Batman: Arkham Knight, jedna z najlepszych gier obecnej generacji i zwieńczenie jednej z najlepszych serii gier, która kiedykolwiek powstała, skreślana przez wielu tylko przez pryzmat PCtowej premiery. Niestety.
Rainbow Six Siege zdecydowanie. Wzorowy pokaz tego jak wspierać grę po premierze.
A nie było jakiegoś AC (Unity chyba?) co był strasznie zbugowany że grać sie nie dało?
Aktualnie remastery dwóch pierwszych BioShocków są już technicznie stabilne.
^^Nie jest to prawda. Całkiem niedawno (z miesiąc temu) grałem w remaster drugiej części i co chwilę oglądałem pulpit Windowsa. Z oryginalną dwójką takich problemów nie miałem.
Ciekawe czy Fallout 76 kiedys trafi do takiego zestawienia. Pierwszy warunek, slaba premiera, z pewnascia spelnia. Teraz tylko musi stac sie dobra gra.
Ekhm...
8 milionów sprzedanych na premierę kopii gry, która jest technicznym potworkiem jest całkowitym przeciwieństwem "słabej premiery dobrej gry"
Dwa dobrze zrealizowane elementy (fabuła, dialogi) vs. cała reszta skopanych mechanik to dla mnie trochę za mało...
Na prawdę próbowałem pokochać CP77 i po paczu 1,2 (który znacząco poprawił klatkarz na low endach) nawet zmusiłem sie do kilku godzin grania w oczekiwaniu na Mesjasza Gamingu, ale się nie doczekałem i gra poleciała do kosza...
Niech najpierw CyberPunk stanie się dobrą gra, to będzie można pomyśleć, czy okres od premiery do kompletnego polatania należy zaliczyć w poczet premier udanych, czy nie.
Do tego czasu moim zdanien CP nie zasługuje na swoje miejsce w tym artykule.
Brakuje kilku pozycji: Gothic 3, Civilization 6, Hearts of Iron IV, Sonic Adventure, Artifact, Mafia 3, Watch Dogs, Destiny. Fajnie by było dopisać na końcu, jako pozycje "honorowe".
O Wiedźminie 2 i 50mb patchu potrzebnym do uruchomienia gry na premierę widze redakcja zapomniała.
Przecie CDP jest na tym portalu nietykalne.
W zestawieniu zdecydowanie brakuje Red Dead Redemption 2 na PC. Niektórzy tygodniami nie mogli uruchomić tej gry... Sam męczyłem się dobre kilka dni żeby gra mi się nie wykrzaczała przy starcie. Jak dla mnie, premiera gorsza od farsy związanej z Cyberpunkiem.
Kwestia tego, że Cyberpunk nie jest dobrą grą. I naprawa bugów jej nie naprawi.
Gry od Troika które musiały czekać latami na fanowskie łatki.
No i wszelkie gry które wyszły w cieniu Half Life 1 i 2.
Brakuje Gothica 3. Gra na premiere była niegrywalna na niemal każdym sprzęcie, totalnie spieprzona fabuła i system walki oraz questy przynieś, wynieś pozamiataj w dodatku powtarzalne w każdym mieście Myrtany. Dzisiaj nawet ten silnik potrafi chrupnąć choć content mody, community patche poprawiły nieco i elementy mechaniki, technologiczne i trochę fabularne tak Gothic 3 wg mnie na zawsze już będzie się kojarzył z początkiem końca dobrej passy uwielbianej w Polsce firmy Pirania Bytes i narodzinami nienawiści do wydawcy Jowood
Call of Duty: Black Ops III na PC miało problemową premierę. Pamiętam nawet, że CDA w recenzji nie wystawiło nawet jej oceny bo wersja była niegrywalna.
Przypadek No Man's Sky jest naprawdę imponujący. Nic tylko gratulować podejścia. Poza Diablo 3 które powinno zniknąć z listy jako że to iż coś się sprzedaje siłą marki nie znaczy że gra jest dobra to całkiem interesujący artykuł. Odpowiednia doza uporu przydaje się w tym biznesie.
Ale pierdoły o tym Battlefroncie. Lootboksy zostały wyłączone 2 tygodnie PO premierze, nie przed premierą. I techniczne problemy ta gra też miała. I nadal ma mnóstwo bugów i glitchy.
Trochę to dziwne bo "większe" firmy softwareowe zatrudniają działy testerów, czasami nawet zewnętrzne firmy testerskie. A przecież branż gier jest jedną z bardziej dochodowych. Możliwe że profesjonalne standardy jeszcze nie dotarły do branży. Programiści robią jakieś testy jednostkowe, ale nikt z zewnątrz nie widzi gotowego produktu, a tylko takie osoby są obiektywne. Gdyby No man sky obejrzał ktoś z zewnątrz, może nie wylało by się tyla pomyj.
ludzie sie dziwia gdy po dlugim czasie ciaglego natychmiastowego kupowania gier na premiere czy preorderow, wydawcy i dystrybutorzy, ktorzy to zauwazyli, zaczynaja byc bardziej bezczelni i lasi na kase od takich nabywcow. wiec nie dziwota ze gry czasami wychodza w fatalnym stanie. pare gier z tych 10 gier tylko to udowadnia.
artifact?
U mnie zdecydowanie Batman Arkham Knight. Jedyny preorder, który tak wtopiłem. Z drugiej strony kupowałem na GMG (wtedy się chyba jeszcze inaczej nazywało), mieli akurat jakąś loterię dla klientów i wygrałem 50 funtów, więc w sumie wyszedłem na plus. xD
"Aktualnie remastery dwóch pierwszych BioShocków są już technicznie stabilne"
Niestety to nie jest do końca prawda, dwójka dalej cierpi na losowe crashe i trzeba się bawić w edycje plików config. oraz na własną rękę szukać rozwiązania metodą prób i błędów. Skąd wiem? Bo niedawno ograłem całą kolekcję Bioshock i wywalanie się remastera dwójki co jakiś czas do pulpitu doprowadzało mnie do szału. Dwie pozostałe części = zero problemów. Na forum steam są porady jak pozbyć się crashowania dwójki, jednym pomagają, innym nie. Gra jest do dzisiaj nienaprawiona.
Odnośnie CP2077 mam rozumieć że wersja na ps4 jest już w pełni sprawna?
Z tym naprawionym Cyberpunkiem to popłynęliście. Uruchomcie sobie tę grę, lub obejrzyjcie analizę digital foundry do patcha 1.2, obserwujcie dalsze dropy FPS do nawet 18 :/
Gra nadal nie wróciła do PS store...
Zobaczcie jak działa na xboksie, który dostał specjalną cyberpunkową edycje (one x)
Poza tym zwróćcie uwagę na reakcję giełdy i kursu spółki CDProjekt.
Cały rok będą ją łatać...
Jak to się skończyło? Ponad trzy miesiące po premierze pojawił się patch 1.2, który usunął kilkaset problemów, poprawił optymalizację, zwiększył liczbę samochodów oraz przechodniów na ulicach i tak dalej.
Bardzo cwany artykuł mający na celu wybielenie CP, pokazujący jakieś starsze gry, które po długim czasie wyprowadzono mniej lub bardziej na prostą i zestawienie ich z naszą kupką wstydu Cyberpunkiem 2077. A cytat wyżej to już śmianie się prosto w oczy graczom. "Jak to się skończyło?" Serio? To jest początek i wierzchołek góry lodowej ten patch 1.2. Przed REDami rok łatania. Nic się nie skończyło droga Redakcjo. Napisaliście o tym jakby już wszystko zostało naprawione i gra odzyskała drugie życie po tych 3 miesiącach. A to dalej broken experience.
Warto wspomnieć o grze Pathfinder: Kingmaker, która jest bardzo dobrą grą, ale miała słaby start. Nie można było np. w pewnym momencie pchnąć dalej fabuły z powodu poważnych błędów, np. NPC nie pojawiał się w danej instancji, a nic nie pomagało wczytanie save.
Teraz ta gra prezentuje się świetnie, spodoba się miłośnikom dawnych klasycznych Baldurów.
Naprawa CP2077 to jest kwesta być albo nie być CDP.
Patch 1.2 zrobił spory krok do naprawy i grywalności, brakują jeszcze trzy.
Days gone to tez taki przypadek. Gra wyszla o kilka miesiecy za wczesnie miala duze spadki fps a sama historia tez rozkreca sie powoli. Poczatek nie zachwycil recenzentow a niektorzy pewnie nawet nie przeszli calosci tylko od razu pojechali ze slaba ocena. Skutek jest taki ze dwojki nie bedzie.
"Ponad trzy miesiące po premierze pojawił się patch 1.2, który usunął kilkaset problemów, poprawił optymalizację, zwiększył liczbę samochodów oraz przechodniów na ulicach i tak dalej"
yyyyyyy co?
https://www.youtube.com/watch?v=H8W_9JonUtY&t=7s&ab_channel=Kevduit
Zacznijmy od początku
-Halo najgorsze przez multi? BZDURA! Halo MCC to jeden z najlepszych kolekcji remarsterd 8 generacji .
-Batman arkham Knight może nie moja ulubiona część trylogii ale genialna gra z najlepszym finałem jaki mógł być dla Batmana ale grałem na Konsoli więc nazwanie ,,Najgorszą grą 2015" przez port PC to wielkie niezrozumienie i znak że nikogo nie obchodzi wersja na Konsole która lepiej działa.
-Battlefront 2 dziś to jedna z najlepszych gier ze świata star wars ale skrzynki to był błąd ale nie coś takiego że gra od razu skreślona. Można na Ea mocno krzyczeć za decycje ich ale i tak fajnie że z Battlefrontem 2 jest wszystko dobrze ale mogli by go dłużej rozwijać.
-Battlefield 4 słyszałem że miał techniczne problemy tyle wiem ale BF4 nie jest moją ulubioną odsłoną serii Kampania zła ale bohaterowie w oryginale są spoko i pamiętam ich imiona nawet ale multi jeden z lepszych w serii.
Przepraszam, ale o co chodzi? Gram na Nintendo i zjawisko tu opisywane nie jest mi w ogóle znane. Kupuję grę AAA na premierę i po prostu cieszę się grą. No Errors. Wy tak nie macie? To w jakim świecie żyjecie?
Brakuje tutaj jeszcze RDR2 dla Rockstara. Bo w dzień premiery wersja na PC się w bardzo wielu przypadkach nawet nie uruchamiała. O tyle dobrze, ze dość szybko pociśnięto patche, ale pewien niesmak pozostał i tylko dzięki tej szybkiej reakcji było lepiej niż przy Gacku, ale gdyby nie ona to mieliśmy dużo gorszy stan techniczny niż nawet tam na start.
Pewnie mnie zjecie, ale ja bym dołożył jeszcze AC Unity. Tragiczna optymalizacja i masa gliczy, te problemy nadal mogą występować, ale już nie tak agresywnie. Świetny system parkouru i animacje, dobra walka, rozwój postaci oraz ekwipunek również na plus. Bardzo klimatyczne dlc. Grafika, która zjada większość dzisiejszych gier.
Co do pytania ankietowego to miałem tak z Titanfall 2 - do dzisiaj, po licznych reinstallach nie mogę go odpalić, a EA dalej ma mnie w d###e ;) Teoretycznie mogłem oddać, ale kupiłem w zestawie z BF1 no i trochę szkoda mi było bo ten drugi już zacząłem ogrywać wtedy ;/
Śmierdzi artykułem sponsorowanym przez CDPR...
Chodzi tutaj tylko o wybielenie Cyberpunka. A skoro piszecie w No Man Sky o rozstrzale pomiędzy obietnicami, a stanem faktycznym podczas gdy w Cyberpunku wspominacie tylko o glitchach (sic!) nie wspominając o skurwysyńskim okłamywaniu wszystkich i zupełnie innym produkcie końcowym, to po prostu czuć kwotę jakie otrzymaliście.
Artykuł co najmniej nieobiektywny, zwłaszcza, że temat Cyberpunka jest dalej gorący, a o reszcie już gracze nie pamiętają. Niemniej w żadna firma nie oszukała tak wielowymiarowo graczy jak CDPR. Wszystkie "największe problemy" z tego zestawienia (dotyczące gier singlowych) powinno się umieścić pod CP2077.
Śmieszne, że piszecie tylko o bugach i optymalizacji.
A gdzie się podział Wiedźmin 2 i magiczne kilkadziesiąt megabajtów, których nie dało się ściągnąć i odpalić gry, podczas gdy piraci już dawno grali, bo zdaje się że gra wyciekła kilka dni wcześniej? XD Gra miała działać bodaj od północy, mój kumpel specjalnie wziął sobie urlop, a pierwszy potwierdzony przypadek uruchomienia legalnej gry był chyba koło 11 godziny. Piszę to z pamięci, ale bez problemu można o tym przeczytać, jak ktoś zapomniał o tym, jak CDPR ukarało legalnych nabywców bodaj SecuROM-em.
Innym technicznym bublem był Wiedźmin jedynka (choć bardzo miło wspominam tę grę, ale rok trzeba było czekać na naprawienie czasu ładowania), gdzie przy niektórych ekranach ładowania można było spokojnie iść do toalety i herbatę zaparzyć. A jak ktoś miał 512 MB RAM-u to mógł sobie w międzyczasie czytać Sagę o wiedźminie. XD
Diablo III, No Man's Sky, czy Batman nie były dobrymi grami, były to słabe premiery słabych gier.
To że gry zostały poprawione i są znacznie lepsze teraz to inna sprawa.
No i oczywiście musieliśmy wcisnąć Cyberpunka tutaj, bo jeszcze nie jesteśmy przekonani że to dobra gra.
Czy Diablo 3 jest dobrą grą to sprawa mocno dyskusyjna. Mnie sie udało zagrać w betatestach i dzięki temu nie kupiłem tego na premiere. Widziałem niedawno jak to wygląda, bo myślałem że może jakoś fajnie się chociaż rozwinęło... A gdzie tam. Nie wiem jak w to można grać dłużej nić kilka godzin, no ale gusta są różne.
Star Wars Battlefront II 2017 nie powinno być na liście. To przeciętna gra, a nie dobra.
A porównując do kultowych już gier Star wars wręcz ta gra jest gniotem.
Wystarczy skonfrontować z Star Wars:Dark Forces 1995, Star Wars Jedi Knight: Dark Forces II 1997,
Star Wars Jedi Knight Jedi Outcast 2002, Star Wars Jedi Knight Jedi Academy 2003,
Star Wars:Knights of the Old Republic 2003, Star Wars:Knights of the Old Republic II 2004,
Star Wars: Battlefront 2004, Star Wars: Battlefront II 2005.
Niestety, ale obecne gry ze znaczkiem star wars to prawie gnioty przy nich poza ewentualnie
Star Wars Jedi: Fallen Order 2019, który i tak od większości wymienionych jest mniej ciekawy.
Pierwsze Dark Forces z 1995 jeden z pracowników Obsidian próbuje przenieść na silnik Unreal Engine 4. Prawie gotowy jest pierwszy z czternastu poziomów tej kultowej gry FPS.
Większość z tych gier to nadal krapy a bioszok 2 remaster to nadal zbugowany szit.