Rozmawialem wlasnie z czlonkiem Massive, tym co stworzyl baze. Fajny koles, powiedzial, ze to nie jego wina, ze jest wolne chodzenie w bazie, to programisci nie mogli sobie poradzic z wczytaniem bazy od razu. Ale w 1.4 wymyslili sposob wiec bedzie mozna biegac w obu korytarzach :)
W koncu mam chwile, zeby napisac o aktualizacji.
Dzisiejszy State of the Game ucieszyl wielu graczy. Patch 1.4 zapowiada sie naprawde niezle. Nie podano zbyt duzo informacji, ale juz to, co wiadomo, napawa optymizmem.
Dark Zone zostaje na razie bez zmian. Nie maja planow na PVE DZ, z PVP czekaja az wyklaruje sie nowa meta w 1.4.
Serwery PTS byc moze pojawia sie w przyszlym tygodniu, ale nie ma potwierdzenia.
Ogolny poziom trudnosci zostanie obnizony. Gra bedzie zbalansowana pod graczy solo i dopiero na tej podstawie bedzie zwiekszany poziom trudnosci dla grup. Calosc ma przypominac doswiadczenia graczy podczas levelowania 1-30.
Poziom zycia i obrazenia mobow zostana obnizone. Obecnie skalowanie jest calkowicie zepsute: http://i.imgur.com/f1Jff3X.png W 1.4 ma byc powrot do skalowania liniowego, czyli na poziomie 30 ma byc podobnie do poziomu 12 na wykresie.
Czas potrzebny do zabicia moba bedzie znacznie krotszy: http://i.imgur.com/2SMx0Hd.png
Pokazano dwa filmy testowe pokazujace roznice w TTK i TTBK miedzy 1.3 i 1.4. W obu przypadkach gracz ma GS 299, nie ma zadnych modow i nie uzywa skillow.
TTK: https://clips.twitch.tv/thedivisiongame/EnergeticCockroachCougarHunt
TTBK: https://clips.twitch.tv/thedivisiongame/ImportantSeahorseBORT
Kazdy gracz bedzie mogl utawic poziom swiata: http://i.imgur.com/UtrjBO7.jpg Ten poziom bedzie mial wplyw na cala gre pve: misje, najazdy, podziemia itd. Poziom swiata bedzie mial wplyw na poziom mobow, czyli poziom trudnosci calej gry. Oprocz tego dalej bedzie mozna wybierac poziomy poszczegolnych misji: normal, hard, challenging, przy czym nie beda one mialy wplywu na jakosc lootu, tylko na jego ilosc.
Zwykle moby moga teraz dropnac dobry loot (zolte/zielone) wszedzie oprocz najazdow.
Moby na poziomach 34 i 35 zostaja usuniete z gry, bo nie mialy sensu.
Poziom trudnosci heroic zostaje usuniety ze wszystkich misji oprocz najazdow.
Maksymalny GS zostaje obnizony do 229. Wszystkie obecne przedmioty setowe beda obnizone z GS 268 do 229 bez nerfu statow. Zolte przedmioty beda lepsze, aby mogly stanowic konkurencje do setowych.
Matchmaking dobiera graczy tylko z tego samego poziomu swiata, ale mozna ze znajomym isc do wyzszego poziomu i powerlevelowac.
---
Z rzeczy pominietych, ale juz gdzies wspomnianych:
- Falcon Lost dostaje checkpointy
- Restock napelnia magazynki
- Skiny znikaja z plecaka
- Bedzie mozna zablokowac przedmioty w plecaku, co ochroni nas przed przypadkowym sprzedaniem lub rozwaleniem.
Wlasnie skonczyl sie trwajacy ponad cztery i pol godziny Special Report, tworcy pokazali i opowiedzieli o mnostwie zmian. Patch 1.4 zapowiada sie naprawde swietnie.
Oficjalna informacja: http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-GB/news/detail.aspx?c=tcm:154-268296-16&ct=tcm:148-76770-32
Na poczatek informacje o PTS:
PTS bedzie dostepny jutro dla tych, ktorzy wyslali zgloszenie do ETF, w poniedzialek dla wszystkich. PTS bedzie osobna gra w bibliotece, trzeba bedzie aktywowac kluczem i pobrac.
Beda trzy fazy PTS:
Pierwsza (tydzien) – dostaniemy gotowa postac na 30 poziomie i fioletowy sprzet i bedziemy sprawdzac jak wyglada gra i progress swiezej 30.
Druga – dostaniemy swoje postaci i swoj ekwipunek i bedziemy sprawdzac rozne aktywnosci i farmowanie
Trzecia – dostaniemy dostep do wszystkich przedmiotow za darmo i bedziemy mogli sprawdzac wszystkie buildy, jakie przyjda nam do glowy
Gear Score:
GS zostaje zmniejszony. Wszystkie przedmioty 268 beda teraz miec 229, 240 to 204 itd.
Statystyki przedmiotow zostana poprawione, nie bedzie tak, ze przedmiot z nizszym GS moze byc lepszy niz ten z wyzszym GS.
Sprzet:
Zolte przedmioty powinny byc mocniejsze, aby mogly konkurowac z przedmiotami setowymi.
Wszystkie przedmioty beda mialy trzy glowne statystyki: np. maska http://i.imgur.com/BEXF6mk.png
Wiekszosc statystyk jak szansa na crita czy obrazenia od crita bedzie zmniejszona.
Wszystkie przedmioty beda mialy miejsca na sloty, przy czym cztery sloty beda przeznaczone na performance mods, np. plecak ma jeden slot na zwykly mod i dwa na performance mods: http://i.imgur.com/burfzhD.png
Wszystkie obecne mody beda zresetowane i dostana nowe staty, dlatego tworcy radza zebrac i odlozyc jak najwieksza liczbe modow.
Wszystkie obecne przedmioty setowe zostana zmienione na nowe wersje.
Bezuzyteczne statystyki zostaly usuniete i skonsolidowane, np. rozne rodzaje stabilnosci (stabilnosc, stabilnosc pozioma, stabilnosc poczatkowa) zostaly zastapione przez jedna glowna stabilnosc.
Scavenging zostal calkowicie usuniety z gry.
Bron:
Rozne typy broni zostaly zmienione (buff lub nerf), np. SMG mialy zbyt duze obrazenia bazowe, LMG zostana wzmocnione, M1A bedzie oslabione, SRS bedzie wzmocnione.
Unikalne bronie na razie zostaja bez zmian.
Mody zostaly znerfowane. Wczesniej kazdy mod mial dwa glowne parametry, teraz kazdy typ ma jeden staly glowny parametr i jeden lub dwa male losowe. Nie bedzie mozna miec wszystkiego i trzeba wybrac co wolimy np. wieksza stabilnosc lub wieksze obrazenia.
Wszystkie mody zostana zresetowane, wiec warto zachowac jak najwiecej.
Talenty zostaly zrebalansowane. Te rzadko uzywane dostaly buffa, te najczesniej uzywane zostaly znerfowane.
Skiny na bronie nie zabieraja miejsca w ekwipunku i sa dzielone miedzy postaciami i broniami.
Specjalna amunicja zostala zmieniona. Naboje zapalajace juz nie podpalaja, naboje wybuchowe nie wybuchaja. W zamian czesc obrazen zostanie zamieniona na obrazenia od ognia lub wybuch, ktore zostana przeliczone uzywajac odpornosci na obrazenia egzotyczne.
Statystyki i umiejetnosci:
Pancerz jest teraz duzo trudniejszy do wymaksowania, chociaz nie jest az tak wazny, bo moby maja zmniejszone obrazenia. Wyzsze poziomy swiata wymagaja wiekszego pancerza, ale osiagniecie maksa bedzie wymagac poswiecenia obrazen i skill powera.
Skill power jest teraz inaczej liczony. Wartosci beda wyzsze, ale wymagania skillow i talentow tez beda wyzsze. Glownym zrodlem skill power bedzie elektronika, ktora bedzie teraz znacznie wazniejsza.
Skille nie maja juz hard capow, im wiecej mamy skill powera, tym beda mocniejsze. Wzrost nie bedzie jednak liniowy, im wiecej skill powera mamy, tym wiecej bedziemy potrzebowac, zeby zwiekszyc moc umiejetnosci.
Leczenie nie ma juz opoznienia, dziala natychmiast tak jak apteczka. Leczenie dziala teraz tylko raz, wybieganie i wbieganie do kolka nie bedzie juz dzialac. Zmienia sie tez priorytety poszczegolnych wariantow: overdose bedzie leczyc lepiej nas niz pozostalych czlonkow druzyny, defibrylator bedzie leczyc lepiej czlonkow druzyny niz nas. Oprocz tego defibrylator wskrzesza zarowno powalonych jak i martwych czlonkow druzyny.
Smart cover zmniejsza obrazenia o okolo 30% i nie zwieksza juz obrazen, ale stabilnosc i celnosc broni.
Puls dziala tak samo, ale statystyki zostaly zmniejszone.
Wiezyczki dostaly buffa.
Signature skills:
Recovery link: buff, zwiekszony zasieg, wskrzesza wszystkich czlonkow druzyny, nawet tych martwych (nie dziala w dz). Gracze solo sa automatycznie wskrzeszani, jesli zgina: http://i.imgur.com/iLflzh5.png
Tactical link – zmienione dzialanie, zwieksza obrazenia o 30% (zamiast 50%), zwieksza szybkostrzelnosc broni, stabilnosc i skraca czas przeladowania
Survivor link – nerf, teraz zmniejsza obrazenia o 50% zamiast 80%.
Swiat:
Gracze moga teraz wybrac poziom swiata, w ktorym chca grac: http://i.imgur.com/vBAXE5u.png Im wyzszy poziom swiata, tym trudniejsze moby. Poziom swiata nie wplywa na jakosc lootu, ale na ilosc. Trzeba bedzie wybrac sobie optymalny dla siebie poziom, aby ilosc lootu na godzine byla optymalna.
Field proficiency – to doswiadczenie, ktore sie dostaje na poziomie 30, za kazde napelnienie paska dostaje sie Field Proficiency Cache, w ktorym moga byc zolte i zielone przedmioty i phoenix credits: http://i.imgur.com/20otCnA.png Na screenshocie jest napisane, ze moga byc dwa zolte przedmioty, ale moga tez byc zielone. Wyglada na to, ze zdobywa sie je dosc szybko. Jesli dobrze pamietam, to w ciagu 4.5h gry tworcy dostali cztery skrzynki, czyli mozna przyjac jedna na godzine.
Daily quests – teraz za robienie dziennych questow dostaje sie skrzynki Combat Assignment Cache, ktore moga zawierac jeden zolty lub zielony przedmiot i phoenix credits: http://i.imgur.com/9Cl0SIy.png
Trash moby maja szanse dropnac dobre itemy. Podczas streamu zwykle mobki dropowaly fioletowe, zolte i zielone przedmioty.
Znow pojawia sie bossowie w swiecie pve.
Questy HVT maja rowne szanse dropniecia wszystkich setow.
Dalej sie chodzi w tunelu do bazy, mozna biegac w tunelu do terminalu.
Najazdy:
Najazdy maja teraz zapewniac duzo wiecej lootu.
Najazdy dalej maja wagi na loot, ale w inny sposob. Zamiast dropowania konkretnych setow, dropuja konkretne przedmioty.
Kazdy najazd ma miec teraz gwarantowane przedmioty, przykladowo Falcon Lost ma gwarantowane rekawice i pancerz.
Falcon Lost dostal checkpointy po kazdym podlozeniu bomby.
Sety:
Wszystkie sety przeszly zmiany. Napastnik i wartownik wracaja do czterech przedmiotow, przy czym jeszcze nie zdecydowano, czy bonus napastnika powinien zostac przy zmianie broni.
Reclaimer i Blind beda wylaczone podczas pierwszej fazy PTS.
Predator’s Mark jest podobno bardzo mocny. Moby maja teraz duzo mniej zycia, wiec krwawienie moze je zabic.
Zbiorczy obrazek: http://i.imgur.com/WUXcZnJ.png
Rozne:
Zmieniaja threat i aggro, aby rola tanka miala sens.
Mozna miec podwojne wskrzeszenie – jedno z Nomada i jedno z ultimate.
Stash size nie bedzie zwiekszony.
Plecaki medyka i policjanta nie daja juz apteczek i amunicji jesli sie je sciagnie.
Locking – mozna zablokowac przedmiot i nie bedzie mozna sprzedac ani rozlozyc.
Patch notes z drugiego tygodnia PTS:
http://forums.ubi.com/showthread.php/1500530-PTS-Week-2-Patch-Notes
Polecam zwlaszcza opis setu BLIND, ktory zostaje przerobiony na Banshee.
Dzis u sprzedawcy w BoO jest skorka Solid - Dark Blue, uberg powinien sie ucieszyc :)
Przy okazji nie trzymajcie skorek w skrzyni, na PTS te w skrzyniach zniknely calkowicie i nie dodaly sie do listy skinow.
Koleny tydzien, kolejne zmiany na PTS:
- oslabiono moby 31-33 lvl o 15%
- oslabiono armor zoltych mobow 31-33 lvl o 17%
- zmieniono mechanizm aggro, niektore skille zwiekszaja lub zmniejszaja aggro
- misje search & destroy beda dawac wiecej inteli, a przeciwnicy beda zwyklymi lub fioletowymi mobami
- tygodniwki skaluja sie do liczby graczy w zespole, czyli bedzie mozna je nawet solowac
- zmiany w secie Banshee: rogue maja automatyczne uzupelnienie amunicji co 30 sekund i zmniejszone obrazenia od graczy nie-rogue o 10%; nie-rogue nie traca doswiadczenia i kredytow w przypadku smierci i zadaja o 10% wiecej obrazen graczom rogue
- zmniejszono zapas amunicji o 25%
- unikalne bronie moga dropnac z GS 229
- znerfowano Caduceusa (nie wiadomo czy nerf obejmie stare wiec polecam pofarmowac, aby zdobyc jeszcze przed patchem)
- rozne zmiany w skillach, m.in. tarcza i mobile cover zwiekszaja aggro, smart cover (concealment) i pulse (scrambler) zmniejszaja aggro
- bossowie w otwartym swiecie respawnuja sie teraz co 4h
- sub-bossowie (np 4hm) dropuja teraz materialy do craftingu z szansa na dodatkowy zolty/zielony item
Pelny opis patcha: http://forums.ubi.com/showthread.php/1502900-PTS-Week-3-Patch-Notes?p=11980102&viewfull=1#post11980102
State of the Game byl praktycznie o nowym patchu, kilka uwag:
- skrzynia nie bedzie powiekszona w 1.4
- bron MG5 zostala usunieta z gry, powroci pozniej
- wszystkie blueprinty bedzie mozna kupic w otwartym swiecie i nie beda juz wymagac divtecha
- divtech bedzie uzywany tylko do konwersji na inne materialy, w przyszlosci bedzie mial inny cel
- wszystkie sety sa dostepne wszedzie, nawet te z Podziemi
- tworcy mysla nad dodaniem landmarkow podobnych do tych w DZ do otwartego swiata, ale nie w 1.4
Nie ma to jak trafić na puściutki serwer w DZ z ekipą, przez kilka godzin dosłownie ANI żywej duszy. Czyste farmienie, bez stresu ze strony czerwonych fallusów. Szkoda tylko że loot leciał taki sobie (ale na koniec kabura ostatecznego na którą polowałem ;)). Aż żal było wychodzić z gry...
Chyba wszyscy w nową Mafię grają. :P
Patch 1.4 za nami :-). Dużo lootu :) plecaki i skrzynia pełne. Jest dobrze. Super zmianą jest to, że nie trzeba wchodzić do DZ po to aby przyfarmić jakiś dobry loot. Większość (jak nie wszystko :) ) dostępna jest w "bezpiecznej" strefie.
Zrobiłem screen mapy (z YT filmu SkillUp'a ), na której widać orientacyjne położenie bossów, którzy się odradzają co jakiś czas :). Może się komuś przyda :D
Solowanie Przetrwania to najlepsze doświadczenie growe tego roku! Bieganie po loot w DZ wymięka przy tym i mówie tu o trybie PvE tylko. DZ bez rogali jest cudna, timer odliczający do końca robi robotę, jest skradanie by unikać bezsensownej walki, ale końcówka to emocje na maksa!
w końcu wykraftowałem M60 złote, 15 minut życia, leki znalezione - idę na podjęcie - bite 10 minut walki tylko z DWOMA łowcami, bez pancerza! i udało się tylko dzięki pomocy drugiego gracza, który się zjawił i mnie podniósł. Nie wiem jak to się Massive udało, ale stworzyli AI grające dokładnie jak rogale - ciągle się turlają i uzdrawiają apteczkami, używają skilli, wycofują, szarżują, a jak padniesz to podbiegają i cię dobijają. Cudo po prostu, oby nic nic skopali w poziomie trudności, czasie, rozmieszczeniu surowców, bo teraz wszystko gra. Koniec misji to 11 skrzynek lootu 256, w tym jedna miała chyba 6 pozycji :D (1 za expa, 4 za skończenie, 6 w plecaku zebranych po drodze w DZ)
Tom Clancy's The Division - wątek cykliczny #2
Cykliczny wątek dla graczy Tom Clancy's The Division
Baza operacyjna GOLa to miejsce gdzie można podzielić się swoją historią ze Strefy Mroku, wymieniać najnowsze informacje na temat gry, zasięgnąć porad w sprawie dość trudnej sztuki przygotowania ekwipunku o właściwych parametrach, a przede wszystkim umówić się na wspólne wypady do Podziemi, Strefy Mroku lub poprosić o pomoc przy pierwszym najeździe oraz aktywnościach na najwyższym poziomie trudności.
Poprzednia część: https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14080734&N=1
Przydatne linki:
Oficjalna strona: http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-CA/news/index.aspx
Profil gry w encyklopedii GOLa: https://www.gry-online.pl/gry/tom-clancys-the-division/z5379b#pc
Dark Zone Police Department (szeryfowie serwerów - pomagają samotnikom w Strefie Mroku): https://www.reddit.com/r/DZPD
Oficjalny kanał Twitcha - raporty State of The Game w czwartki około 11:00: https://www.twitch.tv/thedivisiongame/profile
Pozwoliłem sobie założyć nową część bo miało nie być podstron.
Albo ja jestem ślepy albo czegoś nie widzę, czemu zakładając item o lepszych statach obniża mi się skill power w tym przypadku?
Minęły tygodnie odkąd zapuściłem się do DZ. Przez pierwszą godzinę szło nam elegancko. Z tym Wartownikiem, mimo 250k wytrzymałości jest jazda fest! 35lvl moby padały aż miło! Kilka podjęć pękło, aż dziwne!, bez problemu. Ale jak zawsze, w końcu pojawiły się rogale sflaczałe i ubili nas jak ta lala. :P
Ale całokształt był taki że już dawno mi się tak dobrze nie grało. Ch** z lootem, zabawa była przednia! Potem jeszcze dodatkowo Podziemia na heroiku, za bodajże 3 razem w końcu pękło. I wcześniej też nieźle szło tylko jak wpadną kolesie z błyskawicą nad baniakiem i się ich nie zdąży ubić to amba fatima... :X
Ale koniec końców, dzisiejszą sesję zaliczam do zdecydowanie satysfakcjonujących!
Wczoraj też było nieźle :). Tzn w podziemiach, bo spacerek po strefie mroku raczej nie napawał optymizmem. Wkurzajace jest to, że machasz do ludzi - pozdrawiadsz ich - Ci podbiegają, jakieś gadu gadu, nawet chwilke z Tobą biegną i nagle kulka w plcey...
W podziemiach z Uberg + Joe + jakiś wesołek random zrobiliśmy heroika :) Szło w miare spoko. Oczywiście niestety trafił się nam frustrujący bug (tym razem z drabiną, postać utknęła i ani rusz w dół czy w góre, nawet do menu głównego nie można było się dostać. Działał tylko impuls :) ). Taka kolejna przygoda, która nie powinna się zdarzyć. Ale generalnie sama rozgrywka -> wypas :)
Udało mi się też później jeszcze zrobić heroika z 3 fazami + 3 dyrektywy z jakimiś kolesiami. Każdy miał 255 GS - czy to przypadkiem nie max ? Tylko ja odstawałem ze swoimi statami :(. Myślę że jednak nie byłem jakimś piątym kołem u wozu, bo mam ok 33 tyś skill power, a to już nie jest jakaś totalna lipa( chyba :) ). Impuls + smart cover był pomocny, + special ammo z reclaimera.Generalnie gra mi się o wiele lepiej. Dużo lootu zebrałem wczoraj. Większość pewnie do zmielenia - jeszcze nawet dokładnie nie patrzyłem...ehh
Mam zamiar przerzucić się na jakiś LKM - sporo tego mi wczoraj wpadło. Tym bardziej, że postac robi mi się coraz bardziej jako support, anieżeli DPSowiec czy tank :). Chyba niezbyt popularne są te karabiny maszynowe. Ma ktoś może jakieś doświadczenia z LKMami? Łącznie 200 kulek(100 + powiększony magazynek) powinno dać dobre rezultaty czyż nie ? )
Pozdrowionka Agenici :)
Bug z drabina pojawia sie podobno tylko wtedy, gdy gracz trzyma klawisz sprintu podczas wbiegania na drabine lub juz bycia na drabinie. Czesciowo bylismy w stanie zreplikowac ten problem ze znajomymi.
LMG sa bardzo popularne, niemal wszyscy napastnicy go uzywaja. Nie pamietam czy juz razem gralismy, ale jesli tak, to Rachel gra napastnikiem i uzywa lmg. Zagadaj, to ci powie co i jak.
Jesli grasz reclaimerem to zdecydowanie podciagnij skill power w okolice 50k lub 45k z modami na smart cover i puls. Jako support bardziej przydasz sie majac wymaksowane skille, twoj smart cover zwykle powinien nawet przetrzymac strzal shotgunnera.
GS 255 to max, ale nie przejmuj sie tym w ogole. Ten numerek nic nie znaczy, kogo wolisz miec w teamie: 255 Firecrest czy 240 Reclaimer? :)
Hmm... Możliwe, że trzymałem klawisz sprintu (domyślnie to Shift ?), ale jednocześnie jest to klawisz, który odpowiada za ześlizgiwanie się z drabiny. Akurat ta była krótka więc w sumie nie było potrzeby się ześlizgiwać :). Więc jakoś tak słabo wyszło...
Nagytow - masz rację muszę podbić jeszcze skill power, w sumie od zadawania obrażeń będą inni w drużynie :-). GS jest rzeczywiście jedynie poglądowy, ale jakoś tak zwróciło to moją uwagę, że jako jedyny nie mam maxa :)\
Jeszcze nie udało się nam razem pograć, któregoś razu próbowaliśmy Cie złapać do teamu, ale chyba robiłeś coś innego ;).
Ostatnio w podziemiach za każdym razem jak chodzę to bez powodu zostaję oślepiony i ogłuszony. Nikt do mnie nie strzela, mapa pusta, a tu co jakieś 20-30s miotam się jak głupi, bo mi pstryka flash. To jakiś bug i tylko ja to mam?
Kurcze,mam M1A z talentem Toxic i ten sam efekt w podziemiach. Tylko, że myślałem że któraś z dyrektyw tak właśnie ma działać(bodajże ta z chorobą która powoduje, że upływa z nas życie) , a tu się okazuje że to bug :) .... ehh no to nieźle.
Dyrektywa Sickness tez jest zbugowana, ale w tym przypadku na nasza korzysc. Sickness obniza nasze hp co sekunde o pewien procent. Blad jest w tym, ze gra bierze pod uwage ilosc hp z ktora rozpoczelismy faze, a nie aktualna. Dlatego zawsze przed rozpoczeciem misji i kazdej fazy zmieniam ekwipunek na ten, w ktorym zbieram amunicje, bo w nim mam tylko 70k. Po rozpoczeciu zmieniam z powrotem na normalny z 500k i choroba praktycznie nie dziala (zabiera cos kolo piksela na minute czy dwie).
Wczoraj wybraliśmy się FertileHades na heroika i wszystko poszło na lajciku (dwa reclaimery dają radę). Dużo zabawy i dużo lootu. Dobry zespół to podstawa, niestety czasem dobijały nas drobne błędy jak np. było zbadaj teren i dwóch leci do przodu omijając, a dwóch zostaje i strzela. Kiedy nie ma się mikrofonów, to ciężko szybko się porozumieć, a to podstawa.
Wpadła mi wczoraj broń, której szukałem, karabinek M4 - ale bestia! Coś koło 11k strzałów na minutę, można drzewa kroić i niezłe talenty. Dla niej jestem gotów wrócić do wartownika.
M4 ma straszny recoil. 11k chyba obrazen bo strzalow na min tyle to nawet dzialko lotnicze nie ma :)
Cos sie zmienilo w kwestii skill powera? Wczoraj sprawdzalem swoje staty i przy prawie 52k sp nie mam max pulse.
M4 ma straszny recoil. 11k chyba obrazen bo strzalow na min tyle to nawet dzialko lotnicze nie ma :)
Masz rację DM, "troszeczkę" podniosłem szybkostrzelność :D oczywiście chodziło o 1100 SNM, bo 11k to obrażenia przy wartowniku i przy tym byłem myślami. Jednak taka szybkość wystarczy, żeby wychylić się na sekundę puszczając solidną wiązkę, która może zrobić małe kuku. Przydaje się przy cięższych misjach.
M4 nie ma jakoś dużego rozrzutu, bo przy tej szybkości strzału kiedy już zaczyna nią nosić, to jest końcówka magazynka, więc dodając do tego talent celność i przyspieszone przeładowanie jest nieźle.
Coś w tym jest, żeby nie przywiązywać się do wytrzymałości. Dzisiaj w ramach testów założyłem plecak, który obniżył mi wytrzymałość, ale dodał elektronikę i było nieźle, a ja nawet leczyłem przy takiej niskiej wytrzymałości i nawet padło pytanie jakie mam SP, bo cały czas smart cover odpalałem, więc pewnie ktoś zauważył różnicę i jaką bronią się posługuję (Niestety M4 z takimi talentami przy reclaimerze nieco kuleje. Muszę się zastanowić, czy jej używać).
Kurde, ale trudno jakoś się zrobiło na na hardzie z 5 dyrektywami. Dojechali mnie jak młodego. Przez chorobę (mimo obniżenia wytrzymałości, dyrektywa chociaż wolnej, to działa) i wariacką amunicję zapalającą, nie dałem rady (po strzale cały płonę, z paska zdrowia zostaje sama końcówka, nie można się ratować i wystarczy jeden strzał). Na 2 fazie po ubiciu końcowego bossa nie zauważyłem, że jakaś franca została z boku i mnie ogniową ubił. Tak to jest, kiedy robi się taką misję samemu.
A niestety coraz mnie ludzi gra :/
Samemu zawsze jest trudniej :/
Dzisiaj shutdown serwerów na kilka godzin :) - chyba nawet w tej chwili. Może coś poprawią przy okazji :). Ostatnio dwa razy mnie wywaliło z gry podczas eksploracji DZ...
Dzis konczy sie beta Battlefielda 1, wiec czesc graczy moze wrocic. Sam nieco odpuscilem granie, czekam na 1.4 skoro ma sie tak duzo zmienic. Nie wiem czy farmowanie czegokolwiek innego niz 4hm ma teraz sens.
Dzis byl kolejny SotG, podano kilka informacji na temat 1.4:
- najwazniejsze info: rusza PTS, bedzie dostepny od 15 wrzesnia dla wybranych, od 19 wrzesnia dla wszystkich; bedzie mozna sprawdzic co devsi szykuja, wszystkie patche beda najpierw wrzucane tam;
- moby beda przeskalowane tak, aby walka z nimi przypominala ta z czasu levelowania 1-30, czyli ich wytrzymalosc i obrazenia beda powaznie zmienione (zmniejszone), to oznacza zmniejszenie ogolnego poziomu trudnosci gry;
- chca zmniejszyc roznice miedzy przecietnymi graczami a tymi z optymalnym ekwipunkiem, aby w pvp decydowaly umiejetnosci a nie sprzet;
- rebalans skillow i sprzetu - teraz zbyt latwo jest wymaksowac najwazniejsze skille zachowujac przy tym np. max pancerz; niektore skille sa bezuzyteczne, np. nikt nie uzywa tarczy;
- calkowite przerobienie poziomow trudnosci, roznica miedzy hardem a ambitnym jest za duza, roznica miedzy ambitnym a heroikiem jest za mala; poziom trudnosci nie bedzie ustalany przez zwiekszenie hp i dmg u mobow, zmiany beda bardziej szczegolowe; aktywnosci maja sie skalowac tak, aby i gracze solowi i grupy mogly robic co chca i otrzymywac nagrody;
- zmiana w systemu lootu: dalej beda wagi, ale lepiej wyskalowane, przykladowo misje hvt beda dawac wszystko, ale beda tez aktywnosci, ktore dadza wieksza szanse na dane przedmioty;
Wiecej szczegolow maja podac podczas nastepnego streamu we wtorek
----
Massive pyta graczy, ktore sety maja najciekawsze bonusy. Nie chodzi o to, ktore sa najmocniejsze, ale najciekawsze. Przykladowo Nomad jest beznadziejnym setem, ale bonus wskrzeszania jest interesujacy mechanicznie. Ankieta sugeruje, ze sety moga zostac calkowicie zmienione.
Link do ankiety: https://www.surveymonkey.com/r/TDGearsets
----
Przy okazji w tym tygodniu jest najlepszy quest od ISACa: zabic 200 cleanerow. Kolejny powod, zeby farmowac 4hm :)
Pytanie, czy do zaliczenia Dragon's Nesta na heroiku jest wskazany 2x Final Measure? Czy można śmiało bez próbować? Pytam bo bym pofarmił 4hm ale nie wiem jak to tak wygląda z wartownikiem. Podziemia na bohaterskim w miarę pękają ale jak się to ma do najazdów?
Ostatnio też farmię tych 4HM na heroiku. I nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale jak ubieram reclaimera (50k sp, dps tak znikomy, że w ogóle nie opłaca się strzelać) to w dropach mam same żółtki. Ubiorę sentry (dps może jeszcze nie na ekstra poziomie, ale 1,5mln kryta sięga snajperką) to gear zielony się pojawia.
Zapodałem sobie taktyka, bo coś musiałem na swoją bejbe nałożyć i całkiem nieźle się to sprawuje. Poleciałem solo na Lexington, to bez trudu ubiłem wszystko łącznie z dachem co się ruszało. Przy tej sile umiejętności nawet bez doładowania i niskiej wytrzymałości i niskim dps, nie mogli mnie ubić. Granaty wybuchały obok i też nic mi nie zrobiły - oczywiście kiedy byłem przyklejony do smart cover. Mam jedną z moich ulubionych rzeczy - przyspieszenie 32%, więc nie czekam na odnowienie umiejętności, bo są one dostępne niemal od razu. Rzeczywiście dobrze mieć taktyka w zespole.
Dziś nowe tygodniówki i plecak i jakiś inna setowa część do wyrwania (i tak wiadomo co wypadnie;) http://s1.fotowrzut.pl/NPQWFS94J2/1.jpg
Przy końcowym bossie, każdy z nas miał stacje leczącą :). Trzeba sprobowac ze smart cover tak jak mówi nagytow. Może będzie lżej :). Przy 4 jeźdźcach dwie osoby miały smar covera i poszło jak po maśle :). Musimy przetestować na trudniejszym poziomie :]
Niestety muszę potwierdzić, że będąc reclaimerem nie skonsumujemy batona w trakcie działania lub cooldownu innej konsumowanej rzeczy. I tak samo w drugą stronę. Jeśli zjemy batona, to dopóki będzie działać jego "moc" :) nie odpalimy np. special ammo :(. Tak chyba jest tylko z reclaimerem... Więc reclaimer -> jedna konsumowana rzecz na raz.
Jak by tak nie było to można byłoby no-stop zapodawać wszystkie consumables całej drużynie w nieskończoność. Czy przypadkiem jak tylko dodali reclaimera to tak właśnie nie było ?
Wczoraj mnie nie bylo a pojawila sie nowa skorka na bron "Solid - Dark Blue". Pierwszy raz od miesiecy cos nowego i niestety przegapilem. Poki co moja najwieksza strata w tej grze.
Próbowaliście kiedykolwiek zmieniać ustawienia prywatności? Zmieniłem na "Otwarta - każdy może dołączyć" i po chwili dostałem komunikat i dołączył do mnie jakiś Azjata :D
Nigdzie nie pisałem, nie ogłaszałem się, tylko stałem przed bazą, a jednak ktoś do mnie dołączył - ciekawe w jaki sposób, czy gra sama go przydzieliła? Dobre dla kogoś, kto nie ma z kim grać.
W piątej strefie u vendora jest schemat celownika CQBSS FDE (item lvl 32, więc ma moc). Jeśli dobrze pamiętam, na szybko wykraftowany celownik, to 23% obrażeń w głowę plus celność.
Wczoraj trzeba było odwiedzić strefę i co może być tam interesującego z lootu, to modyfikacje sprzętu. Sety czy broń to ja mogę dostać poza dz i będzie przy okazja dobra zabawa jak np. wczoraj, gdzie heroik poszedł na lajciku. Potem na drugim pojawiły się drobne problemy, bo czasem jest jakiś zbieg okoliczności, który dosłownie powala - wszystkich, ale i tak dobrze się bawiłem. Świetne są podziemia.
Szkoda tylko, że nie był nas komplet, bo Joe chyba dostał misję w realu i się nie pojawia :/
Wczoraj wchodzę do gry, a tam to co na screenie. Dziękuję - mało nie dostałem zawału. Nic nie było, zero. Czytałem o takim przypadku i UBI nie mogło nic poradzić, więc tym bardziej zgrzało mi ośkę. Na szczęście przelogowanie pomogło.
Żebyście mogli zobaczyć, co się wczoraj działo w DZ :D
Po wczorajszym dochodzę do wniosku, że wypad z fajną ekipą do dz, zmienia mój stosunek do strefy. Tam też można się dobrze bawić. Nie jesteśmy najmocniejsi, ale farmienie i gonienie za rogalami, może dostarczyć sporo zabawy. To też chyba jest związane z tym, że człowiek nie wyrywa już sobie włosów nad każdą straconą rzeczą ukradzioną przez rogale. Czy to zielona skrzynka czy coś innego, to jakoś teraz przy tym bogactwie plecaka, nie jest żal stracić.
Moja kolekcja ubitych rogali powiększyła się o trzech.
Wczoraj rzeczywiście bawiliśmy się wyśmienicie, jedyne co boli przy nierównej walce z rogalami to to, że ranga zamiast iść w górę, idzie w dół. Miałbym już pewnie 48, a tak mam dopiero 47. A jeśli chodzi o loot w DZ to rzeczywiście nie jest mi go aż tak żal, bo wszystkiego z taką ekipą jak FertileHades, uberg i Little Joe dorabiamy się w podziemiach na heroiku, który rzeczywiście fajnie nam idzie. Dziś przez to jestem troszkę niewyspany.
Ta gra dostarcza naprawdę sporą dawkę dobrej zabawy, dużo emocji... ale też są jaja jak berety. Weźmy chociaż naszą ostatnią wyprawę do DZ. Można tam spotkać Ruskich wrzeszczących: "suuuuka suuuka" :), mieliśmy "przyjemność" z wikingami rogalami z północy (chyba Szwedzi ;) ), ale byli też "dobrzy Niemcy", którzy pomogli nam zrobić podjęcie :). Cała przygoda zakończyła się chyba przed godziną 3 nad ranem i tylko resztki zdrowego rozsądku nakazały nam wyłączyć kompy i iść spać.
Drace - jesteś troszkę niewyspany? Mi dzisiaj pękał baniak przez cały dzień jakbym był na kacu czy coś :). Jak to jest, że się już przegrało tak dużo godzin i dalej się chce ?!
A jednak w dz zdarzają się niezłe kanalie. Wczoraj wysyłałem loot z nagytowem i rachel i nagle podleciał jakiś gość i zaczął odcinać nam loot. Odpalił ogniwo, więc nie można było nic zrobić, ale to chyba była czysta złośliwość, bo nas było trzech i co on myślał, że nas ubije? Sam padł, ale trzeba było drugi raz wysłać.
Nie bardzo nadaje się na walkę z rogue, bo od razu nerwy mnie zjadają i mylą mi się klawisze. Zazwyczaj nie mogę odpalić placka, bo za wolno naciskam "Q" tylko włącza mi się ta maszynka i mogą wtedy do mnie pruć, a ja wpadam w panikę i padam. Więc to nie tylko kwestia bulidu, ale też problem z głowie. Ci którzy zachowują zimną krew - wygrywają.
Załączam krótki filmik z dzisiejszego mojego wypadu do dz z rogue w roli głównej: https://www.youtube.com/watch?v=nyYU2-8p6d0&feature=youtu.be
ale byli też "dobrzy Niemcy"
Uśmiałem się z tego jak norka :D
Jutro mial byc specjalny stream dotyczacy 1.4, ale niestety sie nie odbedzie. W czwartek podczas SotG mamy dostac wiecej informacji o aktualizacji.
Poki co mamy trzy informacje:
- Falcon Lost dostanie checkpointy
- Skiny nie beda zajmowac miejsca w plecaku i wystarczy jeden do zalozenia na wszystkie bronie
- Restock uzupelni amunicje w magazynkach
"tylko po co skoro wtedy juz sie ma wszystko, co mozna stamtad wyciagnac?
I to jest to , jeśli nawet poprawią system lotu na perfect jak wspomnieli , to jaki jest sens dalszego farmienia gearu jak się ma wszystko co się chciało łącznie z giwerami i talentami ?? jak ja i większość moich znajomych mamy
Jak nie zrobią czegoś w stylu rajdy z "szansą" na jakiś legendarny pancerz lub broń to nikt w ich nowy system lotu nie będzie grał bo weterani i tak są nawet teraz dobrze dozbrojeni , to jaki jest sens grać dalej i farmić na nie przydatne rzeczy , nie wypali im to i się zdziwią mocno
Dziś trochę pobiegałem po DZ. Niestety deadeye mam bardzo słabe. Do tego celność mam emeryta na dropsach. Jeśli strzelam do kogoś kilka razy, a on nie pada, to równie dobrze mogę iść do dz z procą. Dzisiaj spotykałem takie ekipy, że masakra, nawet mocna grupa może być w jednej chwili ubita. Cały pasek znika z ułamek sekundy. Massive coś powinien z tym zrobić, bo to są jaja - znerfić wyposażenie w dz tak, żeby były pojedynki, strzelaniny, a nie zgony na jeden strzał. Jestem bardzo zmęczony już tym przekładaniem, kombinowaniem, rolowaniem - chce po prostu zagrać, a nie mogę. Jak zbudować mocnego agenta? Przecież to proste, jest mnóstwo buildów na YT, wystarczy nawet mniej więcej złożyć taki set, tak jak jest tam pokazane i mamy silnego agenta.
No właśnie, że nie. Ta gra to zlepek lootu na zasadzie szczęścia - albo wyleci ci część setowa z dobrymi parametrami albo wyleci szit, gdzie nic nie będzie pasować i tak jest z resztą części. Np. moje jedne z najlepszych rękawic - samotna gwiazda. Są tam spore dodatkowe obrażenia przy krytyku, dodatkowe obrażenia dla broni jakiej głównie używam, obrażenia dla elity - co bardzo lubię i obrażenia impuls przy krytyku. No niemal ideał. Jeśli zwrócicie uwagę na właśnie te dodatkowe parametry przy składaniu setu, to będziecie mieć
mocnego agenta. Niestety ciężko mieć wszystko idealne, bo przy rekalibracji trzeba czasem poświęcić jeden parametr na rzecz drugiego i już coś tracimy i już nie jesteśmy tacy mocni.
Na screenie widać zarąbistą skórkę na broń. Gdzie takie cudo można dostać?
Tak wyglądała dzisiaj walka w dz: https://www.youtube.com/watch?v=xp97C5sCmZg&feature=youtu.be
Ciezko powiedziec, bo chyba cos nie tak z oswietleniem? Na Solid - Light Blue za ciemna, na Solid - Dark Blue za malo fioletowa. Trzeba bylo zapytac na whisperze :)
Dzisiaj w dz npc się wściekły i nawzajem się atakowały. W zasadzie to własnie taki jest urok strefy bezprawia - ma tam panować chaos. Dzięki temu, że tak walczyły ze sobą, mogłem przejąć zrzut: https://www.youtube.com/watch?v=F_bqsRRxrYU&feature=youtu.be
Te zrzuty w 1 czy 2 strefie, to raczej są ciekawostki niż sposób zdobycia dobrego lootu.
Tworcy na streamie powiedzieli dzis, zeby nie pozbywac sie performance mods, bo maja byc naprawde przydatne w 1.4. Nic wiecej nie wiadomo, ale gracze spekuluja, ze byc moze sprzet straci wbudowane atrybuty do skillow, a w zamian beda sloty na te wlasnie mody. Wedlug mnie to swietny pomysl. Moze jutro dowiemy sie czegos wiecej.
Panowie, robicie dobrą robotę w podziemiach, ale nie wolno nam się rozdzielać. Alarm był za filarem, odpaliłem ogniwo i mogłem podlecieć i rozwalić alarm, a npc nic nie mogły na to poradzić. Nawet nie widziałem, że Drejk poleciał na górę. Pisałem do tego Brazylijczyka, żeby do mnie dołączył, a on wolał strzelać się z npc 35 - to jak samobójstwo. Mnie załatwił snajper na jeden strzał, nawet nie wiedziałem, że on tam jest. Komunikacja głosowa w tej grze to podstawa - nagle potrzeba, pulsu, smart cover, stacji z ammo i nie można tego napisać, bo npc napierają, a ja bez ammo. W sumie sam powinienem mieć stacje ammo, a nie smarta. Ja ze smartem jestem w stanie rozwalić z deadeye każdego npc na kilka strzałów.
Widzieliście co ten Brazylijczyk zrobił kiedy padł? On nie czekał aż go wskrzesimy, tylko zrobił coś w stylu Alt+F4 albo zrobił restart i gra to potraktowała jako crash, dzięki temu mógł zaraz do nas dołączyć. Dobre, tak trzeba robić gdyby ktoś padł w miejscu, gdzie nie można go uratować, a potrzeba wszystkich agentów.
Dziś pobiegałem za rogalami i ta gra jest chora jeśli chodzi o różnicę między graczami. Nie mam kompletnie pojęcia, jakie mocne buildy mają ludzie.
Ja mam 430k wytrzymałości, 32% szans na obrażenia krytyczne i mp7 12.7k obrażeń z 5 czy 6 wypasionymi talentami i nie ma to żadnego znaczenia.
Dzisiejsze żałosne 5 sekundowe starcie: https://www.youtube.com/watch?v=xhyYVfz4sNg&feature=youtu.be
No nie no Panowie, ja wczoraj dałem cielska z tym alarmem.......Poleciałem jak jakiś baran na NPCki zamiast spokojnie wykaszać jednego po drugim. Nerwy puściły :)
No nic - musimy się odkuć i tyle. Z tym ALT+F4 można by wypróbować, chociaż nie wiem czy to przystoi takim kozakom jak my (hehe :)).
Kurcze, nie bardzo mogę drzeć ryja do mikrofonu, bo u mnie cisza nocna i "mali agenci" śpią :)
Nagytow - wczoraj trochę na Ciebie czekaliśmy ale chyba wywaliło Cie z jakimś konkretnym błędem, bo już nie zawitałeś ponownie. Mam nadzieje, że się złapiemy innym razem ;). W ogóle mam wrażenie że dość często ostatnio gra się rozwala..:/
Gdyby ta gra oferowała tylko DZ, to ja już bym dawno podziękował za taką torturę. Dziś po raz kolejny dostałem taki łomot w dz, że masakra: https://www.youtube.com/watch?v=E3UPyqmRRDM
No nie potrafię celować i trafiać (a może to kwestia myszki? Bo mam tani badziew, a wiem że chłopaki do CS kupują takie za 200 zł i może ona ma jakąś wolną reakcję na ruch). Pakuje w gościa magazynek, a jemu chyba nawet połowa nie zleciała wytrzymałości. Oglądam klipy na yt i tam ludzie zupełnie inaczej się zachowują - a jak ja gram, to wszyscy odskakują, latają dookoła jakby mieli growe adhd, no po prostu są w ciągłym ruchu i nie jestem w stanie trafić. MP7 - 12.8k obrażeń z talentami brutalność, zabójczość, bez przebaczenia (10% i 24% więcej obrażeń) i reakcja (14% więcej obrażeń) plus złota klata (14% więcej obrażeń) i tylko jednego dzisiaj udało się ubić. Albo karabinek 290k DPS i nie daje rady ze zwykłymi mobami 33 (nawet nie elitą), które twardo się trzymają, mimo takiej siły ognia. Jaki oni do konia zrobili balans w tym DZ? Ten npc powinny się rozpływać, a nie że ja w nie pruje i nie ma żadnego efektu. Jak to zobaczyłem, to słabo mi się zrobiło.
Na szczęście są podziemia i tam można dobrze się bawić. Wczoraj npc miały z nami mały problem na heroiku: https://www.youtube.com/watch?v=lOpiEEyeAQQ&feature=youtu.be
Dziś nowe tygodniówki i cel za 60 inteli. To muszą być jakieś mega wyjątkowe rękawice (samotnej gwiazdy oczywiście).
ciezko sie przestawic z 600k zycia na 150k
Miałem podobnie, byłem przyzwyczajony żeby wyskakiwać na chwilę, pruć i przez chwilę agent jest bezpieczny zanim mnie złoją. A tutaj lekki wychył, snajper i zgon! :P Ale jak człowiek się nauczy kitrać to jest lepiej. Ja główną włączyłem przedwczoraj żeby zdążyć jeszcze tygodniówki zaliczyć i mimo 400k wytrzymałości irytowało mnie że mam taki słaby dmg. :P Nawyk do chowania za osłoną, puszczania zza niej krótkich serii i teraz widać tą przepaść o której mówiliście, mianowicie że wytrzymałość nie ma sensu.
EDIT. Eh... miała być odpowiedź w poście a nie nowy post... :/
Strefa mroku? Nie dziękuje.
Żeby jakaś kanalia po raz setny mnie ubiła. Dzisiaj jednego ubiłem, ale to celność jest moją największą bolączką. Ten ruch myszki (albo to mój refleks szachisty) jest zbyt wolny i celownik nie idzie za rogalem, tylko strzały padają gdzieś w powietrzu obok. Po prostu nie nadaje się do tego i nawet najlepszy gear nic tutaj nie pomoże.
Dogoniłem dwóch rogali i jednego położyłem, a drugiego goniłem, ale zostałem pokonany - przez wczytywanie :/ jak nie artefakty, to przemarsz wojska.
Oczywiście tego nie nagrałem, bo chętnie bym zobaczył, jak udało mi się ubić, bo w cuda nie wierzę. Walę na ślepo w panice, to i może ziarno się trafi. Miałem teraz kilka fajnych starć, gdzie nie zginąłem od jednego strzału i nawet w tym zamieszaniu dwóch wyleczyłem. Rzeczy ciekawe nie nagrywam, ale jak sobie biegam, to już tak. Czy ja mam rozum... https://www.youtube.com/watch?v=NNCzd5V0S20&feature=youtu.be
Ta gra zaczyna mnie solidnie irytować i zastanawiam się, czy warto tracić tak czas. Zerknijcie na film, tam grają chyba 8-letnie dzieci :/
Jak to jeden kozak trafi na drugiego większego kozaka. Wchodzę czasem na taki kanał gostka https://www.youtube.com/user/wiiddzz/videos i dzisiaj spotkałem go w dz. To taki kozaczek, który rozwala każdego jako rogue. Ja dziś biegałem po dz z różną bronią testując co jest najlepsze, no i akurat miałem strzelbę, którą mogłem co najwyżej kanarkowi zagrozić. Po tym jak wróciłem do dz po ubiciu, to po gościu został tylko komunikat, że sam został ubity.
Już się nie pokazał, pewnie poleciał z płaczem po kumpli.
https://www.youtube.com/watch?v=I9Db-TJ8suU&feature=youtu.be
Kurde nikt już nie gra :/
Mam już trzy plecaki wypełnione i nie wiem już co kasować, co może mi się przydać. Od tej gry można dostać hopla. Ci którzy ubijają, mają sety z dużą ilością skilla. Szkoda, że tak trudno o dobre części setowe z fajnymi parametrami.
Zobaczcie jak smart cover robi różnicę. Przy niskich 22k siły wytrzymałości, obrażenia snajpy (z 50 z hakiem) rosną do 70k. Wystarczy przykleić się do ściany. To jest to, co koledzy tutaj wcześniej mówili, ale nie sądziłem, że zmiany w sile broni są tak duże.
Jak robię wypad do dz, to już nawet nie myślę o loocie, ale tutaj się skusiłem: https://www.youtube.com/watch?v=zCpXYeRR5So&feature=youtu.be
Choć nie chciałem na początku brać. Właściwie nie wiem po co mi to, bo raczej nic z tego mnie nie zaskoczy, a tylko dodatkowy stres przy wysyłaniu. Może jak ktoś będzie dziś w grze, to przy okazji wyślę.
Zobaczcie jak jakiś szczegół w parametrach części setowej robi różnicę. Może nie jest to duża różnica, ale jakaś jest. Tak wygląda w miarę poprawnie złożony set deadeye jak widać na obrazku.
Dwie części ryzyka zawodowego to 20% więcej obrażeń przy strzale krytycznym ze snajpy ( set deadeye daje krytyka za każdym strzałem w korpus, więc to dodatkowy bonus). Niestety nie zawsze część setu jest dobrze wyposażona w parametry więc w tym przypadku zmieniłem rękawice ryzyka zawodowego na rękawice samotnej gwiazdy i jest nie do pary, nie wygląda tak ładnie, ale jest różnica.
Tak wygląda porównanie tych rękawic: http://s1.fotowrzut.pl/IJAILP76R0/1.jpg
Jest tam jeden szczegół, który daje przewagę samotnej gwieździe - 42% obrażeń do strzału krytycznego.
Po założeniu rękawic gwiazdy widać różnicę - ze 151 poszło w górę na 165: http://s1.fotowrzut.pl/G4HXH5HSXX/1.jpg
Także warto mieć na uwadze takie szczegóły, które dają więcej mocy.
Zdarzyło wam się, że przyciski nie działały w grze? Mnie do dzisiaj też nie. Najpierw nie mogłem się wspinać, wylogowanie nie pomogło, musiałem wyłączyć grę. Jak wszedłem ponownie to działało i wybrałem się na najazd a tu zonk, bo strzelać nie mogę. Grupa mi poradziła Alt+f4, co nie pomogło to dalem sobie spokój na dziś.
ja już testuje PTS
na najazdach moby lvl30 fioletowe, startowy pakiet mam kiepski na razie - ACR z dużym recoilem, z supply dropu jedna zielonka i żółty badziew, bossów na mapie nie spotkałem do tej pory, ogólnie teraz gra się jak wtedy do lvl 30, trzeba sie troche jednak dozbroić by wszystko przetestować, matchmaking na razie leży albo nikt nie gra...
Ogladam sobie streama w pracy i pokazala sie nowa fajna rzecz: teraz bedzie mozna sprawdzic jakosc polaczenia z serwerem i w razie potrzeby go zmienic.
A czy PATAŁACHY z massive fail usuną w końcu CAŁKOWICIE zbędne spowolnienie w BOO, pewno nie, to przerasta możliwości tych patałachów...
W koncu pojawily sie zolte laserowe celowniki do pistoletow, koniec z ostatnim niebieskim przedmiotem :)
Strzała Agenci !
Wczoraj spacerowaliśmy wieczorem po DZ i spotkaliśmy rodaków, którzy zaproponowali nam tzw. "ustawkę" czyli kontrolowany pojedynek 1vs1 2vs2 2vs1 itd... bez dobijania żeby nie było :). Wcześniej takie rzeczy widziałem na YT: np: [link] . Może pominę kwestię tego jak mi poszło, ale generalnie to nawet fajny pomysł i massive mógłby przygotować coś takiego dla graczy. Coś jakby arenę walk :). Teraz taką zabawę mogą przerwać nagle spawnujący się NPC, albo rogale :) Byłaby to idealna możliwość testowania wyposażenia i broni pod PVP :)
Nagytow Ty tam masz jakieś znajomości z developerami z Massivie :) - nie wspominali może, że coś takiego się pojawi :) ?
Podobno lepiej unikać rodaków za granicą. Okazuje się też, że i do gry można to dopasować. Dołączyło do nas dwóch Polaków w DZ i zamiast nam pomagać, to chcieli się pojedynkować. Wytrzymałości nie mam nawet 300k i do tego słabo wymaksowany deadeye - to nie jest ustawienie setu na wygraną, więc wynik mógł być tylko jeden. Zirytowali mnie maksymalnie.
Ponieważ rzadko wypadają w miarę dobre snajpy, to po DZ trochę humor mi się poprawił, kiedy w podziemiach wypadł mi M1A na 229 - ONS 53,6k z talentami Toksyna (oślepienie celu), Zabójczość i Szkodliwość (krwawienie celu).
Jest już dostępny PTS ( https://www.gry-online.pl/newsroom/tom-clancys-the-division-publiczny-serwer-testowy-startuje-26-wrzesnia/z718824 ). Do ściągnięcia w bibliotece gier (36 GB).
edit: @Fertile co za zgranie w pisaniu heh
Czyli to juz uzależnienie panowie... ja póki co odpoczywam, staty marne, a dalej troszkę mi się znudziło bo ciągle to samo. Teraz czekam na Mafię III i Wildlands.
No jest trochę zmian w patchu 1.4. Parę nagrałem: https://www.youtube.com/watch?v=mjxjaJrSSBU&feature=youtu.be
Jak ktoś nie chce sobie psuć niespodzianki, to niech nie ogląda. Jest zmiana jeśli chodzi o loot w tygodniówkach. Ciekawie to wygląda. Ze zwykłego rikersa wyleciała mi zielonka. Dostajemy skrzyneczki, takie jak w podziemiach. Przejmujemy też zrzuty jakie były do tej pory w DZ albo dla posiadaczy SP. Teraz w bazie u sprzedawców sporo żółtych rzeczy. Na screenie zmiany w secie wędrowca.
Oj będzie mało miejsca w plecaku.
The 4 Horsemen farm cover has been modified to prevent players from avoiding RC Cars explosions.
Nie wiem czy dobrze przetłumaczyłem. Chodzi o to, że zlikwidują ten podest w dragonie czy coś zrobią z tymi samochodzikami?
Czyli to co zostanie tak naprawdę zrobione to wyrzucenie setu BLIND do kosza i wstawienie nowego setu Banshee. 20% dmg przy skanie było dobre :/. Lepiej byłoby zostawienie Blind i dodanie banshee :).
Na to wygląda, że banshee będzie miał zastosowanie jedynie w DZ (chyba że dodatkowa prędkość poruszania się będzie dostępna także poza DZ- byłoby fajnie :D)
"Shotgunner NPCs: their damage falloff and accuracy have been slightly reduced. This should limit their range and lower their lethality in long to mid-range combat"
To jest dobre info :). Ostatnio w podziemiach "pompki" napsuły człowiekowi nerwów.... Najgorsze jest to, że gramy kilkadziesiąt minut wszystko idzie fajnie , zaraz zakończymy heroica 2-3 fazy, będzie można pójść spokojnie spać...i nagle wypada taki patałach z shotgunem, mówi "Panom już dziękujemy" i gasi światło :)
Niestety nie mam czasu napisac dzis streszczenia dzisiejszego State of the Game, moze pozniej sie uda cos naskrobac. Zmiany sa opisane w patchu, wiec jest chyba ok. Najwazniejsza informacja to, ze loot mniej wiecej zostanie taki sam jak na PTS. Moga byc zmiany w jakosci (np. usuwaja itemy setowe z world tier 1) albo typie, ale ilosciowo powinno byc tak samo.
DLa mnie powinni wył checkpointy w Falconie
zero wyzwania , nawet satysfakcj nie będzie po skończeniu , easy ROOKIE mode dla dzieci
Przeciez zawsze mozesz ignorowac checkpointy. Zginie caly team to robicie restart i od nowa.
Wreszcie jest! Potwór rzadziej spotykany niż Nessie - The Showstopper. Jestem ciekaw jakie są warunki otrzymania takiej broni. Czy trzeba zrobić konkretną ilość Lexingtona, czy wypada ona losowo.
Czy to tylko u mnie tak jest, czy jednak ten PTS jest zrąbany pod względem wydajnościowym?
W "podstawce" czasami zdarzały się drobne czkawki FPSowe, ale raczej były to rzadkie incydenty. Zwyczajne lagi sieciowe były częstsze.
Za to nie wiem co się dzieje w PTSie, ale użycie dysku podskakuje mi do 100%, a co dosłownie paręnaście sekund FPS skacze mi pomiędzy stabilnymi 60 a... nieruchomym ekranem. Z reguły wszystko jest znośnie, ale jak tylko ktoś strzeli, zaczyna się slideshow.
Zabawne to jest, kiedy widzisz shotgunnera wybiegającego zza zasłony 100 metrów przed tobą, gra zamiera na 2 sekundy i nagle jest tuż przed tobą i robi ci z dupy jesień średniowiecza... Wyleczyć się nie da, uciec się nie da, strzelać się nie da - przy "1 F/30S" zostaje jedynie siedzieć tam i patrzeć, jak postać dostaje w rzyć.
Co najlepsze - kumpel z dwoma GTXami 980 też ma w PTSie spadki klatek, z 70-kilku do jakichś 40. WTF?
Set Banshee zostaje zmieniony:
Bylo:
rogue - amunicja uzupelnia do pelna sie co 30 i obrazenia od graczy nie-rogue sa zmniejszone o 10%
nie-rogue - predkosc biegania zwiekszona o 20% i obrazenia zadane graczom rogue sa zwiekszone o 10%
Bedzie:
rogue - bez zmian
nie-rogue - w przypadku smierci gracz nie traci doswiadczenia ani kredytow
I tyle? Jeden, niebieski kolor różniący się tylko odcieniem od innych? Ale badziew...
Skórka jest super. Ją naprawdę rzadko widać w grze.
Ja wczoraj chodziłem w pts i była świetna zabawa. Stworzyłem nawet niezłą alphe, potem nomada i tylu rogali zabiłem w 5 godzin, że w 250 godzin w normalnej grze nie zabiłem.
Co z tymi performance mod? Usunęli sloty widziałem i mało wylatuje dropow. Porównania nie mam, bo w 1 i 2 tygodniu nie grałem w pts.
edit. teraz widzę, że w ekwipunku, który zdobyłem w pełnej wersji nie ma miejsca na mod wydajności, a dopiero w zdobytych na pts jest miejsce. To trochę niefajnie jak wprowadzą patch 1.4 i praktycznie wszystko będę musiał wymienić, chyba że to naprawią.
Nie ma to jak trafić na puściutki serwer w DZ z ekipą, przez kilka godzin dosłownie ANI żywej duszy.
Prawdopodobnie był to jakiś błąd przez to, co robiliśmy na początku z łączeniem drużyn. Ciekawe, czy można powtórzyć, to co zrobiliśmy (no chyba że ten błąd to Mafia 3;) Wyobraźcie sobie tak poprawione Division, że da się w niego grać - tak właśnie wczoraj było przez błąd. Może UBI zatrudni na stałe taki błąd na miejsce programistów z Massive i wtedy gra będzie grywalna? Kilka godzin dobrej bezstresowej zabawy. Mogliśmy napychać sobie pojemniki i latać z nimi bez strachu, że ktoś nam to zabierze. Gra pokazała, jak powinna wyglądać zabawa w dz i potrzeba było do tego błędu. Rzeczywiście loot nie był wczoraj najlepszy, ale też nie było tragedii. Ja mam plecak po boczne kieszonki wypełniony.
Zapomniałeś dodać uberg, że wszystko dzięki mnie, hehe, a właściwie przez nieodpowiednie dołączenie do Was. Mam nadzieję, że dziś znów uda sie to powtórzyć bo wczoraj naprawdę fajnie się biegało, dziś będę musiał zrobić porządek w plecaku bo bałagan mam totalny przez zebrany loot. Niewiele dobrego wskoczyło, ale przynajmniej w te kilka godziń z 47 rangi podskoczyłem na 49, dziś mam chęć na 50.
Mam od groma złotych rękawiczek i na żadnej nie ma takich parametrów, żeby te rękawiczki były idealnie dopasowane do reszty czyli np. karabinek lub pm, szansa na krytyka i obrażenia od krytyka z talentem 14% - zawsze jest coś nie tak z parametrem, więc albo wpychają mi życie za śmierć albo obrażenia dla elity lub co gorsze lkm albo strzelba.
Co to sa te klodki przy wytrzymalosci i zyciu za smierc? Nie pamietam ich.
Kiedy zrekalibrujesz jeden parametr, to reszty nie ruszysz.
Patch 1.4 ma byc 25 pazdziernika, tak sobie mysle, ze chyba warto zostawic supply drop z season passa do tego czasu, zawsze to dodatkowa szansa na cos nowego.
Patch 1.4 ma byc 25 pazdziernika
No, jestem bardzo ciekawy, jak mocno gra się zmieni. Teraz całą zabawę w grze odbiera marny loot i rogale. Wystarczy jakaś mała zmiana i gra od razu zaczyna się inaczej kręcić np. wczoraj biegaliśmy po DZ z klanem "R6", a więc była nas ósemka - czyli sporo radochy i zero problemów, póki nie pokazał się zrzut, ale to można samemu zobaczyć co się stało: https://www.youtube.com/watch?v=iLufzxylias
Słyszałem, że patałachy z massive fail w końcu usuną całkowicie zbędne od premiery spowolnienia w BOO, tym samym przyznając się do swoich kłamstw w które wierzą tylko naiwniacy.
Ponoć co kolejny tydzień, to eksperymenty na gorsze - teraz zwiększenie zdrowia mobów i zmniejszenie ilości amunicji... chyba dobrze zrobiłem nie wgłębiając się w rozgrywkę PTS, bo wynik końcowy może być mocno rozczarowujący, a tak w porównaniu do 1.3 może będzie lepiej :)
Zwiększyli zdrowie mobów i jest teraz tak jak w patchu 1.3 :D
Później okaże się, że jednak nic nie będą zmieniać, bo patch 1.3 jest odpowiedni dla prograczy.
Jutro koniec PTS. Dzis pojawily sie watpliwosci, czy patch wyjdzie w pazdzierniku, ale nie wiem czy chodzilo o wszystkie wersje, czy tylko konsole.
Info z twitcha TheDivisionGame:
The 1.4 release date is coming very soon, maybe even today. Stay tuned here or on Twitter @thedivisiongame
Hej ludziska !!
Pytanie do stałych słuchaczy State of the Game. Czy były może poruszane kwestie związane z "cziterami" zwłaszcza w DZ?
Widziałem ostatnio materiały na sieci odnośnie cheatów min. w The Division i normalnie można się załamać... Nieskończone ammo, podgląd na całą mapę, oznaczeni wrogowie i inni agenci, aim boty. Kurde Ci co "hakują" tą gierkę nawet nie zdają sobie sprawy z tego, że zajebiście ją tym samym niszczą :(.
Ja żeby zdobyć jakiś konkretny loot muszę się nabiegać, poświęcić grze kilka ładnych godzin. A jakiś fagas odpala sobie "haka", który umożliwia mu np. strzelanie przez ścianę i wesoło sobie rozwala bossów bez trudności.
Nie wiem jak Massive poradzi sobie z tym problemem. Myślę, że musieli by jakieś dodatkowe nakłady finansowe uruchomić i zatrudnić speców od zabezpieczeń kodu czy coś... :(
Fetile daremny Twój trud... cheaterzy zawsze byli i zawsze będą... nie wiem co z tego mają tacy ludzie bo oprócz tego że mają gówniany ubaw to gra szybko umiera bo normalni gracze tacy jak my mają tego dość i porzucają grę na dobre, co producentowi na dobre raczej nie wychodzi bo nie dość ze zbiera złe opinie to jeszcze nie zarabia na grze tyle ile by chciał. Cóż takie życie z półgłówkami.
Z opoznieniem, ale wrzucam info z ostatniego State of the Game.
Patch wychodzi 25 pazdziernika na wszystkich platformach.
Lista zmian zajmuje 21 stron i obejmuje kilka tysiecy zmian i poprawek.
PTS
Massive jest zadowolone z efektow PTS. To byl ich pierwszy serwer testowy, wiec nie wszystko poszlo idealnie, ale nie spodziewali sie, ze az tyle osob zaangazuje sie w testowanie.
Byli w stanie szybko reagowac na feedback graczy i aktualizowac buildy co tydzien.
Gracze mogli zobaczyc w jakim kierunku tworcy planuja rozwijac gre.
Bron
Wciaz pracuja nad balansem.
Chca znalezc zloty srodek miedzy moca a przydatnoscia.
Beda dalsze zmiany, 1.4 to tylko niewielka czesc.
Unikalne bronie zostaly przeskalowane, ale niezmienione. W planach sa duze zmiany, ale w przyszlych aktualizacjach.
Inne
AI przeciwnikow zostalo poprawione.
Weekend z podwojnym XP wypadl pozytywnie, podobne akcje maja sie pojawic w grze w przyszlosci, ale nie w 1.4
Brak zmian w PVP, tworcy czekaja az utworzy sie nowa meta i na reakcje graczy.
Survival
Survival bedzie w patchu 1.5.
Przed patchem bedzie PTS.
O ile 1.4 polegalo na zrobieniu gry bardziej przyjaznej dla graczy solo i casuali, to 1.5 ma byc trudniejsze. Massive chce sprawdzic, czy najtrudniejsze aktywnosci w 1.4, sa wystarczajaco trudne dla graczy hardcorowych.
Ou jea! Czyli trzea czekać do wtorku! :D
O Joe, chyba Cię skądś kojarzę, nie spotkaliśmy się przypadkiem w grze? :-P
Cieszę się, że tak czekacie na patch, ale nie wiem czy tej grze może coś pomóc. Jeśli ja w DZ spotykam wciąż te same nicki, to coś jest nie tak z grą. Gra tylko parę osób co jest? Nie można iść do dz, bo wciąż te same naczitowane kanalie, więc co robić w grze? Jak teraz wyglądają pojedynki - dwa strzały i leżysz. A powinny wyglądać tak, jak wtedy kiedy spotkaliśmy Rosjan: https://www.youtube.com/watch?v=p7-gU-sF-s8
Każdy ma równe spore szanse na podnięcie i się nie wychyla. To taka mała bitwa. Być może byli cholernie mocni i mogli nas ubić, ale przez chwilę nie było tej przepaści między graczami. Ludzie wiedzą jak wymaksować agenta pod pvp, wszyscy korzystają z tej samej wiedzy, tych samych części setowych, więc dlaczego przepaść jest tak ogromna? Być może chodzi o marnej jakości loot - nie każdemu dobrze wypada.
A tak właściwie lekiem na kompleks małego ptaszka rogali, powinna być na terenie dz arena, gdzie gracze mogliby się pojedynkować, a cała reszta mogłaby to oglądać.
He he, też mam skrzynkami z DZ zawalony kufer i czekam na wtorek, nie mogę się doczekać.
Jakby kogoś interesowało patcha można pobierać jutro od 10:00 https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/590fs3/excited_for_14/d94yj6d/
Jak dobrze wrócić do domu na stare śmiecie... :)
edit: jednak nie
pierwsze przejęcie dropu w tier 4 i deszcz granatów jest z dupy kompletnie, nie można usiedzieć w miejscu dłużej niż sekundę... run and spray zamiast cover shootera...
w podziemiach nie ma checkpointów, a były... poza krótszym czasem ubicia lvl33 jest jakby gorzej niż 1.3 dla solo gracza...
Siemka!
Ja męczę Division od jakiegoś tygodnia. Rewelka jak dla mnie, chociaż głównie pykam w strategie :) Stellaris itp.
Obecnie 28 lvl, wczoraj dobiłem 100% skrzydła ochrony i była jakaś cut scenka w bazie haha żonie opadła szczęka bo myślała że to film. "Oooo to już takie gry robią?". Nie mam jakiegoś sprzętu hi-end ale i5 2.5 podkręcony do 3,6 daje radę:).
Dwa pytania: jak robić akce postacią np pajacyki czy salutowanie? Czy jest jakis in-game chat? Bo nie mam mikrofonu podłączonego a czasem chciałbym coś napisać do innych w DZ.
Ja już nie wiem. Wczoraj mając jeszcze 27 lvl zrobiłem dłuuuugi rajd po DZ, pierwszy raz. Dobiłem do 16 lvl DZ. Ostra młócka. Chyba ze trzy razy śmigło wzywałem. Padłem ze dwa razy i wracałem po lot hehe. A tu nagle wyłazi jakiś żywy gracz. To ja za nim: biegaliśmy razem i zabezpieczyłem dwa zrzuty. I tu zonk: Nie wiem jacy byli przeciwnicy, jak mogę określić ich level? Tacy ze złotymi paskami... Ja się z nimi męczyłem strasznie z daleka headshooty i to chyba z 10 żeby taki padł. A ten podbiegał do nich i nie wiem z przyłożenia jakoś pyk i koniec. Po prostu na raz ich brał. Powiedzcie moi mili: czy to był kurna jakiś cziter czy zwykły wymaksowany gracz?
Nie jest źle po patchu, ale nie wiem czy nie za łatwo, znaczy dużo lootu teraz leci, chyba za dużo.
No nic, na razie muszę odbudować wytrzymałość, bo wraz z patchem sporo mi spadło i o ile szybciej szło zabijanie tak muszę bardziej uważać.
Nie grałem chyba ze 2 czy 3 miesiące. Znudziła mi się. Solo równało się LexRun& randka z Larae, ale ileż można. Na DZ miałem alergię która przerodziła się w traumę.
Wyszedł pacz, chwalmy Pana!
Gra zrobiła fikołka i bączka w jednym. Tyle zmian! Nie ogarniam. Prawie wszystko pozmieniane. Przedtem rzut oka na nowy przedmiot i wiedziałem czy mi się przyda czy coś poprawi czy nie. Teraz muszę podnieść, dotknąć, przypasować. Rozbudowali sporo rzeczy.
Gra znajoma ale jakby nowa. Dziwne uczucie. Chce się grać i na nowo zgłębiać tajniki.
Czy tylko mi się wydaje czy NPC przyjmuje mniej pestek zanim zejdzie? Okroili nieźle ammo cap ale jednak wystarcza od skrzynki do skrzynki (plecak policyjny i medyka poleciały do śmieci, nie działają). W końcu można sobie zaznaczyć przedmiot nie do odzysku/sprzedaży (!!!, kilka rzeczy tak przehandlowałem/zniszczyłem).
Grałem w Lex'a, nawet tam widać poprawienie AI. Głupki z windy na dachu już nie stoją i czekają na odstrzał a wybiegają jak kury z kurnika w którym lis grasuje..
Nie spotkałem się z bugiem z zamkniętymi drzwiami do misji. Znalazłem za to inny, czasem jak współtowarzysz padnie nie można go podnieść (nawet jak jest jeszcze na kolanach) aż do checkpointu (w misji).
Były one wcześniej? Bo sobie nie przypominam.
Jak dla mnie gameplay się poprawił. Aż chce się pograć.
Tylko u mnie będzie mocna konkurencja R6:Siege i Battlefield 1... Ehhh, kiedy na to wszystko znaleźć czas.
Ja nie będę komentował zmian, bo musiałbym się zdenerwować, a po co. Znów trzeba godzin, żeby ogarnąć zmiany, a wiele rzeczy jest inaczej. Trzeba pancerza, mnóstwo pancerza.
Na plus można zaliczyć ilość lootu - wczoraj sporo poszło zielonek setowych do vendora. Pewnie ktoś będzie płakał, że jest go za dużo i zmienią to, więc warto grać. Do tego więcej można zarobić na sprzedaży lootu, więc rekalibracje nie będą tak boleć.
Podziemia są teraz łatwiejsze. Podejrzewam, że można je przechodzić solo.
Widzieliście jak teraz działa Recovery Link? Jak walczycie sami, to w momencie kiedy macie już paść, załącza się automatycznie link dając bonusy.
W drużynie to jednak nie działa. Tylko solo.
Tutaj jest to pokazane: https://youtu.be/N6tveImlQS0?t=25
Coś widzę, że na forum zapadła kilkudniowa cisza.... Czyżby nic już ciekawego się nie działo w szeregach The Division ? :). Wrzucam nieco inną wersję mapy (krąży gdzieś po sieci :) ) z lokalizacją "bosaków" :-P. Podobno odradzają się co 4h.
Nie wiem jak u Was, ale ciężko jest znaleźć jakiś dobry plecak. Taki który miałby coś innego niż elektronikę. Może to przypadek, albo za mało gram. A jak u Was z lootem?
Troszkę to frustrujące bo przed patchem 1.4 sprzedałem Hungry Hoga - najlepszy LKM w tej chwili. Pamięta ktoś może gdzie go znaleźć? (tyko bossy w DZ? )
Żadne tylko DZ, od 1.4 z każdego może wypaść wszystko.
Jeśli komuś wypadnie Hungry Hog poza DZ, to będzie super. Być może teraz tak jest.
M60s drop everywhere like flies, not sure how that's helpful news. And yeah the Hog only drops from named elites in the DZ, pretty sad imo
Ja dzis się zalogowałem , pierwsze co zrobiłem ubiłem Bulet kinga , patrze na drop a tam CADECIUS(229) :D
Mam pytanie o karabiny snajperskie, nie mogę się zdecydować. Głównie waham się między FW M1A a Police Mk17
M1A mam talenty jak widać obok, zrerollowany jest Fierce
na strzelnicy w głowę wali ~ 140 K czasem crit (5%) za 165 K
Survival nadchodzi! Special report trwa!
dwa tryby do wyboru PvP i PvE, cała mapa jak DZ
- dostępny za chwilę na PTS dla posiadaczy SP- brak daty oficjalnej premiery!
- głód
- potrzeba picia
- choroba, infekcja do wyleczenia, zabije cie w ciągu nocy, jeśli nie dotrzesz do punktu odlotu
- zimno - bardzo ważne, na początku masz tylko cieńką warstwę, zginiesz, jak nie znajdziesz ciuchów
- wszystkie ciuszki vanity mają teraz stopień ogrzewania, kurtka zimowa ochroni nas od zimna
- zaczynasz tylko z pistoletem i minimum zapasów
- eksplorując zbieramy co się da
- crafting będzie miał duże znaczenie
- są kryjówki z warsztatem do craftingu
- permadeath, chyba, że ktoś nas reviewuje
- mnóstwo dobrego lootu jeśli dotrwamy do końca
- sesja survial trwa około 2 godzin - tyle czasu zabija nas powoli choroba
- jeśli się uratujemy, docieramy do starej, znanej gry - połączenie nowego ze starym
- survival jest bardziej jak nowy najazd - nie jako wielki dodatek z nowymi lokacjami
- każdy zaczyna z tym samym, zielonym gearem lvl5
- finałowa walka przy śmigłowcu jeszcze niespodzianką
- zaczynamy bez skillów, ale można je "wykraftować" z czasem
- nie ma uzdrawiania na początku first aidem
- będą nowe bronie
- nie ma Rogue w survial, na mapie będzie widać czy ktoś kogoś zabił, ale nie będziemy wiedzieć, czy to atakujący zginął, czy broniący, będziemy mogli zdecydować, czy go wskrzesić, czy zabrać loot
NIE MA MINIMAPY!!!
- ograniczona widoczność
- wszystko pokryte śniegiem!
- 1.5 - nowy Tier 5 świata
- nowe bronie nazwane
- nowe wyposażenie nazwane, z talentami, np kamizelka z nazwą - to nie będą sety, tylko specjalny ekwipunek z unikalnymi talentami
- nowy GS
- Survival wyłączony z tierów, każdy może grać z każdym, nawet lvl1 gracz z graczem lvl30 - wszyscy są na tym samym poziomie w survival
- można ekspić postać w survialu
- w ccopie musimy zadecydować kto bierze jaki loot, kto co bardziej potrzebuje, jest zawsze jednakowy widoczny dla wszystkich i tylko w jednym egzemplarzu
Wszystkie do kosza, ja mam snajpe scara teraz i mam crita w łeb 500k,
Rozumiem, że mam biegać z niczym bo mam gorszą od twojej?
Gratuluję toku rozumowania...
Nie pytam się czy zmielić tylko którą zostawić...
JFC
Co do 1.5
Czyli zaczynamy gołą/nową postacią? Jak dotrwamy do końca to nagroda zostaje przekazana do schowka?
NIE MA MINIMAPY!!!
ale pod "M" będzie?
- głód
- potrzeba picia
kula w łeb cywilowi którzy do tej pory brali a gówno dawali? :D
wszystkie ciuszki vanity
które to są?
- finałowa walka przy śmigłowcu jeszcze niespodzianką
już widzę tą napierdalankę a'la linka z helikoptera z DZ
Survival wyłączony z tierów, każdy może grać z każdym, nawet lvl1 gracz z graczem lvl30
yyy, ale jak? i dlaczego?
permadeath, chyba, że ktoś nas reviewuje
czyli solo umarło
W pewnym sensie zaczynasz gołą postacią. Survival jest jak nowy najazd - dwugodzinna aktywnosc na mapie PVP albo bez innych graczy zaleznie od wyboru. Zaczynasz bez sprzetu i musisz dotrzec do miejsca ewakuacji, po drodze zbierajac lepszy sprzet, walczac itp. Jak zginiesz, to tak jak w podziemiach zaczynasz wszystko od nowa, chyba ze jestes w PVP i ktos cie ocuci zamiast dobic.
Na mapie moze byc 24 graczy. Im glebiej do srodka mapy, tym trudniej.
PVP albo bez innych graczy zaleznie od wyboru.
coop będzie tylko w PVP czy też w PVE?
Na mapie moze byc 24 graczy. Im glebiej do srodka mapy, tym trudniej.
Jak dobrze rozumuję to obecna DZ będzie obszarem gdzie jest najtrudniej (czyli wrogowie na najwyższym poziomie)?
sesja survial trwa około 2 godzin + eksplorując zbieramy co się da - crafting będzie miał duże znaczenie
nie za krótko na czyszczenie ulic z NPCów + wchodzenie kryjówki przez pół minuty + crafting + przerwa na siusiu ;)?
nie za krótko na czyszczenie ulic z NPCów + wchodzenie kryjówki przez pół minuty + crafting + przerwa na siusiu ;)?
To jest jak najazd a nie swobodne bieganie po DZ. Trzy dyrektywy w podziemiach byly dlugie, tu masz dwa razy dluzsza aktywnosc jeszcze
Gear score 256 się pojawił.
Nowe bronie jakie dostał hamish: MG5 i pistolet 93R.
Uuuu! Widzę że same ciekawości się szykują w grze, aż mnie na powrót ochota na granie naszła.
EDIT. Hehe! Teraz skrzyneczki z lootem można kupować u vendora za feniksy nawet? :D
Ho ho, ledwo 1.4 wydali, a to już walą 1.5 co będzie, czyli nie ma po co grać znowu na tier 4 jak zaraz wejdzie tier 5 z lepszymi bajerami.
No, ale przynajmniej idzie to do przodu.
za kredyty nawet można skrzynki kupować
ludzie zachwyceni survivalem na facebooku, ja dopiero odpalam
Zagrałem jedną sesję i powiem tak, dupy nie urywa ale fajna i ciekawa ciekawostka ;). A wszystko przez to, że masz nad głową zegarek (a tego nie lubię). "Szczykawek" jest... hehe, jak na lekarstwo. Strzykawki na ileś tam zatrzymują postępujące zakażenie.
Granie solo mija się z celem. Dotrzesz do DZ w którym jest punkt ewakuacji cudem jeśli cię po drodze nie odstrzelą.
Bronie najczęściej craftujesz i się modlisz o dobre statsy. Najczęściej będziesz się natykać na skrzynki do craftingu. Zaglądać trzeba wszędzie a czas goni.
Natykasz się też na martwych agentów. Odstrzelonych można podnieść, ci co zeszli na chorobę już nie (loot tylko zostaje).
Zbierasz ubrania (możesz je oczywiście craftować), im dalej zajdziesz w kierunku "EvacPointu" tym lepsze blueprinty są w kryjówkach (są one na stałe przypisane do lokacji). Ubrania mają pewien stopień termoodporności (dobrze to pokazane).
Wychodzisz na Manhattan gdzie piździ jak w kieleckim i temperatura ciała spada. Na ulicach szukasz ognia i się grzejesz. jak jest jakaś pusta beczka to można ją podpalić. Wchodzisz do jakiegoś budynku to też się ogrzewasz, znajdziesz kanał też robi się cieplej.
A i na koniec, czasem framerate u mnie dostawał takiego pierdolca, że w bramę o szerokości 3-4m w grze nie mogłem trafić. Do poprawy.
Wygląda to wszystko ładnie, akcja toczy się w nocy.
OK - podoba mi się. Jak na razie. Z czasem pewnie się znudzi, ale jak dotąd mam to samo uczucie, co na początku - fajna jest eksploracja i łażenie samo w sobie, natknięcie się na grubego żóltego to emocje na maksa - aż się nie chce dojść do końca. No i każda gra jest inna w porównaniu do podziemi - zawsze inne bronie, ciuchy, ekwipunek. Taki powinien być każdy najazd od początku..
i M700 Carbon
ponad godzina solówki, dotarłem do DZ i wyszedłem z kryjówki na dwóch grubasów... kaplica, ale fun ogromny. Znowu wszelkie rzeczy, które tyle czasu były śmieciami cieszą jak największe skarby
Jakie bonusy ma nowy set?
Ja dopiero raz zagrałem w patch 1.4, a tu niedługo 1.5, chlip :(
ktoś się wybiera dziś na survival? w DZ solo jest ciężko, choć do zrobienia, ale wystarczy skręcić w złą alejkę i natknąć się na trzech żółtych i jest kaplica...
a mówiąc o tym, to dziś znalazłem otwarty kościół nawet :)
Powiedziałbym, że to Czerwony Kapturek, ale nie ma koszyczka.... :D
edit: To miała być odpowiedz na zdjecie Drace jakby coś
Mogliby być w normalnym DZ.
Z tego co ja czytałem, to ludzie narzekają, że moga ich wzmocnić tylko dlatego, że jakiś nolife, co gra w to non stop, wymaksował ich z pistoletem... Skoro bazowa wersja jest właśnie taka, to im też w testach musiało wyjść średnio po jakim czasie, z jakim sprzętem dochodzi z nimi do walki i jak ona wygląda...
My walczyliśmy długo, zegar tykał, za każdym razem gdy miał już zdrowie na zapałkę leczył się apteczką, gdy było ich dwóch na mnie - podbiegali, próbowali atakować z bliska, jak był sam na nas dwóch - trzymał się dalej za zasłoną
Ciężko powiedzieć, czy to zmiany na dobre, czy solowanie survivalu będzie teraz mordęgą - zobaczymy jak z powrotem włączą ten tryb, ale ta blokada chyba wiele mówi, że prawie nikt już nie grał w stare rzeczy, tylko chciał czegoś nowego...
Wczoraj po raz pierwszy w 1.4 odwiedziłem Strefę Mroku - o 3 w nocy - i bardzo mile się zaskoczyłem :) Wszystkie moby i bossów można solować z odpowiednią proporcją pomiędzy szybkim ubiciem, a kombinowaniem, szukaniem osłon, zmianami pozycji. Na dodatek o tej porze kultura w DZ, jak na apelu w szkole! :) Raz minęła mnie grupa pięciu agentów i nic, potem na podjęciu spotkałem jakiś dwóch gadających w dziwnym języku - już żegnałem się z paroma skrzynkami, a ci tylko zasalutowali, potem przybiegli pomóc walczyć i zniknęli. Dropy leżą aż się nie przeterminują...To wszystko chyba wynik pory i tego, że reszta testuje PTS
W bazie u wendora specjalnego tego koło strzelnicy jest do kupienia LVOAC z zabójczością i brutalnością :) za 855k polecam
Będzie PvP i PvE - grupy mogą się spotkać, ale nie mogą walczyć jeśli któraś jest PvE.
Gracz z 1 poziomu nie będzie mógł walczyć z graczem 30 poziomu, bo jeśli dobrze pamiętam, wymagany jest 30 poziom :)