Jestem ciekawy jak kęsikowi działa :)
Gra na takiej jednostce działa na średnich w 40-45 fps
Cpu: intel core i3 4170 3.70 GHz
Gpu: zotac geforce gtx 750 ti 2 gb ddr5
Ram: 16 gb ddr3 1600mhz CL9
Windows: 7 home premium 64 bit
Rozdzielczość: 1280:800? Nie pamiętam dokładnej ale coś koło tego ;)
i5-3470 3,5 Ghz, XFX 7870HD 2GB, 4GB RAM Windows 10
Gram w 1920x1080 na wysokich z pure hair,
fps 50-40
R9 280x, i5 3,3 ghz, 8 gb ram, ustawienia wysokie z wyłączonymi kilkoma opcjami i liśćmi i cieniami na niskim poziomie, gra przeważnie chodzi między 50 a 60 klatek natomiast w sowieckiej bazie jest dużo miejsc w których gra spada do 32 czasem nawet poniżej 30 klatek, wczoraj wyszły nowe sterowniki od amd i tam coś chyba poprawiają w tomb raiderze ale jeszcze ich nie zainstalowałem więc może po tych sterownikach sytuacja się poprawi trochę
Może banał, ale jak ktoś ma 2 GB vRAMu na GPU i gra zalicza u niego solidne spadki fps i zacinki, to PRZEDE WSZYSTKIM niech zjedzie z ustawieniami tekstur do średnich. U mnie to mocno poprawiło to komfort zabawy :)
Ach, no i ustawienia - może komuś pomoże:
Większość opcji na wysokie, tekstury i roślinność na średnie, włączone SSAO, włączone "pure hair" + reszta "zamulaczy" (blur, DOF, winietowanie, etc.), włączony vSync, filtrowanie x8, antyaliasing FXAA. Rozdzielczość 1680x1050 (mam dość leciwy już monitor).
Wg. steamowego licznika klatek gra lata w przedziale 30-60 klatek (najczęściej 30- 45) z bardzo sporadycznymi spadkami poniżej 30 fps.
Rydwan pancerny - i5, GF 760 2 GB vRAM, 8 GB Ramu, Windows 10.
Cpu: I7 4770k 4.0ghz
Gpu: Gtx 780 oc zotac(sam podkręciłem jeszcze na rdzeniu 60mhz,pamięci 550mhz)
Ram:16gb ddr3 1600mhz
windows:10 64bit
rozdzielczość 2560x1440p
Ustawienia: Wysokie tekstury,wysokie cienie,bardzo wysokie detale,głębia ostrości włączona,filtrowanie anizotropowe x16,interaktywność liści wysokie,filtrowanie fxaa,zamknięcie środowiska włączone,rozświetlenie włączone no i wszystkie opcje zaznaczone od teselacji po efekty ekranu,pure hair bardzo wysokie.
Procesor: Intel Core i7-4790K 4.0GHz Turbo Boost 4.40GHz 8MB cache L3
Karta graficzna: NVIDIA GTX980Ti 6GB VRAM model Referencyjny (taktowanie OC 1450MHz/8000MHz)
Pamięć RAM: Kingston HyperX Savage 2x 8GB DDR3 2400MHz CL11 (16GB)
Dysk SSD: 2x Crucial SSD MX200 250GB
System: Windows 10 Home w wersji 64 Bitowej
Notka do redakcji: Najwyższe ustawienia Textur (bardzo wysokie) w grze Rise of the Tomb Raider alokują pełne 6GB pamieci VRAM na karcie graficznej na kartach wyposażonych w 4GB zalecane jest ustawienie mniejszej o jedno oczko (wysokiej) jakości Textur w celu uniknięcia przycinania się gry.
Na podanej konfiguracji gra ROTTR działa praktycznie w stałych 60 k/s przez całą długość rozgrywki w rozdzielczości FullHD 1080p z metodą Antyaliasing SMAA oraz filtrowaniem Anizotropowym x16 pozostałe opcje graficzne ustawione na maxymalną jakość łącznie z bardzo wysoką jakością Textur.
Procesor: Intel Core i5-4670K 3.8GHz Turbo
Karta graficzna: NVIDIA GTX970 4GB VRAM
Pamięć RAM: Kingston HyperX 2x 4GB DDR3 1600MHz CL9 (8GB)
System: Windows 7 Home 64bit
Ustawienia wysokie 1080p, 60fps i 0 zaciec
na moim starym komputerze
Procesor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition 3.4
Karta graficzna: AMD Radeon HIS 6850 1GB Vram
Pamięć RAM: Kingston 2x 4GB DDR3 1600MHz CL9 (8GB)
System: Windows 7 Home 64bit
Ustawienia srednie 1080p i jest bez PureHair 45fps tak wiec jak widac na leciwej juz karcie graficznej z mała pamiecia Vram mozna bez przeszkod grac w nowego Tomb Raidera.
Mi bez wodotrysków we włosach gra chodzi na wysokich 40-50 fps
z wodotryskami we włosach na wysokich 10-15 fps
chyba widać w czym leży problem.
(i5 3.3 Ghz, 12 gb ddr3, gtx 660 ti)
Laptop Clevo P170SM-A: 17,3"
Procesor: Intel i7 4710MQ 4x2,5GHz
Karta Graficzna: Nvidia GeForce GTX970m
Pamięć RAM: 16GB RAM 1600MHz
Dyski: 250GB SSD + 1TB HDD
System: Windows 10 Pro 64-bit
Ustawienia maksymalne z SMAA w 1080p - stabilne 30fps (bez blokady 32-38)
Ustawienia maksymalne jedynie z cieniami na wysokich i FXAA w 1080p - stabilne 40fps (bez blokady 41-43)
Ustawienia średnie zdefiniowane przez grę w 1080p - stabilne 60fps podczas gry i niekiedy spadki do 55 podczas cutscenek.
P.S. Blokada klatek oczywiście nie bezpośrednio w grze, a przy pomocy MSI Afterburner.
Edit: Teraz sprawdziłem i jednak jeszcze bez Purehair bardzo wysokiego, a jedynie włączonego.
Cpu: I7 860 3.8ghz
Gpu: GTX 770 4GB MSI
Ram:16gb DDR3 1600mhz Crucial
windows: 7 64bit
rozdzielczość: 1920x1080p
Ustawienia:
Zamknięcie środowiska - Włączone
Filtr Anizotropowy - 8x
Wygładzanie krawędzi - FXAA
Rozświetlenie - Włączone
Głębia ostrości - Włączone
Dynamiczne liście - Medium
Poziom szczegółowości - Wysoki
Jakość Cieni - Włączona
Teselacja -Włączona
Jakość Tekstur - Bardzo wysoka
Średnia ilość fps wg. steamowego licznika klatek 37-49.
Procesor: AMD FX 6300 4.5GHz Turbo
Karta graficzna: NVIDIA Gainward GTX970 4GB VRAM
Pamięć RAM: Kingston 8gb ddr3 i 4gb ddr3 obie 1600mhz
System: Windows 10 Home 64bit
Prócz jakości tekstur wszystko włączone na maxa. Gra działa w granicy 55-60 fpsów. Mam natomiast inny problem, za kazdym razem czy to po śmierci czy przy próbie użycia szybkiej podróży crashuje mi grę przy oknie wczytywania. Jest to strasznie frustrujące. Próbowałem obniżać grafikę ale nawet na najniższych ustawieniach dalej wyskakuje crash. Do tego czasami na filmikach brak włosów Lary co powoduje stanie ebz ruchu po zakończonym filmiku.
Procesor: AMD FX 6300 3.5GHzx4
Karta graficzna: Nvidia GTX 950 2GB VRAM
Pamięć RAM: 6GB
System: Windows 7 64bit
Wszystko na wysokich. 30 klatek w FULL HD. Próbowałem tekstury na ultra, ale już dymek spod kompa czułem. Jak na kompa za 1800zł to jestem niesamowicie zadowolony. Na razie (2013-2016) wszystko na ultra/wysokie- nawet Batman Arkham Knight.
Mój komputer:
CPU: Intel i5-2450P 3,2GHz
RAM: 8GB
GPU: Geforce GTX 550Ti 1GB
OS: Windows 7 64 bit
Działa pięknie na niskich, ale testowałem na średnich i również daje radę. Liczby klatek nie sprawdzałem, ale 30 jest na pewno :)
Rozdzielczość 1280x1024
Procesor: AMD Phenom II X6 1045T 2.70 GHz
Karta graficzna: Nvidia GTX 660 2GB
RAM: 8GB
System: Windows 7 Professional 64bit
Ustawienia w grze: Wysokie
Rozdzielczość: 1240x1080 (monitor 4:3)
FPS: oscyluje w granicach 40-60
Intel Core i7-4790K
GTX 970
8GB RAM
Windows 10 64bit
1080p, ustawienia wysokie, praktycznie stałe 60 fps. Sporadycznie zdarzy się drop do 55 fps.
Od początku gry grałem na ustawieniach bardzo wysokich i gra działała znośnie między 45 a 60 fps. Było tak do momentu wejścia w pierwszą większą lokacje "Soviet Installation". Tam fps potrafiły spaść do 35 ale problemem były bardzo częste zacięcia gry, które przerodziły się w co kilkusekundowe zacięcia na mapie Geothermal Valley. Jak azgan powiedział, gra na bardzo wysokich teksturach zjada 6GB VRAM tak więc nie dziwota, że na karcie z 4GB VRAM coś tutaj jednak nie działa jak powinno.
amd 8350
PLYTA MSI 970 GAMING
8GB CRUCIAL 1600
R9 390 512 ,8GB
STALE 60 ULTRA BEZ SPADKOW
Intel core i7 2600k
20 GB RAM
GeForce GTX 780 Windforce 3x
Ustawienia ultra jedynie tekstury high, FXAA
W większości 60 fps, jedynie ruska baza - pierwsza lokacja w jednym momencie spadek do 35 fps.
LAPTOP :)
Intel Core i7 4710HQ (2,5 - 3,5 GHz)
8GB RAM
GeForce GTX 850M (2GB DD3)
1920x1080 - tekstury high, reszta możliwie najniższa - gra trzyma po 26-30 klatek, gra się nawet przyjemnie, nie ma irytującego przeskakiwania między klatkami (nie wiem jak to ująć, po prostu płynnie to wygląda jak na taki framerate).
Jeśli ktoś by chciał informacje na temat innych rozdzielczości przy takim sprzęcie to niech rzuci komentarz, sprawdzę co się da zrobić :)
Gram w full HD z prawie najwyższymi detalami(cienie średnie,filtrowanie na 4x)
Średnio fps 53
Najmniej 32
Najwięcej 60
Sprzęt:
Amd FX 6300 @ 4.3 +Fera V2
Msi r9 290
8 GB DDR3 Crucial ballistix
Gierka działa bez zastrzeżeń :)
Również laptop:
i7-4800MQ
GTX 780M
16GB DDR3
dysk hybrydowy od Seagate
Rozdzielczość 1080p.
Ustawienia jak na załączonym obrazku:
-prawie wszystko na wysokich
-wyłączona teslacja - znacząco zmniejsza liczbę klatek, a i tak grając nie zwracam uwagi na detale, które ona tworzy,
-podobnie cienie słońca, rozmycie winietowe i głębia ostrości - oszczędza się kilka klatek,
-purehair wyłączony, bo przy cutscenkach powoduje NIEMIŁOSIERNE spowolnienie gry, co wykazała sama NVidia w swoich testach, tj. w trakcie gry spowolnienie jest na przyzwoitym poziomie, ale cutscenki to porażka!
Blokada klatek z pomocą MSI A. i gra chodzi w 30 klatkach, by z rzadka zejść do ~27, ale nie w momentach akcji, tylko tych spokojnych przy eksploracji, więc nie ma problemu.
Intel Core i5-4670 K
GeForce GTX 770
8 GB RAM
Windows 10
Wyłączone PureHair, dynamiczna animacja liści na średnie, tekstury na wysokie, wyłączone opcje internetowe i wszelkie śmieci z powiadomieniami. Wszystko inne włączone i ustawione na maksa. Przy rozdzielczości 1366x768 wyciąga 60 klatek na sekundę w mniejszych, zamkniętych lokacjach, jak jaskinie, a na otwartym terenie od 35 do 60. Dałoby się spokojnie wyciągnąć stałe 60 fps-ów po zmniejszeniu paru ustawień, ale osobiście wolę jak jest ładnie, więc 30 klatek mi nie przeszkadza :D.
Gra działa na ustawieniach Wysokich + hairworks bardzo wysokie jakieś 50-60kl/s
CPU: AMD FX-4300 4x3.8 (przy czym płyta sama wykręca na 4.1)
GPU: Radeon HD7950 TriXXX 3GB DDR5 e84 bit
RAM: 12 GB DDR3 1600MHz cl9
Windows 10 PRO
Rozdzielczość 1690x1050
i7 3770k @ 4.8
lekko podkręcone 780 gtx
8gb ramu, w10, 1920x1200
praktycznie wszystko na maks, fxaa, wyłączone purehair, wyłączony motion blur, teksury na high(niestety przy very high straszne ściny przy wstawkach filmowych:/)
średnio 60-80fps, w otwartych terenach spadki do 50
AMD FX-8350, AMD Asus Radeon R9 290X DCU II, 16GB DDR3, 1080p i ani jednego spadu poniżej 60fps.
Ps, mam obydwie wersje a różnica taka że na One nie ma żadnego syfu DRM i człowiek wie że ta gra jest tak naprawdę MOJA.
i5 3570
gtx 970
8GB RAM
Windows 7 64bit
1920x1200 High/Very High wszystkie efekty włączone
Gra chodzi płynnie w okolicach 60fps, ale w otwartych lokacjach są dość odczuwalne spadki.
Intel Core i5-4590
Gigabyte R9 280 3GB Windforce 3X
8 GB RAM Crucial Ballistix (2x 4gb) 1600
Windows 7 64-bit Professional
Rozdzielczość 1920x1080
Detale: Wysokie (domyślne z gry; w tym purehair, promienie słońca itd.)
Średnie klatki: 46 fps (nigdy poniżej 32 klatek)
Ja przed zwrotem tej gierki na STEAM na swoim komputerze ją uruchomiłem. Niestety nigdzie mi ta gra nie chciała pójść.
Tessellation: ON/OFF
1. http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-tessellation-interactive-comparison-002-tessellation-on-vs-tessellation-off-alt.html
2. http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-tessellation-interactive-comparison-005-tessellation-on-vs-tessellation-off.html
3. http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-tessellation-interactive-comparison-001-tessellation-on-vs-tessellation-off-alt.html
4. http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-tessellation-interactive-comparison-004-tessellation-on-vs-tessellation-off-alt.html
5. http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-tessellation-interactive-comparison-008-tessellation-on-vs-tessellation-off.html
6. http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-tessellation-interactive-comparison-003-tessellation-on-vs-tessellation-off-alt.html
Texture Quality: High/ Very High
1. http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-texture-quality-interactive-comparison-005-very-high-vs-high.html
2. http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-texture-quality-interactive-comparison-001-very-high-vs-high-alt.html
3. http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-texture-quality-interactive-comparison-002-very-high-vs-high-alt.html
4. http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-texture-quality-interactive-comparison-003-very-high-vs-high-alt.html
5. http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-texture-quality-interactive-comparison-004-very-high-vs-high-alt.html
Procesor Core i5 2400k 3.5 Ghz
Geforce GT 630 1GB
4 GB RAM
Windows 7 64 Bit.
Rozdzielczość 1024x768
Gre chce kupić i chciałbym wiedzieć czy pójdzie mi chociaż na najmniejszych ustawieniach grafiki
w Tomb Raider (2013) idzie mi na 30 fps
Laptop Asus G73JH:
i7-720QM
ATI Mobility Radeon HD 5870 1GB
8GB DDR3
SSD
Windows 10 Professional x64
1920x1080
Około 20 FPSów na LOW. Niegrywalna, w przeciwieństwie do Tomb Raidera z 2013 roku...
Procesor: AMD Phenom X4 3,40 Ghz
Grafika: Radeon HD7970 3GB
RAM: 8GB DDR3 1600 Mhz
Windows 7 64bit
Czy wg Was gra pójdzie mi przynajmniej na średnich ustawieniach w 30 fps-ach przy full hd, czy jednak lepiej poczekać na wersje ps4?
Asus
GeForce GTX 850M
Intel® Core™ i7-4710HQ CPU At 2.50GHz
RAM : 8.0 GB
Win 8.1
[email protected], 16GB DDR3 2400 CL10, 2x 290X CF
Gra działa doskonale do lokacji - Soviet Installation, tam spadki do 45-50 klatek. Crossfire w tym miejscu nie pomaga z minimalnymi klatkami, karty zrzucają zegary, odpoczywają, podobnie procesor, maks. użycie 50%.
Ta gra powinna już latać na DX12, wtedy nie było by takich cyrków.
Procesor:
AMD A10-5800k APU 4x 4.19GHZ
Grafika: RADEON r7 265 2gb
RAM: 2x 4 gb (8)
Rozdzielczość: 1680 x 1050 60 Hz
Gra na wysokich radzi sobie całkiem nieźle. Tylko podczas ładowania nowych lokacji, wychodzeniu z grobowców itp. na kilka chwil drastycznie spada liczba klatek.
Gra na Ultra Radzi sobie o dziwo też dobrze, ale na filmikach i ładowaniu lokacji, liczba klatek spada tak drastycznie że nie idzie psychicznie tego wytrzymać
PC:
-GTX 970 G1 Gaming
-i5 2500K 4.3 GHz
-RAM 2x4GB(8) 1333 MHz
-Windows 10
Rozdzielczość 1920x1080
Na takim configu gram na ustawieniach prawie ultra(wszystko wymaksowane tylko cienie na średnie i anti-aliasing na FXAA). Gra chodzi całkiem ładnie, w większości udaje mi się uzyskać między 50-65 FPSów, zdarzają się lokacje w których spada nawet do 40 FPSów ale to raczej rzadka i raz na 5 minut gry na kilka sekund ilość klatek w jakimś randomowym miejscu potrafi spaść nawet do 25 FPSów ale to tylko chwilowo jak napisałem, podejrzewam, że to wina tego iż GTX 970 nie ma "pełnych" 4GB VRAMu a tekstury na Najwyższe mam ustawione.
Moja maszyna:
PROCESOR: SKYLAKE - i7-6700K 4.00GHz 8MB (1151)
PŁYTA: GIGABYTE GA-Z170X-GAMING 7-EU
GRAFA: 2 x GeForce GTX 970 4096MB GDDR5/256bit (SLI)
PAMIĘĆ: KINGSTON HyperX DDR4 32 GB (4x8GB) 2400MHz
Gierka na maksymalnych detalach chodzi w granicach 65-70 FPS, sporadyczne spadki do 30.
Procesor: Intel i7-4790k
RAM: DDR 3 2400 mhz 16 gb
Grafa: Msi GTX 970 4G
Windows 10 x64
1080p wszystko na ultra oprocz cieni ktore sa na high stale 60 fps :)
procesor i7-5930K
2 x gtx 980 sli
16 gb ram
monitor 21x9 (3840x1440)
na maksymalnych ustawieniach 20 - 30 fps
na wysokich 60-85 fps
gralem we wszystkie czesci tomb raider.Rotth -moja ocena 8.5/10. Windows 10 pro
Zapraszam do zakupu gry Wrazie pytań pisać na e-mail: [email protected] Link do strony: [link] [ link zabroniony przez regulamin forum ] /r/user-56b2248b44458
Kumpel ostatnio sprawdzał grę u siebie na laptopie o następującej konfiguracji:
CPU: Intel Core i5-3210M 2,50GHz
RAM: 8GB
GPU: Geforce GT 630M 2GB
Mówił, że grał w rozdzielczości 1280x900 i gra chodzi całkiem płynnie na ustawieniach normalnych. Jedyne co, to karta się dość szybko nagrzewa.