Brak narzędzi pozwalających na projektowanie nowych przygód czy lokacji oczywiście doskwiera, ale narzekanie na ilość modów w porównaniu ze Skyrimem jest trochę nie na miejscu.
Z kosmetycznych modów jest właściwie wszystko, co jest potrzebne : STLM, Elder Blood Lighting Mod, More Shadows, Absolute Camera, HD Reworked Project, Ultimate Graphics Options Mod. Plus tona presetów dla ReShade.
Pierwsza setka Skyrimowych modów z Nexusa, zobaczcie ile jest tam tych, które dodają coś nowego do świata gry : 35 miejsce - Wet and Cold, 36 - Campfire, 43 - Frostfall, 74 - Ordinator i 75 - Falskaar. I to wszystko. Reszta z tej setki to właściwie poprawianie Bethesdy plus dodawanie "ładnych panien".
Jakie modyfikacje są popularniejszy od Falskaara i do czego ten "potencjał modowania" jest wykorzystywany ? Proszę bardzo : Animated Prostitution - 70 miejsce, HDT Breast And Butt Physics, miejsce 57 i HDT HighHeels System, na 37 :)
Wiedźmin 3 jest inaczej pomyślaną grą, ma konkretnego bohatera, którego historię opowiada i jest skierowany do bardziej dojrzałego odbiorcy. Nie potrzebuje więc Race Menu i dodatków do niego, 100 wiedźmińskich fryzur, fizyki cycków, 20 nowych mieczy i zbroi i ładnych twarzy dla wszystkich.
Taki Skyrim potrzebuje modów właściwie na wszystko, a i tak 90 procent tych modyfikacji z Nexusa to śmietnik. Pancerne bikini, lateksowa zbroja, miecz z jakiegoś anime, setna piękna elfka lub orczyca, którą możesz zagrać.
Zauważyliście, że w Skyrimie nie ma ludzi otyłych, ani naprawdę brzydkich, a na prawie wszystkich obrazkach w nexusowej galerii wdzięczą się atrakcyjnie odziane panie.
W3 technicznie, graficznie i fabularnie to perełka wśród współczesnych produkcji. Tam po prostu nie ma co poprawiać, a większość modyfikacji do tego się sprowadza.
Ciuchy i zbroje są tak dobrze zrobione, że są masowo portowane do Skyrima.
Gdzie tu miejsce na SFO, ELFX, RLO, HDT Physics, SMiM, CoT, Book of Silence, UFO czy ENB ?
Mody podnoszące immersję i usuwające fatałaszki z niewiast oczywiście są, więc czego chcieć więcej ? :D
Ech, szkoda, że Redzi nie wydali prawdziwych narzędzi moderskich. Gdzie te rzesze cycatych wiedźminek biegających po Velen w bikini :(
Skyrimie prowadź :)
Nie chcę nikogo bronić, ale porównywanie wiedzmina do Skyrima pod tym względem mija się z celem. Nawet z redkitem gra nie byłaby tak modowalna z prostej przyczyny, jak długo bethesdy jedzie na jednym silniku? 15 lat? Wnioski wysnujcie sami...
W sumie oprócz modów graficznych tylko All Quest Objectives on Map jest naprawdę przydatne, reszta to takie popierdółki.
Zróbcie im to top10 krzeseł tak dla beki, widzę błagania o taki materiał pod każdym video na youtube.
Ale bieda. Jak chcecie dobrych modow to tylko w grach od Bethesdy.
Tyle modów, co do Wiedźmina 3, to do Skyrima wychodzi w tydzień, ba nawet do Fallouta 4 tyle wychodzi. Sorry, ale jeśli chodzi o wsparcie dla sceny modderskiej to u CDProjekt RED kupa. Szkoda, szkoda, wielka szkoda. A szkoda, bo W3 zacną grą jest, niestety, nie dla modderów.
Tyle twórcy obiecali jeśli chodzi o mody, a tu bieda.
Btw. atak klonów w tej grze to rzeźnia
Sttarki - Enderal jest niesamowity. Naprawdę. Zrobiłem do niego ze 100 mega poprawek, żeby jakoś wyglądał z ENB. Zapomniałeś jeszcze wspomnieć o modzie Darkend :)
Troszeczkę mnie jednak nie zrozumiałeś. Widzisz gdzieś te wymienione przez ciebie modyfikacje w pierwszej setce najpopularniejszych ? Tylko Faalskar się załapał, a i tak przegrał w "wysokimi obcasami" :)
Ja naprawdę ubolewam nad tym, że takich narzędzi Redzi nie udostępnili, myślałem, że zrobią to po wydaniu wersji GOTY, ale tak się nie stało. Pamiętaj, że od wydania Skyrima do powstanie Enderala minęło pięć lat i stoi za tym niemała grupa zapaleńców.
Co do wojny Wiedźmińsko - Skyrimowej, to bądź łaskaw porównać wersję SE Skyrima z Wieśkiem. Bo wrzucasz tutaj video i screeny z Oldrima, który wygląda tak dobrze tylko dlatego, że jakiś genialny rusek poświęcił 5 lat swojego życia na poprawianie silnika Bethesdy.
Przecież SE jest o rok młodsza do Dzikiego Gonu. Niby ma wszystko, AO, promienie światła, poprawione cienie, specjalny shader dla śniegu i pajęczyn, no i SE jest 64 bitowy. Powiedz mi ile na początek modów trzeba wgrać, żeby chociaż troszeczkę się zbliżyła wizualnie do W3 ?
Widziałeś jak wyglądają NPC w Skyrimie a jak w Wieśku ? Zbroje, bronie, potwory, flora ? A miasta, czy w ogóle jest sens porównywać je ze sobą ?
Zdarzył ci się w Skyrimie przejść przez jakąś osadę z bananem na twarzy, wywołanym zasłyszanymi rozmowami ?
Więc nie mów, że jestem mało wymagający, tylko powiedz, co takiego w Wieśku wymaga natychmiastowej interwencji moderów ?
I żeby nie było, że nie wiem o czym plotę:
Skyrim - 1700 godzin w grze. Kilka ENB na koncie. Na razie ma dożywotkę na dysku.
Skyrim SE - 120 godzin - ENB zrobione.
Wiedżmin 3 - około 120 godzin za mną, na razie :)
Oczywiście w tym zestawieniu nie mogło zabraknąć bardzo "innowacyjnego" moda na widok z pierwszej osoby, który jest nieprzydatny.
Sttarki [9.2]
po prostu silnik gry nie dawał możliwości do modowania
Jeśli tak, to przez kilka lat świadomie wprowadzali graczy w błąd, by nie rzec okłamywali.
Dobre gry bronią się bez modów ;)
Ale co racja to racja, że troszkę bieda z tymi modami dla Wiedźmina.
Ja zasuwam na modHDReworkedProject, modKNGDoF, modSupremeToExtremem, modTurbolighting, modBLOOD, modImmersiveCam, modBLOOD +SweetFX
A, to przepraszam. Muszę się temu lepiej przyjrzeć :D
Sttarki, czy mógłbyś napisać, jakie konkretnie modyfikacje mam zainstalować na normalną wersję Skyrima, żeby gra wyglądała jak na opublikowanych przez ciebie zrzutach (podobnie do W3)?
Dobra to spytam wprost - istnieje możliwość zainstalowania wszystkich poniżej wymienionych modów naraz?
Forgotten Worlds – powrót do niezwykłych krain -> TUTAJ
Random Encounters – bardziej niebezpieczny szlak -> TUTAJ
Better Call Ciri – dwie grywalne postacie -> TUTAJ
Gwent Plus Plus – edycja rozszerzona gwinta -> TUTAJ
Skilled Humans – bandyci nauczyli się machać mieczem -> TUTAJ
Extra Animations – mało praktyczne, ale klimatyczne -> TUTAJ
Immersive Cam – widok FPP i wszystko, czego kamera zapragnie -> TUTAJ
Domyślam się, że będą się ze sobą gryźć. Nie mniej, może ktoś kilka zainstalował (nie wszystkie) będę wdzięczny za komentarz.
Wiedźmin 3 w wersji 1.31 z wszystkimi DLC na full detalach jest tak dobry że nie trzeba tutaj nic więcej poprawiać , modyfikować czy zmieniać .
Jedynym sensownym i wręcz obowiązkowym modem do Wiedźmina 3 jest mod usuwający wymagania poziomów do mieczy i pancerzy/rękawic/spodni/butów. Reszta to nic nie wnoszące i nie warte uwagi popierdółki.
Oczywiście i z powyższym modem ta gra ma wiele wad i niedociągnięć, ale nie jest już tak zepsuta jak w wersji deweloperskiej. Ten mod radykalnie zmienia rozgrywkę i wpływa na grywalność - na plus oczywiście. Dzięki temu modowi eksploracja w Wiedźminie 3 wreszcie ma sens i nie trzeba się też aż tak przejmować spieprzonym rozłożeniem trudności zadań oraz poziomów przeciwników.
Mod "Skilled Humans" uszkadza misję "Lekcja szermierki".
Rose w ogóle nie macha mieczem (słychać tylko jej głos).
oczywiście że to nie jest prawda, CDP sam jest zaskoczony tym jak mocno wyceniana jest obecnie ich firma i jak dużo dał im Wiedźmin III (szczerze mówiąc to dał im wszystko czym jest obecnie ta firma, mimo dla mnie wspaniałej części II, CDP mało nie przestał istnieć). Więc firmę uratował W3 i giełda (a raczej bańka spekulacyjna obecnie, która i tak dała mi 100% zarobku na ich akcjach za 2016 rok ;). Ale aby nie odbiegać od tematu, po tak dużym sukcesie nikt nie oddał RedKita aby było tworzone coś za darmo i coś z długą datą przydatności, kolejną grę która ma zarabiać jest Gwent, a potem Cyberpunk, ludzie mają grać w nowości i je kupować, a nie tkwić przy starociach.
Moglibyście oszczędzić Wiesława i nie pisać o modach do niego, bo każdy taki artykuł pokazuje tylko, że scena modderska W3 leży i kwiczy. Naturalnie na życzenie CDP RED, które z początku obiecywało narzędzia z prawdziwego zdarzenia, a później zaczęli się z tego wycofywać i wypuścili ModKita. W maju miną 2 lata od premiery W3 i "potencjał" ModKita został już chyba wyczerpany. Artykuł na kilkanaście stron a w środku nic ciekawego, co czyniłoby ponowny powrót do gry bardziej sensownym. Silniejsi bandyci? Tak jakby w niektórych miejscach nie byli wystarczająco silni. Piszę tutaj głównie o dodatkach, zwłaszcza KiW, które miejscami kładą balans. Niezbyt rzadkim widokiem był bandyta z buzdyganem jednym ciosem, zadanym od niechcenia zbijający Geraltowi prawie cały pasek życia na poziomie Krew, Pot i Łzy. W końcu wcielamy się w wiedźmina, mutanta dla którego pospolici bandyci byli żadnym zagrożeniem.
Jest kilka modów wpływających na kosmetykę i uprzyjemniających grę, ale to kropla w morzu potrzeb. Te niby tysiące modów na Nexusie to w większości popierdółki, na dodatek powtarzające się. Jeśli będę kiedyś grał po raz drugi to poza jakimiś modami wpływającymi na oprawę i jej klimat oraz modów typu lore friendly, zainstaluję moda na możliwość własnoręcznego ustawienia kamery oraz likwidującego ograniczenia levelowe ekwipunku oraz jego psucie. Przydałby się mod całkowicie likwidujący Gwinta z gry, a więc również dialogi oraz zadania z nim związane. W Gwinta nagrałem się przy pierwszym podejściu, poza tym teraz jest jego samodzielna wersja. Nie jest on więc do niczego potrzebny, tym bardziej, że nie ma nic wspólnego z książkowym Gwintem.
I tu wychodzą te wszystkie podśmiechujki ze Skyrim, gdzie po prostu silnik gry (taki brzydki, toporny i w ogóle niedobry) zwyczajnie sprzyja modowaniu. Coś za coś. W zasadzie to bym się nawet nie czepiał, ale CDP samo na siebie tego bata ukręciło :)
https://www.youtube.com/watch?v=9rLzGrCGLfA
Bieda z nędzą na życzenie REDÓW. Gra mogła, żyć być rozwijana z boku jak SKyrim i GTAV. Życie po życiu a gracze mieli by na horyzoncie cyberpubnk.
Dobre mody przyczyniły by się na dodatkową sprzedaż.
A tak wiesiek był i go nie ma . do końca 2018 nikt nie będzie o redach pamiętał.
Jaka gra, takie mody. Nic szczególnego. Zainstalowałem sobie kilka modów w mojej wersji na PlayStation 4 Pro. Niektóre działają naprawdę świetnie, a inne raczej psują efekt. Tak naprawdę ciężko jest przebić ustawienia domyślne. Zawsze trzeba podmieniać ręcznie pliki w bibliotece. Takie rzeczy niosą ze sobą spore ryzyko, ponieważ jakiś mod może okazać się wadliwy i wtedy trzeba odinstalować całą grę.
Czemu mody do wiedźmina 3 są takie słabe? :/
Serio CDP mogłoby się pokusić o wydanie odpowiednich narzędzi i rozbudowanie gry przez fanów bo to co wypuścili nawet 1/3 graczy nie chcę ukończyć...
Przykre.
Że - przez działalność (a właściwie jej brak) CDP Red - mody do Wiedźmina 3 to brzydka, rzadka, śmierdząca i nikomu niepotrzebna kupa, jest oczywiste.
Ale przy okazji, w związku właśnie z nimi ponarzekam tutaj i na samego Wiedźmina 3 - nic mnie tak w tej grze nie zniechęciło do jej dalszego poznawania, jak "Forgotten Worlds". Dżizas jak ja takich etapów i wolt nie znoszę!
Na liscie nie ma najwazniejszego moda. Poprawiajacego wyglad Geralta, w zasadzie zmieniajac go w tego wiedzmina ktory byl opisany w ksiazkach sapkowskiego, czyli takiego na jakiego wszystkie czarodziejki lecialy. Polecam teraz mozna grac, nie odrzuca od monitora
" Wiedźmin 3 przegrał " Najlepsze co można usłyszeć o tej grze.