dps SCARa jest z dupy wzięty. Na swoim mam ponad pół miliona a strzela gorzej niż SVD z trochę ponad 300k
consumable "szeruje" ;) się. Trzymasz "V" [domyślny] pojawia się kółko wyboru, po najechaniu na odpowiedni przedmiot pojawi Ci się informacja co masz nacisnąć aby wyrzucić jedną sztukę. Nie pamiętam teraz domyślnego klawisza.
Dobra, posmialismy się, pożartowaliśmy, a teraz konkrety z dziś:
Patch 1.6, czyli darmowa aktualizacja bez powiązania z Last stand
Nowy, legendarny poziom trudności na razie na 3 misjach
- trudność nie bazująca na ilości zdrowia, ale na bardziej wymagającym AI
- Przeciwnicy to stare frakcje z zachowaniem takim jak Hunterzy
- legendarne stroje i skórki dostępne tylko za ukończenie tych misji
- z misji usunięto wszelkie gadki radiowe z wersji fabularnych
Nowe eventy w DZ
- co godzinę w podziemiach DZ
- cleanersi przeciwnikami
- poziom toksyczności tak duży, że przebywając na terenie eventu ciągle będzie ubywać zdrowie
- bardzo duży poziom trudności
DZ 07-09
- nowe landmarki z falami wrogów
- część nagród od razu trafia do plecaka, bez konieczności wysyłki
- jeden z landmarków to opera house, ale nie ta słynna w NYC
- rankingi za aktywności PvP i PvE resetowane co tydzień i co miesiąc z nagrodami
Kolejna próba reanimacji egzotycznej broni
- unikalne talenty
- specjalne skrzynki tylko z nazwanymi broniami i sprzętem
- FAMAS będzie egoztykiem
Sety
- nowy set Seeker z bonusem za trafienia w tors
- zmiany we front line, AB, reclaimer i taktyku
- AB ma zakaz używania z egzotykami
Staty
- pancerz nie będzie już głównym atrybutem, zamiast niego będzie zdrowie
Kosmetyczne raczej zmiany w PvP
- cooldown 1 sekundy pomiędzy rollami
- mniejsza celność przy strzelaniu z biodra
- zablokowanie reloadu podczas sprintu
- mniejsza różnica pomiędzy trafianiem w tors i w głowę
- apteczki mogą być używane przy pełnym zdrowi, wtedy niwelują niekorzystne efekty
Ekonomia
- nielimitowana rekalibracja ze wzrostem cen do 5 razu
- pomaganie cywilom nagradzane intelami
- pudło z odzyskiem adekwatne do World Tier
- zmiany w cenach sprzętu
Mikrotransakcje u vendorów w bazie
- ubrania
- skórki na broń
- skórki na plecaki
- nowe emoty, gesty
- skrzynki z pakietami owych
Cykliczny wątek dla graczy Tom Clancy's The Division
Baza operacyjna GOLa to miejsce gdzie można podzielić się swoją historią ze Strefy Mroku, wymieniać najnowsze informacje na temat gry, zasięgnąć porad w sprawie dość trudnej sztuki przygotowania ekwipunku o właściwych parametrach, a przede wszystkim umówić się na wspólne wypady do Podziemi, Strefy Mroku lub poprosić o pomoc przy pierwszym najeździe oraz aktywnościach na najwyższym poziomie trudności.
Poprzednia część: https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14177493&N=1
Przydatne linki:
Oficjalna strona: http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-CA/news/index.aspx
Profil gry w encyklopedii GOLa: https://www.gry-online.pl/gry/tom-clancys-the-division/z5379b#pc
Dark Zone Police Department (szeryfowie serwerów - pomagają samotnikom w Strefie Mroku): https://www.reddit.com/r/DZPD
Oficjalny kanał Twitcha - raporty State of The Game w czwartki około 11:00: https://www.twitch.tv/thedivisiongame/profile
Poradnik budowania postaci autorstwa DM'a: http://gameplay.pl/news.asp?ID=101189
Podstawowe wskazówki do trybu Przetrwania (po angielsku): http://divisiontips.com/guides/Survival/SurvivalGuide.html
Zakupiłem dzisiaj tego SCAR'a w bazie, założyłem mody com miał najlepsze i pierwszy raz widzę taki ONS na żywe oczy!
Co prawda to snajpa, ale 40 ammo w magu i tak daje niezły efekt. Nawet jak pudłuję. :P
W tym poradniku do Survivala: http://divisiontips.com/guides/Survival/SurvivalGuide.html jest wspomniane o tym, że można dzielić się różnymi rzeczami.
Sharing Loot
Goups can share the following items
- Gear
- Weapons
- Any Consumable (medicine, food, water)
O ile udostępnianie sprzętu i broni jest dla mnie oczywiste, to już z trzecią opcją nie. Błąd w poradniku? A jak nie to niech ktoś napisze jak udostępnić strzykawę, wode, konserwe itd..
Wiedząc, że można dzielić lekarstwa także nie wiedziałem jak, a przecież jest to widoczne i ciężko to przegapić, no chyba że gra tak pochłania i człowiek się tak skupia na otoczeniu, że umyka mu ten szczegół.
Survival jest tak zrobiony, że kiedy idzie grupa, to jest znacznie mniej do odkrycia. Jeden z nas cały czas trafiał na lekarstwa, ale za to nie mógł znaleźć materiałów, a ja cały czas trafiałem na skrzynki i materiałów miałem pod dostatkiem w przeciwieństwie do lekarstw, których żadnych nie mogłem znaleźć.
Żal opuszczać Manhattan i przechodzić do DZ, bo tam jak dla mnie kończy się zabawa.
Biegając w grupie źle jest rozwiązane podnoszenie z zabitego gracza.
widać słup np. fioletowy albo złoty ale jak podbiegasz do niego to z automatu łykasz WSZYSTKIE upuszczone materiały do craftingu. Dlaczemu?
Nie miałbym do tego zarzutu gdyby można było udostępniać te materiały towarzyszowi. A tak...
Np. taka sytuacja, biegnie dwójka graczy w drużynie do innego gracza który zginął. Jeden za drugim w odległości np. 20m. Ten prowadzący ma lepsze wyposażenie niż kumpel z tyłu i widzi obcego gracza też biegnącego do tego samego trupa. Chciał nie chciał musi podnieść wszystko.
A psy, szczury lub ludzie ala zombie w przetrwaniu to tak ogólnie pisałem, watahy zarażonych, a przez to agresywnych psów to dobra opcja, szczury, ok przesada, bo za małe, no, ale ludzie, może nie zombie, ale zarażeni z którymi może się coś dziać, niepoczytalni, i spotkanie z takim lub grupą mogłoby skończyć się losowo np. jak cię zauważy to zacznie krzyczeć tak głośno, że zwabi te psy lub przeciwników, ale mógłbyś też pomóc, tylko jest ryzyko, ale można by było coś fajnego dostać albo zostać zaatakowanym itp. itd. to mógłby być element przed którym gracze chcieliby się ukrywać, ale nie byliby w tak oczywistych miejscach jak przeciwnicy, a bardziej tam gdzie się nie możesz spodziewać, można by zabić takiego jak cię zaskoczy, ale wtedy tracisz punkty.
Dla mnie podobnie, chociaż może nie tyle że kończy się zabawa ale napięcie znacząco rośnie
To nie mój screen. DZ jednak potrafi zaskoczyć, wciąż może się wydarzyć coś nieoczekiwanego, jak u mnie ostatnio: https://www.youtube.com/watch?v=hKUcQeHaUVc
Tak powinna wyglądać strzelanina PVP jak wczoraj, kiedy grałem z FertileHades83 (survival skończony). Wszyscy mają równe szanse i każdy może zginąć. Trafiliśmy na graczy, którzy byli na niebiesko, a my na zielono z dopiero co wykraftowaną zieloną bronią i pulsem: https://www.youtube.com/watch?v=k34sM4vyFO8
Zastanawiam się jaki wpływ na celność ma myszka. Ja mam podróbę za 20 zł i ona ma jakiś zmulony refleks, jest duże opóźnienie w ruchu - nie ma precyzji, a kiedy nią ruszam, to celownik lata na boki zamiast prosto w cel. Nie wiem czy to kwestia ustawień, mojej ąsobistej celności czy jakości myszki.
Pytanie do was mordeczki. Gdzie najtaniej wyrwać The Division z season passem na PC? Bo z tego co widzę to SP oscyluje w granicach 150 zł a sama gra to ok 80. Tak średnio mi się uśmiecha wydalanie 230 zł na grę. A podobno w sama podstawkę nie warto inwestować.
Pewnie na święta będzie znowu na uplayu podstawka za 20 euro i tyle samo za SP. Do tego wrzucasz sobie ten ich kod rabatowy za 100 punktów i masz SP za 16 euro.
Wiesz że teraz na steamie jest free weekend?
w cyfrowych sklepach są teraz promocje -50% na steam i ubi shop, dodatkowo masz -20% za punkty ubi clubu czyli wychodzi jakieś 35 euro za całość w wersji GOLD
czasem ktoś pokazuje, że w polskich sklepach jeszcze gdzieś ktoś wystawił Gold Edition za 100 parę zł, ale to są wyjątki
A czy jeśli kupię wersję pudełkową podstawki to będę mógł przypisać grę do jakiej platformy? Steam czy uplay?
Zawsze musi być uplay. Nawet steamowa wersja uruchamia uplaya i dopiero stamtąd grę.
Ok dzięki. Kupiłem już season passa. Wyszło mnie 70 zł na uplayu. Teraz tylko kupię podstawkę pudełkową w rtv agd bo najtaniej.
Jeszcze jedno, nie widze, że mam zakupionego season passa w moich grach na uplayu. Czy będzie to widoczne dopiero jak kupię podstawkę?
Ja tam nie wiem co widzicie w tej grze. Pograłem bo był darmowy weekend i jakoś mi nie podeszła...
Gra właśnie się instaluje, podstawka z sizon pasem wyszła mnie 149 zł więc chyba nieźle.
Do zobaczenia w Nowym Jorku agenci.
Podstawka The Division za 12 GBP (-70%). Nie wiem, czy w PL maja inna walute.
https://store.silagames.com/game/2778/tom-clancys-the-division/
Wróciłem ostatnio do grania w TD po 5 miechach przerwy i powiedzcie mi 2 rzeczy:
- gdzie teraz loot jest najlepszy? w najazdy mało co chyba ludzi gra bo co wejdę do kolejki na ambity-bohaterski czekam 5 minut i ledwo mi drużynę kompletuje. Podziemie jest spoko, ale jak się padnie na końcu 3 fazy to trochę szkoda :(
- jakie najlepiej skrzynki z Przetrwania zbierać? udało mi się nawet ewakuować taki z 4x256, ale czy są lepsze tylko z gear setami?
- mam SP i przeszedłem 1 raz to przetrwanie w PVE epicka akcja na koniec: wpadam na podjęcie gość prawie zabity przez huntera, podnoszę go zabijamy łowcę. Wpada drugi gość czołga się do nas, też go podnoszę zabijamy wspólnie 2 łowcę i wio do helki. Taka powina być DZ a nie tylko KOS :)
Ale się dziś wkurzyłem. Nie róbcie takiej głupoty, jaką ja zrobiłem, co mnie kosztowało życie na survivalu w DZ. Wpadam sobie do dz, biegnę do lupki, potem myk po flarę i zaczyna się cyrk bezmyślności. Zacząłem kraftować sobie broń i dodatki i nagle do mnie dochodzi, że wpadłem przecież po flarę - patrzę, a nie mam już materiału, bo cały przed chwilą zużyłem :/ ok mam pół godziny, więc luzik. Przez 20 minut biegałem po dz szukając materiału, a tego jak na złość nigdzie nie było. Wszędzie puste torby. Ubijałem npc, robiłem wszystko żeby zdobyć materiał na broń, aż w końcu znalazłem na kilka minut przed zejściem. Huntera ubiłem, ale...
Na tym wideo jest gość, którego podniosłem kiedy padł. Kilka minut później, ten sam gość wezwał śmigło i widzę, że walczy, a po chwili komunikat, że padł - choroba go zabiła. Zobaczcie jak to co robimy, może mieć konsekwencje w przyszłości. Choroba go zabiła prawdopodobnie przeze mnie, ponieważ nieco wcześniej zabrałem lekarstwo z torby w garażu, choć nie potrzebowałem. Ja go uratowałem, podniosłem, ale i spowodowałem zgon :/
https://www.youtube.com/watch?v=cr_rSp9YIak&feature=youtu.be
Jutro maly patch:
- Usunieto blad powodujacy bardzo dlugie oczekiwanie w kolejce do survivala
- Jesli Larae Barrett zginie na balkonie, loot pojawi sie na ziemi obok gracza
Witam serdecznie wszystkich agentów! Szukam kogoś do wspólnego wędrowania, strzelania, lootowania etc etc. A tak konkretnie, zdecydowałem w końcu zaopatrzyć się w The Division, znajomi nie przekonali się (jeszcze?) do tej gry, stąd fajnie jakby znalazł się tu ktoś (lub kilku ktosiów) chętnych do wspólnej rozgrywki.
Na tą chwilę pograłem raptem 2h choć w przeciągu następnych kilku to się zmieni :P, nie znam jeszcze wielu mechanik i zasad rządzących tym światem, do tego zastrzegam że nie posiadam żadnego seasson passa, gram na wersji "suchej", bez rozszerzeń. Jeśli jest ktoś chętny to dawajcie znać
No i jakoś się ubrałem. Jeszcze Striker chest jakby wpadł to byłoby dobrze.
Nie wiem czy próbować dalej rerolować Accuracy na Ferocious (ma już Destructive i Brutal) na tym Mk17, z Accuracy to jest działo laserowe.
A LVOA wymiennie z Pahkanem, głównie w zależności od liczebności spodziewanych shotgunnerów.
Nie ma to jak farmienie lexingtona w poszukiwaniu GRALA "kamizelki" a wypadły mi 2x showstopper z brutalnoscią i zniszczeniem w przeciągu 1 tygodnia :D a kamizelki jak nie ma tak nie ma :) ehh te rng
Nie ma to jak farmienie lexingtona w poszukiwaniu GRALA "kamizelki"
Szok i niedowierzanie, milion pytań bez odpowiedzi - jak to? Dalerium - ten filar, wręcz opoka perfekcyjnej gry nie posiada kamizelki? Chyba idzie koniec świata ;)
Kamizelka nic nie daje. Obojętnie jaka jest siła agenta i tak jakiś kmiot ubije w sekundę. Gra jest schrzaniona koncertowo. Wystarczy wejść do DZ i się przekonać, jak chora jest to gra. Tę grę ratuje tylko survival i to też chyba nie, bo chyba tylko dobre towarzystwo daje jakieś zadowolenie z gry w ten szit.
A przy okazji survivalu, to mimo wszystko survival jest dla ludzi wyzwaniem. Mnóstwo ludzi pada z powodu npc, choroby i huntera.
Jak na survivalu zerknie się na mapkę, to widać sporo zejść: https://www.youtube.com/watch?v=pVI3_7ZXRiE
Dlatego zapisałem się na wildlands bete :P pewnie w styczniu ruszy :) i mam nadzieje ze tam dadzą lepsze DLC niż w division "mody do gry"
Christmas is coming...
Nagytow wziął sobie to do serca i proszę - reniferki, kotełki, no i to się nazywa duch świąt ;)
Ktos wyciagnal dwa obrazki z plikow gry, wyglada na to, ze nadchodza rankingi z nagrodami i questy w DZ. Teraz w DZ bedzie chyba jeszcze wiecej pvp.
nie śledzisz plotek? :) rankingi PvP były już potwierdzone w State of the Game. Obrazki są wynikiem prześwietlania plików, z których jeszcze wyciągn^ęto wiekszą DZ, grywalny central park, misja na lotniskowcu Interpid, mnóstwo nowych ciuchów rodem z ghost recon wildlands, nowe postacie NPC, dedykowany tryb PvP... Czy to wszystko będzie w ostatnim DLC, czy też w Year 2 - nie wiadomo..
ja ostatnio pograłem trochę jak dupek, ale skoro w DZ wszystko wolno... zresztą mnie sprowokowali. robiłem szybkie daily w DZ, a tu się 4 kozaków zbiegło, wzięło mnie w kółeczko i bah 4 na 1. wszystko działo się blisko checkpiontu, więc ich dogoniłem i przez mikrofon kazałem zastrzelić jeszcze raz, skoro są tacy odważni i że jeszcze nie będe im się ruszał, żeby nie mieli kłopotów z celowaniem... twardziele przestraszyli się i zaczęli w 4 przede mną uciekać... pomimo zachęt żaden nie wypalił ani razu...
siłą rzeczy natykali się na NPC i czyścili lokacje, ja tylko wypalałem dwa pociski w bossa i czekałem co wyleci - po 10 minutach zachęt wciąż żaden nie miał odwagi mnie zastrzelić, przy blokadzie dobitnie usiłowałem ich jeszcze przekonać, no ale jak nie to nie - skoro zwiali i miałem pewność, że nic mnie skosi, zebrałem fajnego Hungry Hoga i maskę z bossa i spokojnie odesłałem... to w sumie może być fajny sposób na bezstresowe rundy po DZ i zbieranie fantów :)
Odkad wrocilem po przerwie, to nie sledze za bardzo plotek i nowosci, nawet nie ogladam SotG. Gram w sumie tylko survival, wiec duzo do szczescia nie potrzebuje :)
Year 2 jest juz oficjalnie potwierdzony?
no jak sie lexington robi 8 godzin w kółko to może wyczyn nie jest :) poza tym loot to tylko jeden z wielu czynników dla których się gra - jest jeszcze po prostu frajda, klimat, przyjemność strzelania, oglądania animacji - nie wyobrażam sobie grać tylko dla lootu, dlatego nigdy nic tam nie farmiłem ani nie powtarzałem w kółko tego samego jeśli było dłuższe niż 3 minuty...
a co do tych special eventów to tak z ciekawości czego oczekiwałeś? muzyki dyskotekowej w DZ? konkursów z nagrodami? SE to był raczej nieprzemyślany marketing - wszystko się im posypało, gdy zrozumieli, że ludzie grają na o wiele więcej sposóbów niż devowie. każdy taki SE musiałby być związany ze specjalnym lootem raczej, a to jeszcze bardziej podzieliłoby już i tak zbyt podzielonych graczy, więc logiczne, że wprowadzono jedynie namiastkę z loot crate
No ja na pewno nie kupie year 2 dlc jeżeli będzie, chyba, że będą zajebiście, ale to zajebiście dobre.
Co podnosi dps broni? W ogóle jakiś bug z tym jest, bo miałem ustawione 420k staminy i 360k dps w alpha bridge. poszedłem sobie do podziemi i zmieniłem na napastnika, wróciłem i ubrałem znów AB to wychodzi mi 420k staminy i 320k dps, gdzie się podziało 40k to nie wiem.
Z grupowego FB od goscia co mieszka w NYC - tak dzis wyglada miasto. Massive odwalilo graficzny majstersztyk!
Kobiety, te to dopiero wczuwają się w grę (od 1:00:51): https://youtu.be/bDFk2wrKYF0?t=3651 (spotykają graczy - 3:05 i 5:01)
Ktoś kupuje figurkę? :)
Niestety, cena nie idzie w parze z jakością... Mam w domu figurkę firmy McFarlane i za połowę tej ceny oferuje detale na zupełnie innym poziomie..
Patch wrzucony i po loot cave. Szkoda, ale faktycznie to bylo przegiecie, jak zoptymalizowalem skrypt to mialem skrzynke co minute i 15 sekund. Szczesliwie udalo sie dostac kamizelke Barrett.
Massive przysłało mi długą ankietę na temat survivalu - pytaj min. czy chciałbym tryb "last man standing" - tylko jeden agent może odlecieć w Survivalu :) i gdzie miałoby się rozgrywać Division 2 - inne miasto ten sam czas, NYC dalszy ciąg, NYC ale inna historia itp
Teaser Last Stand: https://www.youtube.com/watch?v=j0I8EfUUtgI
Jutro o 17 na twitchu zapowiedz z informacjami.
hot tip
likebutter, który widział 1.6 jako ETF po powrocie wykupił wszystkie nazwane, śmieciowe bronie - przewidywany jest spory buff tychże
Nie wiem kto to, ale na reddicie nikt mu nie wierzy, chyba nie jest zbyt lubiany. Pewnie dzis sie okaze.
Mozna juz sciagac PTS, nieco ponad 4GB. Moze juz dzis wlacza serwery, na razie jest delta.
Nie lubią go, bo się zwykle zachwyca The Division, a na reddicie jest naczelna grupa narzekaczy samych :)
Ja się zbytnio na to nie napalam , jak z ostatnich 2 dlc pograsz tydzień - 2 masz prawie cały gear a potem wieje nudą
Ale jak to - ostatnio pisałeś ze grasz bardzo mało :)
Tak z ciekawosci - co musialby miec dodatek do gry w obecnych czasach, by po 2 tygodniach nie znac go na wylot?
Nagytow - na zwiastunie widac przeciez dwie druzyny agentow czerwonych i niebieskich i rozstawianie wiezyczek.
bo nie gram do miesiąca , kiedyś też byłem bardzo za tą grą ale potem ze znajomymi stwierdziliśmy właśnie że u nich to jest tak , path tydzień lub 2 masz co chciałeś (czasem dośrubowanie) potem nie ma co robić brak contentu , rajdów , klanówek , niczego co by cie motywowało
zobacz sobie na dodatek do wowa u nich trzeba miesiącami grac żeby wyfarmić so się chciało i jest trudniej , tutaj na najtrudniejszych poziomach można solować , nawet najazdy robić w 2 osoby , właśnie bardzo dużo weterenów odeszło po 1.4 bo poziom trudności to tutaj jest śmiech na sali , wcześniej na 1.3 trzeba było dobrze skoordynowanej grupy , dobrego gearu żeby grać , jeden błąd i VIPE , są w tedy emocje adrelnalina(dlatego się zbierało i szukało i motywacja była - znajde lepszy gear to będzie ciut łatwiej na najazdach lub innych misjach) , a teraz? bez setu całego ze zwykłym rupieciem robisz ambitne i bohaterskie , nawet na DZ marco z puprupami szedł i rzeznie robił , tak jak YT- EXAMPLE z ZIELONYMI giwerami tak ZIELONYMI
W warface na rajdach na koszmarze od 2 tygodni połowe rajdu przeslismy tylk bo taki trudny , tak jak i specjalne rajdy maratony - nie ma łatwo , tutaj teraz nawet nie warto zbierać lepszego sprzętu bo z 1 lepszym co znajdiesz jesteś w stanie zrobić najtrudniejsze misje i najazdy- tutaj skopali w tym po całości , przez większość dzieci bo nie ograniała gry i systemu rozwoju postaci - i potem płakali na forach i massive zrobilo EASY MODE for all
The division to nie WOW, pewne fantasy mechaniki tu się nie sprawdzą, nie beda pasować stylem i kropka. Raidow póki co nie ma, więc nie ma co porównywać do tego. Gąbkowi przeciwnicy byli i nikt tego nie chciał, więc wywalono
Wszystko sie roznosi raczej o to kto ile gra - ci na pełny etat zawsze sie znudzą szybciej, cokolwiek by tam nie wsadzić, jak ktos gra malo w ciagu tygodnia, to będzie sie cieszyl grą dlugie miesiące, zwlaszcza jeśli gra dla frajdy grania, a nie zeby zobaczyć kamizelkę w inventory i pójsc spać...
Ale tandeta ta zapowiedź, myślałem, że chociaż na ostatni dodatek dadzą coś fabularnego, ale zapowiada się kolejne marne uzupełnienie mp.
Wow ponad 17k widzow na twitchu, widac, ze hype jest spory.
W 1.6 DZ poszerzy sie o trzy nowe strefy: 7, 8, 9. Nacisk ma byc na walke w pomieszczeniach, arenach i na dachach. DZ sie powiekszy, ale liczba graczy bedzie taka sama, wiec teoretycznie jest mniejsza szansa na spotkanie innych graczy.
Last Stand bedzie mialo swoj wlasny tryb pvp, wiec DZ moze sie stac bardziej przyjazna PVE (sam w to akurat watpie).
Bedzie 8v8 pvp z przejmowaniem checkpointow. Mapa: http://i.imgur.com/SEWNxzn.png
Przejmowanie celu: https://www.youtube.com/watch?v=P5h_fWceq-8
żebym nie rzucał słów na wiatr DM to z forum division nie z reddit
"Worst DLC Season for any game ever "
"would you have bought season pass if it was known that out of 3 dlc , 2 Were PVP ?"
tam już jest RAGE niesamwity
a i najlepszy cyctat
"This is horrible Massive has brought 3 subpar DLCs with 3 game modes and a few crappy attempts at strikes from destiny. Absolutely 0 story progression. The community begged for raids since day one and they haven't listen to anything from pve players only youtubers and pvp players. So done with this game. "
To o czym ja pisałem , tam już jest rage ogromny i piszą że te 3 dlc to tylko MODY , zero story progresion nic kompletnie , nawet jakiś community się wypowiadał z dużą rangą że gra 30 lat prawie w gry i takiego chłamu jak tu nie widział
Dziękuje do widzenia :)
To graj w warface :) ktoś cie zmusza do The Division? :) z drugiej strony masz takie cytaty:
"I've liked the DLC so far and last stand sounds fun... that's all." i podobne ("some people just...want to be miserable. They WANT to hate")
po trzecie - ludziom klasycznie nie podoba się coś, czego jeszcze nie widzieli - Yannick przecież powiedział, że wczoraj gadali tylko o tym jednym trybie PvP, o reszcie rzeczy PvE dowiemy się dziś czy na dniach i z ocenami i komentarzami trzeba się wstrzymać choćby do startu PTS
story progression nie ma celowo, tak samo jak w Destiny - po prostu ten gatunek tak ma...
Spojrzalem na Warface, przewinalem do recenzji i same "p2w" i "too many cheaters". Czyli takie Division ;)
Smialem sie z Warface, ze jest p2w, a sie okazuje, ze w Division tez bedzie waluta premium.
Dobre zmiany. Zwłaszcza bardzo dobry nerf AB o który się wprost prosiło i który nie rozwala setu zupełnie. Szkoda że z Famasem nie będzie działać ale i tak tyle dobrych talentów na 4 można rollnąć że będzie dobrze.
Legendarny poziom misji na plus, egzotyki na plus (redditowi etatowi narzekacze chyba musza przeprosić likebuttera), zmiany w mechanice pvp na plus, ogólnie ciekawie to wygląda. Wielki plus dla Massive.
jak to po co raid, bo byłyby rozbudowane i ciekawe.
tak samo jak Survival - byłoby ciekawie przez 2 tygodnie, zwłaszcza, że jak sugerowali na reddicie - raidem mogłaby być misja w stylu ONZu...
jak ktoś robiłby go 2 razy dziennie, to po 2 tyg miałby już nudy
W Destiny robiło się raidy wiele miesięcy, bo przez długi czas był taki myk, że żeby awansować na max level, trzeba było farmić matsy, które były tylko na raidach, a egzotyczne nagrody z nich leciały tylko raz w tygodniu, poza tym brak matchmakingu sprawiał, że grało się tylko ze znajomymi, więc przy okazji się gadało o wszystkim
Wyobraźcie sobie teraz, że cały loot jaki leci w Division jest na GS 163, a żeby go podnieść do 256 trzeba ukończyć najazd i zebrać tam matsy, jeden najazd to pół porcji na jeden item, egzotyki i sety tylko raz na tydzień :) Tak wyglądałaby gra, gdyby brała przykład z wzorców podawanych tutaj ;) reddit rozpływałby się w zachwytach pewnie :)
Fajnie byłoby dostać dużo nowej zawartości, ale realia rynku są jakie są, a obecne DLC były planowane i niemal gotowne zapewne już w okolicach premiery rok temu. Destiny też miała słabe DLC i dopiero duży dodatek z Year 2 za zupełnie inną cenę trochę nawiązał do fabuły.
Ja nie wnikam co by było gdyby, tylko stwierdzam, że najazdy to są biedne odpowiedniki raida z innych gier MMO, a ty się z tym nie zgadzasz, ok.
Nowy najazd przynajmniej z opisu przypomina raid. Lost Signal ma miejsce w siedzibie telewizji. Gracze beda musieli zwiedzic trzy skrzydla, kazde ma oferowac inne wyzwania. Po oczyszczeniu wszystkich pojawi sie finalowy boss.
Dla sporej czesci graczy jest tez dobra nowina:
Gracz zabity w DZ niebedacy lotrem ;) nie bedzie tracil doswiadczenia ani kredytow. Set Banshee traci racje bytu, Massive zbiera pomysly graczy na przerobke.
Landmarki w DZ 7-9 beda mialy fale przeciwnikow i beda dawac loot, ktorego nie trzeba wysylac helikopterem.
Zmiana sposobu dzialania odpornosci. Odpornosc na dany efekt nie bedzie juz dawal szansy na jego unikniecie, ale bedzie skracal dzialanie efektu i jego obrazenia. Przykladowo do tej pory 10% odpornosci na ogien oznaczalo 10% szansy na to, ze sie nie podpalimy przy stycznosci z ogniem, teraz czas podpalenia bedzie krotszy o 10% i obrazenia od ognia beda mniejsze o 10%.
Alphabridge dostal nerfa i z drugiej broni przeniesie sie tylko trzeci, darmowy talent. W zamian za to wszystkie talenty na uzywanej broni dzialaja nawet bez spelnienia wymagan.
SEEKR wydaje mi sie bardzo mocny, bonusy sa spojne i sie uzupelniaja:
2: +10% obrazen przy strzale w korpus
3: +30% obrazen od crita
4: po dwoch strzalach w korpus, trzeci strzal do gwarantowany crit
Do tego w pvp zwiekszono obrazenia przy strzalach w korpus.
Nazwane przedmioty staja sie egzotycznymi i dostaja nowy kolor (pomaranczowy/czerwony). Misje tygodniowe daja w nagrode skrzynke z egzotycznym przedmiotem.
W survivalu nie mozna juz lootowac i zabijac innych graczy.
Pelny opis zmian:
http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-GB/news/detail.aspx?c=tcm:154-282273-16&ct=tcm:148-76770-32
http://forums.ubi.com/showthread.php/1551900-Global-PTS-Patch-Notes-(Update-1-6-and-Last-Stand)
o 12 startuje PTS z 1.6
Last stand dojdzie ciut póżniej
Dark Zone North wyjaśnia czemu na Manhattanie jest tak pusto, ale takie sceny tylko przy murze oklającym Central Park. Reszta terenu przypomina to co widzieliśmy, ale nowe lokacje są bardzo duże, zwłaszcza pałac.
Nowy najazd jest już online, prolog idzie się samemu, przez ulicę do nowej lokacji studia telewizyjnego, tam są trzy pomieszczenia z trzema zakładnikami, jednego pilnują wieżyczki, inne mają fale przeciwników do wysolowania - na początku na wymagającym te fale, potem padłem :) Raid to to nie jest, raczej takie clear sky x3 i w ciasnym budynku, jest oczywiście skrzynka do przeniesienia
a bossowie na dachach mają problem z chodzeniem po schodach :) dobre punkty, by ich kosić bez trudu, choć pewnie to poprawią
skórki na plecaki wiocha - te same co na broni, jak ktoś lubi mieć torbę z węża...
jest wyraźnie opóźnienie przy użyciu sticky bomb - nie można jej detonować od razu
przy central parku są checkpointy DZ, ale oznaczone nie DZ, a właśnie CP, jakby Central Park miał być lokacją podobną do Dark Zone. Mamy punkty CP01, CP02, CP03, tyle, że wyjścia w drugą stronę są na razie zastawione
Lost Signal wyglada na polaczenie trzech poprzednich. Pierwsze skrzydlo to wiezyczki i noszenie baterii, czyli Clear Sky. Drugie skrzydlo to fale wrogow, czyli Falcon Lost. W trzecim co jakis czas podloga jest pod pradem, czyli Dragon's Nest.
Znizka 50% na SP na uplay jak ktoś jeszcze nie ma.
Nowy set seeker i przeciwnicy na tapnięcie spustu :) szkoda, że na bank go znerfią...
Nie mam The Division ale lubię odwiedzać ten wątek - duży zbiór opisów i screenów.
Gra wygląda na świetną pozycję ale i zapewne czasochłonną.
Na pewno jest bardzo klimatyczna, a czy czasochłonna to zależy
Kiedyś zdobycie czegokolwiek wiązało się z długim męczeniem najtrudniejszych wyzwań - teraz można z powodzeniem grać solo i wyciągać fanty z samego luźnego biegania po mapie i PvE, nie ważne czy poświęcisz na to pół godziny, czy trzy..
Nie rozumiem jak po tych wszystkich zmianach nadal wrzucają do gry jakiś mocny OP, przecież muszą od razu wiedzieć, że to pójdzie na nerfa i będą narzekania.
Tak jak pisałem kiedyś, muszą to robić celowo, nie wiem, robią tak gratisowy szum o grze czy coś...
Co się tam dzieje? Manhunty nawzajem się o siebie potykają? :D
Latają w kółko w jednym miejscu i nawzajem się ubijają. Kto lepszy, to ma walkirię i jeśli na 1.5 padam w sekundę, to tutaj w pół sekundy.
Są nowe gesty (można zobaczyć na filmie). Teraz DZ z tymi swoimi dodatkowymi strefami jest ogromna. Mnóstwo pomieszczeń, dachy, kanały - trafić tam na rogala, to będzie sztuka (no chyba, że większość tam właśnie będzie siedzieć) https://www.youtube.com/watch?v=rFjn-gSRAxo
Dzis podczas SotG wyjasnilo sie, ze obecny build PTS nie zawiera nic z ETF, bo nie zdazyli z implementacja. PTS2 ma byc juz ok.
Valkiria bedzie naprawiona, Hungry Hog naprawiony, Seeker zmieniony (taraz po dwoch strzalach w korpus bedzie bonus do headshota).
PTS2 bedzie zawieral Last Stand i normalizacje sprzetu.
Tier 5 da graczom dodatkowo 80k zycia. To powinno pozwolic wybierac inne statystyki zamiast skupiac sie tylko na staminie.
Niektore staty zostana zmienione, niektore usuniete, pojawia sie tez nowe. Przyklady:
- kabura moze miec teraz bonus do szybkosci przeladowania
- obrazenia do pancerza to teraz glowny parametr (bo kazdy przeciwnik ma pancerz)
- obrazenia przeciwko elitarnym bedzie teraz drugorzednym parametrem (bo nie kazdy przeciwnik jest elitarny)
Ciagle pracuja nad strzelaniem z biodra, chca jeszcze bardziej je pogorszyc.
Normalizacja sprzetu w Last Stand wydaje sie ciekawa. GS bedzie 256, rolle beda wymaksowane, armor ten sam, talenty na broniach powinny byc aktywne. Mody do broni i bonusy z setow zostaja.
Reclaimer dostaje nerfa, bo teraz jest za dobry.
Dead Eye ma byc poprawiony.
Banshee bedzie setem dla rogue hunterow. Po smierci z rak rogue dostaje sie buff do obrazen przeciwko rogue'om na 10 minut.
Legendarny poziom trudnosci bedzie jeszcze trudniejszy.
Oglądałem na twitchu ten last stand, to jakaś pomyłka chyba. Czemu tam tylu z seeker minami lata? Strzelać nie umieją? Chyba tak. Nic nie robi tylko zygzakuje i pusza kulki a ty za nim próbując go trafić co się nie udaje bo nonstop zataczasz się po wybuchach.
Last Stand mi sie podoba, nawet w formie chaosu z randomami. Tutaj wszystko jest jasne, od razu wiadomo, kto wrog a kto przyjaciel.
Panowie! Dłużej mnie nie było i mam pytanie odnośnie AB, zawsze było tak że mając ten sam rodzaj broni (np. karabinek szturmowy) wszystkie talenty były aktywne i na jedne i na drugiej broni.
Co się porobiło że teraz tylko część jest aktywna a część nie? -->
Niezły path :)
macrostyle
"The Division | Patch 1.6 is BROKEN & Needs More Time "
https://www.youtube.com/watch?v=PWgkhyY56Hg
Likebutter
Last Stand PvP - Balancing Problems (The Division)
https://www.youtube.com/watch?v=vsEHn5s9nMA
skill up
The Division | Last Stand PVP Explained & Impressions (Patch 1.6 PTS)
https://www.youtube.com/watch?v=2W8lF5bKJs0
wszyscy na nie :)bravo massive
a wszedłem tylko na yt popatrzeć na filmiki a tu niespodzianka
ARGH!!! Ja to mam jakiegoś pecha z tą grą ostatnio! A to wywala mie do pulpitu tuż przed ukazaniem się menu z błędem "sterownik ekranu przestał odpowiadać...". Jak już (chyba) znalazłem rozwiązanie to mam zaś dziwne migotanie cieni w dzień na budynkach...
Dodatkowo jak zszedłem do kanałów w pewnym momencie słońce zaczęło prześwitywać przez ściany...
Mi dziś też gra świruje, ale w inny sposób.
Rano były jakieś dziwne lagi, NPC dostawały z opóxnieniem, ja obrywałem mimo siedzenia za osłoną...
Wieczorem doświadczyłem zmartwychwstania w survivalu. Wszedłem do DZ jako jeden z ostatnich, 5 chyba tylko zostało, obłowiłem się jak bąk i jeszcze biegnę po antybiotyki. Wpadłem w jakąś strzelaninę NPCów, wieżyczki porozstawiane jak stoliki w restauracji, skosiło mnie nim dobiegłem do zasłony - nic to myślę, podniosę się, ale zonk - nie mam żadnej apteczki... Jedną na pewno zużyłem, może dwie, no ale żeby trzy?
Leże, klnę i nie wierzę... Tak zginąć z połową sprzętu na złoto, tuż przed wylotem, jeszcze się trochę łudziłem, że może jakiś gracz przyjdzie mnie podnieść... ponad minuta minęła i nagle cud... Moja postać wstaje, otrzepuje się, na dole komunikat, że sam się revivowałem... :o
Na podjęciu byliśmy sami z jednym gościem, czysto wszędzie, dwoje nas odleciało, ale Hunterów przyszło trzech...
Offtop: ruszyl preload Ghost Recon: Wildlands, 22.26GB. Bedzie przerwa od survivali.
jakie teraz statsy dominują w DPS, wytrzymałości? Poszedłem na lost signal i czulem się jakby znowu był patch 1.3...
Czy ktoś ma/miał taki problem, że dx12 nie chce się przełączyć na fullscreen, za każdym razem crashuje.
Year 2 potwierdzony, beda dwa darmowe dodatki :)
“We are looking to reengage the players in light of the first year celebration for The Division by recommitting ourselves to the game in the upcoming 12 months. We will be delivering two separate expansion packs for the game free to everybody in the next 12 months.”
Skupiaja sie na PVE, choc nie wykluczaja czegos do PVP.
Hehe! Przez 2 godziny solowałem nowe strefy DZ i aż miło się grało! Mimo iż czerwone mordy było widać na radarze gdzieś tam w oddali, na 2, 3 strefie, standardowo.
Jak nie ma natłoku "dzieciarni" to DZ jest rewelka, kilka punktów sczyściłem, bez stresu że mnie jakiś "fallus z przedłużającą ekipą" ustrzeli. ;)
Teraz raczej będzie coraz luźniej - ludzie są zdołowani, że Ubisoft porzuciło grę, MarcoStyle już się prawie pożegnał i więcej filmów z The Division nie chce już mu się robić, oby to olanie oznaczało, że sequle już rusza do produkcji...
Nie ludzie tylko reddit. Masowa histeria którą tam nakręcają byłaby momentami nawet zabawna gdyby nie fakt, że to już nie ebola, a pełny aids. Tym bardziej zabawne że 90% tamtejszych Dzielnych Despero nawet nie rozumie czym jest looter.
Ludzie grają nadal.
No część będzie grać zawsze, ale to nie zmienia faktu, że wsparcie gry w Year 2 jest iluzoryczne i nie istnieje, co zostało wypunktowane przez youtuberów, którzy dzięki The Division w ogóle rozwinęli swoje kanały...
W porównaniu do Rainbow Six, które dostanie nowe lokacje, nowe mapy, nowych operatorów, nowe bronie, nowe gadżety co 3 miesiące bodajże, The Division za pół roku dostanie parę skórek, tabelkę rankingową do dziennych misji i loadouty gotowe od 5 miesięcy, jak ktoś juz zauważył, A za prawie rok zestaw audio logów i ech do istniejącej mapy, bo ludzie pragną rozwinięcia story - co było jasne od zawsze...
Takie rzeczy inne gry dostają w patchach robionych na bieżąco, a nie w szumnie nazwanym Year 2. The Division jest martwe dla Ubisoftu, przynajmniej w tej odsłonie, transmisja Twitcha z ogłoszenia Year 2 była klapą oglądalności - oby to wszystko oznaczało, że wnioski, nowe mapy, nowe story trzymane są dla The Division 2, które po cichu już powstaje...
Sporo graczy przerzucilo sie tymczasowo na Wildlands. Sam loguje sie do TD raczej okazjonalnie, ale jak skoncze GRW, to wracam.
Year 2 istnieje tylko po to, by wyciagnac kase z mikrotransakcji, pozniej Avatar i moze Division 2.
Nikt już pewnie nie gra w Dywizję, bo nawet 1.7 okazał się tylko koleją tabelką do grindu tych samych misji, ale ostatnie plotki wskazują, że coś się dzieje...
Oficjalny twitter szaleje tajemniczymi wiadomościami, na nowych grafikach ludzie znaleźli pomnik, który jest w rzeczywistości w Central Parku... Niepotwierdzone plotki są takie, że 1.8 przyniesie:
- Central Park jako strefa mroku
- rozwinięcie story: Aron Keener zjednoczy wszystkie frakcje, by walczyły z Agentami
- nowy najazd na lotniskowcu Interpid
- seeker set w końcu się doczeka premiery
- nowe egzotyki
Teaser być może już jutro
ja od jakieoś tygodnia, po nowym paczu, sobie trochę pobiegam i zarobię kilka faniksów i cypherów na skrzynki. Tak nie za dużo, z godzinkę na jedno posiedzenie.
Musza cos robic, bo gracze odejda do Destiny 2. Nawet na discordzie Division jest juz kanal D2.
No i jest - bez Central Parku, ale za to nabrzeże z lotniskowcem Interpid, nowy tryb PvP i PvE