Jest już patch 1.12, oraz tekstury HD. Czemu wątek już przycichł? http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1021/?
Cześć !
Mam taką prośbę. Mógłbyś opisać dokładnie jak wgrać te modyfikacje ? Wgrałem sobie jedną z poprzednich edycji SweetFX, postąpiłem dokładnie tak jak w pliku readme. Zawartość katalogu wrzuciłem do folderu z plikiem .exe a user.settings zaznaczyłem tylko do odczytu. Efekt taki że gra mi się nie odpala i czekam jak może GOG zweryfikuje mi pliki gry ;D
Alex jakiego Sweetfx używasz? W poprzednim wątku podałeś 2 linku. Może coś się zmieniło? U mnie kolory są bardziej żywe niż u Ciebie.
A czy można liczyć na nowy konfig + jakieś mody tak z 2-3 dni przed premierą dodatku, co dałoby czas na ich ogarnięcie :)?
raczej parę dni pod bo przecież wyjdzie patch wiec i tak pozmienia ustawienia, też czekam z niecierpliwością czy coś nowego alek rzuci.
Jakieś zakompleksione burak cały czas Cie minusują. Ja nawet nie zacząłem pierwszego dodatku. Mam nadzieje, że z tym patchem poprawią LOD i będzie można całego Wieśka przejść bez dyskomfortu w Novigradzie. Tam to skrzynie metr ode mnie się pojawiały. Psuje to cały odbiór gry. Do tego jak obejrzałem ostatnio nowy zwiastun, to ewidentnie brakowało w nim jakiegoś ENB ;p
też czekam myślę że z pare dni dostaniemy komplet zresztą na steam już mi pokazywał efekty, a co do minusów to przecież było wtedy kiedy jedna osoba mogła minusować codziennie jak pokażą kto to będziemy już wiedzieć kto jest burakiem.
Wszyscy czekamy. Ja nawet dodatkową na kartę co Alex mi polecił, więc na razie Wiedzmak też czek ;-)
Miałbym wielką prośbę. Czy była by możliwość wrzucić jeszcze raz ustawienia uber + ini ? Poprzedni link wygasł :(
Z góry bardzo dziękuję za pomoc :)
Imrahil8888 - przygotuje coś nowego na premierę dodatku Nr 2 na chwilę obecną nie włączałem W3 od czasu premiery dodatku pierwszego :) Na chwilę obecną ten temat jest nieaktualny.
W związku z premierą pierwszego z wielkich dodatków do najlepszej polskiej gry Wiedźmin III, postanowiłem zrobić mały update porządkujący i oddający najlepsze rzeczy jakie obecnie można do gry dołożyć I poprawić. Postanowiłem robić to w nowym wątku aby był aktualny, bo poprzedni ma już ponad 700 postów i nowe osoby muszą przedzierać się przez całość. Tutaj na świeżo.
Zaczynając od nowego pełnego przebudowanego cfg / po patch 1.10 po mody które jeszcze lepiej i mocniej wzbogacają grę.
CFG – tym razem zaznaczam najbardziej istotne wydajnościowo rzeczy, nie będę opisywał wszystkiego ponieważ jeśli ktoś śledził poprzedni temat to i tak wie doskonale o co chodzi, doszły też nowe opcje które odpowiednio z edytowałem ale mają wpływ na wydajność 1-2fps, kiedy podkreślone elementy po 5-10, więc zmiany wydajnościowe odniósłbym się do najbardziej zasobożernych, pozostałe bym zostawił jak jest
CFG jest umieszczony w …/użytkownicy/…./dokumenty/The Witcher 3/user.settings (po zmianach zaznaczamy tylko do odczytu)
[Gameplay/EntityPool]
SpawnedLimit=300
[Hidden]
HasSeenDLCMessage=true
HasSetup=true
uiVerticalFrameScale=1
uiHorizontalFrameScale=1
[Localization]
RequestedSpeechLanguage=
SpeechLanguage=PL
RequestedTextLanguage=
TextLanguage=PL
[Viewport]
VSync=true
Resolution="3840x2160" rozdzielczość – wpisujemy swoją
FullScreenMode=2
VSyncThreshold=0
OutputMonitor=0
[Hud]
MinimapRotation=false
Minimap2Module=false
MessageModule=false
BossFocusModule=false
ItemInfoModule=false
HudSize=0
QuestsModule=false
BuffsModule=false
DamagedItemsModule=false
HorsePanicBarModule=false
ConsoleModule=false
WolfMedalion=false
OxygenBarModule=false
EnemyFocusModule=false
HorseStaminaBarModule=false
CompanionModule=false
MinimapTracksWaypoints=false
ControlsFeedbackModule=false
BoatHealthModule=false
[Budget]
TerrainTileMipDataBudget=300
TerrainTileMinTimeout=2
TerrainTileTimeout=10
OcclusionQueryAdditionalMemory=5
TerrainTileLoadingTimeout=5
[ContentManager/Mods]
MaxNameLength=64
Enabled=true
[Audio]
Subtitles=false
[LoadingScreen/TCR]
ShowProgress=true
[Game]
DoNotPauseWhileStopped=false
[Scripts]
DebugScriptsForceFlush=true
DebugScriptsLogDir=
[PostProcess]
SharpenAmount=2 [wyostrzenie 0/1/2 – 0 najniższe , 2 –najwyższe]
MotionBlurPositionTreshold=0.05
MotionBlurRotationTreshold=1
SSAOSolution=2 SSAO 0/1/2 - SSAO
[Input]
PadVibrationEnabled=true
KeyboardCooldownSpeed=0.1
InvertCameraXOnMouse=false
InvertCameraYOnMouse=false
CameraAutoRotX=true
InvertCameraX=false
UIMouseSensitivity=1
CameraAutoRotY=true
RightStickCameraSensitivity=1
InvertCameraY=false
RightStickAimSensitivity=1
MouseSensitivity=1
[DLC]
DlcEnabled_dlc_010_001=1
DlcEnabled_dlc_015_001=1
DlcEnabled_dlc_005_001=1
DlcEnabled_dlc_007_001=1
DlcEnabled_dlc_013_001=1
DlcEnabled_dlc_004_001=1
DlcEnabled_dlc_006_001=1
DlcEnabled_dlc_001_001=1
DlcEnabled_dlc_008_001=1
DlcEnabled_dlc_011_001=1
DlcEnabled_dlc_002_001=1
DlcEnabled_dlc_014_001=1
DlcEnabled_dlc_009_001=1
DlcEnabled_dlc_012_001=1
DlcEnabled_dlc_003_001=1
DlcEnabled_dlc_016_001=1
DlcEnabled_dlc_011_002=1
[Gameplay]
Difficulty=4
EnableUberMovement=1
[LevelOfDetail]
SwarmHideDistance=800
DecalsHideDistance=400
DimmerHideDistance=400
DynamicDecalsHideDistance=400
StripeHideDistance=400
[General]
ConfigVersion=2
[LoadingScreen/Editor]
Disabled=false
[LoadingOverlay/TCR]
FadeOutCooldownExtraTime=1
FadeInSpinnerTime=1
NoninteractiveSpinnerTime=3
FadeOutSpinnerTime=1
NoninteractiveEndCooldown=1
[Visuals]
AllowClothSimulationOnGpu=false
InventoryBgColorScaleB=0.036
InventoryFixedLuminance=0.25
InventoryBgColorScaleG=0.034
MovieFramerate=60
GammaValue=1
InventoryBgColorScaleR=0.02
[Rendering]
GrassDensity=3600
WaterGeometryQuality=10
DecalsSpawnDistanceCutoff=10
GlobalOceanTesselationFactor=64
CascadeShadowFadeTreshold=1
HairWorksGlobalWidthLimit=5
CascadeShadowDistanceScale2=4
MaxTextureAnizotropy=16
HairWorksGlobalDensityQuality=1
TextureMemoryBudget=6000 – 800/1600 – 6000 – nie ustawiać za wysoko
CascadeShadowDistanceScale3=2
HairWorkstGlobalDensityLimit=2
TextureStreamingHeadsDistanceLimitSq=400
MeshLODDistanceScale=12
ScaleformTextureUnstreamDelay=2.5
DecalsChance=1
TerrainReadAheadDistance=1200
HairWorksLevel=2 [0/1/2] – HWA – 2 dla wszystkich, 0 – bez HW
TerrainScreenSpaceErrorThreshold=1.6
TerrainScreenSpaceErrorThresholdFar=3.5
TextureStreamingCharacterDistanceLimitSq=400
MaxTerrainShadowAtlasCount=4
TextureStreamingDistanceLimitSq=80000
HairWorksGlobalDetailLODFactor=1
TextureMipBias=-2 wartość -1 dla monitorów poniżej 4K lub ewentualnie 1440/1600p
HardwareCursor=true
TextureInFlightCountBudget=12
TerrainErrorMetricMultiplier=6
CascadeShadowmapSize=8196 – [1024/2048/3072/4096/8192] – 8196 – wartość najwyższa 8MPx
CascadeShadowDistanceScale0=16
MeshRenderingDistanceScale=8
CascadeShadowQuality=4
HairWorksAALevel=8 [0/2/4/8] – poziom AA dla włosów
CascadeShadowDistanceScale1=8
[Input/Gestures]
EnableSwipe=true
EnablePan=true
EnableGestures=true
EnablePinch=true
[LoadingScreen]
FadeInTime=3
SkipShowWithAnyKey=true
GameRevealTime=3
SkipHideDelay=3
SkipInputDelay=0.25
FadeOutTime=1.5
SkipAutoshow=false
[Engine]
LimitFPS=60
[Rendering/SpeedTree]
GrassGenerationEfficiency=0.001
GrassDistanceScale=8 [2-8] – można ustawiać ułamki jak 3.1 itd.
FoliageDistanceScale=8 [2-8] – można ustawiać ułamki jak 3.1 itd.
FoliageShadowDistanceScale=128 32-128 – najwyższa wartość 128
GrassRingSize=33554432 16777216 – wartość domyślna to 16777216
[Gameplay/BoatCamera]
BoatLocalSpaceCamera=false
[Save]
ShowCompatWarning=true
[Kinect]
Kinect=true
[Foliage]
MaxVisibilityDepth=24
Paczka modów
http://www.mediafire.com/download/ik8xviv15v2wda6/Mods.7z
Paczkę modów należy wgrać do …/The Witcher 3/Mods
Należy stworzyć katalog Mods i tam wgrać wszystko z paczki, przede wszystkim zmieniono wygląd Geralta do tego znanego z trailerów z lore świata, wyłączono HUD jest dynamiczny jeśli włączymy wiedźminskie zmysły to pojawią się znaczniki główny żółty misji, lub zielony punktu dodanego do mapy, dodano dużą ilość krwi oraz jej opóźnienie i brak znikania, dodano mod na oświetlenie dla całości, oraz mod na brak zmiany włosów na postaciach w oddali npc oraz głównych wszystkie mają HW. Mody są własnością osób które je stworzyły opisane są przez nazwy, oraz w readme.
w katalogu …/bin/conflig/base/rednering.ini – zamieniamy wartości w tych wpisach na 400 i zapisujemy tylko do odczytu / krew jak z trailerów promujących grę
DynamicDecalsLimit=400
DynamicDecalsChunkLimit=400
Parę screenów:
Weźcie poprawkę na dużą kompresję z 60MB do 2MB (ISH sam je zmienia)
Popatrzcie na wygląd twarzy Geralta i jego włosy i oczy :)
http://imagizer.imageshack.us/a/img912/2/Ufekw2.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img911/5619/VrC4PV.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img912/4056/XjckqH.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img901/3895/sUIEG4.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img631/3655/gZyzCl.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img901/907/G1KhSq.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img911/3175/aG60Yg.jpg - na zbroi pozostaje zaschnięta krew
http://imagizer.imageshack.us/a/img911/9637/IeZf02.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img901/9933/fh9JIG.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img903/4871/NKJe6n.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img903/7350/zm5AH7.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img903/5332/L1KZ7S.jpg
--->Tal_Rascha - już na premierę działało, czemu u niektórych nie działa nie wiem, zobacz posty niektórzy też piszą że mają error, możliwe że kłuci się coś z innymi modami, sam nie wiem.
--->premium249440
TextureMipBias=-2 (ustaw na -1 - ponieważ -2 jest dobre tylko dla dużych rozdzielczości jak 4K) i będzie w porządku.
--->Minas Morgul - dokładnie tak jak napisałeś LS wyłączone lub przed wschodem i zachodem słońca nie patrzymy na nie :)
--->AIDIDPI - nie zwróciłem uwagi, potem zobaczę, ale czy nie wynika to z typu "zbroi dla konia"
--->ale.o.co.chodzi - jak znajdę czas to zrobię kompilację swoich ustawień i dorzucę do tematu
--->Michael86 - SFX jest taki jak na początku, z małą różnicą dodania pewnych efektów z mastereffect ale aby wrzucić całość to muszę chwilę się zastanowić jak zrobić z tego jedną paczkę. W weekend się tym zajmę.
Jeszcze mała poprawka, potem dam screeny z dodatku też:
FoliageShadowDistanceScale=256 - myślałem że limit jest na 128, ale przy 256 cienie są na jeszcze dalszych elementach, powyżej 256 nie widzę różnicy.
--->Quong - tak, po co zmieniać coś co było dobre od początku, pracuje nad pełnym presetem własnym na mastereffect ale robię to tak na spokojnie jak będzie to zamieszczę.
--->MacTavish1996 - na szybko daje dwa, potem zrobię w czasie dnia
http://imagizer.imageshack.us/a/img911/3539/kwwZ6A.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img908/7223/exnzqb.jpg
--->vince1001 - powinien być tam na półce, niestety jeśli chodzi o mnie to zebrałem kryształ jeszcze przed ostatnimi patchami. Ktoś inny musi ci odpisać czy ten bug występuje lub pisz na forum cpd.
--->Tal_Rascha - nie za bardzo rozumiem, mod na oświetlenie jest zmodyfikowany w paczce w poście nr 1 i działa pod 1.10, zresztą wybrałem najlepsze mody do W3 ale nie musisz wszystkich wrzucać :)
--->Tal_Rascha - działa, ale nie jestem w stanie ci odpowiedzieć czemu u ciebie nie działa (musisz sam poszukać)
--->Mr.B-F - najwięcej zabierają opcje zasięgowe rysowania, nawet nie detale
GrassDistanceScale=8 [2-8] – można ustawiać ułamki jak 3.1 itd.
FoliageDistanceScale=8 [2-8] – można ustawiać ułamki jak 3.1 itd.
FoliageShadowDistanceScale=256 32-128 – najwyższa wartość 256
to są wartości maksymalne, zawsze możesz obniżać w dół np. nie w progu 2-8, a np. wpisać 1, lub nawet mniej i próbować.
--->NoiZzz - kurcze, no to nie wiem czemu, sprawdzałem dokładnie każdy poza tym gram na nich i do tego spakowałem swój katalog, ten błąd to błąd z RE, czyli coś jest nie tak, ale czemu tak jest to nie wiem.
--->Blashix - założę nową odsłonę na premierę drugiego dodatku, mają dojść naprawdę porządne zmiany + mam nadzieję dużo większa kontrola nad LODem. Na chwilę obecną nie za dużo da się już poprawić na tym etapie. Pozdrawiam.
a czy ta wartość: GlobalOceanTesselationFactor=64 nie powinna być na 128. Tak było w poprzednim poradniku...
A.l.e.X - a co z presetem SFX? Czy ten nadal jest bez zmian? Po patchu 1.10 wystarczy zaktualizować sam SFX czy może w nim też zaszły jakieś zmiany?
A można prosić o jeszcze jakieś fotki wyglądu Geralta z przodu? Zastanawiam się nad wgraniem kilku z tych modów, ale nie wiem czy będzie warto :/
Witam, mam taki problem. Chce skompletować rynsztunek szkoły wilka jestem właśnie w Ker Morhen, udałem się do zniszczonej wieży i chciałem aktywować portal, pierwszy kryształ zaktywowałem, a drugiego kryształu nie ma tam gdzie powinien być, na tej półeczce skalnej, nie ma tam nic, czy to jakiś bug czy błąd, ktoś miał taki problem, dodam że mam oryginalną grę zaktualizowaną do patcha 1.10 i mam wszystkie dodatki dlc. Proszę o jakąś radę.
Mi ten mod nie dziala, ani wersja 1.4 ze strony autora, ani ta z twojej paczki, o ile mi wiadomo, to dopiero ver. 2.0 ma współgrać z wiedzminem 1.10 a tej jeszcze nie ma.
Może masz jakieś dodatkowe pliki powrzucane w skrypty, ze dziala ci ta wersja moda?
Wiecie czy jest jakas optymalna konfiguracja dla slabszej karty i mocnego procka? Gram komfortowo na srednich + kilka opcji wysokich. Moze jest jakiś konfig albo opcje, które warto zmienić?
U mnie też nie działają. Dokładnie to 3 mody - FriendlyHUD, KNGBlood i TurboLightning
Przy każdym pojawia się to okienko z błędem
Masz pojęcie czemu np zbroja, że tak powiem wygląda jakby miała artefakty? Takie białe kropki jakby to rzec - przekłamania. Wstawię za chwilę.
Np tu twój screen, tyle że u ciebie tego problemu nie ma.
http://imagizer.imageshack.us/a/img901/907/G1KhSq.jpg
I tu nie chodzi tylko o filmy, ale także jak już nim sterujesz.
A co do włosów... co one są takie białe i psują efekt? Z twojej paczki są. Wyróżniają się na negatyw.
I nie wiem dlaczego takie słabe oświetlenie, a mam wysoki kontrast i jasność.
-->A.l.e.X, reinstalowałem grę i dodatki i ten sam błąd. Jutro sprawdzę w domu na stacjonarnym jak będzie.
TurboLighting musicie ściagnać nowa wersje i zadziala z 1.10+dodatek. Na nexusmods jest dokladne info.
Ktos już robił konfig pod jedną TX/980Ti?
Sprawdzałem bez innych modów i jest to samo, być może mam jakieś stare powrzucane gdy jeszcze nie wkładało się ich do katalogu Mods.
Ale jeżeli NoiZzz reinstalował grę i ma to samo to na pewno nie jest to wina innych modów.
Sam autor moda pisze na forum W3, że obecna wersja nie działa z 1.10.
Dziwne.
U mnie mody działają bez problemu, wiec to jakiś problem po waszej stronie. Wrzuciłem na czystą grę z dodatkiem. Dzięki A.l.e.X
@A.l.e.X Jest szansa, że nagrasz jakiś krótki filmik pokazujący te ustawienia graficzne? Chciałbym zobaczyć jak to wygląda w ruchu. :)
Czysta gra + patch 1.10 + dlc'ki + dodatek. Żadnych modów, żadnych zabaw z plikami gry. Czysta instalacja i na tych 3 modach, które wymieniłem wywala błąd. Nie wiem co robię źle, że problem po naszej stronie.
Ja też miałem problem z modami, ale ostatecznie udało mi się je rozwiązać.
Można pominąć kroki 3-5, bo wrzucenie tam plików powoduje problemy.
--> ale.o.co.chodzi - ja robiłem pod swój 980Ti. Ale w zasadzie to tylko przepisałem swoje wartości dla poszczególnych atrybutów ze starego pliku do nowego configu Alexa.
Na razie bez modów. Być może przez weekend usiądę, na razie krucho z czasem
Mam -1 już od początku ustawione i to mam. I nieważne czy włączę czy wyłączę aliasing w sterach czy w grze to zbroja potrafi aż błyszczeć i nic nie pomaga.
Edit: Wartość 1 dopiero pomogła lecz niecałkowicie. Nie razi już i jeśli się jakoś nie przypatrzę i nie poszukam to tak prawie że nie widzę. Inna sprawa np z innymi postaciami. Np Vesemir siedzi i widzę takie jakby lekkie białe kontury/obramowanie. I świecenie jakby odbijanie światła.
No naprawdę nie wiem co to ma znaczyć, nawet pograć nie można w spokoju.
Zmiana rozdzielczości na niższą odrobinę pomagała, ale niewiele.
W panelu nvidii dając dsr x3 i zwiększając na ponad 3k rozdziałkę problem praktycznie jest niewidoczny(praktycznie), ale znów liczba klatek tak zjeżdża, że masakra.
Ktoś wie o co tu biega?
---> premium249440 - sprawdzałeś wartość 0? U mnie tylko ta całkowicie pozbywa się tego ziarna
Moje miasto Novigrad: i.imgur.com/ychs5R8.png
No i mam ten sam problem, co Vince :/
Gdy mam znaleźć ten drugi kryształ... go tam po prostu nie ma. Ciekawe, czemu tak jest, czy nowy patch coś temu zawinił?
Ściągnąłem sobie włączenie konsoli i łatwo można sterować kamerką i robić fajne ujęcia, zapraszam do obejrzenia pierwszej galerii:
Obrazków z czasem będzie więcej a na razie jest tyle, miłego oglądania.
Mam takie pytanie - czy używając modu Turbo Lighting, macie też tak napompowany efekt bloom?
Tutaj podam przykład znaleziony w necie: http://i.imgur.com/pnUyp3c.jpg?1
W zasadzie jakoś strasznie mi to nie przeszkadza. Mod jest rewelacyjny i wolałbym grać z nim, ale jeśli jest jakiś sposób na ograniczenie tego efektu, to byłbym wdzięczny za info.
----
EDIT - ok, znalazłem. Wyłączyłem lightshafts w postprocesach. Podjerzewam, że dopiero w 2.0 to poprawią.
Zauważyliście (albo może tylko ja tak mam) że "nowa" Płotka ta ciemniejsza z dodatku nie ma grzywy? Inne konie mają, a ta nie ma...
@A.l.e.X ---> siodło mam tylko nowe od tych ofirskich kanciarzy, a reszta stara...
Mam alexowy cfg i paczkę modów, rozdziałka 4K a mimo to jakoś nie chce to wyglądać jak na jego screenach. Czy robię coś źle?
http://imagizer.imageshack.us/a/img912/4056/XjckqH.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-FMGM8wRnLB8/ViBKKTi9-zI/AAAAAAAAPOM/7aRJRMYWxT4/w2232-h1256-no/witcher3_2015_10_16_02_22_44_762.jpg
Przede wszystkim kolory mniej chłodne, większy kontrast i brak rozmytej poświaty (bloom?)
Coś jeszcze zmieniałeś?
Jeszcze garść zrzutów:
https://lh5.googleusercontent.com/-rATXY-8LGxE/ViBKKVxj1AI/AAAAAAAAPNs/MjnJNsS_pHs/w2234-h1258-no/witcher3_2015_10_16_02_12_30_196.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-1mGr8Mtjk-E/ViBKKcu0v6I/AAAAAAAAPNk/saVQGwIOIqo/w2234-h1258-no/witcher3_2015_10_16_02_12_23_617.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-1O5xhzKOVD4/ViBKKR4zhrI/AAAAAAAAPOU/A0gJOoYmiso/w2232-h1256-no/witcher3_2015_10_16_02_22_28_577.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-SsRkE1vykwk/ViBKKSPxLsI/AAAAAAAAPOQ/Kim1nC3wHx4/w2232-h1256-no/witcher3_2015_10_16_02_22_31_690.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-_6-k9AehcP4/ViBKKSmzYdI/AAAAAAAAPOs/iBnSxaFvCCI/w2232-h1256-no/witcher3_2015_10_16_02_24_50_260.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-CL_eQOM0sTw/ViBKKWQh-vI/AAAAAAAAPO0/um8YN9zLZzw/w2232-h1256-no/witcher3_2015_10_16_02_25_19_859.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-NqqGi8qYtcc/ViBKKT4lLQI/AAAAAAAAPO8/RBCgmJTpcF8/w2232-h1256-no/witcher3_2015_10_16_02_25_35_777.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-7FBgSp9t074/ViBKKeoOShI/AAAAAAAAPPE/wIC6yl3pDWw/w2232-h1256-no/witcher3_2015_10_16_02_26_52_629.jpg
ALEX nie napisałeś nic o SweetFX z poprzedniego wątku. Czy wgrywamy go tak jak poprzednio ? czy on już nie jest potrzebny przy modach?
A więc z patchem 1.11 zmodowana gra nie będzie działać, dopóki nie zostaną wydane mody kompatybilne z tą wersją. Jeśli będzie coś wiadomo o tych modach na wygląd Geralta, które podał Alex to niech zarzuci linkiem, bardzo proszę :)
Error [content0]game\quests\quest_function.ws(7142): I dont know any 'HVS_System'
Error [modfriendlyhud]game\player\playerwitcher.ws(7311): Could not find function 'ClearAllAchievements'
Póki co, takie rzeczy wywala przy modach na patchu 1.11.
Dobra, sam to naprawiłem
Wystarczy wgrać 2 mody, ale pod ten patch (Friendly HUD i STL mod (super turbo lighting)
[link]
[link]
Wsio, reszta normalnie działa
Wystarczy tylko pociągnąć Friendly HUD w wersji 1.11 i wszystko działa.
U mnie w wersji 1.11 działa STL mod...wszystko się uruchamia ale nie HUD nadal widzę i wydaje mi się że pozostałe mody nie działają...
Ja mam teraz jeszcze gorszy problem bo mody naprawiłem, ale...
Teraz zacząłem grać dodatkową przygodę i nie dość, że nie ma nigdzie żadnych potworów i bandytów, tam gdzie powinni być to mam jeszcze tego typu bugi graficzne...
No łatka 1.11 załatwiła sprawę ze znikającym kryształem do questu na rynsztunek wilka. Teraz sobie odpaliłem Serce z kamienia, ale gram w niego nie jako gra plus czy oddzielna gra, tylko jako kontynuacja już skończonego głównego wątku z podstawki. Mam takie pytanie, może mały offtop , mam kartę MSI Geforce 980 Ti i gra mi się całkiem przyjemnie, ale karta w stanie spoczynku (kompletnie nic nie robię na kompie, no może poza surfowaniem po sieci) cały czas ma temperature 76 Celsjusza. Czy to prawidłowa temperatura czy może za duża, gdy gram w Wiedźmina temperatura to 80 C. Pytam bo kiedyś miałem AMD radon R290 i tam karta w stanie spoczynku miała niecałe 50 stopni. Może mi ktoś na to odpowiedzieć. Pozdrawiam
ale.o.co.chodzi
Ma rację. Nawet wklejając twoje ustawienia i nie patrząc, że na gtx 970, chodzi za słabo to to nie wygląda zupełnie jak twoje screeny. To dalej jak niebo a ziemia. Więc jak to możliwe, że u ciebie są takie a u innych już nie, choć mają to samo wszystko we wpisach?
Wróciłem do 1.10, modkita wrzuciłem starego a i tak sypie mi tymi samymi errorami co na 1.11, po prostu świetnie. Po prostu bomba.
Mam pytanie do ludzi obeznanych w temacie. Kupiłem wieśka 3. Przeglądałem ten i poprzedni wątek kiedyś i pamiętam, że jeden z patchy wprowadzał jakiś downgrade graficzny, chodziło chyba o zasięg rysowania obiektów/detali. W takim razie warto zatrzymać się na jakimś patchu z myślą o grafice czy jednak mieć to gdzieś i zainstalować wszystkie poprawki? Mam i5 2500k i gtx 970.
Przy okazji czy warto w ogóle interesować się modami graficznymi przy tym sprzęcie? Gram w fhd.
Z góry dzięki.
Gra wygląda najlepiej na patchu 1.03, potem zaczęły się cięcia.
Pytanie natomiast do modujących, wywaliłem wszystko, łącznie z modkitem, przeinstalowałem grę i wciąż działają mi stare mody na świeżo zainstalowanej grze. Gdzie jeszcze zostają pliki gry?
Mam ten sam problem z teksturami i brakiem przeciwników co MacTavish1996. Wie ktos jak z tym poradzic?
Witam. Właśnie chciałem wrócić do świata Wiedźmina, zaktualizowałem grę do patcha 1.11 i odpaliłem, ale o dziwo pad z którym nie maiłem żadnych problemów przestał działać, gra go w ogóle nie widzi ( jest to oryginalny pad od xboxa 360). Wcześniej działał a teraz nie. Co mogę go jakoś włączyć w plikach gry, co mam zrobić . Proszę o radę. Pozdrawiam
Texas no ja właśnie też gram na pc tylko z podpiętym padem do kompa. Wcześniej pad działał idealnie a teraz gra go w ogóle nie widzi. Dodam tylko że gram tez w metal Gera Solid i gram na padzie i tam nie ma problemów, pad działa, także to nie jest wina sterowników czy pada.
Jakieś nowinki? Czy wszyscy czekają na Patcha 1.12 i SuperTurboLighting mod'a 2.0? :D
Może ktoś testował?
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/977/?
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1024/?
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1021/?
Mam ostatnio same problemy z modkitem, właściwie nie mogę go odpalić, mody które wczesniej działały sypią errorami na potęgę. W takiej sytuacji nie wróżę grze sukcesu w zakresie modów :\
Ja w międzyczasie używam starszego STL. Nie zmienia to faktu, że na stronę STL wchodzę przynajmniej kilka razy w tygodniu :).
No i stało się, jest nowy STLM!!!
Klikajcie i dzielcie się z tego wszyscy :D http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/657/?
https://www.youtube.com/watch?v=lVylB3WoIt4
A.l.e.X te screeny wyglądają mega dobrze. Ech.... czemu producent od razu nie wypuścił gry z taką grafiką...
Jak patrzę co można zrobić z modami zaczynam się zastanawiać po co w ogóle kupiłem PS4. GTA V czy np. Wiesiek wyglądają bardzo bidnie na konsoli.
Zapodaj więcej screenów.
Aż chciałoby się powiedzieć GLORIOUS PC MASTER RACE :D , można by prace magisterską na temat zjawiska konsol napisać ale to chyba nie jest odpowiednie miejsce na takie wywody.
Strach też pomyśleć co będzie jeśli gra dostanie wsparcie DX12 (a krążą plotki na ten temat i swego czasu główny programista silnika wypowiadał się że jest to absolutnie możliwe technicznie), czyli prawdziwe wsparcie dla multi-cpu, paczkowanie i kolejkowanie drawcalls podobnie jak robią to konsole, obecnie niemożliwe przy DX11. Kto wie czy producent nie zdecyduje się na mały upgrade graficzny i odblokowanie części bajerów które przecież siedzą w silniku.
-StuperTurboLighting
-Lod distance mod
-Hairworks na wszystkim poza gerartem
-KNGBlood
-mod z paczki na wygląd gerarta
-custom cfg
-Ultimate Graphics Control Panel - modyfikowany rendering.ini
= ok 30fps w 4k na [email protected] +980Ti@1450mhz/7500mhz
Tak to wygląda:
https://drive.google.com/folderview?id=0B13QT31f_UHKY1QyUV9kemFCVHc&usp=sharing
@ale.o.co.chodzi hello , can you please upload your settings file , and tell me what brightness/contrast you use on your monitor , Your game looks amazing.