Jedyny i słuszny symulator to LIVe for Speed.
Dziękuję.Dobranoc
Pamiętajmy, że będą nowe modele samochodów w darmowych DLC. Gra wygląda na świetną produkcję. Już nie mogę doczekać się momentu, gdy ją odpalę. Czekam już na drugą część :D
Do GTR2 nie ma startu, a o rFactorze nawet nie wspomnę...
Porsche 911? Więc SMS wywalczyli licencję od Stuttgartu? Czy to jednak tylko RUF? ;P
Raczej RUF
To jakieś jaja żeby w tak dobrze prezentującej się i długo projektowanej grze wyścigowej dać samochodów niewiele więcej niż w NFSie. Potężny minus. Nadal do kolekcjonowania wozów plus model jazdy najlepsze są Forze Horizon 1 i 2. Możliwe że będą mody na nowe auta? Oczywiscie te DLC dadzą 3-5 wozów, ale zapewne nie dodadzą Ferari, Lambo, Koenigsega, Bugatti, Bentleya, Chevroleta, Nissana, Hondy, Mitsubishi... Gra moze być świetna, ale straszna szkoda że nie wypełnili gry tym co wskazuje tytuł.
Poza tym są oprócz monako jakieś tory uliczne? W Shifcie to były moje ulubione trasy, jak i w PGR 4
Ruf, ruf - ale wiadomo, ze to tylko z powodu licencji :) dla laika bedzie jak Porsche :)
Tory uliczne to tylko monaco i od biedy trasy widokowe w kalifornii i francji
Gdybym nie mial konsoli i Forzy zapewne zakupilbym juz teraz. Jednak czy model jazdy z Project CARS jest bardziej zblizony do SHIFT 2: Unleashed czy Forzy?
Ciekaw jestem czy te tekstury na prawdę są takie ostre podczas gry jak na screenshotach. Foto z Audi R8 wygląda prawie jak prawdziwe zdjęcie.
DLC już mi przyszło, czekam na pudełko. Pewnie już w piątek będę grał :)
Dostępne: 6 maja
Ta gra zostanie odblokowana za około 5 godz.
Tak mam komunikat na Steamie.
G27 już czeka :)
kojarzy ktos dlaczego nie da sie zaplacic karta w sklepie gol? mam tylko mtransefry itp.
ma to zwiazek, ze to preorder?
Liczba minusów nie przesądza o ocenie, tylko ich jakość - PC ma drobne wady, część z nich może być nawet subiektwyna
@Bl4ck747
Podczas jazdy oczywiście nie wiele da się podziwiać, bo pędzisz - promienie słońca głównie i refleksy są do oglądania chwilami, ale jak się zatrzymasz, włączysz widok z zewnątrz - to wszystko wygląda jak na screenach
@Marcinkiewiczius
PC Gamer recenzował gre na padzie, piszą, że im było ciężko bez asyst - nie wiem jak to wygląda na konsoli
na kierownicy generalnie spiny masz na własną prośbę, dużo zależy też od samochodu - stary bolid lotusa kręci bączki za każdym razem jak zbyt gwałtownie dodasz gazu
grając w Forze tylko na padzie nie traktuje jej jako jakiegoś wyznacznika dobrego modelu jazdy, PCars na pewno idzie w bardziej realistycznym kierunku niż Shift
Trochę nie na miejscu przy okazji gry z ograniczonym budżetem i aspiracjami symulatora narzekać na liczbę aut.
Do minusów przydałoby się jeszcze wpisać, że optymalizacja na amd leży i kwiczy. Stery sterami, ale gdy r9 290 zrównuje się wydajnością z gtx 660ti to coś tu nie gra.
Jaram się jak konopie na Jamajce, po przeczytaniu tej recenzji. Byle do piątku :)
Czy ktoś wie jak odblokować tryb kariery ? Na PS4 dostępny jest tylko quick race na torze ZAE.
"Project CARS jest niewątpliwie najładniejszą obecnie grą wyścigową (być może nawet najładniejszą grą na komputery PC)." Wystarczyło napisać najładniejszą grą. Zresztą osiągnięcie pięknej grafiki w grze mocno ograniczonej (lecimy po sznurku - czyli po trasie) to nie jest coś niesamowitego.
@Grzesiu10
Nie stery, sterami, bo stery pośredniczą w komunikacji gra - sprzęt. Oczywiście twórcy mogą starać się o optymalizacje pod konkretne karty itp., ale stery są bardzo ważne. Dla przykładu: NV sterownikami osiągnęła to samo co AMD za pomocą Mantle (gdzie Mantle to przecież nowe API!)
Pierwsze wrażenie:
To gra na którą czekałem.
Uczucie prędkości, śliczna grafika i najlepsze wrażenia z jazdy jakie do tej pory miałem.
Gram na G27, mam i5 2550k i GTX780 2GB.
1920 na ultra, nie schodzi 60fps
"Project CARS jest niewątpliwie najładniejszą obecnie grą wyścigową (być może nawet najładniejszą grą na komputery PC)."
Gdyby ktoś myślał że ma wadę wzroku albo z jego zdrowiem jest coś nie tak to ja jednak uważam że Driveclub to najładniejsze wyścigi obecnej generacji.
EG -> nie chcę być niegrzeczny ale czytanie ze zrozumieniem się kłania. Driveclub nie jest dostępny na PC.
Ciekawi mnie jak to się będzie prezentowało w rzeczywistości.
O, to nawet fajny pomysł na artykuł - róznice w detalach graficznych między DriveClub i PC, bo każdy błyszczy w czymś innym. Dla mnie cała ogólna sceneria trasy wypada w PC bardziej naruralnie. Jestem ciekaw porównań między obiema grami na PS4
Z PC to jest tak, po odpaleniu gry wita nas mnogość opcji ( tutaj da sie dosłownie ustawić wszystko, począwszy od grafiki do kamery, ustawień pada itp.. ) ale od razu co robimy (oczywiście zaraz po wyjściu z opcji ustawień graficznych:) odpalamy wyścig i czekamy na opad szczęki ( po tych wszystkich zapowiedziach), pojawia się lekki zonk co prawda jest ładnie ale nie ma tego "wow" i teraz po rozkminieniu ustawień pogody (wybieramy sloneczna pogode, lekkie chmurki, deszcz, mgle ) polecam takie ustawienia i godzinę 16/17 -zachod słońca, dajemy prawie na fulla szybka zmianę pogody i ponownie odpalamy wyścig, na dzień dobry dostajemy prosto w ryja; ) w głowie uklada nam sie myśl "jakie to jest k#@ piękne" tutaj rozne fazy pogody nakladaja sie na siebie i przeplataja w fenomenalny sposób, poza tym tutaj naprawdę czerpiemy przyjemność z jazdy a o to przeciez chodzi w wyścigach. Co do Multi to nie ma jak byc na wolnym treningu na torze zgadnijcie jakim. . I kręcić kółka z innymi wypas.
Czy ktoś wie jak odblokować tryb kariery ? Na PS4 dostępny jest tylko quick race na torze ZAE.
^^ Musisz sciągnąć patcha. Swoją drogą to są jaja ze strony Namco/SMS.
Najładniejsze wyścigi? Gdzie niby ta gra wygląda ładniej niż DriveClub? A no tak zapomniałem. To gra na PC wiec od razu jest inaczej oceniana i nie szuka się dziury w całym.
@PePe PL
Nagłówek troche onetowski to fakt, ale w tekście masz napisane
Project CARS istotnie prezentuje się przepięknie, wręcz fotorealistycznie. Być może modele pojazdów czy wygląd kokpitów nie zrobią dużego wrażenia na osobach, które napatrzyły się już na nie w DriveClubie – ich jakość jest bardzo podobna, same tory nie są też zbyt spektakularnymi obiektami do podziwiania
Obecnie DC torami i ogólną oprawą góruje nad wszystkimi innymi samochodówkami (FH2 jedynie coś tam się zbliża) to Project Cars za to plusuje czymś innym.
Obecnie DC torami i ogólną oprawą góruje nad wszystkimi innymi samochodówkami
W Driveclub nie ma torów, są zmyślone trasy które nie równają się z torami typu Spa, Monza czy Nordschleife w pCARS
@jampa
O wiele bardziej wole urozmaicone trasy jak w Driveclubie czy Forzy Horizon 1,2 niż nudne tory w symulatorach.
@jampa
Kurde fakt, pisałem już z rozpędu chodziło mi oczywiście o trasy.
@fangta
To znaczy, że lubisz samochodowki a nie wyścigi :)
Tory nie są nudne pod wzgledem budowy i ukladu zakrętów, ktore stawiają wyzwanie by przejechać je szybko - nie ma czasu i nie ma po co patrzec na atrakcyjnosc ich otoczenia :)
Recenzja słaba, chaotyczna i nie wiadomo dla kogo. Autor recenzuje wersję PC'tową ale nigdzie poza tekstem w recenzji nie można tego wywnioskować. Jak to w grach wyścigowych brak opisu najważniejszej rzeczy w grach wyścigowych czyli modelu jazdy w odniesieniu do innych gier. No to już jakaś kpina. Jeśli gra wychodzi też na konsole to powinno być porównanie jak te gry wypadają w tym względzie podczas gry na padzie czyli w tym elemencie od którego zależy czy gra się dobrze sprzeda. To co rzucało mi się w oczy na gameplay'ach to to że samochód gwałtownie reaguje na skręcanie. Nie chce mi się wierzyć że zawsze do takich prezentacji daje się amatorów którzy jeżdżą jakby pierwszy raz się za to wzięli. Pamiętam że pierwszy Shift to była katastrofa. Samochody było ciężko wyczuć podczas hamowania i w zakrętach że to jak z nich wyjdziesz i wejdziesz było loterią. Mogłeś znać cały tor na pamięć ale przejechać go dwa razy z podobnym czasem zależało od szczęścia a nie umiejętności. Czym innym był z kolei Shift 2 którego w tej kwestii dzieliła przepaść do poprzednika. W Gran Turismo gram z wyłączonymi asystami aby jak najlepiej wyczuć różnicę w prowadzonych autach. Miałem też G26 ale że wymaga ona odpowiednich warunków do działania sprzedałem ją. Wolę sobie na 30 min. odpalić kilka wyścigów leżąc na kanapie i właśnie w Gran Turismo jest najlepszy model jazdy na padzie jaki widziałem w grach wyścigowych w które grałem na PC i PS3 (na Xbox nigdy nie grałem w żadną grę). I jako użytkownik tej gry mogę napisać że jedyną doskwierającą rzeczą która gloryfikuje kierownicę to skręcanie podczas wchodzenia i wychodzenia z zakrętu. Normalna sprawa bo w końcu można to zrobić lepiej trzymając dłonie na kierownicy niż kciukiem gałkę analoga. Model jazdy jest jednak na tyle przyjazny że po pewnym czasie osiągniemy taką perfekcję że różnice w osiąganych czasach i to jak wygląda nasza jazda podczas wyścigu zacznie przypominać to co możemy osiągnąć za pomocą kierownicy. I dlatego właśnie swoją G26 sprzedałem. Kierownica oddaje tylko realizm skręcania i prowadzenia się samochodu ale jego czucie można tak samo osiągnąć na padzie. I to właśnie o czuciu i czy da się pewnie kontrolować samochód powinien wypowiedzieć się autor który powinien popełnić harakiri za swoją wypowiedź o modelu jazdy. No bo jak można opisać model jazdy słowami które można zrozumieć tak "model jazdy jest taki że jak włączysz wszystkie asysty to będziesz mógł grać na klawiaturze a jak chcesz mieć pełną kontrolę nad samochodem to musisz mieć kierownicę"... FACEPALM. Przecież tak można opisać model jazdy w każdej dostępnej grze na rynku. A z recenzji wnioskuję że tego nie pisze amator grania w Need For Speed. Jeśli w jakimś stopniu Project Cars jest podobny do Shift 2 to np. do Gran Turismo 6 tę grę dzieli przepaść. I nie wiem co miał autor recenzji na myśli polecając tę grę fanom Gran Turismo. W GT 6 mamy cotygodniowe zawody i wyzwania sezonowe, dodatkowe kontenty jak wyzwania Vettela, jazdę na księżycu, wyścigi Artona Senny no i Vision Gran Turismo przy których trafiają się np. perełki napędzane silnikiem laserowym. O ilości samochodów wspominać chyba nie trzeba. Możemy sobie odpalić Lancera Evo IV, V, VI, VII i tak aż do najlepszej wersji wyścigowej. Po prostu zawartość GT 6 jest tak bogata i różnorodna że nie rozumiem co miał autor recenzji pisząc że grę poleca fanom Gran Turismo a tym bardziej nie pisząc nic o różnicy w modelu jazdy w tych grach. Dla mnie jest to zagadka tak jak cała recenzja tej gry.
Recenzja jest dla wszystkich - nie ma za bardzo tu miejsca na szczegółowe analizy jednej kwestiiw porównaniu do szeregu innych
pokrótce przytocze ci słowa z recenzji PC Gamera o modelu jazdy, bo oni jeździli na joypadzie - "jest trudno, robi się spin za spinem, szkoda, że nie dopracowali tego tak, zeby było przyjemnie na padzie, bo nie każdy ma kierownicę z force feedbackiem" - koniec...
po drugie - przesadzasz z gloryfikowaniem Gran Turismo i jego modelu jazdy, zwłaszcza, że jak piszesz grałeś na padzie leżąc na kanapie, co nijak się ma do rzeczywistych odczuć z prowadzenia auta czy jego właściwego zachowania
Grałem na kierownicy i takie wrażenia opisałem - w porównaniu do assestto corsy czy symualcji papyrusa
ocena modelu jazdy to zwykle dość "śliski" temat, z racji tego, ze jedni jadą na padzie, inni na kierownicy, inne gry traktują jako wyznacznik tego jak powinno być, a praktycznie każdy nigdy nie miał okazji przejechać sie autentycznym, kilkusetkonnym autem wyścigowym na slickach po torze... ;)
Wszystko ładnie i pięknie, ale żeby podkręcona R9 nie wyrabiała? Tragedia :/ Mam nadzieję, że to naprawią wcześniej czy później. Póki co daję 5, choć niewątpliwie zasługuje ten tytuł na więcej.
Pir4nia -> dziwna sprawa bo na gtx780 mam 60 fps, full hd i wszystkie ustawienia na ultra
"pokrótce przytoczę ci słowa z recenzji PC Gamera o modelu jazdy, bo oni jeździli na joypadzie - "jest trudno, robi się spin za spinem, szkoda, że nie dopracowali tego tak, zeby było przyjemnie na padzie, bo nie każdy ma kierownicę z force feedbackiem" - koniec..." A skąd ja mam wiedzieć co to za specjalista jeździł na stronie o profilu PC'towym. Czy ten koleś ma jakiekolwiek pojęcie o grze na padzie w grach wyścigowych czy nie? Czyli mam rozumieć że na padzie gra się nieprzyjemnie i trudno? Jak więc można komuś kto gra w Gran Turismo zarekomendować tę grę?
Bo idea gran turismo i jego zalety to duzo duzo wiecej niż twoje odczucia przyjemnego sterowania padem na kanapie?
Krótko, bo grę odpaliłem zaledwie na godzinkę i chwilę poświęciłem na zabawę padem i kierownicą (G27). Asysty jak w realu przy danym aucie, wszystko co się da na max realizmu. Proste wózki (Clio, Megane) na padzie prowadzi się jak marzenie, trzeba tylko przyzwyczaić się i nie szaleć z wychylaniem analoga, a w zasadzie zaledwie "pykać" go bardzo delikatnie w zakrętach. Auta mocniejsze (RUF, Audi) bywają narowiste, ale też da się je opanować. Na kierze w zasadzie wszystkim jeździ się bez większych problemów - modelowi jazdy daleko do realizmu i bliżej mu trochę podkręconego Shifta 2. Ale i tak jest cudnie :)
Skoro recenzja jest dla wszystkich to dlaczego nie ma żadnej informacji o tym jak się gra na padzie? Przecież większość osób będzie tak właśnie grała. Jeśli tak jak piszą niektórzy, przypomina to Shift 2 i z gałka trzeba obchodzić się jak z jajkiem a gra nie daje żadnego wyczucia to myślę że tytuł jest przegrany na starcie. Jedyne co może go uratować to hype i brak konkurencji w przypadku playstation 4 (bo DRIVECLUB to jednak całkiem innego typu gra).
Jak na razie to nie ma lepszych wyścigów z efektami pogodowymi które dzieją się w czasie rzeczywistym. Ciekawe jak długo nam przyjdzie czekać aż jakaś marka pobiję Project Cars.
Jak na razie to nie ma lepszych wyścigów z efektami pogodowymi które dzieją się w czasie rzeczywistym. Ciekawe jak długo nam przyjdzie czekać aż jakaś marka pobiję Project Cars.
Jeśli mowa o PC to tak.
Dla mnie DriveClub wygląda lepiej.
Model jazdy jest... meh. GT3 są ociężałe jak krowy, a z drugiej strony taki Lancer jeździ jak po tafli lodu. Potrafią zaliczyć spina hamując na prostej co jest bzdurą, wyjechanie kołem poza tor to zazwyczaj auto-spin, co jest ogromną bzdurą. Ogólnie jest wiele sztucznej trudności nie mającej nic wspólnego z prawdziwym prowadzeniem, która ma wprowadzać nastrój "patrzcie, jest trudno więc to musi być symulacja!". Ogólnie można się przyzwyczaić i jeździć szybko, ale trzeba porzucić nawyki z prawdziwych symulacji. To nadal simcade.
Graficznie jest bardzo ładnie, fakt. AI jest autystyczne, zwłaszcza w open-wheelach.
Nudy na pudy, jestem znudzony już tego typu jazdami po zamkniętych torach.
Tak wielce zachwalana grafika wygląda absolutnie przeciętnie, nie dorasta do pięt
nawet takiemu NFS: Rivals. Osobna sprawa to realizm jazdy, tutaj nie mam żadnych
zastrzeżeń. Niestety jazda w kółko po zamkniętym torze bardzo szybko się nudzi i tylko wielcy fani motoryzacji wciągną się w tą grę.
Potrafią zaliczyć spina hamując na prostej co jest bzdurą
A zablokuj podczas mocnego hamowania tylną oś, to zobaczysz czy wyhamujesz w linii prostej.
A zablokuj podczas mocnego hamowania tylną oś, to zobaczysz czy wyhamujesz w linii prostej.
A czy ja pisałem o blokowaniu?
Dla mnie DriveClub wygląda lepiej.
Tylko dlatego że masz tam narzuconą pogodę bezpośrednio w wyścig, a gorzej pod względem obietnic twórców z których się nie wywiązali. przez co poszło połowa ekipy która tworzyła DriveCluba.
Jeśli mowa o PC to tak.
I o konsole też, nie ma żadnej gry na XO i PS4 która ma oświetlenie wolumetryczne+ pogodę w czasie rzeczywistym. Taka forza motorsport czy Gran Turismo będą musiały się sporo nasilić by dać nam to albo i nawet lepiej niż w Project Cars.
Oczywiście w Gran Turismo był cykl dnia i nocy w wyścigu 24H był "w czasie rzeczywistym" ale było to słabo zrobione ze względu na ograniczenia PS3.
A DriveClub miał sporo efektów zleksza przesadzonych jak np: mokra kamera zza samochodu , bardziej to wkurzało niż sprawiało WOW. I jak pisałem wcześniej DriveClub miał być pierwszy ale nie wypaliło.....
Dla mnie DriveClub wygląda lepiej
Dla mnie też. I z tego co widzę to dla wielu innych graczy też.
Efekty pogodowe w PC wyglądają naprawdę słabiutko przy DC - sama dynamika pogody i zachowanie też tutaj wygrywa DC.
W DC trasy są ładniejsze i przyjemniejsze, przez co jest na czym oko zawiesić a sama gra nie jest monotonna. Wiem że tory=/=trasy ale jeśli mówimy o czysto wizualnych aspektach to DC wypada lepiej. Stąd ewidentnie - jeśli chodzi o pecety, to tak Project Cars jest najładniejszą grą wyścigową - jeśli chodzi ogólnie to nie jest, bo DC jest przynajmniej tak samo ładny - a w niektórych aspektach jest ładniejszy.
Samochody (kokpity etc.) to ta sama półka.
I o konsole też, nie ma żadnej gry na XO i PS4 która ma oświetlenie wolumetryczne+ pogodę w czasie rzeczywistym.
Jest, nazywa się Driveclub - kolejny raz: poczytaj zanim się wypowiesz.
http://blog.us.playstation.com/2014/06/05/51-details-about-driveclub-on-ps4/
Tutaj masz analizę po premierze, bo nie wiem czy wiesz ale z każdą aktualizacją dodającą np nowe trasy sama gra dostaje nowe aktualizacje graficzne (chociaż wolumetryczne oświetlenie + wolumetryczne chmury gra miała na premierę).
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-driveclub-revisited-is-dynamic-weather-a-game-changer
mokra kamera zza samochodu , bardziej to wkurzało niż sprawiało WOW.
Jak się zastanowisz i pomyślisz trochę, to dojdziesz dlaczego tak jest że w każdej perspektywie deszcz sprawia trudności.
Jak nie zgadniesz to Ci podpowiem :)
Słabo,słabo i jeszcze raz słabo.Na poczatek zanim posypię się krytyka w moim kierunku,przeczytajcie moje odczucia.Jako fan symulacji pokroju Gran turismo i serii forza z wypiekami obserwowałem wszystko co było związane z Project Cars. Trailery,gameplaye wersji beta z youtube,wszystko to powoli rodziło we mnie uczucie że P.cars będzie trzecim dużym królem na rynku,może największym.Taką miałem nadzieje,jednak wszystko rozpłynęło się po tym jak podłączyłem pada od xboxa do komputera.Masakraaa,tylko tyle można napisać,jak mozna było tak spieprzyć podstawowe narzędzie do grania w samochodówki.Tak wiem,większość powie że są kierownice,ale nie oszukujmy się,ponad 90% graczy gra na padzie,ta reszta to podział między kierownicą a klawiaturą(tego to już wogóle nie rozumiem).Na początku pomyślałem,ze pewnie trzeba pozmienić czułości pada,wychylenia i inne bajery w menu, więc w pierwszej kolejności tam się udałem.I co zastałem?menu bogate jak pałac szejka w Abu dabi-niepowiem,jednak cześc funkcji to pic na wodę.Po zmianie czułości w różne strony,wyczułem podczas jazdy delikatne różnice,praktycznie niezauważalne.Szlag mnie trafił,ale walczyłem dalej.Po raz pierwszy od dawna postanowiłem włączyć prawie wszystkie wspomagania,typu ABS,kontrola trakcji itd. Myślałem,teraz to będzie chodził jak po sznurku,a tu zonk-gra przekształciła się w typową arcadówkę typu Grid,lub Dirt 3. Nic nie mam do powyzszych gier,ale to miało być coś podobne do forzy bądz GT6.Ręce opadły.Kariery to w ogóle niema,samochody to jakaś kpina,nie ratuje nawet Lykan. Brak ferrari to strzał w stopę,nie uświadczycie tu żadnych fajnych fur. Za to dostaniecie gokarty,bolidy formuły 1,kilka old carów i astona martina w kilku wersjach.Gdzie nissany,supry,lamba,dodge,corvetty,veyrony-chyba tylko u konkurencji...Multiplayer na chwilę obecną przypomina bardziej Destruction derby niż dobrą ścigałkę.Ludzie po prostu nie ogarniaja pada i pierwszy raz im się nie dziwię. Nie wiem jak jest na kierownicy bo niemam,ale podejrzewam że tam jest o niebo lepiej.Progress w multi jest olbrzymi,bo wyobrażcie sobie 3 kolesi grających w wyścigu na kierach i 10 na padzie i już znacie wynik z góry.W Gt6 miałeś chociaż szansę,to samo w Forzy 4 czy tez 5- tu nie masz szans zadnych.Podsumowujac produkt ten w ogólnym rozrachunku bardziej przypomina demo niż pełnoprawną produkcję.Mamy ładnę autka,śliczne widoczki lecz czy to wystarczy..... Ocena 5
Chmury (VOLUMETRIC CLOUDS) w Driveclub... "prawie" jak w Project Cars :)
https://www.youtube.com/watch?v=6_IxCFY52XM
https://www.youtube.com/watch?v=5WS55RHXyzk
https://www.youtube.com/watch?v=bPT9CgGWqFM
@banon99 - przesadzasz. Czułość na padzie jest faktycznie bardzo duża, ale da się fury wyczuć i czerpać jako taką przyjemność. Ale fakt, można to było zrobić znacznie lepiej. Nie wiem jak jest z wersją na PS4, ale przypuszczam, że tam 99,99% graczy jeździ na padzie z powodu focha, jakiego strzeliło Sony ze starszymi kierownicami. Gdyby nie to, nigdy nie kupiłbym wersji PC.
Mimo że nie lubię gier samochodowych to ta wygląda naprawdę nieźle, samochody oddane do każdego detalu, poza tym gra ma świetną optymalizację więc za to też brawa, że nawet ludzi ze słabszymi kartami mogą pograć w maksymalnych ustawieniach i docenić kunszt twórców.
Tak się składa, że efekty w DriveClub są dużo bardziej zaawansowane. Zresztą osobiście nie mam pretensji o to do twórców. Celowali w 60 klatek więc wiadomo, że grafika nie była najważniejsza. Nigdy nie jest w takich symulatorach. Natomiast brednie, które wypisują niektórzy recenzenci czy komentujący trzeba sprostować. Jak juz to niektóre kokpity wydają się być bardziej szczegółowe niż w DriveClub. I to jedyna graficzna przewaga. Otoczenie i efekty pogodowe w DriveClub są o ligę wyżej i nie ma sensu na ten temat dyskutować. Jak widać, niektórzy nie mogą przeżyć tego, że Wielka Nadzieja PeCetowców na konkurenta dla GT i Forzy skończyła tak samo jak Gołota jako Wielka Nadzieja białych w boksie.
gdzie moge kupic driveclub na pc ? i czy jest to symulator (nie mowie o hardcoreowym symulatorze, ale takim dla ludzi, casualowy)?
gdzie moge kupic driveclub na pc ?
Są rzeczy, których nie da się kupić za pieniądze. Miłość, zdrowie i właśnie Drive Club na PC.
PePe PL [ 66 ]
Tak się składa, że efekty w DriveClub są dużo bardziej zaawansowane.
Prawda wyglada to slicznie tylko, ze z realizmem ma to tyle wspolnego co i nic. Po prostu w DC wszystko sie swieci jak psu jajca i w mojej opini jest to troche przesadzone.
No chyba, ze realny swiat ma gorsza grafike od konsolowej, kto wie.
W koncu konsole nowej generacji zmiadzyly graficznie nie tylko PC, ale i szarą rzeczywistość :), taką mają moc.
Są rzeczy, których nie da się kupić za pieniądze. Miłość, zdrowie i właśnie Drive Club na PC.
No nie wiem, za 1500-2000 juz sobie pograc w DC, bo co za roznica jakie pudło lezy na biurku?
I to jedyna graficzna przewaga. Otoczenie i efekty pogodowe w DriveClub są o ligę wyżej i nie ma sensu na ten temat dyskutować.
Oczywiście. Za to przewaga CARS nad DC to (bez wymyślania na siłę):
1) Realizm a nie jazda na lodzie
2) Brak jazd po dziwnych pastwiskach
3) Zabawa z Oculusem - https://www.youtube.com/watch?v=IClKT_UeebU
Dziękuję - w mojej historii gracza był już pierdyliard ładniejszych gier za każdym razem. Od TD2 do teraz.
A i tak z samochodówek od prawie 10 lat mam zainstalowanego jedynie rFactora i Corsę. Na PS GT5 i 6 wyleciało z dysku już dawno.
PePe PL@ Bo taki był zamysł tej recenzji. Zauważ że już nawet na stronie głównej nie ma znaku zapytania a zdanie jest twierdzące tzn. "najładniejsze wyścigi w historii" mimo że wcześniej był tam znak zapytania. Żadna gazeta w Polsce ci nie wydrukuje artykułu który nie zgadza się z linią redakcji, pewnych norm i standardów. Więc jeśli portal zatwierdził tą recenzję to widać tu zejście poniżej dziennikarskich standardów i norm. Nikt w normalnym świcie nie nie napisze że czarne jest białe a białe jest czarne a wydawca to wydrukuje bo dziennikarz może pisać co mu się podoba. Musiałyby być podane ewidentne fakty a nie bo mi się tak podoba to tak jest.
Dragon_666@ "Prawda wyglada to slicznie tylko, ze z realizmem ma to tyle wspolnego co i nic. Po prostu w DC wszystko sie swieci jak psu jajca i w mojej opini jest to troche przesadzone."
Wybacz ale nie mam pojęcia o czym piszesz. Możesz to nam pokazać na uchwyconym obrazie co ci się tam świeci czy błyszczy? No bo takie gadanie to nie ma sensu. Każdy może gadać głupoty które mu ślina na język przyniesie. Ja nie widzę żadnego błyszczenia ani świecenia wiec pewnie inni też chcieli by je zobaczyć lub zrozumieć to co ty widzisz... albo ci się tak wydaje.
Jeśli w tej sprawie myślisz tak samo jak to że kupisz na PC za pieniądze Driveclub to proszę nie odpisuj bo nie będę dyskutował z trollem. Bo widzę że masz problemy z czytania ze zrozumieniem.
Sorry jak dla mnie DriveClub pod wględem grafiki wygrywa, ale nie każdy przecież musi się ze mną zgadzać.
https://www.youtube.com/watch?v=Ud6F45GMiXA
Jak ktoś chce coś z czymś porównywać to tylko tutaj:
http://www.gamersyde.com/game_videos_2662_en.html
ok czyli dc nie mozna kupic na pc? to po co ta dyskusja?
jeszcze jedno pytanie, czy DC to symulator czy arcade?
Ta grafika bardzo szybko się zestarzeje, już nawet widać poszarpane krawędzie, fuj.
Znowu potyczki z MaXXiim, ten chłopak mnie rozwala, dobrze że jednak ktoś czuwa i piętnuje ignorancję.
Znowu potyczki z MaXXiim, ten chłopak mnie rozwala, dobrze że jednak ktoś czuwa i piętnuje ignorancję.
Coś o tym wiesz prawda, chyba nikt lepiej od ciebie tego nie doznał. Mnie też rozwalają ludzie którzy dostali ładny Downgrade za posty. Tu dopiero trzeba mieć talent, ciebie nikt nie przebiję, hyle czoła
"Potyczki" odejdź od komputera "chłopaku"
63
Wow, nie sądziłem że PC tak bardzo odstaje od DC. Ten deszcz wygląda mizernie jak się widziało ulewy w DriveClub i jak deszcz zasuwa po szybach. A to jak znika po przejechaniu wycieraczki... mogli się trochę bardziej postarać.
Zresztą efekty pogodowe to jeden z kilku aspektów w których Project Cars odstaje. Bliżej mu do Forzy 5/Horizon niż do DriveCluba - tytuł recenzji zupełnie tutaj nie pasuje.
gorzej pod względem obietnic twórców z których się nie wywiązali. przez co poszło połowa ekipy która tworzyła DriveCluba.
Lol jaka bzdura, MaXXii w tej swojej nagonce juz calkowicie postradal rozum. Ale bardzo chwytliwe, i moze ktos lyknie.
69
Ja to nie rozumiem, kilkadziesiat razy udowodnilem mu ze klamie albo zmysla jakies glupoty a on nadal swoje, byle by tylko wylac troche jadu i pomyj. Mam wrazenie ze to jedna z tych smutnych opowiesci, kiedy sfrustrowane dziecko nie dostaje od rodzicow przedmiotu X i musi wszystkich na okolo przekonac jak ta rzecz X jest zla i jak bardzo jej nie chce. Ehhh.
[71]
Ja to nie rozumiem, kilkadziesiat razy udowodnilem mu ze klamie albo zmysla jakies glupoty a on nadal swoje
Nie każdy potrafi użyć przeglądarki, pewnie jak większość czyta tylko komentarze innych a potem powiela nieprawdy.
MaXXii kreuje się chyba na drugiego freakmana, a może to jego brat?
To beznadziejny przypadek. Lepiej chyba całkowicie ignorować. Widać, że gość gada swoje jak katarynka.
Podobnie zresztą jak Ogame_fan ignorować najlepiej takich...
planeswalker --------> dzieci i ryby głosu nie mają no chyba że masz ADHD to dla ciebie ktoś jest freakmanem. Zresztą na jakim poziomie jesteś by pisać takie śmieszne stwierdzenia ??, już ostatnio ogame_fan wybuchł i tylko udowodnił jaki poziom przedstawia.
Pograłem więcej i niestety, od ostatniego buildu w który grałem niewiele się zmieniło.
1. FFB jest tragiczny, nie daje praktycznie żadnych informacji, a te które daje są zero-jedynkowe (masz grip, nie masz, czasami wchodzi w tryb chuj-wie-czy-masz).
2. Handling jest zależny od auta - czasem ok, czasem tragedia. Czuć spore ułatwienia w prowadzeniu, samochody wybaczają BARDZO dużo, blokowanie kół w ostrym hamowaniu praktycznie nie występuje (lub FFB o tym nie informuje), można bardzo łatwo korygować tor jazdy w zakrętach (łącznie z depnięciem na hamulec), a wychodzenie ze spinów jest podejrzanie proste.
3. Grafika jest bardzo ładna, aczkolwiek nie jest to "wow factor". Assetto Corsa nie wygląda o wiele gorzej (zwłaszcza z Natural Graphics Mod) jeśli chodzi o tor/samochody/wnętrze, bo otoczenie toru jest zdecydowanie lepsze w PC. Menu jest ładne i (zazwyczaj) czytelne, tło muzyczne jest świetne.
4. Odgłosy silników są zdrowo przegięte, głosy sa pozbawione zycia, a inżynier wyścigowy jest głupi jak but.
5. Flagi działają jak chcą. Początek kwalifikacji, wyjeżdżam z pitu razem z kilkoma pierwszymi kierowcami, jeb - niebieska flaga, "przepuść liderów wyścigu!" WTF? Albo w czasie wyścigu, wyprzedzam innego kierowcę, znów niebieska flaga - "przepuść liderów wyścigu" (czyt. gościa którego właśnie wyprzedziłem). WTF?!
Ogólnie zastanawiam się do kogo ta gra jest skierowana. Dla petrol-headów jest zdecydowanie zbyt biedna pod względem ilości dostępnych aut i tego co można z nimi zrobić. Dla simracerów jest zbyt prosta, dla graczy konsolowych może być za trudna. Aspekt symulacyjny jest mniej więcej pomiędzy GT/Forzą a Assetto Corsą/iRacing. Praktycznie każda inna gra robi cos lepiej niz Pcars - GT/Forza kusi ogromnym contentem, AC/iRacing/rFactor dostarczają o wiele bardziej wyrafinowany model jazdy, etc.
Ogólnie to coś się podczas developingu spierdoliło. Miało być realistycznie i epicko, a wyszło 70 aut i model jazdy dostosowany pod konsolowy pad...
75
To już któryś raz kiedy MaXXii robi z siebie błazna, a Ty starasz się go bronić obrażając mnie. To na pewno jakieś Twoje multikonto, a to już nawet nie jest smutne - to jest żenujące.
dzieci i ryby głosu nie mają no chyba że masz ADHD to dla ciebie ktoś jest freakmanem
Wiesz co to ADHD? Czy chciałeś napisać jakieś 'mondre' i 'śmieszne' zdanie ale nie wyszło? Co ma ADHD do tego co planeswalker napisał?
już ostatnio ogame_fan wybuchł i tylko udowodnił jaki poziom przedstawia.
Sporo wyższy od Ciebie i Maxxiego razem wziętych, przynajmniej jeśli podejmuję dyskusję to najpierw staram się uzbroić w wiedzę na temat - a nie tak jak wy, wyciągać swoje dane z tyłka albo powietrza :)
Marcus64 --> Kończ waść wstydu oszczędź.
Ogame_fan-----> odejdź od internetu bo faktycznie ci się w głowie już miesza. Widzisz różne absurdalne rzeczy, nawet takie iż rzekomo ktoś staje w czyjejś obronie.
Serio człowieku zastanów się nad sobą nim będziesz pisał takie głupoty, bo czasem serio brzmisz jak 17 latek, no i smutne to jest że taki koleś nie ma nic innego do roboty niż siedzenie na necie i przytaczanie stron www itp: tylko po to by udowadniać że ktoś nie ma racji. To jest najbardziej smutne.
Kiedyś już ci pisałem zdanie na tym forum masz już wyrobione i to u wielu użytkowników. Koniec Offtopa
Jak dla mnie smutne to jest jak ktoś pisze totalne głupoty bez pokrycia i Ci którzy je próbują prostować jeszcze są atakowani. Po prostu kultura ignorancji.
Dyskusja czy ładniejszy jest DriveClub, czy Project CARS sprowadza się niestety do poziomu, czy lepiej grać w GTA V na PC czy na konsoli... Teksty, że pogoda wypada słabiutko w PC w porównaniu do DC są na tym samym poziomie argumentów i pisane tylko, by wywołać kolejne wojenki niestety... Obie gry są ładne, różnice sprowadzają się do niuansów i do subiektywnego odczucia (niestety często spaczonego w/w podziałem pc vs konsole)
Tak samo pisanie, że PC to totalne arcade - jeśli PC jest arcade, to musielibyśmy wtedy założyć, że Gran Turismo to poziom Need for Speed.
Pad nie został stworzony do gier wyścigowych i w większości gier samochoodwych, w których można nim wygodnie jeździć - dzieje się to tylko poprzez różne "niewidzialne" wspomagacze, których nie możemy sobie włączyć, czy wyłaczyć w opcjach, a które są bo muszą być - być może ludziom z SMS nie chciało się w to bawić w wersji pc, dlatego niektórzy mają kłopoty - na kierownicy jeździ się bez problemów, choć ja np. spędziłem około pół godziny na konfigurowaniu wszelkich suwaków, by w końcu FF dawał dobre sygnały.
Wpadania w spin podczas hamowania bez abs nie stwierdziłem, a próbowałem rózne sztuczki z hamowaniem. Fakt, że dużo zależy od samochodu, Astonem GT jeździło się jakby torche za łatwo, ale już Lotus 72 to jest praktycznie spin za spinem przy każdym zbyt ostrym dodaniu gazu.
Dużym błedem twórców był chyba sam tytuł gry: o wiele trafniejszy byłby Project RACING - bo to głównie na tym skupia się gra, a nie na CARS, dlatego rozumiem frustracje wielbicieli ogromnych ilości aut ;)
DM@ No proszę... już obnażyłeś swoją wiedzę i ignorancję w wystarczającym stopniu. Nie wiem w jakim świecie żyjesz ale w moim wszyscy zachwycali się grafiką po wyjściu Driveclub a było to już po premierze Forza 5. Nikt nie dyskutował czy Forza 5 ma lepszą grafikę niż w Driveclub. W przypadku Forza 5 możemy jednak tę grafikę przyrównać do PC gdyż obie gry zawierają te same tory i te same samochody. Zerknijmy więc jak wygląda Project Cars i Forza 5 na tym samym torze SPA z widokiem kokpitu i za pojazdem:
https://www.youtube.com/watch?v=FmPwlrVPafo
https://www.youtube.com/watch?v=X01xbp8mcu8
No PC zabija F5 chciało by się rzec... ale na tym filmie widzimy że PC w żadnym aspekcie nie stoi wyżej niż F5 ale z kolei F5 pod względem detali i jakości wykonania torów stoi wyżej niż PC i widać to gołym okiem. I PC ma niby być najładniejszą grą kiedy nawet F5 stoi wyżej a co dopiero Driveclub który pod względem detali niszczy każdą grę wyścigową i nie tylko. I to w taki sposób powinno się porównywać grafikę a nie "Jak w PC ustawisz kamerę tak i tak, ustawisz pogodę i światło tak i tak to grafika jest najlepsza bo mi się tak podoba".
Na dobitkę zakłamania i hajpu na korzyść grafiki w PC jeszcze mam to...
https://www.youtube.com/watch?v=taRcUcvyQBE
PC serwuję nam trochę inną perspektywę, inne oświetlenie i bogatsze detale aut co przekłada się na lepszy wygląd w ruchu i to jest ta przewaga PC. Wyobraźcie sobie jak by wyglądał Driveclub godyb autorzy powiedzieli... "panowie robimy trasy jak w GT 5 ale wstawimy trochę więcej obiektów na trasie i jak właczymy zamulacze to nie będzie tego tak widać ważne aby lepiej prezentowały się auta i to jak gra wygląda w ruchu". Ale oni zamiast robić jedno to zrobili jedno i drugie :)
Z PCetami o tyle jest przewaga, że zawsze nawet z "nieładnej gry" można upiększyć ją modami, podciągnąć wygł. krawędzi i odpalić w wyższej rozdzielczości ale ma to swoje też wady, trzeba mieć niezły sprzęt bez tego nic nie zrobimy. Na konsoli to przeważnie jest po ptakach po wyjściu gry. Na konsolach bawiłem się od tekkena 3 do gdzieś tak połowy żywotności xboxa360, później to powiedzmy sobie szczerze mamy ogólnie pytę, exy nie wyglądają tak jak być powinny (nie mówię o grywalności, choć ta też zaczyna kuleć), gdzie są takie tytuły jak (Legacy of Kain: Soul Reaver, tenis od Segi- ogólnie zabawa w 4y osoby miazga!, boks można trochę tego wymienić), ale odkąd nie ma dobry gier olałem konsole. Wróciłem do PC i ogólnie zajmuje się modami choć to też jest męczące :). Nigdy nie zdarzyło mi się faworyzować konsoli czy to PC, zależy co kto lubi i co mu wystarcza. DC nie grałem a nie będę oceniał gry po filmach z internetu bo jak ktoś tak robi to trzeba być nie ogarniętym. Co do Pcars z plikami "Reshade" wygląda coraz lepiej.
Kserkses@ Nie wiem dlaczego chcesz wszczynać jakieś wojenki platformowe skoro jest mowa o grafice w grach wyścigowych? Takie fotki a nawet lepsze to ja mogę ci narobić w Gran Turismo 6. Wyłącz zamulacze obrazu i słońca a okaże się że jedynym dobrze wykonanym modelem na zdjęciu jest Auto w 200-300 tyś. polygonów.
EG2008_69652539--> jakie wojenki ?? od 1997 r. posiadałem oba sprzęty ps,pc, (przepracowane lato na budowie opłaciło się) bo od tego wszystko się zaczęło i nie mam zamiaru wszczynać żadnych wojen, nawet jeśli chodzi o grafikę. Każda gra ma coś do zaoferowania i dlatego stawiam je w tej samej klasie. Zdjęcie 1.2 Jest bez tzw w Twoim mniemaniu zamulaczy i zrobione są podczas jazdy . To mam prośbę zrób fotki z GT bez filtrów, podczas jazdy, bez trybu fotografowania ok?
Zrobiłem w południe bez żadnych dodatkowych warunków atmosferycznych, bryczka stoi co by blur nie wszedł..
@DM
Pad nie został stworzony do gier wyścigowych i w większości gier samochoodwych, w których można nim wygodnie jeździć - dzieje się to tylko poprzez różne "niewidzialne" wspomagacze, których nie możemy sobie włączyć, czy wyłaczyć w opcjach, a które są bo muszą być
Problem polega na tym, że Pcars obecnie jest wyraźnie dostosowany do padów - w czasie jazdy (na kierownicy) czuć różne niewidzialne ręce które naprawiają błędy. W początkowych buildach tego problemu nie było, model jazdy był o wiele bardziej realistyczny bez żadnych wspomagaczy. Dopiero po ukierunkowaniu produkcji na konsole zaczęły się cięcia w modelu jazdy by dostosować go do padów. Zresztą w tym momencie wiele osób zażądało zwrotu kasy bo był to poważny zwrot w założeniach.
na kierownicy jeździ się bez problemów
To nie tak że są problemy - jeździ się dziwnie, ni to simcade, ni symulacja. Fatalny FFB nie polepsza sprawy, bo w porównaniu do symulacji pokroju Assetto Corsy czy iRacing nie ma tu praktycznie żadnych informacji o tym co się dzieje z samochodem.
czyli nie naprawili totalnie zrabanego (jak w AC) forcefeedbacku?
a mialem nadzieje, ze naprawia to...
czyli pozostaje granie w rfactor2... bo nie po to czlowiek kupuje kierownice za ponad 1500PLN, zeby pozniej nie czuc co sie dzieje na torze...
No i spoko. Widać że w słoneczną pogodę Project Cars wygląda na serio ładnie. Model auta na serio dobry. Może nawet trochę za bardzo się sieci - jakby stał na wystawie oświetlony przez setki lamp. Ale nawet jeśli nie jest to realistyczne to na pewno przyjemne dla oka.
Kończąc już temat z mojej strony chce tylko zauważyć, że nikt tutaj nie twierdzi że Project Cars nie jest bardzo ładną grą. Dyskusje wywołał onetowy tytuł, który był jednak trochę nie na miejscu. Wydaje mi się że takich nagłówków powinno się unikać. A jak już chce ktoś ich używać, to na pewno byłby bardziej na miejscu w okolicach recenzji Forzy 5 - w swoim czasie top były na pewno najładniejsze wyścigi. Mógłby też się pojawić przy okazji premiery poprawki dającej zmienną pogodę do DriveClub. Do Project Cars ten nagłówek nijak nie pasuje biorąc pod uwagę, że są na rynku konkurenci, w wielu miejscach prezentujący taki sam albo wyższy poziom.
@Dessloch
czyli nie naprawili totalnie zrabanego (jak w AC) forcefeedbacku?
Przestań się ośmieszać i zagraj w obecną wersję AC, a nie rozpamiętuj alfę sprzed dwóch lat. FFB w Assetto jest obecnie lepszy niż w rfactor/iRacing.
A tak na marginesie, skoro już porównujecie grafikę to chciałbym zauważyc że AC tez sroce spod ogona nie wypadło i od wiele od Pcars nie odstaje. -->
[82] No no Forza też daje rade a to 2 letnia gra, czekam już tylko na FM6 i GT7 i można powoli zapominać o Project Cars.
to chodzi wam o tytuł, czy o to, że PC "oddstaje aż tak bardzo od DC"? :)
parę porównań w detalach - opony, asfalt, niebo o tym samym poziomie chmur i porze
kto grał w obie gry - wie co jest dla niego najładniejsze i nie trzeba go przekonywać, kto tylko na razie czyta różne paniczne komentarze -będzie miał dodatkowe dane do porównań :)
@Dessloch
I twierdzisz że rfactor2 ma lepszy FFB? Lol, to już jest zaślepienie.
Panowie tak ładne te zdjęcia samych samochodów zważywszy ze mają one na ustawieniach Ultra 200-300 tysięcy polygonów w PCars. Driveclub ma stałe 250. Ale czy w Driveclub tylko samochody wyglądają ładnie. No właśnie :) Pokażę wam jak wygląda grafika na konsoli z bebechami z 2005r. czyli PS3:
http://funkyimg.com/i/WMo1.jpg
Prawda że ładnie wygląda :)
A tutaj proszę jeszcze grafika na torze Londyn:
http://funkyimg.com/i/WMnX.jpg
Co nie zmienia faktu że GT i kamera ustawiona podczas gry jest fatalna i grę odbieramy całkowicie inaczej:
https://www.youtube.com/watch?v=0jZ3ouB4AX4
Dynamiczna kamera za pojazdem w Driveclub (trzeba przesunąć suwak aby znaleźć moment przełączenia na ten widok)
https://www.youtube.com/watch?v=wQ9tAIFw8WQ
Kolosalna różnica prawda? Każdy uznał by że gra ma ładniejszą grafikę z dynamiczną kamerą nawet gdyby owe gry między sobą się nie różniły :)
A teraz pokaże wam jak mogłoby wyglądać GT gdyby ktoś się wziął do roboty a nie spartolił roboty przez co sam gram w tej grze na padzie tylko z widoku z wnętrza pojazdu:
http://funkyimg.com/i/WMqR.jpg
Tak panowie to jest grafika z GT 5 i 6 :)
A tutaj mam jeszcze fotki z filtrami w Photo Mode:
http://funkyimg.com/i/WMnY.jpg
http://funkyimg.com/i/WMnZ.jpg
DM@ Ja p... Jedziemy:
1. Pokaż mi asfalt i jego łączenia z poboczem na torze autorskim tzn. na tym który wymyślili i stworzyli developerzy a nie aparat skanujący cały tor i później na kopiuj wklej przeniesione do gry. W Driveclub nikt żadnych torów nie skanował więc i łączenia są jakie są czyli takie jak w każdej innej grze. Czekam na zdjęcia z tej autorskiej trasy która wiem że w PC jest na pewno. A najlepiej to pokazać ile ta autorska trasa ma detali w porównaniu do tras w DC :)
2. Buahahah... "niebo o tym samym poziomie chmur i porze". Nie wiem gdzie ty widzisz na jednym i na drugim zdjęciu taką samą ilość chmur. Nie wiem też gdzie jest odgórny nakaz i prawo każące w każdej grze o tej samej porze pokazywać chmury a tym bardziej w tych samych ilościach :) Ty mi w Project Cars Pokaż Volumetryczne Chmury a nie przesuwające się tekstury. A gdzie latające balony w PC albo wyrzucane konfetti? Nie ma? uuu... DC lepsze bo o tej samej porze i poziomie chmur w PC nie ma balonów :)
https://www.youtube.com/watch?v=6_IxCFY52XM
3. Łał czekałem aż wreszcie będę mógł oglądać opony na bandach na dobrym poziomie. Specjalnie zjeżdżam z trasy żeby je podziwiać. PCars górą.
Dziwne że wziąłeś takie z d... porównania zamiast porównać to co najbardziej jest widoczne np. jakość deszczu na szybie... żeby to zobaczyć nie trzeba... zjeżdżać z trasy na bandy, kombinować jak ustawić kamerę żeby zobaczyć asfalt i jego łączenie z poboczem. Ba! mogłeś nawet pokazać różnice w detalach wnętrza aut tych samych marek co w DC.
Tak, tylko 7,5 bo dawno naprawdę dawno nie grałem w ścigałkę z dobrą fabułą, która "zachęci mnie do jej ukończenia"... Ostatnio kończyłem tylko Grinda 2 (naprawdę zachęcała mnie do jej skończenia) i NFS Most Wanted 2012 (chciałem się przejechać wszystkimi autkami :D) a Autosport...żadnej fabuły...The Rivals jedno wielkie kupsko. Aaaaa...zapomniałem o The Crew spoko, spoko, fajna fabułka ;) w Drive Club nie grałem bo nie mam żadnej konsoli ale też nic specjalnego o niej nie słyszałem... Czekam na coś conajmniej tak dobrego jak Grind 2 lub The Crew...A jakby zrobili odświeżonego starego Most Wanted albo Undergrounda o jeju...
ah ta grafika robi dzieciom wode z mózgu. Porównywać driveclub do jakiegokolwiek semi-arcade wyścigu lub symulatora jest nie na miejscu. Niech i driveclub posiada ładniejszą grafike, ale co to ma do rzeczy? Przecież te gry różnią się fizyką jazdy. W driveclub prowadzi się pojazd kosmiczny, a nie samochód. W Project Cars już bardziej przypomina jazde samochodem. Jednak obie gierki zmiata Assetto Corsa. Tylko o czym tu z wami dyskutować skoro większość z was nigdy nie prowadziło jakiegokolwiek samochodu, więc jedynie na czym wam zależy to na pięknej grafice.
Czy grafika w poject cars jest brzydka? Absolutnie nie. PC jest jedną z najładniejszych gier wyścigowych na rynku. Driveclub z kolei jest jednym z najładniejszych symulatorów jazdy samochodem, który nie istnieje.
Lista aut nie jest jakaś imponująca ale dla dwóch samochodów bardzo chciałbym w tą grę zagrać, czyli : MB 190 EVO II i MB 300 SEL
Witam podaje najlepszą na chwilę konfigurację przy grze padem.na internecie jest kilka najlepszych jednak zadna nie jest 100% właściwa.metodą wielokrotngo próbowania udało mi się stworzyc tą która najbardziej przypomina sterowanie w Forza.Zdjęcia w załącznikach,przepraszam za jakość.
Nie udało sie wrzucic zdjęć,niestety stronba nie przyjeła,jednak w załączniku jest to samo tylko zapisane w notatniku.Enjoy,piszcie jakie macie teraz odzczucia
Martwa strefa kierowania-15
Czułośc kierowania-0
Martwa strefa przepustnicy-10
Czułośc przepustnicy-30
Martwa strefa hamowania-10
CZułość hamowania-7
Martwa strefa sprzęgła-10
Czułośc sprzegła-45
Czułość predkosci-35
Czułość filtrownia kontrolera-75
Martwa strefa sprzęgła-9 Uwaga bardzo ważne
Czułość sprzęgła-45
Czułośc filtrowania kontrolera-75
Regulacja amortyzacji-0
Force feedback-80
Typ sterowania kontrolerem -3
Gdzie się wyłącza to, że unieważnia czas jeśli się zetnie zakręt?