Może jeszcze coś poprawią z optymalizacją na r9 290x 21 klatek to co by było na moim r9 280x chyba 5 klatek
Niestety ta sama historia z wydajnością kart AMD jest w Dying Light i Total War Attila. Odnosze wrażenie jakby Amd olało swoich użytkowników. Ciekawe jak będzie z GTA V. GTAIV działała dużo lepiej na NV a ta gra jest znana z dużego zapotrzebowania na CPU
Zjebutane sterowniki od AMD to MIT! Szczerze? Teraz to raczej NVIDIA potrafi odwalić kichę ze sterownikami (kto miał problemy z wywalaniem do Windy np. w DA I, w BF4 przez sławetne problemy z DXcrash dziwnym trafem tylko na fabrycznie kręcocnych kartach od NV ten wie). Optymalizować, też trzeba umieć. Jedne gry chodzą lepiej lub gorzej raz na AMD raz na NV, ale to nie są jakieś kolosalne różnice wydajnościowe. Jakimś dziwnym trafem, patche szybko te różnice zacierają. Da się? Da. Chyba, że ktoś sugeruje się jakimś screenami i testami z PClola.
Czy ktoś wie kiedy AMD wypuści nowe sterowniki do kart graficznych? bo chyba już czas najwyższy
Nvidia też ma swoje za uszami (np. blokada podkręcania w laptopach, którą dopiero po proteście użytkowników wycofają). Są gry w których Radeony dobrze wypadają. Ostatnio to Evolve taki jest. Polecam przyjrzeć się temu: [link]
Dopłaty od Nvidii coś mi się wydaje.... Albo spieprzenie optymalizacji. Wiele razy karty od AMD były przesuwane na dalszy plan. I to niezależnie od producenta gier. Gdyby AMD dopłaciło trochę to inna sprawa . . zaraz by Radeon'om przybyło klatek.
Te testy z PC Lola są dołujące :/ Zostały niecałe dwa miesiące do premiery, a gra działająca na wiekowym już engine Shifta 2 nie jest w stanie dobić na topowej GF 980 do stałych 60 klatek w 1080 p. A jak jeszcze popada deszcz (w grze) to framerate leci do 40 klatek. Trudno tutaj o jakieś usprawiedliwienie, nawet biorąc pod uwagę prowizoryczną pecetową architekturę, to chyba jednak zabrakło programistom umiejętności.
Gdyby to był jakiś nowy engine, pieśń przyszłości, true "next gen", wielki sandbox, etc. to spoko. Ale to gra wyścigowa, z zamkniętymi torami... nie no to są jaja. Szczerze to mnie zastanawia, że to wypływa dopiero teraz - tyle niby było testów przed premierą i nikt się nie zająknął o beznadziejnym technicznie stanie kodu ? Nie chciano przekłuć zanadto napompowanego balonika ?
Nie no to są jaja - sam stawiałem, że GF klasy 660 to będzie full ze wszystkimi bajerami na maksa. A tu nowiutka karta zdycha. Szok :/
Chyba cebule zabija a nie PC-ty, ja na swoim kompie bez problemu komfortowo zagram :)
Chyba cebule zabija a nie PC-ty
Jak ktoś ma słabszy komputer to jest cebula? Co za kretyn...
Nvidia dała w łapę tak samo jak w przypadku całej serii Assassin;s Creed i zapewne Dying Light.
Gra wyścigowa na zamkniętych torach i jeszcze problemy z optymalizacją... Przy obecnych standardach generowania masowych map z tysiącami przechodni zrobić płynną grę wyścigową na torach nie powinno być problemem. GRID ma rewelacyjną grafikę i optymalizację, a gra ma już dobre 7 lat, Nie jestem podekscytowany powyższym tytułem, ale jeśli teraz jest kicha z optymzalicją to różnica 2 tygodni tego dużo nie zmieni, kolejna produkcja szykująca 50 patchy po premierze.
@Saul. -> To nie wina karty. Ta gra ma bardzo fatalna optymalizacja i stąd te niskie klatki. Są sporo gry z zbliżone grafiki, a działają na słabsze karty. :P Co za czasy. Ach! Te dzisiejsze programiści...
A na konsolach nie ma problemu? A to ci niespodzianka. Pewnie M$ i Sony zapłaciło xD
Teraflopsy wyparowują wprost proporcjonalnie do głupoty klientów.
laki2217 [3] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13605340&N=1#post0-13605344
Tylko topowe karty.
Na na ULTRA to chyba nic dziwnego.
Po za tym gra na medium działa całkiem ok, starczy i3 i jakaś pewno 660, bo AMD niestety już nie ma sensu kupować ani GPU, ani CPU.
Dead Men [1] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13605340&N=1#post0-13605340
AMD i ich sterowniki a raczej brak
Ich CPU już nic nie pomoże, szrot.
truskolodz [7] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13605340&N=1#post0-13605375
Zjebutane sterowniki od AMD to MIT! Szczerze? Teraz to raczej NVIDIA potrafi odwalić kichę ze sterownikami
Taa i pewno dlatego masz cpu INTELA i grafikę NV, to ci lol.
A jak już wspomniałeś o pclol, to ten pclol udowodnił niepodważalnie (nie trzeba mieć magistra, aby to zauważyć), że sterowniki amd nie potrafią wykorzystać dobrze wielu rdzeni, kiedyś ten problem miała NV, naprawiła, a teraz ma go amdlol i wątpię, że to szybko poprawią, skoro najchętniej by udawali, że nie ma problemu, gdyby nie testy, wszystkich redakcji właściwie, oni nawet sterowników do gier z poprawkami nie wydali od 3 miesięcy, a NV wydaje przy każdej większej premierze.
O cpu amd nie wspomnę, szrot totalny. Więc sobie pisz dalej ignorancie "pclol", wiedzą więcej od ciebie i nie podważysz ich wyników.
"AMD i ich sterowniki a raczej brak
Ich CPU już nic nie pomoże, szrot."
Dokładnie. Od dawna mówię, że w ogóle nie opłaca się kupować CPU i kart od AMD. Dla graczy dzisiaj tylko Intel i Nvidia. Ale zawsze znajdzie się jakiś mądraliński, który wytłumaczy, dlaczego AMD jest lepsze. Nawet jeśli - co z tego, skoro ma wyraźnie gorsze osiągi? ZNÓW piszecie, że Nvidia dała w łapę, fajnie, nie wiem jak było, może macie rację, ale kogo to obchodzi, gracze mają kupować AMD przez to, że oni nie dali w łapę, czy co?
Choć, nawiasem mówiąc, bardzo bym chciał, żeby AMD się wreszcie pozbierało, bo jakaś konkurencja powinna jednak być.
A na konsolach nie ma problemu? A to ci niespodzianka. Pewnie M$ i Sony zapłaciło xD
Po prostu na konsoli nie ma problemu z optymalizacją, ale PCMR ma własne spiskowe teorie dziejów :) Ból dupy silny wyczuwam.
Gra słabo działa na PC - skopana optymalizacja
Gra słabo działa na konsoli - marna konsola jest za słaba
Uwielbiam taki tok myślenia (tak na konsoli też można spartaczyć optymalizację)
Mam nadzieję, że do premiery się wyrobią i gra będzie działała dobrze na wszystkich platformach.
Po zastosowaniu pewnych ustawień graficznych na mojej karcie osiągam 40-60 fps i gra nie wygląda wcale dużo gorzej niż na materiałach promocyjnych. Najwięcej żrą wszelkie odbicia w kałużach podczas deszczu, samochodach i lusterkach oraz zasięg rysowania i szczegółowość w lusterkach, reszta wygląda jak na materiałach promocyjnych. Testuję grę od alphy i niewiele się zmieniło jeżeli chodzi o optymalizację, więc nie wierzę, że poprawią to w tak krótkim czasie. Więc albo z gry uciekną detale, albo będą przesuwać i przesuwać lub po prostu wydadzą jak jest. Poza tym kto rozsądny kupuje karty AMD do pieca? Odkąd przeszedłem do zielonych połowa problemów i zgrzytów poszła w zapomnienie.
Po prostu na konsoli nie ma problemu z optymalizacją, ale PCMR ma własne spiskowe teorie dziejów :) Ból dupy silny wyczuwam.
Na razie wyczuwa się tylko twoja głupotę. Skąd wiesz jak na konsolach zadziała? Ktoś już coś o nich pisał?
A już to że na konsoli nie ma problemu z optymalizacja... to czemu jest tyle gier w 900p i 30 klatkach?
Na razie wyczuwa się tylko twoja głupotę. Skąd wiesz jak na konsolach zadziała? Ktoś już coś o nich pisał?
Wyjątek jakim było Unity tylko potwierdza regułę :)
A już to że na konsoli nie ma problemu z optymalizacja... to czemu jest tyle gier w 900p i 30 klatkach?
I co z tego, skoro nie ma skoków klatek, gra chodzi płynnie itp.? Możesz to samo powiedzieć o grach na PC? Jak było z GTA IV, jak z FC4, jak z WD? Wszystkie te gry na konsolach działały świetnie, na PC ssą po dziś dzień.
jezu kolejna gra pisana specjalnie by rzekomo na AMD chodziła gównianie jakie to żałosne
Czy tylko ja mam takie wrażenie ze od premiery ps4 xone twórcy gier totalnie sobie nie radzą z optymalizacją gier?
przecież na tej konferencji było non stop podkreślane ze dzięki konsolą wszystko stanie się prostsze w tworzeniu gier i przenoszeniu na PC jako porty
lecz ja widzę ze jest dokładnie na odwrót...sami zresztą jesteście tego świadkami ASSASIN lider jak wiele innych tytułów a już nie wspominając by od tamtej pory czymś zaskoczyli w grafice i wydaje mi się ze czym nowsza gra to twórcy sobie nie radzą wystarczy tylko spojrzeć jak non stop przenoszą premiery bo gry nie są gotowe a jak już wypuszcza to potem i tak łatają swoje tytuły patchami po 8gb:p
gnoll [26]
. to czemu jest tyle gier w 900p i 30 klatkach?
Bo nie mają mocy więcej, mylisz chyba optymalizację z możliwościami sprzętu.
Oj kaszanka kaszanka, PClol to portal slynacy z tego ze dziwnym trafem u nich zawsze AMD dostaje po dupie, i wyniki są zgola inne niż na Benchmarku czy Purepc lub portalach zagranicznych. Przypadek? Używam NV i Intela. Ale Mit o tym jakoby stery AMD byly tak strasznie zle to ściema. NV tez miewa problemy. A to, ze ktos ma problemy z optymalizacja gry ktora robi - to juz jego problem. Nie popadajmy w skrajności. Procki AMD sa do gier w porównaniu do Intela slabe. Karty za to nie są takie tragiczne jak to by zaślepieni Fanboje NV chcieli.
No ja i tak bym tam jej nie kupił, nie za bardzo przepadam za wysięgami. Poza tym trzeba trochę oszczędzać na premiery nowych kart, się zobaczy czy wybiorę w tym roku 390x czy 980ti :) Poza tym nie ufam temu portalowi, wszędzie z AMD jest ok, a u nich zbiegiem okoliczności zawsze jest coś nie tak XD
I co z tego, skoro nie ma skoków klatek, gra chodzi płynnie itp.? Możesz to samo powiedzieć o grach na PC? Jak było z GTA IV, jak z FC4, jak z WD? Wszystkie te gry na konsolach działały świetnie, na PC ssą po dziś dzień.
Czy według Ciebie trzy wymienione przez Ciebie gry na PC to cały rynek? Serio? A wiesz że te wymienione przez Ciebie też chrupały na konsolach, zwłaszcza GTA potrafiło zamulić?
To ja ci powiem jakie gry świetnie chodzą na PC - Evolve, Alen Isolation, Wolfenstein: The New Order, Borderlands (wszystkie), Call of Duty AW, Tomb Raider... mam mówić dalej? Wszystkie sam ograłem i wszystkie nie mają żadnych kłopotów z chrupaniem na PC, są to w miarę świeże gry. Więc jeszcze raz - czemu generalizujesz?
Bo nie mają mocy więcej, mylisz chyba optymalizację z możliwościami sprzętu.
No a optymalizacja nie jest właśnie wyciąganiem większej mocy ze sprzętu? :) Nie tylko z konsol, z kart graficznych też - w końcu po to się choćby aktualizuje sterowniki czy patchuje gry.
kaszanka9 - Twój tok rozumowania opisałem w 23 poście :D
Gra słabo działa na PC - skopana optymalizacja
Gra słabo działa na konsoli - marna konsola jest za słaba
Co za programiści! Widzę, że idealnym rozwiązaniem będzie na przyszłość gra na dobrym komputerze ale w 5-cio letnie gry, żeby mieć normalną płynną rozgrywkę. Bo większość gier co wychodzi nie działa dobrze na najlepszych konfigach ale za 5 lat na nowszym sprzęcie już będzie działać :O
AMD zawsze było to gorsze i biedniejsze, sad but is true.
Przy premierze nowej generacji pcmasterrace się rozpływał jak to teraz gry na pc będą bajecznie chodzić, bo architektura konsolek jest pctowa, czas pokazał jak to pc sobie radzi z grami, coraz to wyższe absurdalne wymagania gier, brak płynności, a 4k 60fps nawet nie ma co myśleć. Miało być tak pięknie, dla pcmasterrace, a wyszło jak zawsze: prowizorka i olewanie pc.
I jak zawsze nieśmiertelny tekst, już kultowy od pcmr: "to wina deweloperów, zła optymalizacja, zmowa korporacji".
Tylko czemu przesuwają premierę konsolową przez jakieś zasrane pecety? Włożą sobie w tego peceta inny procesor i będzie działać.
Graficznie o jedna generację w tyle za DriveClub, ze wszystkim o kilka długości w tyle za Forzą. Za rok wyjdzie Motorsport 6 i będzie pozamiatane. A grzałki się pocą to mnie akurat nie dziwi - każda gra która miała być mesjaszem na pc zalicza spektakularną padake optymalizacyjną.
Kapitan.konsola: DriveClub zachwyca tylko grafiką niczym więcej, nie wspominam już że z wielu rzeczy owy developer się wycofał, jak chociażby że mili nam dać zmienną pogodę w czasie rzeczywistym, czego nie ma podobnie miało być oświetlenie wolumetryczne i też nici z tego.
Co do Forzy 6 podchodzę z dystansem, bo seria z części na cześć nie wiele wnosi a przeszedłem i wymaksowałem do 100% 1,2,3,4 najwięcej nowości wniosła jedynka a potem dopiero czwórka, choć i ona wiele zapożyczyła z jedynki.
Ja rozumiem, że wszyscy chcą, aby gra wyglądała cudownie i nawet najdrobniejszy detal świetnie się prezentował, ale mogliby zrezygnować z tony małych smaczków na które mało kto zwraca uwagę. Fajnie to wygląda na materiałach prasowych, screenshot'ach, bo wpatrujesz się w jedną klatkę/ujęcie, a podczas jazdy (jeszcze w wyścigu) uwagę skupiasz na drodze, następnym zakręcie itd. Oczywiście - niektórzy uwielbiają delektować się powtórkami, ale to chyba nie o to chodzi w symulacji sportów motorowych. Żeby nie było - żaden ze mnie Hołowczyc, ale wyjeździłem już swoje przy moim blaszaku w towarzystwie SideWindera i kiedy przedpremierowo zachwycałem się cudowną, jak na 2011 rok grafiką, jeszcze bardziej zadowolił mnie model jazdy, którego na ss nie zobaczysz.
truskolodz [32] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13605340&N=1#post0-13605832
u nich zawsze AMD dostaje po dupie
Bo jest do dupy, a to inni, zwłaszcza benchmark robią testy bez sensu, wyniki innych redakcji zagranicznych akurat pokrywają się z tym co udowadnia pclab tylko trzeba umieć porównać, więc skończ szczerzyć bzdury.
Ale Mit o tym jakoby stery AMD byly tak strasznie zle to ściema
No niestety to od niedawna najszczersza prawda, nie chodzi też tylko o ich jakość, ale zaangażowanie ogólne amd, to jest zerowe, od 3 miechów nie wydali sterów pod gry.
Masz NV i intela, bo amd to coraz większa kupa, takie są fakty, niestety, bo jak nie będzie konkurencji to na pewno dla konsumentów lepiej nie będzie. CPU już leżą i kwiczą, szajs totalny, oby taki sam zastój nie sięgnął i gpu, bo na teraz się na to zanosi.
warass [35] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13605340&N=1#post0-13605867
kaszanka9 - Twój tok rozumowania opisałem w 23 poście :D
Gra słabo działa na PC - skopana optymalizacja
Gra słabo działa na konsoli - marna konsola jest za słaba
Co ty do mnie piszesz w ogóle człowieku, jakieś brednie, ty gdzieś widziałeś słabo działającą grę na konsoli, co to w ogóle znaczy, po za wyjątkami, takimi jak np. tragiczne unity, każda gra na konsoli trzyma stałe 30 fps i do 900p do 1080p, czyli nie słabo, a ok.
Faktem jest, że konsole są za słabe, ale na konsoli nie masz wyboru, musi działać w tych 30 fps, tu nie można olać tak jak na pc i podać wyższe wymagania.
A na PC sprzęt sporo mocniejszy jednocześnie gry jakoś nie wyglądają epicko, to nie wiem co w tym dziwnego, że jak wymagania są z tyłka do efektu końcowego to się mówi o słabej optymalizacji.
Na konsoli takie pojęcie w ogóle nie istnieje, bo nie możesz z definicji wydać niezoptymalizowanej gry na konsole, MUSI DZIAŁAĆ płynnie, a wpadki takie unity to jednak wyjątek od reguły, tak samo szajsowato zrobiono isolation czy evil within.
Nie od dziś wiadomo że Nvidia smaruje na prawo i lewo po ty by najważniejsze gry korzystały z dobrodziejstw technologicznych "zielonych" a układy graficzne z rodziny GeForce były priorytetowo traktowany podczas procesu optymalizacji. Jednak nie zmienia to fakty że AMD już od dłuższego czasu jest w odwrocie i nie potrafi nawiązać wyrównanej walki ze swoim największym konkurentem (nie wspominając już o totalnej zapaści jeśli chodzi o rynek procesorów), jednak nie od dziś wiadomo że AMD pracuje nad nowymi akceleratorami graficznymi z rodziny Radeon i pierwsze nieoficjalne wyniki wydajności dają szansę na to by konkurencja poczuła się niepewnie. Jeśli chodzi o wyniki wydajność Project CARS no to wynik osiągnięty choćby przez GTX 780 Ti mówi sam za siebie... ta gra w obecnym stanie nie ma prawa pojawić się na rynku.
Po zmianie R9 280X na GTX 770 przybyło około 20fps i nareszcie można płynnie grać a wygląda zacnie :)
Link do mojego małego testu http://forum.pclab.pl/topic/747466-Project-CARS/page__view__findpost__p__13202733
I link do albumu z fotkami w jakości 1:1 a nie skompresowane jak na GOLu - http://imgur.com/a/pmRNV
stary engine, srednio-dobre algorytmy, nie dziwne, ze skalowanie na ultra-detale to kosmos dla takiego silnika
Czy według Ciebie trzy wymienione przez Ciebie gry na PC to cały rynek? Serio? A wiesz że te wymienione przez Ciebie też chrupały na konsolach, zwłaszcza GTA potrafiło zamulić?
Człowieku, ja to podałem jako przykład, dobrze się czujesz?
To chyba chrupało na Twojej PS2 :)
To ja ci powiem jakie gry świetnie chodzą na PC - Evolve, Alen Isolation, Wolfenstein: The New Order, Borderlands (wszystkie), Call of Duty AW, Tomb Raider... mam mówić dalej? Wszystkie sam ograłem i wszystkie nie mają żadnych kłopotów z chrupaniem na PC, są to w miarę świeże gry. Więc jeszcze raz - czemu generalizujesz?
Akurat Wolfenstein miewał problemy na wielu konfiguracjach. Ja mam mówić dalej? Jak działa Dying Light, Dragon Age przed patchami, Far Cry 4? Nowe gry i działały jak krew z nosa.
Próbujesz zatem przekonać mnie, że gry na PC działają tak samo dobrze, jak na konsoli? Wolne żarty :D
Założe sie że gra była robiona(fizyka) pod nvidia psyhics i kur** teraz dziwne ze amd sobie nie radzi
Próbujesz zatem przekonać mnie, że gry na PC działają tak samo dobrze, jak na konsoli? Wolne żarty :D
No mam nadzieję że nie będą działać tak jak na konsoli, z lockiem na 30 FPS...
No dobra, to w takim razie co chcesz przekazać, skoro to są tylko przykłady złej optymalizacji? Że niektóre gry takie są? Czy że na PC optymalizacja nie istnieje? A na konsolach wszystko działa super dobrze? No słucham.
Zresztą, do cholery - o czym my gadamy? O grze która jeszcze nie wyszła, nie wiadomo jak będzie działąć, a tym bardziej NIE WIADOMO jak będzie działać na konsoli z grafiką jak na PC?
Czy że na PC optymalizacja nie istnieje
Dokładnie, a konkretniej to: W ostatnim czasie w grach AAA optymalizacja na PC w ogóle nie istnieje.
Dokładnie, a konkretniej to: W ostatnim czasie w grach AAA optymalizacja na PC w ogóle nie istnieje.
Nie mam więcej pytań. Drugie konto alpha_lyra czy SDRaid?
Dlatego właśnie opchnąłem PC i kupiłem sobie dwie konsole nowej generacji. Były już gameplaye z konsol i nie ma żadnych problemów czy zauważalnych spadków.
Były już gameplaye z konsol i nie ma żadnych problemów czy zauważalnych spadków
Za to jest ograniczenie w ilości aut na torze i grafika jak 'medium' na PC :)
https://www.youtube.com/watch?v=N0wbMGdNrdc dzisiejszy szybki wyścig, na klawiaturze jest cięęężko ;)
Raczej przyczyną takich spadków jest Physx od nvidii. Więc nie dziwie się, że coś takiego się dzieje.
Nie mam więcej pytań. Drugie konto alpha_lyra czy SDRaid?
No tak, prawda boli, to trzeba trupy z szafy wyciągać. Oj smutno, smutno...
Dziwne ze zabija pecety skoro az tak pięknie nie wyglada, nie mowie ze jest brzydka ale chowa sie przy DriveClub.
Piepszone PCety przez was musze czekac zeby to odpalic na PeEsie Fuck!
Kapitan.konsola: DriveClub zachwyca tylko grafiką niczym więcej, nie wspominam już że z wielu rzeczy owy developer się wycofał, jak chociażby że mili nam dać zmienną pogodę w czasie rzeczywistym, czego nie ma podobnie miało być oświetlenie wolumetryczne i też nici z tego.
Weź mnie nie rozśmieszaj, idź z tym bólem gdzie indziej.
Piepszone PCety przez was musze czekac zeby to odpalic na PeEsie Fuck!
Tego posta pewnie napisałeś na PeEsie?
Gra która wygląda średnio nawet podobno na ultra zabija pecety. Nieźle ;) Efekty pogodowe są bardzo słabiutkie, jednak to wystarcza, by jeszcze więcej odjąć kl/s. Mnie najbardziej nie ukrywam interesuje model jazdy, jeśli ten pobije GT6 ( tylko i wyłącznie moim zdaniem - sam sobie ocenię ) to będzie super.
Gra która wygląda średnio nawet podobno na ultra zabija pecety. Nieźle ;) Efekty pogodowe są bardzo słabiutkie, jednak to wystarcza, by jeszcze więcej odjąć kl/s.
Odpal grę na porządnym PC to opadnie Ci szczęka.
PeEs ma przeglądarkę więc mógł
Mój telefon też ma przeglądarkę, żaden argument. Nikt normalny nie siedzi przed konsolą i klepie coś na forum na tejże.
DriveClub vs Project CARS hmm. I co teraz w hd i Max detalach po gra mały procent graczy. Jak wiemy z porównań graficznie obie gry prawie niczym się nie różnią tylko na ps4 każdy po gra i to na tańszym sprzęcie co teraz fan pc ma uczynić ......
Porównywanie cars do drive club, to jak porównanie arma do call of duty. Niby ten sam gatunek, ale całkiem różne gry.
40 klatek na gf 980? Serio, przecież to wyścigówka i bez 60 klatek nie ma co grać lel.
A Drive Club to może ładna gra, ale z tego co pamiętam to chyba crap, jaka średnia ocen na necie 62%?
Z jednej strony chcemy mieć grafikę i zaawansowanie mechaniki lepsze niż na konsolach, z drugiej strony płacz, że na ustawieniach ULTRA program potrzebuje topowej karty graficznej - co było sytuacją normalną przez całe lata 90. oraz do mniej więcej 2004 roku (przypomnę - najlepsze czasy gier na PC).
Po drugie powyższy test nic nie wnosi, a tylko wprowadza dezinformację:
1. nie wiemy czy grafika na poziomie ULTRA faktycznie może wymagać takich zasobów z uwagi na jej jakość;
2. nie wiemy jak skaluje się wydajność na innych poziomach grafiki i jak ta grafika wtedy wygląda.
Pomijam wydajność na kartach AMD, bo to faktycznie oczywisty błąd sterowników albo developera.
Przez takie słabe testy jak ten na PCLab i pierdolenie głupot jak w tym temacie, deweloperzy będą ciąć opcje graficzne, żeby wszyscy mogli sobie ustawić ULTRA na swojej 8800gt. Brawo. Tylko, gdzie tu sens?
Po to są opcje graficzne, żeby uzyskać oczekiwaną płynność. Nie podoba się, to najwidoczniej PC nie jest skierowane do ciebie i powinieneś kupić konsolę. Nie ma obowiązku grania na PC w ustawieniach ULTRA.
Problem w tym, że na Ultra nie da się komfortowo grać na gf980 czyli karcie za 3 tyś PLN!
Problem w tym, że na Ultra nie da się komfortowo grać na gf980 czyli karcie za 3 tyś PLN!
Wielka beka z kompów albo twórców (niepotrzebne skreślić) ale w 40fps "da się grać" (pecetowcy od lat kaleczą oczy spadkami raz 60 raz 30fps) ale pod warunkiem że mamy jeszcze topowy procesor i najlepiej najnowsze stery pod grę od NV.
A ja się zastanawiałem czemu nie dali tego na PS3/X360. Teraz już rozumiem ;)
Karty za tysiące złotych i ledwo dają radę.
Jeszcze chwile temu słyszałem, że gra ma obsługiwac 12K. Chyba na komputerach NASA.
Problem z Projectem Cars jest taki że nie ma on jakiejś super wybitnej oprawy graficznej a na GTX 980 ma 54 klatki a w deszczu o 12FPS mniej bez jaj.....
Na AMD gra totalnie nie daje sobie rady, heh beznadziejnie.
Wiem że to jest tylko beta ale ktoś się łudzi że przez 1,5 miesiąca OK 2 miesiące zoptymalizują że gra będzie chodziła OK, Sorry ale gra na GTX770 w słońcu ma 28klatek na ultra z 20 brykami, to w deszczu 23 klatki!! jest to niegrywalne. A wręcz jest to poziom konsolowy....
To R9 290X w deszczu będzie miał ile 18FPS jak dobrze pójdzie.
[75] jestem lepsiejszy bo gram jedynie na PC.
Ohh ta gimbaza...
Nwidjowe bachory na pclab już się spuszczają ze szczęścia. Ten portal jest usiany gówniarzerią, której rodzice kupują podzespoły, a później takie nieudaczniki cały czas wyśmiewają się z innych. Życiowi frajerzy, nigdy sami do czego w życiu nie dojdą.
Góral - ja tam widzę leżące sterowniki dla kart AMD, a nie leżące PCty, ale kto ;) dododo - to było głębokie :]
RADEŁONY nie nadają się do niczego, proste, wiele razy udowodnione, tak samo jak procesory AMD