wersja PC Mass Effect: Andromeda nie będzie miała żadnego sztywnego limitu maksymalnej ilości wyświetlanych klatek na sekundę
...
To powinno być standardem dla PC, a nie powód do chwalenia się.
Tym bardziej dziwne jest to chwalenie się brakiem limitu klatek zważywszy na silnik na którym gra działa.
Pad jest ograniczony ruchowo. Jak chcesz grać fair z graczami z pc, gdzie oni obrócą sie dwadzieścia razy szybciej od ciebie i jeszcze ci strzela heada, zanim ty w ogóle zrobisz krok naprzód. To nie ma sensu. Do tego utrudnione sterowanie. Dlatego nie ma łączenia wspólnych gier.
Możesz grać razem w inny gry typu sonic, bitki, gdzie nie sterujesz kamera postaci.
Informacja od Mass Effect: Status Widmo " Moi drodzy jest nam bardzo, bardzo przyjemnie ogłosić oficjalnie, że książki z serii Mass Effect: Andromeda zostaną wydane w Polsce nakładem Wydawnictwo Insignis! Pozostaje teraz trzymać kciuki za panią tłumacz i życzyć jej powodzenia..."
Zastanawia mnie dlaczego nie można zrobić crossplaya? Przecież to powinno być proste do zaimplementowania. Podłączasz pada pod PC, gra to wykrywa i pozwala grać z użytkownikami konsol, odłączasz pada, możesz grać tylko z innymi graczami PC. Zwłaszcza, że nie ma dedykowanych serwerów, tylko z automatu się łączymy (gra wybiera serwer) Tak więc przeszkód w innym sterowaniu i własnoręcznym wyborze serwera nie ma.
Narzekanie jakbyście byli 5latkami wszyscy. Przecież cały świat marketingu opiera się na chwaleniu czymś co jest lub powinno być normą lub też przeinaczaniu prawdy. Reklamy leków w tv? Maksymalna dawka i lepsze działanie - bzdura. Aspiryna z tesco za 3zł działa tak samo jak aspiryna za 10zł z koncernu. Tak samo telefony - co roku nowy model, gdzie nic niemal niezmieniono lub nawet usunięto, a reklamują rewolucję. Podobnie z grami. Przejrzyjcie na oczy, co wy świata nie obserwujecie wokół siebie? W grach ogarniacie wszystko, a życie czuli jedna wielka gra sprawia wam problem...
"Brak limitu fps na pc" no jebłem XD. Coś mi się zdaję, że gry AAA na pc niedługo zaczną umierać :) (nie, nie jestem konsolowcem)
No jest czym się chwalić, szczególnie ,że ta gra na silniku Frostbite :D
Brak dedyków i tylko połączenie P2P? Fajnie ich pogieło, mamy 2017r.
Tak swoja droga to bylbym za tym, zeby gry musialy spelniac pewne standardy jakosci, zeby byly dopuszczone do sprzedazy. Dla PC takim wymogiem bylaby np. obsluga >=60fps.
Inne podejscie - czerwony znaczek "30 fps" na pudelku, zeby nikt nie kupil kota w worku.
BF1, Battlefront miały genialną optymalizację. Do każdej z tych gier nie potrzeba mocniejszej karty niż GTX 750 Ti, która radzi sobie ze wszystkimi trzema tytułami na wysokich ustawieniach grafiki. Szkoda że oprócz gier EA jest tak mało dobrze zoptymalizowanych gier!
Wszystkie trzy pierwsze pozycje które napisał Drew Karpyshyn były na co najmniej dobrym poziomie, dopiero Deception było jednym wielkim wołaniem o pomstę do nieba. Teraz mamy taką sytuację że wychodzi trylogia w niewielkim odstępie czasu i każdą książkę pisze inny autor, raczej nie chce być krytykiem ze szklaną kulą, ale jakoś mi się to za bardzo nie widzi.
MASS EFFECT™: NEXUS UPRISING by Jason M. Hough and K.C. Alexander
MASS EFFECT™: ANNIHILATION by Catherynne M. Valente
MASS EFFECT™: INITIATION by N.K. Jemisin
Powinniście unikać takich durnych newsy.... poważnie ?! GOL się stacza na poziom pudelka... niedługo będą newsy:
Mass Effect umożliwia grę na padzie i to na PC :O
W Mass Effect można wyłączyć V-Sync, uwaga będzie szybcie!!.
Mass Effect dodał opcje zmiany jakości cieni.
Mass Effect super hiper opcja zmiany poziomu trudności na łatwy.
Mass Effect z obsługą klawiatury i myszy!
I te złudzenie PCMR, że m i k ma jakąś przewagę nad padem:D
Będzie grane, ale biorę wersje pc.