Wygląda to naprawdę świetnie. Bardziej rozbudowane NEMESIS jeszcze bardziej zachęca do gry.
Tona skryptów i liniowo do bólu byle do celu, już widzę te ich różne scenariusze, losowane z tego samego wora, a i fabularny brak celu by to robić. Niemniej mocno to rozwinęli.
Liczę przynajmniej na lepszą kampanię i poziomy zielone.
Mimo wszystko system nemesis to jednak coś nowego w skostniałych systemach gier gdzie tylko ulepsza się grafikę, a reszta, fizyka, ai, cokolwiek, stoi w miejscu od lat...
Tak będąc poważnym.......czy ktokolwiek ogląda bezpośrednio film z tego odtwarzacza na tej stronie? Bez jaj :)
Miałem przeczucie że wśród nowych lokalizacji będzie Osgiliath, teraz po cichu liczę że Minas Tirith widoczne na mapie też będzie można odwiedzić. Bardzo podobają mi się te zróżnicowane tereny, możliwość dostosowania ekwipunku i oczywiście Nemesis. Latanie też spoko. Nigdy wcześniej w grach z LOTR'a tego nie było, mimo że np. w Conquest mogło się EA o to pokusić. Nowe ciosy też da się zauważyć i to akurat takie których momentami brakowało w Shadow of Mordor (np. strzelanie z łuku w czasie lotu/spadania). A co do wcześniejszych dyskusji na temat niezgodności ze światem Tolkiena... Można to w sumie prosto wytłumaczyć - wszystko co się dzieje w Mordorze, zostaje w Mordorze :D Szczególnie te ziejące ogniem smoki. Będzie w co grać :)
Wygląda świetnie, mam nadzieję, że naprawdę popracowali nad Nemezis i możliwych różnych scenariuszy i interakcji pomiędzy orkami jest dużo więcej niż w jedynce. W jedynce tak naprawdę było to mocno ograniczone, jedyne co mocno robiło wrażenie to różniący się przeciwnicy, misji w systemie nemezis było raczej mało. Tutaj wygląda wszystko na bardziej rozbudowane.
I tak, to dalej będzie gra z otwartym światem tylko będzie więcej lokacji. W SoM były tylko dwie lokacje, tutaj ma być coś koło 5-6. Każdy region ma twierdzę i otaczające je tereny. Mi nie przeszkadza to, że jest więcej hubów, mimo wszystko podróżowanie pomiędzy fortecami to była najnudniejsza część w pierwszej części. Myślę, że i tak świat będzie większy mimo, że będzie zrobiony z kilku hubów. Dochodzi problem z odległościami pomiędzy lokacjami, huby je rozwiązują i pozwalają na większy obszar działań w śródziemiu. Do tego, zakładam, że każdy hub będzie się wyróżniał i lokacje będą mniej monotonne.
Świetnie, że dodali system ekwipunku, możliwość zmieniania pancerzy to coś czego mi brakowało w jedynce.
Oby nowości było naprawdę dużo, czekam na dalsze materiały.
edit;
O otwartym świecie mówi nawet narrator na początku filmu, nie ma mowy, że będą tylko misje wybierane z mapy.
edit2;
I tak właśnie się powinno robić materiał promocyjny, dobra narracja i wytłumaczenie jak działa gra, teraz porównajcie sobie do ostatniego materiału z Mass Effecta Andromedy z misją lojalnościową ;)
Jak prawie każdy, marzy mi się typowe RPG (w stylu Witchera, chociaż i w stylu Pillarsów też byłoby niczego sobie) w świecie LOTR, ale i ta produkcja przykuwa uwagę. Jeżeli uda się twórcom zachować zainteresowanie fabułą, to może się to udać.
Jedynka była strasznie powtarzalna, ale co z tego jeśli dawała niesamowitą radość z grania, tutaj zapewne będzie podobnie i zabijanie orków na różne sposoby raczej szybko się nie znudzi. Ja czekam !
Jak na razie to tylko na tę grę czekam najbardziej w tym roku, jest moc!
Nie spodziewałem się a gra zapowiada się niesamowicie. Niemniej nie można ulegać pierwszemu wrażeniu. Poczekam na opinie i recenzje. Jeśli będą pozytywnie nastrajać to kupuję grę. Cieszy, że jeszcze bardziej rozbudowali Nemesis.
Gameplay na pewno świetny, Nemezis w tym przypadku daje jeszcze więcej możliwości, pytanie tylko jak wypada reszta, czy całość będzie opierać się o menusy i wybieranie pola bitwy, czy może będzie można pobiegać po świecie, itd.
Ogólnie to fajnie wygląda ale ja nie jestem jakoś przekonany jak narazie.
Dla mnie jedynka była średnią grą ale system nemezis był bardzo fajny i nowoczesny dla tego ograłem i nie żałuję czekam na dwójkę. Super by było jak by znów było coś nowoczesnego
ale rzeźnia
Może fajnie się to prezentuje, ale w kółko robienie tego samego szybko może znudzić.
Wygląda ok.
"Jedynka" mimo swojej powtarzalności i monotonii otoczenia była całkiem udana i przyjemna. A po tym co zobaczyłem jestem zadowolony. Oby tylko optymalizacja nie była skopana, bo jak widzę gdziekolwiek "WB" to od razu przypomina się (nie)sławny Batman.
Szkoda troche że interface praktycznie identyczny, animacje skopiowane. Niby prawdziwy sequel, ale nie do końca.
No sam nie wiem. Nie będę oceniał, ale na razie widać mniejsze lokacje i więcej oskryptowanych elementów.
Jedynkę lubiłem za otwartość i swobodę w podchodzeniu do zabijania warchiefów, w udostępnionym materiale tego nie widziałem.
Fakt, jest efektownie i bitwy są na większą skalę, a wszystko jakieś takie bardziej rozbudowane, jednak kosztem nieliniowości.
Jednak nie martwię się zbytnio, bo wątpię, by zrezygnowali z otwartego świata na rzecz wyłącznego zdobywania fortec, dlatego czekam na materiał poświęcony piaskownicy i tego co będzie można w niej robić.
Tyle jest pięknych miejsc w Śródziemiu: Shire, Rivendell, Lothlórien, Nenuial, Mithlond... Tego w tej grze nie zobaczymy.
Super, jednak mam te same obawy co reszta. Czy to tylko podbijanie fortów, czy będzie można samotnie robić napady na obozowiska w sandboxowym świecie? Jeśli nie to gra bardzo dużo straci
Nawet w filmie używaja określenia "Drake", a nie "Dragon", a więc to nie są smoki! Bliżej temu do bestii, których dosiadały nazgule aniżeli do smoków znanych z śródziemia.
A zapis z rozgrywki wyborny. Najfajniejsze jest to, ze w ogóle tego sobie nie zepsułem, bo Nemesis powoduje, że rzadko kiedy spotyka się taki sam scenariusz. Preordera oczywiście nie będzie, ale bardzo czekam na to jak rozwinie się ta gra do sierpnia.
Zbieram szczękę z podłogi!
Wiem, wiem, gra wygląda jak podrasowana "jedynka", ale co poradzę, że jestem fanem Śródziemia i w poprzedniej odsłonie bawiłem się doskonale? :).
Dwójka zapowiada się na więcej tego samego, tylko lepiej i mocniej - dla mnie bomba. Oby tylko Warner Bros nie skopał optymalizacji (głównie PC) i nie przegiął pały z wyciskaniem kasy z graczy (mikrotransakcje to raczej pewnik, co sugeruje obecność srebrnych, złotych i mithrilowych skrzyń).
Wygląda bardzo zachęcająco i mega pozytywnie. Tylko mam taką nadzieje, żeby nie byłoby to zbyt monotonne, bo może się wkraść nuda;)
Zgadzam się z przedmówcami. Wygląda to epicko, rozbudowany i dopieszczony system nemesis to coś co może dać masę dobrej zabawy. Ale gdzieś z tyłu łba siedzą wspomnienia z Cienia Mordoru - pierwsze podejście do gry było dla mnie kapitalne. Drugie - fatalne. Wkradła się nuda, monotonia i powtarzalność, ledwo co zrobiłem tę grę do końca. Pytanie brzmi - jak to będzie z Shadow of War?
spokojnie filmik jest słabej jakości pewnie dlatego ze gra nie jest jeszcze taka jak ma być a na bank nikt nie będzie miał stałego 60 FPS bez gtx1080 na ultra ;pppp
Ale pamiętam ze pierwsza cześć była ładna i na gtx 660 i 2 rdzeniówce w to grałem na max w 720p
Fajnie że dochodzą nowe atrakcje, bo Śródziemie bardzo ich potrzebowało, ale jakoś mnie nie kupili tym filmem. Chyba za bardzo wynudził mnie system walki z jedynki i to, że tak naprawdę każde starcie było takie same jak poprzednie, a tu jak widać, walki ma być jeszcze więcej. Uwielbiam LOTRa, ale nadal czekam na coś więcej z tego magicznego uniwersum niż tylko rzeź i flaki.
Jedynka byla okej, ale nic poza tym, dwojce wroze to samo. Solidna gra bez fajerwerkow, z fajna brutalna walka, takie 7/10, pograc i zapomniec. Nie widze tu zadnych nowosci w stosunku do jedynki, co najwyzej bardziej rozbudowany Nemesis, ktory ani fajny ani ciekawy nie byl (i na taki sie tez nie zapowiada). Cala reszta to sanboxowy sredniak, wiadomo lepszy niz jakies dretwe Just cause albo gry Ubi, ale to w sumie zaden wyczyn.
Z prawdziwym Srodziemiem majacy wspolnego chyba tylko nazwe i wyglad orkow z filmow.
Mnie namówili. System walki oraz jeszcze bardziej rozbudowane Nemessis mogą przynieść sporo radości płynącej z grania. Mam nadzieje, że faktycznie będziemy czuć się jak dowódca wielkiej Armii, bo po zwiastunie to wygląda niesamowicie. Dla mnie jedyny minus to główny bohater którego wyglądu po prostu nie mogę przetrawić, chociaż w tej części wygląda trochę mniej wieśniacko. Nie oczekuje cudów, jedynka dawała sporo frajdy z grania i dalej do niej wracam, więc jak druga część będzie ciut lepsza, to na pewno się skuszę ;) Oby tylko wymagania nie zabiły mi laptopa :v
Nie mówię że złe, ale odnoszę wrażenie, że to gmatwanina skryptów, cutscenek, quick time eventów i minimum konkretnego gameplay'u.
OStatnio ukończyłem SoM po raz trzeci. Zabawa powtarzalna na dłuższą metę, ale przyjść z roboty i w ramach relaksu upi... orkowi łeb bezcenne.
Jeżeli tak ma wyglądać przejmowanie wrogich fortów w tej grze to życzył bym sobie aby takich fortów było jak najwięcej, bo rozmach i widowiskowość tego co się dzieje na ekranie wylewa się już z oglądania samego gameplaya. Moje oczekiwania wobec tej gry właśnie podskoczyły kilkukrotnie do góry.
Ograłem dopiero co Aliena (cudna gierka) i zagrywam się teraz w Śródziemie... No powiem szczerze że czekam na kontynuacje. Jedyneczka ma multum plusów a nawet co do stricte filmowości zbyt czepiać się nie ma co, ale ok - brakuje choćby porządnych questów pobocznych, zadań trochę bardziej "wciągających". Więc jak pomimo rozwoju zalet jedynki (a filmowość powiedzmy że się do nich nie zalicza) skupiają się jeszcze na bardziej wciągającym doznaniu, to naprawdę ok. Martwi mnie jedynie, że jak mówią o elementach RPG to wysuwają wdzianka i skórki. Ja myślałem, gdy powiedzieli o tych elementach wcześniej... Iż może na dialogi można liczyć - wzór Wiedźmina. Bądź, ogólnie w tym kontent-cie gdzie od Redów warto kopiować.
No ale cóż. Tenże news - wszystkie newsy z tego newsa... Naprawdę nastrajają optymistycznie ;)
Tak na pierwszy rzut oka wygląda jak "stary" SoM po dobrym cyklu sterydowym, nie wiem jak tam z odblokiem będzie. Jednak jakiś wewnętrzny głos mi mówi, że ta gra powieli schemat Assassyna i będziemy klikać bez końca dropiąc orków w fortach.
Wygląda IDENTYCZNIE jak część pierwsza
Kapitalnie wygląda, przygotowanie przed szturmem i sam szturm na fort są świetne, ja to kupuję. Czekam na dalsze materiały i premierę gry. Wygląda naprawdę zacnie.
Jeśli faktycznie Nemesis jest ulepszony i misje zdobywania fortów tak będą wyglądać, to naprawdę szykuję się mocny tytuł do zarwania kilku nocek :)
Powtarzalne animacje to tam pal licho jeśli sama gra będzie prezentować TAKI poziom.
Może być!
Bitwa średnia. Liczyłem, że mimo dobrej walki z naszej strony możemy przegrać, bo mamy słabą armię. Tutaj widać, że są oni nieprzerwaną fala jak w Viking: Battle of Asgard.