Kupiłem 5.04.13 Samsung smart tv 3d model :UE40F64000AWX
Kupiłem Tv w Saturnie wtedy za 2800zł ,zadowolony z zakupu byłem 2 miesiące potem zaczęły się problemy TV ma 2 piloty dotykowy smart i zwykły oba wymienione przez serwis nic nie dało.Tv chodzi chodzi i nagle sam się wyłącza i włącza(resetuje)nie do określenia kiedy to zrobi, co zdarza się z 2 razy na 1 dzień.Druga wada dużo gorsza TV działa chcemy przełączyć program czy zmienić kanał np głośność z 10na 16 nagle zastyga na 16 pilot przestaje odpowiadać TV chodzi normalnie obraz i dziwek przez 5 sekund po czym resetuje się i znów wszystko jest ok czyli :
-piloty zawieszają TV?po czym on nie odbiera od nich sygnału i resetuje się?
-TV sam się wyłącza
TV zgłaszany 4 razy do naprawy wczoraj oddany Pan z serwisu powiedział ze u nich błąd nie wystepuje u mnie wczoraj 15 razy sie zawiesił pilot i zresetował TV przez okres 6h chore!
Co zrobił serwis:
W gwarancji jest napisane ,że maja okres na naprawę 30dni po czym muszą oddać taki sam TV lub nowszy lub zwrot gótwki.Ale oni zawsze oddają mi TV przed końcem 30dni i mówią ,że u nich problem nie występuje.Co jest chyba niemożliwe nie wiem czy kłamią czy co?
1,Naprawa wymiana płyty głównej nic nie dało
2.Naprawa zabranie do serwisu na 25dni nic nie dało nie stwierdzono usterki
3.Naprawa zabranie do serwisu na 25dni nic nie dało nie stwierdzono usterki
4.Wymiana pilotów nic nie dało i informacja ,że serwis nie widzi wady wiec pewnie już go nie zabierze w gwarancji mam 24miesiace na TV
Mam 10świadków rodzina przyjaciele ,że TV się wyłącza zawieszają się piloty jest trudno uchwycić ten moment na kamerę ponieważ trwa około 5 sekund ale udało mi się mam film w rozdzielczości HD 720p ,że wyłącza się,ale w serwisie tego nie ma
Ciekawostka Pan z serwisu powiedział ze maja teraz w naprawie ten TV najnowszy UHD chyba tak się nazywa za 17tys zł w którym u właściciela występują paski na ekranie gdy zabrali do serwisu pasków nie ma wymienili mu podobno wszystkie części oprócz obudowy i problem dalej jest i tez nie chcą oddać mu pieniędzy lub wymienić na taki sam ale nowy co to za polityka wymieniać wszystko a nie dać nowego sprawnego i jak to możliwe ze w serwisie problemów z TV nie ma a w domach sa?Powiem ,że dostałem z serwisu TV zastepczy mniejszy i starsza wersja samsunga i z nim + moje kable piloty było wszystko ok tak wiec napewno jest to wina samego odbiornika TV nie okablowania czy miejsca wczoraj przy podłączaniu wyczułem ,że jest bardzo gorący z tyłu przy usb mozliwe ze i z 40stopni czy to normalne?
Co byscie zrobili w takiej sytułacji?Walczył ktos z was z Szajsungiem o naprawe jakiegos produktu co robic?
Ja bym sie rozpedzil z konca pokoju i z partyzanta wjechal w ekran albo ewentualnie rzucil w tv krzeslem. Zawiozlbym do serwisu i powiedzial ze eksplodowal podczas ogladania i jesli go nie naprawia to idziesz do sadu o odszkodowanie bo osmalil sciane...
A tak serio to ja bym pana z serwisu wzial do domu, wlaczyl tv i poczekal az sie zresetuje czy zawiesi, skoro zdarzylo Ci sie to 15 razy przez 6h to nie powinno dlugo potrwac. Po drugie to jak u nich moze problem nie wystepowac jak u Ciebie wystepuje? Inne napiecie maja w gniazdkach czy co? Kit wciskają zeby tylko pieniedzy nie oddac.
Proponowałem aby zostali nie mają na to czasu pozatym oni powiedzili ,że wierza mi ,że sie sam wyłącza ale jesli u nich to sie nie dzieje to oni nic z tym nie moga zrobic bo problem ma sie pojawic u nich!Jedyne rozwiazanie to chyba reklamacja towaru niezgodne z usługą w sklepie saturn poniewaz sprzedał mi TV który nie działał i nie mineło 6 miesięcy od zakpu wiec wedle prawa musi mi oddac kase lub taki sam Tv w przeciagu 14 dni ale to wiąże sie ze sprawą w sądzie a chodzic po sądach przez TV troche głupota ale chyba nie ma wyjscia
Ostrzegam was nie kupujcie nic samsunga serwis to oszusci!
p.S zgadnijcie co mi powiedzieli przez telfon ,że mam pewnie magiczne miejsce w domu i dlatego sie wyłącza! i ,że zostawili moj TV ochronie do oglądania ,żeby sprawdziła czy sie wyłącza !
Chwileczke, wierza, ze u Ciebie sie wylacza ale u nich problem nie wystepuje? To ja bym sie grzecznie tego Pana z serwisu zapytal jakim ku*wa cudem u Ciebie w domu tv sie krzaczy a u nich w serwisie cudownie naprawia sam. I zazadalbym ze chce byc przy tym jak oni go sprawdzają.
Sprawa śmierdzi mi próbą wykrecenia sie od oddania pieniedzy/ wymiany tv...Tym bardziej, ze z tym za 17 kawalkow dzieją sie podobne cuda
Tak jeśli u nich problem nie występuje w serwisie to nie mogą wymienić na nowy lub zwrócić gotówki!i ,że nie będą zabierali do naprawy bo u nich problemu nie ma a ja mam magiczne miejsce w domu.Z jeden strony 2800zł nie chodzi piechotą z 2 jesli podam ich do sądu bede musiał wynając prawnika i jesli przegramy to pewnie bede musiał około 1000zł zapłacic za koszty sądowe nie wiem co robic zamierzam podac tą sprawe do jakies gazety niech ma samsung reklame
edit
dokładnie i to sam facet z serwisu powiedział mi o tym wczoraj ! co musi czuć facet/kobieta który dal 17tys za TV i ma paski na ekranie a w serwisie pasków nie ma! choć on pewnie ma dużo pieniędzy i ma to w nosie pyzatym koszta wymiany wszystkich części pewnie były porównywalne z cena TV bo wymienili mu wszystko oprócz obudowy i paski ma dalej
Powiem Ci szczerze, ze nie wiem co bym zrobil na Twoim miejscu. Jesli masz mozliwosc to mozesz jeszcze sprobowac telewizor "pozyczyc" sasiadowi, komus z rodziny, cokolwiek, na dzien i sprawdzic czy bedzie dziac sie to samo zeby wykluczyc "magiczne miejsce"...z jednej strony chamstwo trzeba tepic no i jednak 2800 zl to dobra pensja. z drugiej strony uzerac sie w sądach...
Nie kupuje się Samsungów i LG.
Opcja ! Jesteś w serwisie z tv. Grzecznie poproś, póki co, żeby go podłączyli i czekasz z nimi na awarię. Cudów nie ma. U ciebie się wali to i w serwisie musi, nie ma bata. Weź termos i śpiwór, a co !!
P.S. To jest kuźwa draństwo. 25 dni trzymać sprzęt i nie stwierdzić usterki? Ściema, że pała mała. Zgłoś do Praw Konsumenta.
[7] Właśnie nabyłem LG 24" i jest super /odpukać/ póki co, więc mnie nie strasz !
*4. XI. 2015 r. /edycja/ Minęły 2 lata i LG nadal bez żadnych problemu /odpukać ponownie/ :) *
Czekam na Loona, który zaraz napisze, że Samsungi to największe zło elektronicznego świata i sam się wkopałeś. :D
alpha_lyr - popieram, to koreanskie* tanie dziadowstwo. Popsulo sie wyrzucasz i bierzesz nowe.
* LG skladane w Polsce to juz dziadostwo nad dziadostwami.
Minus - za to propsy dla Panasa i Sony
Rzecznik praw konsumenta kazał isc bezposrednio do Saturna ponieważ według niego z Samsungiem nie wygram,człowiek wydaje kase a przez kilka miescy nie ma TV i usterka dalej jest dzieki Bogu nie kupiłem S3 które chciała moja dziewczyna
Odpis na reklamacje własnie dostałem meila smiechu warte obczajcie to:
Twoje pytanie
MODEL:UE40F6400WX nr tel :508251685
Reklamacja towaru niezgodnego z umową nie minęło 6miesięcy od daty zakupu,
Chciałbym zareklamowac telewizor i przedmiot który jest niezgodny z umową kupna powinienem dostac od Państwa telewizor sprawny otrzymałem telewizor z wada który był 4miesiace naprawiany przez wasz serwis 4 zgłoszenia wszystkie związane z tym ,że pilot zawiesza telewizor po czym telewizor sam sie wyłącza i włącza (resetuje)posiadam grono świadków około 10osób które to widziały oraz film w rozdzielczosci HD 720p na którym dokładnie widać ,że mam racje .Wczoraj TV został oddany przez serwis i powiedziano ,że problemu nie ma mi wczoraj wyłączył sie 15razy! jednego dnia wiec jak to mozliwe ze u Państwa sie nie wyłącza nie wiem nr ostatniej naprawy to 431451.Serwisant powiedział ,że wiecej TV do naprawy nie zabiora bo u nich problemu nie ma prosze o wymiane na taki sam sprawny model lub zwrot pieniadzy w ciągu 14 dni jak mówi prawo Polskie jeśli nie bede zmuszony skierowac sprawe do Sądu.Jacek Wachol
Nasza Odpowiedź
Numer referencyjny Klienta: 2710786181
Numer odpowiedzi Email: 2117466135
Przy kontakcie z infolinią prosimy o powołanie się na Nr Klienta.
Dziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Samsung.
Uprzejmie prosimy o nie odpowiadanie na ten email, gdyż bezpośrednia odpowiedź zwrotna nie dotrze do naszych konsultantów.
W przypadku dalszej korespondencji prosimy o ponowne użycie formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej: www.samsung.pl, w zakładce ‘kontakt z nami’.
Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:
Zgodnie z warunkami gwarancji, autoryzowany punkt serwisowy może zgłosić wniosek o wymianę sprzętu jedynie wtedy, gdy stwierdzi niemożność wykonania naprawy urządzenia. W chwili obecnej nasz autoryzowany punkt serwisowy nie znalazł w Pana odbiorniku żadnej usterki, więc reklamacja w tej kwestii jest bezzasadna. Natomiast z tytułu niezgodności z umową może Pan wnioskować o wymianę jedynie u sprzedawcy, który jest stroną w Pańskiej umowie sprzedaży/kupna. Nasza firma jest jedynie gwarantem produktu.
Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
Z poważaniem
Robert Grądzki
--------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-20, sob. 8-17)
www.samsung.pl
alpha---> mam telefon LG od dwoch lat, telewizor 40 cali lcd LG od 3 lat, monitor 19 cali od 7 lat...Zero awarii ktoregokolwiek z tych sprzetow. Przypadek? Nie sądze.
Kosztami sądowymi się nie martw... zgłoś sprawę do rzecznika praw konsumenta i on za Ciebie wszystko załatwi.
Pierwsze co powienienes zrobic to sprawdzic u siebie napiecia w gniazdkach. Te nowoczesne telewizory sa bardzo na to czule i byc moze masz jakies duze skoki, dlatego serwis u siebie nie moze stwierdzic usterki, bo zwyczajnie jej nie ma. Jak masz UPS, to podlacz telewizor przez niego i wtedy sie okaze, a dodatkowo skombinuj miernik i posprawdzaj instalacje.
Prawda, takie samoczynne wylaczanie sie i inne dziwne zachowania telewizora moga byc spowodowane skokami zasilania. Nie ma jakiejs korelacji tych przypadkow z np wlaczaniem w tym samym czasie jakiegos innego urzadzenia, bioracego duzo pradu (chocby elektrycznego piekarnika albo czajnika)? Choc jesli to mieszkanie w bloku, to rownie dobrze mogloby to byc powodowane przez cokolwiek, co robia sasiedzi. A jesli to stary blok ze stara instalacja elektryczna, to jest to mocno prawdopodobne.
już niezaleśnie od powyższego mówienie że SAMSUNG jestg złodziejem i oszustem jest przesadą
zgłoś do nich, że serwis robi Cię w wała. Jeśli więcej takich zgłoszeń się u nich pojawi, serwisant zostanie zmieniony.
Haszon ,wysiak ----> nowy blok 2004 rok budowy na tym samym przedłużaczu pracuje komputer monitor i głośniki nic z tych sprzętów się nie wyłącza samo czy coś w tym stylu wszystko jest z nimi ok monitor 24' komputer 550W głośniki 150W,pamiętajcie ,że przy użyciu pilota np poogłaszam z 10na11 zostaje na 11 pilot nie odpowiada(tzn czerwona diodka w TV dostaje sygnały bo jak naciskam na pilocie to pyka ale nic nie robi z TV jakby informacja nie dochodziła tylko błysk?wymienili płytę główna) TV dalej gra jest obraz i dźwięk po czym reset i dalej można normalnie oglądać korzystać z pilota.Poza tym do tego samego gniazdka był podłączony TV zastępczy z serwisu 32' tylko ze seria 5 i zero problemów używałem do niego tych samych kabli nawet kabla zasilajcego od TV do gniazdka tej samej anteny i tych samych piltów
NewGravedigger--->zgłaszałem na reklamacje oni tam mają dostęp do wszystkiego rozpatruje to jakaś kadra zarządzająca powiedzieli ze serwis nie widzi wady wiec jej nie ma meila od nich masz wyżej nigdzie wyżej nie da się tego zgłosić i tak SAMSUNG TO OSZUŚCI bo problem ewidentnie jest i to namacalny i widzialny 10osób widzialo potwierdzi moze każdy zainteresowany obejrzeć film w jakosci HD720p wszystko widac i co SAMSUNG problemu nie ma wiec ewidetnie jest oszustem pozatym w tym samym serwisie podbno jest gosc który dał za nowy UHD 17tys i też tylko w domu ma magiczne miejsce ,że ma paski jaja?
1. Rzecznik Praw Konsumenta.
2. Forum Samsunga (na pewno ludzie z serwisu też tam siedzą).
Nagrałem i wrzuciłem na YT niech samsung ma reklamę jak naprawiają TV zobaczcie na filmie ze z lewej strony wisi caly czas grafika z 7poziomem głosnosci co jest nie mozliwe do zrobienia normalnie bo tak znika po 1 s albo szybciej a tu widac ewidetnie ze zawiesiło sie podgłaszanie tak samo jest z przełaczaniem programów
Link yt: http://youtu.be/UV_Caa6oiu0
Ja tylko napiszę tyle: NIGDY, ALE TO NIGDY, nie korzystajcie z gwarancji producenta, tylko reklamujcie w sklepie powołując się na niezgodność towaru z umową.
Znajomy miał (ma? nie wiem nie rozmawiałem z nim trochę) praktycznie identyczny problem z nowy TV od producenta nazywającego się "To..." jak ostatnio z nim rozmawiałem to był bez telewizora 1,5 miesiąca...
Toshiba?
To juz marki w internecie nie mozna jak nam sie urzadzenie zepsulo bo grozi nam kibitka i sybir? Nie przesadzacie aby towarzysze? Minimalna ilosc odwagi cywilnej - napisanie na forum ze taki a taki sprzet nam sie zrabal to zwykle stwierdzenie faktu, a nie znieslawienie, atak itp..
Jakich to czasow czlowiek dozyl..
Właśnie odbyłem rozmowę z konsultantem z firmy obejrzał film powiedział ,żę widzi usterkę ale decyzja serwisu jest niepodważalna!
czyli tak na chłopskie - usterka jest, ale że serwis napisał, że jej nie ma to znaczy, że jej nie ma? Bo serwis samsunga nieomylny jest i już.
Teraz jeszcze większym łukiem będę omijał ten koreański badziew.
Poproś go, że chcesz na piśmie jasno i wyraźnie iż:
- serwis nie stwierdził usterki mimo, że usterka jest co zaświadczył konsultant
- zdaniem konsultanta fakt, że serwis nie widzi usterki jest wystarczający do tego by klienta olać, bo zdanie serwisu jest niepodważalne. Mimo tego, że konsultant samsunga usterkę dostrzega to dalej odmawia zajęcia się sprawą.
I idz z tym papierem do sądu, bo to jakaś paranoja.
wata_PL --> Zrozum, że zasilacz komputerowy posiada stabilizację napięcia, więc to oczywiste, że nie będzie się nic działo, tak samo głośniki. Zresztą teorię o wadliwej instalacji potwierdziłeś sam pisząc, że starszy 32" telewizor dobrze działa. Owszem, on będzie dobrze działał, bo posiada mniej systemów elektronicznych i nie jest tak czuły na zmiany napięcia jak 40-calowy odbirnik 3D. Naprawdę proponuje pożyczyć UPS i sprawdzić napięcie, co zresztą powinieneś zrobić już od samego początku.
A to, że blok wybudowany w 2004 roku to o niczym nie świadczy. W zasadzie im wcześniej budowany, tym większa tandeta (u mnie w mieście też niedawno oddano bloki do użytku, pękające rury i kruszące się ściany to norma), więc niewykluczone, że chcieli przyoszczedzić i wykonali kiepską instalację. A skoro telewizor nie ma wady, to z serwisem nie wygrasz.
1) Nie ma możliwości, żeby z serwisu przyjechali do Ciebie ???!!!
2) Weź browara i z tv idź do sąsiada "za ścianą" i na inne piętro. Sprawdź u nich. Jak będzie dobrze to...faktycznie w domu masz dziwy i cuda.
Olej gwarancję i reklamuj ale na zasadach niezgodności towaru z umową tzn. to klient decyduje czy zgadza się na naprawę lub wymianę lub zwrot pieniędzy.
W związku z tym, że usterka wystąpiła praktycznie zaraz po zakupie (pół roku) i mimo kilku napraw problem nadal jest żądaj wymiany na nowy lub zwrot pieniędzy.
Nie zgodzą się to zostaje tylko sąd.
Ja coś przypominam sobie już takiego: w serwisie problemu nie było, a okazało się, że winna była sieć elektryczna w domu. Zanieś TV do sąsiada, a najlepiej znajomego w innym budynku i zobacz jak tam działa.
We wrzesniu 2013 kupilem identyczny model samsunga i mam ten sam problem. Jeszcze tego nigdzie nie zgłaszałem poniewaz zdarzyło mi sie to pare razy.
Prosze o infomacje jak zakonczyła się ta sprawa?
Nie pieprz się z nimi i zapowiedz sprawę w sądzie. Masz ewidentny dowód w postaci zwrotu z serwisu i telewizora który cały czas jest wadliwy. Wtedy z miejsca zmienią taktykę zaczną przepraszać, mówić że zaszło nieporozumienie. Nie bój się założyć sprawy jeżeli widzisz, że sprawa jest oczywista.
Prosze o infomacje jak zakonczyła się ta sprawa?
Pewnie tak. jak sie zawsze kończy w serwisach samsunga - "ale u nas działa dobrze".
No dobrze, zawsze to moje przypuszczenie, ale miałem problem z monitorem (wypluwał nagle kolorowe paski i wzory zamiast obrazu, wszystko wracało najpierw po paru sekundach, potem dłużej, serwis mnie olał - przypadek? -, po dostarczeniu filmików przyjął sprzęt jeszcze raz i twierdził, ze naprawił, ale monitor psuł się dalej - przypadek? - , aż szczęśliwe padł po pół roku zupełnie a ja kupiłem Della)
Ja na gwarancję Samsunga narzekać nie mogę. Świeżo wymienili mi właśnie ekran w telewizorze. Serwis (partnerzy, Tivis Wrocław) bardzo miły i fachowy, door-to-door. Dobrze, że gwarancja była, bo koszt naprawy przewyższał wartość urządzenia - wyszłoby 1800 zł.
Teraz wszystko śmiga, chociaż... Samsung nie przysłał znaczka firmowego do matrycy i muszą domawiać. Popierdółka, ale jednak defekt w stosunku do pierwotnego stanu.
Ja też nigdy nic poważnego samsunga nie kupię. Pisałem o tym wielokrotnie, napiszę znowu:
Na 18-stkę dostałem swoją pierwszą kamerkę, właśnie samsunga. Po pół roku padł ekran LCD. Spoko, odniosłem do naprawy, naprawili. Oszczędzałem jak mogłem ten LCD. Mija prawie równe pół roku - to samo. Już poddenerwowany zanoszę znowu.
Kolejne pół roku póxniej znowu. Mocno wnerwiony odnoszę i mówię - skoro nie potraficie tego naprawić, wymieńcie. Nie, ale oni wymieniają po 4 razach.
Zgadliście, 4 raz już był kolejne pół roku później, niewiele po 2 latach od zakupu, czyli po gwarancji.
Dziadostwo i tyle. Telefon za 150zł można kupić. Nic droższego.
A czy teraz już nie przyjeżdża serwis do domu jak się ma tv większy niż zdaje się 40 cali? Mi jakiś czas
temu padła płyta zasilająca podświetlenie matrycy i po telefonie do samsunga, na drugi dzień dzwonił
serwis aby umówić się na wizytę. Serwisant przyjechał, pokazałem mu z czym jest problem i wymienił
u mnie w domu to co nawaliło. Wszystko trwało jakieś 30 minut. Serwis był z Wrocławia jakby co ale nie
pamiętam jak się nazywał.
Ja bym sprawdził, czy cos nie robi jakiegoś spięcia. Przedłużacz, kontakt, moze jakis kabel ..... uruchomcie TV w innym pokoju najlepiej.
Czarów (chyba) nie ma, więc albo ten TV jest zepsuty, albo coś złego dzieje się w miejscu jego podłączenia.
Czy do TV jest cokolwiek podłączone kablem (sieć komputerowa, komputer, konsola, dekoder, kino domowe, głośniki, cokolwiek innego)?
Czy TV z kablówki, satelita, czy "z powietrza"?
Czy wtyczka zasilania nie jest gorąca po kilkunastu minutach pracy TV?
@alpha_lyr: Pieprzysz bzdury, mam TV samsunga, działa ponad rok bez problemów, to samo monitor, to samo TV bratowej który ma jeszcze więcej, miałem przez 2 lata jeszcze telefon samsunga i też działał bez zarzutu, więc nie pitol, że samsung jest be.
Mi jakis czas temu padla matryca w laptopie, troche zwlekalem z wyslaniem (siedzialem na monitorze zewnetrznym), bo nie chcialem przez kilka tygodni nie miec lapka. Gwarancja door2door, okazalo sie, ze wrocil do mnie na 3 dzien, takze nie zawsze jest tak jak mowicie.
Telewizor nie stoi w jakiejś zabudowie , nie przegrzewa się ? Może masz jakieś przepięcia z innego urządzenia w twoim domu np. kino domowe , dekoder itp. ?
Proszę o info co udało się ustalić w sprawie TV?, mam identyczny problem, TV właśnie wrócił z naprawy i dalej świruje.
W serwisie podobno problem nie wystąpił... Był u mnie elektryk sprawdzał gniazdko i mówił ze jest ok!
zglos sprawe do samsunga polska.
Malo prawdopodobne aby to byl taki jeden przypadek na swiecie.
zapros znajomych zeby potwierdzili usterke.I zbierz ich pisemne oswiadczenia ,. nastpnie skontakuj sie z samsungiem.Wyslij skany oswiadczen.I opinie serwisu.
Jest tylko jeden serwis samsunga w miesicie ?
Reklamacje składałem właśnie na stronie samsunga a oni przysłali najbliższy serwis. Awarie może potwierdzić moja zona ale mogę postarać się o oświadczenia innych. Ciekawy jestem jak zakończyła sie sprawa u Wata_PL. Jutro pojadę do sklepu gdzie kopiłem TV i zareklamuje z tytułu niezgodności z umową, zobaczę co oni powiedzą
Podłącz TV do UPSa i sprawdź czy resety nie są z winy zakłóceń i spadków napięcia w sieci.
To częsty powód a w serwisie nie do potwierdzenia, czasami wystarczy sąsiad ze spawarką lub grzejnikiem przepływowym.
Kolega z roboty ma to samo i u niego winny jest dekoder od enki czy jak to sie tam teraz nazywa.
Sam naprawilem. Samsung nie potrafil pomoc maja nas w dupie Kup radz sobie sam .Co nakezalo zrobic wymienic przewod laczacy tv z gniazdkiem oczywiscie kupilem na wlasna reke bo samsung nie Raczyl wymienic kabla,wymienil pilot ktory kosztuje podobno 140zl funkcje sterowania glosem i takie tam oraz wymienili plyte glowa Procesor dysk czujniki jakies ogolnie Wymienili wszystkie czesci przez 3 miesiace oprucz matrycy a kabla nie tak wiec sam zakupilem i jest ok wydatek 26zl.Ile samsung wydal na czesci napewno Wiecej wydac 2 taki sam tv samsung sie nie zgodzil.Co sie dzieje z twoim tv?
2 lata temu kupiłem monitor LG 21,5 cala, 4 miesiące temu telewizor LG (mały, około 20 cali)... Mój telefon LG chodzi z przerwami już kilka lat, poprzedni monitor LG miał z 7 lat, ale ten się zepsuł.
Samsung 42 cale, mam od czterech lat, jest czarny pasek, włącza się sam i wyłącza, plamy na białym tle, ale działa...
Dziwnie się z tym czuję.
Na szczęście z serwisem samsunga nie miałem do czynienia tylko z Lg monitor padł kurier odebrał monitor w poniedziałek w środę rano telefon. Myślałem że dzwonią iż monitor dojechał, a tu że kurier już zaraz będzie z naprawionym monitorem. Błyskawica.
LG ma swietny serwis padl mi telefon w serwisie naprawili w 15minut a samsung 4m i nic
Samsung jesli chodzi o tv ma chyba najgorszy serwis ever. Dlatego jak sie ma aktualna gwarancje trzeba miec swiadkow tego jak sie tv zachowuje, spisac oswiadczenia, ponagrywac filmy z usterka w roli glownej i truc tym patalachom dupe do skutku, bo serwis jest od tego zeby usterke naprawic. Powodzenia zycze.
Dzięki za pomoc, ja na razie będę próbował sam zlokalizować problem, internet, kabel łączący tv z gniazdkiem, napięcie w gniazdku itp. W serwisie powiedzieli ze TV jest ok. Jeżeli będę pewny ze wina nie jest po mojej stronie to sie juz więcej z nimi nie będę pierd..lil, albo naprawiają albo nowy tv a jak nie to rzeczoznawca i sad!. Gwarancje jeszcze mam na ponad rok.
2 piloty , full bajerów i cuda na kiju, szkoda ze szału niema jeśli chodzi o niezawodność. Ja osobiście stawiam na Japońskie marki, Sony , Sharp , Panasonic. Niema zbędnych udziwnień , zazwyczaj charakteryzuje je prostota ( nie mówiąć o modelach z górnej pułki ) i nigdy zadnych problemów z awariami niemiałem.
Naprawde strasznie mnie dziwi dlaczego samsung sprzedaje najwięcej TV. Wystarczy poczytać specjalistyczne fora i jasno widać ze w danej klasie cenowej Panasonic je wyprzedza jakością obrazu , ze o awaryjności już nie wspomne.
Racja, nawet lg bije samsunga w telewizorach na glowe.
Akurat LG to tez moim zdaniem przerost formy, te ich "powietrzne mysze " itp
Osobiście mam monitor LG od ponad 5. lat /odpukać/ i śmiga bez problemów. Zależy jak leży, czyli jak się trafi. Nie ma bata, kupisz taki czy siaki i albo się sp...oli po tygodniu albo będzie chodził b. dobrze przez lata. Jak krzyczał rusek na promie w filmie "Armagedon" ? :
- Amerykański komponent czy Raszyn komponent - all made in Tajwan !!- i kluczem po konsoli :)
telewizor samsung w okresie gwarancji już raz był naprawiany, w serwisie powiedzieli że u nich telewizor działa nie ma usterki ale wymienili płytę główną, lecz po 3 miesiącach po gwarancji znowu się telewizor zepsuł. Firme samsund to nie obchodzi - koszt naprawy 400-900 zł to jest wartość nowego telewizora. Tą samą usterkę ( tj. lampka kontrolna miga i dpoiero po 40 min telewizor włancza się) miał mój znajomy jemu naprawili w ramach gwarancji ale wymienili wszystko bo nie znali przyczyny usterki. Może ta firma specjalnie coś montuje aby po 2 latach kupować następny ich sprzęt.
Z gwarancjami już tak bywa, czasem są bezużyteczne.
Miałem kiedyś taki przypadek, tyle, że z telefonem marki Sony Ericsson.
W telefonie co 2 tygodnie padał soft. Oddawałem do serwisu łącznie 7 razy!
Za każdym razem wgrywali nowe oprogramowanie i mówili, że już będzie wszystko OK. Minęło po naprawie, jak już wyżej napisałem 2 tygodnie i z powrotem telefon lądował na gwarancji. Gdy oddałem go za 4 lub 5 razem, telefon odebrałem z niekompletnym menu (były jakieś emotki zamiast ikon w menu) + w galerii znajdowały się pornole i zdjęcia nagich kobiet. Zgłosiłem to do serwisu, że co to mnie tak w chuja robią. Nie dość, że gówno naprawili, to jeszcze ktoś sobie ze mnie jaja robi. W końcu napisałem podanie o wymianę telefonu na nowy, gdyż ten nie nadaje się do użytkowania. Jedyne co dostałem to odmowę i pismo, aby telefon oddać ponownie na gwarancje. Sprawa skończyła się tak, że telefon sprzedałem znajomemu za 50zł, a kupiłem go jako nowy za około 400. Niech żyje gwarancja!
Ja powiedziałem ze juz szajsunga nigdy nie kupię po problemach z monitorem, który wylądował w koszu. Telewizor mam lg juz chyba z 5-6 lat i działa bez problemu zero usterek. Nawet pilot który był złamany z 3 razy działa i nic się nie dzieje. Monitor dell, ponad rok i też zero problemów.
Na awaryjność sprzętu wpływ ma wiele czynników, środowisko używania, jego sposób, IQ użytkownika. Z ostatnim często są problemu, które zrzucane zostają na markę. Tak jak tutaj, głupi kabel, pierwsza rzecz jaką się sprawdza zanim gdziekolwiek zadzwoni. Odrobina rozsądku podpowiada, żeby sprawdzić wszystko we własnym zakresie zanim zacznie się angażować innych. Kable, połączenia, przedłużacze, baterie, nawet stan instalacji elektrycznej w budynku, to wszystko ma znaczenie. Czasem warto też posprzątać, sprzęty nie lubią kurzu. Serwis często używa innych kabli, swoich przedłużaczy i siłą rzeczy nie ma tych, na których pracuje dany sprzęt - w takim wypadku nie znajdą usterki.
Usterki się zdarzają, to tylko sprzęt, ale odrobiny obycia potrafi oszczędzić wielu nerwów.
IQ użytkownika
Święte słowa. Tego jak pisze wata_PL (np. [48]) nie da się czytać - czy ty gościu wiesz co to kropka, przecinek? I że zdanie rozpoczyna się z dużej litery, a nie jak chuj popadnie?
Psioczycie na Samsunga - 4-5 lat temu kupiłem sobie też tv, 46 cali, Sony. Przed zakupem zrobiłem porządne rozeznanie na specjalistycznych forach i wyszło, że Sony to je ono!
TV przyjechał, obraz spoko, ale... nikt na tych specjalistycznych forach nie wspomniał, że tv ma najwyraźniej jakiś chujowy procesor czy pamięć, bo przełączenie kanałów czy reakcja na przyciśnięcie czegokolwiek na pilocie to czekanie. Nieraz po kilka sekund. Po starcie trzeba odczekać ze 20 sekund zanim cokolwiek da się przełączać. Można ocipieć.
Do tego menu w SD... tylko EPG w HD, ale co z tego, skoro ślamazarnie to wszystko chodzi. To nawet uboższy i starszy o 2 lata Sharp rodziców ma piękne menu HD i jest SZYBSZY! Tzn. normalny.
Po 2 latach (oczywiście, ze po 2) przestał działać net w tv. Nie można nawiązać połączenia.
Marzę o tym, aby mój Sony zdechł i kupię Samsunga albo LG. Pierdolę Sony.
Po 3ch razach co tv po krutkim czasie wraca im do serwisu musza obowiaskowa wymienic TV to jest w przepisach !!
Ja mam Samsung 46ES8000 i pech mi trafil ze pod telewizorem LEDY od napisu samsung mi padly, musze isc to naprawic, czy komus sie to zdazylo?