Battlefield 3 i 4 to .... to gry. Fajne gry
Lista graczy Battlefield 3:
http://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Avv2olbqaZyfdDZmMVFBQXE1YVpoNC1QQkF6cWVzRHc
Dopisywać się!
==========================================================================================
Battlefield: Bad Company 2 to druga część jednej z odnóg serii Battlefield. Tytuł oferuje ciekawą fabułę i sporo dynamicznej taktycznej akcji w wojennym klimacie.
B:BC2 to kontynuacja świetnej gry taktycznej współtworzonej przez firmy Digital Illusions i Electronic Arts. Pierwsza część została wydana w 2008 roku i była kolejną po Battlefield 2: Modern Combat udaną próbą przeniesienia pecetowej serii na konsole (Xbox 360 i PlayStation 3).
• Wymagania:
Core 2 Quad 2.3 GHz
2 GB RAM
karta grafiki 512 MB (GeForce GTX 260 lub lepsza)
10 GB HDD
Windows XP/Vista/7
• Q & A dot BF:BC2
Q: Na high gra tragicznie klatkuje, a na medium chodzi wcale nie lepiej mimo, że mam MEGAprocek z 4 jajkami i kartę z NASA.
A: Wyłącz ostatnią opcję graficzną(po vsync) i ciesz się większą liczbą fps(na high ja odnotowałem +20 i chodzi mi teraz 40-55-przed było 30, a na medium stałe 60-przed było 40). A i nie zmienia to grafiki!!. Właściwie, to nikt nie ma pojęcia co to za opcja. By Hohner.
Można spróbowac także w pliku settings.ini (Moje dokumenty/BFBC) wartośc DxVersion=auto zmienić na DxVersion=9 lub DxVersion=10 i porównaj na których ustawieniach gra wyświetla więcej fps.
Q: Jak wyłączyć bloom?
A: Moje dokumenty/BFBC2 w pliku settings.ini zamieniamy Bloom=true na Bloom=false.
Q: Ma ktoś dane dotyczące dmg, szybkostrzelności, czasu przeładowania itp. broni w BC2?
A: Proszę: http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/
Q: Jak nie być noobem w BF:BC2?
A: Ano tak: http://www.youtube.com/watch?v=0p4fkH9qC4M
• Przydatne linki:
http://twitter.com/OfficialBfBc2 [BC2]
http://bfbc2.elxx.net/ - BFBC2 stats
http://battlefieldbadass.com/ - BFBC2 w pigułce + polecane filmy z gry
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Battlefield 2 to kontynuacja dwóch znanych gier: Battlefield 1942 i Battlefield:Vietnam. Akcja BF2 toczy się nie w czasach konfliktów historycznych jak II Wojna Światowa i Vietnam, lecz w teraźniejszości. Podłoże Battlefield'a to fikcyjny konflikt pomiędzy Stanami Zjedznoczonymi (USMC), Chinami (PLA) i Środkowo Wschodnia Koalicja (MEC).
• Wymagania:
• Minimum:
Procesor 1,2 Ghz, 512 MB RAM, FX 5200/Radeon 9200 (must support 1.4 shaders)
• Zalecane:
Procesor 2 Ghz, 1,5 Gb RAM, GF 6600/Radeon 9800 PRO
• Q & A dot BF2:
Q: PunkBuster wyrzuca mnie z gry z komunikatem "xxxxx" Co robić?
A: Najpierw ściągnij program PuknBuster Setup: http://websec.evenbalance.com/downloader/download.php?file=1
Jeżeli to nie pomaga, wpisz owy komunikat w GOOGLE zanim poprosisz tutaj o pomoc.
Q: Wyszukiwarka w grze znajduje tylko kilka serwerów dostępnych do gry.
A: Do gry w sieci niezbędny jest patch 1.5
Można pobrać go z tych źródeł:
- http://www.speltorrents.se/details.php?id=1418&hit=1
- http://www.fileplay.net/files/fps/bf2/patches
- http://largedownloads.ea.com/pub/patches/BF2/
Uwaga! Patch 1.5 należy instalować na patcha 1.41!
Q: Podczas patchowania(aktualizacji, instalacji patcha) wyskakuje mi błąd "aktualizacja nieudana".
A: Prawdopodobnie nazwa konta w Windowsie zawiera polskie znaki (gra ich nie czyta). Robimy tak: Menu Start>Panel Sterowania>Konta użytkowników>Utwórz nowe konto. Potem kopiujemy foldery (dokumenty)C:/documents and settings/nazwa starego konta/moje dokumenty
ikony z pulpitu C:/documents and settings/nazwa starego konta/pulpit
Q: Jak odblokować daną broń ?
A: Musisz osiągnąć odpowiedni stopień (minimum Lance Corporal), a potem włącz grę jeszcze raz. Okno z wyborem broni pokaże się w menu głównym gry. By grać odblokowaną bronią na serwerze, naciśnij przycisk z dwoma żółtymi strzałkami w spawn menu (przyciski znajdują się w okienkach z klasami postaci).
Q: Co zrobić, aby odblokować więcej broni?
A: Musisz posiadać dodatek Jednostki Specjalne(Special Forces)
Q: Jak zrobić kolorowe napisy w chat-boxie?
A: Foxx przetłumaczył poradnik jak to zrobić, po szczegóły udaj się pod poniższy link:
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=35&t=27989
Link do pliku zmieniającego wygląd komunikatów o zdobytych punktach: http://www.megaupload.com/?d=UKJRZZWT
Q: Jak usunąć intro, tak aby przechodzić od razu do gry ?
A: Wchodzimy do katalogu z grą\mods\bf2\Movies - usuwamy pliki Dice.bik, EA.bik, Intro.bik, Legal.bik i Welcome.bik. Jeśli usuniemy wszystkie pliki z tego podkatalogu w grze, w tle podczas logowania i głównego menu w grze nie będą odgrywane zapętlone filmiki.
Q: Jak sprawdzić gdzie gra ktoś ze znajomych?
A: Wchodzimy na http://bf2tracker.com/ zakładamy konto. Zbierane tu są nasze statystyki. W wyszukiwarce użytkowników wpisujemy nick znajomego, dodajemy go do buddy list i jeśli aktualnie gra na jakimś serwerze będziemy to widzieć. Spisujemy adres IP serwera, wchodzimy do gry i podłączamy się.
Q: Posiadam dodatek "Jednostki Specjalne", jednak muszę przeinstalować całą grę i spatchować. Co mam po kolei zrobić?
A: Odinstaluj JS, a potem całą grę. Następnie zainstaluj podstawkę, a na nią od razu JS. Później koniecznie zainstaluj patch 1.41 i patch 1.5.
Q: Gracie w dodatki, czy tylko w podstawkę?
A: Patch 1.5 dodaje do gry boosterpacki, zatem teraz gramy gdzie mamy ochotę.
Q: Mam nowa gre, a wyskakuje mi komenda "Klucz CD jest nieaktywny"
A: Menu Start> Uruchom> Regedit> wyszukujemy folder ergc> po prawej stronie widzimy podana wartość x9392> bezpośrednio za x9392 wpisujemy swój klucz (bez myślnikow)
Q: Gram na panoramie, co zrobić, by dopasować rozdzielczość?
A: Kliknij prawym na skrót do gry -> Właściwości, następnie w linijce "element docelowy" należy dodać +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200 (oczywiście 1920x1200 to tylko przykład, musisz wpisać swoją rozdzielczość zamiast tego)
W patchu 1.5 zabieg ten nie jest konieczny, dodaje on możliwość wyboru panoramicznej rozdzielczości z poziomu menu.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
• Tak się bawi, tak się bawi... [MPO]!
http://video.google.pl/videoplay?docid=-1119364490511282046&q=mpo+stunts
• Spis graczy GOL'a:
Lista historyczna:
piokos - Piokos; Barthez x - barth89; ruutek - [PfT]-Szakal; Matisob - Matisob; sebekg - sebekg; gruby99999 - Mr.Chessburger; bone_man - Sejf; master53 - SniperMarcin; Akkai - Akkai; dzidzia_radom - DzidziaRadom; Wiewiórk - Wiewi0rk; tsunami - Mvtt; eJay - eJayPL; Gabaryt - Gabaryt; MartiniBianco-BajeRRRzakonmarii; :Jj:; swatmaniak - Grzala14; [Fallen Angel]- carlos0606; J0lo - j0lo; Kentril - Kentrilll; Shifty007 - Shifty; [m4]; Hornet09 - HoRnet09; kayler01 - kayler01[POL]; Xarexon - resteler07; drapichrust7 - drapichrust7; Radziu_1990 - RadziuPL; Hitmanio - Hitmanio; ARECZKI - Areczki; Reavek - Reavek; Ptolemeusz - Ptolemeusz_Smith; Kelth - qdlaty; grabros - grabr; szymaniak - mr.3ko; krzynier - krzynier25; M@rine - M2rine; j-bobo - Bobek_pl_89; ZgReDeK - |spam| LipToN; Buby - RzeZnik1239; Molpi - WhiteDead[PL]; McTire - Mocin[PL]; k a N N i b a l - 6raf2ero; Lajtus - LajtusPL06; thekid2 - thekid.pl; Raz3r - P4cyFik4Tor; Yos_sarian - Paul_Leger; Jakub007 - Jakub132; Sqater - Sqater666; Ziecik - d(Ziecik)b; zuromil - zuromil; Wybor -Wybor_PL; Wlodivsen - Wlodivsen_pl; faust7 - Faust777PL; PIL - PIL43; CleaneR - CleaneR[SBS]; koci_kwik - glupek_z_dupaczewa; Ozzie - Ozzie[PL]; PaWeLoS - Pawelos_PL; Judith - JudithGrainne; rodpod - rodpod; qLA - xarandel; Lt.Matts - Lt.Matts; lowell - Lowell_pl; anen - |PfT|-ANEN_PL; Mutant z Krainy OZ - farben87; foroe - geeeeeez; szwejos - Szwejos; Gallain - Gallain; puszczyk - dr.Basen; Olivcha.pl - Olivia.pl; Mateck - Mateck; Dogon - Dogons; hermin - HerminGOL; Dym14 - Dym71; Soulcatcher - SoulPL; Kosmit - KOSMIT_POLSKA; Kielich83 - Kielich83; Lupus - LUPUSfromPOLAND; Bartas1979 - bartas1979; T4$$M4N - =T4SSM4N=; xanat0s - xanat0s_PL; Vaiper - tomi133 (Ś.P.); L0ck3 - L0ck3.pl; Pezk - Lyyar; Preston-SW - PRESTON-SW; bblackk102 - iXu.pl; Filevandrel - Filet; Hebron - Hebron[PL]; The LasT Child - GoorkAAkrooG; Legrooch - Legrooch; vontrapp- ktrapp; MaZZeo - MaZZeoPL; ExistoR - Soldofbh; Masito - Masito; Mr X - Mr_X[PL]; Auxarius - VtS|Auxarius; robcio1222 - NoobMasterSolider; yasiu - yasiu071; Davidian - Davidian78; Brisk. - ""; Caine - Dr_Wycior; foxx - Fox808; Ar'Saghar - =GROM= Dr.ArSaghar; zela - Zela[PL]; Elemelek - Misiek175; Logadin - SynuBiednejPraczki; Kowciu88 - Kowciu; SilentOtto - S_Otto; TeadyBeeR - TeadybeerGOL; QrKo - QrKoPL; Gordek - Gordek; MP-ror - MP-ror-PL; J0T - J0TAsghaN; Matt - Matt_Night
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
• Spis graczy GOL'a w BF:BC2:
Lista graczy BC2: Lista graczy BC2: http://docs.google.com/Doc?docid=0Af5XdkoFgK8IZGdncDM5ZzlfMjdkdjVoeDRkZw&hl=pl
ZASADA DLA NOWYCH GRACZY - Jeżeli chcecie mieć dostęp do serwera TeamSpeak to musicie być aktywni i chętni do grania. Jeżeli spełniacie te dwa warunki zgłoście się do eJaya lub Legroocha.
• Linki:
- Recenzja Battlefield 2 [eJay]: https://www.gry-online.pl/recenzje/battlefield-2-recenzja-gry/zab17
- Poradnik do Battlefield 2 [eJay]: https://www.gry-online.pl/poradniki/battlefield-2/
- Recenzja Battlefield 2: SF [Sandro]: https://www.gry-online.pl/recenzje/battlefield-2-jednostki-specjalne-recenzja-gry/zec92
- Poradnik do BF2: Jednostki Specjalne [Sandro]: https://www.gry-online.pl/poradniki/battlefield-2-jednostki-specjalne/
- Beta test Battlefield Bad Company 2 [eJay] - https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=6361
- Recenzja Bad Company 2 [g40st] - https://www.gry-online.pl/recenzje/battlefield-bad-company-2-recenzja-gry/zd1912
- Recenzja Battlefield 3 [eJay] - https://www.gry-online.pl/recenzje/powrot-na-pole-bitwy-recenzja-gry-battlefield-3/zb1ead
• Statystyki graczy:
- http://bf2tracker.com/ [BF2]
- http://bf2s.com/ [BF2]
• Polecamy:
- http://www.totalbf2.com/ [BF2]
- http://www.battlefield.pl [BF2]
- http://battlefieldzone.pl/ [BF2]
- http://www.secretsofbattlefield.com/ [BF2]
- http://www.eagames.com/official/battlefield/battlefield2/us/home.jsp [BF2]
• Poprzednia część:
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13202829
Uuu... szkoda, ale nic, beda kolejne Battlefieldy, jeszcze kiedys pewnie razem postrzelamy.
https://discord.gg/ytHErHUy - siedzimy na tym Discordzie już parę lat. Graczy BF2042 będzie kliku - wszyscy w odpowiednim wieku i o kompatybilnych osobowościach.
Bez kitu. W portalu czyli trybie, który ratuje tę grę zazwyczaj jest jeden pełny serwer na 128 graczy , a reszta ma pingi 250. Ostatnia nadzieja dla tej gry umarła.
A, wiem, ze wątku siedzą (albo przynajmniej siadywali ;)) hardcore'owi wymiatacze, na których nie zrobi to wrażenia, ale pochwale się i tak, to chyba z 2 tygodnie próbowałem wbić 3 poziom baretki za walkę i w końcu dziś cholerstwo wystrzelałem, może to zasługa napływu świeżego mięsa armatniego przy okazji darmowego weekendu, może farta, ale jest :)
odpalam raz na 2-3 tygodnie battleloga, ale od dawna nie widziałem żeby ktoś ze znajomych grał, na wszelki wypadek mam jednak BF4 zawsze zaktualizowanego ;)
Nie, przez ostatni rok grałem tylko naprzemiennie w 2 gry - diablo 3 i wiedzmina 3, narobiłem sobie w tym czasie spora liste zaległosci do ogrania, ktra mam nadzieje ruszyc ....jak tylko skoncze Serce z kamienia i wino i krew ....no chyba, ze w miedzyczasie wystartuje sezon 6 w D3 ;)
Tak czy siak wchodzenie w nowy tytuł MMO (?) byłoby strzalem w kolano. Poczekam na BF5 :)
Uh, double post ....z półroczna przerwą w miedzyczasie ;)
Temat warto podbić, bo po beta BF1 daje obiecujący przedsmak - jesli ktos jeszcze nie probowal, to zachecam.
No to Panowie UP!!!!!!!!!
Wykopujemy!!!! :)
Swoi, zainteresowani TSem proszę o kontakt.
Meh, myslalem ze godzinke przed snem sobie postrzelam a tu chyba serwery logowania EA leza - nie moge sie polaczyc ani z beta Bf1 ani z Battlelogiem :S
Ja odpuszczam. 1,5 minuty gry, ale fajnie się zaczęło od zniszczenia czołgu :P
Jutro kolejne podejście.
Mimo problemow technicznych przez te pare dni pogralem z 3h, wbilem 15lvl wymagany do otrzymania pamiatkowego niesmiertelnika i musze powiedziec, ze im dalej tym bardziej mi sie podobało wiec kwestia zakupu jest raczej przesądzona, poczekam tylko jeszcze na info jakie beda bonusy w poszczególnych sklepach.
^ o, fajnie ze napisałeś, bo przypomniało mi to ze chciałem spytać czy twój mail na o2 nadal funkcjonuje?
Powinni lekko poprawić balans broni i pojazdów, bo niektóre są za mocne/za słabe w swojej klasie. Ciężko też w sumie wypowiedzieć się na temat jakości gry po jednej mapie, ale i tak jestem wniebowzięty tą betą i raczej (z przewagą na bardzo TAK) kupię. ;)
Jakby ktoś szukał ludzi do gry to się polecam - ArtoseruS na Originie.
Jakie są kryteria na podwieszenie wątku? Tego nie mogę :/
Edit:
Już mogę :)
Witam.
Szukam ekipy, z którą mógłbym pograć w Battlefielda 4.
Z okazji darmowych dodatków postanowiłem wypróbować tę część (wcześniej wystarczał mi BF3) i zainstalowałem ją wczoraj.
W grupie zawsze raźniej więc jeżeli ktoś jest zainteresowany to dajcie znać.
P.S. Opłaca się kupować teraz BF1 czy lepiej poczekać na jakąś obniżkę? Nie grałem w betę, dlatego pytam.
P.S. Opłaca się kupować teraz BF1 czy lepiej poczekać na jakąś obniżkę? Nie grałem w betę, dlatego pytam.
Patrząc na Twój post to zagrasz w jedynkę jak już nie będzie prawie istnieć. Do czwórki nie znajdziesz tu raczej kompana. Za późno.
Majac w pamieci sytuacje z BF4, gdzie kupilem sobie premium, a przestalem grac po premierze 1szego DLC i pozostalych nawet nie liznalem tym razem raczej ta usługe odpuszcze ....ale kurde liczyłem, że bedzie tak jak w przypadku BF3 i 4, ze preordery dostaną ten pierwszy dodatek w gratisie, a tu zanosi sie na lipe, bo co najwyzej zapowiada sie opcja na head start i te smętne murzyńskie dekoracje :-/
Wersja ze steelbookiem juz jest, np @ http://konsoleigry.pl/gry-na-pc-w-pudelkach/8052-battlefield-1-pl-pc-5030936113753.html
...teraz pytanie czy to samo bedzie na dzien premiery w MM / Saturnie, czy sie przelicze? ;)
Mam nadzieję, że będzie i w Saturnie. W sumie to preorder był tylko zniżką, więc mam nadzieję że da radę łyknąć.
No jak tam Panowie, kto juz gra?
Ja do niedzieli w rozjazdach, ale w poniedzielek do Was dołączam!
U mnie się zainstalowało, ale wracam dopiero po 22 :/
Może uniknę connection lost, o ile jest
Korci mnie korci żeby kupić:/ liczę na problemy z serwerami dzisiaj, żebym nie miał bólu dupy, że nie gram :P
też bym pograł, tylko przenieście się w końcu na hard mode
Jak dla mnie bomba :)
Dużo zamieszania, ale jednocześnie można kombinować z taktyką :)
No nie wiem jak wy ale ja jestem mega zawiedziony. Generalnie wszystko co mi się podobało w BF 3 i 4 tutaj jest w jakiś sposób zmienione/zjebane. Aż mi się nie chce wymieniać. Ogólnie żałuje kupna. Może po dodaniu HC się to zmieni.
Mi tam się podoba, jedyne na co mogę narzekać to brak trybu HC.
Dzisiaj po tym, jak 3 razy dzgnalem typa bagnetem a on sie po prostu odwrocil i mnie zastrzelił wyłączyłem grę i wrócę jak będzie HC. Proszę o informację.
Ja tam z hitregiem nie mam żadnych problemów.
Kłopot jest taki, że IMO mapy są po prostu tragiczne. Ja mogę grać tylko na: Sinai Desert, Monte Grappa, Empire’s Edge i Fao Fortress. Reszta to dno i metr mułu nadające się do CoDa.
W watku wprawdzie cisza, ale na serwerach stara ekipa w niemałym procencie sie zameldowała ....choc Legrooch chyba woli grac solo, Michae1fps zniknąl wogole - co z Wami Panowie?
Ja się dosiądę audio lada moment. Nie mogę mówić, mam zawalone zatoki, rzuciłem palenie dwa dni temu i generalnie nie chcielibyście mnie słyszeć teraz w słuchawkach :D
Instaluję jakby coś.
Jeśli ktoś czekał z rozpoczęciem przygody z BF1 do momentu dodania serwerów HC, to oto nadszedł ten dzień!
https://www.battlefield.com/en-gb/news/article/fall-update-battlefield-1
Kto wie, moze DICE/EA swoich HC nie postawi, skoro jednak mozna juz stawiac wlasne serwery to jestem pewien ze dzis juz będą.
Dzięki chłopaki za wczoraj.
legrooch - nie chcę być wścibski ale może czym Cię obraziliśmy ;P ? Dołącz czasem do nas chłopaku. Mamy Discorda i tam się komunikujemy. Zawsze brakuje kogoś do pełnego squadu :) Tęsknimy!
Heja :)
Słuchajcie, ja ostatnio jak odpalam BFa, to tylko na szybką rundkę, maks 2 z czego drugiej nie kończę....
Jak wpadnę z zamiarem pogrania, to wwalę na Discorda z miejsca :) Słowo!
Edit:
I na nikogo się nie obraziłem :P
W ramach podbijania watku spytam, czy ktos dostał już dog taga za Battlefest? Miały byc przyznawane chyba 28, ale u mnie poki co nic nie ma....
wczorajszy patch wprowadził nowa mape, zagralem jedna runde i musze powiedziec ze takiej rzezni nie widziałem od czasu "starego" Suezu. 3/4 obu druzyn tłukące sie we wraku sterowca, w koło czołgi, na środku pociąg pancerny - MASAKRA!
Ja dostaję po rundzie, maks półtorej "Unexpected error" i gra się ubija.
Tracę już chęć do odpalania jej.... Problem w sterownikach grafiki, ale 4 ostatnie wersje cierpią na ten sam problem.......
No niestety, patrzac na ilość poprawek człowiek odnosi wrazenie ze idzie ku dobremu, ale defacto po kazdym wiekszym patchu problemów przybywa.
Wczoraj z Ookiem musielismy sie niezle napocic zeby gra łaskawie wrzuciła nas do tej samej drużyny, potem gra serwowała mi błędy grafiki, ktorych nigdy przedtem nie miałem.
Jakby te patche w ogole nie były testowane....
Info dla kolekcjonerów dog tagów - ten za styczniowy community event jest do zdobycia do 23.01 i wymaga m.in. 5 killi przy uzyciu strzykawki ....są jacyś chetni na ustawke? :P
https://www.battlefield.com/pl-pl/news/article/community-mission-capricorn-dog-tag
Nowy francuski behemot zapowiada sie wypaśnie ....ciekawe tylko czy bedzie miał swobode poruszania sie po całej mapie, czy jakoś to bydle ograniczą?
Z okazji walentynek lista zmian wprowadzanych przez najbliższy patch:
https://www.battlefield.com/pl-pl/news/article/battlefield-1-winter-update
Musze powiedzieć, ze wszystkie prezentują sie bardzo fajnie ....szkoda tylko, ze Bf poszedł juz w odstawkę.
okazjonalnie chetnie, takze jakbys miał ochote pyknac ktorego wieczora kilka rundek to chetnie, ale raczej tak zeby grac wieczor w wieczor to nie, trzeba inna zaleglosci ponadrabiac - niedawno ruszyłem dopiero CoD Advanced Warfare, a od wczoraj Thiefa [2014] - niech to da Ci obraz jak bardzo jestem w plecy ;)
Mimo premiery pierwszego DLC w watku cisza - nikt nie gra ....czy wrecz na odwrót i na pisanie szkoda czasu? ;)
U mnie czas na zabawy skrócił się do 10 minut w Bejewled 3 lub jednej partyjki w Hearthstone.... :/
Mysle, ze po 15 miesiącach nikt nie pogniewa sie o podwójny post ;)
...anyway - pytanie dnia - BFV - bety jeszcze nie było, ale ktos z Was juz na pewno wie, ze kupi lub tą część oleje?
Jako ze beta BFV idzie pełna parą wątkowi należy sie odkopanie.
Ze swojej strony nie moge powiedziec, zebym był zachwycony, ale kłade to glownie na karb tego ze moim zdaniem wybrano złe mapy - Rotterdam to taka rupieciarnia, ze polapac sie skad wala kamperzy to prawdziwa sztuka, a na Narwiku gralem tylko w trybie rush (tzn wielkiej operacji :)), gdzie bez wspolpracy nie ma gry...
Pustyna w becie BF1 byla o wiele lepsza, bo dawała pole do popisu kazdemu, ale nie jest też aż tak źle jak w becie BF3, gdzie mapą było fatalne Metro :D
Tak czy siak, mimo tego ze do bety wroce juz tylko po to zeby zdobyc pamiątkowy dog tag, to gre kupie i mysle, ze bedzie fun!
spoiler start
....choc ta ślimaczo obracajaca sie wiezyczka czołgu bedzie moim przeklenstwem! ;)
spoiler stop
Mimo oświadczenia o olaniu w betę zagrałem.
Złe mapy. Hm. Miasto dla mnie nie jest złe, natomiast ta śnieżna to camperiada.
Nie wiem czy zauważyliście ale obie mapy są kalkami tych z bf1. Tam zamiast śniegu mamy jedną z trawą o podobnej strukturze czyli wzniesienie, punkty w dole i znowu wzniesienie. Powoduje to, że 70% osób gra tam snajperami.
Nie rozumiem dlaczego DICE forsuje zmiany mechaniki rozgrywki. Po cholerę ta długa śmierć? Po cholerę zmiana przeznaczenia zy gadżetów u poszczególnych klas?
Mimo dobrych checi bete uważam za lekko mowiac irytującą - pomijam bugi, ale jesli eventem mającym zaprezentować mi cala zawartość bety, jest ten cały cykl "tides of war", ktorego kulminacja i ostatnim warunkiem koniecznym dla otrzymania "pamiatkowego" dog taga jest zwyciestwo w wielkiej operacji, po czym gra 8 kolejnych razy na przestrzeni 4 dni wrzuca mnie do druzyny niemieckiej, ktora przegrywa w 7/8 gier, to....
Ale ok, koniec koncow za 8 razem niemcy wygrywaja, wychodze zadowolony do menu ....gdzie widze, ze kolejnym punktem jest kolejna mapa, tym razem znow conquest rotterdamu i nie wiem, czy to bug i event mam zaliczony, czy to taka swoista "zachęta" zeby grac dalej - tak czy siak czuje sie strollowany i po tej becie raczej bym gry nie kupil, tak jak zrobilem to po becie BF1.
spoiler start
....tyle, ze kupilem ja juz wczesniej, trollujac sam siebie ;)
spoiler stop
U mnie się nawet nie odpala, raz że karta słaba to nowe sterowniki dla bety sypią mi system nie gorzej niż aktualizacje do Wingrozy10 D:
Mała strata, wracam do Rising Storm - Vietnam które dostaje kolejne (darmowe) wielkie aktualizacje :]
Dobra Panowie, tydzień do premiery dla zwykłych zjadaczy chleba, kto będzie grał?
Kolejne promo, ktore pokazuje ze BFV sprzedaje sie zdecydowanie poniżej oczekiwań - coz, trzymajmy kciuki, że następnym razem bedzie lepiej ....pod każdym względem.
Battlefield V Deluxe Edition – 149,95 zł
https://lowcygie r.pl/promocje-cyfrowe/battlefield-v-deluxe-edition-na-origin-za-polowe-ceny-dla-posiadaczy-battlefield-1-4-lub-hardline/
Widzę legrooch uruchomiłeś koparkę starych wątków :D
Ja dopóki nie przeprowadzę się do nowego mieszkania, to korzystam z zestawu laptop służbowy + XSX, więc granie w BF6 musi poczekać. A nie ukrywam, że strasznie mi sieciowych strzelanek brakuje. Ale na służbowym lapku nie odpalę, a granie w sieciowego FPS na konsoli to dla mnie nieporozumienie...
Jak się przeprowadzę (niestety dopiero 2022 rok), to wtedy kupuję stacjonarkę do grania. Teraz nawet nie miałbym gdzie jej postawić.
Wiedziałem że pierwszy który tu coś napisze to będzie legrooch z Magic Plate Ormor
Gadałem ostatnio z Goorką i oni z Gallainem zasuwają w BF4 czy tam 5.
Korciło mnie, czasu cholernie mało....
Przy BF6 się coś znajdzie dla zrelaksowania :)
Ostatni post z grudnia 2018 roku, jak na ironię moja ostatnia sesja z BF4 też była z grudnia 2018.
Przypadek?
Właśnie wracam do BF4 sprawdzić jak się w to gra na (niedawno podłączonym, dłuuuuugo wyczekiwanym światłowodzie), niestety nie udało mi się nabyć lepszej karty graficznej i nadal kiszę się z GF 650 :/
Pamiętam że musiałem grać na FOV 100+ by mieć jakąkolwiek przewagę nad innymi graczami, może teraz będzie lepiej? Chociaż tam słyszałem coś o ekranach powyżej 60Hz (300?) że to daje niezłą przewagę... za stary na to jestem.
^to niefakt, ale z drugiej strony jak jesteś nastawiony ze do BFa wracasz, to beta Ci niepotrzebna i ubolewać trzeba tylko nad odsunięta premierą :)
[edit]
z innej beczki - jak Piokos ten watek zakładał, to na tapecie był jeszcze BF4 - mniej piszą chyba juz tylko w wątku seryjnym Guild Wars ;)
Sprawdziłem sobie dziś ceny BF2042 i z lekka sie zdrzaźniłem - 270 za podstawke jeszcze bym od biedy przyjął, przy założeniu że będzie tak jak w BFV gdzie cały content wypuszczany po premierze był wliczony w tą cenę, ale żeby dostać podstawkę + przepustkę na pierwszy (!) rok trzeba już wybulić 4 stówki.
Do tego na pewno będą oddzielnie sprzedawać kosmetykę albo wprowadzą taka lub inną walutę premium. Od razu przypomniało mi się dlaczego nie lubię EA.
No dobra, kilka rund zagrałem, obśmiałem się przy tym równo, bo stan bety jak zwykle jest tragiczny i niestety mam przekonanie graniczące z pewnością, ze na premierę będzie to samo, a wszystkie te teksty o builde z przed kilku miesięcy to kit, ale w ogólnym rozrachunku jestem bardziej na tak niz na nie i mam nadzieje, że przynajmniej część starej ekipy w grze zobaczę :)
Mnie się poza babolami bardzo podoba ten kierunek.
Chodzą składy na piechotę, lotnictwo zbytnio się nimi nie przejmuje bo ma swoje na głowie.
Składy nie interesują się lotnictwem, bo również mają swoje na głowie.
Mapa cała żyje, dzieje się wszystko i wszędzie. Jak dla mnie super - wreszcie dobry balans między pancerniakami a piechurami. Czołgi są trochę OP na obecną chwilę, choć szybko się je zdejmuje.
Jak pisałem - po becie wchodzę w to!
Starym zwyczajem założyłem głosówkę :)
https://discord.gg/V386tMn68d
Common!
Generalnie - stara brygada niech też wpadnie, będzie kanał komunikacyjny przy okazji
haha, teraz dopiero zobaczyłem twojego posta legrooch i uśmiałem sie serdecznie - mam nadzieje, ze nie brałeś wolnego? ;)
A tak na serio, to kto jeszcze od piątku gra?
Wołam starych cymbałów :)
Dołączacie od piątku/soboty?
Dla mnie niestety, tylko dwójka - tego najnowszego odpaliłem na pececie... i tragedia jakaś. Ale chyba będę go miał w ramach abonamentu, więc może i bym zerknął. Tyle, że ja wcześnie chodzę spać :D
Mnie beta wciągnęła.
1) bardzo duże rozróżnienie w zainteresowaniu walką na linii piechota-pojazdy powoduje, że nie ma zawracania głowy piechocie przez wiecznie kampiący czołg i odwrotnie - piechurzy praktycznie nie interesują się pojazdami.
Każdy bawi się w swoim kółku i tylko krótkie wsparcia mają miejsce.
2) celność, zachowanie pocisków, pojazdów, wielkość mapy - bardzo fajna sprawa.
Dla mnie to po prostu taka powtórka połączenia BF2 z BF4. Od czasu BF4, a w sumie 2 jest to pierwszy sensowny BF
No i wziął i sobie przypomniał :D:D:D
Pograłem trochę i ...
Faktycznie jest w tym coś o czym piszesz
taka powtórka połączenia BF2 z BF4
ale ...
coś mi się ze skillem porobiło
W nic nie mogę trafić :D
Albo muszę poćwiczyć, albo poczekać na hard (o ile przewidują), albo oczy i ręce już nie te i nic się nie da zrobić.
Czasu na granie też nie za wiele. Co tydzień coś nowego do ogrania :(
Ja gram tylko na easy. :)
Moje uprzedzenie do EA trwa nadal (od czasów BF1). 10h z game passa na weekend wystarczy.
Kupie jak wyjdzie Karkand i/lub Wiki I.
Dzień dobry.
PS. Wejdźcie na discord co ten ancymon Sinbad wczoraj wrzucił.
Tam jestem codziennie. ??
Ale
Co do mojego udziału w BF 2042 to na chwilę obecną odpadam. Nie dysponuję wystarczającym sprzętem, aby mieć satysfakcjonującą liczbę FPSów (już BF V w becie leciał mi w 40 fpsach), a po drugie nie dysponuję wystarczającym czasem ;) Może sytuacja zmieni się trochę na wiosnę/latem gdy będę wymieniać sprzęt.
Będę obserwować co robią z samą grą, bo nie ukrywam - polityka EA i DICE to tak średnio ostatnio mi pasuje.
Cześć, miło Was słyszeć :) dołączę do wspólnej gry, jak tylko znajdziecie czas na zabawę w najnowszym BF :)
Ło Jezusku, e-mail mi przypomniał o tym wątku :)
Ja mało gram już, po tyraniu w gabinetach od rana do wieczora przeważnie chce się wywalić z żoną na kanapie i pochillować, ale jak gierka będzie dobra to kupię i wpadnę pograć
Ciućmoki, bez wymówek! :)
Chłopaki, to już 16 lecie wątku w sumie?
Ja podejrzewam, że co najmniej jeden z moich małolatów dołączy, jak ojciec da kasę na grę. I będzie wymiatać :)
Edit:
a tak retrospekcją jeszcze teoretycznie niedawno przeżywałem gen mukowiscydozy....
Heh, też dostałem przypomnienie na maila :) Niestety obecnie na granie nie mam za wiele czasu, pecet też nie upgradowany od 3 lat, więc pewnie będzie kicha z fpsami. Może w ramach subskrypcji ea wypróbuję. BTW, można robić pre download tego i ile to waży?
coś mi się ze skillem porobiło
W nic nie mogę trafić :D
No i wszystko jasne
https://www.gry-online.pl/newsroom/battlefield-2042-ma-spore-problemy-z-modelem-strzelania/zd20ce3
Mimo olbrzymich wątpliwości postanowiłem kupić sobie na weekend. Ma ktoś jakieś oferty wersji cyfrowej, które nie są 1/3 droższe niż dvd?
Zagrałem na szybko 1 runde conquesta na mapie Hourglass i pomijajac to, że damage zadawany przez pojazdy wydaje mi sie zenujący (ile sekund ostrzału z miniguna w helce lub KMu w czołgu potrzeba zeby zabic piechociarza?) to grało mi sie bardzo dobrze i czekam na wiecej wieczorem.
Widziałem tez
Ja dziś z Sindbadem i jego znajomymi popykaliśmy większą chwilę i przyznam, że fun porównywalny do dwójki. 3, 4 i reszta niech sobie istnieją, ale to nie to :)
Jeżeli ktoś ma czas i ochotę czytac, to oto zmiany ktore wprowadzi grudniowy update, który na serwerach pojawi sie za kilka dni:
Poprawki, zmiany i usprawnienia
Interfejs użytkownika:
??Ulepszono ekrany kolekcji, dzięki czemu łatwiej się z nich korzysta i są bardziej przejrzyste.
??Ulepszono zarządzanie dodatkami na ekranie kolekcji, aby zmniejszyć liczbę interakcji, które należy wykonać podczas dobierania swojego wyposażenia.
??Wprowadzono ulepszenia ekranu karty gracza i końca rundy, aby zapewnić ich sprawniejsze działanie.
??Dodano nowe znaczniki, które ułatwiają znajdowanie nowo odblokowanych przedmiotów.
??Ulepszono przejścia między ekranami przy wejściu i powrocie do głównego menu.
??Usprawniono obieg zgłoszeń graczy, w szczególności tych dotyczących toksycznego zachowania i oszustw.
??Matchmaking i znajomi:
??Poprawiono wrażenia z gry w momencie przejścia z końca rundy do głównego menu.
??Usprawniono matchmaking i ograniczono przypadki nieudanego matchmakingu.
??Usprawniono obieg zaproszeń do rozgrywki międzyplatformowej.
??Naprawiono liczne błędy związane z aktualizacją obecności, dzięki czemu Wasi znajomi mogą lepiej śledzić Waszą pozycję w grze.
??Rozwiązano problem serwerów, które nieprzerwanie informowały o braku odpowiedzi ze strony gry, gdy rundy nie rozpoczynały się prawidłowo.
??Poprawiono zaproszenia do znajomych dla graczy na PC.
??Postępy i odblokowania:
??Wprowadzono cotygodniowe misje, zapewniające zestaw wyzwań, za wykonanie których można odblokować przedmioty kosmetyczne.
??Dodano premię za rozegranie pierwszej gry w wysokości 1000 HZC do wykorzystania w HZ.
??Naprawiono błąd powodujący, że nie przyznawano prawidłowo PD za uzupełnianie zaopatrzenia przez Angela.
??Usprawniono ogólne śledzenie PD/rangi i jego niezawodność.
??Ulepszono śledzenie rangi mistrzostwa.
??Zwiększono niezawodność śledzenia kart gracza.
??Renderowanie:
??Usunięto różne problemy z migotaniem i zacinaniem się obrazu.
??Dokonano usprawnień w zakresie renderowania wody podczas celowania przez przyrządy.
??Rozwiązano szereg problemów graficznych dotyczących odbijania wody.
??Poprawiono problem z odbiciami na mapie Kalejdoskop występujący u graczy, którzy później dołączyli do gry.
??Rozwiązano problem z renderowaniem postaci występujący u graczy, którzy później dołączyli do gry.
??Dokonano ulepszeń w zakresie błędów wpływających na wdrożenie DLSS.
??Mapy:
??Wprowadzono ponad 150 osobnych poprawek, drobnych zmian i usprawnień na wszystkich mapach.
??Dokonano poprawek w kwestii geometrii poziomu na wszystkich poziomach, rozwiązując problemy, przez które gracze mogli utknąć w miejscu.
??Rozwiązano wiele problemów z odradzaniem się.
??Pozbyto się błędów wizualnych, takich jak efekt flary obiektywu czy widoczne łączenia na kopule nieba.
??Rozwiązano szereg problemów z kolizją i rozmieszczeniem obiektów.
??Naprawiono problemy związane z lokalnym rozmieszczeniem dźwięków na wielu mapach.
??Battlefield™ Portal:
??Wprowadzono dodatki do Konstruktora.
??Układ trybu Szturm na wszystkich mapach z All-Out Warfare w 2042 (za pośrednictwem Battlefield™ Portal).
??Nowy szablon oficjalnego Zespołowego DM z pojazdami.
??Nowe oficjalne szablony Zespołowego KNK i KNK
??Mistrz broni.
??Nowy oficjalny szablon Zakażenia.
??Edytor Zasad: Dodano możliwość wykrywania, czym gracze zostali zabici, w celu zastosowania dodatkowej logiki.
??Dokonano poprawek UX.
??Dodano informacje o serwerze na ekranie pauzy.
??Dodano wsparcie dla administratorów serwera do pisania komunikatów pojawiających się okresowo na serwerze.
??Dodano wsparcie dla zgłaszania serwerów z poziomu menu pauzy.
??Wprowadzono szereg ulepszeń wizualnych, dźwiękowych i rozgrywki dotyczących broni, pojazdów i gadżetów.
??Battlefield™ Hazard Zone:
??Poprawiono wizualną prezentację systemu waluty Hazard Zone od strony front-endu.
??Dodano animację i podpowiedź dźwiękową w lobby Hazard Zone, gdy zmienia się pozostałe saldo gracza.
??Zmodyfikowano ekran drużyny i gracza w Hazard Zone, by pokazywał tylko drużynę gracza.
??Zmodyfikowana tablica wyników nie pokazuje już graczy obecnych w Hazard Zone, co ma na celu uczynienie rozgrywki bardziej ekscytującą.
??Poprawiono widoczność dymu w strefie ewakuacji.
??Dodano dodatkowe flary do punktu ewakuacyjnego, aby zapewnić graczom lepszą widoczność obszaru ewakuacji, a także dodatkową osłonę.
??W Hazard Zone dodano zmieniające się lokalizacje danych wywiadowczych. W początkowo pojawiających się kapsułach z danymi może teraz znaleźć się kilka dysków z danymi.
??Rozwiązano problem z punktacją w Hazard Zone.
??Poprawiono dokładność skanera informacji oraz identyfikacji wrogów.
??Rozwiązano problem powodujący, że dwa zespoły mogły ewakuować się jednocześnie w Hazard Zone.
??Usunięto niespójność w ostrzeganiu graczy, że są skanowani w Hazard Zone.
??Rozwiązano problemy z wydajnością zbierania danych wywiadowczych w Hazard Zone.
??Ułatwiono podnoszenie danych wywiadowczych.
??Dodano odczyt odległości do następnego punktu ewakuacyjnego w Hazard Zone.
??Ulepszono pozycję kamery na końcu rundy w Hazard Zone.
??Podbój:
??Ograniczono spamowanie informacjami w Podboju, zmniejszając liczbę wiadomości pojawiających się w logu świata gry. W szczególności ograniczono komunikaty o zmianach statusu flagi, tak aby nie były zbyt rozpraszające.
??Przełamanie:
??Zoptymalizowano czasy przejęcia w trybie Przełamanie.
??Usprawniono odradzanie się obrońców poza polem walki w trybie Przełamanie, aby gracze mogli zawsze odradzać się w bezpiecznym miejscu.
??Ulepszono interfejs użytkownika w trybie Przełamanie, dodając widżet trybu gry, dzięki któremu gracze mogą lepiej śledzić przebieg rundy.
??Widżet trybu gry jest też widoczny na tablicy wyników (wyświetlanej tylko podczas gry w trybach Przełamanie oraz Szturm), aby podkreślić znaczenie sektorów i posiłków atakujących.
??Dodano również czas, jaki upłynął od rozpoczęcia rozgrywki. Można go śledzić zarówno z poziomu tablicy wyników, jak i ekranu odrodzenia.
??Dodano efekt pulsowania do wyniku i postępów 1. zespołu (atakujących), gdy liczba kuponów znajdzie się na poziomie =< 25% ich stanu początkowego. Widać to również w widżecie trybu gry w interfejsie, na tablicy wyników i na ekranie odrodzenia zarówno w trybie Szturm, jak i Przełamanie.
??Ogólne:
??Dokonano poprawki dotyczącej brakujących elementów wyposażenia, co czasami miało miejsce przy pierwszym dołączeniu do serwera, kiedy to na ekranie odrodzenia widoczne były puste pola.
??Zmodyfikowano ekran ostatnich graczy tak, aby pokazywał wszystkie osoby z poprzedniej gry, co ma na celu ułatwienie procesu zgłaszania graczy.
??Usprawniono system punktów interakcji. Zmieniono domyślny tekst „INTERAKCJA” pojawiający się w przypadku wielu interakcji w taki sposób, aby opisywał czynność, którą gracz ma wykonać, tj. „OTWÓRZ POJEMNIK”, „WEZWIJ WINDĘ” itp.
??Rozwiązano problem z oświetleniem serwerowni na mapie Kalejdoskop.
??Rozwiązano problem związany z prędkością/trajektorią lotu podczas odradzania się w odrzutowcach.
??Poprawiono animację śmigłowca podczas przelotu nad poziomem w momencie rozmieszczenia.
??Dokonano usprawnień w celu rozwiązania problemu, w wyniku którego gracze zabici w pojazdach wpadali pod geometrię poziomu.
??Dokonano usprawnień w zakresie strumieniowania elementów graficznych podczas prezentacji na ekranie odrodzenia.
??Usprawnienia dynamicznego świata:
??Naprawiono problemy związane z efektami graficznymi występującymi u graczy, którzy później dołączyli do gry.
??Wprowadzono poprawki w celu prawidłowego dostosowania zachowania mostów na mapie Kalejdoskop w przypadku graczy, którzy później dołączyli do gry.
??Wprowadzono poprawki w celu prawidłowego dostosowania stanu zniszczenia silosów w przypadku graczy, którzy później dołączyli do gry na mapach Odnowa i Kosmodrom.
??Ulepszono interakcję z działkiem strażniczym SG-36 i windami.
??Dokonano poprawek i usprawnień poprawiających jakość rozgrywki w kwestii znaczników interakcji.
??Dokonano usprawnień efektów wizualnych tornada i dymu.
??Rozwiązano sporą liczbę problemów z kolizją występujących w przypadku animacji na dużą skalę.
??Poprawiono wrażenia dźwiękowe związane z burzą piaskową w zależności od lokalizacji.
??Poprawiono dźwięki zniszczeń.
??Dostosowano czas otwierania dla drzwi automatycznych.
??Pojazdy:
??Naprawiono błąd powodujący, że system obrony przeciwrakietowej czasami nie działał, przez co rakiety nie wybuchały, obierając ponownie ten sam cel.
??Uspójniono miejsce wyjścia z pojazdów.
??Poprawiono wibracje kontrolera w pojazdach.
??Naprawiono błąd powodujący, że rakiety Nightbird po uderzeniu w ziemię mogły wydawać się nieruchome.
??Naprawiono błąd powodujący, że gracz prowadzący poduszkowiec nie mógł zostać trafiony przez przednią szybę.
??Dodano opcje zmiany przyspieszenia pojazdu za pomocą przełącznika lub przytrzymania.
??Naprawiono błąd powodujący, że pojazdy odnosiły podwójne uszkodzenia po trafieniu w szybę.
??Ulepszono zachowanie w locie pocisków kierowanych TOW.
??Wyważono nasilanie się i słabnięcie rozrzutu miniguna śmigłowca Nightbird.
??Usunięto impuls wybuchu w rakietach przeciwpancernych śmigłowców szturmowych, który powodował lekkie uszkodzenie pojazdów przy trafieniu.
??Naprawiono brak umiejętności naprawy systemu F-35E Panther w personalizacji.
??Naprawiono błąd powodujący, że pojazdy mogły czasem zostać zablokowane przez elementy na mapie świata.
??Czas odnowienia gadżetów nie jest już wstrzymywany, gdy gracz wejdzie do pojazdu.
??Usunięto błąd, który sprawiał, że po śmierci gracza w pojeździe kamera schodziła pod ziemię.
??Uzbrojenie:
??Zmniejszono rozrzut we wszystkich broniach podczas poruszania się w trybie celowania.
??Poprawiono celność podczas stania w trybie celowania w przypadku wielu rodzajów broni.
??Rozrzut zmniejsza się teraz szybciej i wcześniej w przypadku ostrzału kontrolowanego. Oznacza to większe szanse na trafienie pojedynczymi strzałami lub krótkimi seriami.
??Zwiększono odrzut pionowy PP-29, aby mieć pewność, że broń nie będzie nadmiernie skuteczna, kiedy jest wykorzystywana w starciach wykraczających poza jej skuteczny zasięg bojowy.
??Naprawiono błąd powodujący zbyt duży rozrzut, gdy gracz próbował strzelać w trybie celowania tuż po zakończeniu sprintu w przypadku niektórych broni Battlefield™ Portal.
??Naprawiono błąd powodujący, że luneta x8 miała krótszy czas przejścia do celowania przez przyrządy, niż było to zamierzone.
??Naprawiono problem dodatkowego naboju mieszczącego się w komorze rewolweru M44.
??Zmniejszono skuteczność NTW-50 przeciwko pojazdom.
??Naprawiono błąd powodujący, że żołnierz nie mógł strzelać po zostaniu zhakowanym podczas przebywania w pojeździe.
??Zmniejszono opóźnienie w ponownym dobyciu broni po rzuceniu granatu.
??HUD:
??Dodano listę interfejsu informującą o znajdujących się w promieniu 50 metrów graczach, którzy mogą reanimować gracza po powaleniu.
??Dodano listę interfejsu informującą o zbliżających się reanimatorach po powaleniu i zostaniu oznaczonym przez gracza, który zamierza dokonać reanimacji.
??Gdy graczom zacznie brakować amunicji lub ich zdrowie spadnie do niskiego poziomu, pobliscy sojusznicy znajdujący się w promieniu 50 metrów będą teraz mieć nad głową widoczną ikonę zasobów pokazującą, że mogą uzupełnić zdrowie lub amunicję osób w potrzebie.
??Zwiększono rozdzielczość dużej mapy, by usprawnić nawigację.
??Dodano paski wytrzymałości wrogich pojazdów i żołnierzy pojawiające się po skupieniu na nich wzroku.
??Wszystkie ikony w świecie gry skalują się teraz wraz z odległością, dzięki czemu będą mniejsze w oddali w celu ograniczenia zaśmiecania ekranu ikonami.
??Czas do zakończenia reanimacji jest teraz widoczny dla powalonego gracza podczas reanimacji.
??Naprawiono błąd powodujący, że ikony sojuszników czasami były widoczne przez ściany, przez co na ekranie pojawiało się zbyt wiele ikon.
??Naprawiono błąd powodujący, że sojusznicy nie byli oznaczani niebieskimi ikonami w interfejsie użytkownika, gdy gracz znajdował się w stanie powalenia.
??Naprawiono błąd powodujący, że nazwy niektórych graczy nie wyświetlały się, gdy gracz patrzył na kilku żołnierzy / kilka pojazdów znajdujących się obok siebie.
??Zmieniono zachowanie pokazywania ikony trybu ognia na ekranie. Domyślnie ikona trybu ognia jest teraz widoczna, jeśli w danej chwili można go zmienić. Zachowanie to można dostosować tak, aby ikona trybu ognia była zawsze widoczna (nawet jeśli nie można zmienić trybu ognia) lub wyłączona. Opcja ta nosi nazwę „Wskaźnik trybu ognia” w menu opcji „HUD”
??Dodano opcję pozwalającą na wyłączenie komunikatów dotyczących przycisków widocznych na ekranie.
??Dodano informację o tym, kto leczy gracza, kiedy jest leczony przez inne osoby.
??Dodano informację o tym, kto przekazuje graczowi amunicję, kiedy otrzymuje ją od innych osób.
??Naprawiono błąd powodujący, że znaczniki IFF członków drużyny nie zmieniały się w przypadku opcji dla osób ze ślepotą barw.
??Poprawiona widoczność znaczników IFF z dużych odległości.
??Naprawiono błąd powodujący, że znaczniki IFF nie były widoczne podczas korzystania z niskich ustawień obrazu.
??Boty:
??Usunięto błąd, przez który boty czasami nie reanimowały graczy.
??Poprawiono obsługę śmigłowca przez boty.
??Poprawiono zachowanie botów w walce.
??Poprawiono zachowanie botów w poszczególnych trybach gry.
??Dźwięk:
??Poprawiono niezawodność dźwięków różnych umiejętności używanych poza zasięgiem wzroku gracza, takich reanimacja, tarcza balistyczna SOB-8, flary, wingsuit, wystrzelenie dymu z pojazdu i naprawy systemów.
??Zmieniono dźwięk ostrzeżenia o namierzeniu przez nadlatujący pocisk.
??Poprawiono miks dźwiękowy broni w przypadku wrogów strzelających do gracza.
??Ogólnie poprawiono treść i miks dźwiękowy dla odległych broni, poprawiając słyszalność z dużej odległości.
??Wprowadzono przerywanie dźwięków ostrzegawczych i dźwięków transmisji, gdy wytrzymałość pojazdu jest na niskim poziomie.
??Specjaliści
??Sundance: pas z granatami
??Naprawiono błąd powodujący, że granaty przeciwpancerne Sundance mogły utknąć w powietrzu, gdy pojazd będący ich celem włączy system obrony lub gdy próbowały namierzyć inny pojazd.
??Dostosowano zachowanie granatów odłamkowych Sundance, aby odbijały się raz przed detonacją.
??Angel: skrzynia z wyposażeniem
??Gracze, którzy potrzebują pancerza i mogą go otrzymać, są teraz otoczeni białym konturem wskazującym, że magnetyzm skieruje pancerz do oznaczonego w ten sposób gracza.
??Korzystając ze skrzyni z wyposażeniem, gracze mogą teraz przewijać listę, jeśli dostępne są więcej niż 4 zestawy wyposażenia.
??Wprowadzono efekty wizualne i usprawnienia dotyczące zniszczenia oraz zniknięcia skrzyni z wyposażeniem.
??Czas odnowienia zaopatrzenia w postaci skrzyni z wyposażeniem jest teraz wspólny dla wszystkich skrzyń z wyposażeniem.
??Dodano unikalny dźwięk podczas podnoszenia pancerza.
??Gracz może przytrzymać przycisk umiejętności specjalisty, aby dać sobie pancerz.
??Skrzynia z wyposażeniem nie może już zostać wezwana, gdy gracz znajduje się pod wysokimi budynkami.
??Dodano animację gestu dłoni podczas rozmieszczania skrzyni z wyposażeniem.
??Irish: rozstawiana osłona (DCS)
??Naprawiono błąd powodujący, że ikona minimapy z rozstawianą osłoną nie była poprawnie wyświetlana.
??Ulepszono niezawodność rozstawianej osłony, pozwalając na umieszczenie jej na bardziej pochyłych powierzchniach.
??Dozer: tarcza balistyczna SOB-8
??Naprawiono błąd powodujący, że tarcza balistyczna SOB-8 nie blokowała pocisków w windzie.
??Naprawiono błąd powodujący, że Dozer nie był namierzany przez działko strażnicze SG-36 Borysa, a SI ignorowała jego użytkownika, mając wyposażoną tarczę balistyczną SOB-8.
??Naprawiono błąd powodujący, że gracze nie mogli wchodzić do pojazdów, gdy wyposażono tarczę balistyczną SOB-8.
??Naprawiono błąd powodujący, że trudno było dokonać reanimacji, gdy wyposażono tarczę balistyczną SOB-8.
??Naprawiono błąd powodujący, że zabicie gracza za pomocą tarczy balistycznej SOB-8 zabierało także nieśmiertelnik ofiary.
??Naprawiono błąd powodujący, że gracze byli wyrzucani w powietrze, gdy zostali zabici w walce wręcz przez Dozera z wyposażoną tarczą.
??Rao: pakiet cyberwojny
??Dodano krótki okres ochronny dla pakietu cyberwojny Rao, gdy coś zasłania hakowany cel. Najczęściej będzie to pomocne podczas próby hakowania pojazdów, które mogą jechać pod osłoną drzew.
??Paik: skaner EMG-X
??Dodano efekt dźwiękowy dla ofiar skanowanych przez skaner EMG-X.
??Skaner EMG-X powinien teraz wykrywać cele znajdujące się wyżej lub niżej niż Paik.
??Uniemożliwiono korzystanie ze skanera EMG-X w pojazdach.
??Naprawiono błąd powodujący, że efekt dźwiękowy „znaleziono cel” skanera EMG-X nie działał w przypadku celów znajdujących się w odległości powyżej 20 m.
??Casper: dron zwiadowczy OV-P
??Naprawiono błąd powodujący, że użytkownik nie mógł rozstawić drona zwiadowczego OV-P w pozycji leżącej.
??Poprawiono widoczność wrogich dronów zwiadowczych; teraz mają światła, dzięki czemu łatwiej je dostrzec.
??Po zakończeniu kontroli drona zwiadowczego OV-P gracze powrócą do poprzedniej broni.
??Zaktualizowano podpowiedź dotyczącą EMP drona zwiadowczego OV-P w celu wyjaśnienia, że ostrzał wymaga namierzenia celu.
??Zwiększono zasięg EMP drona zwiadowczego OV-P.
??Naprawiono błąd powodujący, że dron zwiadowczy OV-P Caspera czasami nie był w stanie namierzyć wrogich celów.
??Zwiększono prędkość ruchu drona zwiadowczego OV-P.
??Zwiększono rozmiar hitboxu drona zwiadowczego OV-P, by łatwiej było go trafić.
??Dostosowano odległość dostrzegania „w pobliżu drona”.
??Dostosowano rozmiar obszaru dostrzegania przy kontrolowaniu widoku z kamery drona.
??Borys: działko strażnicze SG-36
??Działko strażnicze SG-36 zostanie teraz zniszczone, gdy właściciel zginie, a nie gdy zostanie powalony.
??Naprawiono błąd powodujący, że działko strażnicze SG-36 Borysa nie namierzało celów znajdujących się w pobliżu pojazdu.
??Sundance: wingsuit
??Naprawiono błąd powodujący, że celownik narzędzia naprawczego był widoczny w wingsuicie, gdy gracz założył go, mając wyposażone narzędzie naprawcze.
??Naprawiono błąd powodujący, że po zdjęciu i ponownym wyposażeniu wingsuita podczas lotu włączał się widok z pierwszej osoby.
??Falck: pistolet S21
??Dodano dźwięki namierzenia i zmiany celu dla pistoletu S21, kiedy cel zostanie oznaczony przez magnetyzm pistoletu S21.
??Gracze, którzy potrzebują zdrowia i mogą je otrzymać, są teraz otoczeni białym konturem wskazującym, że magnetyzm pistoletu reanimuje oznaczonego w ten sposób gracza.
??Dodano efekt graficzny dla leczenia, kiedy gracz jest leczony za pomocą pistoletu S21.
??Dodano efekty dźwiękowe dla leczenia za pomocą pistoletu S21.
??Mackay: lina z hakiem
??Naprawiono błąd powodujący, że lina z hakiem wyświetlała się nieprawidłowo przed gadżetem po zmianie ustawień pola widzenia.
??Naprawiono przeskok po animacji liny z hakiem, który mógł powodować szarpnięcia kamery lub całkowity brak animacji.
??Gadżety
??Bezodrzutowy CG M5
??Naprawiono błąd powodujący, że bezodrzutowy CG M5 nie przestawał śledzić wrogich pojazdów latających, gdy zostały namierzone za pomocą znacznika SOFLAM, a cel uruchomił system obrony.
??Ładunek C5
??Naprawiono błąd powodujący, że obrażenia od wybuchu ładunku C5 były czasami niespójne podczas próby detonacji ładunku C5 umieszczonego na poruszającym się pojeździe.
??Naprawiono błąd powodujący, że pozycja ładunku C5 po stronie serwera nie była prawidłowo zsynchronizowana z pozycją po stronie klienta.
??Dostosowano czas umieszczenia ładunku wybuchowego C5 i zmniejszono opóźnienie przed możliwą detonacją, aby poprawić responsywność.
??Znacznik SOFLAM
??Naprawiono błąd powodujący, że elementy wizualne interfejsu znacznika SOFLAM były wciąż widoczne na ekranie podczas przełączania na inne gadżety w trybie przybliżenia.
??Naprawiono błąd powodujący, że tekst komunikatu dla znacznika SOFLAM był niewłaściwie dopasowany.
??Mina ppanc.
??Naprawiono błąd powodujący, że miny i inne elementy rozstawiane nie wywoływały efektów dźwiękowych po rozstawieniu z wnętrza pojazdu.
??Skrzynka medyczna i skrzynka zaopatrzeniowa
??Naprawiono błąd powodujący, że czas odnowienia leczenia przy skrzynce medycznej był aktywowany, gdy gracz miał pełne zdrowie.
??Dostosowano trajektorię lotu skrzynek medycznych i zaopatrzeniowych, by dopasować ją do animacji rzutu i rozwiązać problem zmienności opóźnienia.
??Poprawiono responsywność rozstawiania skrzynek medycznych i zaopatrzeniowych. Teraz po wybraniu można rozstawić je dużo szybciej.
??Naprawiono błąd powodujący, że animacja uzupełnienia zaopatrzenia nie była odtwarzana podczas uzupełniania gadżetów ze skrzynki zaopatrzeniowej.
??Granat dymny
??Zmieniono zachowanie detonacji granatów dymnych; teraz będą odbijać się raz przed detonacją.
??Naprawiono błąd powodujący, że granaty dymne mogły zostać zniszczone przez pociski lub eksplozje.
??Naprawiono błąd powodujący, że wiadomości głosowe były aktywowane, gdy wrogi specjalista rzucił granat dymny.
??Granat odłamkowy
??Upewniono się, że ikona ostrzeżenia o granacie nie będzie się pokazywała pod pewnymi elementami HUD-u, takimi jak minimapa.
??Narzędzie naprawcze
??Naprawiono błąd powodujący, że narzędzie naprawcze mogło naprawiać pojazdy, gdy nie było zwrócone w ich stronę.
??Usprawniono narzędzie naprawcze tak, aby można było szybciej je wyposażać i odkładać.
??Znacznik rozpoczęcia
??Naprawiono błąd powodujący, że podniesieniu znacznika rozpoczęcia nie towarzyszyły żadne dźwięki.
??EMP blokuje teraz odradzanie się przy znacznikach rozpoczęcia.
??Zmniejszono opóźnienie przed umieszczeniem znacznika rozpoczęcia po jego wyrzuceniu.
??Pocisk przeciwlotniczy FXM-33
??Dźwięk przeładowania pocisków przeciwlotniczych FXM-33 będzie teraz odpowiadał animacji przeładowania.
??Przedłużono animację przeładowania pocisków przeciwlotniczych FXM-33.
??Żołnierz
??Naprawiono błąd powodujący, że próba poruszania się sprintem w trakcie pływania zaburzała animację pływania.
??Naprawiono brakującą animację rozstawiania broni w trakcie przejścia z wody na ląd.
??Dostosowano animację żołnierza podczas pływania.
??Wprowadzono różne poprawki i modyfikacje wizualne specjalistów.
??Naprawiono błąd powodujący, że żołnierz czasem nie sunął prawidłowo po ziemi podczas wślizgu.
??Naprawiono błąd powodujący, że skok był buforowany, jeśli przytrzymano przycisk skoku podczas próby wstania z pozycji kucania lub leżenia.
??Ograniczono występowanie sytuacji, w których można było dostrzec niskiej jakości animacje specjalistów, gdy obserwowało się ich z dużej odległości.
??Dostosowano ułożenie nóg po upadku, aby uniknąć blokowania przez nie widoku.
??Naprawiono problem powodujący, że gracze leżący na cienkich powierzchniach mogli unosić się w powietrzu. Teraz będą raczej spadać, jeśli powierzchnia nie jest wystarczająco duża.
??Naprawiono błąd powodujący, że nie można było odpowiednio patrzeć w górę i w dół, leżąc na zboczu.
??Naprawiono błąd powodujący, że ręce postaci nie miały kontaktu z drabinami, gdy pole widzenia było ustawione ponad wartość domyślną.
??Naprawiono błąd powodujący, że podczas przebywania na drabinie można było się obrócić i zobaczyć ciało bez głowy w widoku pierwszoosobowym.
??Naprawiono błąd powodujący, że użytkownik mógł nabrać prędkości, wskakując i zeskakując z drabiny, wciskając przycisk walki wręcz.
??Naprawiono błąd powodujący, że ustawienie opcji „Zawsze korzystaj ze sprintu bez celowania” czasem nie pozwalało graczowi poruszać się sprintem z zamierzoną prędkością.
??Broń biała
??Poprawiono moment odtworzenia dźwięku eliminacji leżących wrogów.
??Poprawiono szybkość, z jaką zmieniana jest broń podczas obserwowania ataku wręcz innego gracza.
??Zmniejszono zasięg ataku wręcz przeciwko graczowi.
??Naprawiono błąd wizualny związany z przechodzeniem w stan zwłok ze stanu stabilnego podczas animacji eliminacji.
??Naprawiono błąd powodujący, że gracze byli niekiedy wyrzucani w powietrze podczas walki wręcz.
??Nie można już dokonać eliminacji na żołnierzu wspinającym się po drabinie.
??Dodano poprawkę, która powinna umożliwić żołnierzom przesuwanie pojazdów za pomocą ataku wręcz, by opuściły blokujące je przeszkody.
??Wprowadzono poprawkę eliminacji leżących wrogów, które nie działały ze wszystkich kątów.
??Naprawiono błąd powodujący, że animacja była źle dopasowana podczas eliminacji wroga leżącego na schodach.
??Naprawiono błąd kamery występujący w przypadku eliminacji w walce wręcz graczy podczas stania na poruszającej się platformie.
No i mamy ...
kolejne 6,5 gb do pobrania
Nie pierwsze i nie ostatnie zapewne ;)) (niestety)
BTW
Wczoraj na Portalu wrzuciło mnie na jakiś serwer z opcją hardcore
No i to jest granie!
K/D - 5:1 :D:D:D
Cóż, za zrezgynowałem.
Swoją drogą statystyki pięknie pokazują moje podejście to tych gier.
BF3 ponad 300h
4 ponad 500
1 ponad 80
V ponad 50
2042 niecałe 40
w końcu DICE bierze sie za zmiany idące w dobrą stronę....
https://www.youtube.com/watch?v=4ddBs3mDe48
EA / DICE zdecydowało o przesunięciu startu pierwszego sezonu o ~3 miesiące, pewnie rzeczywiście zrobią przez ten czasu sporo dobrych rzeczy, pytanie tylko kto będzie jeszcze w BF2042 za pół roku grał?
No dobra, po 3 miesiącach chyba doszedłem do punktu kiedy z BF2042 czas sie pożegnać.
Nie jest to Battlefield na którego liczyliśmy, ale i tak spędziłem z nim ~170h i mimo wielu frustrujących chwil w ogólnym rozrachunku bawiłem sie dobrze.
Pewnie w dużym stopniu za sprawą dobrej ekipy, także dzięki dla Legroocha, Grabra, Błazeja, Sinbada Hirka i Ookiego.
Pozostaje mieć nadzieje, że następny BF będzie bardziej BF-owy i zatrzyma nas na dłużej :)
Stay frosty!
Będą duże zmiany na mapach. Zmniejszają ich rozmiar. Już jest kilka nowych wersji map na necie, ciężko mi się dokopać do oryginalnej treści, jak ktoś coś znajdzie niech da znać.
Ostatnio gdzies czytalem, że ludzie posiadający Radki i tak nie grają na Mantle tylko na DX11. Mógłby ktoś tutaj wyjaśnić o co może chodzić? :P
Wczoraj pierwszy raz od 10 miesięcy odpaliłem BF4, wbijam na serwer do Legroocha ....a ten znikł! ;P
No to 3 rundki na serwerze z Michaelem sobie pyknąłem, tez fajnie ;)
Dziś postanowiłem, że lada moment kupuję sprzęt i znikam z BFa :D
https://www.youtube.com/watch?v=wkPcgEyqCEg
Matt ---> Właśnie widziałem, że grałeś :D
EDIT: Kto tutaj z golasów zaopatruje się Battlefield Hardline? :)
legrooch => Nie pier...l :P
https://www.youtube.com/watch?v=fbu8OUq1CUE
https://www.youtube.com/watch?v=aTtfAQEeAJI
michae1fps => pass :)
Ja z Hardline'm tez sie poki co wstrzymuje, raz że beta mi nie podeszła, dwa to po kupnie BF4 w dniu premiery czulem sie lekko sfrajerowany jak 2 miesiace pozniej gre mozna było kupic kilkadziesiat PLN taniej niż ja płaciłem, w koncu po niemal roku przerwy BF4 jest dla mnie niemal jak nowa gra wiec jak bede miał ochote postrzelac to contentu do odkrywania mi nie zabraknie.
Matt -> same here.
Tym bardziej, że BF4 stał się grywalny dopiero jakieś dwa miesiące temu.
Ja Hardline odpuszczam - to nie BF :)
piokos => Biegać nie zamierzam, ale pojeździć tak jak na filmie - miazga :) Na pikniku odczucia z Oculusa były niesamowite (płynność i dokładność), a dokładając do tego dobry fizyczny symulator - mniam! :)
Ku.. Kupiłem sobie say-pafe-card* (nie używam paypala) bo chciałem kupić dodatek do BF3 a tu dziś promocja się skończyła (liczyłem, że kupię dwa od razu :P).
Oni te obniżki jakoś robią wg rozkładu czy jak im się tam widzi? Nie wiem czy poczekać trochę czy kupić CQ...
* - eh, ta cenzura
Pierwsze szczegóły na temat bety Battlefield Hardline: http://www.battlefield.com/pl_PL/hardline/beta-info
Będzie otwarta, więc kto będzie chciał, to sobie wypróbuje. No i będzie w becie klasyczny podbój, więc również spoko. Pozostaje tylko czekać i zobaczymy z czym to się je, bo poprzedniej bety nie miałem okazji ogrywać.
Jak się czyta tą pomieszaną czcionką słowa zawierające polskie litery to się rzygać chce.
EA a nie potrafi napisać polskich wyrazów jednolicie.
Ćwoki dały fonta bez polskich znaków diakrytycznych (tzn. pewnie bez latin extended w całości, wątpie żebyśmy tylko my byli tak uhonorowani) i browser zastępuje brakujące znaki najbliższymi z rodziny bezszeryfowej. :)
"Asysty zaliczonej jako zabicie 100" nic nie przebije :)
Nie wiem czy setkę miałem ale dziewięćdziesiąt parę mam kilkanaście na godzinę :)
Przy "100" to może kula Twoja i kumpla trafia cel w tej samej chwili i albo gra losuje komu dać fraga albo obojgu daje asystę :P
Obrażenia są liczone po przecinku, więc jeśli zadałeś 99.6 to napisze ci 100 bo tylko całe liczby wyświetla. Chyba nie muszę pisać jakiego pecha trzeba mieć żeby akurat tyle władować w kogoś ;P
Takie pytanko :D - Gracie na normalu nadal? Ja pogrywam sobie ostatnio na Classicu i uwielbiam ten tryb. Idealny dla mnie, wywalone wszystkie rzeczy które mnie na normalu denerwowały. W końcu nie dostaje kulki z drugiego konca mapy i jak sie zaczaje od tylu to moge i 4 rozwalic przeladowac i sie schowac a reszta zanim sie kapnie o co chodzi to dostaje z drugiego magazynka =). Ktos gral? Jakie są wasze opinie na temat tego trybu? :)
Dla mnie tryb gry nie ma znaczenia - gram na każdym, jaki się trafi z wolnymi slotami, niskim pingiem oraz dobrymi mapami.
tylko i wyłącznie hard.
Gdy przypadkiem wejdę w tryb z paskiem życia wytrzymuję jakieś 30 sekund
[22] Akurat doskonale wiem, jak działa system liczenia obrażeń i dlatego ta asysta 100 mnie zawsze śmieszy :P
[23] Tylko i wyłącznie normal.
piokos ---> Tak. Z wyrzutniami rakiet działa to tak samo.
Uwielbiam tę grę za to, że zostaję ekspertem w różnych dziedzinach :)
Nawet jeśli to jeden frag :D
Wiem, że tutaj Battlefield Hardline nikogo ale może akurat kogoś zainteresuje.
https://www.youtube.com/watch?v=25YIkgn9eZY
https://www.youtube.com/watch?v=JN1dQ_hucWc
https://www.youtube.com/watch?v=cYAlZiDZn7U
https://www.youtube.com/watch?v=4Bl2xkZcKJM
https://www.youtube.com/watch?v=yBdsfwgjlYE
https://www.youtube.com/watch?v=pkbtEjU5jKQ
https://www.youtube.com/watch?v=L6L-p33SBPQ
https://www.youtube.com/watch?v=R6lZeDskx3c
https://www.youtube.com/watch?v=bNmARw6eYfo
Wie ktos dlaczego przy probie odpalenia open bety BFH w battlelogu mam tylko opcje preorder i skip przy czym skip przekierowuje mnie na profil BF4?
Cóż, po becie BFH stwierdzam jednoznacznie, że czekam na BF6.
Jakiś czas temu mówiłem, że BFH nie kupię. Teraz tylko utwierdziłem się w przekonaniu.
A jakie są wasze wrażenia?
Moim zdaniem obecny HotWire nie ma wiekszego sensu. Samochodow na mapie powinno byc mniej (albo 1) i zdobycie punktow nie polegałoby na samym jeżdżeniu bezsensu tylko np. do dojazdu do jakiegoś garażu (blisko respawnu danej grupy). Im bardziej uszkodzony pojazd tym mniej punktow sie dostaje itp (coś ala CTF).
Ja rozumiem, że gra to tylko gra, ale obecny tryb jest pozbawiony sensu (jak dla mnie).
Sama rozgrywka jest ok. Jest szybsza niż w BF4 czasami aż mam wrażenie, że zbyt szybka.
IMO dużo lepiej się gra snajperkami i odblokowywanie broni jest lepsze - szybciej można dostać taką, jaką by się chciało.
Ale to mimo wszystko bardziej DLC niż osobna gra. Powinna być tańsza.
ja się nawet nie bawiłem w ściąganie, poprzednia beta mnie do tej gry zraziła
tego nawet na twitchu nie da się oglądać dłużej niż kilka minut
A ja tam się bawię rewelacyjnie i z niecierpliwością oczekuję premiery :)
2 tygodnie bez wpisów? Zaraz watek sie odwiesi, takze podbijam ....choc do gry raczej w najblizszym czasie nie wroce, nowy sezon w diablo wystartował, jak wiec mam wolna chwile to młócę tam :)
Matt ---> Tutaj Hardline nikogo, więc sobie z nikim o tej grze nie pogadam. Także siedzę cicho :D
A ja siedzę praktycznie codziennie wieczorem :)
W zeszłym tygodniu było ciężkawo, w tym końcówka zapowiada się ciężko, ale postaram się być codziennie :)
Kto ma i będzie "gierczyć" w GTAV?
Z chęcią bym z Wami ponapadał na banki i inne staruszki ;)
Ja mam i kolejny dzień ściągam z powodu awarii DVD.
Już 24,17GB zeszło :D
Szacun za błędy - wczoraj 10 minut po położeniu się spać całość stanęła i dopiero o 8 rano zauważyłem.
Puszczone dalej stanęło godzinę po wyjeździe do pracy....
No do cholery - mogliby usprawnić system ściągania - torrenta dać pod to czy coś w tym stylu....
To w jaki sposob Rockstar traktuje nabywcow (w duzej mierze kolejnej kopii ich gry) wola o pomste do nieba.
Tez sadze, ze oficjalny torrent jesli nie zalatwilby sprawy to w duzym stopniu by pomogl i by te brakujace pliki (a czemu brakowaly? Osma plyte wielu by przebolalo) mozna dolaczyc do instalacji.
Mi na szczescie DVD nie zastrajkowal i udalo sie zainstalowac wybrakowana gre.
A jak chodzi? Mogloby byc lepiej. Mam i5 2500K, GF GTX 760 i 8 GB DDR3 i na wysokich ustawieniach wyciagam 40-50 fpsow.
I tu rodzi sie w mej glowie pytanie czemu na ekranie wyswietla sie obraz jakby bylo o polowe mniej.
Kiedys tyle klatek na sek w grze to byl raj a w tej chwili minimum to te parszywe 60...
Cześć.
Takie pytanie na szybko. Warto brać premium do BF3? Są serwery aktywne? Głównie chodzi mi o tryb conquest.
zuro => tak na szybko to powiem, tak. Serwery są :) http://www.gametracker.com/search/bf3/
a tu cq http://www.gametracker.com/search/bf3/?query=conquest&sort=3&order=DESC
Apocaliptiq => i ja bym pograł, tak jak kiedyś. :) Za czasów BF2 to nas się tu i dziesięciu dziennie potrafiło zebrać.
Sam teraz nie mam już tyle czasu, w ciągu 2 mies. zagrałem 5 czy 10 rund i to w BF4. W BF3 nie grałem oj... ponad 2 lata będzie. Chyba nawet nie włączyłem ostatnich dodatków pomimo posiadanego konta premium.
Jest sens gry w Battlefield 2? Myślę o przymierzeniu się do dwójki (z modem Forgotten Hope - tylko druga wojna!), ale z racji że serwery nieczynne to chyba kaplica...
piokos -> tak samo jest u mnie. Jakiś czas temu przestałem grać online z innymi, ponieważ moje sesje nie trwają dłużej niż 20-30 minut i nie warto nikomu głowu zawracać :)
Natomiast może w jakiś weekend lub długi wieczór by się udało.
Mamy do dyspozycji jakiś team speak?
^ chyba nie ;)
ja jeszcze od czasu do czasu odpalam battleloga, zeby zobaczyc co sie swieci, ale od tygodni nikt z moich znajomych nie grał (w tym czasie)
Mysle, ze ja postrzelam dopiero na premiere Battlefronta, mam nadzieje, ze Wy tez kupujecie? :)
Panowie, uwaga.
Battlefield po najnowszym update jest świetny!
Nareszcie ta gra jest grywalna.
Wcześniejsze doświadczenia:
- strzelam do kogoś ze średniej odległości, zero reakcji. Nie wiem czy celuję jak noob czy gra nie zlicza hitów.
- broń większego kalibru nie zadaje obrażeń pomimo trafień zaraz obok celu
- czołgi i pojazdy latające praktycznie bezużyteczne, muszę mieć fart żeby cokolwiek zabić.
Obecnie:
Teraz wystarczy krótka seria mając przeciwnika na celowniku i nawet z większej odległości kończy się to dla niego śmiercią.
Wystarczy większy strzał obok gracza aby rpg faktycznie pokazało swoją moc
Ownowanie czołgiem czy nawet karabinkiem z jeepa to czysta przyjemność.
Generalnie wracając do BF3 miałem wrażenie jakby grało się zupełnie inaczej - czułem że jeśli nie zaliczyłem killa to z mojego błędu a nie z powodu laga czy błędu gry. Teraz podobnie jest w BF4.
Jeśli wyrzuciliście z dysku BF4 to najwyższy czas ponownie zainstalować. Ta gra powinna tak działać w dniu premiery.
Apo approved!
Cieszy fakt, ze mimo wydania Hardline'a DICE doprowadziło BF4 to stanu pożądanego, choc mogli skupic sie na Battlefroncie ....szkoda tylko ze zajelo im to poltora roku od premiery, teraz, choc gre mam na dysku nie chce mi sie jej nawet odpalac ....chyba, ze MPO sie zbierze? ;)
o prosze, kolejne DLC dla czworki!
http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/gear-up-for-battlefield-4-night-operations-2/
Mam nadzieję, że za free. Bo za zgaszenie światła płacić nie będę. A tak z chęcią we wrześniu bym sobie przypomniał grę, choć trochę.
I dlaczego do ciasnej Anielki nie mogą zrobić Strike At Karkand albo Wake'a na BF4?
Nowa mapa w BF4 za darmo.
http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/battlefield-4-dragon-valley-announcement