Czyli ''The Division'' też raczej nie będzie w rzeczywistości tak epickie jak na trailerze ;(
Oczywiście, ze nie będzie. Jak już wspomniano w innym wątku, Ubi specjalizuje się we wciskaniu kitu w swoich reveal trailerach :)
Nie bardzo rozumiem dlaczego po prostu nie mogli wprowadzić opcji w grafice umożliwiających np. mniejszą liczbę postaci na ulicy ?
Eco -> Czemu prezentując swoją grę Ubi miałoby korzystać z gorszej wersji (wyglądającej jak poprzednia generacja), zamiast popisać się maksimum możliwości silnika i pokazać ją na wypasionym do granic możliwości PC? Far Cry 3 czy AC4 w reklamach też pokazywali w wersji z X360?
To ja już podziękuje :D Może rok temu to robiło wrażenie ale obecnie to już samymi zapowiedziami się "przejadłem".
Jeśli to będzie tak wyglądać na starej generacji - ok i tak wygląda nieźle, ale co z PC i obecną generacją? Nawet tutaj się nie postarali tak jak to wcześniej zapowiadali? Naprawdę? Więc pod względem oprawy wizualnej zapowiada się porażka roku, oby reszta się obroniła.
To są screeny z trailera nagrywanego z PS4, zostało to potwierdzone.
Tu nie są istotne screeny w newsie, bo trzeba przyznać że sa kupiaste i pochodzą z trailera, ale jest już najnowszy gameplay który po prostu wygląda żałośnie. Idź se zobacz choćby na tvgry.
Ja to wiem, napisałem tylko, że to screeny z wersji Ps4 żeby ktoś kto je zobaczy nie łudził się, że to są może screeny ze starzej generacji, tylko z "najlepszej" wersji :)
[Jestem niesłyszący] Szkoda. Ale nie powinno to dziwić. Bo przecież większości z nich nie mają nowoczesne PC, aby sprostać wymaganie Watch Dogs. A ten gra musi zostać sprzedawany do jak najwięcej odbiorców (typowe strategie wydawcy). Albo taka grafika całym mieście zżera mnóstwo GB na dysku albo sporo funduszy na grafiki. Nic nie dzieje bez przyczyny.
Rozumiem wasze rozczarowanie. Najpierw Alien Colonial Marines w E3, a potem jest Far Cry 3, a teraz TO. Nigdy nie lubię takie metody w E3. Wolałbym, by było odwrotnie - czyli najpierw gorsza grafika na E3, a potem lepsza grafika na finalnej wersji. Ale niestety dobrze wiem, jak działa marketing. :( Oby Wiedźmin 3 nie przytrafi to samo.
Ubisoft chyba pomylił poprzednią generację z obecną, a przecież mamy 2014, a nie 2006 rok.
Niedawno skończyłem grac w Dishonored, ktore moim zdaniem wygląda słabo, zwracałem na to uwage podczas pierwszych 5 minut gry a potem skupiłem sie na innych jej aspektach - dobra gra broni sie i bez "nextgenowej" grafiki, a słabej nawet najefektowniejsze fajerwerki nie uratują, takze Panowie grafika sie az tak nie martwmy.
Matt -> To co zostało wspomniane w poprzednim wątku - tu nawet nie chodzi o brzydkie jak noc listopadowa oświetlenie czy paskudne tekstury, bo to można olać. Rozchodzi się o zmniejszenie "życia" w mieście, co wydatnie wpłynie na odczucia z gejmpleju. Bo kraksa z udziałem dwudziestu aut po hakowaniu sygnalizacji wygląda świetnie na trailerze z E3, natomiast gdy ulica przez większość czasu jest puściutka, bo nie da sie wygenerować więcej modeli, i pojawią się one jakoby znikąd po hakowaniu świateł, by efekciarsko zatrzymać pościg, cały klimat szlag trafia. To samo z podglądaniem przechodniów - trailer z E3 pokazywał pełne ulice, gejmpleje z wczoraj to 6 osób na krzyż. I to boli w tym wszystkim najbardziej.
Matt-->Masz rację, ale jednak Watch Dogs było zapowiadane jako zwiastun nowej generacji konsol. Obecnie wygląda (w zwiastunach) jak randomowy sanbox AD 2009, który wizualnie nie odbiega od takiej Mafii 2.
Econochrist sprawdź sobie jak wyglądało Far Cry 3 na pokazach (wersja PC) a jak wygląda obecnie.
Matt Dishonored (i nie tylko) możesz sobie poprawić (i to bardzo) za pomocą SweetFX.
GTA V na 8-letnich staruszkach wygląda lepiej - już wiadomo, dlaczego nie wypuścili gry w okolicach premiery GTA...
Always look on the bright side of life.
Przynajmniej o złym wyglądzie Watch Dogs dowiedzieliśmy się przed premierą, a nie po premierze.
Najbardziej mi szkoda tego bokeha przy bullet time, poza tym wygląda całkiem spoko, będzie się grało. :)
PortalGta, no nie sądzę. ;)
Fakt, na puste ulice nie zwracałem uwagi, a we wcześniejszym trailerze pamiętam obraz żywego miasta, chyba jednak od początku podchodziłem do gry z pewna dozą dystansu nie nastawiając sie na zaden fenomen, jeśli jednak gra będzie choćby tak samo dobra jak choćby Sleeping Dogs to narzekać nie będę ....preorder i tak juz mam od czasu "promocji" na WD i AC4 zagrac wiec zagram i tak.
Nie wiem ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że naprawdę tak źle to będzie wyglądać...po prostu nie wierzę, przecież to wygląda identycznie jak na wcześniejszą generację...A ja się pytam GDZIE TEN NEXTGENOWY WD który obiecywał UBISOFT?
ło kutwa ta gra wygląda jak GTA III mam nadzieje że chociaż grywalność będzie dobra bo graficznie to masakra jest.
Gra w dzień wygląda kupiasto, ciekawe jak w nocy, oczywiście oświetlenia jak z fejka z E3 2012 nie ma się co spodziewać, tutaj chociaż widać Infamous trzyma poziom którego premiera tuż tuż....
Jasne, jak przełożą premierę wersji next gen na 2015. Słyszałem, ze Kęsik ma potwierdzone info.
Porażka :/ No i po co pokazywali ten gameplay na E3 2012? Sami sobie strzelili sobie najpierw w stopę, później kolano, następnie w jaja a na koniec w łeb. Takiego koszmarnie słabego marketingu jeszcze nie widziałem. Przecież ta gra wygląda gorzej niż Saint's Row 3 a co dopiero GTA V czy nawet sześcioletnia "czwórka", nie mówiąc już o Mafii II, która przy WG wygląda niczym klejnot!
Oświetlenie niesamowicie sztuczne, miasta wyludnione, budynki wyglądają jak te z pierwszej Mafii, niektóre kolory np. ubrań czy samochodów są przesycone, znowu otoczenie (budynki, chodnik) dziwnie wyblakłe... WTF?!
Ich sprawa jeśli chcą budować markę na nieuczciwości wobec graczy. Po E3 w 2012 roku wszyscy zachwycaliśmy się Watch_Dogs teraz dla mnie ta marka to symbol kiczu.
Oj jak dobrze, że i tak nie oczekiwałem WG jakoś szczególnie. Pomijając już samą oprawę to kolejne gameplaye nie pokazywały niczego nowego, więc sądzę, że i gameplay będzie powtarzalny.
Jeszcze tego nie grali ;P Jak dla mnie pierwszy kandydat do rozczarowania roku.
Mam mieszane uczucia co do tej gry. Po obejrzeniu 1 prezentacji pewnie większość była na tą grę napalona, tak jak ja i wtedy gra wygląda po prostu cudownie. W tym momencie czuję się trochę oszukany przez producentów. Od tamtego czasu minęło sporo czasu, a producenci zamiast grę dopieścić to ją "niszczą". Trochę szkoda, bo to mógł być prawdziwy next-gen, a pewnie wyjdzie z tego dobra gierka. Tak czy siak czekam na premierę tej gry mimo, że graficznie już nie robi takie szału jak to było na początku to nadal ma w sobie kilka ciekawych rozwiązań. Zobaczymy co z tego wyjdzie 27 maja i wtedy się przekonamy czy warto było tyle czekać ;)
Pewnie obcieli grafe zeby posiadacze "next genu" microsoftu sie nie poplakali, a i tak zapewne bedzie 720p i 30 klatek vs 1080p na ps4.
ło kutwa ta gra wygląda jak GTA III mam nadzieje że chociaż grywalność będzie dobra bo graficznie to masakra jest.
Przecież ta gra wygląda gorzej niż Saint's Row 3 a co dopiero GTA V czy nawet sześcioletnia "czwórka"!
GTA V na 8-letnich staruszkach wygląda lepiej
Nie przesadzacie trochę?
Faktycznie grafika wygląda kiepsko w porównaniu do tego, co widzieliśmy na E3 czy choćby na drugim gameplayu już nagrywanym na PS4, dziwi zatem fakt, że gra wygląda o wiele gorzej.
Bez przesady jednak by mówić, że wygląda gorzej niż GTA IV, które miało słabą grafikę...
Ja na Watch_Dogs czekałem od początku i smuci mnie niesamowicie fakt pogorszenia grafiki, która w momencie pierwszego gameplaya (Ten płaszcz na wietrze, te drzewa... <3) robiła mega wrażenie. Szkoda, wielka szkoda... na grę nadal czekam, ale nabrałem teraz pewnego dystansu...
A dlaczego mieliby coś z tym robić? Przecież podobno nie o grafikę w grach chodzi... Gra wygląda - jak określił alpha_lyr - kupiasto i z tego powodu nagle z dnia na dzień jeszcze przed premierą nie będzie już "GAME OF THE YEAR" ani inną "BEST GAME EVER"?
Cóż, łaska gracza na graficznym koniu jeździ...
Irek -> Obiecywali, zachwalali, zapewniali. Rozumiem, ze to jest w porządku, kiedy producent kłamie co do aspektu, który zrobił ogromne (jesli nie największe) wrażenie na pokazach? Rozumiem, że gdyby Far Cry 3 wyglądał jak Far Cry 1, też wszystko byłoby okej, bo w końcu gra się weń przyjemnie?
Przecież podobno nie o grafikę w grach chodzi...
Może i nie chodzi ,ale grafika powinna wyglądać adekwatnie do "czasu" w jakim gra powstała ,a także do wymagań.
Pewnie obcieli grafe zeby posiadacze "next genu" microsoftu sie nie poplakali, a i tak zapewne bedzie 720p i 30 klatek vs 1080p na ps4.
XO - 960p. Gra wygląda tak słabo że nawet xbox wyciąga prawie fullhd :)
Cóż, łaska gracza na graficznym koniu jeździ...
Czy ja wiem... pierwsze wejście tej gry miało za zadanie zerwać czapki z głów, a teraz odwrócili się dupą do graczy. Chyba nikt by o grafie nie smęcił gdyby od początku pokazywali jak jest.
Cóż, łaska gracza na graficznym koniu jeździ...
Oszuści nie mogą liczyć na łaskę. Gdyby od początku pokazywali grę taką jaka jest nie byłoby tematu. Pokazali "gameplay" na E3 2012 i muszą się liczyć z tym, że gracze oczekiwać będą takiej oprawy jaką zobaczyli.
Nic nie stoi na przeszkodzie by WG zostało GOTY o ile gameplay i fabuła będą genialne, chociaż nie oczekiwałbym tego po jednej sztuczce (Zhakuj wszystko!) oraz standardowej fabule (Zabili mi żonę to się będę mścił!).
Ta gra zrobiła wrażenie na wszystkich pierwszym pokazem gamepleya całe te miasto żyło refleksy odbicia bardzo ostre tekstury ogromna głębia warunki pogodowe zmieniające się wiatr unoszący liście drzewa kołyszące i jeszcze wiele innych jeżeli tego nie będzie to ja nie wiem czym oni chcą zaskoczyć na tych screenach to wygląda jak jakaś gra MMO i jeszcze przed tym trailerem miałem napisać ze zawsze jak tak długo robią grę to dostajemy chłam ale mowie nie będę pisał bo Ubi to mocny zawodnik i na bank nie zepsują tej gry a jednak... Wychodzi na to ze dostaniemy dobry produkt lecz okrojony choć większości tutaj i tak to nawet nie piernie bo aż tak źle to na bank nie będzie wyglądać ale na dobrą optymalizacje to nawet nie liczcie już Black flag pokazało.
Ech ile razy to już było wałkowane... Przecież większość zapowiadanych gier i to jeszcze na tak prestiżowej imprezie branżowej jaką są targi E3, którym towarzyszy przy tym pierwszy fragment właściwej rozgrywki w większość przypadków jest odpowiednio "podrasowana" graficznie żeby wzbudzić jak największy zachwyt i zainteresowanie odbiorcy, a przecież wzrok to najważniejszy zmysł człowieka wpływający na to jak postrzegamy daną rzecz i właśnie grafika gra w tym przypadku pierwszoplanową role.
A mi tam nie przeszkadza. I tak na swoim lapku pograłbym na średnich/wysokich ustawieniach (a tak może pójdzie na najwyższych), więc jakoś nieszczególnie obchodzi mnie czy będzie to najładniejsza gra świata. Ważne, żeby płynnie chodziła i nie kłuła w oczy sztucznością efektów. No i żeby gameplay był naprawdę dobry, ale na padzie pewnie będzie się grało równie przyjemnie jak w Asasyna.
Ale z drugiej strony naprawdę szkoda, że 2 lata temu gra wyglądała na taką grę z grafiką z przyszłości, a teraz wygląda tak jak ładne gry te 2-3 lata temu. Pamiętajmy jednak, że ta gra ma jakoś chodzić i ma być z tego co pamiętam kombinacją singla z multi, więc musi być dobrze zoptymalizowana, stąd te cięcia graficzne. Ciekawe co z wersją PC, bo nic do końca nie jest powiedziane. Może właśnie PeCetowcy dostaną tą grafikę, na którą liczyli wszyscy.
Od początku zalatuje przeciętniakiem. Raczej odpuszczę, ale poczekam do recencji Angry Joe.
Podobno wersja na X1 ma działać w 30 fpsach i rozdzielczości... 960p! NEXT-GEN pełną gębą!
Yoghurt [33], Predi222 [34], sebogothic [36]
Pisałem to ironicznie. Osobiście w ogóle ani przez chwilę nie czekałem na tę grę, więc daleko mi od bronienia zarówno jej, jak i twórców.
I to, co napisał alpha-lyr - zadaniem tamtego gameplaya było wyłącznie wzbudzić ochy i achy. Gdyby w gameplayu z E3 2012 zaprezentowali to, co teraz, to mało kto by się zachwycił tą grą bo większość graczy patrzy przede wszystkim - a może nawet tylko - na grafikę. A jakoś nikt z zachwycających się wcześniej nie zadał sobie "trudu", by uświadomić sobie, że to będzie kolejny monotonny i nudnawy na dłuższą metę sandbox jednej sztuczki od Ubi. Nie, masturbowali się nad tą grą tylko i wyłącznie ze względu na grafikę.
Cóż, może chociaż obecna grafika w tej grze otworzy oczy co poniektórym i bezczelne zagranie Ubi odniesie skutek odwrotny do zamierzonego.
to teraz zaczyna sie narzekanie po niektórych komentarzach np gra wygląda jak gta 3 ta która to napisała to chyba jest slepa lub ma jakies urojenia w główce (troll), jak ktoś narzeka to może niech sobie zrobi ljakiegoś moda pod daną gre i bedzie miał swą wypaśną grafe
Człowieku skończ z cyferkami to wymysł pecetowców ze gra musi być w 4k i w 120fps polecam najnowszy trailer Battleblock theater to właśnie o osobach takich jak Ty. Tu chodzi o to że Ubi pokazuje to czego nie jest w stanie zaoferować proszę zerknąć na prezentacje Far Cry 3 z E3 vs PC na maksymalnych detalach nijak sie to ma do rzeczywistości która pokazywali na E3 teraz wszyscy to wyłapali i robi się o tym głośno oby dostali za to po dupie
Ej ej panie sutki to nie tak.
Ja osobiście w grafice szukam artystycznego klimatu,stylu i atmosfery a nie bajerów.
Wach Dogs na zwiastunach robiło wrażenie gry ze swoim stylem,a teraz wygląda bardziej zwyczajnie.
Ale najważniejsze jest to,że developerzy(szczególnie wewnętrzne studia korporacji) nagminnie podrasuwują grę na wczesnych trailerach.To jest godne potępienia oszustwo!Jak pokazują,że gra A tak będzie wyglądać to gra A ma tak wyglądać i koniec.Tu nawet nie chodzi o sama grafikę tylko kłamstwa developera.
by uświadomić sobie, że to będzie kolejny monotonny i nudnawy na dłuższą metę sandbox jednej sztuczki od Ubi.
O czymś nie wiem? Gra już wyszła, że ją oceniasz?
Nie, masturbowali się nad tą grą tylko i wyłącznie ze względu na grafikę.
Niepotrzebnie obrażasz ludzi, którym się gra po prostu spodobała, w tym także mi. Grafika nie jest najważniejsza, ale gdy zobaczyłem Watch_Dogs to szczęka mi opadła. Animacje, detale, oświetlenie, no bajka. Nie oszukujmy się - dobra grafika też jest ważna. Dlatego sorry, że nie każdy jest takim prorokiem jak Ty.
Sprawa wyglada tak:
Podczas E3 gameplay był pokazany, jak to Ubi powiedziało, na bardzo mocnym PC'ie.
Trailery i nowsze gameplaye są na X360.
Dziękuję dobranoc.
Trailery i nowsze gameplaye są na X360.
Potwierdzono, że trailery są z PS4.
Nie dziękuj, dobranoc.
A kogo to dziwi? Na E3 pokazali wersję z jakiegoś High Endowego kompa, dodatkowo pewnie przerenderowaną, a teraz muszą to wszystko zoptymalizować pod resztę.
A kogo to dziwi? Na E3 pokazali wersję z jakiegoś High Endowego kompa, dodatkowo pewnie przerenderowaną, a teraz muszą to wszystko zoptymalizować pod resztę.
Albo pokaz na E3 nigdy nie był "na żywo", wszystko było wcześniej ogarnięte, koleś trzymał pada i udawał że coś wciska, a gra tak naprawdę nawet podczas dewelopingu w żadnym momencie tak nie wyglądała. Tak samo The Division.
Kiedyś mamiło się ludzi prerenderowanymi materiałami vide Killzone 2, później trzeba było zmienić taktykę żeby ludzie się nabierali i tak powstał mit Watch Dogs :)
chyba tylko Crytek leje na ogólnie przyjęte zasady i wypuszcza grę, którą w max ustawieniach w 60fps będzie można puścić na komputerach, których komponenty będzie można kupić za pół roku ;)
Wilson -> Pierwszym dowodem było oswiadczenie z dunskiego oddziału Playstation. ---->
Potem było info z włoskiej zapowiedzi (chyba ten sam pokaz co dla Heda zresztą) z którego pochodziły te kiepsko oświetlone screeny: http://www.everyeye.it/ps4/articoli/watch-dogs_hands-on_21862
Zresztą, pod materiałem Heda z kanadyjskiej wizyty (w której użyto tych samych materiałów co wszedzie w sieci) sam autor przyznał, ze grał na PS4.
Chyba, ze komuś w Ubi coś się popieprzyło i znów tłumaczą się, ze tak jak do trailera Aisha użyli starych assetów i w ogóle nie tej wersji co trzeba. Bo przecież takie rzeczy się zdarzają. Dwa razy z rzędu. W tak wielkiej firmie. I przy tak wielkim tytule.
Yoghurt sorry pomyliłem twoj nick z Zombiekiller. W to ze trailer pochodzi z nowych konsol to nie wątpię ale pokaz z 2012 to jest Pc wiec sie nie dziwie ze wygląda to gorzej.
No cóż... Wczesne pokazy gier Ubisoftu zawsze różnią się, często nawet sporo, od finalnych produktów. Najgorsze jest to, że wywalane są nieraz całkiem niezłe pomysły.
Szkoda. Moze to nie przepasc, ale roznice sa mocno widoczne. Pewnie u siebie bym nie zobaczyl az takiej jakosci jak z pierwszych pokazow, ale ludzie z haj endami nie maja wielu gier, gdzie ich podwojne titany potrafia pokazac na co je naprawde stac. Znika tez jeden z niewielu argumentow za robieniem upgrejda w tym roku, wiec nie ma tego zlego... ale i tak szkoda.
Szkoda.
Nie bardzo rozumiem dlaczego nawet na PC nie udostępnili najlepszych opcji graficznych, żeby gra wyglądała jak z pierwszego trailera. W grę i tak zagram, mam nadzieję, że chociaż gameplayem nadrobi.
Przypomnijcie mi bracia pecetowcy, jakie to dzieło ma rekomendowane wymagania sprzętowe?
Procesor: Core i7 3770 @ 3,5Ghz lub AMD FX-8350 @ 4,0 Ghz
RAM: 8 GB
Karta wideo: 2048 VRAM DirectX 11 z obsługą Shader Model 5.0
Lista kart graficznych wspieranych w dniu premiery: nVidia GeForce GTX460 lub lepsza, serie GT500, GT600, GT700; AMD Radeon HD5850 lub lepsza, serie HD6000, HD7000, R7 i R9, Intel Iris Pro HD 5200
Popatrzyłem na te rozpaćkane screeny, a potem na wymagania i się puknąłem w głowę.
Przeciez podobnie bylo z nowa Forza, niby gra wygladala lepiej na E3 czy innej imprezie niz wersja ktora wrzuca sie do czytnika.
Czader-Master: Wymaganie w ogóle nie adekwatne do jakości grafiki. Przecież to już jest po prostu śmieszne. Na co potrzebna taka grafika , procesor. Az tak spaprali optymalizacje grafiki?
Będzie stream i oficjalny wywiad w sprawie Watch Dogs http://forums.ubi.com/showthread.php/844714-Watch_Dogs-Dev-Team-interview-and-Q-amp-A-Live-on-Twitch-tonight
Ciekawe jak się wybronią od fali krytyki.
[62]
Lo, poltorej godziny. Szykuje popcorn, czuje ze bedzie ciekawie na tym Q&A.
@Czader-Master -> WIEDZIAŁEM! Nic dziwnego, że UbiSoft kazał twórcy Watch Dogs robić cięcie graficzne. Nie każdy ma takie PC. A nowe konsole może nie sprostają takie wymaganie na 100%. Chociaż mam PC spełniający ten wymaganie, ale kosztuje to dużo pieniędzy. :P Co nie zmienia to fakt, że gracze oglądające trailery E3 czują się oszukani.
@laki2217 -> Nie wszystkie zespoły deweloperzy mają dobre programiści od silniku gry. Tworzenia lub ulepszenia silniku gry klasy AAA to wielka sztuka.
@Ogame_fan -> Święta słowa. XD (patrz obrazek)
Ale gdzie wy macie powiedziane, czy pokazane, ze na Pc grafika wyglada gorzej?
Jestem ciekaw co Ubisoft dzisiaj powie. W FC3 wcale tak dużej różnicy nie było, a tutaj no cóż. Najwidoczniej konsole nie były w stanie tego jednak pociągnąć, a wymagania które podano dawno temu pewnie są już nieaktualne.
Trochę smutne jest jednak to, że wszyscy skreślają tę grę już po grafice. Przecież to najmniej ważny element, a i tak gra wygląda naprawdę dobrze.
Ogame_fan - o tym samym myślałem - a tak serio to MAM POPCORN i od razu zafollowałem ten kanał - hahahha
Bo co by to było, gdyby na PC grafika wyglądała jak z pierwszych trailerów. Chociaż wszystko może się zdarzyć.
Dreamy: Nie skreślamy tej gre tylko po grafice, ale jak potraktowano graczy. Niektórzy mogli polepszyć swój sprzęt by móc zagrać w tą grę na urtla, a teraz dostają "Fige z makiem".
To nasza wina, że ta gra tak teraz wygląda. Przecież gdy Ubi podało wymagania to zaraz się podniósł płacz że za wysokie, że nikt takich kompów nie ma itp. No to się Ubisoft wziął opóźnił premierę o pół roku, grafikę obciął w cholerę żeby teraz każdy mógł grać. O my wybredni graczy z PCtowej rasy.
Gdzieś to mam. Ważna jest dla mnie fabuła i dobra zabawa, grafika ma nikłe znaczenie.
@kęsik
Dobry troll.
Raczej zobaczyli, że konsole Sony i Sbox nie wyrabiają z rozdzielczością i FPSem Dlatego takie cięcia.
Ten stary trailer był zrobiony na wersji PC obecne są z konsoli.
Wersja PC ma wyglądać lepiej.
PC dostanie wersje poprawioną z bajerami a konsola trochę obciętą żeby to jakoś działało.
To samo będzie z The Division. Konsole nie wyrobią takiej fizyki i grafiki.
@zmudix
No po zobaczeniu materiału na TVgry i pograniu dzisiaj godzinkę w GTA, to jakoś trudno uwierzyć, ale w dużej mierze GTA ma lepszą grafikę :O
Najbardziej mnie irytuje, że spieprzyli jego twarz. Znacznie lepiej odpowiadała wcześniejsza wersja tej postaci.
Ciężko uwierzyć w to, że te "poprawki" zapowiadane przez ubisoft było na celu zmenienie wszystkiego. Nie zdziwię się nawet jak była inna fabuła.
@wcogram -> Cytat: „Raczej zobaczyli, że konsole Sony i Sbox nie wyrabiają z rozdzielczością i FPSem Dlatego takie cięcia.” - Dokładnie to samo myślałem. ;) Chociaż czuję, że UbiSoft ma raczej inny powód.
Może zrobili to po to, żeby wersje na konsole wyglądały na PC jak na ultra, żeby potem płaczów nie było, że na PC lepsza grafika. Cóż, dla mnie to bez sensu jest.
Raczej zobaczyli, że konsole Sony i Sbox nie wyrabiają z rozdzielczością i FPSem Dlatego takie cięcia.
Ekhm Infamous: Second Son ekhm.
Dowiedziałem się dopiero teraz, że Watch Dogs zostanie wydany nie tylko na PC, XBOX One, PS4, ale również na XBOX 360 i PS3. Czy to jest POWÓD cięcia grafiki !? :P
@Ogame_fan
Inna firma robię tą grę. Infamous: Second son jest exem na PS4, a nie grą multi platformową.
@wcogram -> Dokładnie! :)
@Sir Xan - Od pierwszych zapowiedzi było wiadomo, że gra ukaże się też na PS3 i X360.
Ciekawą kwestią są też wymagania sprzętowe gry w wersji PC, a dokładnie to czy w najbliższym czasie Ubisoft zostanie przy tych które oficjalnie podał jeszcze w tamtym roku czy dokona jakiś korekt.
Inna firma robię tą grę. Infamous: Second son jest exem na PS4, a nie grą multi platformową.
No i? To tylko udowadnia że nowe konsole (przynajmniej PS4) są w stanie uciągnąć świetnie wyglądającego sandboxa + w infamous są zniszczenia które są trwałe + wiele efektów cząsteczkowych. Jaki sens ma usprawiedliwianie lenistwa Ubisoftu, bzdurami na temat nowych konsol?;>
Rockstar dał radę zrobić GTA5 na konsole z 512 mb ramu, a Ubi nie dało radę zrobić W_D na nowe konsole? Cool story bro.
BTW na czacie twitchowym ubi, ludzie też porównują do Infamousa i Ubi zaczyna powoli banować :D Coraz ciekawiej :D
Ciekawe o ile gorzej bedzie finalnie wygladal Tom Clancy The Division
Żadna niespodzianka. Watch_Dogs z każdą kolejną prezentacja wyglądało coraz gorzej. Teraz wygląda tylko trochę lepiej od GTA4. Jest to dla mnie głupie i niezrozumiale bo PC są różne i po to są opcje, by dopasować poziom detali do mocy obliczeniowej kompa.
Jak zwykle wszystko przez konsole :/ wypuszczą crap i będą się jarać że wersja XONE/PS4 działa w 1080p/60fps i wygląda identycznie jak wersja na PC xD
srac na pc konsole sie liczą,grafika wygląda spoko a reszta niech sie spuszcza płaczem że oczodołu na pc nie dostanie przy 70 kl/s.
Chyba wiem , dlaczego to zrobili . Wystraszyli się , że mało zarobią na tym produkcie i tyle (patrz wymagania)
Pogarszając jakość grafiki i zminiejszając ilość osób w mieście , sprawią że gra będzie mniej wymagać od proca i grafy i więcej osób będzie mogła sobie pograć . Ma to oczywiście swoje plusy i minusy .
Wystraszyli się , że mało zarobią na tym produkcie i tyle (patrz wymagania)
Bez przesady.
Na zachodzie dla większości graczy modernizacja komputera to żaden koszt.
Po prostu są ściemniaczami i leniami jak napisał Pan Ogame_fan
Nie ma się co martwić jakością grafiki na PC. Wystarczy zobaczyć co fani zrobili z GTA4. To samo może mieć miejsce z WD. Mnie grafika jakoś szczególnie nie obchodzi choć przyznam że po pierwszym zwiastunie postawili dość wysoko na oprawę i teraz czuć niedosyt. Cóż... na pewno nie będzie to tak jak z Rambo gdzie na zdjęciach istny szał a w rzeczywistości kupa.
w sumie fakt, iż produkcję graficznie ograniczają poprzez wzgląd na konsole jest.. dość logicznym argumentem. Nie od dziś wiadomo, że konsole opóźniają rozwój PC'tów, a producenci celowo się dostosowują. O co chodzi? Wiadomo.
Stream się rozpoczął i debile nic o tej całej aferze nie powiedzą. Chat pluje żółcią ale czego się spodziewać :) 6k ludków czeka na jakiekolwiek potwierdzenie nt grafiki
Pytania na czacie tak się mnożą że nie nadążam ich czytać Xd
edit : I po ptokacha :P
Paranoja.
Czyli wszystko się potwierdziło.
Wszystkie pytania na temat grafiki ban/ignor.
Pytania na temat zmian od pierwszego pokazu ban/ignor.
Odpowiedzi ogródkami.
Zero gameplayu, jedyne co pokazali to trailer z wczoraj. No sorry, co to k**** jest?
Koleś który prezentował gameplay na E3 2012 się tylko jąkał, czerwienił i patrzył w ziemię - pełna 'profeska'.
http://www.youtube.com/watch?v=-L2o5OHTgKU
pierdolcie sie wszyscy ja tam napierdalam w cs-a i bronie bs-a
Ogame_fan [102]
No sorry, co to k**** jest?
Marketing. Marketing polegający na wciskaniu kitu i mamieniu wszystkich dookoła. Syndrom Putina.
Widać jak na tym forum szerzą się fałszywe informacje. Pytanie o jakość grafiki padło jako pierwsze po trailerze. Powiedzieli, że trailer miał przede wszystkim przedstawić zarys fabuły a nie grafikę. Grają w grę codziennie i grafika jest z kosmosu więc fani nie mają się o co martwić.
mevico - Wiesz ile razy Ubisoft kłamał w żywe oczy? Mnóstwo razy. Prawdopodobnie przy każdej grze łgał jak pies. I to bardziej, niż inne koncerny. Na większą skalę. I zdecydowanie częściej.
i wszystko jasne dlaczego przesunęli datę premiery... więcej osób zdąży kupić nowe komputery a i grafikę trochę obniżą żeby więcej osób kupiło
szkoda, bo przecież takie duże korporacje potrafiłyby bez problemu stworzyć odrobine pogorszoną odsłone gry na konsole i wypas na PC, gdzie się podziały czasy żeby pchać do przodu technike, ryzykować, chwalić się swoim produktem w szczególności jeżeli chodzi tutaj o grafike w grach
raziel88ck
Nie wiem ile razy kłamał i nie obchodzi mnie to, chciałem tylko sprostować bzdury wypisywane w tym temacie.
Zobaczę gameplaye i recenzję a potem zdecyduję o zakupie gry, nie obchodzi mnie więc w jakiej sprawie kłamią.
Poza tym pokaż mi tych, którzy nie kłamią? Ty nigdy nie kłamiesz? Kto jest bez winy...
A mnie tam wisi tylko mi zal fanboyow...Kurcze caly czas to samo robicie...Wychodzi gra i sracie w gacie jak niemowleta a jak ktos otworzy drzwi na ogrod to placzecie jaka jest rzeczywistosc. Przede wszystkim jest tniecie po kosztach, po drugie Ubi wydaje gre na wszystkie platformy wiec sobie uruchomcie czesc mozgu i pomyslcie ile kasy trzeba wtopic aby gre wygenerowac na ps3 i xboxa360 a do tego ps4 XO i PC .Pomijam fakt ze na kazdej platformie bedzie inna jakosc gry... Jezeli ktos mysli realnie to potwierdzi me slowa poczesci
W takich sytuacjach żałuję, że nie mam pracy recenzenta na gry-online... Ocena była by bardzo sprawiedliwa, to jak oszukali graczy - To się w głowie nie mieści !Jeśli ta gra będzie tak wyglądać a na gry-online po premierze zobaczę recenzję z oceną np. AŻ 8/10 to na ten serwis już nigdy nie wejdę ! A Ubisoft tą grę mi wepchnie, ale tylko wtedy gdy stanieje do 29-39zł. Brak słów. Wracam do GTA V, widać, że nic z nią się mierzyć nie może, bardzo lubię GTA V, ale myślałem, że Watch Dogs to będzie nowa jakość, że zawstydzi trochę króla sandboxu, pomyliłem się....
maciek.ittech [112]
myślałem, że Watch Dogs to będzie nowa jakość, że zawstydzi trochę króla sandboxu, pomyliłem się....
Ale dlaczego optyka zmieniła ci się o 180 stopni? Czyżby przez grafikę? A może gameplay będzie super i lepszy od tego z GTA V?
Olać grafikę i tak prezentuje się naprawdę dobrze ważne żeby gameplay był dobry...
Przecież to wygląda gorzej niż prezentacja z E3 2013 ! Wygląda jak by zapomnieli dodać cienie do gry :|
I tak prezentuje się lepiej niż 3/4 sandboxów (w tym z GTA V na czele) które wyszły, do tego jeśli doliczyć że wyjdą mody to a patrząc na to co modderzy zrobili z GTA IV to pewnie w rok, półtorej i gra będzie wyglądać jak next gen. Ale tak czy siak mogliby się kuźwa dostosować do tego co pokazali na e3 a nie gra z roku na rok wygląda co raz gorzej? WTF? Najgorsze że grafika poleciała ostro w dół ale wymagania zostaną zapewne no bo kuźwa producenci kart graficznych/procesorów musza zarobić na ludziach którzy "muszą" grać w ultra duper super detalach (a Ubi z tego skorzysta bo pewnie ma udziały z resztą nie tylko oni), nie zdziwię się jak znowu przeniosą premierę by poprawić grafikę :D.
[112] Graficznie to i tak bije GTA V ale co tam :D, a gameplayowo to trudno po trailerach i paru gameplayach stwierdzić, trzeba w to zagrać. P.S. I nie samą grafiką gry żyją... BTW
"Wracam do GTA V, widać, że nic z nią się mierzyć nie może, bardzo lubię GTA V, ale myślałem, że Watch Dogs to będzie nowa jakość, że zawstydzi trochę króla sandboxu, pomyliłem się...." Ale że co? Masz już tą grę? Grasz że wiesz? Ehh no nic GLORIOUS AWESOME GTA V.
Dla mnie youtube nie jest zrodlem jakosci graficznej gier. Ogladam czem jakis film z gry oraz ta sama gre widzialem na oczy(nie chodzi o tzw solucje lecz sprawdzic jakosc gry i zainteresowanie produktem). Zauwazylem ze prawdziwa jakosc graficzna trzeba zobaczyc dopiero podczas grania. Ktos powyzej wspomnial o krolu sandboksie... maciek.ittech powiedz chlopie co powinien miec jakis tytul aby byc idealny. Szczerze? Myslalem ze mapa gta v bedzie wieksza.Tyle czytalem ze taka siaka i owaka wielkosc mapy gry a tu co? lipa. Mimo wszystko GTAV wprowadzil cos nowego do swiata gier ale popatrzmy na Watchdoga ktory stylem rozgrywki jest tez czyms nowym.
freak_man
tyle, że GTA V nigdy nie było grą ładną, nawet na filmikach promujących. Dostaliśmy to co widzieliśmy i nie było żadnej graficznej niespodzianki. Inna sprawa, że GTA to marka sama w sobie i nie musi prezentować czegoś nowego żeby ludzie to kupowali. WD to zupełnie nowa marka i jakoś trzeba ją sprzedać.
Po tym co panowie z ubisoft odstawiają zaczynają pojawiać się też wątpliwości czy czasem gameplay nie będzie nudny, bo skoro grafikę zmanipulowali to gameplayowo nie będzie większego problemu - już nie takie cyrki odstawiała branża gier.
Ciekawe ile jeszcze czasu minie nim dostanę prawdziwie next-genową grę. Bo jak na razie to nie widzę absolutnej różnicy pomiędzy tym, co wychodzi na X360 i PS3 a XONE i PS4 za wyjątkiem wyższej rozdzielczości w tej drugiej konsoli i paru bajerów. Ewentualnie nowy Killzone mógł trochę (podkreślam trochę) połechtać ego masturbatora graficznego. A już w ogóle to się dziwię jak w CDA napisali choćby o Deep Down (ten RPG od Capcomu) jako o grze z super grafiką godnej nowych konsoli. To już się żałosne robi... Po co w ogóle wypuścili te nowe konsole jak nie ma skoku w jakości taki jaki był między PS2 a PS3? Niby mają te ośmiordzeniowe proce czy 8 GB RAM ale jeśli chodzi np o pamięć to sprawdzam sobie jej zużycie czy to w Ghosts, czy w Crysis 3 lub BF4 i zawsze mam zajęte przez grę maksymalnie 2 lub 2.5 GB - więc po co aż 8? Tak samo nie grałem jeszcze w żadną grę (a mam sporo tych tzw. next-genowych, jak choćby BF4 czy Ghosts) która by choćby o jeden poziom zwiększała pracę wiatraków na moim GTX 760 - a to karta z średniego segmentu, która jak widać jeszcze długo sobie poradzi z każdym tytułem. Naprawdę jestem rozczarowany tym "nowym" wyglądem Watch_Dogs bo jest nawet imo gorszy, niż GTA V z przecież zeszłej generacji. Masakra. Osobiście nie szaleję na punkcie grafiki ale do jasnej ciasnej po coś kupiłem nowego kompa z dużym monitorem by się cieszyć detalami a nie kukiełkami rodem z Tekkena na PS2...
Jakoś się nie dziwię...jakiś czas temu podali wymagania sprzętowe, potem nieco je poprawili - ludzie dalej byli oburzeni, no nic dziwnego, rekomendowane wymagania wymagały zbyt mocniego CPU - Core i7 4GHz ?! Dlatego właśnie spadły te elementy, obliczane przez CPU - fizyka, wybuchy, ilość NPC (przechodniów), zaś elementy GPU pozostały nietknięte tj. tekstury czy modele. Za pewne obecne rekomendowane wymagania będą na poziomie i5-3570k.
Ale...naprawdę? Czytam dopiero teraz inne komentarze, i aż mnie zalewa. Od kiedy to przez grafikę [której i tak połowa z was nie uciągnęła by na max] automatycznie ocena gry spada tak drastycznie? GTA zawsze przy premierze (w tym i 5) wygląda co najwyżej dobrze, a wszyscy się tak jarają. Ktoś pisał, że WD musi zdobyć czymś fanów - do cholery, hakerstwo?! Ile jest takich gier, gdzie smartfonem można się włamać wszędzie i do każdego? Unikatowy gameplay, który zjada przestarzałą i nudną strzelaninę w GTA - tu mamy coś totalnie nowego.
Ale...naprawdę? Czytam dopiero teraz inne komentarze, i aż mnie zalewa. Od kiedy to przez grafikę [której i tak połowa z was nie uciągnęła by na max] automatycznie ocena gry spada tak drastycznie?
Może dlatego iż co innego pokazywali a co innego "wyjdzie" ? Przeca gracze lubią(?) być dymani na prawo i lewo bo i tak grę kupią .
Gdyby taka grafika została pokazana na E3 to shit storm byłby mniejszy.
Ktoś pisał, że WD musi zdobyć czymś fanów - do cholery, hakerstwo?! Ile jest takich gier, gdzie smartfonem można się włamać wszędzie i do każdego? Unikatowy gameplay, który zjada przestarzałą i nudną strzelaninę w GTA - tu mamy coś totalnie nowego.
Chcesz przykłady gier gdzie można hakować? W pierwszym Batmanie (pewnie w kolejnych też) oraz Deus Ex: Bunt Ludzkości. Poza tym gameplay w WD nie zapowiada się wcale unikatowo. Nie wiem co jest unikatowego we włamywaniu się do wszystkich rzeczy w zasięgu telefonu, na dodatek wyświetlane są ikonki obiektów możliwych do zhakowania. Żadnej finezji. Gra będzie polegała na hakowaniu wszystkiego co się znudzi pewnie po kilku godzinach. To będzie taki współczesny asasyn z powtarzalnymi misjami pobocznymi.
Sama fabuła też jakoś intrygująco się nie zapowiada (klasyczny motyw zemsty usprawiedliwiający masakrę całego miasta), a Hed powiedział, że będzie raczej liniowa i nasze poczynania nie będą miały na nią wpływu.
Zastanawia mnie tylko, dlaczego niektórzy sugerują, że Ubi pogorszył grafikę ze względu na to, że część graczy PC podobno narzekała na wymagania...
Ten sam Ubi, który pewnie minimum z 80% swoich multiplatformowych gier sprzedaje na konsole.
Ten sam Ubi, którego pracownicy otwarcie mówią (vide AC IV), że mają w dupie optymalizacje na PC.
I to na PC, na którym - w przeciwieństwie do konsol - można regulować ustawienia.
Zresztą wersja na PC ma obsługiwać hiperultragigarozdzielczości i - jeśli sprzęt pozwoli - chodzić w wymarzonych przez wielu 60 fpsach.
Tak że hipoteza, że Ubi pogorszyło grafikę - i ogólnie rzecz biorąc wizualia - względem słynnego gameplaya z E3 2012 tylko po to, by się przypodobać PeCetowcom można o kant dupy roztrzaskać.
Albo postanowili równać w dół byle grafika na X360 i PS3 (których w dalszym ciągu jest nieporównywalnie więcej niż X1 i PS4) aż tak drastycznie nie odbiegała od nowych konsol i PC. Pytanie wtedy po co w takim razie - przynajmniej póki co - ładować kasę w nowe konsole?...
Albo X1 i PS4 po zaledwie czterech miesiącach od premiery okazały się (pierwszy gameplay został ujawniony ok. 1,5 roku przed premierą najnowszych konsol, których specyfikacja nie do końca była jeszcze wtedy znana i chodził na jakimś wówczas wypasionym PC) na tyle słabe, że trzeba było przyciąć wizualia do ich możliwości, co - patrząc na "newsy graficzne" przy premierze kolejnych gier multiplatformowych na X1, w tym omawiane Watch Dogs - jest całkiem możliwe.
Osobiście nie dziwię się czemu wiele osób skarży się na jakość grafiki na dzień dzisiejszy w WD.Wiadomo że to nie jest najważniejsze bo bardziej liczy się fabuła i urozmaicenie gry, ale skoro gra miała wyjść w listopadzie i nagle przesunięto premierę o pół roku aby ją dopracować to pytam się gdzie to dopracowanie?! Teraz gra wygląda bardziej ubogo a i fabuła też się jakoś nie zmieniła a przynajmniej nie było o tym żadnych informacji, dlatego ludzie mogą mieć pretensje.Sam chciałem robić preorder ale teraz sobie poczekam na jakiś gameplay bo nie chce zapłacić 120 zł za coś co może graficznie wyglądać jak max payne 2 a grywalnie znudzić się po 3 godzinach
Może dlatego iż co innego pokazywali a co innego "wyjdzie" ? Przeca gracze lubią(?) być dymani na prawo i lewo bo i tak grę kupią .
To nie jest przypadek Aliens, gdzie właśnie na targach i trailerach pokazywano jedno, a PO PREMIERZE gra okazała się bullshitem. Przecież na każdym trailerze, na każdym przed premierowym gameplayu jest tekst typu "Gameplay z wersji alfa/beta. Nie prezentuje ostatecznego wyglądu gry." Gdzie tu oszustwo? Do premiery gry jeszcze jest kawałek czasu, tak więc trzeba czekać na ostateczne materiały. Kto wie, czy z czasem nie pojawi się jakiś "HD patch, jak w przypadku np. Skyrima?
@Up
A nie zastanawia Cię, czemu gra na każdym filmiku wygląda co raz gorzej, zamiast co raz lepiej? Nie zastanawia Cię, że do premiery zostały niecałe 3 miesiące?
==========
Kiedy zobaczyłem WD na pierwszym trailerze w 2012 r., czułem że to się nie może udać, że gra wygląda zbyt dobrze. Materiały z 2013 r. zostały nieco "zubożone" (wyleciało z gry kilka miłych dla oka aczkolwiek nie niezbędnych elementów), ale nadal prezentowały się niesamowicie ładnie i efektownie, co budziło nadzieje że tak właśnie będzie wyglądać finalna gra. To co pokazali w 2014 to jakaś kpina, poziom GTA IV na średnich!
Coś czuje że Watch Dog będzie totalna porażką i dostanie pewnie ocene 6-7 bo na wyżej nie zasłuzy tak mi sie wydaje.I zamiast pokazywać co raz lepsze screeny trailery to wyglądaja wręcz koszmarnie ale to się zobaczy po premierze i do Gta 5 nawet nie ma co porównywac.
@Irek22
Dlatego, że skoro są w stanie kłamać w tę stronę, a pracownica Ubisoft mówi, że nic się nie zmieniło, że wygląda niesamowicie itp, to straciłem już wiarę w tą grę, nie wierzę im, pewnie zrobią jakieś g***o na 10-12 godzin głównego wątku a reszta pobocznych zadań będzie tak nudna że odechce nam się tej gry. Nie wierzę już im nawet trochę, jak oni potrafią kłamać w żywe oczy, to ja dziękuję za taką grę....
Niektórym NAPRAWDĘ nie przeszkadza fakt ohydnego kłamstwa w żywe oczy?
Czy Rockstar mamił kogoś jak to gra nie będzie wyglądać?Nie o chodzi o sama grafe tylko zmanipulowane psedo-gamplaye które są renderami!Gracze muszą zareagować na takie próby manipulacji.MUSZĄ.
Cholera, nie wiedziałem, że użytkownicy GOLa to tacy prorocy i detektywi. Do wywiadu idźcie albo CBA, marnujecie się...
Każdy nagle wiedział o tym, że gra to kupa, ale lepsze jest to, że każdy nagle wiedział, że potną grafikę. Hahahaha szkoda, że jakoś wcześniej nie mogłem przeczytać takich komentarzy, bo ich nie było ;d Zamiast się bawić w kolejne analizy to po prostu zaczekajcie do premiery, bo czytanie tego jest potężnie śmieszne. Mensa to przy Was nic.
A nie przeszkadza ci fakt renderu udającego grę?
Nic nie pisze o samej grze tylko o sposobie promocji,kłamliwym sposobie.
A nie przeszkadza ci fakt renderu udającego grę?
Ja wcale nie napisałem, że mi to nie przeszkadza. Ba, czuję się nawet mega oszukany przez Ubi, bo wiązałem z tą grą spore nadzieje, napaliłem się wręcz na nią, a pierwszy gameplay zmiażdżył mnie. Tylko, że po co teraz udawać nagle wielce oświeconego mędrca, który potrafi przewidywać przyszłość? Tyle było pozytywnych komentarzy, a nagle każdy porównuję grafę do GTA III albo GTA SA, no boki zrywać... Albo każdy "bo wiedziałem".
Większość ludzi pisze o renderowanym gampalyeu a nie o jakości samej gry i tego jak on się ma do obecnego stanu grafiki i detalów.I to musimy krytykować zmiażdżyć Ubisoft za jego kłamstwa mam nadzieje,że reputacja korporacji zasłużenie mocno ucierpi.
Jak to nie, skoro tu jest masa opinii tego typu, że skoro grafika jest słaba, to gameplay też idzie o kant dupy rozbić? Wystarczy poczytać wyżej.
Co do grafiki - nie jest ona najważniejsza, ale nie oszukujmy się - klimat jaki dawała sama oprawa był po prostu nieziemski i moim zdaniem zmniejszenie liczby ludności znacząca na tenże wpłynie.
Gdy Ubisoft zaprezentował Watch_Dogs, to ujrzałem dwie drogi tej produkcji:
- Bardzo dobra gra
- Średnia gra
W każdym razie w 2012 roku nieźle się na ten tytuł napaliłem. W 2013 emocje opadły, ale przyglądałem się mu z zaciekawieniem. Później przestałem się interesować, a obecnie czuję niesmak. Zobaczymy co będzie dalej.
Grafika jest ogromnie ważna ale bardziej niż technologiczne bajery liczy się styl i klimat oprawy graficznej.
Watch Dogs na renderze wyglądał nieziemsko technologicznie i do tego miał specyficzną i klimatyczna atfosmere.
Teraz w tej materii niczym się nie wyróżnia.
Ludzie z GOL widzieli grę w akcji i niby pisali, że nie jest znowu tak źle. Choć po tych filmikach i zdjęciach, które się pojawiły wygląda to po prostu słabo. Choć z drugiej strony nie jest aż tak tragicznie. Ale fakt faktem możemy czuć się oszukani przez UBI przez to, co zrobili z grafiką i to, co nam obiecywali i to, co mamy teraz dostać na premierę. Miejmy nadzieję, że gra nadrobi to grywalnością i będzie dobrze. Być może po premierze pojawią się poprawki graficzne od maniaków, tak jak to miało miejsce przy GTA 4 ;)
Grafika jest ogromnie ważna ale bardziej niż technologiczne bajery liczy się styl i klimat oprawy graficznej.
Watch Dogs na renderze wyglądał nieziemsko technologicznie i do tego miał specyficzną i klimatyczna atfosmere.
Teraz w tej materii niczym się nie wyróżnia.
Patrz na + (albo-) - konsolowcy będą mogli w nią zagrać (czyt. konsola to uciągnie) . Czekam na wersję pc , i polewka jak grafa będzie znacznie lepsza . Jak nie ,to h im w d i na imię .
Ludzie z GOL widzieli grę w akcji i niby pisali, że nie jest znowu tak źle. Choć po tych filmikach i zdjęciach, które się pojawiły wygląda to po prostu słabo. Choć z drugiej strony nie jest aż tak tragicznie. Ale fakt faktem możemy czuć się oszukani przez UBI przez to, co zrobili z grafiką i to, co nam obiecywali i to, co mamy teraz dostać na premierę.
Do "tragicznie" jeszcze trochę grze brakuje ale "dobrze" też nie jest. Wyszły już sandboxy multiplatformowe, które wyglądają o wiele lepiej. Pani od PR z Ubi też wczoraj na Twitterze zapewniała, że gra jest "oszałamiająca graficznie" i że żaden "downgrade" nie miał miejsca - wręcz przeciwnie, wszystko uległo polepszeniu lol. Ale jakoś na streamie jak ludzie zadawali pytania w tej sprawie, to odpowiedź nie padała, za to posypały się bany i kicki :P. Jeśli gra nie wybroni się fabułą to o Watch Dogs 2 pewnie długo, długo nie usłyszymy (na poziom ACII myślę, że nie ma co liczyć).
Patrz na + (albo-) - konsolowcy będą mogli w nią zagrać (czyt. konsola to uciągnie) . Czekam na wersję pc , i polewka jak grafa będzie znacznie lepsza . Jak nie ,to h im w d i na imię .
Widzę, że piecetowcy nadal w formie :)
A dlaczego nikt nie pomyślał o tym,że np. gameplay z 2012 roku był z PC, a gameplay z ostatnich dni był z PS3 lub Xboxa 360? Myślę, że chcą teraz obniżyć wymagania co do gry, aby później nas zaskoczyła.
a gameplay z ostatnich dni był z PS3 lub Xboxa 360?
Gejplay z ostatnich dni był z ps4 :P
Ja mam jeszcze jedną koncepcję co do działania Ubi Softu. Może być tak, że to co widzieliśmy do tej pory będzie na konsole bo jeśli, ktoś od początku śledził newsy z WD to wie z wywiadów developerów o tym, że wersje next-genowe będą się różnić drobnymi detalami w stosunku do starych konsol i mowa tu była o konsolach a priorytetową wersją była ta robiona pod PC-ty. Wniosek z tego taki, że choć na konsolach to wygada jak wygląda a ostatnie trailery i gzapisy rozgrywki pochodzą z konsol to na PC może być to nawet zbliżone do tego co widzieliśmy na E3 2012. Bo jeżeli nie to po kij takie ogromne wymagania podali a gra wygląda jak z przed 4-5 lat?
no i co was to gowno obchodzi? grafika nie jest najwaznejsza
Gordon91
seria CoD też ma wymagania nieadekwatne do tego jaki poziom graficzny prezentuje.. one idą w górę a grafika od dekady pozostaje niezmieniona
LordSettlers - Już tak Ubisoftu nie broń. Pal licho, jeśli technologicznie mocno zubożyli swój produkt, ale to co tutaj widać, to gra straciła również na swej artystyce, która buduje klimat. Na starych filmach i screenach czuć klimat, a na nowych czuć żenadę, tandetę, plastikowość, kwadratowość?
I najważniejsza kwestia. Dlaczego duży producent banuje ludzi zadających pytania na temat oprawy wizualnej? Czemu kłamie w żywe oczy? Ciebie zapewne to nie obchodzi, bo widocznie lubisz jak twórcy gier cię nie szanują. Może cię to kręci?
I jak zwykle używasz brzydkich słów, jakbyś posiadał w swojej głowie bardzo okrojony słownik. Aż dziw bierze, że masz taki ranking, skoro większość twoich postów łamie regulamin.
Skoro gameplay był z ps4 to wydaje mi sie że nie będzie wielkiej różnicy w grafice w porównaniu z pc, mogę się mylić ale wtedy wymagania będą kosmiczne a jeśli nie to chyba coś nie tak z PS4. Czekam na jakąś wypowiedź Ubisoftu, ciekawe co ma na swoja obronę.
Tutaj jest ostatni gameplay jaki Ubisoft udostępniło http://www.youtube.com/watch?v=8z3iG2QlJXk i tutaj wygląda to naprawdę świetnie. Naprawdę cały czas się zastanawiam jak było można, w pół roku tak zmienić grę by wyglądała znacznie gorzej http://www.youtube.com/watch?v=s1JQ5ZATbEs Powinni ją dopracować, a nie zajmować się tym jak pogorszyć oprawę graficzną ;/
Może nowy zwiastun był nagrywany na PS3/X360 dlatego wszystko wygląda tak jak wygląda. Wątpię, że Ubi aż tak by okroiło Watch_Dogs. Z drugiej strony byłoby dobrze dla osób ze słabszym sprzętem bo jeśli optymalizacja byłaby dobra to gra by ładnie chodziła.
Mogło by to też wyglądać tak: Robili zwiastuny na PC i dawali je . Potem jak nadszedł zrobili zwiastun z grafiką z konsol jak i gameplay. Nadal nie wiadomo jak faktyczni wygląda grafika z PC. Miasto na zwiastunach od konsol wygląda na wymarłe. Nawet GTA SAN mia lepiej. Może ubi ma faktycznie racje, jeśli mówią, że się nic nie zmieniło. Może tylko na jednej platformie się nic nie zmieniło. Bo to jest aż nie możliwe co się wydarzyło. Po cholerę mi rozdzielczość 4K jak będzie miernota na ekranie?
Jedak mnie już nie obchodzi ta grafika, tylko to, że czuje się oszukany. to co było w 2012 a 2014 to różnica kolosalna. Chyba grafika powinna iść do przodu a nie do tyłu.
1. Różnica jest duża.
2. Widać, że owe opóźnienia były wynikiem problemów z okiełznaniem technologii, Ubi poszło więc na kompromisy graficzne.
3. Może i WD wygląda teraz dosyć biednie, ale czy naprawdę będziemy aż tak zwracać na to uwagę jeżeli gameplay będzie fajny?
4. Jeżeli wraz z pogorszeniem się oprawy spadną wymagania i optymalizacja będzie na dobrym poziomie to są to pozytywy, right?
Nie ma co płakać. Pożyjemy - zobaczymy.
Z innego wątku
Macie tu takiego "rumora"
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?f=14&t=63166&start=45
poczytajcie posty Mr.Deviance
W dużym skrócie.
Gra w formie z 2012 już nie istnieje, za dużo jak na konsole, potrzeba było całkiem mocnego pc żeby to wogóle odpalić i zrobić to demo na E3 2012
a tu takie coś
http://gamingbolt.com/ubisoft-are-absolutely-frightened-due-to-backlash-against-watch-dogs-insider
Moim zdaniem wersja na PC nie będzie się różniła niczym szczególnym od tego co widzieliśmy na tym gameplayu z ps4, więcej klatek lepsza rozdzielczość, to wszystko. A dlaczego - a no dlatego że next gen, nie jest tak naprawdę żadnym next genem. Wersja z 2012 mogłaby działać tylko na bardzo mocnych pc (nie tylko o grafę chodzi, ale też sporo elementów z gameplaya)
Teraz prawdopodobnie będą robić wszystko, żeby WD chociaż przypominał tą wersje z 2013 roku (dema działające na dev kitach ps4 - czyli tak naprawdę pc ze specami ps4.
Ja nie wiem jak the division bedzie wygladac skoro ps4 nie poradzi sobie z grafika. Niech lepiej zaczna wydawac gry tylko na pc bo te konsole nowej generacji wprowadzaja zacofanie, albo robic 2 rozne wersje na pc i na reszte konsol. Wiem za duzo kasy, a wersje pc i tak by zostala spiracona
Nie będzie tak zle muszą dać mniej pierdów w grze graficznych czy innych żeby była dobra optymalizacja, bo tak to było by narzekanie że się nie da grać bo gra ma 10 fps
Ja nie wiem jak the division bedzie wygladac skoro ps4 nie poradzi sobie z grafika.
^^ Ja nie wiem jak The Division będzie wyglądać skoro PC nie radzi sobie z grafiką :/ Puszczą Wath Dogs na targach na jakimś kosmicznym sprzęcie, a potem szybki rzut oka na statystyki steam - a tam ponad 50% blaszakowców wciąż jeszcze siedzi na jakichś dwurdzeniowych paściach ;/ I tną tą grafę ile się da, taka "proza życia" ;/ Bo wiadomo - każdy pecetowiec, który kupi a nie popłynie na zatoczkę jest na wagę złota ;/
Tylko nie wiem dlaczego przez te blaszane paście degradują wersję na PS4 ? Ta przecież może wyglądać tip-top, co doskonale obrazuje Infamous Second Son. No, ale to ex, to nie wiem może niech odpuszczą wersję PC i tylko na konsolę robią ?
Właśnie nie wiem, skąd to święte przekonanie piecetowców i bzdury typu: "Bo to konsole nie dają rady", jakieś linki co tak naprawdę informacje z danego postu są wyssane z palca... Tak wyglądają właśnie "fakty" udowadniające słabość konsol, dziwne tylko, że to na konsolach są ex-y i każdy na nie chętniej robi gry, ale spokojnie. Zawsze się znajdzie wytłumaczenie typu: "konsole cofają" :)
przy projektowaniu nowej generacji mieli uwzglednic gpu od nvidii i cpu intela.
Ludzie a co było w przypadku Far Cry 3 ?? na targach E3 2011 gra wyglądała fenomenalnie, a po premierze wyglądała już zupełnie inaczej niż wcześniej (nawet gorzej) była zaprezentowana, także taki widok to dla mnie żadna nowość jeśli chodzi o gry Ubisoft'u. Prawdopodobnie wiele osób tego nie zauważyło.
Dlatego zanim kupię, wersję na PS4 sprawdzę przedtem jak to wygląda. Konsole dają rade dowodem na to jest np nowy Infamous.
I tak wersja na PC bedzie bardziej "kupowana" na zatoce.
Tylko nie wiem dlaczego przez te blaszane paście degradują wersję na PS4 ? Ta przecież może wyglądać tip-top, co doskonale obrazuje Infamous Second Son. No, ale to ex, to nie wiem może niech odpuszczą wersję PC i tylko na konsolę robią ?
Oświetlenie nocne w Infamous bij na głowe obecne Watch_Dogs i niebezpiecznie ociera się o granice z buildu z 2012 roku... ostatnio wklejałem screeny z gameplayu które tylko to potwierdzają ---> https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13152006#ostatni
Czyli da się, można, ale Ubisoft jest po prostu słabe :(
alpha_lyr
Odświeżałem sobie ostatnio tematy z ogłoszenia PS4, jak wielu ludzi pisało że Infamous to render i że nie ma szans na taką grafikę. Tymczasem porównując to co pokazali, gra teraz wygląda jeszcze lepiej. Tym bardziej boli fakt że ubi zdecydowało się na takie cięcia.
Chcieli zrobić grę na 6(!) platform to mają. Idealnie pasuje tutaj powiedzenie, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
Ogame_fan
Raz że skoczyli na hajs robiąc gre na kilka platform jednocześnie, a dwa, że tak naprawdę to nie potrafią robić nic innego niz Asasyny, które od lat stoją w miejscu, a ich pozostałe gry czerpią garściami z tej serii. W rezultacie mamy melasę tych samych pomysłów i bolączek poprzednich produkcji, w innym opakowaniu.