Mogliby wzorem twórców Pillars of Eternity wrócić do grafiki 2D z elementami 3D. Tego nowego tworu nawet nie chce się komentować, idą w zaparte...
Jest pare fajny rozwiazan, ale zobaczymy. Jak będzie lepsza od VI to już będzie dobrze.
wrócić do grafiki 2D z elementami 3D
To by było świetne, ale jeszcze nie teraz.
Przejrzałem pobieżnie zapowiedz i moze przeoczylem - czy dalej bedziemy grali iwanami, saszami, waniami i innymi ruskimi herosami?
@Asmodeusz: gramy jako książę Iwan z rodu Gryfów. O Saszach i Waniach niestety nic nie wspomniano.
Na mnie wrażenia grafiką nie zrobią. Fabuły i historyjki przedstawiane w Herosach, odkąd dostały się do Ubisoftu są banalne i nudne. A fabuła, rozbudowana historia, mitologia i świat były jedną z mocniejszych stron pierwszych trzech części. Nie potrzebuję pięknych obrazków i pofałdowanego terenu, żeby grać w turówkę. Wolałbym klasyczną mapę w rzucie izometrycznym bo o to chodzi w tego typu grach, żeby poczuć się jak strateg rozstawiający pionki na wielkiej mapie, a nie żeby urealniać rozgrywkę super wyglądającym terenem. Age of Wonders III nie poszło w jakieś niepotrzebne fajerwerki i jest świetne. Do tego nudny, do bólu oklepany świat i jego historia...
Dla mnie największą wadą, skreślającą zupełnie poprzednie dwie części, była trójwymiarowa mapa świata. Zupełnie to niszczyło klimat i zniechęcało, zwłaszcza, że te mapki były takie sztampowe i malutkie. Tutaj widzę bez zmian, więc na moje pieniążki wciąż nie mają co liczyć.
[5]
Dzieki za info. Czyli nadal ten sam chlamowaty swiat co w HOMM5 i 6. Nie dla mnie.
Jak czytam te płacze o grafice 3D to nie rozumiem po co wam nowy hirołs - grajcie sobie dalej w tą "kultową" trójkę i nie zawracajcie głowy komentarzami pod siódemką bo nawet jakby ją zrobili w 2D to byście narzekali, że to nie trójka i ble ble ble. Takie sami pierd...nie jak o Gothicu, Pillarsach itp.
Bardzo ładne ceny widze tam po prawej stronie... 329 zł... fiu fiu...
A mi się bardzo podoba. Grę tworzy studio odpowiedzialne za dwa pierwsze rozszerzenia do Heroes VI. Jak dla mnie bardzo dobre rozszerzenia. Choćby tylko z tego względu ufam, że najnowszy projekt nie zawiedzie. Natomiast interesująco zapowiada się rozwiązanie polegające na wyborze spomiędzy dwóch budynków tego samego rzędu możliwych do postawienia. Wprawdzie żadna to nowość (na pewno w kontekście legowisk), gdyż takowy system pojawił się już w Heroes IV, jednak ciekawe czy w VII ta alternatywa dotyka tylko najlepszych jednostek czy również tych niższego szczebla (jak w "czwórce")?
taa zacznijmy od tego że damy 4 zamki a potem 3 kolejne w 3 dodatkach. Coraz mniej tej zawartości w każdych kolejnych herosach mam nadzieje że tym razem będzie inaczej.
beznadzieja... szczegolnie ta mapa i ten beznadziejny system rozwoju bohatera. pozatym jak moze nie byc fortecy i inferno w heroesach? pieprzone bagietki znowu beda trzepac forse na naiwniakach ktorzy kupia dlc... a ja z niekryta satysfakcja sciagne gre z torrentow zeby pokazac Ubi ze w dupie mam ich beznadziejne pomysly i to ze kolejna serie gier niszcza jak zamek z piasku
@rzeznix
Masz w dupie ich pomysly ale gre sciagniesz cebulak jebany hipokryta :D
Świetny materiał i wreszcie sporo nowych informacji po których apetyt wciąż rośnie. Choć 60h grania w kampanii to dość mało, przy szóstce kampania zajęła mi na normalnym poziomie ok 110h. Z drugiej strony szkoda, że VII.cz nie robią ludzie z Virtuos którzy odwalili kawał dobrej roboty z Cieniami Mroku. Bo DLC do Heroes VI od Limbic Entertainment były słabiutkie. Więc mam nadzieje po materiale, że teraz im to lepiej wyjdzie. I martwi mnie jeszcze prowadzenie wątku fabularnego która będzie przedstawiona w formie okien dialogowych, a to mi za bardzo się nie widzi no, ale cóż i tak na bank kupię przed premierą więc nic jak tylko czekać.
Dariusxq: Podpisuje się pod tym co napisałeś, ale ubisoft głupie jest i odpuści dopiero jak gra nie będzie przynosiła zysków, w zamian za to skopią ją do granic możliwości. Przepraszam!! jakie skopią, przecież już skopali ta markę zamiast dać jej umrzeć i zostawić ją w blasku dobrych wspomnień.
Moje oczekiwania 0.0 Bo po prostu nie czekam na tą grę.
Heroes 6 nie wyszedł w wielu aspektach studio tworzące grę Black Hole nie podołało zadaniu, brakowało balansu trudności na najłatwiejszym poziomie trudności komputer miał przewagę, mowa o niesamowitych skryptach dających silną armię oraz nieskończone surowce, do tego dochodzi Uplay ta usługa powinna zniknąć jak inne zabeczenia od Ubi które nie pozawalają grać oraz utrudniają rozgrywkę, wracając do Heroes 7 grafika to nie wszystko, trzeba dobrze z balansować miasta, zlikwidować nieuczciwe skrypty, napisać normalne zachowanie komputerowego przeciwnika, to samo się tyczy jednostek bojowych żeby każda miała plus i minusy i nie przewyższała za mocno innych, rozwój miasta powinien dawać przyjemność a nie być problemem, no i ostatni problem zbyt ofensywna rozgrywka, powinno się również stawiać na defensywną rozgrywkę, jakoś nie mam złudzeń Ubi liczy na zysk przy nowej części Herosów i jest skierowana do nowych graczy.
chrzanicie glupoty... dajcie im sprobowac. w dupie byliscie, gowno widzieliscie, a expertami jestescie... dajcie im sprobowac skoro obrali znow dobry kierunek. a jak ktos nei chce zawsze moze wrocic do III jak ja. narzekac kazdy moze a czasem wystarczy trzymac kciuki za udana produkcje, ktora moze sieo kazac czyms na prawde swiezym w starych klimatach.
@omatkoicorko ma rację. Jak się mawiał pewien mędrzec - „Nie oceniaj książki po okładce”. ;)
@Sir Xan
Jasne, szansę którą już z kolei? Od czasów 3DO i po 4 części nie wypuscili nic sensownego. Od 6 same dlc płatne i pocięte gry. Ubisoft - sprzedajemy gry po kawałku, jak i 90% wydawców. Młodzi gracze powinni iść w retro. Strategie to nie grafika i super efekty graficzne. Od H5 męczę się z ich grafa. To 3D w Heroes 5 było obleśne, że patrzeć na to nie szło. H6 to nędzna krótka gra, dopiero dodatki coś ja uratowały. Zabierzcie Ubi Might & Magic i od EA Command & Conquer. To może powstana dobre gry
Od H5 męczę się z ich grafa. To 3D w Heroes 5 było obleśne, że patrzeć na to nie szło.
Heroes 5 to świetna gra, z ciekawymi rozwiązaniami... a Ty ją skreślasz, bo grafika jest w 3d. W dupie Ci się poprzewracało czy co? Sam jestem fanem Heroes'ów od części drugiej do piątej i uważam, że grafika ma tu akurat najmniejsze znaczenie.
@up
Oczywiście ze ma znaczenie grafika. Ma byc czytelna, a nie mam krecic kamera by odnalezc zasoby czy zobaczy wroga.
W dupie? W dupie to oni maja gracza. Od kiedy jakas pseudo mangowa grafika z przerosnietymi mordami jak w WOW w serii Might&Magic?
Jestes fanem od czesci drugiej? Ja na premiere w jedynke grałem jak i pozostale czesci, za ktore placilem 155zl, nie zalujac ani grosza
Od kiedy jakas pseudo mangowa grafika z przerosnietymi mordami jak w WOW w serii Might&Magic?
To Ci źle wygląda? - https://mmh7.ubi.com/pl/factions/necropolis/creatures/grim-rider
Pisałem o H5. Bardzo mi przeszkadzała i to tak że odrzuciłem ta grę. Do H6 miałem inne zastrzeżenia i nie tylko ja.
Co do linka
Nie obchodzą mnie modele jednostek w 3D i "barwnych nazwach po Polsku" Przypomina mi to tłumaczenie z H2 "dzielny Mumń i jego dzielna armia wędrowali". Nazwy powinny być w oryginalnym języku. Co do H7 to mamy znowu rycerzyka Iwan tym razem, postarali się nawet o jego figurkę w kolekcjonerce ....
Nie wiem co z tego wyjdzie, ale od kiedy ubisoft posiada licencje to nic nie wychodzi
Bardzo mnie zawsze śmieszą te wszystkie betonowe wypowiedzi "prawdziwych" fanów Hirołsów którzy poza ramy 3jki nic nie dopuszczają do siebie. Każda jedna część ma do zaoferowania coś specyficznego i ciekawego, przy każdej bawiłem się znakomicie, od 3jki zacząłem przygodę z serią, potem przerobiłem dwie poprzednie części i każdą następną i każda ma swój urok.
7mka zapowiada się naprawdę znakomicie pod wieloma względami, skład i design jednostek w większości przypadków jest dojrzały i przemyślany (bo przecież nie da się wyeliminować tendencji do przesadzania z niektórymi ozdobnikami), mechanika warstwy ekonomicznej i walki zapowiada się naprawdę bardzo dobrze. Ta gra ma naprawdę być bardzo dobra. I nie, nie będzie DLC z kolejnymi zamkami które nie weszły w skład podstawki, co najwyżej nowe zamki mają szansę się pojawić w dodatkach (jak ostatni dodatek do H6 wprowadzający Loch - a nie można określić takiej formy jako DLC). Polecam najpierw śledzić cały proces developerski i co ma się pojawić w grze i jak ma wyglądać mechanika zanim się coś napisze durnego opartego na wyobrażeniach a nie wiedzy. Poza tym wszystko jest w tym momencie WORK IN PROGRESS więc dajcie tym ludziom robić swoje a nie tylko krzyczcie, że to nie prawdziwe herosy, że marka umarła itd. bzdury piszecie i tyle, marka ewoluowała i tyle, a to zawsze znajdzie fanów i tych zacietrzewieńców z widłami i pochodniami co to tylko stare i w ich mniemaniu "dobre" znają. Pozdrawiam wszystkich fanów marki, nie wieszać psów tylko grać w tą część która Wam odpowiada. Peace!
no to zobaczymy co to za kotlet wyjdzie tym razem po skopanej 5 a takze 6 i tym smiesznym H3 HD ktory juz dawno dawno temu wyszedl w fanowskiej wersji no ale coz skok na kase musiał byc osobiscie wole zwyklego H3 aniezeli HD no ale poczekamy i zobaczymy ale szczeze wotpie zeby mi przypoadl do gustu :P
@up
Betonowe wypowiedzi? A to może dlatego że od 2003 czyli po dodatkach do H4 , nic sie nie dzieje godnego uwagi? Tylko 12 lat czekam na godnego nastepcę serii 3DO.
Wiadomo świat w miejscu nie stoi ale gdyby Ubisoft poszedł wizualnie w stronę HoMM III to mogłoby wyglądać to naprawdę ciekawie. Przykład Obsidianu i PoE się kłania.
Świat w miejscu nie stoi ale niektóre gry powinny pozostać na pewnym etapie rozwoju. Dlatego jak widzę te paskudne kanciaste 3D to wiem , że HOMM powinien pozostać w 2D. Podobnie jak widzę pokaleczone "nowe" Fallouty to jestem za rzutem izometrycznym (patrz Pillars of Eternity - da się? Da się).
"Podczas eksploracji trudno o nudę – spójrzcie tylko, jak gęsto upstrzona różnymi obiektami jest minimapa"
No właśnie nie jest. Jest mała i jest na niej mało obiektów. Po upstrzoną mapę wysyłam do HOMM3/4
@up Poszli w stronę takiej grafiki w eksperymentalnym skoku na kasę jakim należy nazwać Heroes online i jakoś to tak średnio wyszło - oczywiście nie można porównywać grafiki z gry przeglądarkowej do normalnej, niemniej jednak kierunek i efekt jakościowy byłby ten sam lub bardzo zbliżony. Zresztą grafika w prezentowanych materiałach wygląda naprawdę nieźle. Tak naprawdę ważne żeby była dobra mechanika gry. Gdyby wprowadzili w dodatkach 3 brakujące obecnie w H7 frakcje, dla każdej wprowadzić dwa dodatkowe line upy do wyboru dla gracza (co z finansowego punktu widzenia będzie niemożliwe ale czemu by nie puścić wodzy fantazji), lub chociaż po dodatkowej jednostce do wyboru na każdy tier (jak w H4)nie tylko te najmocniejsze jak obecnie, porządny generator map losowych, walki z bossami (co mnie się osobiście strasznie podobało w 6tce), zmieniające się w czasie walki pola bitwy (np rozpadające się mosty, spadające głazy blokujące przejścia, wylewające rzeki itd itp), pierdyliard artefaktów, pożądny balans jednostek i 7mka mogła by zjeść inne części cyklu bez przystawki.... pod warunkiem, że nie będzie zabugowana jak 6tka na starcie
Grafika w strategiach jest najmniej wazna (byle czytelna i klimatyczna) Nie przepadam za zmianami kompa by odpalic hiper grafe w ... strategii. Radosc z grafiki to 5h a reszta z gameplayu.
Popusciles mocno wodze fantazji. Chyba bym do takich efektow karty grafiki za 4k potrzebowal.
Gdyby gdyby gdyby, ale bedzie co bedzie. Z tego co czytam, bardzo duzo ludzi chce porzadniej i czytelnej grafy 2D w strategiach turowych i rts. Niestety tworcy gier usilnie wciskaja nam to 3D. No tak, bo kto by kupowal te karty za 2000zl
Mogliby zrobić 3d jak w Cywilizacji, czyli modele i bohaterowie w 3d ale mapa jest nieruchoma(nie obraca się). Moim zdaniem w civce to rozwiązanie dobrze się sprawdza.
Widze ten sam syf co Heroes V i VI. Niech wreszcie zrobią porządną grę z piękną, malowaną grafiką dwuwymiarową jak w Heroes III. Wszyscy się uparli teraz na te trójwymiarowe efekty a one nigdy nie przebiją tradycyjnej grafiki rysunkowej. Również na mapie dwuwymiarowej się łatwiej gra, wszystko jest czytelniejsze, mapy mogą być znacznie większych rozmiarów itd. Dodaje też bajkowego klimatu. Tak samo robią twórcy Twierdzy - zamiast zrobić grę z rysunkową, dwuwymiarową grafiką to produkują kolejne trójwymiarowe gnioty hańbiące zasłużoną markę.
Czegoś tu nie rozumiem. Znam wiele osób, które są fanami serii Heroes of Might and Magic i wszyscy choć mają sentyment do trójki lubią i doceniają inne części Heroesów (może poza 6tką). Natomiast gdy czytam komentarze w internecie to wydaje się, że ludzie nic tylko oczerniają twórców, ich gry zanim powstaną.
@Wolfman_PL z takim nastawieniem, czyli 3d=gówno możesz przestać zwracać uwagę na tą serię, bo do 2d nie wróci raczej.
@Absolem masz rację :/ sposób podania i jakość fabuły odrzuca w 6stce.
@HEJTERZY_HOMMV Przecież HOMMV poza słabymi,nie prerenderowanymi cutscenkami (bolało na początku) oferowało ciekawą rozgrywkę, fajną fabułę (może jedynie wątek miłosny w Kuźni Przeznaczenia był tandetny) i dobrą rozgrywkę! Oczywiście gdy jest się zaślepionym nienawiścią do grafiki 3D (schowane surowce faktycznie nie były fajne, ale przecież to nie było nagminne - nie przeszkadzało w grze.... ) to nigdy się nie doceni mechaniki,fabuły czy czegokolwiek innego.
UWAGA UWAGA - nikt nie pamięta jak łatwo można było schować surowce w HOMM3? Zlewały się z otoczeniem/budynkami lub bezczelnie chowały się za zamkami.
HOMM3 nie było i nie jest grą idealną!!! Choćby to, że nie jest zbalansowana (armie, czary(!)).
Nie wiem czy w ogóle ktoś tutaj z tych osób, które dają ocenę ZERO, albo JEDEN mają JAKIEKOLWIEK POJĘCIE o tym za co daje się ocenę,jakie są kryteria?! To NIE JEST skala zero jedynkowa o.O ...
@AndrzejC,@Wolfman_PL,@leon691,@wronczanin i reszta osób skreślających grę.
Poza tym ludzie, pamiętacie jaki była nagonka na Heroes 4? Na FORGE w Heroes 3???? Przez takie osoby jak wy (ortodoksyjni fani, z których wylewa się nienawiść do czegoś, co nie jest standardowe/klasyczne) NIE DOSTALIŚMY FORGE, co byłoby wspaniałe :( .... Połączenie fabularne serii Might and Magic oraz HOMM. Pewnie 3/4 "hejterów" nowego nie ma pojęcia o fabule świata Might&Magic, co?
Wrócili do 2D widoku miast - bardzo dobrze, wreszcie będzie na co popatrzeć (3D nie daje możliwości uwzględnienia dużej ilości szczegółów...no chyba, że kosztem wymagań sprzętowych).
Nowa mechanika walki - to może być hit, albo porażka. Dobry balans jednostek oraz mnogość modyfikatorów jeszcze bardziej wzmocni znaczenie rozmieszczenia jednostek. Niestety pole walki wydaje mi się za bardzo upstrzone przeszkodami.
Mapa świata - oby kamera dobrze chodziła (ew. ustawienie widoku izometrycznego - jak w HOMMV, tyle że tam jakoś ustawienie domyślne tego trybu mi nie pasowało).
Obawiam się, że gra będzie miała wiele wad w kontekście balansu,bugów (Ubisoft i przykład H6). Jestem dobrej nadziei - do premiery gra ma u mnie solidne 7,5/10. Po premierze pewnie okaże się, że będzie z 6/10, no ale cóż.....
Pozdrawiam i czekam na konstruktywne odpowiedzi (bez "gra jest chujowa, bo ma 3D i nie jest rysowana", albo "gra jest do dupy, bo mechanika gry nie jest 1 do 1 jak w H3").
PS. Dla fanów muzyki : Paul Anthony Romero, Rob King and Karin Mushegain będą tworzyć muzykę do H7 - już słyszałem próbki, będzie dobrze :D
Sławna H3 ma najgorszy balans w całej serii, moze poza 5, wiec nie rozumiem o co tyle hejtu..4 wciaz najlepsza pod każdym względem, 6 już było w miare, miało swoją mechanikę walki i gry w walkę o kazdy kawałek ziemii, VII ma szanse być jeszcze lepsze.
4 wciaz najlepsza pod każdym względem
Chciałbym przypomnieć o fatalnej SI w czwartej części. Komputer nawet na najwyższym stopniu trudności nie stanowił żadnego wyzwania. Już to zaprzecza Twojej tezie.
4ta część idealna nie była ale fakt jest taki, że żadna część nie była ideałem. W 4ce był najlepiej nadany kierunek innowacyjności w całej serii: wybór linii produkcyjnej jednostek w zamku, znakomity rozwój bohaterów, ciekawe jednostki, czary. Oczywiście do dzisiaj mam mieszane odczucia co do bohatera fizycznie biorącego udział w walce ale reszta była naprawdę bardzo dobra i jedyną wadą 4ki tak naprawdę było to, że wyszła po przegloryfikowanej 3jce.
Cholera nie chciał bym być na miejscu twórców heroes VII, jak można stworzyć grę lepszą od idealnej trójki?! stworzenie klimatu w 3D na lepszym poziomie od tego z trójki który był w 2D jest dużym wyzwaniem.
gdybym ja miał stworzyć grę lepszą od heroes III, to olał bym temat grafiki, skupił bym się na rozbudowaniu tej gry, żeby było dużo zamków, bohaterów, artefaktów i map.
a grafika? od tego jest crysis i on mnie tak nie wciągnął tą grafiką do grania jak heroes III klimatem, dziwne porównanie ale w tym wypadku na miejscu, a jak bym chciał zrobić klimat? przede wszystkim udźwiękowienie! heroes III miał mega klimat ze względu na ścieżkę dźwiękową, która była niezwykle klimatyczna, a grafikę utrzymał bym w delikatnie ponurej i szarej tonacji, nieco realitycznej, ale z przecierającymi się gdzie nie gdzie baśniowymi artefaktami i stworami, a balans rozgrywki? frakcje nie mają być zbalansowane! wiem że to dziwne, ale kiedyś grywałem w red alerta, który podobnie jak heroes III nie był za grosz zbalansowany, i granie tą gorszą frakcją było wyzwaniem, i jak się na multi nią wygrało, to bym szacun :D
Nie wiem czego trzeba się nałykać, żeby uznać to-to za ukłon w stronę fanów starych wersji. Niech sobie robią takie gry, ale nie nazywają ich HOMM. HOMM to była trójka. I chętnie będę płacił jak za zboże za kolejne zestawy map. Za sto map dam i 50 zł. Nazywanie tego skokiem na kasę jest nieporozumieniem.
Od H3 zacząłem swoją przygodę z Herosami. I przy każdej kolejnej części znakomicie się bawiłem, biorąc gry takimi jakie są. I po siódemkę też się ustawię w kolejce z czystej sympatii do tego tytułu.
Nie rozumiem tego hejtu na gry z serii powyżej trójki. Czwórka przyniosła wiele zmian, do których ciężko się przyzwyczaić, ale gra się świetnie. Piątka to jest klon heroesa 3 tyle, że w trzecim wymiarze. Powiem więcej, to ulepszony heroes 3. Że kampania tam jest słaba? Bo to kampania jest najważniejsza w heroesach, no proszę was :) I jeszcze ktoś wyżej napisał, że Heroes 3 HD to skok na kasę, bo od dawna jest modyfikacja fanowska. Owszem, jest mod dający większą rozdzielczość gry, taki który pozwala otworzyć grę w dużej rozdzielczości, co wiąże się tylko i wyłącznie z tym, że widać znacznie więcej mapy. Nie zwiększa w żaden sposób rozdzielczości obiektów w grze, im większa rozdzielczość, tym mniejsze są elementy widoczne na ekranie. Natomiast w przypadku H3HD jest inaczej.
Jestem do siódemki coraz bardziej pozytywnie nastawiony.
Ubisoftowi udała się tylko 5tka jak na razie, dla mnie miała tylko taką wadę że było za mało map na hot seat a te z netu to śmiech na sali. 6tka to już było totalne dno. Mam na dzieje że 7ka będzie fajna bo pograł bym w nowe fajne herosy. 3ka była fajna ale swego czasu a na ten moment 3ka jest zbyt prymitywna i ograna.
Wstyd się przyznać, ale gram w Heroes III od czasów jego premiery, ale nigdy nie przechodziłem kampanii w tej grze XD zawsze grałem w scenariusze, bo nie mają limitu expa, a poza tym jakoś mnie kampania nie interesowała, grałem tylko w misję łowcy smoków i niech żyje królowa czy jakoś tak. a gram w tę grę parę razy w tygodniu!
Fabuła w Heroes nigdy nie była mocną stroną gry. Takie bajkowe fantasy. Grafika również nie jest wielką przeszkodą. Problemem jest spłycanie rozgrywki.
Czekam na kontynuacje HOMM, gdzie będziemy mieli z 20 surowców do wydobywania, ogrom możliwości rozbudowy zamków, pokaźna baza przedmiotów. Wisienką na torcie byłaby zmiana nastroju na dark fantasy, ale to już moje subiektywne życzenie.
Podobno miały być zmiany w sferze walki? Typu zróżnicowanie ataków z flanki, zza pleców, jakieś dodatkowe modyfikatory. Jeśli tak, to czekam z niecierpliwością.
Te zmiany zostały wprowadzone, atak od pleców jest premiowany dodatkowymi obrażeniami, podobnie atak z flanki.
Też uważam że dobre byłoby zdecydowane rozbudowanie każdego z elementów gry, takie Heroes połączone z Cywilizacją byłoby ekstra :)
4 najlepsza hahashahahaha no szczyt głupoty :) Zero balansu i herosem rozwalałem całe armie solo GG , najgorsza 4 i 6, pomijam 1, 2 bo to początki serii , 3 ze wszystkimi dodatkami powala, 5 taka sobie. Czuję, że 7 może być dobra
Przecież trójka to rozbudowana dwójka, wiec o jakich początkach serii mówisz. Mniej różnic jest miedzy 3 a 2 niż miedzy którąkolwiek inna częścią.
Przecież trójka to rozbudowana dwójka, wiec o jakich początkach serii mówisz. Mniej różnic jest miedzy 3 a 2 niż miedzy którąkolwiek inna częścią.
To tak samo jak dwójka do jedynki ..... dlatego pominąłem 1 i 2 bo to bardziej ubogie wersję 3, tym bardziej po wszystkich dodatkach trójka stała się wyznacznikiem ....
Nie można ciągle liczyć, że po kilkunastu latach kolejne herosy będą takie same, jak III. Marka idzie z duchem czasu, chociaż żeby próbowali jak najbardziej zbliżyć się.
Moim zdaniem fabuła zawsze była najlepszą stroną serii. Szczególnie h3,h5 i h6 mają cudowną linię fabularną, nie pomijając oczywiście wspaniałej mechaniki i innych aspektów. Niestety, w każdej części czegoś brakowało, w h3 miejscami jest zbyt przestarzałe i przewidywalne(zważywszy na rok produkcji nie mogę tu nikogo winić), h4 jest świetne, choć czasem niezbyt zbalansowane, h5... No dobra, tu wszystko jest idealnie, nawet podstawka jest w pełni grywalna. Za to h6 ma wyśmienitą fabułę, lecz cała reszta jest zrobiona w pośpiechu. Niemniej uważam, że należy dać kolejnej części taką samą szansę jak poprzednim.
Najlepsza jest 3cia czesc potem dlugo dlugo nic i dopiero dwojka czworka czy jakos tak, piatka czy szostka to syf...