Nikt nie porównuje efektów z wymaganiami, które są kosmiczne. Gta 4 które ma już swoje lata ma lepszą fizykę i grafikę a wymagania są o wiele niższe. Ja się pytam gdzie kumuluje się ta moc komputera w tej grze bo na pewno nie w jakości grafiki.
Anakin1000 Chyba cię głowa boli, na E3 wyglądała o wiele lepiej i mroczniej... Wyglądała dosłownie tak, jak chciałem. Teraz wygląda jak totalna porażka, i założę się że optymalizację specjalnie zje*ali żeby kupować nowe karty graficzne... Bez sensu, nigdy więcej nie kupię jakiejkolwiek gry od ubi, dobrze że najpierw zdobyłem ją w nieco inny sposób, zanim kupiłem, co też mnie przekonało do tego że z tej gry już nic nie będzie.
Ja się pytam gdzie kumuluje się ta moc komputera w tej grze bo na pewno nie w jakości grafiki.
idzie w gwizdek jak zwykle.
Być może to nie jest 100% obietnic jednak nie jest źle. Porównajcie sobie Demo z E3 Aliens: Colonial Marines i to co trafiło "na talerz" i dopiero wtedy zobaczycie jak można polecieć w balona.
kolejne oszustwo po Aliens: Colonial Marines. Za to twórcy powinni dostać niezłe bęcki.
Ja rozumiem, że może być problem z PS4 ale PC? nie można tych ustawień wrzucić w jakieś ustawienia ultra i dopisać "future"?
Wow, na tych filmikach fqktycznie wyglada na to ze PC ultra niczym sie nie rozni od PS4. No chyba ze rozdzielczością i spieprzona optymalizacją. O maly wlos a kupilbym WD na PC ale cos czulem ze ta super jakosc na PC, to tylko pic na wode.
Jestem ciekaw czy panowie z redakcji Gola którzy wyjadą na tegoroczne E3 będą męczyć Ubi o "kłamstwa" w WD tak samo jak meczą swoich czytelników kolejnymi nic nie wnoszącymi tematami na swojej stronie
PC w 2012 wyciągnął lepszą grafikę niż konsola z 2014. Nie jest to dla mnie zdziwieniem. Konsole nigdy nie będą posiadały mocy obliczeniowej komputerów stacjonarnych. Konsole to takie produkty apple dla graczy. Mogą mieć lepszą rzecz za mniejszą kasę, ale po co, lepiej szpanować syfem pod telewizor.
[Jestem niesłyszący]
Nie zmienia to fakt, że gra z E3 2012 wygląda DUŻO LEPIEJ od finalnej wersji. Takie praktyki powinno zostać zabronione. Grafika została okrojona ze względu na ograniczenia konsole PS3 i XBOX360. Nie wykorzystuje nawet możliwości PC. :P
Nie ma co dziwić, że wielu graczy są wściekli i są zmęczone takie praktyki po Aliens Colonial Marines.
Mam nadzieję, że kiedyś fanów Watch Dogs opracują mody upiększające dla wersji PC tak jak GTA IV albo Black Mesa (remake Half-Life). :)
Panowie, to jest tylko chwyt. Przecież Ubi pokazało na targach 2 lata temu jak będzie wyglądać Watch_Dogs VI a nie 1dynka :P
A tak szczerze to spaprali robote, a przecież jeszcze nie tak dawno dyrektor kreatywny tego projektu (J.M) pisał na swoim tweeterze, że od czasów E3 2012 to ta grafika jeszcze bardziej powala na kolana hehehehe, napewno powaliła wielu co kupili tą grę i odpalili nawet na ultra :) Oby mniej takich rozczarowań w przyszłości.
Nie znacie się to się nie wypowiadajcie! Przecież na tym video porównującym PC z E2012 pierwsza częśc filmiku w ogóle nie może podlegać ocenie, bo na filmiku z E3 świeci jeszcze światło słoneczne, kiedy na PC jest już tylko sztuczne światło. W późniejszej części filmiku kiedy już bohater wszedł do środka widać tylko, że dym został usunięty, ale za to zostały dodane światłą dyskotekowe, których nie było na E3. W dalszej części po wyjściu z budynku nie ma praktycznie żadnych różnic graficznych, po prostu światła dają porządne światło, a nie jak na E3 chyba 10 watowe żarówki w latarniach były umieszczone. Więcej nie można oceniać, bo przecież filmik z E3 jest w 720p + kompresja, nie wiem jak duża cześć z was może być tak nieogarnięta i nie zauważyć tego, ale wciąż narzekać że na E3 było lepiej. Nie można powiedzieć że było lepiej bo na E3 prawie nic nie było widać, wszystko było za bardzo rozmazane..
Przecież ultra w tej grze to -30 fps, a wizualna różnica znikoma, wersja na pc ma się jednak nijak do e3 2012, nie wiem czym to zrobili, ale do teraz wgniata.
@gawel72
Ale ty musisz być ograniczony intelektualnie i ślepy :D Jeśli już chcesz się spierać o pogodę to popatrz chociażby na cienie i wybuch. Człowieku, nie ośmieszaj się.
boloyolo. Pokaż mi w którym miejscu cienie z e3 są lepsze od cieni z pc. Co do wybuchu, to sam wybuch jest mniejszy, ale tekstury wybuchu są za to wyraźne, poptarz na e3 i spauzuj podczas wybuchu, będziesz widział, że tekstury wybuchu są rozmazane.
Moim zdaniem Ubisoft powinien za jakiś czas zapowiedzieć DLC z efektami takimi jak na E3 2012 w ramach rekompensaty dla tych osób które tak jak ja władowały w kompa 9000zł aby pograć z taką grafiką jak na tamtym gameplay'u. :(
@gawel72
Ty tak na poważnie? Z cieniami to bym musiał napisać "cały filmik" a jeśli w różnicach między wybuchami widzisz tylko, że jeden jest mniejszy od drugiego to gratulacje :) Popatrz chociażby na ilość wyrzucanych odłamków - ta gra nie ma fizyki (jak chociażby sześcioletnie GTA IV). Wersja z 2014 r. jest po prostu gorsza i różnice w wersji HD, bez kompresji mogłyby tylko bardziej pogrążyć tą grę a nie jej pomóc.
Nad czym się tu rozwodzić? Spartolona optymalizacja na obu sprzętach i kłamstwa Ubisoftu. Jeszcze mają czelność nazywać to coś grą następnej generacji, przy tylu błędach i niedopracowaniach. Pozdrawiam tych co kupili przedpremierowo. xD
Jak sobie tak z ciekawości zobaczyłem (w filmikach Joja i innych gwiazdek) jakie to ma dropy na potężnych pecetach to naprawdę szok. Nawet na Xone nie ma zauważalnych dropów, ja przez jakieś 20 godzin miałem 2 dropy jak mi gra próbowała przejść do grania online. Wszyscy pecetowcy powinni spamować ubisoft. Teraz główny team WD imprezuje na wakacjach przez najbliższy miesiąc, zamiast grę naprawiać.
Panie gawel, jeszcze raz powinien pan obejrzeć filmik porównawczy.
Akurat te światła dyskotekowe były potrzebne jak zającowi dzwonek na ogonie :) Jest to bardzo sztuczne, i Ubi dodając to chyba chciało pokazać że rekompensują straty względem E3 2012 :)
Pół internetu zasyfiona problemami technicznymi WD na PC. Krzyk, płacz i wodorosty. A tymczasem na PS4 zero problemów, 900p przeskalowana praktycznie niezauważalnie do 1080, żelazne 30 klatek i detale w mieszance high/ultra. Polecam : >
Oho gawel72 chyba kupił jakaś wypasioną edycję Watch Dogs i uparcie teraz broni gry.
Wonder_Boy [22]
żelazne 30 klatek i detale w mieszance high/ultra
Już nie przesadzaj, raczej medium/bardziej high, ultra to znamię mega spadku fps czy znikomych różnicach dla niezoptymalizowanych portów pc.
Inną drogą, że na tv to zupełnie inny odbiór i naturalnie jest bardziej gładko.
Ja obstawiam że, gdy Ubisoft przygotowywał to słynne już demo z 2012 opracował je na podstawie tego co do zaoferowania miały ówczesne komputery stacjonarne nie mając jeszcze dostępu do devkitu nowych konsol. Ale gdy ten stan rzeczy się zmienił okazało się że nowe konsole nie będą w stanie udźwignąć tego co gra miała do zaoferowania na ówczesnym etapie produkcji i trzeba było dokonać radykalnych cięć w oprawie graficznej, bo gdyby wersja PC ostatecznie wyglądała tak jak to co Ubisoft pokazał na E3 2012 (już nawet nie ważne czy optymalizacja była by skopana czy nie) a konsolowa tak jak obecnie wygląda to skala płaczu i zgrzytania zębami była by nieporównywalna do tego co miało miejsce przez ostatnie trzy miesiące. Taka jest moja hipoteza.
Nie kupiłem jeszcze gry, po prostu obalam, na podstawie wideo z newsa, wasze argumenty jakoby wersja z e3 była lepsza od wersji pc. Po prostu zaznaczcie mi kółkiem gdzie niby wersja PC jest gorsza od tego co jest zaprezentowane na e3, bo na prawdę nie widać tego na tym porównawczym filmiku.
Na dyskotece w wersji PC widzę wiele świateł, a niektóre dodatkowo rzucają cienie. A na e3? nie ma prawie żadnego źródła światła, tylko sztuczne podświetlenie światłem globalnym bez cieni. Zaraz po wejściu do tej dużej sali gdzie jest ten człowiek z kartonem "drink?" można dostrzec jak kurtka odbija światło niebieskie z prawej strony, a na e3? NIE.. więc dalej nie rozumiem gdzie jest lepsza grafika...
Pomijam dym który ewidentnie został usunięty oraz wybuch, który został zmieniony i to wcale nie na gorszy moim zdaniem.
Fanatycy pieprzeni, nie nudzi wam się to ciągłe ględzenie o grafice? Przecież to nie jest najwazniejsza rzecz w grach. Polecam gameplay, jest super, a szczególnie hacking
@gawel72
W Watch_Dogs masa swiatel to fake textury. Juz nie mowie o wielu brakach. Wyjsc z samochodu stan przed nim i zobacz czy swiatla z samochodu rzucaja cien. Albo podjedz pod smietnik z zapalonymi swiatlami i zobacz czy jest cien gdzies. Nie, nie ma. Na ultra HD7970+i7
jedyne co w tej grze daje rade to woda (zapewne asset z Assasin Creeda).
#nextgen
A on dalej swoje :D Jeśli dla niego "nowy" wybuch został zmieniony "wcale nie na gorsze" to dobrze, że dopisał "moim zdaniem" bo dyskutować i tak nie ma sensu.
#Realsolo, to najpierw powiedz mi gdzie w filmiku promocyjnym z e3 było to o czym mówisz :D W filmiku z e3 widać że światła taksówki w 2:29 też nie rzucają światła z cieniem
A co do wybuchu, to faktycznie więcej elementów lata w powietrzu na filmiku z e3
powiedz gawel, że trolujesz, proszę :D pierwsze z brzegu, cienie drzew. Na filmiku z e3 widać było, że każde drzewo, każdy liść rzuca dynamiczny cień, który porusza się ze względu na wiatr. Finalna wersja? Cienie, panie, jakie cienie, co trzeci obiekt coś tam rzuca, każdy w inną stronę. To tylko z pierwszych sekund filmiku, jeżeli nadal spierasz się, że nie ma tam różnicy, to proponuję udać się do okulisty, kupić większy monitor albo nie oglądać filmików na komórce, pozdro
Tukan29 - jesteś idealnym przykładem osoby która nie ma pojęcia o tym o czym mówi ;P. Przecież jak byk widać, że na filmiku e3 nie ma sztucznego światła tylko słoneczne, a na PC jest tylko sztuczne! :D Z tego powodu cały początek do samego wejśca na dyskotekę w ogóle nie może być brany pod uwagę
Niestety, gra poniżej oczekiwań. Kolejny dowód na to żeby nie ufać producentom i ich wspaniałym pokazom możliwości gry.
Grafika w połowie nie jest tak dobra jak na trailerze E3 2012, optymalizacja jak GTA IV na PC. Porażka.
Dobrze że nie kupiłem kolekcjonerki.
Ja nwm po co było tak trząść dupy o wymagania. Mam 4gb ramu, dwurdzeniowy procek i grafe 1gb w rozdzielczości 1366x768 mam 30-45 fps na średnich ustawieniach ( prócz cieniowania). Kolejny przykład jak producenci nakręcają sprzedaż sprzętu
@JaspeR90k - zgadzam się z Tobą. Było by to co najmniej zabawne gdyby konsole nowej generacji pokazano w złym świetle poprzez wypuszczenie na nie WD z gorszej jakości grafiką niż na PC. Komputery są po prostu mocniejsze. Konsole "nowej Generacji" są chilowo słabiutkie. Trzeba poczekać az zaczną wykorzystywać ich pełną moc bo jak na razie to kpina.
Nie kminie jednej rzeczy. Jak można mówić, że wybuch tej stacji benzynowej jest o wiele lepszy niż ten z E3. Przecież to jest jakiś piard, niczym bąk + zapalniczka, zaś E3 2012 to iście Hollywoodzka eksplozja tankstellu :D
Na PC jest już sposób jak odblokować ukryte opcję graficzne poszukajcie w necie to znajdziecie. Mam R9 280X i FX 8320 @ 4.8Ghz a gram w 1080p i to w podtuningowaną wersję FPS na poziomię 60 klatek także nie wiem z czym macię problemy kupcie sobie lepiej lepszy sprzęt a nie płaczecie że na Core 2 Duo gra tnie.
zarówno PS4 i PC nie dorównują temu czemuś z E3 z nasa komputerowi/ PS4 nie wypowiem się, bo to nie mocny pecet. Ale żeby komputery okroili, nie ma parasoli, nie ma mgły?. fizyka poszła się j.... !!! I gdzie w tym wszystkim znikł ten filmowy filtr z E3. Tylko nie mówicie o tej grze jako Grze roku, bo to śmiech na sali! Już nawet GTA IV wyglądało i zachowywało się lepiej, nawet jeśli frame rate był 25 klatek i nie trzeba było i7.
Jo piernicze...szkoda tych mgieł, dymów na ulicach... Wczoraj pierwszy raz zobaczyłem jak wygląda ogień w tej grze, spotkałem pod mostem grupkę meneli grzejących się przy beczce z ogniem... ten ogień wyglądał jak by był z 2003 roku... takie niedoróbki można spotkać jak się bardziej poszuka. Może jeszcze te efekty przywrócą w jakimś patchu... Ja mam GTX770, i7 4771 i 8gb ramu, ustawienia rekomendowane Nvidii, a mimo to też mam spadki klatek, gra momentami nie chodzi zbyt płynnie więc to wina optymalizacji. Śpieszyli się ale nie zdążyli na czas zoptymalizować odpowiednio dla tego usunęli część efektów, filtrów bo by była pewnie niegrywalna dla większości graczy którzy nie mają potężnego pieca, a nawet te potężne by się grzały mocno xD... Mimo wszystko gra jest bardzo fajna, ale GTA5 będzie na pewno lepsze, o ile wyjdzie na PC
Słaba oprawa audio/wizualna, okropny model jazdy- szczególnie motorem, AI to totalne bezmózgie jeti.
Co do oprawy graficznej to hype jest jedynie dlatego że ubi serwowało nam super piękne gameplaye a dostaliśmy ohydne badziewie.
Czy oprawa graficzna jest zła? myślę że na tle innych gier to i tak jest poprzeczka bardzo wysoko postawiona, mimo tego całego nerfu graficznego jest dobrze, niestety o oprawie dźwiękowej już bym tego nie powiedział... jest uboga. No i ten model jazdy też jest do dupy... ale czego się spodziewać po grze robionej pod konsole? każda gra robiona pod konsole ma z dupy sterowanie, ruchy kamery itp.
JaspeR90k +1
Mimo wszystko gra i tak wygląda nieźle, o dziwo strasznie nierówno.
Ależ ta gra brzydka :O
Ta gra nie wytrzymuje nawet porównania z 12-letnią Mafią ;P Jeśli patrzeć na przywiązanie do detali to Mafia jest bardziej next-genowa od Watch_Dogs.
Porównanie: https://www.youtube.com/watch?v=S5t0_WVinF8
bitch plz --->
Strach co by sie stalo gdyby tworcy wypuscili gre zgodnie z ich haslem - "dwa miesiace na zwiedzenie LS wystarczy, czas na Chicago"