Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Komórka w Plusie - wątek dla klientów i nie tylko - cz. 12

29.12.2015 20:02
grish_em_all
105
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

W systemie zobaczy, ciągle na liście figurują. Tylko co z tego skoro nie będzie miał go jak sprzedać, bo go zwyczajnie na stanie mieć nie będzie. Oczywiście nie zaszkodzi spytać, może jeszcze komuś "gnije" na magazynie. Szanse są bardzo nikłe, ale zawsze jakieś są :)

29.12.2015 23:16
Herr Pietrus
106
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

ok, z tego zdaje sobie sprawę, ale jak rozumiem, pomimo nieuwzględnienia go w opcji "aneks do umowy" na plus.pl formalnych przeszkód do zaoferowania go nie ma, o ile się tylko znajdzie.

29.12.2015 23:41
grish_em_all
107
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Otóż to, nic dodać, nic ująć :)

06.01.2016 11:28
108
odpowiedz
dariusz004
1
Junior

Grish , potrzebuję Twojej pomocy jako konsultanta w Plusie. Nie mogę dogadać się na infolinii. Sprawa dot. zakończ. umowy. Jakiś priv ?

06.01.2016 14:02
Herr Pietrus
109
odpowiedz
1 odpowiedź
Herr Pietrus
230
Ficyt

grish_em_all - Wrócę do tematu raz jeszcze - wszak jeśli nie gnije w magazynie, nie zamówię też przez internet...

Orientujesz się więc, co ewentualnie podać w Orange jako termin przeniesienia numeru? Koniec oferty promocyjnej czy zgodnie z okresem wypowiedzenia? Miałem aneks na dwa lata...

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2016-01-06 14:02:32
06.01.2016 17:28
grish_em_all
110
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

dariusz --> jeżeli w grę wchodzą jakieś dane których nie chcesz podawać publicznie to wal na maila - [email protected]

Pietrus --> podpisuję się pod postem Gonsiura.

06.01.2016 18:53
Herr Pietrus
111
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

Dzięki :)
W sumie - logiczne.

14.01.2016 18:27
Herr Pietrus
112
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

No cóż, szczęśliwie mieli jeszcze egzemplarz Z3 compact. ponoć ostatni... Chociaż podejrzewam, że pan nie chciał stracić klienta i w ten sposób mnie zatrzymał, a się spieszyłem... .:-)

No i zapomniałam zapytać o jedną rzecz dla osoby z rodziny. Może ty coś wiesz... W plusie była chyba kiedyś jakaś zniżka dla niepełnosprawnych ta osoba ja ma, z tego co mówi od dawna i zawsze jej zostawała przy podawaniu aneksu ale czasy się zmieniają, jej kończy się umowa i chciała wiedzieć, czy przy przedłużeniu nadal to obowiązuje, bo jak nie to przeszłaby w sumie na kartę... Ja w necie znalazłem jakiegoś posta, że nowym już nie przyznają, ale nie wiem co ze starymi. Jakby była jasność to wiadomo byłoby, czego szukać na kartę (pewnie jakiegoś nju :-))

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2016-01-14 18:28:16
14.01.2016 19:21
grish_em_all
113
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Tu sprawa jest względnie prosta - takie rabaty 50% były przyznawane na dwa sposoby: albo na konkretną umowę, albo na konto klienta. Te pierwsze znikały po skończonej umowie, ale już jakiś czas nie ma, więc zakładam że ta osoba ma zniżkę przyznaną na konto klienta. To jest dużo lepsze wyjście, bo taka zniżka jest niezależna od podpisywanych umów, więc można powiedzieć że jest przyznana na stałe i przedłużenie umowy czy zmiana warunków nie powoduje utraty. Można to bardzo łatwo sprawdzić, konsultant może zadzwonić i się tego bez problemu dowiedzieć, sam to przerabiałem już kilka razy. Jeżeli okaże się że zniżka jest na konto klienta, można bez kozery przedłużyć umowę.

14.01.2016 20:18
Herr Pietrus
114
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

to wszystko wyjaśnia. Chyba faktycznie ma tą zniżkę na konto, bo raczej nie znosiła za każdym razem dokumentów. No, a jeśli w 2014 już nie było tych zniżek do umów, to ma ją do konta na pewno.
Dzięki za wyczerpujące informacje :-P

W mojej sprawie zresztą też, bo już witałem się z Orange. Nie zawsze można polegać na internecie.

18.03.2016 06:50
115
odpowiedz
vigo37
10
Legionista

Grish mam pytanie, kończy mi się umowa na abonament za który płacę 10zł ze zniżką za elektroniczną fakturę i jeżeli przejdzie ona na czas nieokreślony to zwiększą się koszty czy dalej zostanie to 10zl

18.03.2016 12:22
grish_em_all
116
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

To by trzeba było sprawdzić na umowie, jak jest to tam zapisane. Ewentualnie możesz mi wysłać na maila numer telefonu, sprawdzę jak to wygląda w moich systemach

[email protected]

post wyedytowany przez grish_em_all 2016-03-18 13:20:54
26.01.2015 11:59
grish_em_all
1
grish_em_all
245
Grish

W ostatnim czasie zauważyłem parę wątków z pytaniami odnoście różnych operatorów komórkowych - jaki telefon wybrać, jaką ofertę, jakie są wady i zalety poszczególnych, z jakimi problemami się spotkaliśmy. Dlatego jako przedstawiciel Plusa wpadłem na pomysł takiego wątku, w którym moglibyśmy porozmawiać na wszelkie tematy związane z naszym operatorem. W zamyśle wątek ten ma być swoistą poradnią dla wszystkich którzy mają jakieś problemy z Plusem, pytania czy wątpliwości, jak również polem do dyskusji, co nam się podoba, a co wkurza jak cholera ;)

---------------------------

Parę przydatnych linków:
http://www.plus.pl - strona główna Plusa, ostrzegam że trochę zamotana i z początku ciężko się połapać
http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/telefony/konfiguruj_telefon_przez_internet/konfiguracja_zdalna/ - stąd można wysłać na swój telefon konfigurację potrzebną do łączenia z internetem czy do wysyłania i odbierania MMSów
http://www.plus.pl/internet-lte/ - wszystko o internecie w Plusie
http://www.plushbezlimitu.pl/ - o nowej ofercie na kartę, czyli Plush
https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/ - Plus online, do niedawna zwany eBOK-iem. Jeżeli jesteś abonentem możesz po zalogowaniu dokonać samodzielnie niektórych zmian na koncie jak np. dodawanie i usuwanie pakietów i usług dodatkowych, możesz też na bieżąco sprawdzać ile niewykorzystanych minut bądź smsów jeszcze Ci zostało

Parę przydatnych telefonów:
2601 - Biuro Obsługi Klienta abonamentowego oraz iPlus
601102555 - Biuro Obsługi Klienta dla telefonów na kartę (Simplus, Mixplus, Sami Swoi, 36.6)
2607 - Dział Windykacji i Należności. Tam można zadzwonić w sprawach faktur, płatności etc.
2699 - Dział Telemarketingu i sprzedaży internetowej.

------------------------------------

FAQ:
P: Jak mogę sprawdzić ile mi jeszcze zostało doładowań w Mixie?
O: Wystarczy wysłać smsa o treści PZ pod numer 2585. W zwrotnym smsie otrzymasz informację ile zasileń zostało do końca umowy.

P: Nie mogę odbierać ani wysyłać mmsów, dlaczego?
O: Możesz mieć nieskonfigurowany telefon. Wejdź na stronę skąd można wysłać sobie ustawienia (link powyżej), wybierz swój model telefonu i wyślij na swój numer ustawienia "wap" oraz "mms". Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Na koniec wyłącz i włącz telefon. Jeżeli masz telefon na kartę, dodatkowo musisz uruchomić GPRS kodem *101*11*02#

P: Jak sprawdzić ile zostało mi jeszcze minut do wykorzystania jeżeli mam abonament?
O: Możesz wysłać sms o treści P na numer 2580 i otrzymać odpowiedź smsem, lub jeżeli masz dostęp do internetu, kontrolować zużycie minut za pomocą EBOK-a (link powyżej)

P: Jakie dokumenty muszę posiadać żeby zawrzeć umowę?
O: Do umowy na Mixplusa wystarczy sam dowód osobisty. W przypadku umowy na abonament: Jeżeli pracujesz: dowód osobisty i zaświadczenie o zatrudnieniu. Nie potrzebujesz zaświadczeń jeżeli przedstawisz kartę kredytową, lub jakiś rachunek opłacany na swoje imię i nazwisko. Może to być za prąd, gaz, czynsz, telewizję, telefon stacjonarny lub komórkowy, internet. Jeżeli jesteś studentem: dowód osobisty i legitymację studencką (jeżeli masz jeszcze papierową, musisz mieć też zaświadczenie z dziekanatu). Jeżeli jesteś emerytem lub rencistą, dowód i zieloną legitymację z ZUS. Jeżeli jesteś naszym abonentem dłużej niż pół roku, lub masz Mixplusa i zasiliłeś go już 6 razy lub więcej, wystarczy sam dowód osobisty. Jeżeli bierzesz telefon na firmę, potrzebujesz wpis do ewidencji działalności gospodarczej/odpis z KRS, zaświadczenia o NIPie i REGONie, oraz dowód osobisty. Większość jednoosobowych działalności gospodarczych jest już wpisana do CEIDG, w takiej sytuacji wystarczy dowód osobisty i podanie sprzedawcy numeru NIP, całą resztę danych ten drugi już sobie znajdzie.

P: Czy 36.6 to też Plus?
O: I tak i nie. 36.6 ma własną numerację i nie można w ramach tej oferty korzystać z pakietów Simplusa czy Mixa (i odwrotnie) ale numer 36.6 może być darmowym numerem wybranym w Mixie lub abonamencie, czy tańszym numerem wybranym w Simplusie. Podobnie dowolny numer Plusa może być darmowym w 36.6

P: Z jakim wyprzedzeniem mogę przedłużyć lub wypowiedzieć umowę?
O: W przypadku umów na abonament oferty można się spodziewać na 6 miesięcy przed zakończeniem, wypowiedzenia natomiast nie można złożyć wcześniej niż 30 dni przed końcem umowy. W Mixplusie pierwsza szansa pojawia się gdy zostanie 6 doładowań do końca, natomiast termin wypowiedzenia nie istnieje. Po wykonaniu ostatniego doładowania umowa rozwiązuje się sama.

P: Jak dzwonię na biuro obsługi albo chcę się zalogować na EBOKu to potrzebny jest pluskod5, gdzie go znaleźć?
O: W przypadku telefonu na abonament pluskod5 dostaje się na pierwszej fakturze po aktywacji numeru. Jeżeli było to dawno i faktura poszła już do kosza, można zadzwonić pod 2601 i tam od konsultanta można taki kod dostać. Od niedawna można taki kod również uzyskać poprzez wizytę w punkcie obsługi. W przypadku telefonu na kartę, pluskodem jest ostatnie 5 cyfr kodu PUK.

P: Skończyła mi się umowa w mixie i chcę przejść na Simplusa, ale kod na zmianę taryfy nie działa, co zrobić?
O: Kody do zmian taryf działają tylko jeżeli numer jest już w Simplusie/36i6. Gdy chcesz zmienić taryfę z Mixplus na Simplus, trzeba wysłać sms o treści "PNK" na numer 2699. Jeszcze przez 7 dni numer będzie działać jako mix, ósmego dnia taryfa zmieni się na taryfę "Plus na kartę".

------------------------------------

Życzę przyjemniej dyskusji i uzyskania odpowiedzi na wszystkie pytania, na które mam nadzieję postaramy się wspólnie znaleźć odpowiedź :)

Poprzednia część:
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12803273&N=1

09.02.2015 09:51
2
odpowiedz
creatka
15
Chorąży

Witam,
brat ma plus na kartę i czy w tej taryfie jest możliwość włączenia pakietu SMS do wszystkich sieci i do plusa taniej? Czy musi zmienić sieć? I jeśli tak to na jaką?

09.02.2015 10:11
grish_em_all
3
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

A jaką ma dokładnie taryfę, "Plus na kartę"?

09.02.2015 10:28
4
odpowiedz
creatka
15
Chorąży

tak

09.02.2015 10:31
grish_em_all
5
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Można mieć smsy do wszystkich sieci za 3gr/szt., koszt miesięczny 5zł. Aktywacja kodem *136*11*03#
Można mieć dzień smsów w Plusie za 39gr. Działa to tak że pierwszy sms wysłany danego dnia kosztuje 39gr, każdy następny jest za darmo. Następnego dnia historia się powtarza i tak w kółko. Aktywacja kosztuje jednorazowo 1.50zł, miesięcznie już się nic nie płaci. Kod *136*11*02#

09.02.2015 10:51
6
odpowiedz
creatka
15
Chorąży

Smsy do wszystkich sieci za 5 zł to super opcja jednak smsy do plusa już nie bardzo nie ma pakietu za 5 zł za miesiąc?

09.02.2015 11:57
grish_em_all
7
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

No właśnie nie ma, tylko te dwie opcje są do wyboru.

09.02.2015 12:00
8
odpowiedz
creatka
15
Chorąży

A jest możliwość zmiany taryfy na taką gdzie smsy do wszystkich i do plusa będą tanio i za miesiąc za każdy z pakietów zapłaci 5 zł/

09.02.2015 12:15
grish_em_all
9
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Jest opcja nielimitowanych smsów do wszystkich sieci za 10zł miesięcznie, ale to najpierw trzeba zmienić taryfę na "Plus na kartę bez limitu". To się robi kodem *147*20# i kosztuje jednorazowo 3zł. Następnie smsy aktywuje się kodem *136*11*09#

15.02.2015 09:14
10
odpowiedz
Piotrek.K
203
... broken ...

>>> grish_em_all
Ratuj, bo mnie zaraz cos trafi ;). Mam 'Plus na Karte' - przynajmniej tak jest napisane jak sprawdzam taryfe. Mam ten syf 25mb za 5pln - aktywowalem po potrzebowalem, a pozniej zapominalem wylaczyc. Teraz probuje to zrobic i 'invalid code'. KOrzystam z tego:

Pakiet internetowy 25 MB Dezaktywacja *121*01*31#
Sprawdzenie statusu *121#

Po *121# normalnie mi wyskakuje, ze mam pakiet 25mb. Cos robie zle, czy mnie wkreca Plus?

15.02.2015 10:09
grish_em_all
11
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Spróbuj *121*00*05#

15.02.2015 11:10
12
odpowiedz
Piotrek.K
203
... broken ...

Wylaczony! :)

Dziekuje!! :):)

23.02.2015 18:13
Manstein
13
odpowiedz
Manstein
64
Huzio

Mam pytanie odnośnie doładowania, jeśli mam mix'a 40zł na miesiąc i doładuję go za 80 to liczy x2? Jeśli nie to czy jak wezmę 2 doładowania na raz to jak będzie z pakietami które aktywują mi się po każdym doładowaniu, będą aktywowane z obu doładowań czy będę miał pełne 2 doładowanie na koncie?

23.02.2015 19:54
grish_em_all
14
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

jeśli mam mix'a 40zł na miesiąc i doładuję go za 80 to liczy x2?
Nie, to będzie potraktowane jako jedno zasilenie, bo de facto jedno robisz - za wyższą kwotę, ale nadal jest to jedno doładowanie.

jak wezmę 2 doładowania na raz to jak będzie z pakietami które aktywują mi się po każdym doładowaniu, będą aktywowane z obu doładowań czy będę miał pełne 2 doładowanie na koncie?
Odpalą się przy obydwóch doładowaniach, nawet jeśli zrobisz je w odstępie sekund czy minut.

14.03.2015 13:03
Dennoss
15
odpowiedz
Dennoss
169
Stellaron Hunter

Siemka grish. Mam do ciebie pytanie: Czy można normalnie używać karty SIM Power LTE w telefonie i czy można z niej dzwonić i wysyłać SMS-y? Pytam, ponieważ Power LTE nie nadaje się u mnie jako internet stacjonarny (no, krótko mówiąc, zostałem wydymany) i teraz mam możliwość podpięcia u siebie Neostrady.

14.03.2015 17:58
grish_em_all
16
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Technicznie się da, ale kompletnie mija się to z celem biorąc pod uwagę stawki: 0.81zł/min i 0.40zł/sms.

15.03.2015 17:44
Dennoss
17
odpowiedz
Dennoss
169
Stellaron Hunter

A to spoko. Smartfona używam głównie do gierek i internetu, po prostu w sporadycznych przypadkach jest mi potrzebny SMS czy krótki telefon.

01.04.2015 10:39
grish_em_all
👍
18
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish
Image

Już w dniu jutrzejszym – 2.04.2015 r. wystartuje ogólnopolska świąteczna akcja marketingowa mająca na celu promowanie oferty ze sprzętem w Plusie i Cyfrowym Polsacie.
Hostessy Plusa i Cyfrowego Polsatu – przebrane w strój świątecznego króliczka – będą częstowały Klientów czekoladowymi pisankami z niespodzianką.

Szczęściarze, którzy otrzymają w tym dniu pisankę znajdą w niej specjalne kupony promocyjne upoważniające do zakupu laptopów ze specjalnym rabatem 50% na zakup sprzętu. Co ważne, w ramach promocji Klient podpisujący umowę w programie smartDOM będzie mógł dokonać z tak atrakcyjną zniżką zakupu dowolnego dostępnego w ofercie laptopa!

WAŻNE! Do otrzymania zniżki, oprócz kuponu, uprawniać będzie zaświadczenie z parafii o przystąpieniu dziecka do pierwszej komunii świętej. Wzór zaświadczenia znajduje się obok -->

02.04.2015 12:23
neXus
19
odpowiedz
neXus
243
Fallen Angel

Posiadam abonament z pakietem internetowym, po wyczerpaniu tego pakietu potrzebuje dokupić trochę transferu jednorazowo. Jakie są komendy do wysłania SMSem albo gdzie na stronie są te komendy?
Strona jest wyjątkowo chaotycznie stworzona...

02.04.2015 17:37
grish_em_all
20
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

A jaka to jest taryfa? Jaka wysokość abonamentu i jak się nazywa? (OMG, LTE, Progres czy jeszcze coś innego)

03.04.2015 11:37
neXus
21
odpowiedz
neXus
243
Fallen Angel

Jakaś mutacja oferty LTE - bodajże tej za 90 zł - tylko nie wiadomo dlaczego dostałem w niej jedynie 2.2 gb na przedłużeniu umowy... Ale to Plus, wiec niczemu się nie dziwię w tej sieci

03.04.2015 13:34
grish_em_all
22
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Kiedy umowę przedłużałeś? Jeżeli przed 23 marca to jeszcze nie było nowych taryf i faktycznie było tam 2.2GB za dokładnie 84.99zł miesięcznie.

Zerknij tutaj, masz rozpiskę pakietów za pomocą których możesz dorzucić sobie jednorazowo trochę MB/GB:
http://www.plus.pl/uslugi/plus-internet-extra

08.04.2015 15:27
neXus
23
odpowiedz
neXus
243
Fallen Angel

Dzięki, o to mi chodziło.
W Plusie już długo jestem, ale zawsze w przedłużanych umowach był jakiś kruczek, dzięki którym zawsze zastanawiałem się, czy dalej to ciągnąć...

13.04.2015 18:08
24
odpowiedz
creatka
15
Chorąży

Mój brat ma telefon w plusie w sieci plus na kartę jak można sprawdzić co ma włączone bo zabiera mu sporo pieniędzy a nie wiemy czemu

13.04.2015 18:28
grish_em_all
25
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

*121# - sprawdzi jakie są aktywne pakiety
*136# - sprawdzi jakie są usługi
*104# - sprawdzi czy są jakieś wybrane numery włączone

Warto też wysłać sms o treści "lista" na numer 8888. Przyjdzie informacja czy są jakieś aktywne subskrypcje, czyli czy przychodzą jakieś płatne smsy na ten numer. Jeżeli przyjdzie że 0, wszystko jest ok, jeżeli coś tam się znajdzie, napisz treść tego smsa, powiem co z tym zrobić dalej.

13.04.2015 19:34
26
odpowiedz
Piotrek.K
203
... broken ...

>>> creatka
A nie jest tak, ze plus wysyla smsa kiedy pobiera kase za jakis pakiet? No to nie powinno byc problemow. A jak sa problemy to podejrzewam, ze skorzystal z jakiegos 'mega-supcio-fajoskiego serwisu (BEZPLATNEGO!), ktory mu wysyla tone platnego spamu ;)

14.04.2015 17:32
27
odpowiedz
creatka
15
Chorąży

1) 30 bezpłatnych wizytówek sms
2) Smsy do wszystkich sieci za 3gr, 29 gr. za rozmowę, pakiet 25 mb na próbę
3) Nie ma żadnych numerów
4) A z tym numerem 8888 nie może wysłać bo brak środków (a ile taki sms kosztuje?)
Bardzo możliwe że ma coś włączone "darmowego"

14.04.2015 17:50
grish_em_all
28
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

1) Może być, w niczym nie przeszkadza
2) Za smsy po 3 gr bierz miesięcznie 5zł, za pakiet 25MB też 5zł
3) Może być, w niczym nie przeszkadza
4) Powinien dać się wysłać nawet przy zerowym stanie konta, byle ważność była. SMS jest darmowy

14.04.2015 17:53
29
odpowiedz
creatka
15
Chorąży

jak wyłączyć internet na próbę? co do 8888 będziemy próbować bo póki co się nie da

14.04.2015 19:39
grish_em_all
30
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

*121*01*31#

15.04.2015 17:28
31
odpowiedz
creatka
15
Chorąży

po wpisaniu lista jest 0 usług więc jest ok. jednak jak chcę podanym przez Ciebie kodem wyłączyć internet n a próbę pojawia się następujący komunikat "service unavailable check whether. your account limit is sufficient, there is no confict with another service, other of activation are fullfiled "

15.04.2015 18:20
grish_em_all
32
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Spróbuj jeszcze *121*00*05# i przy okazji wbij też *105*10#, żeby komunikaty z sieci przychodziły po polsku a nie po angielsku.

15.04.2015 19:45
33
odpowiedz
creatka
15
Chorąży

nadal niestety nie da się wyłączy6ć może by to wina zbyt małej kwoty n koncie coś ok. 4 zł?

15.04.2015 21:06
grish_em_all
34
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Nie, to nie będzie chodziło o stan konta. Z tym pakietem od zawsze były mniejsze lub większe problemy. Proponuję opisać sprawę na maila: [email protected], chyba że masz ochotę zadzwonić do biura obsługi. Tak czy inaczej niech operator od swojej strony wyłączy ten pakiet skoro samemu nie można.

22.04.2015 20:41
Sharky
35
odpowiedz
Sharky
230
Renegat

grish_em_all --> niedawno poszedłem do punktu i podpisałem nową umowę - abo LTE 19,99 A3 + net 500MB/9,99zł (pierwszy miesiąc darmowy).
Niestety strona Plus jest nieczytelna i nie mogłem znaleźć oferty na taką taryfę więc mam pytania :)
Czy ten darmowy miesiąc jest liczony od daty podpisania umowy czy też od daty kiedy otrzymałem sms z informacją "od dziś korzystasz z oferty taryfy lte"?
Czy są inne pakiety internetowe do tego abonamentu (mniejsze/tańsze)?
Czy posiadając telefon obsługujący LTE będę mógł korzystać z netu po LTE (kartę SIM mam dość wiekową)?

22.04.2015 22:19
grish_em_all
36
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Czy ten darmowy miesiąc jest liczony od daty podpisania umowy czy też od daty kiedy otrzymałem sms z informacją "od dziś korzystasz z oferty taryfy lte"?
Od smsa, czyli od nowego cyklu rozliczeniowego.

Czy są inne pakiety internetowe do tego abonamentu (mniejsze/tańsze)?
Są. Możesz wyłączyć ten przewidziany w umowie i w to miejsce włączyć np. 300MB za 7zł.

Czy posiadając telefon obsługujący LTE będę mógł korzystać z netu po LTE (kartę SIM mam dość wiekową)?
Karta sim też musi obsługiwać LTE. Jeżeli nie masz pewności co do swojej aktualnej, możesz ją bezpłatnie wymienić w ciągu 90 dni od momentu podpisania umowy.

23.04.2015 08:38
Sharky
37
odpowiedz
Sharky
230
Renegat

grish_em_all --> dzięki za info.
Co do karty mam wątpliwości bo ma z 15 lat, nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek musiał wymieniać. Z wymiana najprościej pójść do jakiegoś salonu i zrobią od ręki?
I upewniam się co do pakietu - wyłączam sms na 2601 DEAKT500Z i żeby włączyć 300MB/7zł wysyłam sms AKT300 na 2601?

23.04.2015 11:33
grish_em_all
38
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Co do karty mam wątpliwości bo ma z 15 lat,
No to na bank nie obsługuje LTE. Jak najbardziej idziesz do salonu, mówisz że chcesz wymienić kartę na nową i w minutę do dwóch dostajesz nową.

I upewniam się co do pakietu - wyłączam sms na 2601 DEAKT500Z i żeby włączyć 300MB/7zł wysyłam sms AKT300 na 2601?
Wszystko się zgadza. Zwróć tylko uwagę na odpowiedź jaką dostaniesz na dezaktywację pakietu 500MB, bo sms DEAKT500Z bywa zawodny. Jeżeli przyjdzie zwrotka "Usługa jest już nieaktywna", to znaczy że nie zadziałał prawidłowo - powinna przyjść informacja że został wyłączony, nie że jest już nieaktywny. Jakbyś nie był pewny co do tej odpowiedzi, to możesz wrzucić tu na forum treść smsa jakiego dostaniesz, będę wiedział co z tym ewentualnie zrobić dalej.

24.04.2015 17:59
Sharky
39
odpowiedz
Sharky
230
Renegat
Image

No i przyszedł odpowiadający na dezaktywację "Usługa jest juz nieaktywna". Na stronie plusonline wygląda na nadal włączoną.

24.04.2015 18:24
grish_em_all
40
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

No to pozostaje Ci wizyta w punkcie obsługi żeby tam w systemie wyłączyli ten pakiet. Ewentualnie wyślij mi na maila numer telefonu, pesel i numer dowodu osobistego to u siebie to zrobię - [email protected]

24.04.2015 18:56
Sharky
41
odpowiedz
Sharky
230
Renegat

grish_em_all --> dzięki, i tak będę musiał się przejść do salonu na wymianę karty SIM to za jednym razem wyłączą pakiet.

27.04.2015 22:49
Sharky
42
odpowiedz
Sharky
230
Renegat

No to karta SIM wymieniona bez problemu, pakiet wyłączony po telefonie - człowiek w salonie był mało ogarnięty i tylko sprawdził że sms rzeczywiście nie wyłączył pakietu.
Jeszcze jedno pytanie - nowe SIM nie mają opcji wpisania PIN?

28.04.2015 08:03
grish_em_all
43
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Faktycznie PIN-u nie mają, masz za to PUK za pomocą którego możesz sobie sam ustawić PIN. Robisz to z poziomu telefonu, w ustawieniach znajdujesz opcję zmiany kodu PIN, wpisujesz 3 razy jakieś głupoty tylko po to żeby telefon poprosił o PUK, a potem wiadomo co zrobić :)

29.04.2015 09:44
44
odpowiedz
creatka
15
Chorąży

Mogłabym prosić o podanie linka do strony gdzie znajdują się kody/ promocje do taryfy simplus?

29.04.2015 16:40
grish_em_all
45
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

http://www.plus.pl/uslugi/krotkie-kody-w-plusie-na-karte

Na górze strony musisz tylko sobie wybrać zakładkę, czy chodzi o taryfę Plus na kartę bez limitu czy pozostałe taryfy, wtedy wszystkie inne będą rozpisane po kolei.

17.05.2015 18:12
46
odpowiedz
zmiennik47
6
Chorąży

Sima mam pytanie - co potrzebuję żeby przenieść numer z T-mobile do Play'a? Dostanę nowa kartę czy zostanie stara?

17.05.2015 18:17
47
odpowiedz
zmiennik47
6
Chorąży

Oczywiście numer na kartę.
Sry za spam

17.05.2015 18:40
48
odpowiedz
zmiennik47
6
Chorąży

Nieważne, już znalazłem co zrobić.
Tylko jest następny problem - http://www.play.pl/pomoc/karta/formalne/przeniesienie/
Upewnij się, że twój numer jest zarejestrowany u obecnego operatora.
Zapewne trzeba to zrobić w salonie tylko dzisiaj niedziela i nie sprawdzę, a chciałbym zakończyć cały proces ekspresowo. Kiedyś numer był na abonament, ale przeszedłem na kartę, a w internecie wyczytałem, że w TM jeśli numer zostaje przeniesiony na kartę to dane zostają usunięte i numer wyrejestrowany. Da radę sprawdzić to jakoś online?

18.05.2015 11:05
grish_em_all
49
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Musisz poszukać gdzieś na stronie T-Mobile czy jest możliwość zalogowania się na swoje konto klienta. Ja się niestety nie orientuję jak to u nich działa.

28.05.2015 14:22
50
odpowiedz
creatka
15
Chorąży

Potrzebuję pomocy posiadam telefon Nokia lumia 630 taryfa plus na kartę po kilku próbach wpisania hasła w swoim telefonie włączyła się jakaś blokada i nic nie można w nim zrobić tylko wyświetla się komunikat "spróbuj ponownie za 262596 minut inną opcją jest połączenie alarmowe. Jak sobie z tym poradzić?

29.05.2015 11:20
grish_em_all
51
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Blokadę ekranu miałaś na hasło, dobrze rozumiem? Jeżeli tak to prawdopodobnie pomoże tylko hard reset telefonu. Musisz się jednak liczyć z tym że cała pamięć telefonu zostanie wyczyszczona. W tym filmiku masz instrukcję jak taki reset zrobić.

https://www.youtube.com/watch?t=10&v=Rsm4cLcZYsQ

06.06.2015 20:43
marcin00
52
odpowiedz
marcin00
103
Forumowy Wilk

Orientujecie się może gdzie znajdę kod na "rok ważności konta" w Play'u? Widzę, że maja tam taka taryfę, ale nie chciałbym zmieniać taryfy - interesuje mnie tylko usługa.

07.06.2015 11:28
M@co
53
odpowiedz
M@co
124
Krzywda

Grish mam pytanie za 100 punktów :)

Dziewczyna brata ma już numer w Plusie z 10 lat. Tak dokładniej to kupiła kartę w 36i6. Do dzisiaj jest ona niezarejestrowana bo nigdy żadnej umowy z operatorem nie podpisywała. Numerki na karcie sim się pościerały i jak chciała w punkcie zarejestrować numer to jej pani powiedziała, że się nie da. Brat się wkurzył i do nowego telefonu obciął kartę do wersji nano :D

Jest jakaś szansa na zarejestrowanie takiego numeru? Plus nie ma go nigdzie w bazie? Serio potrzebne są dane nadrukowane na karcie sim czy zapisane w starterze?

07.06.2015 11:43
marcin00
54
odpowiedz
marcin00
103
Forumowy Wilk

Jest jakaś szansa na zarejestrowanie takiego numeru? Plus nie ma go nigdzie w bazie? Serio potrzebne są dane nadrukowane na karcie sim czy zapisane w starterze?
Pierwsze słyszę żeby były potrzebne jakieś numerki z karty(te nadrukowane na karcie). Parę numerów przenosiłem to T-mobile, parę do Play'a i za każdym razem potrzebny był tylko numer telefonu.

[52] UP

edit.
M@co
Plus ma chyba większe zabezpieczenia - http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/guided_adp.php?p_faqid=3146&p_sid=RLiqwg3m&p_lva=3209&p_accessibility=0&p_li=&p_cluster=28

07.06.2015 12:24
grish_em_all
55
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

M@co --> Szansa jest, ale to wymaga odrobiny szczęścia - jak trafisz w punkcie obsługi na "ludzkiego" konsultanta, to on zadzwoni do działu wsparcia i tam też zależy na kogo się trafi. Przerabiałem taką sytuację nie tak dawno temu, też była karta przycinana i uchowała się tylko jedna cyfra z numeru seryjnego. Udało mi się że trafiłem na pomocnego człowieka i mimo że nie miałem żadnych więcej danych poza numerem telefonu i jedną cyfrą numeru seryjnego (nawet nie byłem w stanie powiedzieć która to jest cyfra w kolejności), podał mi cały numer karty SIM i mogłem ją bez problemu zarejestrować.

Problemu nie będzie jeżeli uda wam się odnaleźć albo opakowanie od startera, albo plastik z którego karta została wyłamana, tam potrzebne numery również są. Tyle że wiadomo jakie są szanse że przez 10 lat nie zostało to wyrzucone do śmieci :)

07.06.2015 12:33
marcin00
56
odpowiedz
marcin00
103
Forumowy Wilk

grish_em_all
Jeszcze mi pomóż - post [52] :)

07.06.2015 12:36
grish_em_all
57
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Playa niestety nie mam obcykanego, mam wystarczająco materiału do opanowania w swojej sieci :)

07.06.2015 12:38
marcin00
58
odpowiedz
marcin00
103
Forumowy Wilk

grish_em_all
Ok, dziena - jeszcze sam poszperam.

07.06.2015 14:49
M@co
59
odpowiedz
M@co
124
Krzywda

Wielkie dzięki za pomoc. Tak coś czułem, że na pewno da się to jakoś ustalić. Ze starterem oczywiście nie ma szans ale teraz jest przynajmniej punkt zaczepienia do działania :)

14.06.2015 12:39
Dennoss
60
odpowiedz
Dennoss
169
Stellaron Hunter

Od dzisiaj, gdy chcę wejść na Plusa online, to mam coś takiego: http://scr.hu/2jv5/vsejs

Czyściłem pamięć podręczną, ale nie pomogło.

14.06.2015 15:01
grish_em_all
61
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Coś się musiało skaszanić z certyfikatem, ja mam to samo również w Internet Explorerze oraz przeglądarce w telefonie. Zgłoszę to jutro jak będę w pracy.

17.06.2015 19:49
grish_em_all
62
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Wygląda na to że z Plus Online już wszystko w porządku, strona otwiera się poprawnie.

18.06.2015 19:09
63
odpowiedz
zanonimizowany783120
53
Senator

Grish, potrzebuję Twojej porady. Mam Orange, ale znudziło mi się. Nie chcę już nawet tego numeru. Chcę po prostu kupić sobie nowy starter. Zastanawiam się właśnie na co się zadecydować. Powiem Ci szczerze, nie chce mi się zbytnio oglądać tych różnych pakietów, bo jestem w tym głupi.

W dużym skrócie Grish, po starej dobrej znajomości. Jakieś fajne pakiety smsowe lub coś w tym stylu jest tam w plusie na kartę? Zarówno do plusa, jak i do innych sieci. Ewentualnie jakie ceny są poszczególnych połączeń, itd. Jeszcze jedno, może jest coś takiego, że płacisz tam ileś zł i masz darmowy numer/rozmowy z wybraną osobą?

Liczę na Ciebie, jako fachowca plusa!

Pozdrawiam!

18.06.2015 21:12
grish_em_all
64
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Ciężko będzie zmontować taryfę tak żeby znalazło się wszystko o czym piszesz. W jednej wersji (taryfa Plush na kartę) możesz mieć bez limitu smsy do wszystkich sieci za 10zł/mies., ale nie ma możliwości wybrać darmowego numeru. Chyba że szarpniesz się na wariant nielimitowanych rozmów i smsów do wszystkich, ale to już 30zł/mies. W drugiej wersji (taryfa Plus na kartę bez limitu) możesz mieć bez limitu rozmowy i smsy do Plusa bez żadnych dodatkowych opłat, wystarczy że masz aktywne konto. Tu dla odmiany nie da się uruchomić nielimitowanych smsów do wszystkich, chyba że uruchomisz już wcześniej wspomniany wariant za 30zł.

18.06.2015 22:25
65
odpowiedz
zanonimizowany783120
53
Senator

Ajjj. Nieprecyzyjnie się wyjaśniłem. Nie musi być to wszystko na raz. Wystarczy, że jedna rzecz będzie :-) Aż tak wymagający nie jestem.

A jak jest w przypadku internetu jeżeli chodzi o te taryfy?

18.06.2015 22:30
grish_em_all
66
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

W Plush na kartę można dobrze połączyć internet i smsy - za 15zł/mies. masz nielimitowane smsy do wszystkich sieci i 2GB internetu. W pozostałych przypadkach masz 300MB za 5zł, 500MB za 7zł albo 1GB za 10zł.

18.06.2015 22:33
67
odpowiedz
zanonimizowany783120
53
Senator

Ok, dzięki! Współpracujecie z iplą? To znaczy np. coś takiego: http://www.ipla.tv/pakiet/SPORT#/description

Jeżeli mam numer w plusie (na kartę), to wtedy będę to miał za 10 zł miesięcznie, tak? :-) To wtedy są pobierane jakieś dodatkowe opłaty czy po prostu to taka promocja, że klient sieci plus ma taniej?

28.06.2015 14:51
PAINEKILER
68
odpowiedz
PAINEKILER
92
FC Barcelona

Hej Grish.
Mam teraz Mixa za 40 zł, zostało ostatnie doładowanie i co dalej najlepiej?
Abonament czy mix? Myślałem o abonamencie gdyż chciałbym jak najwięcej nielimitowanych usług (dzwonienie do wszystkich + sms).
Z mobilnego neta korzystam (pakiet 150 MB, wolałbym więcej) praktycznie codziennie.
I jaki telefon byś polecał? Aktualnie mam Galaxy mini 2, a wolałbym coś większego na Androidzie.
Pozdrawiam.

28.06.2015 15:11
grish_em_all
69
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Nero --> Wszystko na tak :) Swoją drogą jak ja nie zauważyłem że mi odpisałeś 3 minuty po moim poście? :P

PAINEKILER --> Żeby mieć wszystko bez limitu z nowym telefonem, masz do wyboru 2 opcje:
- pozostać w mixie i wziąć doładowania za 60zł: z tego będzie pobierane 35zł na nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych, 10zł na nielimitowane smsy oraz do wyboru 10zł za 1GB internetu, lub 15zł za 2 GB.
- przejść na abonament za 69.99zł i mieć bez limitu połączenia na komórki i stacjonarne, smsy i mmsy bez limitu, 2GB internetu.

Co do telefonu, to tak na szybko mogę polecić: Samsung Galaxy Grand Prime, Huawei G620s, LG Spirit 4G, a gdybyś decydował się na abonament to jeszcze Huawei P8 Lite. Ewentualnie jakbyś bardziej sprecyzował wymagania co do telefonu, będę w stanie bardziej doradzić.

28.06.2015 17:15
PAINEKILER
70
odpowiedz
PAINEKILER
92
FC Barcelona

Hmm chyba abonament w takiej formie by mi odpowiadał.
Co do telefonu to cóż, zależy mi na szybkości w przeglądaniu internetu i abym mógł odpalić na nim co nowsze gry, jak i klasyki które często się pojawiają ostatnio. Aparatu mało używam także super jakości nie wymagam. I nie wiem czy to standard ale GPS by mi się przydał.

28.06.2015 19:22
grish_em_all
71
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

No to śmiało możesz wybierać spośród wyżej wymienionych, przy czym ja stawiam na P8 Lite, ma najmocniejsze bebechy z całej czwórki.

28.06.2015 22:23
PAINEKILER
72
odpowiedz
PAINEKILER
92
FC Barcelona

Dzięki za rade. Czy ten P8 jest jakoś dostępny w niższej cenie niż na stronie? ( prawie 4 stówki) Bo widzę że jest Huawei P8 Lite LTE Dual SIM. A mi ani LTE ani dual nie potrzebny.

28.06.2015 23:55
grish_em_all
73
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Taniej go nie dostaniesz. Skoro nie masz aż takich wymagań to pomyśl nad Samsungiem Galaxy Grand Prime. Może i jest słabszy niż P8 - choć nadal dobry - ale przynajmniej nie trzeba tyle dopłacać. W sumie możesz też sprawdzić Sony Xperia E4g. W porównaniu z Samsungiem ma słabszy aparat (5Mpix vs. 8MPix) i troszkę mniejszy ekran (4,7" vs. 5"), za to mocniejszy procesor (1,5GHz vs. 1,2GHz).

13.07.2015 23:02
PAINEKILER
74
odpowiedz
PAINEKILER
92
FC Barcelona

Hej. W tym tygodniu wybiorę się do salonu i przejdę na abonament, ten za 69 zł. Zauważyłem że w tym abo za 100 zł dopłaty można mieć Honora 4x. Wygląda zachęcająco ale czy ta marka to solidna jest czy jakiś chiński szmelc?
I ile w końcu w tym abonamencie jest internetu bo poprzednio patrzyłem było 2 GB dziś jest 5 GB, nie zmienią jutro nagle tego w dół?

13.07.2015 23:59
grish_em_all
75
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Honor to tak naprawdę Huawei, więc można mu zaufać. Miałem go w rękach, robi naprawdę dobre wrażenie.
2GB internetu były w poprzedniej odsłonie abonamentów, czyli przed 2 lipca. Od tamtego momentu jest 5GB i to się już nie zmieni. Jeżeli Cię to interesuje, to oprócz większego pakietu internetowego pojawił się również pakiet 120 minut/sms na połączenia międzynarodowe lub w roamingu.

14.07.2015 22:46
PAINEKILER
76
odpowiedz
PAINEKILER
92
FC Barcelona

I już wszystko mam. Tylko że wybór telefonów był biedny strasznie. Wybrałem Huawei Y635. Do wyboru był jeszcze LG jakiś i Xperia 4g. Dobrze że sama oferta wydaje się spoko i spełnia moje oczekiwania.

25.07.2015 08:54
jarekao
77
odpowiedz
jarekao
160
PAX

Rodzice mają plus na kartę. Jako że wszyscy w rodzinie mamy w plusie (oprócz mnie) i mają promocję "darmowe rozmowy do plusa", uzbierało im się już z 600zł na koncie. Czy przy zmianie taryfy, kasowane są środki na koncie? Chciałbym zmienić na coś w rodzaju "rok ważności konta czy też konto bezterminowe". Nawet jak będą płacić te 20gr za minutę to i tak im to starczy na 10 lat.

25.07.2015 09:13
grish_em_all
78
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Przy zmianie taryfy środki nie są kasowane. Faktycznie najlepszy będzie wariant z roczną ważnością konta, wtedy połączenia będą kosztować 29gr/min. do wszystkich, żeby na to przejść trzeba zrobić 3 rzeczy:
1. Zmienić taryfę, używają kodu *147*20# - zabierze z konta 3zł
2. Uruchomić usługę rocznej ważności kodem *136*11*18# - zabierze z konta 10zł
3. Doładować konto dowolną kwotą, wystarczy za 5zł - od momentu doładowania będzie się liczyć rok ważności.

25.07.2015 11:08
jarekao
👍
79
odpowiedz
jarekao
160
PAX

grish_em_all dzięki
I tak pewnie z 300 zł spróbuję im wydać na jakieś konkursy, może coś wygra się.

25.07.2015 12:29
grish_em_all
80
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Tylko uważaj żeby się jakieś subskrypcje nie pouruchamiały, bo wtedy te drugie 300 też zeżre i tym razem już na darmo.

14.09.2015 12:34
Didier z Rivii
81
odpowiedz
Didier z Rivii
240
life 4 sound

Mam obowiązującą jeszcze dość długo umowę (jeszcze około 22miesiace / 29zł z rachunkiem elektronicznym) i teraz pojawił mi się moment, że potrzebuję wymienić telefon na inny.
Jak się domyślam przy tak niskim abonamencie nie ma chyba sensu w ogóle pytać w salonie Plusa o telefon, bo i tak byłby pewnie w cenach rynkowych? Czy może się mylę?

14.09.2015 12:55
grish_em_all
82
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Prawda. W ramach umowy telefon możesz wymienić jak jest jakieś 6-7 miesięcy do końca umowy, wcześniej ni dy rydy.

14.09.2015 13:09
Didier z Rivii
83
odpowiedz
Didier z Rivii
240
life 4 sound

OK dzięki :)

03.10.2015 08:04
84
odpowiedz
nieska
1
Junior

Hej. Mam pytanie odnośnie taryfy Mix 6 wziełam telefon na doładowania po 40 zł na 24 miesiace i nie wiem czy zdarze doladowac do rozwiazania umowy . Czy jest mozliwosc doladowania 2 razy w miesiacu zeby mozna bylo rozwiazac umowe ?

03.10.2015 09:30
grish_em_all
85
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Jak najbardziej. Umowę masz na ilość doładowań, a nie na ilość miesięcy, więc na upartego możesz nawet zrobić wszystkie doładowania jednego dnia i będzie po sprawie. W tą stronę ograniczenia nie ma żadnego.

03.10.2015 17:12
Herr Pietrus
86
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

czy jest szansa, ze telefonu "chwilowo niedostępne" jeszcze będą dostępne, czy niespecjalnie?

03.10.2015 18:51
grish_em_all
87
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

A o jaki konkretnie Ci chodzi?

03.10.2015 20:08
Herr Pietrus
88
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

Z3 Compact

03.10.2015 20:13
grish_em_all
89
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Na tą chwilę faktycznie niedostępny, ale w przyszłym tygodniu ma być dostawa. Ciężko stwierdzić jednak czy na początku czy pod koniec.

03.10.2015 20:25
Herr Pietrus
90
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

W sumie to ciekawe, czy będzie za trzy miesiące, bo wtedy będę myślał o wymianie :P
Ale generalnie chciałem widzieć, czy to "chwilowo" faktycznie może znaczyć to, co niby znaczy - skoro tak, to dzięki za dobrą informację.

31.10.2015 23:36
Herr Pietrus
😐
91
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

wygląda na to, że co niedostępne, to już "po wieki"...

01.11.2015 15:01
grish_em_all
92
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Ciągle polujesz na Z3 Compact? Jak będę jutro w pracy to zobaczę co tam z nim się dzieje.

02.11.2015 11:32
grish_em_all
93
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Złe wieści mam dla Ciebie. Najświeższe informacje, z 30.10 - niedostępny, koniec zakupów. Nie będzie już tego telefonu.

27.11.2015 13:12
Danley
94
odpowiedz
Danley
154
slow but dangerous

Od kilku dni mam dziwny problem z pakietem internetowym w Plus Na Kartę. Generalnie mało korzystam z sieciowego internetu w telefonie, zwykle jedynie podczas nawigacji i stąd zużywam niewielkie ilości danych w ten sposób. Dlatego zdziwiło mnie, że nagle stan pakietu potrafi się zmniejszyć o 50-100MB i znacznie odbiega od zużycia, które przedstawia telefon.

Początkowo pomyślałem, że może to coś z jakąś aplikacją, ale kiedy sprawdzam stan pakietu w Plus przez *136# to właśnie tam są przedstawiane dziwne wartości. Raz pokazuje prawidłowy stan zużycia, zgodny z tym co pokazuje telefon, a za kilka minut potrafi pokazać stan pakietu mniejszy przykładowo o dodatkowe 50mb, których telefon nie widzi. Kolejne wpisanie kodu i wszystko wraca do normy, znów pokazuje prawidłowe zużycie. Ogólnie są momenty, kiedy plus pokazuje prawidłowe zużycie oraz takie momenty, kiedy zużycie jest nieprawidłowe. Jednak nie zawsze wracają do mnie te "nieprawidłowo" pobrane dane i w ciągu kilku godzin jestem w plecy o kilkaset MB aż do wykorzystania pakietu.

Nie wiem, czy miał ktoś podobny problem, czy może jakaś awaria teraz jest? Problem trwa nie dłużej niż 7 dni.

28.11.2015 10:08
grish_em_all
95
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Do mnie jeszcze nikt się z taką sytuacją nie zgłosił, więc nie wiem czy to jest jakiś większy problem czy jednostkowa sytuacja. W takiej sytuacji możesz zadzwonić do biura obsługi i tam zgłosić technicznym że taka sytuacja występuje, niech się od swojej strony przyjrzą.

30.11.2015 11:19
Danley
96
odpowiedz
Danley
154
slow but dangerous

Dzięki za odpowiedź. Wstępnie doszedłem do tego, że może to być problem z dokładnością lokalizacji przez dane sieciowe.

Mam jeszcze jedno pytanie, czy w momencie gdy włączam internet przez dane sieciowe to jest pobierana jakaś "kaucja" w postaci konkretnej ilości danych, która później jest oddawana gdy wyłączę dostęp do internetu? Zauważyłem, że u mnie coś takiego występuje.

30.11.2015 13:18
grish_em_all
97
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Właśnie nie, powinno rozliczać tylko za faktycznie wykonany transfer.

21.12.2015 20:35
98
odpowiedz
zanonimizowany840667
28
Generał

Czemu Plus jest jedyną siecią, która nie potrafi, jak każda normalna sieć, automatycznie ustawić MMS dla iphone? Dlaczego KAŻDA aktualizacja softu to konieczność ponownego wklepania tych zafajdanych ustawień?

21.12.2015 21:17
grish_em_all
99
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Bo Plus jest jedyną siecią która nie jest w stanie się w normalny sposób dogadać z Apple co do współpracy. Stąd takie a nie inne ceny urządzeń, problemy z ustawieniami etc. O tym że w iOS 9 nie można było w ogóle wysyłać ani odbierać MMSów wspominać raczej nie muszę, internet jest pełen artykułów na ten temat. Dopiero update do 9.1 rozwiązał ten problem, chociaż ciągle pojawiają się u mnie klienci którym nadal to nie działa.

25.12.2015 16:59
100
odpowiedz
uszek@
85
Konsul

Pytanie trochę inne niż poprzednie. Chce wziąć telefon z plusa. Na co mam zwracać uwagę ?? Na ilość rat? Tak patrzę to jest trochę dziwne to, że telefon wart 700zł i inny wart 300zł (nówki) mają takie same raty 24x70 miesięcznie. Czemu tak?

25.12.2015 22:51
grish_em_all
101
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Tego to Ci nie powiem, nie znam absolutnie systemu ustalania cen telefonów. Na pewno nie ma co do końca przywiązywać uwagi na kwotę która wyjdzie po zsumowaniu rat. A to z prostego względu: przy opcji ratalnej same abonamenty są obniżone o 20zł w porównaniu do kwoty przy tradycyjnym abonamencie. Na przykład to samo co masz w normalnym abonamencie za 69.99zł, przy wersji z telefonem na raty kosztuje 49.99zł, więc ta "dopłata za telefon" się w pewnym (lub w niektórych przypadkach bardzo dużym) stopniu zaciera. Na co zwracać uwagę? Przede wszystkim na to co potrzebujesz mieć w abonamencie - zacznij od wyboru taryfy jaka będzie Ci odpowiadać, potem zobacz jakie telefony w Twoim zasięgu cenowym są dostępne.

29.12.2015 00:31
Herr Pietrus
102
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

no dobra, ale na "wyprzy" dla nowych "Z3 LTE + folia" jest, przynajmniej w internecie, czyli coś na magazynach leży, w trzech kolorach zł :P
natomiast w ramach przedłużenia umowy dostać się go, zgodnie z tym co pokazuje plus.pl, już rzekomo nie da?...

szukałem regulaminu przedłużeń, ale w tym ostatnim nie wa w ogóle tabelki z telefonami i ich cenami dla abonamentów... może ty masz jakieś informacje?

jakby co, to zawsze mogę, póki co, dostać niemal w tej samej cenie w orange... i to przy abo 49 zł, o ile pamiętam... :P

A poluję, bo chociaż to i tak telefon dla mnie za drogi, to A3 jest trochę za słaby, a to jedyne juz na rynku telefony, a nie deski do krojenia :(

29.12.2015 09:25
grish_em_all
103
odpowiedz
grish_em_all
245
Grish

Z tym "coś na magazynach jeszcze leży" to jest bardzo różnie. W ofercie on nadal jest, to prawda, pytanie czy jest fizycznie dostępny. Ponadto "Z3 + folia" to będzie chodzić o dużą Z3, nie o Compacta.

Tabelki z cenami telefonów na przedłużenie rzeczywiście nie ma, takie rzeczy widzimy tylko w systemie i z doświadczenia mogę Ci powiedzieć że potrafią być różne ceny dla różnych klientów - stąd pewnie brak tabelki.

29.12.2015 13:07
Herr Pietrus
104
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

Nie no, dla nowych jest oczywiście Z3 compact + folia :-)

Ale skoro dla starych klientów nie ma go na plus.pl, to i sprzedawca w salonie, jak rozumiem, nie będzie go mógł zaoferować, i w systemie go nie zobaczy? Czy trzeba pytać?

Forum: Komórka w Plusie - wątek dla klientów i nie tylko - cz. 12