Alex to ignorant i janusz gamingu w drugą strone, dostaje orgazmu z byle wodotrysku. Nie ma sensu czytać jego wypocin.
To jest przecież skandal. Te karty kosztuja gruby hajs. I co liście powodują, że są spadki i to łatają? Obniżą ilość liści albo ich jakość i po kłopocie.
Najbardziej urzekła mnie ta kałuża. Ha ha ha Rej trejsing i karta za 5 tysięcy buhahaha. Grajcie na niskich detalach buhahahaha.
Nie mam Pańskiego płaszcza, i co mi Pan zrobi? BUHAHAHAHA
Cała ta sytuacja przypomina mi premierę Wiedźmina 2 i opcję Ubersampling która w tamtych czasach zajeżdzała każdy sprzęt. Zbędny bajer
Na tym filmiku porównującym nie widzę żadnej różnicy. Bez włączonego RT gra wygląda dobrze, a z włączonym to nie mogę się dopatrzeć tej technologii. Może Alex coś więcej napisze bo on lubi się zachwycać małymi rzeczami.
Dlaczego oni nie testują tego na I9-9900K? Przecież nie od dziś wiadomo, że procesory to wąskie gardło?
W ogóle, to taki trochę paradoks i hipokryzja graczy, którzy cały czas płaczą, iż konsole blokują postęp, a sami na ów postęp narzekają.
Bardziej od chrupiącego obrazu i Ray Tracingu, którego akurat w tym pierwszym filmiku faktycznie nie widać, bo jego autor wybrał najgorszy możliwy sposób przedstawienia, boli mnie, że obiekty dorysowują się 3 metry przed biegnącym żołnierzem xDDD
Co do RT to w tych w scenach w ogóle nie da się go wypatrzeć i jeszcze na idiotycznie podzielonym ekranie - gdyby mnie ktoś pytał - pomyślałbym, że po prawej stronie jest Ray Tracing włączony, a po lewej nie xD
co by nie było w tego typu grach 60 fps na takim sprzęcie to podstawa. dopiero potem można myśleć o bajerach. ja przy 45-50 fps w grach akcji czuje dyskomfort. nie po to kupujemy monitory od amatorskich 60 hz po zaawansowane 144 hz by sprzętem za kilka wypłat oglądać slajdy, litości
Bardzo dobrze ze tworcy tworza takie rzeczy jak ray tracking bo to jest jakis postep, ziarnko do ziarnka a gry beda coraz ladniejsze. Taka prawda ze ostatnia rewolucja w rozwoju gier byly takie gry jak Crysis i Battlefield Bad Company :/
Od tego czasu niby grafika oraz fizyka sie troszke poprawialy, ale za to wymagania rosly na potege
Jeśli tak będzie w większości przyszłych produkcji, a w przypadku B5 nie zostanie to sensownie zoptymalizowane to cały RT okaże się największą wpadką w historii i kompromitacją zielonych.
Gram właśnie w singla Star Wars Battlefront II (dostałem za darmo w ramach Origin Acces) i w tej grze bez żadnego RTX odbicia są tak świetne, że w ogóle się zastanawiam po jakiego grzyba przepychać ten Ray Tracing skoro zarzyna on najpotężniejsze karty, wymaga stosowania w kartach specjalnych układów i nie daje wymiernych efektów wizualnych, skoro podobne efekty można osiągnąć bez jego użycia?!
Chyba po to tylko by marketingową papką wciskać ludziom najdroższe karty, których zwyczajnie nie potrzebują.
Zdecydowanie lepsze wrażenie wizualne zrobi 4K w 60 FPS niż ten RTX w 1080p!
Typowe choroby wieku dziecięcego, choć "szczęśliwym nabywcom" tych grzałek zapewne nie jest do śmiechu zważywszy na kwotę jaką musieli wyłożyć, żeby zostać beta testerami nowej, raczkującej technologii.
A sama Nvidia, zapewne zupełnie niechcący odkopała z grobu słynnego, pecetowego trupa, dawno temu pochowanego i od lat zapomnianego - powiedzonko: "da się grać, czasem przytnie" ;-). Taki nostalgiczny powrót do przeszłości :D.
Nvidia RTX 20xx w mych pięknych błękitnych oczętach...
Nie ma to jak za grube pieniądze cieszyć się z tego że się jest alfa testerem nowej technologi ;] zabawni są niektórzy ludzie.
AMD to ma rację że się nie rzucają na razie na to.
Ta gra to w ogóle bieda pod kątem RT, to są WYŁĄCZNIE odbicia, nic innego nie dodali.
W innych grach np. metro czy tr zapowiada się o wiele ciekawiej i więcej opcji.
Chwała AMD, że mieli jaja, żeby przyznać, że ta technologia jest póki co na wyrost i nie ma sensu jeszcze się w nią pchać.
Efekty wybuchu na wodzie ekstra, ale poza takimi duperelami, choć technologicznie są ekstra - grafa bez RT wystarczy do cieszenia się rozgrywką w pełni. W zasadzie już takie Metro 2033 ma grafikę, od której nie wymagam nic więcej. A skoro grafika już od lat jest piękna - czekam na rozwój w warstwie gameplayu i fabuły. Jestem ciekaw, jak pod tym względem stoi Battlefield V...
Btw. gość ma procek za ponad 3 kafle O.o Jasny gwint O.o
wiem, że istnieje kategoria ludzi, którzy uwielbiają się spuszczać nad takimi zbędnymi bajerami. Powiedzmy sobie szczerze - jeżeli nikt nie wymyśli, jak tę technologię pomysłowo wprząc w mechanikę rozgrywki (na przykład jako "przeszkadzajkę" w skradankach), pozostanie to tylko pierdołą.
Warto nadmienić, że DXR nie renderuje całych scen (TechPowerUp o tym pisał), tylko ODBICIA. Więc same odbicia zjadają tyle fps.
Do pełnej implementacji RT to nam daleko.
Coz za niespodzianka! Pierwsza generacja kart graficznych robionych pod raczkujaca technologie nie dziala plynnie? Ktos musial z tym wejsc pierwszy i w nastepnej lub kolejnej generacji beda wiedziec juz o niej wiecej. AMD sobie podbudowalo troche PR mowiac, ze chca by wszystkie karty obslugiwaly plynnie ray tracing zanim go wprowadza. Czyli czekamy generacje lub dwie az powoli bedzie to jakos dzialac.
Wiec kutwa jak to jest. Z jednej strony slysze ze RDR2 powstaje 8 lat i cudnie nagle potrafi współpracować z dwiema nowymi konsolami i zapewne za pol roku z PC.
Z drugiej, zaczyna się drogi projekt z RT. Wychodzą pierwsze gry pokazowe i mamy ogromny bałagan jakby producenci gier nie współpracowali z Nvidia. To są jaja Panie Boczku
Wydajność poniżej oczekiwań. Spodziewałem się spadków poniżej 60 fps-ów w Full HD, ale nie aż takich. RTX 2070 dosłownie się zadusi. Co do wyższych rozdzielczości z RT, to już od dawna wszyscy powinni być świadomi, że obecne karty graficzne się do nich nie nadają.
Jeśli chodzi o różnice obrazu, to trzeba podkreślić, że Battlefield 5 wykorzystuje RT tylko do generowania odbić. W przypadku Metro Exodus różnice będą znacznie większe.
[ link zabroniony ] /news79257.html
Fajnie, że nvidia jest pionierem, ale na razie wygląda to dosyć słabo, jeżeli chodzi o wydajność. W Battlefield są generowane jedynie odbicia i mamy spadki do 40 FPS lub gorzej. W sumie podobna sytuacja do Physix . Ile teraz gier obsługuje w pełni tą technologię? Najnowsze metro ma to obsługiwać. Jednak taka gra wychodzi bardzo rzadko. Na razie trzeba poczekać na efekty.
<sniff sniff> wyczuwam tak z 3-5 komentarzy podnieconego Alexa. Uwaga na wysokie stężenie podniecenia graficznego. Polecam zignorować.
@Hydro2: Aż tak mi na tym nie zależy żeby to udowadniać, nie mam czasu na takie duperele, no chyba że ktoś by mi zapłacił za taki upload
Najlepsze jest to, że ta technologia na pewno nie zostanie prawidłowo zaimplementowana w produkowanych obecnie tytułach jak i tych których produkcja dopiero się zacznie. Nie sądzę by ktokolwiek ryzykował wtopy i liczył na to, że kolejna generacja kart uniesie rtxowy feature. Tak więc sprawa jest rozwojowo pewnie co najmniej do 2021 roku.
Ja się tak zastanawiam oglądając te filmiki od Alexa. Warto jest poświęcać 4K i grać w Full HD, żeby mieć te stałe 60 fpsów? Przecież gra wygląda dużo lepiej w 4K bez Raytracingu niż w Full HD z RT. Poza tym to dynamiczna gra, w której nie ma czasu na zachwycanie się nad tym, że się płomienie odbijają od samochodu. Nie oszukujmy się, na to się nie zwraca uwagi w czasie grania. Dochodzi tu drugi aspekt, jak kogoś stać na kartę graficzną za 6K, to nie gra na monitorze pozwalającym wyświetlić Full HD w 60 klatkach. Albo ma porządny monitor 144 Hz (czyli klatek tyle, że przy włączonym RT karta tyle nie da), albo ma monitor 4K ( na którym tych 60 klatek nie będzie). Na razie zbędny bajer, fajnie, że jest, ale nic poza tym. Do włączenia na chwilę, żeby trochę się popodniecać, dokąd aktualnie zmierza grafika w grach. Następnie wyłączyć, by móc w pełni cieszyć się graniem. Może za 2-3 generacje stanie się to grywalne w każdej konfiguracji, na razie bajer :)
Teraz jest już jasne, czemu Nvidia nie chcąc dać graczom wyboru, tak nagle wygasiła produkcję serii 1000. Te nowe karty są po prostu BEZUŻYTECZNE i "zieloni" najwyraźniej doskonale o tym wiedzą, mając świadomość jak bardzo wtopili (programiści zajmujący się implementacją RT w swoich grach na pewno już jakiś czas temu donieśli im o problemach)...
Kilkuprocentowy wzrost wydajności (względem 1080 ti) nie jest sam w sobie wart tak dużej dopłaty, a kartą przetargową miał być właśnie raytracing... który - jak się okazuje - zwyczajnie nie działa (chyba że kogoś z komputerem w cenie niezłego samochodu, zadowala granie w niestabilnych 30 FPSach).
Do boju czerwoni, pora rozwalić im ten monopol!
To z krzakami to głupota. Niskie ustawienia = mało krzaków, a wysokie ustawienia = dużo krzaków. Czyli dobrze grać na niskich i widzieć wroga co się ukrywa w krzakach który myśli że skoro on ma ustawienia wysokie to nikt go nie widzi :) W multiplayer to będzie widoczny jak na tacy :)
Jeśli komus się wydaje, ze podane wyniki nie sa takie slabe to chce przypomnieć, ze w bV mamy zrealizowane jedynie odbicia za pomocą raytracingu, brak cieniowania czy globalnego oświetlenia w jednej z najlepiej zoptymalizowanych gier na pc. Natomiast kategorycznie trzeba to stwierdzić, ze ta technika to przyszlosc jeśli chodzi rendering z tym, ze Nvidia za bardzo się pospieszyla, jeszcze jedna lub dwie generacje kart miała odczekać.
Według mnie rt nie rekompensuje tak dużego spadku fps-ów. Obecna generacja kart nvidi to raczej niewypał :/
Bez sensu marnować moc na takie głupoty. Przeciętny człowiek nie zauważy żadnej różnicy.
Gram na RTX 2080 TI (z drugiej fali "zrzutów") na 4K full frame 4096?×?2160 + high-end'owy OLED65'' wszystkie ustawienia na ultra razem z RT zero lagów! płynność 60fps! nie wiem na czym ci ludzie testują ale totalnie nie potwierdzam tego "płaczu". Może karta "żre" się z podzespołami ich kompów IDK, jedno jest pewne w moim setupie którego dalej nie chce mi się tu opisywać gra wygląda jak odgrywanie własnej roli w zajebistym filmie z WWII, realizm dzięki RTX TI jest nie możliwy do opisania to po prostu trzeba przeżyć... , dla tych wszystkich którzy nadal wahają się przed kupnem polecam 2080 TI totalny wypas! nie słuchajcie tych pokurczy z YouTube sprawcie sami wróćcie tutaj żeby skomentować, specjalnie założyłem konto bo nie wytrzymałem czytając te bzdury.
Wersja pecetowa może się pochwalić wyższym poziomem detali obiektów na dalekich dystansach oraz ostrzejszym obrazem
Czyli standardowo. Abym mógł zobaczyć różnicę, muszę wziąć lupę i przystawić do odbiornika :)
wykres dla 1080p - na DXR ultra średnio 65fps na 2080ti ultra all
W BFV nie działa SLI na ten moment co nie znaczy że DXR nie wspiera SLI, po prostu to w dużej mierze będzie zależeć od danej gry. W Shadow of the Tomb Raider SLI działa. Jeśli chodzi o wydajność to proponuje nie patrzeć na wykresy ale przynajmniej jak kogoś to interesuje przeczytać kogoś opinię. Pokazane wykresy dotyczą miejsc na 100% najbardziej wymagających (takiego dropu nie widziałem w grze) aczkolwiek widziałem spadek do 22-25fps, średnia jest w ok. 40fps dla 4K, z wszystko ultra, DXR ultra, czasem jest to blisko 50, czasem bliżej 33-35. W SP gra się całkiem dobrze o ile można nazwać granie konsolowe + z 40fpsami, w MP zabawa przy 40 jest raczej masochizmem szczególnie dla kogoś kto gra snajperem. Jeśli zaimplementują SLI to sytuacja się całkowicie zmieni bo dostaniemy duble fps. Jeśli chodzi o samą wydajność to OC karty także wpływa na ilość fps z DXR.
Różnice w obrazie są do wyłapania bez najmniejszego problemu i wygląda to o wiele lepiej szczególnie w miejscach gdzie odbić jest sporo cała scena to zupełnie inny poziom. Nawet w lokacjach śnieżnych gdzie stosunkowo operuje się w dużej mierze światłem też bez problemu różnice się zobaczy.
Do grania w 4K ewidentnie potrzeba SLI jeśli chcemy mieć 60fps / chyba że gra SP wtedy można grać przy 40, do rozdzielczości 1080p/1440p moim zdaniem jest całkiem w porządku.