Menu zmiany opcji graficznych wygląda IDENTYCZNIE, i zgaduje że optymalizacja będzie na takim samym poziomie jak Origins czyli mizerna i nielitościwa dla 4 rdzeniowych procesorów...
Graficznie dla mnie zaskoczeniem nie jest ponieważ konsole od czasu Origins nie zmieniły się.
AC Origins chodził mi lepiej niż Watch Dogs 2, maksymalne spadki do 55 klatek, więc i tutaj zgaduję, że będzie podobnie.
Ciekawe czy na PC będzie chodziło tak samo niestabilnie jak Origins. Do ogrania jak stanieje, wszystko od menu aż po opcje graficzne wygląda jakby wycięto z Originsów kampanie grecką
@BlurekPL uprzedziłeś :D
Za bardzo mi ta część przypomina ostatnią. Poczekam na recki i obniżkę ceny.
Z tego co pamietam w AC: Origins (Full HD) i5 8400 dlawil mi sie w kilku miejscach w Alexandrii (100% uzycia przez co spadaly FPS ponizej 60), oprocz tego miasta wszedzie bylo spoko, a GTX 1080 dobijal maksymalnie do okolo 90% aby utrzymac te 60 klatek. Oczywiscie wszystko na maxa lacznie z polem widzenia. (wylaczam zawsze glebie ostrosci i rozmycie ekranu).
I5 8600K też czasami się dławił w miastach w AC Origins. Dopiero zmniejszenie grafiki coś dało... Mam nadzieję, że Oddyseja będzie lepiej zoptymalizowana. Trzeba czekać na testy.
Widać że karty potrzebują wincyj Vramu zamiast 6GB lepiej dać 10GB
Jak komuś ruszył Origins to przecież Odyssey zadziała tak samo.
Niestety, ale gry Ubisoftu typu WD 2 czy Origins to zawsze jest test dla CPU i przykro mi to pisać, ale czasy czterech jajek powoli mijają i przyzwyczajcie się do tego.
Mam nadzieję, że te spadki na zwykłych wersjach konsol rzeczywiście nie występują. W Origins zdarzały mi się dropy, a tutaj mamy tylko porównanie z momentów w których w grze mało się dzieję.
Jakoś wydaje mi się, że w Origins różnica pomiędzy słabszymi i mocniejszymi wersjami konsol była większa. W tej części tylko tekstury widać, że są nieco lepsze, a tak to w sumie wszystkie wersje wyglądają podobnie. Na obu PS4 jest większe nasycenie kolorów i tyle w sumie.
AC Orgins potrafi działać tragicznie jeżeli chcemy stałe 60 fps, co zabawne jest to bardzo losowe, u jednych działa ok u innych gorzej, coś za losowe jak na skopaną optymalizacją, być może jednak to coś innego, jeżeli wiecie o czym piszę...
O piratach z Karajebów ;-) ?
Pamiętam do dzisiaj jak w dniu premiery zakupiłem Origins...procek I7 3770K wraz z płytą główną poszedł w pi*du..Nigdy więcej asasyna na premierę..
Cóż, mam mocnego PC, który Origins udźwignął bez problemu na max detalach. Ale w przypadku Odyssey zamówiłem preorder (mój 3 preorder w życiu) na PS4 ponieważ zależało mi na wersji Gold, a ta na PC jest... dużo droższa o_O (PS4 za 325, na PC ok 400 zł).
Oczywiście, że fajnie by było mieć 60 FPS, nikt mi nie powie, że nie widać różnicy w porównaniu do 30 FPS. Ale ograłem masę gier na konsoli w tylu klatkach i bawiłem się świetnie, więc nie widzę sensu jęczenia :D
Jestem rozczarowany. Jakiś czas temu kupiłem XOX specjalnie do multiplatform, ale Odyssey na konsoli Microsoftu wygląda po prostu źle - kolory sprane, wszystko jakieś wypłowiałe, kontrast niski, cienie też niezbyt mi się podobają. PS4 Pro dostał zdecydowanie najładniejszą wersję.
Gieszu mocno przesadzone. AC Origins nie należy raczej do gier z bardzo dużymi wymaganiami sprzętowymi.
Gra chodzi dobrze i stabilnie.
Do tego ani razu nie ma zawiasów czy wywalania na pulpit.
Duże wymagania sprzętowe ma S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci z modem graficznym COP Remake v.2 oraz ewentualnie jeszcze Kingdom Come:Deliverance.
Za nimi są Batman - Arkham Knight 2015, Call of duty - Modern Warfare Remastered 2016,
Rise of Tomb Raider 2016, Shadow of Tomb Raider 2018,
Final Fantasy VII 2018 i pewnie coś tam jeszcze znalazłoby się.
AC Origins ma skromne przy nich wymagania.
AC Unity znacznie gorzej chodził na premierę od niego, ale patchami też Ubisoft naprawił sytuację.
Jak to w ogóle porównywać do Kingdom Come:Deliverance, gdzie gra bez instalacji na dysku SSD nie ma racji bytu czy
S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci z modem graficznym COP Remake v.2 , gdzie bez 16gb ramu i GTX 1080 nawet nie warto podchodzić :) Ale najlepiej mieć 32gb ram i RTX 2080Ti, bo tekstury 4K i oświetlenie w maksymalnych ustawieniach tak obciąża stary silnik X-Ray Engine :)
Ja nie wiem co wy macie z tym 4 rdzeniowymi procesorami mi chodziła gra na najwyższych ustawieniach w rozdzielczości 1920-1080p od 30 do 70 klatek a procesor mam słaby.
Intel i5 4440 3,1 ghz , Gtx 970 msi 4gb gaming , 16 giga ramu , dysk ssd Crucial mx500.
Tylko że pamiętam dobrze bo nie dawno grałem na PC w AC Origins że przy tych ustawieniach zaprezentowanych w artykule powyżej oprócz refresh rate które miałem ustawione na 60hz i nie wiem czy to wpływa na zużycie vRam ale dokładnie przy takich ustawieniach zużycie vRam wynosiło 2800mb. Z tego wnioskuję że gra będzie chodzić gorzej niż Origins albo po prostu jest duży skok jakościowy i dlatego jest takie zużycie vRam .
Screeny nikogo nie obchodzą na pc w porównaniu do konsoli. Niech w końcu pokażą optymalizację gry na pc a nie obrazeczki... Płacz to się zacznie w dniu premiery...
4k 60fps jak zwykle tylko na pc. A Xbox one x mialbyć taki mocny.
Jak można grać w 30 fps ? Ludzie kupcie sobie okulary a nie konsole. Gra jest całkowicie nie grywalna ze spadkami do 28 fps. Tragedia jakaś. 50 fps to jest totalne minimum.