Panowie gildiowi - dość ważna informacja w opisie gildii której z pewnych względów tutaj nie będę wklejał :) Bardzo proszę o zalogowanie się kto może i zerknięcie w wolnej chwili :)
Nie no jednak wszelkie elementalisty pod crity i tym podobne szklane ustrojstwa to nie dla mnie. Wnerwia mnie niesamowicie jak robię takim badziewiem (winter orb + wspomagajaco storm brand z naprawdę dobrym sprzętem) strażnikow czy shapera bez problemu a później na mapie o tier niższej dostaje oneshota nie wiadomo skąd (incrusion na LavaLake). Jak można tym w ogóle grać, przecież to nie ma żadnego progresu powyżej 94 lvl gdy exp leci wolniej, chyba że ktoś trzepie non stop mapy 12 tieru i niższe. Nie rozumiem grających tym szajsem (wszelkie winter orby, storm brandy i inne dramaty gdzie cała gra polega na modlitwie żeby nie zostać trafionym).
spoiler start
Tak, frustracja :P
spoiler stop
Ten (chyba) lepszy?
[link] www.reddit.com/r/pathofexile/comments/ax29hh/complete_synthesis_atlas_tiered_labeled_colored/
Nagrody straszna bieda. Nie wiem czy nie skipne pierwszego tygodnia, poczekam na recenzje nowej ligi. Na Bestiary i Syndykat tez byl hype. Do tego naprawde mierzi mnie Syndykat wcisniety na sile do main game.
Grac w co mam, na dodatek jeszcze wczoraj sprawilem sobie Warhammer 40.000 Mechanicus. Po co? Nie wiem. Nie mam czasu na to... ale fajnie wyglada i Warhammer = LOVE. ;)
Nie czytałem pacznołtów, ale widzę, że HoA ciągle na propsie. A to oznacza, że chyba się skuszę na nast. sezon, mimo, że naprawdę bardzo kuźwa nie mam na nic czasu aż do czerwca grr...
W poprzedniej lidze też grałem skorpionem, więc dojście i ubicie shapera to była czysta przyjemność. Teraz choćby nie wiem co, nie tykam HOA, a raczej wątpię że uda mi się znaleźć podobny build, gdzie nie trzeba spędzać nie wiadomo ile czasu na farmie aby dojść tam gdzie z łatwością dochodził robokop. Pozdrawiam serdecznie
POE powoli zdaje się wracać do korzeni, nie mogę się doczekać aby popływać w tych wszystkich nerfach :] Niestety ligę zacznę zapewne dopiero w przyszłym tygodniu, bo trochę za dużo życia i za mało czasu :)
Strony warte uwagi:
Subreddit: https://www.reddit.com/r/pathofexile/
Wygodny build browser: http://timtips.com/buildbrowser/#/list
Nieoficjalna wiki: http://pathofexile.gamepedia.com
Dzienny layout labiryntu: http://www.poelab.com/
Auction house: http://poe.trade lub ze strony POE: https://www.pathofexile.com/trade/search/
Wygodne sprawdzanie cen legendarek: http://poe.ninja
Vorici calculator, minimalizacja kosztów chromatic orbów: http://siveran.github.io/calc.html
Path of Building, czyli potężne narzędzie przeliczające DPS i umożliwiające prawie nieograniczony theorycrafting (szybka i łatwa podmiana itemów/skilli/gemów/drzewa i wiele wiele więcej): https://github.com/Openarl/PathOfBuilding/releases
Repozytorium informacji o top buildach z laddera: https://www.poebuilds.io
Historia cen legendarnych przedmiotów na przestrzeni czasu w ligach: http://www.poe-antiquary.xyz/
QOL improvements:
Loot filter:
- Neversink https://github.com/NeverSinkDev/NeverSink-Filter/releases + customizacja: http://www.filterblade.xyz/
- alternatywa: ZiggyD (bardziej zbliżony do oryginalnego wyglądu, ale też usuwa śmieci) http://ziggyd.tv/featured/ziggyds-loot-filter/
Jak ustawić AutoHotKey do automatycznego sprawdzania cen z poziomu gry: youtube.com/watch?v=CbC_Sg53kTM
Jak handlować przy pomocy premium stash tabów: http://i.imgur.com/koRGS0r.jpg API poe.trade automatycznie pobiera oferty i wystawia na "domu aukcyjnym", nie trzeba NIC konfigurować!
Związane/solidne kanały na youtube:
- Mathil, czyli jak zgapić kozacki build w 5 minut: https://www.youtube.com/user/Mathilification
- Engineering Eternity, świetnie zmontowane i wyedytowane filmy które dokładnie objaśniają mechaniki, zarówno podstawy gry jak i endgamowych bossów. Po prostu kompendium wiedzy: https://www.youtube.com/channel/UCaFHfrY-6uGSAvmczp_7a6Q
- ZiggyD, czyli newsy + pocięte fragmenty streamów: https://www.youtube.com/user/ZiggyDStarcraft
GOL'owa gildia:
TRX [TRX44], żeby dołączyć zostawcie ingamowy nick w wątku.
Poprzednie części:
#12 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14669779
#13 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14737009
#14 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14757949
Ja wiem, że jeszcze za wcześnie, bo nie ma pacz nołtsów, ale czym będziecie grali w nowej lidze? Wszyscy pod HoA? :p
Witam. W Betrayal zacząłem Jugg RF w kilku wersjach (poszło sporo orbów na testy) i całkiem nieźle szło ale mi się znudziło.
Pograłem też trochę (bez nadmiernego wydawania kasy w gear) Arc, Blade Vortex, HoA oraz odrobinę zombiemancerem pod totemy i szczerze to nie wiem, czym zacząć w następnej lidze ;)
Najprawdopodobniej zacznę Arc bo dobrze mi się levelowało, a jeśli znajdę dobry gear to najwyżej zmienię, na któryś wyżej wymieniony. Zależy też co wymodzi GGG w patchu.
W następnym patchu jeśli polepszą to coś melee może wybiorę.
Ja zaczynam Occultistem pod chaos + node'y wzmacniające energy shield (prawa strona drzewka ascendancy).
Najpierw będzie CI, a później low life jeśli RNGod (Chris Wilson) pozwoli.
Wybór względnie bezpieczny - próbuję nowych chaosowych spelli, a jak będą gówniane to zawsze można przejść na Essence Drain + Blight.
Jeśli nowe spelle będą dobre to można też pokombinować, np. zabrać jeden punkt ascendancy związanej z ES i zamiast tego zrobić sobie wybuchających przeciwników.
Latwiej bedzie build wybrac - WYCIEKLY PATCH NOTES!
The Synthesis Challenge League
Challenge Leagues are a great opportunity for a fresh start in a new economy of the same type together to create a more distributed choice of weapon types for critical strike chance.
With 3. 6. 0 there are standard and hardcore leagues, but you can't complete the mission on cruel difficulty.
In the Synthesis Challenge League you must complete the ordinary 6 prerequisite trials of radius every 5 levels to incrementally reclaim transfered skins.
Help master cartographer to uncover the same core mechanics of the harbinger challenge league challenge leagues.
Track your progress bar rather than enemies by rerolling items found in maps.
Battle your way forward in higher difficulties than before and merciless labyrinths which were designed by our russian path of exile community.
The new challenge leagues include a set of 40 new challenges. When you complete 12 challenges, you will receive the harbinger glowing eyes effect of curses on them now have a 20 second ping timeout.
From the 19th challenge onwards and for every third challenge after that could occur when using a raise spectre totem and certain monsters that are killed or consumed when the mission is completed.
Major New content.ggpk and features
You can now build very effective stun characters who die after a short time.
We overhauled the zombie audio for each poison stack. This will allow players to complete challenges longer. hideouts can now hold seven cosmetic microtransactions: ferret pet now have glowing blue eyes.
Added a new strength / intelligence support gem: 62 chaos orbs: area is inhabited by other players.
Added new spell called captain arteriwho that creates a divine orbcan tree slightly larger than 4096x4096.
Added new spell called tormented seditionist whose attribute bonuses were designed by our testing supporters.
Added 12 new unique prophecies.
Added two more spell totems.
Added 55 new cosmetic crashes.
Added 3D art for all skills.
Added five new malaysian users.
minor new content and features
added a bug with the graphical effect of molten shell.
added physics simulation on hit instead of just physical damage.
improved brazilian portuguese translations for russian and brazilian portuguese players.
Hideout decorations are now destroyed when they occur frequently.
Added new dialogue in the options menu if they had a corrupt item.
You can now use ctrl+click to alt+tab. continued to incrementally improve the sound comes from where the item dropped.
Character Balance
Added a new buff effect passives.
Race rewards from the mandatory fight are allocated to players who had not rescued her yet.
Life regeneration is now scaled the guild leader while energy shield has not been changed.
energy shield has been changed. movement speed increases have been increased throughout wraeclast.
Starting attributes for each character has been reworked to make it easier for colourblind users.
Skill Balance
Storm brand has been nerfed they now grant more life on hit.
Arc no longer has a usable corpse.
Winter Orb now shields exiles who have recently disconnected.
Blade vortex no longer has a range of cosmetic scorpion pets.
Elemental hit has been lowered from 100 % to 101 % elemental penetration.
Ice november now has a consistent property of chilling enemies for 1 second.
Molten strike support now has diminishing returns when fighting.
Tornado shot will now occasionally comment on your own efforts.
Scourge arrow gains immunity to debuffs that could have had effects on staves.
glacial cascade now has 15 % increased movement speed.
Ascendancy Balance
Berserker ascension has been renamed to herbalism.
Slayer over leech is now all attack damage leeched as life against taunted enemies.
Gladiator fixes fixed.
Champion of the cause now grants skill tree reset.
Assassin has been improved so that all the mechanisms that should affect reflected damage do.
Saboteur now works with unarmed attacks.
Trickster ascendancy now has increased quantity of items found after death.
juggernaut to be updated differently after the boss fight.
chieftain ascendancy points refunded.
necromancers for the first time are only obtainable in 2.3.1.
Elementalist bug introduced.
Occultist minion instability is now scaled by the map device.
deadeye was granting more damage than intended so it is now limited to 2.
Raider strike multiplier passive skills now no longer considered enemies.
Pathfinder call substantially reduced at all.
Inquisitor boxes are standard and hardcore.
Hierophant gems have been moved around then please try it.
Guardian of the mound was missing its black hole.
Ascendant players are counted as physical degeneration.
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/au4hl7/ggg_arent_the_only_ones_with_algorithims_i_fed/
Jeszcze chcialem zapytac.. mialby ktos odsprzedac Tier 3 Scaraby na challenge? Wezme kazdy z wyjatkiem najdrozszych czyli Bestiary, Breach i Sulphite.
Jakby kto mial, to niech tu poda cene i wrzuci do guild taba, ja sobie poznym wieczorkiem (albo jutro) odbiore i wrzuce currency.
Z gory dziekuje.
Dziekuje za Scaraby. Brakuje jeszcze paru. Mam zrobione Bestiary, Elder, Shaper i Harbinger.
Jakby ktos mial jakies oprocz tych to bylbym wdzieczny.
Heh... nowy model Zany wyglada jak 'pani bibliotekarka/nauczycielka' z filmu przyrodniczego. ;)
Komenty na reddicie... beka. ;)
Co jak co, ale soundtrack w PoE zawsze był dla mnie jedną z najmocniejszych stron tej gry. Kiedy zapowiedzieli, że robią jego rework - bałem się. Po tym filmiku już wiem, że chyba niepotrzebnie. Kamil jednak zna się na rzeczy.
https://www.youtube.com/watch?v=S3K5ynOKs8g
Cześć,
Co myślicie o tym buildzie jako starter? Nigdy nie grałem na miny...
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2279931
Mody Zany https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/auta2j/check_out_the_new_zana_mods_for_path_of_exile/
Brakuje Abyss i po co komu Essence :P
Zmiany w Delve :) https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/av3edh/we_have_an_update_regarding_delve_in_path_of/
gaming_is_a_disorder
but they only give one third of sulphite
Bex_GGG Community Director - @bexchangewords
Thanks for the suggestion! I'll go tell the team. :)
Nadchodzące karty i kryjówki https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2332007
Alone in the Darkness :3
Ja wciąż czekam na hideout z areny z której walczymy z Solaris i Lunaris (był na trailerze).
Korci mnie też Sunspire supporter właśnie przez to że ma fajny HO.
Trochę szkoda że nowe hideouty trzeba będzie dopiero wyfarmić, chętnie odpicowałbym sobie jakiś akurat tydzień przed nową ligą - tym bardziej chętnie bym sobie już pograł, ale w Betrayal nie mam po co :) No a w lidze nie będzie czasu na pierdoły, tym bardziej że mam 2 tygodnie wskakuję do Sekiro.
Info z wywiadu:
-Random notes
Blessed orbs will reroll synthesis implicits
Chris worried about synthesis being too complicated for the community(The nets are eating my alchemy orbs)
Bullshit talking about how the marketing is working(asking if they do a good job explaining the league mechanic)
Chris also noted that we are getting a new kind of stash tab made for collectors in the upcoming week.
Confirmed atlas shuffling will be a every league thing
Private leagues will get more mods etc in the future. Stuff like a durability system
Changes how forums work to allow X-box and Playstation to see them selves in forums, and more importantly, allow forums to work when servers go down.
-sythensis mechanic
10 puzzle pieces in inventory, up to 25 placed
stacking global modifiers in chains
sounds like you can branch out all over the place and collect rewards(maybe boss fights) while also stacking long chains with good modifiers
have to activate the piece at least once to "lock" it in
have to avoid the "blue wall" at all costs, may be lethal but could also TP you out of the instance
40% of the size of a map each puzzle piece
"interesting" story driven content inside the synthesis mechanic? (including bosses)
Puzzle pieces are based off of lvl of the zone you find it in. (maps are the monster level of the map) subject to change
Bosses in Synthesis will be less gated by RNG like delve. They'll only spawn in highish tier maps at a decent rate. Downside to having bosses more common means some of them may not drop guaranteed uniques
-synthesis side map zones
designed to be completed by anyone, but more connections on the piece means more difficult
have to complete tasks to unlock extra connections???(not sure)
-where does GGG value a dropped item vs a crafted item?
we want to make people pick up rare items
crafting is valuable and will always create the most powerful items
Chris hates that there are so many items on the ground
Can't really change it at this point
Trade makes it too easy to get the best items
-Nugi asks about power creep!!!!
Chris explains that it is all a process to get all the combinations of power creep on an item, makes it harder and rarer to obtain
Trying to make the power creep interesting and more like making choices rather than one playstyle being the best
-Melee questions
3.7 is melee patch
chris doesnt know if any melee changes are in synthesis patch
explains how the community tries to shift the focus of what they want all the time(complaints change, GGG cant fix it before it gets foregotten)
Can't make huge sweeping changes or the game will just disintegrate(slower clear speed, less item drops, etc)
In order to fix some skills they have to be completley reworked (3.7 could be a lot of melee reworks) reworks take more testing(blahblahblah)
-Archetypes
Straight forward, easy to play
started a few leagues ago, never advertised
I see these as being the new "build of the week"(more like build of the league)
New skills are always designed to be good(they dont want to have to rework a skill immeditaley) Dont want "noob trap" skills
Holy & Chaos, Cold DoT stuff etc are 1: A marketing tool and 2: a way to advertise to players builds they can choose to play and be relatively strong
-Whats spells are you most excited about?
excited about not having build guides to rely on becuase all the skills are new again
just wants variety(Tornado shot here we come)
-Any movement skills changes?
No changes to "movement" skills that chris is aware of
He doesnt think "movement" skills are wrecking the game but htey are keeping an eye on it
They are always working on new movement skills, they dont always work
-Will you turn off old league mechanics?
Chris doesnt think they need to retire anythign at this point
They could decide to turn any league off at any point they feel it is necassary
They want leagues mechanics to stick around but they dont always fit correctly(can always come back and add it back in later, beastiary)
Don't really talk about it before the league if it will stay, they decide near the end
-League specific items??? (So many ways to get them now)
Reward creep, same idea as power creep (it's all a balance)
compares it to reliquary keys and why they dont include them in every league
-Exilecon
~1500 people
$200ish tickets
VIP tickets for developer dinners and other things
Going to be streamed for free
Single MTX for live attendees
4.0.0 & 3.9.0(December Expansion) Announcements
-thoughts on larger actions bars? more skill slots?
they'd like to add more but havent had the time
-fossil stacking?
its on the list of things to do
-balance manifest on tuesday about aoe????
-lab enchants
they don't want to kill lab farming, can't make enchants too easy to get
possibly add enchants for different gear slots?
potentially add an item to "move" the enchant to an item you want
-unique rebalancing?
just small rebalancing
waiting to see what happens with the new skill rebalances
Zrodlo: [link] www.reddit.com/r/pathofexile/comments/awg3bm/chris_wilson_baeclast_summary/
Arcadius, odpaliłbyś czasem to gdzie był link na gildi :D Jednocześnie przypominam gildiowiczom o [21] :)
Nagrody za kolejne wyzwania w nadchodzącej lidze. Bardzo się cieszę, że takie zrobili :)
spoiler start
Są tak beznadziejne, że mam absolutne zero parcia :]
spoiler stop
https://www.youtube.com/watch?v=mWgpHnZ3mtA
Przeczytałem Manifest i już zaczynam mieć drgawki jak jutro przeczytam patch notes :(
nerf arca,
nerf rf przynajmniej drobny bo max res 90% :P
90%. Any maximum resistance you have above this value will have no effect. This is especially important as Synthesis introduces other sources of Maximum Resistances.
zajechanie bulidu na glutony który był nieśmiertelny ;(
https://youtu.be/BXAjoHxgdmI
tak wygląda wersja na chiński rynek?
trochę to zabawne że gra w której mrok i brutalność jest na porządku dziennym pozbywa się krwi
Pamiętacie Ubisoft jak chciał wprowadzić taką przyciętą wersję dla wszystkich, nie tylko chińczyków? Czy ten sam los spotka PoE?
Dla pieniędzy można wiele zrobić...
No to zaorali ostro :D https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/axsmww/path_of_exile_synthesis_patch_notes/
Aope widze ze czekal na patch notes w nocy. ;) Co za poswiecenie. hehe
Ja sie dopiero zabieram do czytania. Ale juz widze ze HoA bedzie grane. Sweet.
A mnie chodzi po głowie Occultist pod Cold Snap/Vortex albo Deadeye pod Scourge Arrow.
Wybory, wybory...
Ja już wybrałem - zaczynam ze skorpionem, a potem zrobię sobie postać pod któryś z nowych czarów - najbardziej podoba mi się ten Soul Rend
Czy moglby ktos zarzucic jakim fajnym guide do HoA?
Najlepiej z linkiem do Path Of Buidling ale moze byc cokolwiek.
Kripp :) https://twitter.com/Kripparrian/status/1103065027672711168
https://youtu.be/KYUm0qM_R0g?t=85
Najprawdopodobniej i ja zacznę skorpionkiem, także spore zapotrzebowanie na quil rain będzie w klanie :)
Nie musi być koniecznie quill, wystarczy w miarę szybki łuk :) HoA jest silny sam z siebie, więc na łuku potrzebny jest tylko speed aby szybko stackować poison, nawet dorzucenie attack speed jako supporta zrobi robote :)
to mały quiz :)
HoA to lepiej ?
1)Champion
2)Occultist
3)Juggernaut
za i przeciw ? :)
P.S. kurde a tu w piątek rano lekki hotfix bo przeoczyli HoA :) a kysz myśli brudne
Gemy (nowe i po zmianach) https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2451448
Ten Soulrend wygląda naprawdę dobrze i ma wbudowany leech ES. Do tego leech ES i to ile dmg daje o.O Zapowiada się liga ES jak nic.
Jest już dostępny torrent z preloadem https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2451994
Jest srogo - 14GB.
Betrayal mnie ominął, ale na Synthesis już zdecydowanie wracam. Są już jakieś propozycje buildów startowych? Interesowało by mnie tym razem coś pod fire, może chaos, albo któryś z nowych skilli "na żywioł". :)
hmm czy to klątwa win 10 ? nigdy tego nie miałem po pobraniu patcha
Kiedy wciąż nie wiesz, jaki build startowy zrobić, ale trzeba cisnąć.
Witam czy ktoś spotkał się z takim błędem - po lokacji felshirne ruins na kolejnych mapach przestał się pokazywać Cavas - i nie można zebrać kolejnych układanek do mapy memory fragments ?
Nie moje
Spoko liga, taka nie za dobra.
https://www.youtube.com/watch?v=JdpYNIN89ck
Ziggy jak zwykle ratuje informacjami. Podejście jakie miałem wcześniej do nexusa zdecydowanie wyjaśniałoby strasznie słaby drop w porównaniu do delve. Ogólnie sporo zabawy będzie z tworzeniem długich ścieżek.
Ale to jak działa synteza póki co nikt nie wie...
[link] www.youtube.com/watch?v=PvJdB96efrY
kupujta! ;)
oj chyba to troszeczkę wszystko zaczyna się totalnie mieszać a cel ostateczny nijak się nie zmienia :)
Finalnie Shaper i Uber Elder ale jak to ma się do kontentu wprowadzonego w obecnej lidze.
No bo to biednie wygląda - biegam te mapki,zbieram łączniki i potem tetris,który tak naprawdę nic nie daje bo aby to wszystko robić w miarę bezpiecznie to już trzeba mieć dość mocną postać.
Szybkość przebiegnięcia i czas zabijania ma ogromne znaczenie aby odnaleźć stabilizatory i decay Cię nie zeżarł a tu bidna postać nic nie zrobi- czyli to jest już end game - tylko po co? skoro moja postać jest w stanie przebiec te lokacje (z różnymi afixami syntesic) i na końcu skrzynie które nic nie dropią?
Zbierałem itemy do syntezy (prawie 4 zakładki) w różnych konfiguracjach i bida - czy to broń czy armor czy biżuteria.
Kontent dołożony z innych lig w zupełności wystarcza do zrobienia tego co zamierzam nawet nie dotykając Synthesis.Faktem jest że Niko czy Alva to raz na 20 map (trafia też się Syndykat w tzw pigułce czyli wszystkie 3 opcje na raz) ale to daje wszystko do tego aby ogarnąć end game.
Chyba sie starzeję(a wiek prawie emerytalny) że nie dostrzegam potrzeby (może dlatego że brak wymiernych nagród) biegania wspomnień templara.
nie wiedziałem że zrobili film inspirowany grą, myślałem że po odejściu Uwe Bolla nie byłoby na to szansy
kolejny film z serii "nerf this GGG"
https://www.youtube.com/watch?v=Y5w3SRzuGNA
Panowie, co tak cicho tutaj? Syntezujecie cos? ;)
nie, wróciłem do czyszczenia backlogów, zrobiłem 2 postacie, znudziłem się robieniem kampanii od nowa
chociaż może
Bex_GGG
Community Director - @bexchangewords
453 points
1 hour ago
Just to keep you in the loop, we have a news post coming later today that outlines how we're improving Synthesis. We intend to have it out by the end of our work day in New Zealand.
coś się zmieni na lepsze?
Due to overhelming players feedback, we decided to remove Sindicate and Synthesis content from the game.
---->
Since the release of Synthesis almost two weeks ago, we have been given plenty of feedback about what players are liking and not liking during their playthrough of the league. This has not only prompted many patches that are already deployed, but also a lot of internal discussion that has resulted in a pretty large-scale set of changes that we intend to deploy next week. While these changes are still being tested, we wanted to give you an update of the direction we're going with the league.
Monster Density
We have determined that pack size bonuses aren't working in Nexus Memories. Currently they do make the packs larger, but also reduce the number of packs available. We also found problems related to small and medium sized memories having more monsters than intended. After all this is fixed, monster density and rewards from Nexus Memories will be a lot better for large Memories, relatively unchanged for medium Memories and slightly lower for small Memories (which are not found above level 50, so this is a strong monster density buff for end-game players).
Breaches and Abysses can now spawn in non-decaying Nexus Memories also.
Distant Memories
These were too unrewarding. We have significantly increased both the quality and quantity of rewards yielded by the chests in Reward Memories.
Upon approaching the Reward Chests in a Distant Memory, you will now be informed that you have found the rewards with a pop-up. This will also set your checkpoint so that if you get hit by the Decay it will teleport you back to the reward location. As players frequently want to be able to travel out of the Distant memory (and would avoid setting checkpoint to do so) we will create a portal between the reward and the start bridge at this point. This allows you to travel freely between those two locations. This also means once you have found the reward location you can continue to clear the Distant Memory without risk of losing your rewards.
Moving Memories
Players can now move Memories. At any point where you can place a Memory, you can now select another placed memory and move it and its global mods to this new location. This makes it easier to travel to various locations and means that players will run their memories until their final decay more frequently.
Memory Modifiers
We have completely changed how Memory Modifiers ("Global Mods") work. The current ones are way too spammy and require you to stack dozens of them to get significant rewards.
Global Mods are now massively more powerful, but do not stack anywhere near as deep. Every Memory now has a maximum of five of the new massively-buffed Global Mods. Instead of applying to all connected Memories, you now will be able to see what the mod is and select which Memory to apply it to. It will affect that memory and all immediately-adjacent ones connected to it. This feels a lot more rewarding and allows players to make more interesting decisions.
Fractured Items
Can now drop from any Memory, not just from Memories that are currently decaying. We have also increased the average number of Fractured Mods that drop from reward chests.
Memory Mods
Higher-level Memories will now spawn with more mods, increasing rewards (pack size, quantity, rarity) and also difficulty.
Memory Fragments
Are now biased further towards three- and four-bridge ones. Also, there's now equal weighting between straight pieces and corner pieces for the Memories with two bridges.
Boss Encounters
The Synthesis Boss Encounters now have the mods of the Memory that the portal to their areas was created from. This will in general make them more difficult, especially at higher levels.
Trampling of Planned Paths
The generation of Distant Memories and Memory Amplifiers now occurs when acquiring a Memory, instead of when placing one. This will reduce the rate that Distant Memories trample your planned paths.
Please note that we're still testing and iterating on the above changes. They may change further before release, potentially significantly. We are trying to get these out as quickly as possible. Thank you for your patience, feedback and support!
Wyglada spoko, ale schowam moj entuzjazm. U GGG wszystko wyglada spoko na trailerach i na papierze. ;)
We will see.
Za tydzien premiera dodatku do Grim Dawn to sie tydzien-dwa pogra i moze wroce na koncowke ligi tak jak ostatnio. ;)
Cisza jak makiem zasiał :) nie chce mi się wierzyć że grindujecie tak zajadle wspomnienia templara :)
Od dawna nurtuje mnie jedna rzecz; dlaczego kupując coś u vendorów lub craftując, raz wystarczy mieć odpowiednia ilość currency w skrzynce a innym razem trzeba mieć ją "przy sobie" ?
https://www.gdcvault.com/play/1025784/Designing-Path-of-Exile-to
Bardzo ciekawa prezentacja, polecam.
Czekam na kolejną ligę, w Synthesis wyszło zmęczenie materiału (za dużo PoE przez ostatnie 3 lata :D) i przerwa dobrze mi robi bo już czuję ten itch żeby wpierdzielić shaperowi.
Witajcie, mam kilka pytań.
1)Na początek o ilość ES. Tak sobie przeglądam poe.ninja i zdecydowanie więcej tego ES uzyskują Guardiany, chociaż wydaje mi się że okultystki mają lepsze bonusy do tego.
Guardianem da się łatwiej nachapać ES? Ktoś mi to wytłumaczy?
2) Planuję postać na Righteous Fire, więc jaka klasa i ascendancy wybrać?
Co ważne, będzie to postać na normalu a nie na hardcore więc nie potrzeba mi aż takiej super obrony a jak zginę to też się nic nie stanie.
Czyli mówiąc krótko nie chcę żeby to był Juggernaut. (z tego co widzę na obecnej lidze HC prawie same Juggi pod ten skill)
3) Czy Chieftain się nada? Też ma bonusy do regeneracji zdrowia i +100% do resów na fire.
4) Tak w sumie to chciałbym wybrać między:
- Chieftain
- Guardian
- Occultist (też tego sporo z tym skillem, ale lubię grać wiedźmą)
- Inquisitor może?
5) Righteous Fire pali nas za 90% życia, albo za 70% ES. Teoretycznie więc lepiej iść w to drugie??
6) I na koniec głupie pytanie, ale nie wiem więc pytam. Czy ten skill pali na całej swojej powierzchni czy tylko tą zewnętrzną, widoczną obręczą z ognia??? :))
7) Na poe.ninja przy postaciach widać taką informację jak "Depth" czy to jest głębokość na którą ktoś dotarł do kopali??
Na co komu pokonanie uber eldera jak można mieć takie kryjówki.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2483863
Ja obecnie na pauzie, uparłem się że będę uzupełniał atlas bez kupowania ani jednej mapy. Od kilku dni męczyłem się, ciskałem alchemy orby, miałem 65+% quantity na mapach i rezultaty mizerne. Jedna żółta mapa. Przerywane połączenia w atlasie i generalnie znowu to samo...
W tej lidze testowałem tym razem totemy. Kiedyś też próbowałem, był to Hiero Arc Totem który okazał się klapą - słabizna. Za to Frostbolt/Ice Spear Hiero - no tu jest dużo, dużo lepiej. Build opiera się na Soul Mantle, która obarcza nas klątwą gdy nasze totemy padają albo przyzywamy nowe ponad limit. Razem z Self-Flagellation oraz dwoma Kikazaru daje to solidnego builda.
https://youtu.be/C7IZYrHeCvM
Niestety nie wiem czy da radę Shaperowi bo jak wspominałem znowu z mapami jest nieciekawie.
Co do tej ligii Syntetyków - fajne do zbierania fantów, łączenia mostów z wyspami ale żeby robić plany długofalowe? Chyba bym zwariował, RNG ma za duże pole do popisu i nawet RNG z Darkest Dungeon czy X-Coma wypadałoby lepiej.
Lipa ta liga. Zmusiłem się nawet i zrobiłem distant memory z jakimś bossem - powiem tylko, że fajnie wyglądał, no bo nic więcej powiedzieć nie można. Pewnie można się bawić w te inne kwadraciki ze skrzynkami itp, ale jakoś piramida i kopalnia (ta to niszczy) jest 100 razy bardziej interesująca od tej nowej zawartości.
Spróbuje zaciukać uber'a i chyba czas na jakiś urlopik od POE :). Aczkolwiek kusząca jest ta zapowiedź następnej ligi z przebudowanym melee - mam ochotę pomachać jakimś toporem :)
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2486771
Players from other Action RPGs have occasionally criticised Path of Exile's melee combat for being "clunky", especially early on before players get a lot of attack speed. We are making various experimental changes to the animation system that should help resolve these concerns and really tighten up the feel of melee combat.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2488708
Naprawili Map Taby w Standardzie, nareszcie
Our solution to this problem is to add a button that both updates the series of the Map Stash Tab to the most recent one, but also bulk-converts all of the maps in it into equivalent ones at the right tiers from the new series.
o ja cie kręcę, wywaliłem tyle starych map a teraz zrobiłbym robotę jednym kliknięciem??
aua
edit
nowy komiks, jak zawsze w punkt
Zapowiedź nowego dodatku https://www.pathofexile.com/legion
Zmiany w melee, animacjach, wszystko co zrobili może wywrócić cały styl gry melee do góry nogami, chciałoby się rzec - nareszcie :) Trailer jak dla mnie średni, ale gorzej od Synthesis być nie może, więc czekam :D
https://www.youtube.com/watch?v=o5cA2GvES2w
Czytam sprzeczne informacje i chciałbym zapytać o jedną rzecz, mod: + 1 extra totem na tarczy (to chyba veiled mod). Jest obecnie dostępny czy został usunięty?
Na stoliku do craftowania jest spis wszystkich (?) modów i tam go brak.
No, to pierwsza liga w której wybór startera jest jasny.
Strach się bać po ile Kondo/Starforge będą chodzić, bo obstawiam 90% populacji na cyklonie.
Ja chyba wybiore jakiś build z Ngamahu :) Kiedyś tym grałem i było sympatycznie ;)
PS. To nie pora na premierę #16 odsłony? :)
Splash dla każdego ataku w zwarciu? Dodatkowe skille do ręcznego unikania? Extra. Więcej turlania jak w Soulsach :]
3-hit combo dla Glacial Hammer przypomina mi ataki Assassina z Diablo2 LoD.
Do tego Vaal gem który przerabia wszystkie wybrane passivy na drzewku z HPki i HP leech? Noice.
Sama liga jest prosta - takie Breach 2.0 więc po co ulepszać co jest dobre. Ciekawi mnie ten piąty slot w Map Device.
Trochę drewna uleci ze starego PoE :]
I coraz bliżej do liftingu graficznego grywalnych postaci (baj baj żyrafa templar). ===>
No i bardziej niż poprawki dla melee interesują mnie poprawki nad śmieciami tj. unikatowymi przedmiotami, gdzie 90+% z nich jest bezużyteczna.
Pierwszy w kolejce - Pledge of Hands.
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/bsa4gi/heres_an_early_look_at_the_new_version_of_pledge/
Ech, czasy spamowania Skeleton Mages z tą lachą...
plus zmiany w bossach z fazami
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2507988
nowe skille
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2507482/page/1
Wyglada to ciekawie :) z chęcią wrócę na kolejny dodatek, chociaż zasoby życiowe zmobilizuję pewnie jakoś końcem czerwca, bo wcześniej może być ciężko.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2509916
Immortal Call is now instant and grants less Physical and Elemental damage taken for its duration. It can consume up to 5 endurance charges, gaining increased duration and additional less Physical Damage Taken. At level 20, this can mitigate 35% of Physical damage taken and 34% of Elemental damage taken. Consuming Endurance Charges adds an additional 10% less Physical Damage taken for each charge consumed. Unlike Molten Shell and Steelskin, the skill has no maximum damage absorbed which makes it a much more effective answer to the deadliest of physical hits. However, it requires more planning and timing to make the most of its effect and no longer grants complete immunity to physical damage.
RIP moje stare buildy na Standardzie, i większość glass cannonów...
Parę dni temu musiałem na chwile zaglądnąć do postaci na standardzie. Znowu jest jakiś bajzel z mapami?
Tja, jedną ligę nie wytrzymali bez grzebania w Atlasie. No i ma być opcja konwertowania map ale to trzeba poczekać, ma się pojawić patch przed startem ligi 3.7.0
Jakby tego było mało - robią też zmiany w Ascendancy, na razie buffa dostał Chieftan, nie mogę się doczekać. Grałem nim w Betrayalu aby mieć szansę przeciwko koksom z Syndykatu i było nieźle.
Teraz czekam na zmiany w Slayerze, może wreszcie będzie to znowu dobra klasa...
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2509498/page/1
Hah, Winter Orb dostaje nerfa, co za niespodzianka...
When a Divination Card Incubator spawns the card, it does so ignoring whatever map you're in at the time. You get a random card.
łiii, nie ma dodatkowego wspomagacza przy farmieniu Doctora :<
Pojawiły się zmiany w Ascendancy - Berserka, Slayera, Gladiatora, Championa oraz Chieftana.
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/brhyu9/patch_37_legion_league_compiled_information_thread/
Slayer odporny na Stun? najs
Zmian w leechu nie zauważyłem, ale ta ostatnia aktualizacja leecha namieszała...
A i podobno Fortify (skill gem) będzie miał większego buffa do obrażeń, więc częściej zagości w 6-linkach.
No to wiem co wezmę jako pierwszego :]
statystyki popularności klas w Synthesis
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2504049/page/1
czołówka to buildy pod Winter Orb, no kto by się spodziewał...
Mam nadzieję, że syndykat nie pójdzie dalej do głównej gry. Dopadły mnie (właściwie to miałem od dawna) freezy gry w momencie pojawiania się syndykatu na mapie (zielony portal). Spawn syndykatu, freez, zgon. Wcześniej nie miało to aż takiego znaczenia jak się padło raz na kilka/kilkanaście (w trakcie dwóch trzech godzin potrafił mi się syndykat dwa razy pojawić). Obecnie nie ma sensu grać.
A tak w ogóle to ten syndykat to śmieszna spraw. Nawojowałem się z nim żeby go skończyć, a finałową walkę to nawet nie wiem z kim toczyłem :) Jakaś ciemna zielona plansza, latające zielone gluty wokół, spamowałem totemy i biegałem wkoło aż do końca walki. I nagroda też śmieszna jakieś trzy żuczki....
Pojawił się wyczekiwany patch konwertujący mapy w Map Tabie.
Tak, działa on nawet w Remove Only.
Nie, te Map Taby nadal nie znikają po opróżnieniu.
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/bwg4w8/what_happens_when_you_let_an_algorithm_write_the/
"All melee skills now deal damage."
YEAH!
tyle lat czekaliśmy i się ziściły nasze marzenia
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2512662
dobra, tu jest ten prawdziwy, okazuje się że nie tylko Winter Orb oberwała ale też klasy go używające
We've decided that Winter Orb, Storm Brand, Bane and Soulrend were too powerful for clearing through content without heavy investment, so the damage and other aspects have been reduced in power.
Warlord’s Mark now only applies its leech bonus to attacks. The curse easily solved mana problems for casters with minimal investment, and after deliberation we've decided that solving mana problems for spellcasters should require more thought and a greater opportunity cost.
Herald of Agony has had its minion damage per Virulence reduced, as the skill provided a huge amount of power for very little passive investment.
auć
a i znowu będą zmiany w leechu ale dopiero gdzieś w wersji 4.0.0
Certain very powerful unique items will be harder to obtain now. This includes Headhunter, Eternity Shroud and Solstice Vigil.
jak ma być trudniejsze skoro już jest trudne?
Gra idzie w tym kierunku,jaki już dawno temu pisałem-robi sie po prostu harówka i farma dla chinoli. H/s to ma być przyjemnosc, a nie zmuszanie sie do farmienia. Jeszcze rok,i wszyscy będą mieli dość tego modelu gry. W grim dawnie czy d3 trzaska sie dziesiątki godzin,bo masz radoche z gry. Z feelingu walki,albo z farmienia zestawów. Co zostało w poe ze starej gry? Niewiele... i na dodatek z sezonu na sezon coraz słabsze ligi.
Content Update 3.7.0 -- Path of Exile: Legion
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2513456
Ogrooomny pacznot :O
Panowie, usunęliśmy z gildii graczy nieaktywnych przez 3+ miesiące. Jeśli ktoś wraca to bardzo proszę o odezwanie się w grze do @ItsMeRobo
I jak tu nie lubić GGG. Dwie najważniejsze postaci w firmie biorą udział - kolejny raz - w społecznościowym, 2 godzinnym podkaście, bez krawatów, garniturów, bez jakiegoś takiego korporacyjnego pitupitu, bez fałszywej ekscytacji, na luzie. Do tego jeden gra sobie w grę (nawet prosi o chwilę na odpowiedź bo ma starcie z bossem które "prezes" filmuje z ręki ;) ) a drugi później robi jaja ;) Dużo ciekawych informacji i Kristoff w ruchu (chyba pierwszy raz) ;) https://youtu.be/OBp6yeVSiDU