Vulkan powinien być w ogóle wykorzystywany w większej ilości gier, bo w Doomie i Wolfie przestawienie się na Vulkan daje mocnego kopa w wydajności.
Wooow te gry na PC? W szoku jestem. Mają wady ale jednak są wyjątkowe więc polecam.
Jak zobaczyłem tego GTX-a 1080 to ryknąłem ze śmiechu xD
Jak dobrze, że nie gram w te gnioty od grafomana Cage`a.
Vulkan to kozackie api, gry dzialajace na nim dostaja mega kopa.
W sumie dopiero teraz wpadłem na to, ze wszystkie exy dzialaja zapewne na API Vulkan
Beyond i HR to gry z poprzedniej generacji, wiec tutaj inna bajka.
Co? Takie same wymagania, co do Heavy Rain i Detroit? Chyba ich tam coś pogrzało. Grałem niedawno w HR na PS4 i sorry ale ta gra się mocno zestarzała( no, oprócz animacji postaci i mimiki twarzy) i nie stoi nawet koło dzisiejszych gier AAA. Poza tym, to cały czas krótki interaktywny film i to 12GB połączone z GTX1080 to żart.
Gtx 1080 i 12gb ram? Wow! Widać, ze studio nie ma doświadczenia w tworzeniu gier na rynek pc i boję się, że nawet na tym 1080 gra może się zacinać
Przecież te wymagania nie pojawiły się teraz, były od samego początku podane...
W sumie to już mogli by ujawnić, że to będzie nie port, tylko wypuszczenie oryginału na emulatorze i zgarnięcie za to kasy...
Zalecane wymagania są zawsze podawane "na wyrost".Nie wiem po co się im w ogóle przyglądać.
Wymaganiami to może się przejmować ktoś, kto ma faktycznie słabszy sprzęt - reszta powinna 'spać spokojnie'
Ja mam stary GTX 760, 16 GB RAM, AMD FX 6300 i rzadko odwiedzam takie tematy odnośnie tego co jakie ma wymagania.
NA podawany model procesora w ogóle nie zwracam uwagi - ma najmniejsze znaczenie.Wymagania co do pamieci RAM można obniżyć śmiało o połowę - czyli jak podają 16 GB to śmiało starczy 8 GB.Tak samo z kartą graficzną.
Mogę się założyć że np. HEAVY RAIN pójdzie u mnie bez żadnych problemów praktycznie na maksa ustawieniach.
Tak naprawdę jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz jak u Ciebie dana gra chodzi na danych ustawieniach, a jak masz ją kupić to i tak kupisz.
Według mnie artykuł bez sensu gdzie podaje się wymagania do gier które są w planach wydawniczych i możemy dobrze jeszcze czekać na nie z rok.
Nie wiem o co robicie taką burzę. Pewnie sprawdzili gry tylko na takich konfiguracjach i podają je tylko dlatego, aby później nie było że nie działa. Jeśli optymalizacja nie będzie skopana, to pewnie ruszy to nawet na GeForce 210 na najniższych. Half-Life 2 czy Morrowind też miały wyższe minimalne, a obydwa chodziły przyzwoicie na Riva TNT2 32mb.
jenda rzecz mnie ciekawi, czy będzie wparcie dla pada od xboxa?
Z grafiką i pamięcią to polecieli po bandzie przy Heavy Rain grze z 2010 nawet, jeśli będzie to z prawdziwego zdarzenia remaster.
Jedynym remasterem, który bardzo mocno podnosi wymagania sprzętowe jest Modern Warfare Remastered, ale tam rzeczywiście wygląd mocno poprawili. Wątpię, by przy Heavy Rain mocno podrasowali wygląd.
W nowszych grach często mamy sytuację, że do rozdziałek 1080p starcza 8gb ram, gdy do 4K i niekiedy 1440p już w tych samych grach jest zapotrzebowanie na więcej 12gb lub 16 gb ramu.
Ale GTX 1080 do Heavy Rain 2010 nawet w 4K brzmi jak żart.
Sądzę, że okaże się, że rekomendowane podzespoły są przesadzone.
Ujawniono wymagania sprzętowe? Przecież te wymagania były pokazane zaraz przy informacji, że te gry pojawią się na PC.
Patrząc na zalecane to może i dobrze, że tylko u Epica. 12GB i GTX 1080 za QTE to przesada.
Heavy Rain i 1080 Ti :) Przecież gra z taką oprawą graficzną, powinna chodzić w maksymalnych detalach na kilkunastoletnich kartach graficznych.
Widzę że portowanie odbywa się na jedno kopyto, mogę się na bank założyć, że użyli do tego jakiegoś narzędzia a żaden programista nawet nie zajrzał do kodu.
Musiałbym na głowę upaść, aby kupić jakąkolwiek grę od takich partaczy.
Mieli chyba jedną maszynę w studiu. Pewnie 8GB ram było na styk, to dali 12 do zalecanych :D
ale jaja to nie jest żart? ,że wyjdzie na pc,czyżby sony zaczęło kopiować microsoft.Exy konsolowe na pc.To poproszę jeszcze:uncharted i days gone.
Ciekawe czy pudełko zmienią.
@up. Sony nic nie zaczelo. Quantic nie jest studiem Sony. Skonczyla sie wspolpraca to przysedl Epic z $$ to i porty beda
Heavy Rain powinien śmigać na i3 i GTX460 - nie róbcie ściemy ludziom i wody z mózgu. Grałem i przeszedłem na PS4 - tam nie ma nic co wymaga jakiejkolwiek mocy.
Jak pisałem pare miesiecy temu ze mocne pascale niebawem beda do 1080p to sie smiano :)
Nastepna w kolejce do 1080p to RTX 2070
Bardziej mnie interesuje czy wypuszczą też te gry na xboxie. Co prawda ograłem je już kiedyś na Playstation, ale chętnie bym sobie je jeszcze raz odświeżył, a więcej teraz gram na xie właśnie.
1 kwietnia wcześniej w tym roku? Przecież HR powinno działać na... ech, szkoda słów. Epic z Quantic robi robotę. Takie exclusive'y to ja rozumiem!
Myślę, że takie gry-filmy to dobra opcja dla osób niepełnosprawnych bo sterowanie jest bardzo szczątkowe. Wychyl gałkę w lewo, wciśnij kwadrat raz na kilka minut.
Wiadomo, samograje. Nie wroze wydawcom na pc kokosow.
GTX 1080 i 12 GB ramu dla Heavy Rain ayyy lmao
Ta gra się paskudnie zestarzala. Widzę, że to będą porty na szybko bez optymalizacji.
Nawet, jakby w minimalnych było 2080, cieszcie się, że takie perełki wychodzą na peceta.
To karta sprzed 3 lat. Nie przesadzajcie ;)
Żartem to jest mówienie o trzyletniej karcie jako mocna. A drugim żartem jest pominięcie napisania wymagań Beyond Two Souls.