+up Znana gra =/= dobra gra tyle w temacie.
"przedmiotów jest bardzo dużo, epickie, czy złote, pomarańczowe"
Jesteś daltonistą? Serio pytam, bo w grze są trzy "typy" przedmiotów: szare, niebieskie i fioletowe.
"poziom ekwipunku 30 to żaden poziom ja mam 62, a widziałem ludzi z np. 119, a prawdopodobnie nawet 1000 nie jest limitem."
Jeśli widziałeś osoby z takim poziomem ekwipunku to je lepiej zgłoś, bo maksymalny level to 108...
Niestety, kolejna gra multi pokazuje jak Ubi jest mierne w pisaniu kodów sieciowych do produkcji multi-only. W zamkniętej becie nawet zagrać w tryb dominacji nie mogłem.
Gra ma potencjał, ale jak to Ubi - drobnostki zabijają radość z grania.
Zazwyczaj nie uczestniczę w dyskusjach kto ma rację bo nie mają one żadnego sensu, ale tym razem trochę napisze:
Orzołek – aby stwierdzić co gra ma do zaoferowania trzeba w niej spędzić dużo więcej godzin niż 20 i nie mówię tutaj o okrojonej becie, więc bez urazy pisanie że gra jest słaba bo … ? Moim zdaniem tak dobrego balansu, oparciu o skill w graniu w gry MP dawno nie widziałem, ba powiem więcej jest on o klasę wyżej niż w dobrze wykonanym systemie znanym z Soulsów, jeśli nauczysz się grać perfekcyjnie pokonać będzie cię mógł tylko ktoś na podobnym poziomie, od weterana poziomu 1 bardzo nie ma szans trafić na maszera. Mam obecnie poziom 3 weterana.
Hstom – nie jest to prawda, ponieważ przedmiotów jest bardzo dużo, epickie, wymagają nie tylko stali co materiałów do upgrade. Wiec nawet jeśli kupisz 5000 stali za które zapłacisz 4.99 euro (o ile się zdecydujesz) nie jesteś w stanie wbić nic czego nie da się uzyskać grając bo z gry lecą ci przedmioty do rozbierania z niebieskich 49-50 elementów, z filetów np. 80, gdzie upgrade fioletu na level np. 15 wymaga z 400-500 lub i więcej. Więc te słabo levelowe przedmioty do rozbiórek masz z gier, setek walk a nie z zakupów i po prostu jesteś tak wysoko bron upgardować tylko grając. Więc co z tego że kupisz 10 skrzynek jeśli wylosujesz tam z kilka przedmiotów z których rozebranie da ci z 500 elemenów na upgrade 1 elementu broni o 1 poziom. Akurat zakup stali jest tylko chyba aby kupić sobie stroje, bo poziom ekwipunku 30 to żaden poziom ja mam 62, a widziałem ludzi z np. 108. (edycja kolega niżej mnie poprawił względem poziomu wyposażenia który jest podobno zlimitowany na 108 co tym bardziej obniża sens microtransakcji aby podnosić poziom przedmiotów)
panTicTac / recenzent – to też nie jest prawda ponieważ jeśli umiesz blokować to możesz blokować nawet 4 osoby nawet nie grając tankiem a zwykłym miecznikiem co da ci gwarancje na szybką zemstę, z zemsty robisz obalenie które ma 100% skuteczności i po ciosie np. z góry mało kto przeżywa jeśli poszedłeś np. w upgrade ekwipunku w atak w trybie zemsty. Nieraz tak miałem że jak walczyło ze mną np. 3-4 i wbili mi zemstę to nagle wszyscy uciekają (!?) i jak ma to się do recenzji ? Nijak bo aby to zobaczyć trzeba grać na wysokim poziomie weterana. Widziałem też nieraz jak ktoś w trybie zemsty zabijał z 3-4 osoby naraz, nie mówiąc już o otoczeniu które można skutecznie wtedy wykorzystać, jak kolce, piłę, pale, czy po prostu wyrzucenie kogoś w przepaść (obalenie w tym trybie ma 100% skuteczności jw.) Poza tym sytuacje kiedy dopada cię 3-4 przeciwników są sporadyczne i to głównie na punkcie strategicznym, większość walk odbywa się kosztem czegoś. Jeśli jakiś team biega w czteroosobowych grupie to ma gwarancje że przegra na 3 punktach, bo po prostu zawsze będzie do tyłu. Tak grają tylko ci którzy dopiero z grą się zapoznają. Najczęściej jest tak że każdy punkt jest obstawiany i tylko jedna osoba się przemieszcza pomiędzy, aby wspierać na wypadek przegranej lub najazdu.
recenzent - Wystarczy wykonywać zadania aby mieć ciągle status czempiona / kupowanie stali jest tak naprawdę tylko aby kupić sobie stroje które nic nie wnoszą. Jeśli komuś nie chce się farmić 45000 stali to zawsze może sobie to kupić. I głownie po to zostało to zrobione. Upgrade przedmiotów opisałem wyżej do pewnego stopnia można wyciągać matsy ze stali, potem nie ma to sensu. Chyba że ktoś by płaci tysiące euro.
PablitoKarramba – na 30 godzin gry może raz miałem d/c podczas ładowania z errorem, nigdy w czasie gry, przypadek, nie sądzę.
Reasumując nie wiem jak długo gra będzie żyła, ale na ten moment jest to moim zdaniem najlepiej wykonany system walki oparty na skillu / dlatego też gra mi się strasznie podoba (pomijam już tutaj kampanie SP która także jest dobra przejście jej na realistycznym poziomie jest sztuką samą w sobie), ponieważ ta gra oddziela ludzi którzy przyszli sobie pomachać bumperami od ludzi którzy mają pomysł na przeciwnika.
Mam identyczne odczucia, marka z wielkim potencjałem lecz chyba dopiero następna część będzie bliższa wykorzystania potencjału, oczywiście jeśli Ubisoft wyciągnie wnioski.
Grałem w betę dla mnie ta gra jest po prostu słaba.
System walki niby ok, ale czegoś mi w nim brakowało. A poza systemem walki ta gra tak naprawdę... nie ma nic ciekawego do zaoferowania.
Pomysł ciekawy wykonanie słabe. Czyli typowy Ubisoft ;)
Wydałem na tę grę 100 euro i po zdobyciu 14 poziomu wszedłem sobie na sklep. W pewnym momencie ukazało mi się 5000golda za psie pieniądze, gdzie ja 500 golda zbierałem 2/3h. Rozumiem, że mikropłatności mogą być, ale nie w taki sposób, że w początkowej fazie gry ktoś na 1lvl może mieć eq gościa na poziomie 30. Daje wielki minus.
Ubisoft dalej brnie w swoim sieciowym bagnie. Gram regularnie w Rainbow Six Siege i przez problemy ze stabilnością serwerów ucieka duża część satysfakcji. Oby zainwestowali cokolwiek w serwery
Czyli póki co lepiej wstrzymać się z zakupem, a na pewno dopóki nie stanieje i nie będzie sieciowo stabilniejsza, bo w ich grach właśnie tryby sieciowe na premierę kulały.
Ci co nie umieją grać powyżej 1v1 po prostu nie mają umiejętności, nie jest to wina gry. Proponuję ukończyć trening, a o samej grze wypowiadać się co najmniej po wbiciu 2lvl reputacji. Dla mnie jedna z najbardziej miodnych gier.
Grałem w bete około 6 godzin i po 2-3 godzinach ekscytacji system walki przyszła nuda. Potyczki 4x4 jest niekiedy wręcz niegrywalne, kiedy rzuca się na ciebie 4 chłopa to żaden skill nie da rady. Walka 1 na 1 jest natomiast bardzo satysfakcjonująca.
Trochę mnie mierzi to ,,Samuraje" niby poprawnie, ale Samurajowie jakoś lepiej brzmi.
Wczoraj czytałem na rockpapershotgun o tym jak ta gra (nie)działa. Niezła komedia.
Zrobić grę sieciową, w której multiplayer jest kompletnie do bani to naprawdę niezłe osiągnięcie.
^ W dniu premiery zdarzały się problemy sieciowe, ale systematycznie malały z dnia na dzień do tego stopnia, że praktycznie już nie występują.
Problem ze stabilnością połączenia to tylko jeden z wielu problemów jakie wymieniono w artykule. Nie sądzę by pozostałe wyeliminowano w ciągu tygodnia, szczególnie, że dotyczą one tego jak gra aranżuje mecze.
Co tak długo tą recenzje pisaliście? Człowiek chce zagrać jak najszybciej w gre i czeka żeby dowiedzieć się czy warto a tu musi tyle czekać.
A.l.e.X -> spokojnie minelo raptem pare dni od premiery :) w Division to samo bylo szal przez jesli dobrze pamietam 4 tygodnie pozniej ilosc graczy zaczela gwaltownie spadac do wartosci zenujaca niskich, tam powodem byly bugi, a For Honor jest niestety nudne na dluzsza mete :)
Rainbow Six Siege doprowadzają do ładu, to samo tyczy się The Division, to pewnie i z For Honor będzie to samo. :)
To za dwa lata jak doprowadzą do ładu i wydadzą tonę DLC się kupi na promocji z seasone passem za 50 pln.
Gra wymiata, czasem można się spotkać z nie honorowym zachowaniem.
https://www.youtube.com/watch?list=PLLtdwcuE07JUB6t4_mQ8kZr1oGW306g7_&v=_jRiLnL4t-k
Czyli dokładnie tak jak sądziłem. Bardzo dobry system walki ale na grę online to się nie nadaje. 1v1 jeszcze jest spoko ale reszta to już kompletny chaos i panika. To powinna być pełnoprawna gra dla jednego gracza z 3 kampaniami fabularnymi z prawdziwego zdarzenia a nie jakieś biedna sieciowa nawalanka.
Gry stricte multi z reguły są płytkie i monotonne. Ta niczym nie odbiega od gatunku. Pograłem w betę 3h i mi się znudziło.
5 za grafikę. Inaczej było by 4.
Nie wiem czy ktoś będąc na 6 poziomie postaci powinien wypowiadać się o balansie... bo ten, nie licząć zbugowanego Shugokiego, stoi na bardzo przyzwoitym poziomie.
Zaś by dostrzec piękno Dominacji również trzeba trochę pograć, by zaczęło przydzielać nas do graczy o wysokim mmr, wtedy o nudzie nie ma mowy.
Kolejna gra Ubisoftu czyli 7-5=2 na tyle pewnie tak naprawdę zasługuje ta gra czyli kaszanka.
Ta recka doskonale pokazuje tylko jedno. Końcowa nota jest piętą Achilesową tej strony. Poprzez takie gry jak:
Dragon Age Inkwizycja
Xcom2
czy teraz For Honor
Nie twierdzę że celny noty się nie zdarzają... niestety tych mocno chybionych jest za dużo.
Samo to że gra przez ten krótki okres czasu utrzymuje się w top10 twitch po premierze świadczy o tym że jest znacznie lepsza niż można stwierdzić przy pierwszych paru godzinach z nią obcowania. Nie ma też wątpliwości że wbije się w esport a tutaj na serwisie będzie dominowała ocena która uświadczy ludzi w przekonaniu że nie można polegać tylko na recenzji i końcowej ocenie serwisu gry online. Czasem lepiej skorzystać z recki kogoś z youtube i porównać kilka punktów widzenia.