość.
Takie tam o zachodzie słońca...
https://i.ibb.co/9vczTXB/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-24-22-59-33-48.png <--- lepsza jakość.
a jest jakiś mod żeby nie był wiatru ? nie wiem dlaczego ale wkurza mnie strasznie jak te drzewa wiecznie sie bujają :)
Dla jasności sprawdziłem jeszcze kwestie cieni.
Na ustawieniach: (4K)
CascadeShadowDistanceScale2=4
CascadeShadowDistanceScale3=2
CascadeShadowmapSize=4096
CascadeShadowDistanceScale0=16
CascadeShadowQuality=4
CascadeShadowDistanceScale1=8
FoliageShadowDistanceScale=256
W tych ustawieniach u mnie w 2K, cienie wyglądają bardzo słabo, nie dość że nie ostre to jak by pixeloza nawet. I szkoda katować siebie i PC jak ma to tak wyglądać. Może to wina sprzętu że nie jest w stanie przetworzyć takich liczb i ich odzwierciedlić w grze, lub coś innego może to blokować że pogarsza sprawę a powinno być lepiej.Dlatego ja u siebie te wszystkie linijki zostawiam na ustawieniach UBER gdzie cienie są naprawdę "żyleta'. Różnica gołym okiem między tamtymi ustawieniami. A gdy nie zamierzam sobie psuć tylko polepszać.
Ustawienia: (2K)
CascadeShadowDistanceScale2=1.5
CascadeShadowDistanceScale3=1.5
CascadeShadowmapSize=3072
CascadeShadowDistanceScale0=1
CascadeShadowQuality=1
CascadeShadowDistanceScale1=1
FoliageShadowDistanceScale=54
Czyli jak widać, większe liczby nie znaczą ładniej i lepiej. Ale będą tacy uparci i 'znafcy' co będą sie przy tym upierać.
https://i.ibb.co/xDtFcNY/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-25-13-57-52-46.png <--- lepsza jakość.
Ktoś już bawił się z konfiguracją gry?
https://i.ibb.co/jJKSq63/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-26-20-43-06-28.png <--- lepsza jakość
https://www.geforce.com/whats-new/guides/the-witcher-3-wild-hunt-graphics-performance-and-tweaking-guide <--- Tutaj dość pomocny artykuł z porównaniami gdyby ktoś chciał.
https://i.ibb.co/W0Hf73t/The-Witcher-3-Screenshot-2019-04-28-19-42-57-20.png <--- lepsza jakość.
Usiadłem w przerwie pomiędzy DG do W3 i brawo na ten moment dla sceny która rozpracowała to co mnie pokonało w 2015 roku, na ten moment wrzuciłem już 22GB modów i zmodyfikowałem całe cfg / całość wygląda obłędnie, ale jeszcze się bawię (sporo jeszcze muszę ustawić tak aby było idealnie) więc efekty wrzucę potem :)
Igła! oto właśnie chodzi. Ty sobie możesz pozwolić w pełni wykorzystując swój PC. Bez porównania z vanilla. Turbolighting też tu jest?
U mnie podobnie to wygląda ale zdecydowanie LOD gorszy :/ i czekam właśnie na to by jakoś to ulepszyć. Screeny dawaj na jakiś serw bez kompresji bo tutaj na GOLu to dramat.
Lista modów jakie mam na tą chwile wgrane --->
Masz choć połowę z nich? HDReworkedProject używasz do tekstur? czy masz całkiem inne rzeczy.
Możesz nawet gdzieś spakować wszystkie mody/dlc i wrzucić gdzieś na serwer, chętnie przetestuje.
Tak oświetlenie jest całkowicie przemodelowane. Screeny bez kompresji wrzucę innym razem na ten moment ewentualnie w mniejszej kompresji to na moim koncie steam. Jak uzyskam efekt końcowy to potem się podzielę.
Na ten moment to wygląda tak
To chyba jakaś nowa gra wydana w 2019/2020r. :DD
Ale nie ma co dyskutować, 2x RTX 2080 TI robi tu napewno robote. Potęga. Może nawet w połowie swojej mocy nie są wykorzystane. U 99% ludzi, zwykłych śmiertelników(ja) tutaj nie do osiągnięcia taki efekt. LOD poezja. Też taki chce :D
Dobrze bo temat trzeba było odświeżyć, a efekt jak widać przez lata zmienił się sporo jeszcze na lepsze. Ja dla RED-ów bije brawo co porobili z tą grą i jakie ma jeszcze możliwości modyfikacji przez te lata.
W końcu udało się też przywrócić prawdziwy wygląd Eredina. Nie wiem jak oni mogli wszystko tak na końcu popsuć że dopiero w 2019 można mieć to co było prezentowane na E3 w 2014.
https://www.youtube.com/watch?v=By701w8Y-2k
https://www.youtube.com/watch?v=L01ZqCrn0WM
Wiedzieliście, że jest nieźle rozbudowany mod na skradanie do Wiedźmina?
Już za wiele nie ma co "przerobić' w grze, wszystko praktycznie zostało już zmodyfikowane u mnie. Oprócz problematycznego LOD/pop up... to jest największa bolączka.
Jest jakiś mod co respawnuje po jakimś czasie jak wyczyścimy wcześniej przykładowo obozowiska bandytów, gniazda potworów itd? Pusto później jest troche...
A.l.e.X lepiej wrzuć screena gdzieś z najwyższego, odległego miejsca gdzie jest dobry widok by okazać w pełni ten niby działający LOD, bo to co powyżej to mam w tych miejscach i z bliska tak samo... Też masz w białym sadzie kręcący sie wiatrak z każdego miejsca bez urywania animacji? :)
Te screeny i gra u Ciebie to w panoramie by jeszcze lepsze wrażenie mogły robić. Ansel u Ciebie też troche wyostrza screeny? U mnie troche screenom ujmuje jak to co jest "w locie".
W modzie W3EE orientuje sie ktoś jakie są najwyższe poziomy eliksirów i petard?
Płonący miecz najlepiej :D <3
https://i.ibb.co/4s7Z8dX/The-Witcher-3-Screenshot-2019-05-14-23-18-08-82.png <--- lepsza jakość.
Polecam najnowszego Phoenix'a bo robi niesamowitą robotę: https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/3170
Ja walczę z LODem. W zasadzie mam config, który mi pasi. 1440p = 90 - 80 fps. Niestety nie jestem w stanie dokopać się do zasięgu jakości tekstur. W Novigradzie mam ewidentnie 3 etapty "zooma". Najczęściej na wysokich budynkach goowno, 5 kroków mydło, 5 kroków i żyleta.
Które miejsce Cię interesuje?
Daj sejva, to Ci grabne miejsce do porównania. ;)
Słaba tu formuła dodawania screenów. Szkoda czasu. Jednak 1440p, Gsync, 144Hz i w ruchu robi robotę. Screen nie oddaje 50% :(
Wiedźmin default z YT vs te same ujęcia z modami oświetleniowymi i teksturowymi ;)
[link]
Kwestia gustu. Na bagnach, gdzie Wiedźmin nie radzi wybierać się nawet całą drużyną, gdzie stwory, mrok, para... gdzie ma kipieć klimatem od samego miejsca - słonko, ptaszki, tylko zajączka brak (tyle że mokro). Dla mnie taka sceneria oryginału, to była farsa z klimatu. Ale jak mówię - kwestia gustu, poczucia estetyki, wyobrażenia klimatu.
To tak, jak by w "OBCYM", brakowało mi i kolorów... i jakoś tak buro i ciemno. ;)
Kurcze - gdzie tu się podaje link (?)
Tak na marginesie i jako uzupełnienie. Mody oświetleniowe mają nadać "odpowiedniego" klimatu w odpowiednich miejscach.
Gdzie ma bić słońce - niech bije słońce (Toussaint?), gdzie ma być mrocznie i buro (bagna?) - niech będzie buro.
Nie wszędzie cukierek...
Niezły balans światła uzyskał koleś na tym filmie (nawiasem - widać jak niewiele wnosi RT w tej formie - RT bez RTX :)
[link] - niestety nie wiem, jak na tym forum podać link - każdy link niknie i pojawia się puste [link] ;(
Buuu. To lipa. Serwis z założenia zakłada, że świerzak = troll? Słabo ;)
Co ciekawe w komentarzach (nie forum) linki działają bez problemu.
Dziwne ;)
No to "mnie! mnie Shrek wybierz!" ;),
bo chętnie poudzielałbym się, ale jak... kłody pod nogi uczciwemu obywatelowi, to będę się udzielał na innych (łatwiejszych w obsłudze) forach wiedźminowych ;)
https://i.imgur.com/VHnTtQZ.jpg <--- lepsza jakość.
https://i.imgur.com/IkJaykL.jpg
Chyba już zakończyłem modowanie na ten czas, wszystko raczej zostało porobione..
No to lipa ;( z tymi linkami.
Ja też zakończyłem modowanie (chyba) ;)
Potestowałem trochę WLM VIII, jego nowszą wersję Phoenix Ultimate, + WLM VIII + ReShade by @Ryszawy (filmik wzgórze).
Kto ciekawy - googlnie sobie JeRRy F3D + Witcher 3. Powinno wypluć liny.
Jeśli ktoś nie wie jaki mod na światło wgrać to ten filmik może okazać się pomocny: https://www.youtube.com/watch?v=kxr0WFC3STU
Warto zaznaczyć, że porównanie dotyczy tylko trzech w miarę świeżych modyfikacji.
Tutaj starszy filmik a w nim więcej modów: https://www.youtube.com/watch?v=ezGf4etIbos
Ma ktoś jakiś dobry mod na tekstury? Chciałbym wykorzystać jakoś moje 8 gb vram :p
Wiedźmin III z RT te same miejsca na razie bawię się ale efekt nieziemski, jak ta gra potrafi wyglądać teraz :)
z RT
@A.l.e.X
Prezentuje się do spoko, ale tylko na screenshotach. W ruchu to nie wygląda już tak dobrze (ale nie ma się co dziwić, to tylko nakładka na ekran).
W ruchu właśnie prezentuje się o wiele lepiej niż na screenshotach / pascal opanował już w najnowszej wersji pełną GI oraz DOF dla RT, obecnie robi się porządnie SSR tutaj masz parę próbek jak to wygląda na filmach, a na żywo coś niesamowitego (film poniżej jest z wersji 0.6 obecnie jest 0.7 a pomiędzy były 0.61A-B itc) Oświetlenie i scena światła teraz jest perfekcyjna !
https://www.youtube.com/watch?v=8DpF6WSaLac&t=
https://www.youtube.com/watch?v=8kKM2AhC9VY&t=
jeśli chodzi o szum z RT to zniwelujesz go AA dla RT jednak impact klatek jest b. duży (po całości) u mnie z ponad 110fps w 4K obecnie jest w porywach 60fps, a najczęściej przedział 50-60. Poza tym na ten moment bawiłem się na 12 promieniach, zjazd do 20 sprawiał że ilość fps spadała już do 20. Nowa wersja dostanie mniejszą mapę, a finalna za rok prawdopodobnie dynamiczne ustawienie tej wartości.
Zastosowałem twój setting Lateralus i powiem szczerzę to kopara mi opadła z powodu doznań wizualnych i pięknego spadku klatek o ~25 :D No chyba, że wiesz co jest tak najbardziej zasobożerne, a nie wpływa tak mocno na grafikę. Póki co dałem look na 30 klatek bo po graniu na PS4 i tak mi to nie robi różnicy, a jak gram na padzie to tak tej 30 nie czuje. Po za tym polecasz jakiś mod na oświetlenie? STLM wygląda u mnie obecnie paskudnie. Jaskinie czy podziemia są jakoś sztucznie naświetlona, a powinna być ciemność, aby pochodne wyciągnąć, a oddalając się od obiektu nachodzi na niego dziwna mgła.
Wyszedł spoko mod na oświetlenie przypominający to co widzieliśmy w zwiastunie z 2013 roku: https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/4453
https://www.youtube.com/watch?v=65uwLb-403g&t=0s
Po długim czasie od ukończenia Wieśka, dostałem natchnienie i ten duży sentyment jaki mam nadal do Wiedźmina sprawił, by znów powrócić do tej pięknej gry z radością. Od jakiegoś czasu zacząłem eksperymentować z grą na wszystkie możliwe sposoby by nie była to zwykła ''vanilla''. Opłaciło się. Setting gry jest dalej genialny i otwarty pomimo upływu lat. Można jeszcze coś więcej(o dziwo) wyciskać z tej gry, choć gra już nie raz przez ten czas była wyeksploatowana w różny sposób. CDPR zrobił dobrą furtkę dla moderów i jest duże pole do popisu(Serio, grę można zmienić o 180stopni na lepsze pod wieloma względami). Gra z 2015 roku. Wielu powie że stara, mechanika już toporna jak na ten czas, grafika odrzuca i to już nie to. I szkoda się bawić w modowanie bo i tak to mało daje albo wcale.
Generalne założenie przy ''grzebaniu'' w ustawieniach było takie, by wykrzesać co się jeszcze da z gry na mocnym pececie
Ustawienia były tworzone pod PC które spokojnie mają dać radę w 2K i 4K. Osobiście gram w 2K ze względu na posiadany monitor.
Wszystkie ustawienia testowane na wersjach gry: 1.31 oraz 1.32 GOTY.
Podstawy do zmian w grze będziemy musieli zasięgnąć do edycji koniecznie dwóch plików: user.settings (Documents\The Witcher 3), rendering (The Witcher 3 Wild Hunt\bin\config\base).
EDYCJA user.settings - Wklejam mój cały config wraz z wszystkimi DLC i modami jakie mam wgrane. Ustawienia z rozdziałką 1440p, ale spokojnie mi działa ten set co jest zastosowany pod rozdzielczość 4K. UWAGA! Po edycji i zapisie pliku trzeba zaznaczyć opcję user.settings "Tylko do odczytu".
[Gameplay/EntityPool]
SpawnedLimit=300
[SCOptionCE]
EnAgg=4
EDDN=15
EDND=1
[Hidden]
HasSetup=true
uiVerticalFrameScale=1
uiHorizontalFrameScale=1
[SCOptionPrepMed]
PrepTalents=true
PrepHTimb=1
PrepTimb=2
PrepCamLock=false
PrepUpgrade=false
PrepTimeScale=5
PrepLVL=true
[Localization]
RequestedSpeechLanguage=
SpeechLanguage=PL
RequestedTextLanguage=
TextLanguage=PL
[Viewport]
VSync=true
Resolution="2560x1440"
FullScreenMode=2
VSyncThreshold=0
OutputMonitor=0
[SCOptionCR]
RSAF=true
RSAGD=0
Finish=100
Dism=100
RSFV=1
RSAGF=30
[MoreQuickSlotsGamepad]
QuickInventoryRightTriggerAction=2
QuickInventoryRightBumperAction=1
ShowAllPotionSlots=true
SelectFirstPotionSlotOnQuickAccessOpen=false
UseDPadForPotionSlotsNavigation=true
MinStickMagnitude=0.800000
SelectedItemOnQuickAccessOpen=0
[Hud]
MinimapFocusClues=true
Minimap2Module=false
ItemInfoModule=false
HudSize=0
QuestsModule=false
BuffsModule=false
DamagedItemsModule=false
HorsePanicBarModule=false
WolfMedalion=false
CompanionModule=false
MinimapTracksWaypoints=false
ControlsFeedbackModule=false
BoatHealthModule=false
[SCOptionCE10]
BlockHits4=0
BlockHits5=100
BlockHits12=34
BlockHits6=25
BlockHits11=0
BlockHits7=35
BlockHits10=0
BlockHits1=0
BlockHits8=15
BlockHits2=100
BlockHits9=20
BlockHits3=50
[SCOptionCE6]
BlockHits4=-10
BlockHits5=100
BlockHits12=0
BlockHits6=0
BlockHits11=20
BlockHits7=0
BlockHits10=1
BlockHits1=0
BlockHits8=0
BlockHits2=100
BlockHits9=0
BlockHits3=10
[Budget]
TerrainTileMipDataBudget=300
TerrainTileMinTimeout=2
TerrainTileTimeout=10
OcclusionQueryAdditionalMemory=5
TerrainTileLoadingTimeout=5
[SCOptionCE1]
BlockHits4=-10
BlockHits5=50
BlockHits12=10
BlockHits6=10
BlockHits11=0
BlockHits7=15
BlockHits10=0
BlockHits1=0
BlockHits8=0
BlockHits2=45
BlockHits9=0
BlockHits3=30
[SCOptionTox]
residual_degeneration_rate=0.1
standard_degeneration_rate=0.25
accelerated_degeneration_threshold=0.25
potion_drunk_dur_low=1
deccelerated_combat_degeneration=false
combat_degeneration_rate=0
potion_drunk_dur_high=10
accelerated_degeneration_rate=1.75
[ContentManager/Mods]
MaxNameLength=64
Enabled=true
[SCOptionPrepAlch]
alchemy_anywhere=0
potion_duration_multiplier=1
alchemy_time_cost=8
mutagen_mininum_potion_duration=0
global_potion_duration=0
mutagen_potion_duration=0
potion_cooked_quantity=1
max_bomb_count=0
oil_minimum_duration=0
global_mininum_potion_duration=0
max_potion_count=0
oil_duration_multiplier=1
oil_cooked_quantity=1
mutagen_duration_multiplier=1
bomb_cooked_quantity=1
distillation_time=35
oil_duration=0
fade_out_alchemy=1
max_oil_count=0
[SCOptionIN]
InjMess=false
InjChan=2
InjPImm=false
[ImmersiveCamPositionsSprint]
sprintMode=1
[SCOptionVisuals]
SignIgniInt=true
BloodSprayMaj=true
BloodOnlyCrit=false
BloodSpray=true
BloodActiveRange=true
BloodTrail=true
BloodActive=true
SignAardInt=true
[SCOptionD]
SpecterDam=1
PDamB=1
RelictDam=1
PDam=1
GriffinDam=1
BeastDam=1
PDOT=1.0
PDamS=1
CursedDam=1
DraconidDam=1
InsectoidDam=1
EHeavyAPMult=1
AnimalsDam=1
PAPMult=1
EDOT=1.0
NekkerDam=1
WildHuntDam=1
HybridDam=1
ELightAPMult=1
ElementalDam=1
VampireDam=1
PDamC=1
HumanDam=1
EAPMult=1
TrollDam=1
NecroDam=1
[Audio]
MusicVolume=60
Subtitles=true
[SCOptionCE8]
BlockHits4=50
BlockHits5=85
BlockHits12=30
BlockHits6=10
BlockHits11=100
BlockHits7=25
BlockHits10=1
BlockHits1=0
BlockHits8=0
BlockHits2=35
BlockHits9=0
BlockHits3=20
[SCOptionCM]
LockonM=1
Combatstate=1
PadDistMed=0.4
PadDistLong=0.9
LockonMSF=0
SignInstantCast=1
Lockon=true
[LoadingScreen/TCR]
ShowProgress=true
[Game]
DoNotPauseWhileStopped=false
[fhudMisc]
fhudSilentJournalUpdates=false
fhudDoNotShowDamage=true
[Scripts]
DebugScriptsForceFlush=true
DebugScriptsLogDir=
[PostProcess]
SharpenAmount=2
MotionBlurPositionTreshold=0.05
MotionBlurRotationTreshold=1
AllowDOF=false
SSAOSolution=2
[LFEmisc]
LFEcraftPrice=1
LFEdialog=0.2
LFErepair=1.0
LFEdiss=0.5
LFEremup=1.0
[Input]
PadVibrationEnabled=true
KeyboardCooldownSpeed=0.1
InvertCameraXOnMouse=false
InvertCameraYOnMouse=false
CameraAutoRotX=true
InvertCameraX=false
UIMouseSensitivity=1
CameraAutoRotY=true
RightStickCameraSensitivity=1
InvertCameraY=false
RightStickAimSensitivity=1
MouseSensitivity=1
SteamController=0
ForceDisablePad=false
[fhudInteractions]
fhudHideNPCQuestMarkers=true
fhudHideAnimalNames=true
fhudHideWSInteractionIcons=false
fhudDisableAllInteractionPrompts=false
fhudHideHerbNames=false
fhudMaxDistanceToShowNames=3
[DLC]
DlcEnabled_vagabondarmor=1
DlcEnabled_dlc_010_001=1
DlcEnabled_dlc_015_001=1
DlcEnabled_dlc_005_001=1
DlcEnabled_dlc_007_001=1
DlcEnabled_dlc_013_001=1
DlcEnabled_dlc_004_001=0
DlcEnabled_dlc_kontusz=1
DlcEnabled_dlc_006_001=0
DlcEnabled_dlc_001_001=1
DlcEnabled_dlc_008_001=0
DlcEnabled_dlc_011_001=1
DlcEnabled_dlc_002_001=1
DlcEnabled_ep1=1
DlcEnabled_dlc_e3flares=1
DlcEnabled_dlc_014_001=1
DlcEnabled_tut_dlc=1
DlcEnabled_dlc_009_001=1
DlcEnabled_wolfie_dlc=1
DlcEnabled_bob_000_000=1
DlcEnabled_abob_001_001=1
DlcEnabled_dlcice=1
DlcEnabled_w3ee_dlc=1
DlcEnabled_full_metal_witcher=1
DlcEnabled_dlcquen=1
DlcEnabled_ccaw=1
DlcEnabled_dlc_012_001=1
DlcEnabled_dlc_003_001=1
DlcEnabled_dlc_016_001=1
DlcEnabled_dlc_011_002=0
[SCOptionCE7]
BlockHits4=40
BlockHits5=100
BlockHits12=0
BlockHits6=0
BlockHits11=60
BlockHits7=0
BlockHits10=1
BlockHits1=0
BlockHits8=0
BlockHits2=100
BlockHits9=0
BlockHits3=0
[QuickInventory]
OilsSortOrder=1
ShowElapsedTimeForNewestItems=true
ShowEquippedItems=1
PotionsSortOrder=1
SortBooksByName=false
ResetNewestItemsOnLoad=false
ShowNewestItems=true
[EnhancedTargeting]
ETMovementWeight=1.00
ETDisableCameraLock=false
ETHysteresis=1.05
ETInFrameCheck=true
ETFacingWeight=0.25
ETSignsTowardsCamera=false
ETCameraWeight=0.50
[SCOptionEx]
SStamUsage=0
SStamIndoor=false
SStamDelExpl=0
SStamDelComb=0
SStamInstDr=false
FallingDamage=true
[Gameplay]
MotionSicknessFocusMode=true
Difficulty=4
HudTutorialEnabled=false
EnableUberMovement=1
[SCOptionCW]
RDSCB=0.5
RDSCCK=1.0
ASDPH=10
RDSCCB=1.0
ASHAN=1
COSCB=9
FASC=6
RDSCD=0.9
ASDPS=0
SASC=9
ASDRN=1
RDSCH=1.1
RDSC=0.8
ASSD=1
BLSC=5
COSCK=9
RDSCC=0.8
ASFAN=1
COSC=8
EVSC=6
[SCOptionCE9]
BlockHits4=40
BlockHits5=100
BlockHits12=25
BlockHits6=10
BlockHits11=50
BlockHits7=20
BlockHits10=0
BlockHits1=0
BlockHits8=0
BlockHits2=50
BlockHits9=0
BlockHits3=0
[SCOptionInv]
WMoney=false
CInvent=false
WMisc=false
CWGeralt=80
WAlch=false
CWHorse=300
HorseInv=false
WQuest=false
[LevelOfDetail]
SwarmHideDistance=800
DecalsHideDistance=400
DimmerHideDistance=400
DynamicDecalsHideDistance=400
StripeHideDistance=400
[MoreQuickSlotsExtra]
CanApplyOilsWhileInCombat=true
ShowMinimapInsideQuickAccessMenu=false
CanRepairItemsWhileInCombat=true
ShowTrackedQuestInsideQuickAccessMenu=false
HideHerbPinsFromMinimap=false
HideEnemyPinsFromMinimap=false
ShowWolfHeadInsideQuickAccessMenu=false
[SCOptionCP]
CTM=0
CTHH=0
CTHSH=0
CTH=0
CTMH=0
[General]
ConfigVersion=2
[SCOptionCE4]
BlockHits4=40
BlockHits5=80
BlockHits12=40
BlockHits6=25
BlockHits11=0
BlockHits7=30
BlockHits10=0
BlockHits1=0
BlockHits8=25
BlockHits2=60
BlockHits9=50
BlockHits3=5
[LoadingScreen/Editor]
Disabled=false
[fhudMainMenu]
fhudHideDLC=true
fhudMainMenuMode=1
[MoreQuickSlotsKeyboard]
QuickInventoryEscAction=2
DoubleTapKeyIntervalSeconds=0.500000
ShowNewPotionQuickSlotsOnHud=1
HoldKeyIntervalSeconds=0.300000
QuickInventoryRightMouseButtonAction=1
NewPotionQuickSlotsKeys=0
EquipSelectedItemOnQuickAccessClose=2
SelectedItemOnQuickAccessOpen=2
[LoadingOverlay/TCR]
FadeOutCooldownExtraTime=1
FadeInSpinnerTime=1
NoninteractiveSpinnerTime=3
FadeOutSpinnerTime=1
NoninteractiveEndCooldown=1
[ImmersiveCamPositionsHorse]
hbAutoRot=2.0
[Visuals]
AllowClothSimulationOnGpu=false
InventoryBgColorScaleB=0.036
InventoryFixedLuminance=0.25
InventoryBgColorScaleG=0.034
MovieFramerate=30
GammaValue=1
InventoryBgColorScaleR=0.02
[LFEdur]
LFEdur90=0.8
LFEdur100=0.9
LFEdur75=0.6
LFEdur50=0.2
[Rendering]
GrassDensity=8000
DecalsSpawnDistanceCutoff=10
GlobalOceanTesselationFactor=128
UseDynamicWaterSimulation=true
CascadeShadowFadeTreshold=1
HairWorksGlobalWidthLimit=5
CascadeShadowDistanceScale2=4
MaxTextureAnizotropy=16
HairWorksGlobalDensityQuality=1
TextureMemoryBudget=4084
CascadeShadowDistanceScale3=2
HairWorkstGlobalDensityLimit=2
TextureStreamingHeadsDistanceLimitSq=200
MeshLODDistanceScale=8
ScaleformTextureUnstreamDelay=2.5
DecalsChance=1
TerrainReadAheadDistance=1200
HairWorksLevel=1
TerrainScreenSpaceErrorThreshold=1.6
TerrainScreenSpaceErrorThresholdFar=3.5
TextureStreamingCharacterDistanceLimitSq=400
MaxTerrainShadowAtlasCount=4
TextureStreamingDistanceLimitSq=80000
HairWorksGlobalDetailLODFactor=1
TextureMipBias=-0.7
TextureInFlightBudget=512
TextureInFlightCountBudget=20
PreserveSystemGamma=false
TerrainErrorMetricMultiplier=2
CascadeShadowmapSize=4096
CascadeShadowDistanceScale0=16
MeshRenderingDistanceScale=4
CascadeShadowQuality=4
HairWorksAALevel=8
CascadeShadowDistanceScale1=8
CharacterShadowsFallbackDistance=40
[SCOptionCE5]
BlockHits4=25
BlockHits5=90
BlockHits12=50
BlockHits6=30
BlockHits11=30
BlockHits7=30
BlockHits10=0
BlockHits1=0
BlockHits8=70
BlockHits2=75
BlockHits9=80
BlockHits3=0
[Input/Gestures]
EnableSwipe=true
EnablePan=true
EnableGestures=true
EnablePinch=true
[fhudMap]
fhudMinimapZoomExterior=0.5
fhudMapZoomMaxCoef=0.5
fhudMapZoomMinCoef=2.5
fhudMapUnlimitedZoom=true
fhudMinimapZoomInterior=1
fhudMinimapZoomBoat=0.5
[SCOptionH]
ElementalHP=1
HumanHP=1
AnimalsHP=1
CursedHP=1
HybridHP=1
PlayerHP=2
WildHuntHP=1
TrollHP=1
NecroHP=1
InsectoidHP=1
BeastHP=1
NekkerHP=1
RelictHP=1
VampireHP=1
SpecterHP=1
DraconidHP=1
GriffinHP=1
[SCOptionCA]
ADRGenD=1.0
ADRDegHH=10
ADRP=4
ADRDegH=10
AdrVigInt=20
ADRGenH=1.0
ADRDegHSH=6.7
[LoadingScreen]
FadeInTime=3
SkipShowWithAnyKey=true
GameRevealTime=3
SkipHideDelay=3
SkipInputDelay=0.25
FadeOutTime=1.5
SkipAutoshow=false
[fhudQuickItems]
fhudEnableWASD=false
fhudEnableItemsInRadialMenu=true
fhudRadialMenuTimescale=0.03
fhudCycleThroughBuffs=true
fhudApplyOilToDrawnSword=true
[LFEq]
LFEqMaster=1
LFEqMagic=1
LFEqWitcher=1
LFEqCommon=1
LFEqRelic=1
[SCOptionCWh]
WhDM=0.8
WhSU=0.4
[Engine]
LimitFPS=60
[SCOptionSkills]
SkillRateGrasses=1.0
SkillRateGeneral=1.0
SkillRateIgni=1.0
SkillRateBombs=1.0
SkillRateYrden=1.0
SkillRateAxii=1.0
SkillRateUtility=1.0
SkillRateOils=1.0
SkillRatePotions=1.0
SkillRateQuen=1.0
VersionNr=69.69
PointReq=false
SkillRateFast=1.0
SkillRateMutagens=1.0
SkillRateCrossbow=1.0
SkillRateAard=1.0
SkillRateStrong=1.0
MutsUnlocked=true
SkillRateTrance=1.0
SPG=1
[ImmersiveCam]
hlDepth=1.35
eWSDepth=2.7
atHeight=-0.1
sailDepth=1.9
atRotate=false
intDepth=2
hbFOV=60
hlHeight=0.65
comLock=false
clueHeight=-1.5
hbDistance=2.5
hlOffset=0.6
iWSHeight=0.2
WitcherSenseZoom=true
fsDepth=0.5
hbDepth=0
sprintAutoRot=true
expAutoRot=false
hbGallopDis=2.5
hbHeight=0
hbOffset=0.5
intHTDis=2.5
eWSOffset=0.7
Headtracking=true
atOffset=0.7
hbCanterDis=2.5
eWSHeight=0.2
sailHeight=0.3
fsOffset=0.95
comOffset=0.6
expOffset=0.75
clueDepth=4
expDepth=2.15
intOffset=0.35
noInteriorCamChange=true
clueOffset=0.65
sprintDepth=0.3
atDepth=-0.6
extHTDis=4
iWSDepth=2.49
v42Initialized=true
fsHeight=0
comHeight=0.65
iWSOffset=0.7
sailAutoRot=true
expHeight=0.15
intHeight=0.2
sailOffset=0.2
comDepth=1.35
sprintOffset=0.35
sailPitch=25
expFOV=60
sprintHeight=0
hbCombatDis=2.8
[fhudMarkers]
fhudMarkerIconType=0
fhudMarkerHideActivities=true
fhud3DMarkersEnabled=true
fhudMarkerDescriptionDisplayMode=0
fhudMarkerDistanceDisplayMode=0
fhudMarkersSyncWithMap=true
fhudMarkerMinDistance=4
fhudCompassMarkersEnabled=false
fhudMarkersDescriptionTextSize=15
fhudMarkersDistanceTextSize=15
fhudCompassScreenPosY=1
fhudMarkersFadeOutDelay=3
fhudMarkersAltTextSize=15
fhudMarkerMaxDistance=100
fhudProject3DMarkersOnCompass=true
fhudMarkerOnScreenOnly=false
fhudMarkerShowUndiscoveredRoadsigns=false
fhudMarkerPinWithUserMarker=true
fhudMarkersIconSizePrc=50
fhudMarkersTransparency=0
[Rendering/SpeedTree]
GrassGenerationEfficiency=0.075
GrassDistanceScale=2.5
FoliageDistanceScale=2.8
FoliageShadowDistanceScale=256
GrassRingSize=67108864
[SCOptionCE2]
BlockHits4=10
BlockHits5=60
BlockHits12=10
BlockHits6=15
BlockHits11=15
BlockHits7=20
BlockHits10=1
BlockHits1=0
BlockHits8=0
BlockHits2=45
BlockHits9=3
BlockHits3=20
[fhudHUD]
fhudEnableRadialMenuModules=true
fhudEnableWolfModuleOnVitalityChanged=true
fhudHideJournalUpdates=false
fhudFadeOutTimeSeconds=3.2
fhudEnableWolfModuleOnVigorChanged=true
fhudEnableCombatModules=false
fhudEnableWitcherSensesModules=true
fhudEnableMeditationModules=true
fhudEnableCombatModulesOnUnsheathe=false
fhudEnableWolfModuleOnStaminaChanged=true
[Gameplay/BoatCamera]
BoatLocalSpaceCamera=false
[MoreQuickSlots]
RestoreFirstSetOnMenuClose=true
MaxEquippedBombs=2
MaxEquippedConsumables=3
QuickAccessInnerBackgroundOpacity=66
QuickAccessInputFeedbackPanelYOffset=50
NewPotionSlotsXOffsetOnHUD=0
[SCOptionRend]
ReSU=1.0
ReDM=1.0
[SCOptionAnims]
AnimCombat=1
AnimLoot=1
AnimOil=1
AnimDrink=1
AnimEat=1
[Save]
ShowCompatWarning=false
[LFEsb]
LFEsbSell=1.0
LFEsbBuy=1.0
[SCOptionCE3]
BlockHits4=20
BlockHits5=70
BlockHits12=0
BlockHits6=20
BlockHits11=30
BlockHits7=25
BlockHits10=1
BlockHits1=0
BlockHits8=5
BlockHits2=60
BlockHits9=15
BlockHits3=15
[LFEcat]
LFEcatBoots=1
LFEcatFood=1
LFEcatSteel=1
LFEcatDiagram=1
LFEcatBomb=0
LFEcatArmor=1
LFEcatHorseBag=1
LFEcatUpgrade=1
LFEcatPotion=0.0
LFEcatGloves=1
LFEcatSilver=1
LFEcatPants=1
LFEcatAlchemy=1
LFEcatMisc=1
LFEcatCraft=1
LFEcatDye=1
LFEcatBook=1
LFEcatBolt=1
LFEcatTool=1.0
LFEcatOil=0.0
LFEcatTrophy=1
LFEcatBow=1
LFEcatUse=1
LFEcatJunk=1
[Kinect]
Kinect=true
[Foliage]
MaxVisibilityDepth=48
[Streaming/Textures]
UseMipRefiner=true
CinematicModeMipBias=-0.3
[fhudInventory]
fhudShowTrueItemPrice=true
fhudResetNewItemsEdibles=true
fhudResetNewItemsQuest=true
fhudResetNewItemsAlchemy=true
fhudShowStashItemQuantity=true
fhudShowRecyclingParts=true
fhudResetNewItemsRoach=true
fhudResetNewItemsIngredients=true
fhudShowItemCountWhenCrafting=true
fhudResetNewItemsOthers=true
fhudResetNewItemsEquipment=false
Niektórych opcji nawet nie ma sensu co zwiększać nie wiadomo jak mimo 4K, o ~50% wyżej od domyślnego UBER(przykładowo Uber=2 a my damy 6), bo żadnego większego efektu wizualnego może nie być, a wręcz w drugą stronę, i dodatkowo może spowolnić tylko płynność gry.
EDYCJA rendering - Wklejam cały config.
[PostProcess]
AllowBloom=true
AllowShafts=true
AllowAntialias=true
AllowMSAA=false
AllowBlur=true
AllowDOF=true
AllowVignette=true
SharpenAmount=1.f
AllowRain=true
AllowSSAO=true
AllowMotionBlur=true
AllowCutsceneDOF=true
AllowBillboards=true
AllowSoftLight=true
AllowFog=true
AllowUnderwater=true
AllowChromaticAberration=true
[Rendering]
MaxTextureSize=4096
MaxAtlasTextureSize=4096
MaxCubeShadowSize=2048
MaxSpotShadowSize=2018
TextureDownscale=0
DetailTextureDownscale=0
AtlasTextureDownscale=0
TextureMemoryBudget=4084
TextureMemoryGUIBudget=800
TextureTimeBudget=10
TextureInFlightBudget=256
DecalsChance=1.0f
DecalsSpawnDistanceCutoff=10.0f
TextureStreamingDistanceLimitSq=80000.f
TextureStreamingCharacterDistanceLimitSq=225.f
TextureStreamingHeadsDistanceLimitSq=100.f
TextureStreamingReduceGameplayLOD=true
UberSampling=0
TextureMipBias=-0.7
MsaaLevel=0
DynamicDecalsLimit=120
DynamicDecalsChunkLimit=60
MeshRenderingDistanceScale=4.0f
MeshLODDistanceScale=8.0f
TerrainScreenSpaceErrorThreshold=2.0f
TerrainErrorMetricMultiplier=10
ForceInstantAdaptation=false
ForceInstantEnvProbeUpdate=false
EnableTemporalAA=true
CascadeShadowFadeTreshold=1.0f
CascadeShadowmapSize=2048
CascadeShadowQuality=0
MaxCascadeCount=4
MaxTerrainShadowAtlasCount=3
GlobalOceanTesselationFactor=64
UseDynamicWaterSimulation=true
UseHairWorks=false
HairWorksAALevel=4
HairWorksGlobalStrandSmoothness=3
HairWorkstGlobalDensityLimit=2.0f
HairWorksGlobalDensityQuality=1.0f
HairWorksGlobalDetailLODFactor=1.0f
HairWorksGlobalWidthLimit=5.0f
TerrainReadAheadDistance=1200.0f
ForcedDebugPreviewIndex=-1
HardwareCursor=false
CharacterShadowsFallbackDistance=40
[TextureStreaming]
MaxResidentMipMap=6
UseMipRefiner=true
CinematicModeMipBias=-0.3
[LevelOfDetail]
MeshLodGameplayDownscale=0
CharacterLodGameplayDownscale=0
DecalsHideDistance=400
StripeHideDistance=400
SwarmHideDistance=800
DimmerHideDistance=400
[Budget]
DecalBudget=200
[Scaleform/GlyphCache/1]
NumTextures=2
TextureHeight=2048
TextureWidth=2048
MaxSlotHeight=48
SlotPadding=2
LOD tej gry w tych ustawieniach przynajmniej u mnie jest GENIALNY. Możecie wierzyć lub nie, ale dla przykładu wiatrak w Białym Sadzie widać z każdego krańca mapy jak się cały czas kręci. A wcześniej urywało się już po oddaleniu od niego o ~500m? Niestety jest jedna bolączka raczej z winy samej gry, mianowicie czasem jakieś średnie, małe obiekty(skrzynka, krzak, słup itp.)(zależy od miejsca), lubi się doczytać/pojawić"POP UP", ale całkiem w oddali jak u mnie(200~400m), nie jest to jakieś dokuczliwe i irytujące ale nie jednego może wkurzać. Nie znalazłem w 100% sposobu by to rozwiązać, bo temat istnieje od początku gry. Wiele modów jest na to i ustawień co ma to wyeliminować i do końca tego nie likwiduje. Ale wtedy perfekt by był :))
Powyższe ustawienia potraktujcie jako gotowy wzór(2K/4K). Każdy ma też inny sprzęt. Ktoś kto coś zna się na temacie to będzie wiedział jakie opcje/liczby może sobie zmienić na lepsze/wyższe czy całkiem coś ująć. W zależności od tego jaką mocą dysponujemy. Warto coś popróbować zmienić. Dla tych co dalej grają w Wiedźmina i tych co chcą grać to powodzenia w modowaniu :)
2560x1440 tak troszku dziwnie. Albo ustaw 1080p (co odradzam, bo to nie lata 2007-15), albo 4K.