Bezwartościowe świecidełko od Nvidii, mające napędzać sprzedaż ich kart, które wystawiają w niebotycznych cenach.
Mam nadzieję że ludzie nie dadzą się na taki chwyt złapać. Kupić taką kartę... OMG chyba by mnie sumienie zjadło.
Metro i BF V ostatnio ładnie pokazali to. Ogólnie wygląda to świetnie ale ceny z kosmosu :D Wolę zapłacić za grę pobawić się ale bez jakiś super wypasów. Nie potrzebuje tego aż tak.
Jeśli chodzi o Enlisted to praktycznie za mało wiemy o tej grze. Z ostatniego pokazu gameplaya czy ja wiem czy coś tam było widać. Jednak gra w której czuje się klimat 2 wojny. Jednak o tej grze za mało nadal wiemy.
ray tracing?Koleina ciekawostka którą będziemy się jarać przez pierwsze 30 minut od odpalenia gry a potem zupełnie o tym zapomnimy i wyłączymy bo zżera za dużo mocy obliczeniowej.Podobnie było hairworksem podobnie będzie i teraz.No i pewnie jedni producenci będą tą nowinke wykorzystywać lepiej inni gorzej a inni wcale.Więc dla graczy którzy siedzą na monitorach Full HD na maksymalnie 75 HZ matrycach optymalnym modelem nowej generacji będzię rtx 2060
Dla mnie najważniejsze w grach jest jakość tekstur to najbardziej robi różnice. Reszta to zapychacze ekranu które często wyłączam :)
Metro tak A TR nie ? Hmmm
Tak. Ray- tracing i 60 kl/s w fullhd na 2080 ti
Lub bez Reya- tracingu w 4k 60 kl/s
To co graczę wybiorą
Odp. nasuwa się sama
A ten 2070 z tak małą ilością procesów ray-tracingu, że ta karta do gier obsługujących ray-t nikomu się nie przyda
Jeśli kogoś stać na kartę za 6000zł, to na 100% ma monitor 4k i wybierze grę w 4k bez RT niż 1080p z RT.
No fajnie. Wygląda na to że chcąc uruchomić grę na full detalach na peceta będzie trzeba wydać 10 000 zł.
RT w tej formie się nie przyjmie, bo tylko zamula daną grę i nie powala.
to musi być w silniku gry, bo na razie to wygląda jak z psyhx.
Wprowadzą RT w jakieś szczątkowej wersji i będą się chwalić że gra działa w 60Fps z RT. Zapewne nie będzie widać żadnej różnicy i tak każdy będzie wolał grać w 4k bez tej opcji.
Być może będzie co podziwiać.
https: //uploads.disquscdn. com/images/60a7cdc5d16790d0c1e50b5183fa1867084ea1024d7e843560f76f58c6c30e57.jpg
Według mnie na obecną chwile ta technologia może skończyć jak ich włosy
A za rok nikt nie będzie już o tej technologii wspominał, bo albo odejdzie w zapomnienie, albo będzie tak pospolita, jak god rays w grach. Kiedyś szał, dziś nikt nie zwraca uwagi.
Nowa Lara T1000
Mnie najbardziej by interesowała wydajność bez RT w FHD, nie jestem akurat zwolennikiem 4k, choć posiadam TV 4k, to nie przekonuje mnie to do gry, chyba że zapewniałoby zawsze pewne 60fps, to wtedy dla mnie bez znaczenia czy 2k, 4k czy tam 8k nie przywiązuje do tego uwagi.
Wytłumaczy mi ktoś w ogóle po kij ten ray tracing?
Alex, masz dowód na to, że wymiana 1080ti na 2070 mija się z celem.
Trzeba też pamiętać, że ten RT to będzie tylko skrawek możliwości, używany tu i tam, a prawdziwe RT to żadna z tych kart nie uciągnie, nawet w SLI.
O ile wygląda to dobrze to chyba może być uproszczone? A wg mnie wygląda dobrze. W każdym razie w przyszłości i tak będzie to norma, bo zamiast męczyć się z tworzeniem czegoś poprzez różne sztuczki po prostu będzie to obliczane w czasie rzeczywistym - a więc oszczędzi to czas przy tworzeniu gry i polepszy jej wygląd.
kaszanka9 - piszesz o moich brakach w wiedzy, a sam nawet nie chciałeś obejrzeć konferencji NV odnośnie RT i kart serii Q. Przecież wydajność będzie zależeć głownie od ilości użytych trójkątów. Dodatkowo zapomniałeś do czego zostało użyte AI. Jeśli dla ciebie taka grafiki i odbicia w czasie rzeczywistym to nie jest już fotorealizm to nie mam żadnych pytań.
https://www.youtube.com/watch?v=J3ue35ago3Y
a tutaj masz drugie na jednym RTXie, też w czasie rzeczywistym
https://www.youtube.com/watch?v=KJRZTkttgLw
Uciągną... cizus, jeszcze trochę, a z karty zrobią pług.
@SamirDuran -> Dokładnie. Ja też wolę grać w gry bez RTX, bo ta karta jest dla mnie za droga. Wolę oszczędzić pieniędzy na nowe konsoli, a nowa karta graficzna kupię dopiero wtedy, jak będzie RTX 2160 za niższa cena, a moc będzie tyle co RTX 2070 lub 2080. Od niedawna kupiłem GTX 1060 i jeszcze mi posłuży przez kolejne kilku lat dla FullHD (bez technologii RTX i Hair Works, oczywiście), więc nie ma sensu jest wydać tyle pieniędzy na RTX 2060, bo tak będą nowe i lepsze karty graficzne za kilka lat (taka strategia NVIDIA).
GTX 1060 jest prawie zbliżony do moc GTX 980 i jest lepszy od GTX 970. :)
http://www.youtube.com/watch?v=AMnvKVoZKYQ
kasznaka9 - za bardzo nie wiem jak możesz zrobić skrawek dla RT, RT odpowiada za odbicia oraz światłocień używasz go kompletnie, albo wcale innej możliwości w sumie nie widzę. Po testach zobaczymy kto z nas się pomylił ale stawiam że SLI2080TI spokojnie pozwoli na granie w 4K z RT (możliwe jednak że nie będzie to pełne 60+ fps). [zadowoli mnie wynik od 45-60]
Gier nie będzie tak mało 21 zapowiedzianych, RT ma też trafić do 22 czyli Resident Evil 2
ja mam zamówione 2x2080ti i liczę na spokojnie użycie RT ze wszystkim w 4K i 60fps+, a jeśli się nie da to wtedy będę się martwił, ale bardzo wątpię ;) 2070 spokojnie pozwoli na użycie nowej technologii w nowych grach które to wykorzystują.
Jeśli chodzi o wydajność (moje spekulacje biorąc pod uwagę materiały przekazane od Nvidii)
podali 1080 i 2080 więc na bazie ich jako wyznacznik (moje spekulacje dla min. 1440p/4K)
wydajność bez RT
2070 będzie szybsza od 1080 o ok. 15-20%
2080 będzie szybsza od 1080 o ok. 40-50%
2080ti będzie szybsza od 1080 o ok. 80-100% (prawdopodobnie przy niższej rozdzielczości CPU zrobi odcięcie wydajności nawet na topowym CPU 5.0Ghz)
1080ti vs 2070 -> 2070 będzie wolniejsza o ok. 10 do 15% od 1080ti
1080ti vs 2080 -> 2080 będzie szybsza o ok. 10 do 20% od 1080ti
1080ti vs 2080ti -> 2080ti będzie szybsza o ok. 50-70% od 1080ti
Po 14 września zobaczymy jak mocno się pomyliłem.
kaszanka9 - patch do TR będzie b. szybko po premierze gry, BGV dostanie RT na premierę tak samo jak Metro (przynajmniej takie info zostało podane)