W przesłanym do serwisu oświadczeniu stwierdzono, że studio zdaje sobie sprawę z tego problemu, ale dzięki niemu udało się skrócić czasy ładowania w innych przypadkach. I tak, szybka podróż trwa 4-15 sekund, załadowanie ostatniego checkpointu 15-30 sekund, a zrestartowanie misji 25 sekund.
O Jezus Maria. Cudo programistyczne. Inne gry ładują się 30 sekund a potem reload trwa maks 10. To jest komedia. Na PC z D pewnie będzie się ładowało pół godziny :D
Nie wróżę CI sukcesu komercyjnego, a wręcz śmiem twierdzić że ten projekt wpędzi ich w nie lada kłopoty finansowe.
Sniper: Ghost Warrior 3 wczytuje się pięć minut"" A ja robię tosty w dwie!
Prawdopodobnie takie długie czasy ładowania mają tylko gracze bez zakupionego season passa. Zalecają dokupić a gra śmigać zacznie w 60kl/s bez zająknięcia.
CIekawe czy pobije absurdalnego pod tym względem nowego NFSa. Obejrzałem jeden filmik na tvgry, a tu jeszcze sie ładuje, chyba specjalnie po to żeby szybko zleciały te 10h testowe. Albo podobnie z LEGO City, ale to już tragiczny port. Jak gra kiepska to nawet i to muszą zjebać
Nie chce być złośliwy ale oby ekran ładowania to nie były najprzyjemniejsze chwile z tą grą. Warto zaczekać na recenzje, patche i obniżkę, mocno żałowałem zakupu poprzednika SGW.
U mnie na 768MB RAMu Wiesiek 1 wczytywał się jakoś do 10 minut. Głowa do góry xd
Może to poprawią jeszcze patchami, tak jak Wieśka.
Ale wtopa.
Hahahahahah
Nowy Mass Effect okazał się gniotem..
Syberia 3 z problemami i niezbyt dobrą oceną..
Sniper GW3 ładuje się 5 minut..
Co dalej?
Outlast 2 nie straszy..
Prey z fatalną optymalizacją..
Przyszłość zapowiada się cudownie
Co się dzieje z tą branżą gier?
Eee mam ja od soboty,sciagam patcha,tylko 10 gb i i taka wpadka,przyklad: strzelam do typa,obok stoi drugi na wprost i gada do niego,po zabiciu on dalej gada,stoi przed nim i nie zauwazyl ze trup,masakra jakas
No proszę. Widzę, że to kolejna rzecz, która upodabnia Snipera 3 oraz Wildlandsy do siebie.
Pamiętacie czasy małego Atari albo C64 na kasety ale bez systemu turbo? Szło się na obiad a to się wciąż wgrywało.
Co powoduje tak długie czasy? To jest Cry Engine?
Ja tu bym wielkiego halo z tego nie robił. Ile będzie się ładowała, to dowiem się osobiście jutro, ale z tego, co wiadomo, to chodzi o to, żeby później wszystko szło sprawnie (restart, przeniesienie). Nie ma co siać paniki i fermentu i paniki, po mowa o 5 minutach, a nie o 30. Zresztą jak sama gra będzie spoko, to wydaje mi się, że czas wczytywania nie będzie dla nikogo tak ważny. Przynajmniej ja tak do tego podchodzę. Tyle. :)
CI Games po raz kolejny pokazało klasę... Te loadingi to jednak nie najgorsza rzecz. Gra często się zawiesza, ma sporo błędów. Są już również pierwsze dwie oceny: 5/10 i 5.5/10. Może robią jakiś postęp jeżeli chodzi o rozwój swoich gier, ale to za mało. Oni dosłownie przekopiowali każdy oklepany od bólu schemat z każdej gry Ubisoftu i dodali do tego snajpera. WOW! Jakie to odkrywcze. Szkoda że po I kwartale roku (Resident Evil 7, Yakuza 0, Gravity Rush 2, The Legend of Zelda Breath of the Wild, Nioh, Horizon) II zaczyna się od odgrzewanych kotletów.
Ale jaja.
Czytałem, że na PS4 Pro są do pobrania dwa patche - jeden 9 GB i drugi 450 MB (Do wersji 1.03). I podobno nie poprawia szybkości wczytywania, a na dodatek frame-rate jest dość słabawe. Coś czuję, że jutro gra dostanie bęcki w recenzjach, a złotousty prezes CI Games będzie mówił jaki to sukces i że wszystko idzie zgodnie z planem.
cisza w domu bo się nie wgra ;) Miałem właśnie kupować, ale po tej informacji to podziękuję serdecznie. Dzięki GOL za info.
To powinni jeszcze dodać ficzer, że gra jest na dłuuuugie godziny.
ps. czas zawołać eJay'a, aby pozamiatał ich w recenzji.
eJay...eJay....eJay....eJay ;)
Po przeczytaniu recenzji cieszę się że wybrałem SE 4 gra mimo że też nie idealna ma swój klimat i nie wczytuje się 5 minut :D nie wiem co w tej grze oni zrobili że tak to musi długo trwać. Bo skoro tak ogromne światy jak są w GR : Wildlands, Wiedźminie 3, GTA 5, ME: Andromedzie mogą bez trudu śmigać praktycznie w 10-20s to trzeba się postarać by sknocić engine ale jak czytałem recenzję to engine chyba był najmniejszym problemem.
Wszak to nic nowego. Jakaś zaraza panuje u producentów gier. Wieczne problemy po premierze, drzewiej tak nie bywało. Zastanawia mnie PO CO są testerzy gier ?, dla jaj ?, pro forma ?? Kuźwa, chyba po to by wyłapywać bzdury i niedoróby... czy nie ?
Ja tam czekam miesiąc lub dwa zanim kupię jakąś nową grę. Po co się wk...ć !!
Wiecie, wychodziły już naprawdę gówniane gry - zabugowane, z kiepską optymalizacją, animacjami itd.
ALE ŁADOWANIE 5 MINUT POCZĄTKOWEGO POZIOMU?
Co za wstyd.
Nie wiedziałem, że można zrobić dłużej doczytującą się grę od Gothica 3, myliłem się :D
Na PC takiego problemu nie ma. Tu wczytuje się "tylko" 3 minuty i 5 sekund... ;)
Taki loading jest na HDD 7200rpm WD Blue + Core i5 4460 + 8GB 1600 cl7 RAM.
Na SSD gra wczytuje się o całe 30sekund szybciej.. ;)
Ale to i tak nic w porównaniu z okrojonymi ustawieniami graficznymi. W tej grze nie ma nawet opcji do zmiany jakości tekstur - WTF?! Użytkownicy z kartami graficznymi posiadającymi 2GB vram będą wniebowięci... ;)
To podobnie jak Gothic 3 w czasie premiery na moim PC :) zdążyłem do kolegi obskoczyć w czasie lądowania
No niestety, taki akurat trafił się zgryz przy pierwszym ładowaniu regionu, jednak dlaej jest lepiej, gdyż czas przemiszczenia się oraz wczytania punktu kontrolnego jest szybki. Jednak w kolejnym patchu tórcy powinni rozważyć podzielenie obszaru na kilka innych momentów do ładowania, aby nie obciąz aż tak na raz konsoli tyloma danymi. Z resztą, nawet GTA4 się potrafiło długo łądować.
Kolejny bubel i techniczny gniot na premierę...Ta generacja ma chyba ich najwięcej od początku istnienia gier. Mają kuźwa lepszy sprzęt, lepszy soft to potrafią zrobić takie gówno, Zwłaszcza że gra swoją fizyką, grafiką i rozbudowaniem nie grzeszy...
Branża umarła. Teraz każda gra jest niedokończona na premierę, a twórcy wmawiają nam, że produkt jest skończony i grywalny. Gracze na to pozwolili i teraz mamy wysyp patologicznych tytułów od developerów, którzy kiedyś tworzyli elitę. Niech dalej grubi Amerykanie, upośledzenie Europejczycy kupują DLC. Niech dalej wspierają nieudaczników takich jak EA, Ubisoft, BioWare, DICE, Crytek i inne gówna.
Infinite Warfare i Modern Warfare Remastered też się strasznie długo ładują (ta druga gierka dłużej od Snipera). Na szczęście dzieje się to "tylko" jednorazowo, tuż po pobraniu aktualizacji (czyli raz na kilkanaście dni xD ). Oj, coś jest nie tak...
Przynajmniej towarzyszy swietna muzyka, mam nadzieje, ze taka sama jak w becie byla :D
Myślałem, że na konsoli "wkładasz płytę i grasz" ;), a nie, sorry, tak nigdy nie było. SNES'a pod uwagę nie bierzemy.
Co tu się dziwić! Dyski HDD w konsolach to tylko 5400 rpm. Tekstury wysokiej rozdzielczości, otwarty świat sprawiają że siłą rzeczy musi się długo wczytywać na biednym HDD, który nie wyrabia.
Tak jak kiedyś w konsolach zrezygnowano doczytywania poziomów w locie z płyty na rzecz instalacji na HDD, to teraz trzeba wywalić z konsol HDD na rzecz SSD!
HDD już się nie nadaje do niczego innego niż dysk zapasowy podpinany do USB!
Wiedzmin na ps4 sie tez tyle ladowal i jakos problemu nie bylo.
Kupiłem z Season Passem za 107zł PL - przynajmniej cena ludzka.