Redakcjo... zaniechajcie nagłówków w stylu "pogromca Diablo", "Bój się Gwincie" itp. bo wygląda to na głównej jak na portalach o charakterze plotkarskim.
No jak walka nie jest fundamentem w grze h'n's? Przecież jak walka jest beznadziejna to cała gra traci sens. Co z tego, że masz super itemizację, progres postaci skoro walka nie daje przyjemności albo jest beznadziejna?
W takim razie co jest fundamentem h'n's?
I dodatkowe pytanie, jaka walka powinna być w h'n's jeżeli nie efektowna, dynamiczna i niestawiająca na zręczność?
Taa, bo Diablo 3 takie żywe teraz, już nawet Path of Exile ma więcej graczy.
Wystarczy sobie popatrzeć ilość wyświetleń i komentarzy buildów na Diablofans.
Wszystko pięknie tylko to ja już widziałem 2 lata temu a do dzisiaj nawet daty premiery nie udało się wydawcy ustalić.
Ciekawy projekt, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Królem gatunku H'n'S jest D2LoD i basta. Ale żeby nie było, szacunek dla PoE się należy - kawał naprawdę dobrej gry. Co do Lost Ark, mam przeczucie że świata nie podbije, choć hype jest naprawdę duży. O tym jednak przekonamy się z czasem.
Tytuł artykułu, ex catedra zakłada wynik "starcia" dwóch gier. W takim razie dlaczego to jest zapowiedź a nie ostateczne podsumowanie? Jest to wprowadzanie w błąd. Najpierw niech gra się ukaże a następnie ferujcie wyniki bo śmiesznie to wygląda.
Mam podobne odczucia, myślę że GOL jednak nie potrzebuje click--baitów w stylu Dupelka.
Do obrońców Diablo 3.
Uwielbiam serie Diablo ale ostatnia część im nie wyszła jak dla mnie, bo jest tak nudna jak flaki z olejem. D2 było lepsze ;] a D1 jeszcze lepsze ;]
Lost Ark - Śledzę i czekam na ten tytuł, mam nadzieję że nie spieprzą jej bo naprawdę wygląda ciekawie.
Robi wrażenie bijąc po oczach. Trochę broń mi się nie podoba - szczególnie te guny wyolbrzymione do potegi. Ehh ale nie można mieć wszystkiego... Diablo to już pogrzebana historia. Blizzard pogrzebało się tworząc tą Diablo-WOWą 3. Kibicuję temu produktowi. Brakuje takiego fabularnego, bogatego w treść ze wstawkami H&S. I kiedy ta gra już się zadomowi to będzie pkt odniesienia dla innych twórców, co w efekcie może dać nam w przyszłości wyśmienitego hc/h&s fantasy.
[4]
Ale co w tym stwierdzeniu jest nieprawdziwe i czemu nagle do tematu zostały wrzucone slashery i God of War?
Śledzę Lost Ark od jakiegoś czasu i widzę w tej grze potencjał, mam nadzieję, że nie pójdzie w ślady innych koreańskich mmo i nie umrze przez chybiony model płatności lub brak prawidłowego wsparcia i updatów.
Przede wszystkim liczę na wyzwanie w pve, ale beta mnie dość uspokoiła.
Jak Lost Ark nie wypali to jeszcze jest nadzieja w Lineage Eternal. Mam nadzieje, że któreś z nich przyjmie się na zachodzie.
Na pierwszy rzut oka mmo jak każde...Czym sie tak naprawde różni jakimś efektem świetlnym czy może nową klasą w postaci paladyna/łowcy?
Ciekawy tytuł, ale nie jestem zainteresowany.
Powód i jednocześnie mój największy problem z grą stanowi jej koncepcja. Lost Ark ZAWSZE będzie rozpatrywane w kategorii MMO, potem zaś HnS. W związku z tym będzie rozpatrywana przez branżę w tej kategorii, azjatyckiego MMO.
Nie ważne jak wspaniałym HnS się okaże, gra będzie tracić na każdym nieudanym aspekcie sieciowym. Już traci, odcinając się od graczy singlowych, gdyż rzadko które MMO pozwala cieszyć się całością kontentu dla "samotnych wilków".
PS: Czy ktoś kto śledzi grę odp. czym jest ten system Tripod, modyfikujący zdolności?
Wszystko było pięknie dopóki nie doczytałem że to MMO:/
Szkoda.
Hmmmm fajna gierka powstaje, nie słyszałem o niej. Z tego co widzę warto czekać.
"W takim razie co jest fundamentem h'n's?" - logiczne, że nawalanie ^_-
Jeśli chodzi o stronę graficzną - ja nie ma zastrzeżeń.
Ale sukces ta gra może odnieść tylko jeśli będzie oferowała duży świat, sporo mechanik i funkcjonalności: jakieś masywne bitwy, housing, PvP, mounty etc.
W innym wypadku, gdy będzie to prostacka gra, w której nie ma nic poza siekaniem mobów i upgradowaniem sprzętu, jak w jakim Mu czy Diablo - to pożyje z pół roku i się skończy.
Oby był to w pełni rozbudowany MMO, tyle że z tego typu wizualizacją.
Acha - i z dobrym sterowaniem oraz interfejsem. Bo to zawodzi w Black Desert.
ciekawe AI, 6 łuczników stoi obok jednego rycerza i czeka na swoją kolej by strzelić do niego z 1m
12dura ---> mam rozumieć, że głupie ai jest standardem w grach mmo ?
Na mnie ta gra nie robi żadnego wrażenia. Mimo kolorków i powiedzmy ładnej grafiki, widać, że animacje są sztywne, wrogowie stoją jak kołki, pewnie interfejs będzie tak beznadziejny i zabugowany, że odrzuci mnie to od razu, nie wspominając nawet o setkach tysięcy napisów informujących o obrażeniach i kwestiach dialogowych/questach, które będą tak beznadziejnie napisane, że będzie się je pomijało czym prędzej (nie dajcie bogowie gdyby były jeszcze "przetłumaczone" na polski - patrzcie Aion). Zapowiada się kolejny koreański shit z pozornie ładną oprawą graficzną, która tak naprawdę wygląda jak gra z 2004 roku, jeno filtrów nałożonych jest od groma. Ludzie dadzą się nabrać na każdy hype. Smutne.
Uwielbiam te tytuły, w których jest napisane o pogromcach jakiś gigantów, a pół roku potem o tych grach już nikt nie pamięta. :D
Bezi2598 [7]
Ale co w tym stwierdzeniu jest nieprawdziwe i czemu nagle do tematu zostały wrzucone slashery i God of War?
Bo fundamentem h&s nie jest walka, a tym bardziej taka walka, jaką autor opisał w tekście.
A gdyby ktoś nie zauważył - wrzucenie slasherów i God of War miało charakter sarkastyczny, ponieważ najwyraźniej autorowi tekstu pomyliły się slashery (w których widowiskowa walka faktycznie jest fundamentem) z hack'n'slashami.
@ Ostatnie 3 up - wy tu chyba nowi jesteście :D Teraz GOL i tak się hamuje - kiedyś pogromców WoWa i innych takich było bez liku :D
"W końcu fundamentem hack’n’slashy jest walka, a ta dostarcza większej satysfakcji, gdy towarzyszy jej wykonywanie spektakularnych ataków oraz efektowne unicestwianie przeciwników i dewastowanie otoczenia, prawda? Dlatego warto podkreślić, że dzieło Koreańczyków będzie mieć to wszystko. W dodatku starcia okażą się emocjonujące, bowiem twórcy stawiają na zręczność gracza i dynamikę."
I właściwie na tym można by zakończyć czytanie. Autor ma tyle pojęcia o h'n's, że szkoda gadać.
Legion 13 [11.1]
Czyli uważasz że walka nie jest fundamentem H&S?
To nie jest kwestia tego, czy ja tak uważam, czy nie uważam. Tak po prostu jest.
A może ktoś by policzył ile było już pogromców diablo i wow'a ?? Pośmiejemy się trochę :D Ja wiem że dla gimbazy patch of exile jest pogromcą, ale bądźmy poważni haha :)
phlv [4]
Autor ma tyle pojęcia o h'n's, że szkoda gadać.
Hack'n'slash, slasher - who cares?... Diablo, God of War - jeden pies...
PoSromca Diablo jak znam życie. ALe fajnie, że znowu używacie klasycznych tytułów z GOLa czy li "pogromca WoWa !" dla gier , których serwery już nie działają lub przeszły na fp2 itd. Z tym pewno też tak będzie i tyle, ale fajnie sentymentalne nawiązanie :D