6 GB RAM WAT?. A co do samych wymagań są w minimalnych jeszcze wyższe niż te nieoficjalne, ale myślę, że 4GB wystarczy bez jaj Ubi.
Te wymagania jakieś wcale nie są super niższe od tych nieoficjalnych.
No i dodatkowo UBI=Słaba optymalizacja.
Poza tym, gra nie zasługuje nawet na te wymagania, wygląda dość średnio w porównaniu do wymagań jakie stawia komputerom.
PS4 FTW.
Bardzo dobrze, w koncu jakas firma zdecydowala sie na wymaganie sprzetu z naszych czasow.
Tak się zastanawiam ile oni sprzedadzą egzemplarzy na pc skoro takie wymagania sobie wołają . Powodzenia Ubi:)
Ubi słynie z tego że trzeba mieć komputer z kosmosu, a gdy już się go ma to i tak grasz w 30 klatkach przykład ( Assasin Creed III)
A czyli jednak będę musiał kupić nowego kompa. No to teraz trzeba znaleść dobrą ofertę.
Przecież to jest zwykłe lenistwo i lanie na klientów. Ja pogram, ale ustawienie sobie takich wymagań to obniżania poprzeczki przy optymalizacji.
Poza tym, gra nie zasługuje nawet na te wymagania, wygląda dość średnio w porównaniu do wymagań jakie stawia komputerom.
Kocham takich ludzi. Fajnie, że już grałeś i widziałeś. Na PC poza tym ma być ładniejsza.
Te 6gb moze ma jakies usprawiedliwienie bo w koncu to otwarty swiat w porowaniu do CODG, ale 6gb... GTAV dziala na 256/512 ramu...
Kocham takich ludzi. Fajnie, że już grałeś i widziałeś. Na PC poza tym ma być ładniejsza.
Nie muszę grać, wystarczy ruszyć łepetyną żeby wiedzieć że UBI promuje swoją produkcję NAJŁADNIEJSZĄ wersją, żaden normalny producent/wydawca, nie ukrywa do dnia premiery najładniejszej wersji. Teraz trwa kampania reklamowa, więc oczywistym jest że pokazują najładniejszą wersję. Poza tym, UBI przyznał że to co pokazywał to była wersja na PC.
Też Cię kocham :*
@nagytow wiesz, tak się składa że nie dobrze, bo skoro gra wymaga bieżącego sprzętu za ok 3,5k to niech chociaż jakoś wygląda i się jakoś prezentuje... dodać należy również epicką optymalizację z jakiej ubi słynie niczym pecetowe GTA IV, więc jak nie macie pc jakiegoś prototypu z NASA to wątpię że pogracie w watchdoga na medium na 20 klatkach... strzelam że na lowest te ledwo 30 fpsu będzie :D
strzelac to mozesz... niezaleznie od wymagan, gra wyglada przecudnie, przynajmniej na filmikach z gameplayu
no ale zobaczymy...
RAM 6GB... ojej... przy obecnych cenach pamieci to pikus.
sam jak upgradowalem kompa z 9 miesiecy temu patrzac na cene ramu od razu kupilem 16GB>.. tani jak barszcz.
no ale na pewno grafe musze zmienic, ale i tak na nowy rok mialem taki plan. (6950)
Może najlepiej 2 procki po 12 rdzeni i 24 wątki :D
Bo to jest chyba limit w tej chwili dla domowych komptuerów.
[13] Pit52 Nie pamietam kiedy ostatni raz mialem jakiekolwiek problemy z dzialaniem gry. Wszystko zawsze chodzi jak powinno. Nawet te slynne problemy z GTA4 mnie ominely. Dlatego ciesze sie, ze w koncu ktos zaczal migracje na 64bit.
wystarczy ruszyć łepetyną
No właśnie. Filmiki jedno, a bezpośrednie granie = dwie różne rzeczy. Już nie raz tak było, że ludzie przed premierą narzekali na grafikę (ostatnio np. Tomb Raider), a później się okazało, że to jedna z najładniejszych produkcji na rynku. Poza tym pokazali kilka fragmentów, a to daje dość słaby pogląd.
Najładniejszą wersję pokazywali w 2012 roku (trochę ładniejszą) i to pewnie była ta odpalona na GTX 780
deslooch - ram jest tani jak barszcz? To dobre. Jakiś rok temu kupowałem 4gb ddr3 za 70 zł, a teraz prawie 130 zl czyli prawie 2x więcej.
Ja pierdziele Wam to dogodzić :D Pierw pieprzenie że konsole hamują rozwój a później co do czego przychodzi to za duże wymagania :)
Ale gdzie ten rozwoj w WD? To ze gra wyglada ladnie to zaden plus bo przeciez gry pieknie wygladaja od jakis 2-3 lat.
Rozwoj to:
- wieksze mapy, a nie korytarzyki jak w COD, idziemy po sznurki z A doB (nawet chodzenie po malych etapach ale nie zamknietych jak w Bioshocku dawalo wieksza radoche niz jazda kolejka gorska)
- pekajace szybki, wybuchajace beczki, zniszczone latarnie w GTA - to nie destrukcja
- coop, zamiast pakowac beznadziejny tryb MP ktory bedzie glownie dla garstki osob + drugie tyle z hunterow wirtualnych cyferek, przydalby sie COOP
- drugi gracz zamiast wirtualnego kompana ktory i tak nie zginie i tak sie nam nie przyda w grze - mowa o Skyrim/Fallout
- kanapowe granie w shootery, wyscigi i inne gierki ktore po erze PSX/PS2 jakims trafem ucichly na rzecz multiplayera sieciowego ale skoro slabe N64 pozwalalo na granie we 4 osoby na 1 konsoli to oczekuje tego ze wiekszosc gier tez na to pozwoli mimo znacznej wiekszej mocy konsol, techniki i wiedzy
Dla mnie te wymagania sa zrozumiale, bo znajac zycie dadza w maks wymaganiach MSAA x8, ktory zzera fps, zaawansowana fizyke dla kart NVIDIA i inne tego typu efekty
@Koktajl Mrozacy Mozg
Ale te rzeczy, które wymieniłeś są w grach, więc w czym problem.
Sa, lecz w kilku/nastu na setki czy tysiace gier
- kto sie bawi w destrukcje? Red Faction i BF?
- ai, 2xFallout, 2xOblivion (ze Sky), zadna z tych gier nie ma coopa, poza modem ktory jest robiony, ogromny swiat, wiele misji, wiele kustomizacji ale jestes skazany na gre z jakims dupnym AI
- kanapa - jak zagrac w Halo 4 we 2 osoby w tryb Firefight? Jak zagrac we 2 osoby w NFS Shift 2? Jak pograc w BF3 w coop na 1 konsoli?
trzynascie, jako ze kompa dopiero 9 miesiecy temu zmienialem (wczesniej ddr2 na c2d, z 6 lat mial) to dla mnie obecne ceny RAMow to tanizna..
wiec jest to subiektywna opinia, moze faktycznie przy cenach 2 razy nizszych wydaja sie ceny obecnie wysokie...
mimo ze wcale nie sa, bo dalej za ~400pln mozna miec 8gb ram...
Wymagania z kosmosu. Gra absolutnie nie prezentuje się tak dobrze, aby te wymagania były usprawiedliwione.
@kęsik 100% racji. Gdyby grafa była taka jak na screenie na samej górze, to co innego. Ale wiadomo, że to co się pokazuje przed premierą mooooocno odbiega od tego, co dostajemy po.
O kurde... 6 GB RAM. Pierwsza gra, która nie powinna mi ruszyć...
Czas na kupno nowego laptoka!
Ja sobie zagram w 1080p w 60 klatkach na moim 40-calowym telewizorze a większości z was gra będzie działała w max 20 na niskich.
Konsole>PC.
Niestety, ale wygląda na to że czeka nas taka przyszłość, kosmiczne wymagania, a rozwój grafiki niewspółmierny z wymaganiami sprzętowymi.
Wchodzi nowa generacja konsol, więc jest okazja zwiększyć wymagania, i powolutku dostosowywać do nich oprawę graficzną.
Developerzy idą na łatwiznę, bo po co przystosowywać kod do możliwości sprzętu, jak można przystosować sprzęt do wymagań kodu. Nie należy zapominać że nowa generacja konsol jest o wiele wydajniejsza niż obecna, co pozwala lekko poprawić oprawę graficzną tytułów, przy jednoczesnym podniesieniu wymagań, a dlaczego? Bo można.
ja pierdole ale skurwysyny z nich jeszcze podwyszyły a miały być nisze oficjalne i tak moge sie założyć że sprzet z mniejszą ilością ramu lub procesor nawet dobry 2-rdzeniowy uruchomi ten tytuł już nie raz widziałem że gra dana niepowina sie uruchomić na danym komputerze a spokojnie dało sie grać nawet na średnich, jak tak robią to ok może nawet zabawie sie w pirata choć zarabiam i dobre GRY kupuje ale JAK TAK DAJĄ SPRAWE TO OK.
wymaganiom nie można w 100 procentach wierzyć bo każda konfiguracja inaczej sobie radzi z grą najlepiej jest sprawdzić daną konfiguracje na daną gre nawet jeżeli nie spełnia w całości minimalnych wymagań, no chyba że już naprawde ma komputer np 10 letni
ROTFL.
PC Master Race: Konsole zatrzymują rozwój gier! PCty są o wiele potężniejsze!
Developer gry X: Wymagania: 6GB RAM, coś tam, coś tam
PC Master Race: Jaja sobie robicie?? Skąd takie wymagania? Po co 6GB RAM??!!!!!oneoneonejeden
Urocze. :D
[27] Pirat Komputerowy To ciekawe, bo Ubisoft potwierdzil, ze nawet na next-genach gra bedzie w 30fps.
Widac jak co poniektorzy maja mala wiedze techniczna (zeby nie powiedziec ze zerowa!).
Gra w porownaniu do GTAV wyglada wrecz fenomenalnie, wiec nie dziwota ze taki otwarty swiat bedzie mial swoje wymagania.
Jak sie spodziewacie ze GTAV bedzie mialo mniej niz 4GB w wymaganiach to sie srogo mylicie.
@Koktajl Mrozacy Mozg - porownywanie wymagan PC do specyfikacji starych konsol to pomylka i nie powinna miec miejsca.
Nie rozumiem skad ten placz - to bedzie PIERWSZY TAK LADNY sandbox od wielu lat, wiec i wymagania ida w gore. ACIV bedzie mial nieco mniejsze przez mniejsza zlozonosc swiata - wieskszosc to woda, bezludne wyspy itp, a tutaj mamy doslownie zywy swiat, mase przechodniow i samochodow ktore "zyja" i mozna z nimi nawiazywac interakcje czy tez poprostu sledzic i obserwowac zachowanie.
Ja sie ciesze ze w koncu next-geny nadchodza, ale juz widze ten zal i rozpacz w komentarzach, jak przyszle gry beda miec wymagania 6-8GB RAM i mocne 4 rdzenie (zadne tam phenomy II czy wykastrowane i3).
nie rózni się to specjalnie od tego wycieku pare dni temu. najlepsze jest, że dopiero co zupdatowalem komputer i ledwo się łapie :)
Niezłe wymagania, tylko dokupić ramu do lapka i śmiga ;).
Nie rozumiem was, najpierw jęczycie, że konsole hamują rozwój, a kiedy wychodzi next-gen to "za duże wymagania", zdecydujcie się w końcu. Ja cieszę się, że są takie wymagania.
UbaBuba [32]
Taa, a twój świat legnie w gruzach, gdy się okaże, że watch dogs nawet w ułamku nie prezentuje takiego żywego świata jak gta v na starym szrocie, a tak będzie, ciekawe co wtedy powiesz.
A oficjalne wymagania nie miały być niższe? Jak wyciągnę z jednego kompa 2 GB ramu to może mi na 800x600 w 20 klatkach odpali xD
Jak gra będzie dobra, to raczej kupię na PS3 z 256 MB ramu, ale i tak wątpię.
@Pirat Komputerowy, tak tak, konsole > PC, haha, keep dreaming, zejdź z tych obłoczków synek bo potem konfrontacja z rzeczywistością będzie bolesna... rozczaruje cie ale na swojej konsolce będziesz miał ledwo 30 klatek, długie upierdliwe loading screeny i jeszcze to doczytywanie tekstur w trakcie gry i przycinanie, nie no spoko, sama poezja, uczta dla oka, a na pc wszystko będzie śmigać, oczywiście dopóki optymalizacja nie będzie tragiczna tylko chociaż w miare poprawna
Kupiłem trochę za dużo RAMu, chociaż każdy mówił, że się nie opłaca. Cóż, może teraz się przyda, w sumie te 4GB nie mogą być wiecznym standardem.
zawyżone te wymagania jak na grę która robi się od X lat. Pewnie jeszcze nie było Dx11 na świecie, a każą mi na siłę modernizować PC, żeby zagrać w ich wypociny, niestety ale panowie te czasy już minęły, żeby kupować kompa, podzespoły, żeby pograć sobie w grę na nowiutenkim wypasionym piecyku
Czemu się dziwicie, przejście na 64 bit pozwoliło na użycie więcej niż 3.3GB ramu wiele osób ma 8GB i więcej. To pozwoli na min. lepszą współpracę z grą, ponieważ dane nie musi dostarczać dysk, co często jest powodem dla wielu osób spadków fps, bo nie mają 2xHDD w radzie, czy SSD, 2xSSD. Teraz będzie lepiej i wygodniej. Gra będzie miała wiele ustawień i każdy znajdzie coś dla siebie. Wiele osób narzeka na ACIII, ale pierwszy lepszy test pokazuje że na starszej generacji kart ludzie mają w 1080p w maksymalnych ustawieniach po 40-50fpsów, a jak ktoś ma multiGPU to ma ponad 100 w 1600p.
Pierwsza lepsza gra Skyrim i 32bity ograniczała używanie modów do tego stopnia że jak ktoś przesilił buffor to miał wyjście do windowsa, a wystarczyło wydać grę na 64bit i nie było by ograniczeń. Bardzo dobry ruch ze strony Ubisotu i mam nadzieję że wszyscy pójdą tą drogą.
A.l.e.X - dokładnie. Stare 32 bity powinny odejść w zapomnienie.
[30] Standard :] A najlepsze jest, że to dopiero początek, będzie jeszcze mocniej :>
O ile jeszcze rekomendowane wymagania co do kart graficznych można zrozumieć, o tyle nie wiem dlaczego wymagania co do procesorów są tak wysokie...
I tak ma być. Początek końca 32-bitowych systemów jest bliski. Czas na nowe rozdanie.
64bity wymagane mnie nie dziwi. Ludzie już dawno powinni przejść do epoki brązu z epoku łupanej marchewki. Nie chce mi się wierzyć, w rzeczywiste wymaganie tych 6GB Pamięci RAM
Econochrist
A mi się chce wierzyć, biorąc pod uwagę to, że gry na PS3/Xbox360 odpalają się na 256/512 ramu, a na komputerze potrzebują 2-4 GB (nawet przy teksturach o takiej samej rozdzielczości jak na konsoli). Można śmiało założyć (biorąc pod uwagę lenistwo twórców przepisujących gry na PC) że przy 8GB ramu w konsolach (dostępnych około 6) gry na PC będą wymagać w pewnym momencie 8-16 GB ram.
Wiem że to śmiała teza, ale patrząc na to co wydziwiają ludzie odpowiedzialni za konwersje, myślę że tak właśnie będzie.
I się dziwią że piracą. "Takie wymagania? Ściągnę i zobaczę czy pójdzie na moim sprzęcie". A gdy już gra ląduje na dysku i działa "yako-tako" to "Eee, chodzi jak szit to po co mam kupować?"
Ogame_fan [47]
Wiem że to śmiała teza, ale patrząc na to co wydziwiają ludzie odpowiedzialni za konwersje, myślę że tak właśnie będzie.
Coś w tym jest, jednak nowe konsole to architektura z pc, więc w tym wypadku sądzę, że konsolowy ram to będzie to samo co pecetowy.
kaszanka9
A ja jednak sądzę że wszystko zostanie po staremu, pierwszy Xbox też miał architekturę PC, to jakoś nie 'przeszkodziło' twórcom w stawianiu wymagań, dużo większych niż konsole (Doom3, SC Chaos Theory,seria Prince of Persia i wiele wiele innych)
Na prawdę chciałbym się mylić, ale tak było zawsze i nie widzę najmniejszego powodu żeby to się miało zmienić, ta sama architektura ułatwia przenoszenie gier. Ale tak czy inaczej zoptymalizowanie gry pod dwie konsole jest dużo łatwiejsze=mniej czasochłonne, niż zoptymalizowanie pod tysiące różnych konfiguracji.
A jak to zwykle bywa, najlepiej iść po najmniejszej linii oporu i przepisać program na kolanie, żeby się za bardzo nie na trudzić.
Powtarzam - bardzo chciałbym się mylić.
Świetna wiadomość, wreszcie gry na PC odskakują od tej starej generacji i wchodzą na poziom wyżej. Logiczne chyba, że możliwości nowych konsol naturalnie wymuszą potrzebę sporej zwyżki jakości podzespołów PC. Taka jest cena skoku jakościowego w grach, chcąc cieszyć się nową generacją należy liczyć się z potrzebą upgrade'u/wymiany sprzętu. Cieszy szczególnie odejście od ograniczających możliwości 32 bitowych systemów oraz, na co liczę, wykorzystanie możliwości Hyper Threadingu w procesorach Intela. Przy obecnych cenach pamięci, posiadanie tych min. 8GB nie powinno być dla szanującego się gracza większym problemem.
jednak nowe konsole to architektura z pc, więc w tym wypadku sądzę, że konsolowy ram to będzie to samo co pecetowy.
To samo tak, ale znacznie szybszy więc i szybsza wymiana danych. Odpowiednik tego samego w PC = więcej zwykłej pamięci. Dlatego w tej generacji standardem okaze się mniej więcej 4-6GB a rekomendowane to 8-12GB co zgadza się z tym co mówi Ogame.
Panowie świetne miejsce do czytania o optymaliacyjnych babolach i nie tylko, ze szczyptą trollingu. Istna kopalnia:D
[link]
tutaj wpis o wymaganiach watchdogs
[link]
Zobaczymy , póki co wymagania nie jakieś straszne ,ale żeby to się przełożyło na jakość tylko .
Najpierw bee bo konsole hamują rozwój.
Teraz bee bo konsole podnoszą wymagania.
To jak to w końcu ma być?
Ja zawsze mówiłem, fajnie że kolejny rok są te same konsole, bo nie muszę zmieniać sprzętu.
Mamy nowe konsole, no to i laptop do wymiany.
Ale jak już kupie nowy kombajn, to oby nam miłościwie panowała kolejna generacja jak najdłużej...
Pamiętam jeszcze straszliwe czasy 486 i wczesnych Pentium, gdzie do każdej nowej gry musiałem dokupować RAMu albo procek upgradować (w owych czasach było to tak trudne, jak naciągnięcie rodziców), i pod tym względem wcale za tymi czasami nie tęsknie.
Dziś jest lepiej, i oby konsole hamowały ciągły wyścig zbrojeń na rozdziałkę ekranu i tekstur.
Rzekłem.
Czy wogole ktos odczuwa magiczna moc x64? Uzywalem Winrarax64 i jakos nie widzialem aby on jakos bardziej szybciej wypakowywal czy pakowal niz zwyczajny. Podobnie z wiekszoscia programow, chyba ze sie myle
Nie ma tragedii z tymi wymaganiami. Może w końcu coś ruszy do przodu bo ten zastój już się zrobił nudny.
@Ogame_fan Z wypowiedzi twórców wiadomo, że edycja pctowa gry to ulepszona pod względem wizualnym (wyższe rozdziałki i inne pierdoły) wersja z konsol nowej generacji a nie starej więc te twoje porównania nie są trafne. Nowe konsole mają 8GB ramu odliczyć ram na system to wychodzą bardzo podobne wartość. W PC również systemy podane w minimalnych mało ramu nie biorą tym bardziej, że to wersje 64bit to tak z 1.5- 2GB ramu pewnie jest doliczone do wymagań a gra będzie gdzieś 4-6GB wykorzystywała w zależności od ustawień.
Niższe wymagania na pc niż to co oferują nowe konsole to dodatkowe koszty i praca (gorsze tekstury, modele i inne optymalizacje). A jak wiadomo na pc gry tak dobrze się nie sprzedają wiec raczej niewielu będzie chciało ponosić tego rodzaju koszty. Raczej trzeba się nastawiać ,że wszystkie przyszłe większe gry wychodzące na konsole nowej generacji i pc będą wymagały te 4-6 GB ramu jako minimum.
Jizz, ale co takiego WD oferuje poprzez gigantycznie wymagania? Co w tej grze jest tak ciekawego/nowego/innowacyjnego ze trzeba miec takiego potwora by pograc na dobrym poziomie? Jakos jeszcze nic nie uslyszalem ale pare komentow byly tresci "moze cos ruszy, bo jest zastoj"
Co widzielismy na filmikach, hackowanie urzadzen, stealt misje, jazde autem, ucieczke przed policja - i to wymaga takiego komputera? Gra niczego nie przedstawia a wymagania sa tylko ucieczka od braku optymalizacji, podobnie jak CODGhost - tez nie ma rewolucji, nawet ewolucji a wymagania chyba wieksze niz BF4 gdzie 1 mapa = wszystkie mapy z gry CODa i jeszcze zostaje sporo miejsca by zapelnic mape z bety reszta mapek z DLC czy innych gier bo tak one male sa
@Koktajl Mrozacy Mozg. Za wzrost wymagań odpowiada wiele czynników jak chociażby więcej różnorodnych assetów od postaci po budynki, lepsze tekstury, więcej poligonów w modelach, zwiększone obszary LOD (level of detail), więcej elementów, na które oddziałuje fizyka (w tym wymagany jest wydajniejszy CPU), bardziej zaawansowane AI, więcej skryptów oraz bardziej rozbudowane, więcej particle czy efektów pokroju bloom, ambient occlusion, DOF. Tak można wymieniać długo. Wiele z tego co wymieniłem można zauważyć własnie w BF4 gdzie wizualnie niewiele się zmieniło (może nie licząc wody^^) ale można zauważyć, że na mapie poniebiera się więcej drobnych elementów jak papiery i inne przeróżne śmieci, ogólnie mapa ma więcej poligonów, jest o wiele więcej skryptów niż w BF3 (np te wszystkie interakcje z mapą jak windy, blokady na drogach, światło, zasuwane kurtyny w oknach) czy cała ta destrukcja również dotyczy większej ilości elementów. W kontekście destrukcji każdy wspomina Bad Company 2 ale trzeba pamiętać, ze tam było kilka modeli budynków na krzyż i na każdej mapie powtarzały się te same z nieco innymi teksturami. W nowych odsłonach modeli jest o wiele więcej przez co destrukcja nie nie może być totalna :D. Nie wiem czy na dzień dzisiejszy byłby procesor dla zwykłego kowalskiego, który dałby rade z totalną destrukcją wszystkiego co jest np na mapie w becie. W WD wizualnie również nie ma rewolucji podobnie jak w bfie, no ale czy aż tak potrzebujemy na dzień dzisiejszy jeszcze lepszej grafiki niż to co oferują gry pokroju BF3, BF4, Crysis 3 czy może bardziej rozbudowanego środowiska, podstawowych systemów rozgrywki, AI itd. To wszytko stoi w miejscu od wielu lat podczas gdy grafika cały czas powoli się poprawiała.
Nie ma co gdybać ^^. Pożyjemy a raczej zagramy, zobaczymy.
Już 7 lat temu HalfLife 2 cinematic mod wykorzystujący 64 bity pokazywał mi, że 32bity to przeżytek, takich tekstur jak tam do dziś nie widuję w grach (poza może modem MaldoHD do Crysis 2). Swoją drogą już wtedy 64Bitowy cinematic mod przy 64 bitach wołał o 4GB, także dziś te wymagania nie wydają mi się jakieś przesadzone, potrzebny jest postęp a nie ciągle będziemy mogli odpalać gry na 7 letnich kompach.
PC Master Race dalej żale wylewa, bo jakaś gra śmie mieć większe wymagania. Beka.
z wymaganiami odnośnie procesora to ich chyba KONKRETNIE pipierdoliło!!!
SŁABSZE KOMPUTERY TO UDZWIGNĄ ODLICZ\ĄJĄC KARTY Z DX 10 ALE RAM CZY PROCESOR OKAŻE SIE NAPEWNO ŻE SŁABSZE PROCESORY I NP 4 GB RAM WYSTARCZY RZADKO SIE ZDARZA BY WYMAGAnia podane przez producenta były faktycznie realne minimalne czy tam rekomendowane
e tam - 1 czy 2 opcje graficzne wyłączone i już prawie każdy średniak pociągnie grę i to w dobrej grafice, konsolowcy grali przez lata w wizualnie odstraszające dla pcetowców gry i jakoś nie narzekali, że zawsze są w gorszej sytuacji.
Call of Duty: Ghosts też miało mieć 6 GB RAM w minimalnych, a podczas gry nie dochodzi nawet do 3, więc to chyba mówi samo za siebie.
LOL 6 GB to trzeba Kosteczki dokupić lub Wymiana całego sprzętu - Co do CoD-a to i tak zrobili by chodził na 4 GB ramu:) wystarczy poszukać (CoD 2,66 GB wykorzystuje tak około)