No i na to czekałem! Już od jakiegoś czasu dodatki czekają na dysku do zagrania ale jakoś tak motywacji nie było, a teraz to co innego. Chętnie przetestuję. Brawo obsidian!
Raczej poczekam żeby się przekonać jak dobrze zostanie zaimplementowany, ale dla mnie to masywna zmiana na plus. System z aktywną pauzą już mnie zamęczył i zanudził...
Brakowało mi walki turowej. MOIM zdaniem świetne posunięcie.
Dotychczasowy system walki był MOIM zdaniem nieco chaotyczny oraz co najważniejszego dla mnie(gracza) nie dawał mi satysfakcji. Grałem na poziomie trudnym, a i tak walki niemalże same się przechodziły. Ponadto po odblokowaniu potężniejszych umiejętności nie czułem ich mocy. Dla przykładu w Icewind Dale II czuło się potęgę czarów oraz umiejętności. Dodatkowo w tej starej grze wszystko było przejrzyste, zawsze wiedziałem czy dana postać zaczęła rzucać czar, czy ten czar się powiódł i tak dalej, tutaj niestety nie jest to tak intuicyjne.
Mogliby jeszcze usunąć skłonności homoseksualne większości towarzyszy płci męskiej i byłoby super. Gra rpg to rpg i ciężko mi wczuć się w klimat "ratowania świata" wiedząc, że moi kompani to banda gejów, dla których jestem łakomym kąskiem. Zapewne zaraz odezwą się obrońcy sympatyków męskich anusów, ale kij im w ... oko:)
Mi się osobiście nie podoba walka w czasie rzeczywistym w grach RPG gdzie ma się drużynę. Jedynym wyjątkiem jest tu DA:O. Nie wiem czemu tak jest, jakoś tak nie jestem w stanie wczuć się w zarządzanie drużyną w trakcie walki w grach pokroju Baldur's Gate, wydaje mi się za szybka na ustalanie kto ma co robić, a o pauzie zdążało mi się zapominać lub nie zdążyć wcisnąć odpowiednio szybko co skutkowało zrobieniem przez drużynę czegoś czego bym nie chciał. Poza tym tak jak napisane w wiadomości, w grach turowych zazwyczaj stosuję bardziej skomplikowane strategie niż w czasie rzeczywistym, bawię się skilami i kombinacjami.
Nie wiem jak dobrze im to wyjdzie , ale tryb turowy to super sprawa w grach rpg. Zawsze uważałem że walka w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą to głupi pomysł.
turowy? - biere
Czekam i tak na ostatnie DLC, ale podbili priorytet :P
Czyli ten wyciek to była jednak prawda i dali turowy :D
No to wreszcie zagram bo od dawna mnie korci na jakieś turowe klasyczne rpg
Fajna wiadomość :) Ale już grę skończyłem, może kiedyś przetestuję :)
Super wiadomość! Poczekam na wersję ze wszystkimi dodatkami i zakup obowiązkowy.
Nareszcie! Całe życie czekałem na walkę turową w BG czy ID i dalszych grach gatunku ale dopiero tu się doczekałem. Obsidian jesteście debeściaki.
Mam nadzieję, że to pozwoli poprawić wyniki finansowe tej świetnej gry. Zdumiewa mnie fakt, że DDII sprzedało się tak świetnie a POE:D tak słabo. Ja osobiście, do produkcji Larian zabierałem się już trzy razy ale ani razu nie dobrnąłem do jej końca - to świetna gra i szanuję robotę, ale jej specyficzny klimat po prostu jest dla mnie nie do wytrzymania na dłuższą metę. Odmiennie ma się sprawa z "Filarami", które przeszedłem już 4 razy i chętnie wrócę do nich po raz kolejny.
Super, przejdę PoE z dodatkami (już 2x przechodzę bo za 1szym nie dało się pojąć i zrozumieć wszystkiego, ale teraz jest lepiej) a potem zapoluje na Deadfire w wersji obsidian, oczywiście pudełkowa wersja.
Cieszy mnie ogromnie fakt że nadal gra ma tak duże wsparcie pomimo tego że sprzedała się ponoć kiepsko. Nie mogę się doczekać dwójki i zmian jakie wprowadzono, bo graficznie prezentuje się o wiele lepiej, a jedynka przecież wciąż wygląda zachęcająco i urzeka swoim klimatem. W samej rozgrywce pozmieniało się trochę na lepiej. Czary są przypisane do potyczek a nie odpoczynków co jest dużo lepsze i tak dalej...
Będzie się super grało w taką bogatszą i dopracowaną wersję.
Zasadnicze pytanie: czy będzie można zmieniać tryb ”w locie” Poza walką zapewne tak. Inaczej sobie tego nie wyobrażam. Ale czy będzie to możliwe w trakcie walki, jak np. w takim Arcanum? Sporo problemów ze zbalansowaniem takiego systemu, ale pozwoliłby uniknąć dłużyzn, kiedy trzeba lać jakieś trashowe mobki.
Deadfire ma takie problemy ze spadkami płynności że tryb turowy w ogóle umożliwi grać w to niektórym. Teraz wróciłem do gry żeby ograć DLC i zobaczyć czy zbalansowali rozgrywkę. Niestety spadki płynności są okropne, niezależnie od ustawień graficznych. Rzucenie mirrored image to w ogóle powoduje zatrzymanie gry na chwilę.
Dla mnie w sumie nie ma wielkiej różnicy w czerpaniu przyjemności z gry pomiędzy turową rozgrywką, a aktywną pauzą. W Divinity jednak czasem mi się dłużyło oczekiwanie na ruchy przeciwnika.
A ja się mocno zastanawiam, czy to nie jest początek/próba wprowadzenia jakiegoś multi do gry. Jestem fanem RPG i tego typu gry uwielbiam, ale to co zrobił D:OS II czyli wprowadzenie trybu kooperacji jest czymś fenomenalnym (jak dla mnie w D:OS I jakoś to słabiej wypadło) i daje bardzo długą żywotność grze. Sądzę, że Obsidian chce też długowieczności dla swojego "dziecka"
Pytam poważnie, ktoś mi wytłumaczy czym się różni tryb aktywnej pauzy od trybu turowego? Jakie są zalety i wady obu trybów? Bo szczerze grając w gry z każdym trybów, dla mnie to jeden pies, jedna ze wskazaniem na aktywną pauzę (jako fajniejszy).
No! I teraz dopiero naprawdę mam ochotę w to zagrać! :D Walka z pierwszych Pillarsów niespecjalnie mi podeszła, dlatego na dwójkę nie miałem zbytnio ochoty. Nie żeby była jakaś nie teges, w końcu to prawie to samo co w Baldurach, ale jednak jestem fanem turowych rpg :)
Czyli poprawią przynajmniej jeden słaby aspekt gry, jakim była chaotyczna i niesatysfakcjonująca walka. Szkoda, że z nieprzekonującym światem, fabułą o niczym, nijakimi postaciami i pretensjonalnymi dialogami nie da się już nic zrobić. Ale OK, gra na 7/10 stanie się grą na 7,5/10. Dobre i to.
Niestety ten tryb turowy jest mocno średni. Przede wszystkim każde starcie rozciagniete jest do granic możliwości przez co np. pierwsza lokacja która zajmowała mi poprzednio koło 10 może 15 minut, teraz to koło godziny. Do tego pathfinding kompletnie leży i czasem ciężko przejść na plecy wroga. Poczekamy aż wyjdzie z bety. Narazie szkoda strzępić ryja.
Może jakby dali do pierwszej części to bym spróbował, specjalnie kupować sequel mi się nie widzi.
Szkoda że dostaje
Proszę nie turówki są nudne tylko w Herosach 3 był najlepsze