Asasyn363 [3.1]
Co zostało "wklejone ze Skyrima"? Śnieg na Skellige? Czy drzewa?
Kiedyś na GOLu był już cały wątek na ten temat i chyba stanęło na tym, że i w Skyrimie i w Wiedźminie 3 są konie.
W1 2007, W2 2011, W3 2015. Widząc to zamiłowanie REDów do nieparzystych numerków dat premier, to dla Cyberpunka obstawiałbym 2019 rok. Jeśli prace rzeczywiście dopiero teraz ruszają pełną parą, to byłaby to dość realna data premiery.
Gwintowi świetlanej przyszłość nie wróżę. HearthStone jest dopracowane w każdym szczególe i co najważniejsze multiplatformowość jest standardem. Mało kto ma czas pieniądze i cierpliwość na więcej niż jedną grę karcianą (przypuszczam, ze podobna sytuacja do gier MOBA) Na PC, XBOX, iOS mamy bardzo dobre Magic Duels - oparte na papierowej wersji najlepszej karcianki w historii - to za mało. Dodatkowo Magic Duels ma naprawdę bardzo łaskawe mikropłatności - bez najmniejszych problemów można grać za darmo i mieć wszystkie możliwe karty i talie. A trzeba pamiętać, ze Elder Scrolls Legends jest także za rogiem i jest ponoć niezłe.
Polkot [16]
Czy nie prościej powiedzieć że gra będzie za rok, żeby nie robić płonnych złudzeń, czekającym na grę?
Przecież nie podając konkretn(iejsz)ej daty premiery, tym bardziej nie robią płonnych złudzeń czekającym na grę.
Więcej nie oznacza lepszych. Jeżeli bowiem nad mechaniką pracują te same osoby, co nad mechaniką Wiedźmina 3, to nawet gdyby nad Cyberpunkiem pracowało i 1000 osób, cały projekt może zostać spartolony.
A ja obstawiam rok 2020 czyli rok z nazwy oryginalnego papierowego Cyberpunka.
Ciekawe jak zostanie rozwiązana kwestia futurystycznego świata, w którym jednak nie wystarczą połacie lasu i kilkupiętrowe domki bo z tym zawsze jest problem i albo teren jest duży ale budynki są praktycznie bezużyteczne jak w GTA, albo lokacje są klaustrofobicznie małe jak w Deus Exach. W sumie jak do tej pory pod względem rozmiarów najlepiej wypada Fallout 4 (jakikolwiek by nie był w innych kwestiach), no ale niema w nim pojazdów których brak w Cyberpunku trudno jednak uzasadnić.
Lepiej by zrobili coś bez otwartych światów i sztucznych nabijaczy godzin, gdzie jesteś już tak znudzony, że olewasz grę w połowie. Najlepiej zrobić coś jak Bloodlines, to było świetne rpg.
ależ jestem ciekawy cyberpunka! mam przeczucie, że będzie to hybryda kilku gatunków
NO nareszcie coś się dzieje w tym temacie, już myślałem że zapomnieli o tym projekcie.
Te wojenki na porównania gier już przestały być śmieszne
Liczę na to świat będzię jeszcze bardziej wypełniony niż ten z W3. Wiadomo, że świat Wiedźmina to głównie lasy i natura a odległości są dość spore do ciekawych punktów. Za to tutaj miasta niech będą przesycone czymś ciekawym co krok tak jak np. w nowych Deusach. Niech będą to znajdźki, sekrety, zadania poboczne, krótkie wydarzenia, listy, info, datapady, itd, tip. Niech będzie co robić prócz głównego wątku. Dodatkowe 200h na poboczne 'pierdółki' :D
Ilość nie oznacza jakość, a i szybkość developowania gry, też nie jest określona (wszystko zależy od projektu, stopnia złożoności gry i zaawansowania renderowanych obrazów). Czy nie prościej powiedzieć że gra będzie za rok, żeby nie robić płonnych złudzeń, czekającym na grę?
2021? Przecież jak nie wydadzą tej gry do 2019 roku to mogą zbankrutować.
"prace dopiero niedawno ruszyły z pełną mocą, a sami twórcy mówią, że to projekt o wiele większej skali, niż i tak ogromny Wiedźmin 3: Dziki Gon."
Czyli jeszcze więcej znaków zapytania, nudnej eksploracji świata czy ciągle znajdowanych tych samych przedmiotów, skalowanych na wyższy poziom postaci. I pewnie znów posypią się dziesiątki z kapelusza, szczególnie na polskich serwisach. Już nie mówiąc o nawale medialnej jak to było na przykładzie Wiedźmina 3.
Wcale mnie to nie dziwi przeciez Witcher 3 to ,,kopiuj wklej" z Skyrima a Cyberpunk widać coś nowego bedzie.