Ten sam styl graficzny, system poruszania się postaci i głupi przeciwnicy, nic się nie zmieniło ;] A no i rasistowsko oczywiście.
Zastanawia mnie ten bełkot marketingowy. "Gra zaoferuje w pełni otwarty świat i ma działać w 4K - oczywiście najlepsze wrażenia zapewni rozgrywka na Xbox One X". Czyli wersja na PC na starcie będzie miał gorszą grafikę i optymalizacje ?
I już nie czekam.
Najlepszy telepatyczny orzeł widzący przez ściany, zdalnie sterowana strzała i koślawa walka.
Dupy mi nie urwało, ale ogram kiedyś tam.
Srednie to. Myslalem ze rzeczywiscie zmienia walke na plus i poprawia inne rzeczy. Ale na to sie nie zanosi.
Czekałem na tę grę, obejrzałem kawałek gameplaya i już nie czekam. Smutne, że seria nadal stoi w miejscu.
Ten Mega napis LVL UP,
Ten spadek animacji gdy pojawi się ikona dropu,(alpha może to poprawią)
Ta strzała, która leci za gościem w dół i w górę
Jakie to głupie, znowu tysiące świecidełek i wspomagaczy nam się wyświetla na ekranie, takie gry powinny być bez żadnego Huda.
Tylko mi się podoba ten fragment? Mnie jara już sam klimat Egiptu. No i jeszcze to uzbrojenie, łuk, tarcza, umiejętności, itemizacja. Ja się jaram.
u ubi bez zmian.
Szału ni ma dupy nie urywa. Poprostu zmieniona lokacja na jakis tandetny egipt. Grafika, styl poruszania, walka... To wszystko jest takie samo jak w syndicate. Jak dla mnie prawdziwą rewolucją byla by zmiana całego silnika graficznego. Zeby gra wyglądała takie cos ala uncharted 4, zeby bylo czuć "wage" postaci itp. Jak dla mnie seria assasins creed wymarła po black flagu ( chociaż przyznam ze jak dla mnie syndicate był zacny). Moze jednak sie myle? Może gra bardzo pozytywnie zaskoczy fabułą? Zobaczymy
Zdziwiłbym się jakby było inaczej. Która gra od ubisoftu była dobrze zoptymalizowana na pc? Jako tako Watch Dogs 2.
Nie wiem co oni chcą osiągnąć z AC:O, ale do mnie nie przemawia. Orzeł robiący za drona zwiadowczego? Niech zmienią dilera.
Niby dłużej trzeba było czekać, ale znowu próbują nas oszukać - to będzie to samo co zwykle, nie warte kupna, wtórne i z nudną jak flaki z olejem historią.
Widzę że Ubi wałkuje nadal to samo, ten sam kotlet odgrzewany w mikrofalówce tysiąc razy.
Byłem nastawiony neutralnie, po zobaczeniu gameplay'a na usta ciśnie mi się tylko "meh..." Takie to... typowo asasynowe, poza paroma w gruncie rzeczy pierdołkami dalej wygląda to na to samo co poprzednio. Nie ma co wyrokować po 5 minutach rozgrywki ale średnio to widzę. Plus ten bełkot iż gra lepiej działa na Xboxie X niż na pc. Można tylko domniemywać jak zdupcona będzie optymalizacja na premierę...
PS. Ależ otoczenie wygląda blado bez okluzji, fuj!
Nie wywołało to na mnie efektu "wow". Znowu wygląda to tak jak by zmienili miejsce akcji i tyle. System walki też mnie nie zachwycił. Postać podczas walki wygląda jak by się ślizgała. Rozumiem, że mogą jeszcze sporo zmienić ale znowu Assassina traktuję ze sporym dystansem.
Ja tam niczego nie oczekiwałem i nie dziwi mnie, że jest niby wciąż to samo. Miejscówka jednak jest dużo bardziej klimatyczna niż nowszych części. Taki powrót do starej dobrej jedynki jeśli chodzi o klimat.
Jedno co mnie wkurza podczas tego gameplayu to komentowanie bohatera co chwilę. "Kali zrobi ci kuku" nosz kufa.. Niszczy to klimat a Asasyni to profesjonaliści i zimni mordercy, tak przynajmniej powinno być. Oby tego nie było w finalnej wersji a to tutaj jest tylko dla ułomów na pokaz. Żeby chociaż opcja wyłączenia tego tępego komentowania.
Tak czy siak Żon Lok szykuj kase!
Buahahah :) i ta strzała na końcu, która leci za uciekającym celem i SKRĘCA sama z siebie niczym magicznie prowadzona po schodach.
Akcent głównego bohatera to jakaś porażka jest.
Ale widzę tez masę plusów. Jazda konna co ważne zrobiona dużo płynniej niż w Wiedźminie, co mnie osobiście bardzo cieszy, bo ten element wieśka bardzo lubiałem (mimo, że kulał). Możliwość strzelania w locie no i walka z unikami i tarczą.. cholernie to efektowe w porównaniu zpoprzednimi częściami.
co by nie pisali i tak zagram :) ale wydaje mi się, że nie ma jakiegoś skoku jakościowo-graficznego jak zapowiadali twórcy (jak np. przy Unity)
Niestety, też jestem trochę rozczarowny pokazem rozgrywki.
Miał być nowy początek, czekaliśmy na coś świeżego, oryginalnego, a jest to, co już się chyba wszystkim znudziło.
^Serio ktoś krytykuje parkour w AC, że jest nierealistyczny? No tak, bo te skoki po dachach z ME czy w jedynce wspinaczka po wieżach to realizm :D
Nie wiem na co wy liczyliście. Ot asasyn. Co mi się podoba, to że wracają trochę do korzeni - nie ma to jak wrócić do klimatu bractwa, które obiecało Unity.
Wygląda to kiepsko. Walka jakaś sztywna, skradanie dalej to samo, a klimat mi raczej nie podejdzie, ale to u każdego inaczej. Bohater arab z murzyńskim głosem ultra połączenie, ciekawe czy dodają mu chociaż trochę charakteru, bo od czasów Ezio im to nie wychodzi.
A, no i ta zdalnie sterowana strzała na koniec >.<
Gameplay wygląda bardzo dobrze, grafika jest wyjątkowo urokliwa a Egipt prezentuje się niesamowicie. To jeden z najbardziej ciekawych krajów w starożytności i jeden z najbardziej wspaniałych pod względem trwałości cywilizacji. Pond 30 dynastii, kilkadziesiąt/set faraonów. Będzie co oglądać i w co się wczuwać. Pomysł z orłem jest ok, przyzwyczaję się do niego, mamy trochę więcej praktyczności z nim niż konieczność wspinania się na wieże za każdym razem, by móc infiltrować teren.
Jedynie walka prezentuje się słabo, czuje, że będzie to dość słaby element gry. Ubi nie jest specjalnie dobre w nagłym implementowaniu nowych rzeczy, póki co pewnie walka będzie trochę sztywna i po uwagach graczy i recenzentów, głównie tych drugich, rozwinie się na lepsze w nowych częściach.
Oczywiście kwestia fabuły, bohaterów itd, na razie pozostaje niewiadoma. Podobnie jak okres w którym ma się dziać gra, chyba, że ja tego nie wyłapałem. Ciekawe czy umieszczą grę w w górnym czy dolnym Egipcie, albo czy wylewy Nilu wpłyną na gamplay.
Mitologia, bóstwa..szykuje się powrót do chyba mojej ulubionej cywilizacji starożytnej( sorry Sumerowie), gra pewnie kupię w ciemno. Jak tylko dowiem się na temat, składu edycji kolekcjonerskiej i czy jest dobra, rozważę również i jej zakup.
Póki co jestem bardzo zadowolony, jedynie walka kuluje. Zobaczymy jak będzie wyglądał feeling walki.
Shadow of Mordor, które było "podróbką" asasyna ma teraz więcej z niego niż oryginał.
Origins wygląda jak nieudany mix FC:Primal z Wildlands i Dark Souls, a deweloperzy mówili coś jeszcze o Wiedźminie...
Można mówić, że to alfa i jeszcze poprawią animacje, ale czy w Syndicate poprawiły się na premierę? Otóż nie, a walka była tam okropna.
Shadow of War mimo, że też prezentowane w alfie wygląda o niebo lepiej.
Tyle lat produkcji, a oni pokazują coś takiego, chyba to już oficjalne Ubi jako pierwszy stał się wydawcą średniaków AAA, bo nie potrafią zadbać nawet o ich główną markę.
Trochę mnie ten ptak wkurza nie lubię tej mechaniki z FC Primala ale reszta całkiem całkiem :)
Większych zmian oczywiście brak, jednak ten nowy system walki faktycznie wygląda jakby był inspirowany serią Souls, natomiast dodanie silnych elementów RPG oraz większego znaczenia fauny to krok w zdecydowanie dobrym kierunku.
Przenosząc tę "serię" w tak odległe czasy mogliby już sobie podarować tego całego animusa i wątek współczesny (w tym ten cholernie nieklimatyczny i burzący immersję nowoczesny interfejs/HUD) - i tak już nikt, łącznie z samymi twórcami, nie zwraca uwagi na to, co legło u podstaw tego pomysłu.
W ten sposób Ubisoft mógłby zresetować tę markę i zrobić całkowicie nowe otwarcie. A tak... Choć scenerie wyglądają świetnie i bardzo klimatycznie, raczej jednak nie kupię.
Świetnie to wygląda. Tego oczekiwałem i to dostałem. Mam nadzieję, że wąż na końcu trailera sugeruje, że grabienie grobowców będzie niebezpieczne. Chciałbym, aby dali dobry i mocny wątek współczesny bo to było to co spajało wszystko w logiczną całość. Gdy zabrakło tego wątku to fabuła mocno straciła. System walki mocno przypomina ten Wiedźmiński. Z tego co widzę bazuje na unikach i ciosach, nie zauważyłem za to tak popularnych w serii kontr. Cieszy powrót łuku, który może w końcu będzie mocno użyteczny bo w ACIII mało co go używałem.
Po pierwsze- levelowanie. Czy to tak trudne wreszcie zrobić sandboxa z całkowicie otwartym światem- bez wież, bez przejmowania dzielnic itp? Teraz jeszcze dochodzą poziomy przeciwników, no świetnie.
Dwa- walka wygląda jak w soulsach. Już nie mówiąc o tym, że mało tutaj, no nie wiem, skrytobójstwa. Bohater wpada do budynku i się turla walcząc z wielkoludem.
A, i jeszcze gopro na jaszczompie
EDIT sry, poprawione
Znowu te ptaki ja pier..... Chociaż miejsce akcji bardzo mi się widzi.
Nie wiem jakim fanbojem trzeba być aby bronić tego co nam zaprezentowali. Ale co kto lubi.
Wygląda lepiej niż poprzedniczki.... ale to nie tego oczekiwałem. Elementy RPG oraz nowy system walki całkowicie na plus. Kupili mnie, ale spodziewałem się większej rewolucji.
Czy tylko mnie denerwuje obecna moda na te tragiczne, pseudofuturystyczne interfejsy? Ładują to wszędzie, od Assassynów po Mafię, a prawie nigdzie to nie pasuje. Chociażby tutaj mogli dać jakiś fajny styl interfejsu, taki pasujący do klimatów gry w starożytnym Egipcie. A tak to taka sama chała co wszędzie.
Wybrali ciekawy setting, gra wygląda ładnie, ale co z tego, skoro to jest ciągle jest ten sam nudny asasyn z pierdyliardem znaczników, powtarzalnymi misjami i wszechwidzącym orzełkiem, w dodatku ten nowoczesny interfejs psuje immersję.
Już wszyscy mają ból dupy a to dopiero Alpha. Miejmy nadzieję że to naprawią, a i jeszcze jedno plus za klimat
po ostatnich grach ubi W ŻYCIU nie dam im kredytu zaufania poczekam na premiere i pierwsze oceny ide o zakład że bedzie masa bugów i problemy z wydajnością ! walka wygląda trochę sztywno a wspinanie się po scianach komicznie (to już nawet nie wspinanie się tylko skakanie od ziemi po sam dach lol) no i ta hooming arrow no normalnie rozwaliło mnie... orzeł całkiem fajny ale psuje element skradankowy i poczucie zaskoczenia
Nie zrobiło to na mnie wrażenia.
Taki Wiedźmin 3 i Eagle Eye vr w Egipcie :p
Czy ktos moglby mi wytlumaczyc w jaki sposob dziala mechanizm czlowiek-orzel? Leci sobie orzel wysoko i costam widzi, jakim cudem czlowiek na dole wie co widzi ptak i jeszcze ludki ktore orzel zobaczyl mu sie podswietlaja?
Nie jest to ten ogromny rework, który zapewniali, ale wygląda to neutralnie. Klimat niezły, walka przynajmniej na tym fragmencie dość mocno się różni od ostatnich części, tylko jak zwykle, i wcale mnie to nie dziwi, przeciwnicy durni jak tylko można. Głusi, ślepi, chodzący po linijce. Gdyby zmienili charakter serii na trochę bardziej skradankowy, nie karzący, tak żeby można było grać na wiele różnych sposobów, wtedy można by to było nazwać reworkiem. Grafika pewnie przejdzie mocniejszy lub słabszy downgrade, ale na ten moment trudno się przyczepić. Nadal jest to Asasyn, i trudno było oczekiwać czego innego.
Orzeł mi się nie podoba, nie lubiłem tego pomysłu w Primal, mogę to stosować w Wildlands, ale tu? Wyjaśnią to telepatią? Magią? Nie no, orzeł już mi zepsuł odbiór gry, zwłaszcza że od Primal jest to ten sam motyw powtarzany we wszystkich niemal produkcjach (dron, albo orzeł gdy tak była sowa).
Graficznie mi się podoba, walka może być ciekawa, niefortunna kamera na strzalę bo myślicie, że skręca a po pierwsze: to kamera skręca, po drugie: strzała w locie opada.
Ciekawie wygląda używanie łuku niczym w Horizon. Spowolnienie podczas skoku. Dobry motyw. Ciekawi mnie ilość misji pobocznych i ich jakości oraz jakość misji głównych. Wygląda to fajnie, wolę zagrać w takie gry niż w jakieś niewiadomo co. Akcja, przygoda, trochę rozwoju bohatera. Mnie to wystarczy do rozrywki. Od Black Flag i tak nie grałem żadnej części, a i BF nie ukończyłem.
Super , powrócili do mechaniki ze starych czesci. Skradanie i wspinanie plus nowe pomysły , nie moge się doczekać
Rozgrywka powielona z poprzednich odsłon (szkoda), ale Assassin to Assassin biorę w ciemno.
Prezentuje się świetnie, to pierwsza taka gra osadzona w Starożytnym Egipcie, więc z chęcią zagram, mimo, iż jedynym Asasynem w jaki grałem była póki co "jedynka". Skoro jednak to jest historia o powstaniu zakonu Asasynów to znajomość wcześniejszych części nie będzie raczej konieczna. Cieszy też postawienie na aspekt erpegowy, chociaż większość mechanik wydaje się raczej zaczerpnięta z poprzednich części. No i widzę, że wcześniejsze zapowiedzi odnośnie inspiracji Wiedźminem 3 nie były fałszywe. W końcu tutaj też mamy pokazane poziomy przeciwników. :P Mam też nadzieję, że większość tego HUDa będzie można wyłączyć, bo nie lubię zapaćkanego ekranu, tym bardziej, że będzie co podziwiać.