Właśnie skończyłem po ponad 20-kilku h na sokole (ostatni boss trochę mnie zaskoczył ;)... Gra się całkiem nieźle, dużo gadek, 3 drzewka + umiejętności, crafting i nawet nie tak dużo back trackingu ;).... Wiedźmin to to może nie jest, ale ja tam bawiłem się przednio, także raczej polecam...
Brak przewijania scen i dialogów? O czym wy piszecie? Można spokojnie przewijać scenki i dialogi. Kiepski interfejs? Przecież jest prosty i banalny. Owszem, mógłby być lepiej zrobiony i daleko mu do genialnego interfejsu z Drakensanga, ale cóż jak ktoś woli obrazeczki w interfejsie, to i taka rzecz jest kiepska... Czy gra jest trudna? Nad bossami trzeba się trochę namęczyć, chyba w każdej grze. Poziom trudności jest bardzo satysfakcjonujący, nie jest to gra, która sama się przechodzi za co wielki plus. Fabuła typowo sztampowa, ani zła, ani dobra. Przeciętna jak w wielu innych grach z wyższej półki. Wybory - najważniejszy i decydujący wybór jest, gdy się opuszcza bagna (od niego zależy czy będzie się nasz prochmistrz zmieniać w demona czy zachowamy ludzką postać), później ograniczają się do niektórych zdarzeń fabularnych dotyczących towarzyszy. Graficznie prezentuje się nieźle, choć znacznie ładniej prezentowała się już Arcania. Tutaj jednak przez te korytarze ciężko było zawiesić na czymś wzrok. Niestety liniowość i zamknięty świat to największa bolączka tej gry. Szkoda, bo włączając grę cRPG chce się mieć dostęp wszędzie a nie tylko tam gdzie chcą twórcy. Już nawet w nastawionym na akcję Severance: Blade of Darkness lokacje były świetnie zaprojektowane, że nie czuło się liniowości. Tutaj niestety jest bardzo odczuwalna i często psuje to odbiór gry, gdy n-ty raz z kolei trzeba się przedzierać przez te same lokacje. Dobrze, że przygrywa dobra muzyka. Ogólnie gra jedzie na schemacie : obóz i lokacje z wrogami, których ubijamy. Średnio. Jednak gra się miło, walka jest niezła, choć momentami staje się monotonna, ale nie jest źle. Gra jest bardziej nastawiona na akcję, hardkorowi erpegowcy lubujący klasyczne RPG i otwarte światy lepiej niech szukają sobie innej gry. dla osób chcących się niezobowiązująco zrelaksować po pracy jak najbardziej polecam.
@up
Zawsze sądziłem że nerdzi to tacy młodzi pryszczaci zdecydowanie ponadprzeciętnie inteligentni ludzie zafascynowani naukami ścisłymi ale za to z problemami społecznymi - w końcu większość społeczeństwa a zwłaszcza ich niedorozwinięci umysłowo rówieśnicy nie rozumieją i nie pochwalają takich pasji. Wydawało mi się też że przeciętny nerd charakteryzuje się też tym że zazwyczaj raczej niekoniecznie grzeszy atrakcyjnym wyglądem i sprawnością fizyczną - kolejny powód dla którego są nielubiani i wyśmiewani przez rówieśników. Np. taki Bill Gates to najsłynniejszy z nerdów.
A tu proszę człowiek się uczy całe życie. Okazuje się że nerdzi to ci co nie chcą się "kłucić" i dość swobodnie traktują zasady ortografii.
Bardzo dobra gra, po prostu świetna. Naprawdę bawiłem się przednio. Plusy:
- Gameplay
- Liniowość (w końcu coś co nie jest otwartym światem. Trochę się już przejadły)
- Fabuła
- Wciąga
- Postacie
- Wybory
Plus/Minus:
- Dialogi (Trochę mało rozbudowane, ale nie narzekam)
Minusy:
- Mogła być trochę dłuższa choć...
- W ostatnim akcie czuć jakby gra była przedłużana trochę na siłę
Do Bound by Flame od samego początku podchodziłem nie jak do typowej gry cRPG AAA autorstwa BioWare czy chociażby Bethesda Softworks, więc moje oczekiwanie względem niej były zdecydowanie niższe i ostateczni grało mi się całkiem przyjemnie choć nie obyło się momentami bez poczucia znudzenia i zażenowania. Fabuła mimo że z początku wydaje się do bólu sztampowa ma w sobie jednak jakąś tam cząstce głębi i dwuwymiarowości pozwalającą z ciekawością śledzić dalsze wydarzenia. Widać że autorzy nie potrafili lub nie mieli na to odpowiednich środków by w pełni wykorzystać potencjał postaci niezależnych jakie towarzyszyły głównemu bohaterowi gry w wyniku czego są one płytkie i niezapodające w pamięci na dłuższą chwilę. Całkiem przyjemny i łatwy do opanowani jest system walki lecz mimo bardzo małej ilości animacji i schematyczności ten element zaczyna po pewnym czasie nużyć. Nie trudno zauważyć że postaci niezależne mają wyjątkowo dużo do powiedzenia i niektóre dialogi potrafią trwać nawet około 10 min co ostatecznie nie jest plusem bo połowa tych dialogów jest po prostu nudna a słaba animacja postaci podczas dialogów potęguje to uczucie nudy. Dobre solowo mogę za to powiedzieć o oprawie graficznej która ma swój urok choć widać pewne rzucające się w oczy niedoróbki oraz o ścieżce dźwiękowej która ma parę fajnych motywów. Przy okazji muszę pochwalić autorów za modele postać bossów które wypadają naprawdę fajnie i oryginalnie. Po zapóźnianiu się z pierwszymi ocenami branżowymi byłem mocno zmartwiony tym czy aby na pewno dobrze wydałem swoje pieniądze. Ostatecznie okazało się że Bound by Flame nie było takie straszne jak podkreślali to niektórzy recenzenci w swoich tekstach. Gra jak każda inna ma swoje plusy i minusy lecz najwięcej zależy od tego z jakim nastawieniem i oczekiwaniami do niej podchodzimy.
premium250286633 - dialogi można przewijać, a stopnie trudności odpowiadają umiejętnościom graczy, ale to chyba oczywiste...
Gra przyjemna do zagrania z nudów nawet wciaga i ta rewelacyjna muzyka , system walki i poziom trudnosci oraz npce postacie i grafika na plus . Grafika duzo lepsza niz w dark souls 2 akurat grafika mi sie tu podoba lepiej niz w ich marsie oraz bedzie 2 czesc na 100% wiadomo po zakonczeniu . Fajne dialogi .
Ale wady jak wady slaby dubbing , zamkniety swiat na maxa , liczylem na przynajmniej 1 mega ogromnego bossa , mala ilosc eq akurat crafting jest good ale itemów liczylem na wiecej . Wybór miedzy demonem a czlowiekiem to wada liczylem na cos wiecej ale ogolnie co do wyborów sa srednie .
Ale ogólnie odemnie 7/10 .
Gra jest niezła i całkiem wymagająca, gdyż jako Bawół miałem niemało kłopotów podczas potyczek. Szkoda, że nie odziedziczyła podobnego oddania klimatu co poprzednia gra twórców, czyli Mars: War Logs. Czuję, że za jakiś czas podejdę do niej po raz kolejny, by spróbować szczęścia na poziomie Kapitana, ale nie jestem pewien czy wytrwam do końca. :)
Zwykły średniak bez jakiegoś większego polotu. Osobiście nie chciało mi się go skończyć, ale może komuś spodobał się bardziej.
Tak a mnie dziwi risen 3 dostał mniejszą ocenę od graczy od tej gry hmm . A co do funduszu to moim zdaniem oboje mają podobny a co do doświadczenie tu nie gra roli patrząc na wiedzmina .
Nie zdążyłem się rozkręcić a tu już koniec, rly? To jest niby RPG ale do cholery czemu to jest tak krótkie? Wybory, rzeczywiście bądź dobry lub zły, poddaj się demonowi lub nie... Szczerze zaczynając grać miałem nadzieję na coś co mnie wciągnie a tu zawód. Fabuła, no ujdzie i jej nie ma się co czepiać. Ta gra zginęła przez liniowość, długość gry i te lokacje... przecież tam nawet rozpędzić się nie da, a te ostatnie 2 lokacje to wgl szkoda gadać. Na +/- fabuła/grafa no i może to drzewko um ale i tak jak na rpg jest zbyt mało rozwinięte, reszta na -. Szczerze odradzam tej gry.
Nie wiem od czego zacząć... Może od zalet bo ich jest niestety nie wiele. Przyzwoita grafika, wspaniała muzyka i wymagania od gracza nieustającej walki o przetrwanie. Teraz przejdę do wad... Po pierwsze strasznie irytujące jest brak pomijania dialgów, jaki i cut scenek, choć tym bym się mało przejmował jeśli już kupiłeś grę a nie grałeś w nią do końca. Druga sprawa to źle zrównoważony poziom trudności, są etapy gdzie ziewałem z nudów podczas walki, jak i takie w których nie mogłem przestać walić w klawiature z nerwów, lub liczyć który to już raz to próbuję przejść... Strasznie zawiodłem się na fabule, oraz kiepskim interfejsie.
Mimo wszystko jeśli lubicie trudne Action-RPG jestem skłonny polecić ten tytuł, reszta niech omija go i nie zaniża średniej oceny tego dzieła "potworka".
Dobra gra z nie w pełni wykorzystanym potencjałem z wieloma bardzo dobrymi momentami a końcowy bos był jednym z najtrudniejszych bossów z gier które przeszedłem .
Gra bardzo nierówna, ale przyjemna. Nie wydaje mi się by zasługiwała na taką niską ocenę jak dał jej GOL - 4.0. Gra ma dobry (jak na RPG) system walki, jest ona dynamiczna, dość trudna i daje satysfakcję. Bardzo solidny rozwój postaci, wybory mają realny wpływ na sposób gry. Crafting jest w mojej opinii jednym z najlepszych jakie widziałem w grach, nieskomplikowany, bez udziwnień, pozwala dostosować znaleziony sprzęt tak by pasował do naszego buidu postaci - nigdy nie ma się wrażenia, że zbiera się niepotrzebny złom. Opowiedziana historia jest ok, niczym się jednak nie wyróżnia, sposób opowiedzenia jest raczej kiepski, postaci są takie sobie. Gra na pewno ma swoje wady, jak różnego rodzaju błędy nie wpływające w większym stopniu na rozgrywkę, czy słaba grafika, ale ma w sobie to coś, co sprawiało, że wracałem do niej z chęcią, zastanawiałem się nad rozwojem postaci i miałem ochotę zrobić wszystkie questy poboczne.
Gra w momencie wydania w 2014 kosztowała 169,90 co jest kpina. Już w 3 lata pozniej cena spadla do 19,99 i nie trudno powiedziec, czemu. Eldwen, ksiezniczka rodem z braci Grimm, ktorej trzeba pospieszyc z pomoca. Tworzenie bohatera, obejmujace jedynie cere, włosy i płeć... Jezu, już Oblivion z 2006 był znacznie lepszy...Zanim hejterzy zaczna mnie atakowac- tak, przeszedłem całą grę i jestem rozczarowany. Interesuję się okultyzmem i co? Ta pokraka uwazająca się za demona ma byc interesujaca? Instrukcja wspomina o wyborze miedzy zachowaniem czlowieczenstwa a oddaniem sie demonowi, ale ze absurdalnie trudny mechanizm walki, sztucznie wydluzajacy gre nie daje duzych opcji wybór jest jeden... Walka sztucznie wydłuża czas przejscia gry z 5 do ok.11 h. A inteligencja NPC'sów? Nazwałem swoją dziewczynkę ,,Alexandra'' ale co z tego, skoro kazdy nazywal ja ,,Wulkanem?'' Już ,,Neverwinter Nights 2'' z 2006 roku uwzglednial w napisach imie bohatera/rki. Swiat calkowicie liniowy, wulgarny jezyk, jak sie domyslam oddajacy poziom umyslowy twórców... mniej niż zero. Wg mnie 0/10
Hm, teraz ją lepiej oceniam, naprawdę świetna gra, ale trzeba trochę pograć, pokonywanie bossów nie sprawia mi już problemu (jedynie ten pierwszy był bardzo trudny na samym początku), doszłam już do momentu, gdzie spotkałam czarodziejkę Edwenę i razem z nią pokonałam istotę z jaskini, po czym wracam do ogarniętej wojną wioski. Naprawdę super gra, wciąga jak nie wiem, może linia dialogowa nie jest bardzo rozbudowana, ale dwie opcje do wyboru przynajmniej są podczas podejmowania decyzji. Jestem ciekawa zakończenia, gram obecnie cały czas i nie mogę się doczekać, kiedy ją ukończę.
Dobra gra rpg akcji z niezła grafiką i wciagajacą fabułą a do tego posiadajaca świetny klimat mrocznego fantasy i przyjemną muzyke.Gra jest jak dla mnie troche za trudna i na normalnym poziomie trudnosci ginie sie bardzo szybko.Na łatwym da sie juz grac w miare komfortowo,jedynie koncowy boss daje wtedy ostro popalic.
PS. Dialogi da sie pominac klawiszem escape.
Korytarz na 100%, nawet huby są korytarzowe. Jeszcze bym to w sumie przebolał, ale jednocześnie gra próbuje opowiedzieć mega epicką fabułę, gdzie ścierają się wielkie armie, odwiedzamy niby mega wielkie i istotne lokacje, a stawką jest oczywiście los świata. Wszystko ma okrutnie wielką skalę prócz gameplayu, który jest taki skromniutki - ciaśniutkie korytarzyki, małe mapki, 5 rodzajów przeciwników na krzyż, z więcej jak 4 jednocześnie się nie walczy, a i postaci i NPCów nie ma za wiele.
Na początku byłem bardzo zajarany, bo liczyłem, że to się jakoś rozkręci, ale po kilkunastu godzinach łażenia po ciasnych dziurach ma się dość. Zwłaszcza, że system rozwoju postaci ssie i ani nasz bohater nie robi się szczególnie potężniejszy, ani nie ma ciekawego lootu, który by istotnie podbijał statystyki. Wręcz na początku kolesia z tarczą bierzemy na 5 strzałów tylko po to by pod koniec gry kolesia o takim samym modelu męczyć 15 strzałami, samemu mając o niebo lepsze statsy.
Jest tu wiele fajnej treści, spoko postaci, niezłe dialogi czy nawet pomysły w walce, ale całość przedstawia się bardzo budżetowo i aż czasem nie wie się, czy to bug, czy to celowe. Oczywiście na koniec ten ostatni boss to jakiś nieśmieszny żart. To już było "skończ waść, wstydu oszczędź".
Poziom trudności w tej grze jest nieco dziwny
wziąłem normalny, to czułem jakbym grał na trudnym
jeden z bossów miał mnie na 3 hity. Akurat popełniłem błąd w tej grze - nadpisywałem zapisy. Trzeba będzie zacząć grać od nowa, choć utknąłem przy drugim bossie, więc za dużo nie straciłem
dalej ich najlepsza gra :D
glowna wada ze krotka ale udzwiekowienie jest kozackie.
Tego studia do tej pory grałem tylko w Faery: Legends of Avalon. I było lepsze, miało ciekawszy setting i uczciwy turowy system walki. Bound by Flame zaś przewagę ma tylko w tym bo ma pełny voice acting i naprawdę fajną muzykę. Poza tym wszystko jest....nie tak. Jako klasyczny erpeg ma miałką fabułę, dialogi są takie jakby pisali je naćpani gimnazjaliści, system rozwoju postaci zaś prawie nie istnieje i sprowadza się tylko do do ładowania w sztylety/szybkość (w drzewku umiejętności Złodzieja) bo gra magiem jest nieporozumieniem, a jako wojownik poruszamy się jak żółw w smole, więc hack and slash też z tego żaden. Szkoda na to czasu.
Grę sobie odświeżyłem po 10 latach.
Gra się przyjemnie, nie jest to długi tytuł, fabula i questy są dość typowe: usiecz, zbierz itd. Graficznie średniak na tamte czasy, z tamtego roku jest m.in. Dragon Age Inkwizycja, ale ok - inne budżety jednak. Towarzysze, niektórzy, też udani.
To co w tej grze co i raz wychodziło, że jednak coś mogło być przemyślane lepiej:
- możliwości rozwoju nie na wojownika z dodatkami tylko faktycznie na maga czy skrytobójcę,
- niby crafting, niby dopy, ale mały wybór inwentarza, broni itd. Nie wspomnę o designie gdzie w płytówce skradasz się jak mysz.
- nie ma rozwoju towarzyszy, nawet jeżeli tworzy się z nimi relację to ja nie zauważyłem by mieli nowe ruchy, zaklęcia itd. Nie wspominając o inwentarzu. To nie był rocket science w 2014.
- ciekawsza walka, jak weszło się w "swój" schemat to w zasadzie wszystkie walki tak samo wyglądały. Trochę też niezrozumiały system slowmo, który nie działal tylko przy kontrze.
Ogólnie, nie była to zła gra, ale odnosiło się wrażenie jakby to była jakaś "bazowa" wersja, okrojona mocno i to nie z czegoś co weszło do gier później tylko co już było. Cóż, jak wyżej: budżet, nie było widocznie czasu dopieszczać gry nie wiadomo ile.
Być może gdyby ktoś pomyślał nad drugą częścią to by mógł wyjść dobry next gen, tym bardziej że fabularnie jak najbardziej da się ją zbudować. Jednak biorąc pod uwagę, że gra nie okazała się żadnym przebojem to nie ma co liczyć.
Czy nie wywalało wam gry. Mam win11 kartę rtx 3050 i 16gb ramu. Gra chodzi płynniutko, ale co jakiś czas jak w głównej wiosce przechodzę między lokacjami i jest symbol save czy doczytywania lokacji to mi wywala na pulpit grę całkiem. Miał ktoś tak? jest jakieś rozwiązanie? Czasem już wywala od razu jak na ekranie tytułowym da się kontynuuj grę. Zaczyna wczytywać po czym wywala do pulpitu a grę wyłącza. Spójność plików steam sprawdzona i nic to nie pomogła.
Mam do was pytanie. Jestem w 2 rozdziale na Stepach Caraldthas/ zamarznięty akwedukt i nie mogę zrobić misji pobocznej blokada. Została mi tylko ona i szturm z głównej misji. Idę w miejsce oznaczone blokadą , ale tam nic nie ma. przeciwnicy którzy tam byli już wcześniej pokonani a nowych nie ma. Nie ma żadnej blokady tam.
Całkiem fajna gierka RPG z liniowym gameplayem. Gry Spidersów mają to coś. Zapraszam na serię z całej gry. https://www.youtube.com/watch?v=vuzT6plCJ0c&list=PLVYHO_RNJKKhTd3KJLcFxlOwXRGmk02we&index=1
@Wolf jednak się z tb nie dogadam bo nie rozumiesz :) Co do wiedżmina itp wymieniłem system walki Bound by Flame to nie slasher że tak już kurwa napisze . Nie rozróżniasz chyba systemów walki czy tam mechaniki walki ja akurat się tym zajmuję :) Braid to nic nowego normalny rayman czy mario nic ujac nic dodać lecz rayman jest 10000x lepszy . Co do Bounda gra za droga i po to jej nie lubisz :P ? Hah to trza było nie kupować ale wątpie czy ją w ogóle kupiłeś teraz :) Do tego gra jest trudna trzeba się wysilić żeby moby ubić ja grałem na średnim poziomie teraz mam zamiar na najwyższym przejść . Piszesz tak jakby cie stać nie było na tą gre a niby ją kupiłeś tego nie zrozumie bo zrozumieć się nie da . Jestem pewny ze bardziej wymagającego gracza odemnie lub kumpla nie ma jeśli chodzi o gry i jakby co ja grałem w tysiące gier .
Powiedz że tobie sie gra w ogóle nie podoba krótko zwiężle i na temat :D To jest rpg jak się nie ma w co pograć nudzi się tyle mogę napisać . Ceny są różne dodam że nie wszędzie są po tej samej cenie i zawsze można poczekać miesiąc nad kupnem to stanieje i to bardzo ceny co roku są inne . Dodam tej gry nie można z żadną grą porównać bo jest inna :) ma fajne rzeczy z różnych gier i dla mnie to na + . A co do oceny nie zrozumiałeś ale pewnie ja żle napisałem od oceny 7 do 8 to są średnie gry od oceny 8,5 do 9 to są dobre gry a od 9 do 10 to już są zajebiste . Gry 5 - 6,9 to gry słabe a 0-4 to cienizna użyję twojego tekstu :) Oraz polecam recke Rocka na yt :)
@kesik
BbF Ta gra bijaca skyrima pod wieloma wzgledami? A dlaczego to porownujesz przecietnego slashera z rpg do rpg? Jesli ta przecietna produkcja jest dla Ciebie lepsza niz Skyrim to raczej nie mamy o czym dyskutowac...
@Alex haha no ba :D No wiesz ja znam jednego gościa co nie grał w grę obejrzał wiesz filmiki przerywniki i dla niego grę przeszedł oglądając tylko przerywniki na yt no nic :D No nie wiem ja akurat należe do tych co ogladają na yt Angry Joe itp więc wiesz . @kęsik jeśli dobrze cię zrozumiałem Średnia gra z oceną 5 w którą gra połowe ludzi co w dobrej grze pokaz mi taką :D Gre z oceną 5 ciężko znależć w tym serwisie i tutaj ocena 5 ogółem to jest jedna z ocen najniższych jakie widziałem . W tym serwisie ocena 5 to nie jest średnia to tak według mnie tylko i nie wzywaj Boga nadaremno chyba że w niego nie wierzysz :) Jeszcze raz dodam a gra która ma ocene 5 w tym serwisie chodzi o to że w taką gre nikt tutaj nie gra i to sie zgadza w 90% . Więc według mnie ocena 7 jest średnią i bound na nią zasługuje od redakcji .
Tak naprawdę wydaje mi sie że BbF nie jest takie złe ;p Na początku gra nie porywa (no walka stylem wojownika jest bezsensu na początku jak dla mnie ) no ale potem gra się fajnie ;p Jak dla mnie stanowczo za mało czarów/umiejętności, fajne jest to że nie używaną broń można ,,rozebrać" na części itd. Ogólnie gra d* nie urywa ale aż tak straszna jak piszą w recenzji też nie jest :P
Gra taka sobie, zbyt długie dialogi które nie można przyspieszyć jak w innych grach np. spacją czy LM.Na najniższym poziomie trudności trzeba się dobrze nakombinować aby nie zginąć-nie grałem na wyższych (strach pomyśleć). Grafika też przeciętna. Poruszanie się ograniczone lokacjami-nie można poza określonymi trasami wskoczyć na coś, przeskoczyć itd.
Kompletnie nie rozumiem tak niskiej oceny redakcji.. Bound by Flame to naprawdę solidna gra RPG i do tego zrobiona niskim kosztem. Wyobraźmy sobie do czego zdolni byliby twórcy gdyby mogli sobie pozwolić na więcej ?!
Bardzo przyjemna gra, dość ciekawa fabuła, fajny system walki, świetny soundtrack!, niezła grafika, umiejętności bohatera, crafting .. zdecydowanie więcej plusów niż wad ma ta gra. Śmiem twierdzić, że gra zasługuje na to aby być w moim top 10 gier RPG :) Polecam!
Zgadzam się z przedmówcą w 100%. Dlaczego? Już wyjaśniam... Ale, może najpierw, dla odmiany, zacznę od minusów tejże produkcji:
- zadania poboczne "nie powalają"
- dialogi przeważnie mało zajmujące.
I to wszystko, jeśli chodzi o minusy. Tylko tyle??? Tak, moi drodzy, TYLKO tyle. Zanim przejdę do plusów gry, chciałbym coś sobie obiecać. Tak, sobie :-) Otóż, NIGDY WIĘCEJ NIE ZASUGERUJĘ SIĘ ŻADNĄ OCENĄ GRY, czy to tutaj, czy na innym portalu, to nieistotne. Każdy ma jednak inny gust i samemu trzeba zapoznać się z daną produkcją, aby przyznać (bądź nie, jak w tym przypadku) zdanie recenzentowi. No dobra, wymieniam plusy:
- liniowość (tak, dobrze widzicie; sandboxy, w których to mamy do czynienia z wciskaniem na siłę masy pierdół, znudziły mnie już jak kocie g...o!)
- ciekawa fabuła, może inaczej - dobrze prowadzona (o.k., może temat i jest oklepany, ale nic nie poradzę na to, że mi akurat przypadł do gustu)
- walka, która to cechuje się zarówno dynamiką, jak i prostotą zarazem
- grafika (może i szału wielkiego nie robi, ale mi pasuje)
- no i najważniejsze, GRYWALNOŚĆ!!!!!!! TA GRA WCIĄGA JAK CHOLERA :-)
Odnośnie ostatniego plusa, to przyznam szczerze, że po rozpoczęciu przygody z tą grą odrzucił mnie stopień trudności prowadzonych walk z przeciwnikami. Ale powiem tak: wystarczy trochę zastanowić się, w jakie umiejętności najlepiej zainwestować, a z czasem walka (chociaż nadal trzeba uważać) sprawia mniej kłopotów, a tym samym wrogów rzeza się coraz przyjemniej :-)
No, to by było na tyle. Nie pozostaje mi nic innego, jak wystawić Bound by Flame zasłużoną ocenę końcową...
@Mister
Kolejny raz rzekne LITOSCI!!. Jaka nisko budzetowa!!??? Przeciez to nie jest arcade za 50zl a gra na premiere za 240 na ps4 i 120 na pc. Chlopy przestancie pisac takie bzdury, oceniajcie to na poziomie jak kazdy inny dobry slasher, a jesli to co wypada miernie. To jest mierne i zasluguje na 4 czy 5 max. Dodanie rozwoju jak w rpg nie zmienia tego ze jest to dalej slaba przecietnosc.
Dajesz @Mister 8 bo traktujesz to jako niszowa gre za 120zl??? Nie rob jaj. Ocen tak jak na to zasluguje, porownujac do hitow bo tym cenowo ta gra stara sie byc a ze grywalnosc siada to juz inna bajka
@Kesik
1. Jakie 40 euro?? Na ps4?? Co za bzdury wypisujesz.
2. Jesli cos kosztuje tyle co god of war, castlevania ma byc rowniez dobre
3. Niskobudzetowka to po co nosnik? Cena 79 i nic sie nie odezwe ze nedza
4. Ta gra ma tyle z fabularnym rpg co god of war z fps. Na sile wcisnieto tam watki z rpg, ale wiadomo jest rozwoj postaci jakies dialogi to nazwa crpg. Dla mnie to w dalszym ciagu slasher - sorry ale w grze glownie sa walki. Reszta dodana na sile.
5. Kryminal to dawanie za gre za 240 oceny 8 , ktora do piet nie dorasta ani do gothic jako rpg ani do god of war jako slasher
Wiec czym to jest to cos? Kolejnym nieudalnym clonem dobrych gier, gdyby nie to ze wydalem 60 euro nic bym sie nie odezwal. ALe po 5-6h godzin meczarni zwanej gameplay mialem dosc.
Do kupujacych jesli jestes wymagajacym graczem, omijaj to scierwo z daleka. Jak skonczyles duzo dobrych tytulow ktore proboje imitowac ta nedzana imitacja gry. NIE KUPUJ , za mc bedzie za grosze . DNO
#####WITAM I NIESTETY TA GRA JEST CIENKA I SLABA!! --SYSTEM WALKI TO JAKAS KPINA I ŻENADA JEST 5 PROSTACKICH UDERZEN I KONIEC??!!--TWORCY ZA BARDZO SIE UJARALI I NIE MAJA VENY MASAKRA JAKAS :-P!! 120 zl.za TAKA LIPE NIE WARTO !!!--GRAFIKA CALKIEM PRZYJEMNA I MUZA NAWET WKRECA ALE MOZLIWOSCI WALKI OBRONY BOCHATERA TO DZIADISTWO I ŻENADA!! ---W GRACH SPRZED 10 LAT TYPU BLADE OF DARKNES CZY CONAN THE DARK AXE JEST SUPER CIEKAWY SYSTEM WALKI GDZIE JEST PO 20-30 KOMBOSOW I KOMBOSY SPECIALNE!! --WSTYD I SIARA GRA DLA DZIECI, DZIECINADA :@!! THE LORD OF THE FALLEN TO SAMO PIEKNA GRAFA I 4 UDERZENIA PRZEZ CALA GRE A FULL ZAJEBISTEJ BRONI!! ###TWORCY GRAFICY OBUDZCIE SIE BO SOBIE RYNEK PALICIE!! ####WIEDZMINOWI 1 I 2 TO TE GRY DO PIET NIE SIEGAJA!!! (###I NIE PISZCZIE BZDUR ZE TO DOBRA GRA JEST, CHYBA ROBICIE LIPNA FALSZYWA REKLAME ZEBY SIE SPRZEDAWALA!! ---NIECH PRODUCENT SZYBKO KAKIEGOS MODA KONKRETNEGO ZROBI I TO POPRAWI --!!!BO ZAGRAC W TO 2 RAZ TO.SIE ZA CHINY NIE CHCE, NUDA. I MONOTONIA!! ##POZDRO DLA GRACZY
Naprawdę dobry średniak to określenie idealne dla tej produkcji.
Na plus przede wszystkim pomysł z demonicznym wpływem, który wiąże się z korzyściami jak i efektami negatywnymi. Questy na średnim poziomie, niektóre bardziej wymyślne, niektóre mniej, nie mniej są w miarę ciekawe.
System walki też doceniam, z różnorodnością potworów jest już troszkę gorzej. Walki generalnie są zajmujące, rodem tych z Dars Souls, ma to swoje plusy i minusy, o ile na początku sprawia naprawdę niezłą frajdę, o tyle później jak jesteśmy już dopakowani i powinniśmy początkowego stwora rozwalać 2-3 ciosami, a męczymy się kilka minut to jest to już lekko irytujące.
Ogromny plus za walkę z bossem, jest naprawdę trudna i stanowi konkretne wyzwanie.
Co mogłoby być lepsze?
Przede wszystkim dialogi powinny być bardziej urozmaicone, gra powinna też być przede wszystkim dłuższa oraz posiadać bardziej urozmaicone drzewko postaci. Graficznie też tytuł wygląda zdecydowanie na starszy niż jest. Muzyka różnie, czasami jest naprawdę na wysokim poziomie, czasami (zwłaszcza głosy postaci) są naprawdę słabe.
Na pewno nie jest to RPG do którego ktoś będzie non stop wracał, bo po prostu nie ma aż tylu opcji wyboru by każde kolejne przechodzenie gry było wręcz wskazane.
Jednak BbF jest grą, która na pewno zapadnie w pamięć i nie będzie tytułem, o którym szybko się zapomni ;)
Na laptopie na Windows 8.1 nie poszła, udało się ją uruchomić jedynie na PC na Windows 7 - pograłam trochę i powiem tak: raczej przeciętna gra, jak dla mnie gorsza nawet od Dungeon Siege 3 - żałuję, że ją kupiłam, mogłam za tą samą cenę mieć Gothic 4, przynajmniej by była fajna.
Ciężko ją ocenić, bo za krótko w nią grałam, ale myślę, że ocena 7.5 to i tak za wysoka dla niej.
Bound by Flame Download boundbyflamekeygen.blogspot.com Key Generator ! :)
trzymam kciuki, by wyszło coś fajnego, bo Mars: War Logs był naprawdę udany :)
Jezeli bedzie bardziej sie trzymało PC to gra moze byc udana jezeli nie to bedzie lipa :)
@misteriolalista
A Dark Souls to wg Ciebie słaba gra? Co ty za brednie wygadujesz.
Myślę,że szykuje się całkiem fajny RPG.
Oby gra miala fajny klimat i aby byla nowa marka. Zawsze uwazalem ze dobrych RPG zawsze jest brak.Mmam nadzieje ze bedzie dosc dobra gra warta poswiecenia czasu
Dark Souls to nie gra na pc :D Tylko na konsole grales w nia na pc ? widziales sterowanie itp bardziej pasujace do konsoli nie bylo typowo robione na pc :D Zobaczymy jakie bedzie Dark Souls 2 :) Moze bedzie robione z większą myślą na pc . Dark Souls fajna gra na konsole przeszedłem całą na pc po prostu nie moge chyba ze pada wezme .
Ja powiem (napiszę) tak, Faery urzekło mnie od pierwszej chwili, Mars mimo paru rzeczy które można by poprawić miał swój specyficzny klimat i nie męczący gameplay, dzieki czemu fajnie się w niego grało. Samo studio ma wielki potencjał, a na Bound by Flame warto czekać. Kto wie czy za 5, 10 lat studio Spider nie będzie dumnie stało wśród Bioware'u czy CDProject Red.
Ciekawe co tam Spidersi wykombinowali. Jak zwykle mają ładny silnik graficzny, ale też często wydają gry niedokończone, po prostu średniaki. Mars War Logs skończył się nim się zaczął, wcześniejsze tytuły też nie wykorzystały potencjału. Mam nadzieję, że tym razem porządnie usiedli nad tytułem.
Ciekawe czy bedzie (spolszczenie)???Bo na "Steam" z tego co widac nasz jezyk zostal pominiety
Moze ktos wie cos wiecej bo gra zapowiada sie dobrze.
Mam takie pytanie czy na PS3 będzie wersja obcięta czy nie bo jak tak to kupuje na PC a gra zapowiada sie dobrze
Moim zdaniem będą napisy pl tak jak wcześniej do Shadow Warrior, gra ma tego samego wydawcę cdp.pl i piszę na ich stronie że mają być
Denerwuje mnie to że niektóre mniej popularne gra, nie mają robionych choćby głupich napisów kinowych...
Jak to możliwe, że na PC gra kosztuje 100 zł a na PS4 260 zł! Przecież to jest jakaś katastrofa... Nie opłaca kupować się na konsolę.
https://cdp.pl/gry/bound-by-flame i wszytko jasne , Cd projekt to nie Cenega co im się nie chce dupy ruszyc i gre spolszczyć napisami.... oni szanują odbiorce/konsumenta.
Żadna sciema to ze na gogu nie pisze ze bedą napisy to nie swiadczy o tym ze ich nie będzie w dniu premiery , gog ostatnio w wielu tytułach coś pomija albo daje date premiery z kosmosu !!!.
Wydawca gry Mars: War Logs w polsce , czyli Techland nie dała napisów , jak Cenega leci w kulki ale z CD Projekt takie coś nie bedzie miec miejsca.
Nie ma co się obawiać o polską lokalizacje/spolszczenie , jak pisze na oficilaniej stronie cdp.pl to tak będzie.
Ale ja tu pisze o wersji na PC , bo na tą platforme Napisy są w 100 procentach pewne.... nie wiem jak na console....
Na stronie polskiego wydawcy (CD projekt) pisze, że gra jest z polskimi napisami (chodzi o PC)
Grę od tego studia biorę w ciemno, a że doszło polskie wydanie to tylko się cieszyć ! czekam na premier
Wygląda trochę oldschoolowo i przypomina mi Rune'a chętnie sprawdzę, może być nizła.
Czyli polska wersja będzie w dniu premiery?
Na pewno będzie, bo pytałem się cdp.pl i odpowiedzieli twierdząco, kinowa wersja :)
tomzkat sam jesteś żenada. Mars War Logs to dobra gra RPG, stworzona przez małe studio z małym budżetem. Bije nie jedną grę AAA.
to było tak nudne ,że szkoda w ogóle o tym dyskutować .Żenada i dziadostwo !łażenie po sektorach ścieżkami. Bije nie jedną grę AAA ??tak ciekwaę jaką Skyrim , Wiedzmin a może Fallouty?
[33] Znaczenie "nie jedną" nie oznacza największe gry...
Gra mi się podoba zwłaszcza po paru filmikach tego gościa https://www.youtube.com/watch?v=dmSwNaO-zjM
Nie wiem czy ma legalną wersję czy jak ale pokazuje czy warto kupić czy też nie.
Widać po tych filmikach na jutub że wzorowali się na Wiedźminie 2, no ale jak coś brać to od najlepszych
Ale coś wątpię że gościu z taką ilością subskrypcji ma piraty? Wiesz czasami się dorwie gdzieś w sklepie od znajomego
wczesną wersję czy coś takiego :). A ten kto pierwszy na youtube to dużo wyświetleń leci. Mogą być piraty ale pamiętam też że Gta V też były filmiki.
@Blazeju Moze sobie miec gre na komputerze ale ona nie ruszyłą by przed 9 maja , wiec to albo cud albo cracked ....
Po 2 godzinach musze powiedzieć że gra rewelka! dla mnie 9,5\10
Na Steamie gra jest już dostępna od godziny 19 i jest po polsku (napisy) i powiem jedno daje radę.
Gra jest świetna jak każda gra tego studia, mam nadzieję że dużo osób będzie chciało ją kupić, bo to będzie gwarancją spolszczenia kolejnych gier tego studia.
jak każda przecież była chujowa Mam nadzieje ,że ta wreszcie nie jest !
Mars War Logs idealny nie był ale zły też nie... gra mi się nawet podobała, grałem głównie ze względu na klimat, najbardziej mnie zabolało to że gra nie zdążyła się dobrze rozwinąć, a już był koniec. Tutaj na pewno będzie lepiej bo przecież tym razem studio operowało większym budżetem. Przydała by się jakaś nowa gra w klimatach podobnych z akcją osadzoną na Marsie... może nowy Red Faction wyjdzie jeszcze? Ostatni RF bardzo mi się podobał... ta siekanina kosmitów :D
Mam pytanie IzI008 kupowałeś tę grę bezpośrednio na steam czy gdzie indziej. Ja kupiłem na cdp.pl i do tej pory nie otrzymałem klucza steam. Jakieś jest małe zamieszanie z premierą tej gry. Na oficjalnej stronie producenta premiera ma odbyć się dzisiaj, tak też twierdzi cd project, a na steam odbyła się premiera wczoraj o 19. O co tu biega?
Ocena redakcji 4, średnia na metacritic 53. Źle to wygląda, chyba dłużej poczekam z zakupem :/
JakeGreen ->> Ja już od dawna nie patrzę na oceny redakcji, bo dużo jest gierek ciekawych i wkręcających się, które mają ocenę niższą niż 6 ;s Mi się gierka podoba i nie wiem po co porównują ją do dark souls 2, gdyż nie jest nawet podobne
faktycznie gra bardzo dobra. jak zobaczyłem tą 4 w recenzji to niewiedziałem czy się śmiać czy płakać. dla mnie 8,5\10
Aqueez ->> Dlatego napisałem, że wstrzymam się z zakupem, poczytam recenzje graczy i pewnie parę filmików z gamepleyem obejrzę :)
No to widać jakie te recenzje mają odzwierciedlenie w rzeczywistości skoro "wystawili" ocene 4.0, a do tej pory gracze 9.1, też powinni brać pod uwagę budżet przeznaczony na tą gre, a nie oceniać w porównaniu do innych gier.
Gdybym kupując gry brał pod uwagę ocenę redakcji i ludzi na tej stronie to bym nie zagrał w dużo dobrych tytułów. A co do gry to jest przeciętna, a porównywanie jej do Dark Souls 2 jest kompletnie bez sensu.
Według mnie to co zauważyłem na youtube, to bliżej tej grze do Dragon Age 2 niż Dark Souls 2, w sumie nawet nie widzę podobieństw. Jeszcze trzeba zobaczyć, jak z fabułą ale na razie zapowiada się bardzo ciekawie. Chociaż cena trochę odstrasza, jakby była za około 70-80 zł kupił bym od razu.
ocena redakcji 4.0 ocena czytelników 8.8 i średnia 5.6? dlaczego ocena redakcji ma większą wartość?
pudini ->>> Ja kupiłem bezpośrednio Na Steamie a na cdp.pl na pewno będzie ok 18-20 wieczorem .Osobiście gra przypadła mi do gustu choć niektórzy hejtują ją za błędy lub za to czego w niej nie ma :D
"ocena redakcji 4.0 ocena czytelników 8.8 i średnia 5.6? dlaczego ocena redakcji ma większą wartość"
I bardzo dobrze bo tu redakcja ma racje. Ta gra to kawal nudnego scierwa. Denna fabula, ktorej sie przewijac nie da. Bohater jest tak nijaki i nudny ze zapomina jego imienia po 1 minucie. Walki sa tak nieudolne i bezjajeczne jak cala ta gra. Slasher od 16 lat?? Litosci. PLASTIK!!! Nedza zaluje tych 240zl na wersje na ps4. Wole wrocic do child of light czy thief 4 niz wlaczyc ponownie ta nedze.
Bez urazy ale trzeba byc "tuczonym" na scierwach by ocenic to cos na 8 czy wyzej. Starusienki " Blade of darkness" zzera ja na sniadanie czy chocby przecietny Rune jest ciekawszy
Pograłem już trochę dłużej i gra naprawdę daje radę. Bardzo fajny system walki, dobry rozwój postaci, solidna grafika/bardzo dobre tekstury, świetny soundtrack, dobre dialogi, fabuła porządna, klimat jest i nawet polskie tłumaczenie bardzo dobre. 4/10 dla tej gry to kryminał.
Gra jak dla mnie dobra zasługuje na ocene 8 minimum :D Ale redakcja jak redakcja we wiekszosci ocenach sie myli dobrze ze chociarz zagranicą dobrze oceniają gry :P Bo u nas redakcje na różnych stronach rozwalają .
Odemnie gra dostaje 9/10 ja liczyłem na gre podobną bardzo do kingdoms of amalur ale cóż gra tez dobra :)
Polecam .
Dodam że ocena od graczy jest 8.4 dużo wyższą niż od redakcji a głosowało już 142 osoby . Tak ta firma jest nowa ich poprzednie gry były małe więc nie mają budżetu nie można jej porównywać do dark souls no ludzie trzymajcie mnie bo spadne z fotela :P Dla was przykład różnią 10 groszy a 1000zł :D na kupienie cukierka . Cóż hejterów nigdy mało nie zagrali patrzą jak ocenia redakcja i tak oceniają nawet nie grając .
Mnie to 4 od redakcji tylko zachęca do pogrania, bardzo lubię takie "słabsze" tytuły, szczególnie że zwykle wcale nie są słabsze i jeśli przeboleć to kilka niedociągnięć, zawsze się przy nich świetnie bawię...
misteriolalista
Dżizas, zainwestuj w słownik i lekcje gramatyki j. polskiego oraz nauki pisania, no i czytaj książki, by móc swobodnie, i spójnie wyrażać swoje myśli! Bo co czytam twoje posty (a raczej próbuję je czytać), to mam skojarzenia z piskiem kredy na tablicy albo polewaniem rany octem...
Albo chociaż - wzorem Sir Xiana - uprzedzaj w każdym poście, że jesteś niesłyszący czy coś, to wtedy ludzie będą brać poprawkę na to, w jaki sposób piszesz.
@irek22 nie rozumiem cie wszystko napisałem dobrze a raczej tak mi sie wydaje chyba że ty nie rozumiesz tylko tego co ja pisze a pisze tak jak mówie pisałem to wiele razy jak mam pisać na spokojnie bez emocji to pisze normalnie ale zajmuje mi to minute dłużej . Cóż inaczej jest w mówieniu inaczej z pisaniem ja to rozumiem ale jeżeli bym ci tak powiedział a ty byś mnie nie zrozumiał to uznałbym cie za człowieka ułomnego bez urazy :P no ale rozumiem .
Chciałem dodać że w grze jest świetna muzyka, ta w menu najbardziej mi się podoba.
misteriolalista [65]
Sęk w tym, że treścią dajesz radę. Natomiast forma jest fatalna i zniechęca do czytania tego, co piszesz (a chyba nie o to chodzi). Pisz minutę dłużej, jak trzeba, to edytuj i będzie OK.
@irek22 no dobra spróbuje :) jakby co możemy pogadać przez skype mój login : darkviest .
Jak dla mnie 10/10 dawno nie grałem w gry RPG bo nie było żadnych dobrych premier.
misteriolalista
Mam pytanie czy chodzisz do gimanzjum?? Serio ciezko zrozumiec co piszesz. Propo redakcji. Wyobraz sobie
ze redakcja ma za soba takie gry jak god of war i itp. Rozumiem ze na blache malo takich gier i mozna sie jarac takim przecietniakiem na ocene max 5. Ale bez przesady. Jak czytam ocene 10 to litosc bierze. Czy spoloczenosc graczy zapychana dziadostwem niskiej polki i gier zupelnie bezmozgich i bez wyrazu moze sie jarac przecietniakiem za gruba forse. Ano widac moze. W tej grze sa drewniane combo, czary nijakie, postacie dodatkowe bez wyrazu, laze po nudnych bagnach i tluke pajaki ktore sa silniejsze niz wielkie umarlaki.... brak slow po prostu
Naprawde polecam Blade of darkness. Tak sie robilo slashery rpg kiedys i tak powinny wygladac dzis.
@Wolfman chcesz coś odemnie dajesz na skype :) Tak samo tu jak i tam jest pokazany mój wiek oraz możemy oczywiście pogadać albo dam ci swój kanał na yt . Ciężko zrozumieć nie wiem jeśli chcesz znać mój wiek mam 33 lata . Wiesz trzeba brać wszystko pod uwagę jeżeli już , ja potraktowałem tą gre na lużno a jeżeli miałbym wymieniać co mi nie pasuje a co tak to więc tak : Grafika fajna tylko trochę za szara , comba są dobre , muzyka rewelacyjna , dubbing słaby , fabuła średnia co do tworzenia itemów nie dorównuje kingdoms of amalur , bardzo mały budżet , potwory mogą być cóż jakiś patch by się na pewno przydał no nic gra przypomina ogólnie ich grę marsa ale cóż ten sam silnik chyba :)
@misteriolalista
Nie rob chlopie jaj. Ta gra to niewypal. Zabijesz potwora znika na twoich oczach. Jak na grze psx sprzed 15 laty. Jakie comba? Grales w god of war? Zeby ta gra to rpg byla chociaz to bym o walkach nic nie pisal. A to badziew liniowy gdzie prowadza jak po sznurku. Do tego fabula tak nudna ze motywacji nie masz zeby isc dalej. Ani to dobre rpg ani slasher, wszystko jest tam nijakie. Osoby dajace temu "dzielu" 10 chyba byly zjarane trawka.
No i co mi po w miare ok muzyce jak reszta drewniana. Gra mocno ssie. Gram na ps4 ale mam wrazenie ze ten badziwe powinien byc na starcie ps3 a nie teraz.
Co mnie rozbawilo gra od 16 lat wiec wiadomo konczyny nie utniesz, kalduna nie rozbebeszysz - niestety. Ale za to klna i to do bolu. Ciekawe. Krew od 18 a przeklenstwa ostre od 16?
No dobra dobra. Moze i duzej liczbie osob sie podoba, ale ok.100 zł to troche drogo jak za sredniaka. Lepsze gry bywaly tansze w dniu premiery.
@Wolf nie wiem :) Kto jak woli ja grałem w marsa na upartego więc mi to nie przeszkadza :) Ale co ty piszesz o konsolach czy god of war :D Mam konsole grałem we wszystkie części god of war cóż ja to oceniam jako średnią grę na pc czyli za mały budżet . A co do reszty zagraj w marsa zobaczysz mocne podobieństwo lecz tamto to nie rpg . Znasz może tą grę ? https://www.gry-online.pl/gry/chaos-legion/z6859#pc Chaos Legion kiedyś w nią grałem sporo :)
Dodam że w tym roku jak i tamtym i tak wychodziło sporo gier z kreskówkową grafiką lub gorszych które dostawały lepsze oceny wiec wiesz . Dodam ze god of war to najlepsze rpg akcji slasher według mnie co do rpg sandbox podałbym dragon dogma . To tak jakbyś porównywał mario forever v5 z z jakąs grą topową więc proszę nie porównuj najlepszego slashera do tego na konsole do gry na pc do tego średniej jeśli o to ci chodziło . Co do komba to podobają mi sie bo podobne do wiedżmina 2 odrobinkę , do tego to nie slasher to gra bardziej typu dark souls tyle ze mniejsza sporo :)
Filmik z calego przejscia gry: www.youtube.com/playlist?list=PLgjqzZaLvkAY1H_0-_hbwleRhRGGju-EC
Nie chce mi się pisać ale czasami jak czytam te pierdoły to mi się niedobrze robi;gra jest bardzo fajna,sympatycznie się w nią gra,jest wymagająca,oprawa audiowizualna jest ok.Ocena redakcji jak zwykle z dupy wzięta,podobnie jak ocena ESO,to już taka reguła.
@as1972
Skonczyles cala? Mozesz napisac co tam jest wymagajace? Na mapie masz pokazane wszystko co gdzie lezy, walki sa banalne i nudne , nie ma tam jakis zawilych kombinacji , a fajerwerkow w walce wcale nie ma. Postac nawet nie skacze! xD Nie da sie spasc z krawedzi nawet. Rozumiem ze dla niedzielnego gracza ta gra moze byc w jakis sposob wymagajaca ale bez przesady.
Po tym co napisales to chyba pograles max godzinke albo 5 min
Ciekawe skąd ta ocena. Mi się gra podoba, muzyka przyjemna dla ucha, grafika dla oka. Główna postać jest bardzo zabawna, a towarzysze mają swój charakter. Wiadomo, swoje minusy też ma, ale bez przesady może...
Tak sobie popatrzyłem z ciekawości na ocenę graczy i widzę że po ocenie ponad 200 osób średnia to 8.5 podczas gdy recenzenta 4.0... Chyba faktycznie coś jest nie tak. W internecie też widzę opinie bardzo podzielone dlatego myślę że na pewno zagram z tą grę mimo tak fatalnej recenzji. Gdy pogram kilka godzin na pewno napiszę coś o moich wrażeniach.
Kolejny raz rzekne LITOSCI!!. Jaka nisko budzetowa!!??? Przeciez to nie jest arcade za 50zl a gra na premiere za 240 na ps4 i 120 na pc.
Po pierwsze, cena gry nie ma nic wspólnego z tym czy gra jest wysokobudżetowa czy nie. Po drugie to jest niskobudżetowa gra. Po trzecie gra kosztuje 40€ czyli mniej niż nowe gry AAA.
Chlopy przestancie pisac takie bzdury, oceniajcie to na poziomie jak kazdy inny dobry slasher, a jesli to co wypada miernie.
Lol, jaki slasher? Przecież to nie jest slasher. To jest cRPG.
To jest mierne i zasluguje na 4 czy 5 max.
Tak jak już pisałem, 4/10, 5/10 dla tej gry to kryminał i strasznie krzywdząca ocena.
Dodanie rozwoju jak w rpg
Lol dodanie rozwoju jak w RPG? Przecież to jest RPG.
@Wolf proszę cie znasz ogólnie wszystkie gry rpg jakie wyszły ? czy znasz tylko te topowe czyli gothic , wiedżmin , god of war , dragon dogma , dark soul , skyrim , dragon age i więcej topów a średnich i słabych nie znasz ja grałem jak pisałem nie raz we większość gier . Ale jakbym miał oceniać tą gre normalnie jakby mieli tyle kasy co ci z god of war którzy maja miliony :D albo ci od dark soul to dałbym tej grze 0 . Ale jakbym miał oceniać tą gre normalnie tak jak oceniałem gry typu mario które dostawały oceny 8 lub 10 a były rpgami ja im dawałem wiadomo jakie oceny . To Bound by flame zasługuje na ocene 7-8 . Lecz jak nie chce ci sie luknąć tu masz inne ich produkcje nisko budżetowe ja zdania nie zmienię : https://www.gry-online.pl/gry/mars-war-logs/zc32b5#pc , https://www.gry-online.pl/gry/faery-legends-of-avalon/zc6ea#pc tu pewnie też byś dał oceny 5 max :D i do tego ta gra to nie slasher to jest coś w podobie do https://www.gry-online.pl/gry/lords-of-the-fallen/z7302b#pc lub https://www.gry-online.pl/gry/dark-souls/zd445#pc ale szczerze ta gra nie przypomina żadnej innej gry mają swój własny stył każda ich gra jest bardzo podobna do siebie . Do tego gdzie tu widzisz hs ? chyba za mało grasz . Dragon age 2 ma więcej z hsa niż ta gra . Masz w to se zagraj https://www.gry-online.pl/gry/south-park-the-stick-of-truth/ze2ecd#pc przebija god of war hehe :P
Wolfman_PL chłopie puknij się w głowę, ale tak porządnie. Sprawdź sobie ceny. Co z tego, że w Polsce cena jest tak wysoka? Na zachodzie jest 20 EURO taniej niż standardowe gry AAA. To samo na konsolach. Pretensje mniej do Sony Polska. Mało tego, gdzie Ty k... widziałeś po 120 zł??? Zamiast pisać bzdury ruszę dupą i poszukaj. Proszę - cena 80 zł www.nuuvem.com
Grę robiło ok. 25 osób. I tak, to jest gra budżetowa. A biorąc pod uwagę fakt, że takie gównianego SGW2 (tak, wiem, że to inne gatunki gier) robiło 300 osób i 5 zewnętrznych firm, to Spidersi w takim składzie i z taką kasą stworzyło super gierkę.
@TobiAlex
Sam sie chlopie puknij. Kupilem ja wczoraj w NL w sklepie na ps4 za 60 euro.
sorry ale ja w glebokiej d... mam ile osob robi gre, gra albo jest dobra albo shit. Nie oceniam pod katem ile studio to robilo. Jestem graczem oceniam gotowy produkt. A produkt piszczy cienko. Mogli wydac to jako arcade za 80zl na konsole i byloby ok
@misteriolalista
Masz prawo do swej oceny :). Ja znam setki gier bo nie tylko kolekcjonuje ale i gram, mam starocia siegajace ponad 20 lat. Jak pisalem powyzej. Nie interesuje mnie budzet, ilu ludzi robilo ale gotowy produkt. Mogli dac gorsza grafe, dzwiek, ale mega miodny gameplay i ocena bylaby wyzsza.
Jesli faktycznie oceniasz kazda gre po budzecie i liczbie ludzi w studio co ja robi a nie po gameplayu to ... rece opadaja. GoW mozna dac 1 a tu 10 . Mamy tu oceniac gotowy produkt, nie liczbe muzykow, studio, budzetu i itp co gracza nic nie obchodzi.
240zl - 60 euro na premiere za przecietnosc? Co ja mam piac z zachwytu bo mala grupka ludzi wydala , srednio grywalny produkt? Nie mam zamiaru. Stracilem kase i jestem zly
@Up nom to moja ocena i ja nie narzekam ja obecnie już ją przeszedłem więc wiesz . Oceniam po przejściu całej gry . I oceniam wszystko co wymieniłem wyżej . Tu już chodzi kto jakie gry woli rpgów też jest wiele rodzajów :) nawet kreskówki ... :) Grafika jest taka jak w marsie nic nie zmieniali ten sam silnik wszystko jedynie ze to rpg itp nawet itemy ulepszanie jest takie same jak i wytwarzanie bardzo podobne gry . Cóż nie podoba ci sie to już twoje zdanie wiec nie ma o co sie sprzeczać :D Co do gier ja też kolekcjonuje . Dodam dla mnie to średni produkt a średni dla mnie to ocena 7 nie mniej . Co do grafiki heh budżet u mnie sporo znaczy bo jakby mieli większy to by mieli nowy silnik a tak to jadą na starym i luknij se wymagania gry :) Dla mnie to jest gra na 2006 rok co do ile ludzi robi grę akurat dla mnie to nic nie znaczy przykładem gry strategiczne zazwyczaj mało ludzi je robi :) No więc wiesz ja biorę wszystko pod uwagę a ty tylko gotowy produkt i oceniasz porównujesz go z resztą gier i to dobrych . Cóż dla mnie oni mają potencjach ale muszą zrobić coś na czym zarobią żeby zrobić coś lepszego mam nadzieje ze kiedyś im się uda . Jeszcze jedno i ta gra jest 100% sporo lepsza niż arcania gothic 4 .
I jak myślicie, warto w to zagrać ? Ta ocena i recenzja strasznie zniechęca :/
@Mister
No dla mnie sredni produkt to ocena wlasnie 4-5/10 bo sredni to ocena w polowie 10 a dobry to raczej wlasnie 7-8. Jak zreszta skala oceny wskazuje mniej wiecej. No i tym bardziej jada na starym silniku, i wyciagaja tyle kasy za przecietniak. Po co mi przecietniaki i shity? Mam to kupowac zeby studia sie rozwijaly? Mam to gdzies.
Nie maja kasy jak pisalem niech zaowocuja pomyslem.
Pamietasz gre Braid? Swietnie sie bawilem cos swiezego i nie trzeba bylo tworzyc wcale pseudo slashera z elementami rpg z udawanym rozmachem. Cienizna
@wolf jesli chodzi ci o tą platformówke to heh nie lubię takich gier dla mnie nie powinny w ogóle takie wychodzić i do tego z tak dużymi ocenami jakbym miał oceniać jak ty względem dużych gier dałbym jej 0 :P wole mario albo super frog Więc o to własni mi chodzi . A jak już to bym wolał jakby zrobili jakąś pożądną grę przeglądarkową albo w miare dobre mmo prędzej mmo lepiej by na tym zarobili . Albo jakiś hs typu diablo ci od van helsinga potrafili wiec ci też powinni . Co do bound by flame cóż klimat jest fajny :) no ale nic już więcej nie pisze :) Gry słabe patrząc na gry online mają oceny od 7 w dół . Tyczy się to głównie nieudanych kontynuacji różnych gier ale nie zawsze :) Mam tylko nadzieje ze dla cb wiedzmin to nie hs bo tu i tam jest walka postawiona na dynamike a nie hs . God of war to hs zagraj we wiedzmina , god of war i bound by flame i luknij jak sie bije .
Co do oceny już to ma większą https://www.gry-online.pl/gry/the-banner-saga/z62f8f#pc :) No nic już nic więcej nie pisze :)
@Jackob graj może tobie spodoba gracze dali ocene 8,4 a recenzjonalista 4,0 o czymś świadczy że gre warto sprawdzić .
@Mister
Ja ja oceniam Braid jak kazda inna. W koncu ktos mial swiezy pomysl na zrobienie czegos nowego a nie kolejna kalke czegos co juz jest. Bound to kalka i do tego slabiutka. To powinno byc w elektronicznej dystrybucji za male pieniazki.
Zas ocena siedem sorry 7/10 to niska ocena?? Nie zartuj.
Wszystkie te tytuly ogralem co wymieniles. Wiedzmin 2 kosztowal na konsole na premiere 30 euro na xbox a oferowal 100x lepsza rozgrywke niz ta przecietnosc za 60 na ps4. Nie ma co porownywac tej miernoty.
Z innej beczki - pierwszy level, szkielety, potezny boss , duchy, sa slabsze niz male pajaczki i jakies strzelajace grzybki na bagnach?? Zenada ale ok moze tak lubia malo wymagajacy gracze.
@Wolfman_PL
>nie trzeba bylo tworzyc wcale pseudo slashera z elementami rpg z udawanym rozmachem
Tak mozna opisać wiele tworzonych wspolczesnie "actionRPG". A czego oczekiwales od BBF, ze sie "zawiodles"? Tylko lepszego wykonania/szlifu czy czegos jeszcze? A moze cala gra musialaby byc poprawiona?
W "teorii" cena powinna odzwierdziedlac jakość produktu, ale jak pewnie zauwazyles tak nie jest i tak jest z kazdym produktem, czy to gra czy film itd.
@Mister
doskonale rozumiem ten system oceniania przez ciebie. Po prostu sam nie rozumiesz do czego ja zmierzam. Jak wychodzi gra to jak najbardziej porownam do pierwowzoru czy czegos lepszego i ocenie. W koncu jak ktos robi kalke i do tego slaba do to co mam sie zachwycac bo zrobilo ja 10 a nie 100 osob?? CO mnie to obchodzi ale juz to pisalem. Oceniam gameplay. Ktory rzeklem jest wtorny i nic nie wnosi. Gra jest przecietnoscia pod kazdym wzgledem co juz napisalem , podalem rozne powody. Walkowal nie bede.
Jaki BbF to rpg? zlituj sie w koncu. To gra akcji z elementami rpg, nie wiem kiedy to dotrze do Ciebie. AKCJA , AKCJA z dodatkiem rpg. Nie polubie jej bo jest slaba, przecietna, stracony czas i kasa. I tak kupilem ja teraz , chcesz rachunek? Ja nie lece na piratach. Zreszta ps4 nie przerobili poki co. Gdybym piracil to bym nie czul bolu bo i o co? Z torrentow za darmo i jeszcze sie burzyc.
Ta gra jest inna hm faktycznie, zly boss, umarlaki, najemnicy , postac ktorej umiejetnosci rozwijasz. Hm .... tak czuc powiew swiezosci. Ale nie dziwie sie moze sie podobac jesli w takie grasz od lat. Moj kumpel jako gracz nie rozwinal sie w ogole. Gra w mordoklepki do dzis i jara sie nimi jak dziecko. Rpg typu oblivion, strategie po prostu go przytlaczaja i nie wie co tam trzeba robic. Potrzebuje prostych oklepanych gier. ALe mniejsza o to
Ze tak kurwa napisze po raz ostatni - nie obchodzi mnie jaki sklad ludzi robil gre a wynik koncowy za ktory place ciezko k.... zarobione pieniadze bo one poki co z nieba nie spadaja.
@Tomeis
Nie grafy czy dzwieku, nie jestem nastolatkiem bym sie jaral grafika. Oczekiwalem wyrazistego bohatera ktorego historie bede chcial poznac. Skoro to juz ma elementy rpg to ciekwszych dialogow i postaci. A tu wszystko jest nijakie. Za cene 60 euro. W przypadku tej gry na szczescie redaktorzy ocenili wlasciwie. Omijac , chyba ze nie macie co robic z czasem i kasa.
moim zdaniem skyrim jest 1000 razy lepszy ocena 6/10
W przypadku tej gry na szczescie redaktorzy ocenili wlasciwie.
Taa jasne. Zdecydowanie bardziej adekwatna jest ocena userów niż jakichś samozwańczych recenzentów a według userów gra jest co najmniej dobra. 7-8/10 spokojnie się należy. Bardzo dobre cRPG, cholernie wciągające i pod wieloma względami bijące Skyrima na głowę.
A co do oceny nie zrozumiałeś ale pewnie ja żle napisałem od oceny 7 do 8 to są średnie gry
Boże, średnia gra to jest ocena 5...
Oraz polecam recke Rocka na yt :)
Tego czegoś nie da się oglądać.
recka na YouTube ;) normalnie to jest jakiś surrealizm, rozumiem jeszcze przeczytać recenzje, ale żeby oglądać jak ktoś gra w grę, ... czysty hardcore. Niedługo nie będzie w ogóle spotkań damsko-męskich bo wystarczy kanał na R ;) buchach
Panowie, ma ktoś z was może save'a sprzed (SPOILER) walki z generałem ożywieńców w tej wiosce na bagnach? Przed powrotem do miasta zachciało mi się iść po ten wóz z narzędziami kowala no i wywaliło mnie w środku wioski, która cała mi się zbugowała. Będę niezmiernie wdzięczny jeśli ktoś wyśle zapis sprzed albo po walce z generałem. (Chciałbym dokonać jeszcze tego wyboru po walce)
nie dajcie się zwieść kiepskiej ocenie, dla mnie gra się lepiej niż w np pierwszy dragon age, a to, że ma niższą ocenę od np. kingdoms of amalur jest po prostu śmieszne.
Nie ma co prównywac tej gry do skyrima nawet .... , ale powiem jedno skyrim dostaje tak wysoką ocene ? za co ?
Strasznie słaby wątek fabularny.. bez misji pobocznych ta gra jest nic nie warta... , po za tym wpadki błedy są tam tak liczne ze tylko bardzo duża zwartość w grze to kamufluje jakoś!!! A i te dialogi strazników miejskich z historią o postrzeleniu/strzale w kolano i marzeniach o bohaterstwie i przygodach , to to naprawde strzał w stope ..... Ludzie patrza i podniecają się zawartośćią ale ile tak naprawde można dać tej grze punktów ? ja dał bym max 8,0 ..... bo po 10/20 godzinach grania ta gra poprostu się nudzi bo jest za prosta za dużo w niej wszystkiego a za mało tego co było kiedyś w starych grach .... np gothic 1 i 2 , morrowind itp czyli fabuła , pozom trudności i zawartość która się nie nudzi .... jak to się mówi co za dużo to nie zdrowo...
Bound by Flame dla mnie dostaje mocną 7demke , 8+ nie powinna mieć bo aż taka wybitna nie jest , a ja jestem tego swiadom ze ta gra ma swoje błedy i niedoróbki ....
Dla mnie gothic 1 i 2 na równo ocena 9.0 a dla morrowinda 8.5 ! i to tyle z mojej strony...
Wolfman_PL 2014-05-10 - 16:35
@Mister doskonale rozumiem ten system oceniania przez ciebie. Po prostu sam nie rozumiesz do czego ja zmierzam. Jak wychodzi gra to jak najbardziej porownam do pierwowzoru czy czegos lepszego i ocenie. W koncu jak ktos robi kalke i do tego slaba do to co mam sie zachwycac bo zrobilo ja 10 a nie 100 osob?? CO mnie to obchodzi ale juz to pisalem. Oceniam gameplay. Ktory rzeklem jest wtorny i nic nie wnosi. Gra jest przecietnoscia pod kazdym wzgledem co juz napisalem , podalem rozne powody. Walkowal nie bede. Jaki BbF to rpg? zlituj sie w koncu. To gra akcji z elementami rpg, nie wiem kiedy to dotrze do Ciebie. AKCJA , AKCJA z dodatkiem rpg. Nie polubie jej bo jest slaba, przecietna, stracony czas i kasa. I tak kupilem ja teraz , chcesz rachunek? Ja nie lece na piratach. Zreszta ps4 nie przerobili poki co. Gdybym piracil to bym nie czul bolu bo i o co? Z torrentow za darmo i jeszcze sie burzyc. Ta gra jest inna hm faktycznie, zly boss, umarlaki, najemnicy , postac ktorej umiejetnosci rozwijasz. Hm .... tak czuc powiew swiezosci. Ale nie dziwie sie moze sie podobac jesli w takie grasz od lat. Moj kumpel jako gracz nie rozwinal sie w ogole. Gra w mordoklepki do dzis i jara sie nim ...
Poniżej TWÓJ wpis z pewnej strony z torrentami... masz pecha używając takich samych nicków i jednocześnie zaprzeczasz samemu sobie (pogrubiony tekst)
_WOLF_PL napisał:
moim zdaniem ta gra jest słaba niestety ale po za otaczającym nas światem i średnio fajnymi widokami w oddali jednak reszta jest słaba jak i same textury postaci ich mowa usta-ruch do głosu no i całe to wszystko jakieś takie sztywne i naciągane, nie wiem jak reszta wiadome każdy ma swój gust ale jeżeli chodzi o mnie to ja tej gry nie pobiorę hehe filmik mnie odstraszył a już miałem myszkę na "pobierz" hehehe na szczęście był filmik
To mówisz mi kolego, że na piratach nie jedziesz? yhym... taaaa wszystko jasne
Kupiłem, przeszedłem, zawiodłem się sromotnie. BBF jest hybrydą Wiedźmina 2 i Dragon Age 1. Trochę tego, trochę tego i ogrom syfu. Gra jest wybitnie słaba, krótka, nużąca, niedopracowana, liniowa do granic możliwości i spłycona. W zasadzie najfajniejsze z całej gry są piosenka z menu i niektóre dialogi pomiędzy postaciami.
Krótka: To jest śmiech na sali, gra ma 3 akty z czego można by je skleić w dwa. Pierwszy jest całkiem ok, drugi jest już taki po macoszemu potraktowany i zaczyna wiać nudą, z kolei trzeci to już lekka parodia. Najgorsze, że po 3 akcie człowiek ma nadzieję, na jeszcze ze 3 - 4 minimum, a tu nagle na samiutkim początku historii jebut i walka finałowa. W zasadzie, to nie ma sensu grania, bo to co robimy po walce finałowej, można by teoretycznie (gdyby się magicznie tam przenieść) zrobić też na 1 poziomie, a i tak skończyłoby się tak samo.
Nużąca: Taki świetny system walki zapowiadali, takie super walki, a całość sprowadza się do 2 klawiszy. DWÓCH! Unik, atak, unik, atak, unik, atak i tak przez CAŁĄ grę. Taktyka walki nie różni się zupełnie niczym przez całą grę. Autentycznie, to już w Gothicu było trudniej, tam chociaż mogli od boku zajść, a tutaj? Tutaj unik działa na wszystkie ataki każdego z każdej strony, więc pozostaje klikanie...
Niedopracowana: O ile pierwszy akt jest naprawdę w porządku, o tyle im dalej tym gorzej. Dialogi marnieją, lokacje tak samo, rodzaje przeciwników nie rosną w żaden sposób. Od 2 aktu do końca 3 pojawiają się 4 nowe moby :/ Na dodatek w połączeniu z całkowitą liniowością kilkukrotnie zdarzyło mi się tak, że pomimo nie rozmawiania z jakimś towarzyszem, podczas rozwijania fabuły, opierali oni swoje wypowiedzi o te nie wysłuchane dialogi, więc kilkukrotnie głupiałem. Zbugowane znaczniki kłestów, które nie zawsze pokazują gdzie faktycznie trzeba iść itp. itd. Masa rozpoczętych wątków i nigdy więcej nie wspomnianych (np. o ojcu głównego bohatera).
Liniowa: To jest po prostu piękne, gdy po raz pierwszy zobaczyłem napis informacyjny "Uważaj, podjęta przez Ciebie decyzja będzie miała realny wpływ na przyszłe wydarzenia" to miałem nie lada radochę, szybko to jednak minęło po wczytaniu gry i podjęciu innej decyzji. Postaram się na przykładach to pokazać:
Ważne pytanie, czy uwolnić więźnia czy nie:
a) uwolnić -> efekt: więzień zostaje uwolniony
b) nie uwolnić -> efekt: więzień TEŻ zostaje uwolniony
Ważne pytanie, czy popierasz postać A:
a) poprzeć -> efekt: popieramy gościa, idziemy mu pomóc się bić
b) odmówić -> efekt: odmawiamy mu, gość się smuci, I TAK idziemy mu pomóc!
Ważne pytanie, czy popierasz postać A:
a) poprzeć -> efekt: popieramy gościa, idziemy mu pomóc się bić
b) odmówić -> efekt: odmawiamy mu, gość się smuci, I TAK idziemy mu pomóc!
Ważne pytanie, czy idziesz zabić B:
a) zabić -> efekt: idziemy go ubijać z towarzyszem X
b) zostawić -> efekt: idziemy go ubijać z towarzyszem Y
Żaden z wyborów nie ma tez wpływu czy się przemienimy w Demona czy nie. Tak czy inaczej będziemy się w niego przemieniać, czy tego chcemy czy nie.
Spłycona: Towarzysze są nudni jak flaki z olejem, nie poznajemy o nich prawie nic, a romans to zabranie towarzysza na odpowiedni kłest, po którym usłyszymy "lubię cię" i koniec, po romansie. To samo tyczy się fabuły, w zasadzie to od opętania do finałowej walki nie wiemy o co chodzi. Autentycznie chłopaki mieli ambitne plany, tylko im się czas skończył i wydawali na łeb na szyję.
Słaba: Podsumowując, gra niewarta jest swojej ceny i na pewno nigdy do niej nie wrócę.
O co Wam chodzi z tą fabułą i dialogami? Nie jest to może poziom Torrmenta, ale i tak jest lepiej niż w DragonAge'ach, Masseffectach, Assasinach, razem wziętych. Weźmy na ten przykład:
"Nie jestem żadnym jebanym zielarzem i dobrze o tym wiesz" - jako odpowiedź na prośbę o zbieranie ziółek.
W DA odpowiadamy "Zrobię co w mojej mocy ku chwale..."chuj wie czego.
Albo - "No... Gdy rozłoży nogi, też nie kipi życiem, jeśli o to pytasz." - na pytanie, jak się zachowuje nawiedzona żona w nocy.
W DA pewnie by było: dopadła mnie połowica mroczna niczym EA, wyszeptała mi w ucho cwela...."
W recenzji filmowej mamy udokumentowaną infekcję od npc-a przekazaną do reala...posłuchajmy dokładnie recenzji filmowej Bound by Flame:
min: 04:40 ..."spotkałem npc..."- /chodziło o to, że npc deklarował mocno przywiązanie do krainy by
w tekstcie, linijkę dalej, zgodzić się na przyłączenie do drużyny/ - czyli brak logiki i informacje wykluczające się wzajemnie...Tu autor wyraźnie był jeszcze zdrów i właściwie oceniał stany chorobowe...ale niestety nie przeczuwał
zagrożenia...myślał, że to tylko jakaś tam bublowata gierka...Niestety mylił się, objawy zarażenia dały się poznać już
w kilku następnych minutach:
min: 05:14 ..."widzimy, że twórcy mieli budżet...ale.."
min: 06:18 ..."fajnym, ważnym elementem jest system walki i cały game-play..."
min: 06:58 ..."przede wszystkim to wszystko frustruje bo system walki jest mało responsywny (??),
główny bohater ma problem z detekcją...a jeśli chodzi o sztuczną int. naszych kompanów to możemy im wydać /tylko/ dwa polecenia..."
min: 08:49 ..."trzeba im przyznać /twórcom/, że postarali się, i że rozwinął się ich poziom robienia
grafiki..."
min: 10:43 ..."i naprawdę widać, że twórcy ze spiders są utalentowani i starają się ale nie mieli budżetu..."
min: 11:00 ..."zabrakło też programistów i innych disignerów po to by system walki był bardziej
dopracowany...no i przede wszystim zabrakło tych pieniędzy..."
min: 11:29 ..."osobiście wydaje mi się, że twórcy ze spiders to utalentowane studio..."
min: 11:43 ..."widać, że zabrakło budżetu..."
min: 13:07 ..."smutny przykład tego, że bez własnego budżetu i bez czegoś własnego, jakiegoś własnego wkładu nie da się zrobić gry, która zapożycza to co jest dobre u najlepszych. (...) żeby zrobić dobrą grę i nawet dobrze skopiować elementy to trzeba mieć do tego talent, a tutaj tak jak wspominałem tego zabrakło"
- Dajcie znać czy z autorem wszystko ok :) i czy jakoś wyszedł z tej infekcji...generalnie wasze video-recenzje są bardzo bardzo ok i ta w sumie też oddaje stan faktyczny tego czegoś /Bound by Flame/...Francuzi nie powinni robić gier bo oni mają problem z ego, i nawet jak kopiują to muszą przerobić to na swoją modłę, - jest na to wiele niechlubnych przykładów...pozdro dla ekipy recenzentów :)
programiści ze studia ''Spiders '' po raz kolejny,udawadniają że liczą się na rynku a ich produkcje nie są banalne,a historie,nie opowiedziane byle jak , po jakże niezwykle udanej ,aczkolwiek mało nagłośnionej produkcji ''Mars War Logs'', króra przynajmniej wg.mojej opinii ponieważ grę zaliczyłem w 100% uważam za świetną,dojrzałą i przemyślaną produkcję która jest trochę niedoceniona ,pomimo faktu że nie nudzi ani przez chwilę ,otrzymujemy ponownie pełnowartościowego RPG-a który wciąga od samego początku w swój piękny i mroczny świat fantasy pełen rycerzy ,magów i złowrogich mniejszych lub większych stworów wszelakiej maści z którymi przyjdzie nam się zmierzyć podczas eksploracji tego ''światka '' a przyznać muszę że większośc z tych starć należy do wymagających ,fabuła jest spójna wciągająca do mechanice walki i do rozwoju postaci też niewiele można zarzucić ,choć zawsze znajdzie się ktoś kto będzie się czepiał tak jak któryś z moich przedmówców który ocenił grę bardzo nisko na co wogóle ta produkcja nie zasługuje nazywając ją'' kalką'' innych znamienitszych tytułów ,a ja się pytam co w tym złego że gra czerpie z najlepszych tytułów skoro wychodzi jej to tylko na plus...
@Sawpel
Dokladnie podobne odczucia ta gra to zart, zmiana poziomu trudnosci obfituje tylko tym ze przeciwnik czyt.
najmniejszy pajaczek jest silniejszy niz dopakowany hero. Zenada. Przeciwnicy sa zawsze debilni.
@payne73
Przejdz ta gre i ocen wtedy. Jak kolega Sawpel. Zejda moze CI klapki z oczu i przestaniesz to guano nazywac rpg. Bo to smiech na sali. Owszem nic zlego jesli gra kopiuje pomysly ale jesli robi to dobrze. Bo niestety ta gra jest swieza jak hamburger przelezaly na sloncu 5dni. Im dalej tym mocniej wieje nuda. Skyrim bo ktos porownywal tego gniota do niego, ma rozbudowany swiat i czuc klimat fantasy. W tym plastikowym gniocie nie ma go w ogole.
Zalecam przejsc to cudo w ciagu 24h bo takie to dlugie i ocenic wydatek 180-240 zl na konsole.
Gram od wczoraj. Gra ma bardzo dobry klimat, fabuła też mi się podoba mam chęć poznania jej dalej. System walki może i niezbyt wymagający ale ja taki lubie, grafika dobra a szczególnie tekstury które są bardzo dobre i które są lepsze niż w tym waszym ukochanym skyrimie. Jak na razie problemów technicznych nie doświadczyłem co jest mega dużym plusem. Widać że ludzie ze studia Spiders chcą tworzyć dla graczy i lubią to robić. Muzyka jest świetna szczególnie ta w menu, arcydzieło wg mnie :) System craftingu jest po prostu zajebisty, prosty a zarazem rozbudowany. Jak na razie gra ode mnie dostaje 8 ale wstrzymam się z oceną dopóki ją nie skończę. Co do ceny ja zapłaciłem 100 i wg mnie cena jest dobra. Gry typu AAA kosztują 140 - 160 zł więc jest idealnie. Jak wgl można porównywać tę grę z God of Warem? Dwa różne rodzaje walki. Niech chłopaki ze studia Spiders się rozwijają może kiedyś dostaną duże dofinansowanie (broń boże od EA xD) i pokażą co potrafią :)
Zdecydowanie bardziej adekwatna jest ocena userów niż jakichś samozwańczych recenzentów a według userów gra jest co najmniej dobra.
kęsik ---> Kilkadziesiąt dziesiątek wbitych w dniu premiery to Twoim zdaniem "adekwatna ocena"? Nie rozśmieszaj mnie.
Nom ja już tą grę przechodzę drugi raz i nie narzekam lokacje wszystko ładnie zrobione jedynie na początku te bagna ale póżniej to juz miodzio :P Cóż niektórym może na początku się nie spodobać za bardzo ale pograją dłużej to możliwe że ich wciągnie . Ale zamienianie się w demona mi się podoba :P Muzyczka i rozwalanie trupów . Jeden tu pisał że pająki są twardsze heh widać ile grała ta osoba w tą gre pewnie dłużej nie grał ten co recenzje pisał . Potem są trupy trudniejsze i coraz trudniejsze potwory proste że nie raz to jest silniejsze nie raz to w każdej gierce tak jest tak na zmiane przypomina mi sie diablo :P Np jest upadły a dalej inny upadły z innym kolorem już trudniejszy . Co do gry tak ma dobry klimat , ładną muzyczke , grafika szczegółowa bardzo mi sie podoba cóż ogólnie gra przypomina troche asura wrath na konsole i to nawet pasuje grasz ubijasz i przerywniki filmowe czyli tak bicie przerywnik bicie przerywnik tyle ze tu troche gadasz w podłóg asura wrath i robisz itemki i wogóle . No nic po prostu kilka gier w jedną . Co do systemu walki mi odpowiada są skille sporo sie ulepsza skille jak i itemki . Ten co grał w asura wrath wie o co mi chodzi z przechodzeniem gry fabuły . Dodam żadnych bugów nie zauważyłem w tej gierce do tego rywalizowanie z dużymi gierkami czy ta firma gdzieś to napisała ? nie wydaję mi się to jest po prostu fajna mała że tak napisze milutka gierka do przejścia se od tak widać że mają potencjał i że potrafią gry robić jakby wydali ogromną gierke czyli 100000x lepszy większy rozbudowańszy świat fabułą i wszystko z innych gier oraz troche od siebie to by taka gra miała szanse z dużymi a nawet by je prawdopodobnie przebiła . A co do Skyrima pisałem chore porównywanie tej gry do większych dla mnie nie ma sensu do tego skyrim jest najlepszym rpgiem swojego roku . I wolf kurwa to jest dział PC a nie konsolowy tam se pisz nie tutaj jeżeli chodzi ci o konsole bo dobijasz marudzisz gorzej niż baba w ciąży uwierz i do tego każdemu próbujesz wmawiać że gra jest słaba niech sami oceniają a nie , bo to chore :P
WTF co to za bełkot?: misteriolalista: "Potem są trupy trudniejsze i coraz trudniejsze potwory proste że nie raz to jest silniejsze nie raz to w każdej gierce tak jest tak na zmiane przypomina mi sie diablo"
@up serio ? czego nie rozumiesz w tym że napisałem ze w trakcie przechodzenie gry będziemy napotykać coraz to trudniejsze potwory do pokonania . I że potwory przykładowo jak w diablo 2 tak samo wyglądają lub ten sam typ potwora jedynie mają inny kolor i ciężej je ubić bo są już na wyższy level . Na początku gry spotykasz trupy nieumarlaki zombie mam nadzieje że wiesz co to :P potem są pająki do pokonania i inne roślinki a potem znów umarlaki czyli chodzące trupy .
Zuuuupełnie nie rozumiem, skąd ocena 4/10 w recenzji od redakcji. Moim zdaniem recenzenta troszkę poniosło dając ocenę 4/10. Tytuł recenzji: ubogi krewny Dragon Age i Dark Souls może sugerować, że autor po prostu wydał taką ocenę, ponieważ mógł porównywać niniejszą grę właśnie z wyżej wymienionymi tytułami. Jeżeli tak zrobił, to minus dla niego. Jak dla mnie, gierka daje radę. Myślę, że aby dać ocenę 4/10, to gra nie nie powinna dawać w ogóle przyjemności, jak również prawie każdy element gry powinien być skopany, bądź bardziej skopany. Tutaj tego nie dostrzegam, przynajmniej nie aż na tyle, aby dawać taką ocenę jak 4/10. Mnie gra wciągnęła i czerpię z niej przyjemność. Gdzieś wyczytałem, że ktoś napisał, iż grafika w tej grze wygląda jak w grach z 2005 roku, no po prostu czytając takie komentarze, to krew mnie zalewa ;]. Nie wiem, gdzie niektórzy ludzie mają oczy, ale chyba w du.. xD Mi tam się grafika podoba, szału nie ma, ale jest ok, fabuła na plus, do dialogów idzie się przyzwyczaić, walka trochę sztywna, ale nawet aż tak to nie przeszkadza. Według mnie gra zasługuje spokojnie na 7/10.
Na prawdę bardzo staram się zrozumieć ocenę redakcji ale nie mogę, nie jestem ekspertem ale grałem we wiele RPG i nie spodziewałem się ze ta gra może być aż tak dobra. Widać ze budżet spiders był dość ograniczony i musieli zaoszczędzić na grafice, lecz to mi w ogóle nie przeszkadza, gra wciąga jak cholera , świetnie ukazany jest konflikty wewnętrzny bohatera, świetna oprawa dźwiękowa, dialogi hmmm... mogło być lepiej, zróżnicowane i ciekawe lokacje, ciężkie i fajne walki, a pokonywanie przeciwników daje ogromną satysfakcje. W grze rzuca się w oczy to ze nasz bohater nie jest nikim wyjątkowym co jest bardzo odczuwalne i mała grupka przeciwników może dać nam w kość. Gra jak najbardziej spodoba się tym którzy szukają wyzwań i mają dość gier w których niszczy się całe hordy przeciwników prawie się przy tym nie wysilając. Gra zaskoczyła mnie na prawdę pozytywnie.
Grę zakupiłem zainstalowałem włączyłem ii pierwsze co mi się rzuciło w oczy(a właściwie w uszy) to świetna muzyka w menu i nie tylko. Noo ale to tylko muzyka. Więc nie zwlekając zbyt długo nacisnąłem przycisk nowa gra. Kreator postaci okazał się dość mało rozbudowany co jednak nijak mi nie przeszkadzało ponieważ nie lubię nigdy się bawić w takie rzeczy. Pierwszy przerywnik okazał się hmm taki nijaki. Coś w tle plecie sobie trzy po trzy bohater (którego dubbing jest lekko mówiąc słaby) ale od kiedy wyznacznikiem dobrej gry są przerywniki ? No więc rozpoczęła się właściwa rozgrywka. Na pierwszy rzut oka stwierdzam że grafika jest całkiem przyzwoita (choć gdzieniegdzie nieruchome modele mogą irytować). Co do systemu walki to jest on fajnie zrobiony choć dość topornie muszę przyznać. Mimo to podoba mi się. Co do rozwoju postaci hmmm jest on ciekawy, choć troszkę słabo rozbudowany. Ciekawym rozwiązaniem jest to że na najwyższych poziomach trudności musimy inwestować w wszystkie drzewka a nie tylko w jedno jak w przypadku tradycyjnych RPG ponieważ na niektórych przeciwników musimy zastosować szybki styl walki, w innym zaś momencie potrzebujemy większych obrażeń, czy zdolności leczenia. Moim zdaniem ciekawie pomyślane. Noo i teraz wisienka na trocie czyli fabuła. Nie rozumiem osób które zarzucają tej grze słabą (a niektórzy brak) fabułę. Jest ona ciekawa to na pewno. Odnoszę wrażenie że jest mocno inspirowana powieścią (a w zasadzie cyklem Glena Cooka "Kroniki Czarnej Kompanii". Bardzo wiele postaci, i wątków jest bardzo podobnych. Moim zdaniem gra nie zasłużyła na tak słabą ocenę recenzenta ale rozumiem ,że każdy ma inny gust. Zresztą ja nie jestem żadnym wybitnym krytykiem więc może po prostu się nie znam ? No cóż tak czy inaczej u mnie gra zasłużyła na mocne 7/10.
--> misteriolalista - człowieku!!! czy Ty wiesz do czego służą przecinki? Jakbyś je powstawiał w pewne miejsca, to może dałoby się ogarnąć Twoją wypowiedź, a tak to faktycznie jeden wielki bełkot (jak stwierdził ThisPapa). Nie złość się na nas za nasze uwagi na ten temat, tylko przeczytaj uważnie co napisałeś i sam wyciągnij wnioski. Pozdro!
@katon czytałem to 100 razy dla mnie to normalnie :P Sporo spamie z ludżmi którzy spamią tak samo gadam więc heh po prostu nie zadążasz :P A może inny styl pisania i dlatego . Jeżeli człowiekowi czytając ciężko dodać przecinek to heh to sam lepiej polskiego nie zna dodam po raz nie wiem który nie jestem polakiem ciesz się że w ogóle jak dla mnie dobrze go umiem . Polacy czepiają się polaków o pismo a ludzie z zagranicy czepiają się przeważnie polaków o angielski :) Szczerze to takie pokazywanie emocji jak ty napisałeś :O i coś w stylu człowieku !!!! to jest dziecinada . Ja się nie złoszczę ale ciężko serio głową ruszyć , właśnie dla mnie człowieka dorosłego to jest heh śmieszne :) Ja się kiedyś ludzi o angielski czepiałem ale to było ponad 10 lat temu . A do tego pedanciki j.polskiego :) nie no nie każdy ma problem z rozczytaniem moich tekstów to zależy jak kto pisze przecinki można w głowie dodać chyba że polskiego uczycie to zapraszam do mnie poduczycie pisania :)
@up
O angielski się czepiałeś, a poprawnie po polsku pisać nie potrafisz.
@up bo jestem Anglikiem ? :P tak to już jest tego nie da się zmienić czepiania ludzi jaki kto zna lepiej język i go pouczania czy poprawiania zauważyłem a teraz to po prostu mnie to śmieszy czy to coś złego :P dodam jak pisałem czepiałem się ale kiedyś .
Co w tym śmiesznego, że ojczystym językiem nie potrafisz się posługiwać? Nie dość, że znaków interpunkcyjnych nie stawiasz, to jeszcze Twoje składanie zdań woła o pomstę do nieba.
@up ojczystym ? mój ojczysty to angielski więc cie nie rozumiem teraz chyba że z sb idiote teraz robisz bo piszę że nie jestem polakiem już 2 razy . A śmieszne jest to że kiedyś się ludzi czepiałem bo nie umieli po angielsku dobrze napisać a teraz po tylu latach nadal ludzie się czepiają i na dodatek mnie o polski :P
--> misteriolalista - wyluzuj... zazwyczaj nie wdaję się w takie dyskusję moralizatorskie, ale Twój tekst wybitnie ubódł mnie w oczy. Być może to mój wiek (36 lat) powoduje, że Twój sposób pisania jest dla mnie nie do ogarnięcia...
@up ah 2 lata starszy jesteś :P to przepraszam pana . Nie no chętnie pogadałbym przez skype mój login : darkviest ale nikt stąd tu nie chce gadać a chętnie bym się gadką o grach i w ogóle wymienił :d A jak serio jesteś 2 lata starszy to powinieneś zrozumieć obcokrajowca który zna w tym stopniu język polski :) no nic więcej już nic nie napisze bo sie zagalopowałem przez rouve i zaraz za spamie śmieciowymi komentarzami pisząc do kogoś zamiast normalnie .
--> misteriolalista - jeśli faktycznie jesteś obcokrajowcem, to muszę przyznać, że Twój poziom znajomości języka polskiego jest i tak bardzo duży, za co chylę czoła. Musisz jednak wziąć pod uwagę, że nie wszystkim chce się śledzić wcześniejsze wypowiedzi danej osoby, którą się komentuje. Twój tekst na pierwszy rzut oka zaleciał totalną "gimbazą", co spowodowało takie, a nie inne komentarze...Pozdro
@up dajesz na skype albo gg 6758906 albo nawet ts bo już tym słowem gimbaza zdenerwowałeś bo nie wiesz co oznacza i to jest trolling . Komentarz zauważyłem tylko od cb rouve jego nie biorę pod uwagę bo widać że dzieciak .
Tak to jest być człowiekiem z emocjami i nawykiem dodawania emotek :) No bo wiesz właśnie co kogo obchodzi jak ktoś pisze i tylko za spamią ten serwis . http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Gimbus . Pisanie komuś gimbus po tym jak napisał coś to jest zachowanie gimbusa lub trolla . Stary pomyśl czasem jak coś napiszesz i to pisze ja co często ale nie zawsze pisze z emocji nie patrząc na nic . Co do wiki moje IQ przewyższa . Dobra ide ochłonąć nie ma jak to fajeczka .
Widzę że sposób oceniania tej gry jest podobny jak podczas obecnej Eurowizji - masie nie jak do rzeczywistości oraz ocen osób które w nią zagrały.
Powiem tak pograłem 2 godziny i gra mi sie bardzo dobrze , swietna muzyka , gorzej z dubbingiem ale daje rade, grafika jest bardzo dobra , ma wszystkie cechy jakie powinien posiadac dobry RPG , system walki mi osobiscie sie podoba , gra nawet na 2 poziomie trudnosci potrafi byc wyzwaniem . Patrzac na ocene redakcji strasznie sie zdziwilem ale mimo tego kupilem gre i stwierdzam ze zakup udany . mocne 7/10
Od razu widać, że recenzent był wielkim fanem serii Dark Souls (swoją drogą nie rozumiem fenomenu tej gry T_T. Kupiłem gram i stwierdzam - gra "dobra" z ciekawym światem, fabułą, nastrojową muzyką, nie wybaczająca błędów, niestety posypana kulejącą grafiką, garścią błędów i masakrycznie debilnym sterowaniem, które bez edytowania przyprawia o mdłości. Jak dla mnie i tak zawyżone 7.8/10) czy Dragon Age... Grę powinno się porównywać raczej do takich tytułów jak The First Templar czy The Cursed Crusade, tyle że Boud by Flame jest od tych dwóch tytułów lepsze. Ich oceny na Gry-Online? 6,4/10 i 8/10 xD. Co mnie zadziwiło w BbF sterowanie jest zadziwiająco dobrze skonfigurowane. Dynamika walki jest naprawdę przemyślana, trzeba się do niej trochę przyzwyczaić, ale po kilku chwilach i nie zapominaniu o zmianie stylu walki przy niektórych przeciwnikach, to naprawdę dobra zabawa. Muzyka jest klimatyczna, a grafika jest ok :). Oczywiście nie ma co porównywać z Crysis 3 ^_^, ale jakoś strasznie nie odstaje od reszty dzisiejszych tytułów. Grę oceniam na 7/10.
W żadnym wypadku nie można porównywać do Dark Souls - to dwie całkowicie odmienne gry. Jeśli chodzi o moją opinię to 7.5 się należy. Dziwi trochę ocena ogólna - bo bywa nagminnie, że totalne crapy mają tutaj 6 / 7
Osobiście nieco nie rozumiem oceny redakcji - przecież gra jest naprawdę dobra. Jedna z lepszych mechanik walki, jaką widziałem od długiego czasu, dobry rozwój postaci (chociaż można byłoby go nieco rozbudować), odczuwa się każdy kolejny zdobywany poziom, przyjemna grafika, ciekawa fabuła, choć można przyznać, że dosyć klasyczna pod kątem wszelakich RPGów. Jak na grę małego studia z ograniczonym budżetem - dla mnie robi wrażenie. Wszelakie uproszczenia, w stylu "w mieście są miliony uchodźców, nie mamy przez to zapasów, ledwo da się żyć" i potem praktycznie opuszczone miasto - to da się przeżyć, mnie to jakoś nie boli. Jak dla mnie gra zasługuję przynajmniej na 7 albo i nawet na 8. Trochę boli, że ocena redakcji to 2/3 całej oceny - tak, jakby zdanie użytkowników było mniej ważne od zdania jednej osoby, nawet jeśli jest ona jednym z redaktorów portalu. Zraża to tylko ludzi, a warto zakupić tę grę, wesprzeć twórców i mieć nadzieję, że kolejne produkcje studia Spiders będą co najmniej tak samo udane. Podsumowując - może nie gra roku, może nawet nie pretendent do tego zacnego tytułu, ale chwilę spędzone nad tą pozycją były jednymi z przyjemniejszych, jakie dane mi było spędzić przed komputerem w ciągu ostatnich miesięcy. Szczerze polecam.
Moim skromnym zdaniem, Gra jest ta niedoceniona ... jest dobrze zrobiona, jak na studio, które ma mały budżet na prawdę całkiem nieźle im to wyszło :) może nie jest to Wiedźmin II czy Dragon Age, ale spokojnie i przyjemnie można to poklikać, gra nawet wciąga, nie razi, miła przejrzysta ... uważam, że warto w to zagrać, czekając na nadchodzące perełki :)
Pograłem już na tyle że raczej mogę spokojnie ocenić... Jeśli miałbym wystawiać ocenę, gra dostała by mocne 6, jest ona strasznie nierówna, obok ładnie wyglądających tekstur pojawiają się koszmarki, mechanicznie jest to poplątanie Dragon Age, Wiedźmina i paru innych tytułów. System walki z jednej strony jest ciekawy, z drugiej często opiera się o schemat blok->cios->blok->cios itd., towarzysze nieraz bardziej przeszkadzają niż pomagają, a dialogi są przegadane (przykładem jest rozmowa w której pytam o kuźnię, w odpowiedzi dostaję całe jedno zdanie o jej lokalizacji i kolejne trzy o kowalu, o którym opowiadała mi już wcześniej inna postać), lokacje nie są jakimś majstersztykiem, wyglądają od tak przeciętnie... Na plus na pewno jest wygląd potworów, ciekawie wyglądające pancerze i bronie. Gry jeszcze nie skończyłem, ale fabuła również zapowiada się dość przeciętnie (wielkie zło i ratowanie świata).
Mimo tych wszystkich niedociągnięć gra mi się dość przyjemnie, gra ta ma w sobie to coś i również uważam że ocena GOLa (nie tylko przy tym tytule) jest nieadekwatna do tego co oferuje sama gra, więc bym się nią nie kierował... Jeśli poszukujecie jakiegoś dobrego średniaka jako odskoczni to śmiało możecie zagrać.
Podobnie jak reszta nie rozumiem oceny redakcji. Moim zdaniem osoba, która ją pisała nie przeszła całej gry. Początki faktycznie są trudne i nie nastrajają pozytywnie, ale jak się pogra dłużej niż 5 godzin, to nie można się oderwać. Trochę krótka jak na mój gust, ale bardzo dobrze zaprojektowana. Fabuła niby nic nowego, ale się nie nudziłem. Mechanika świetna. Nie ma za bardzo z czym jej porównać (poza Mars War Logs), ale wypada naprawdę w porządku. Moim zdaniem 8/9 punktów przynajmniej.
Jednym słowem recenzyjne 4/10 to to na pewno nie jest. Według mnie gra nie jest genialna, ale oceniam ją na jakieś 7-8/10. Mam do was pytanie. Czy tylko mi ta gra przypomina drugiego wiedźmina, czy może wy także macie takie odczucia?
ehh nie moge sobie poradzic z ubiciem tej bestii na bagnach zabieram jej ponad polowe zycia ale nie daje rady bo mnie zawsze zabije .. jaka macie taktyke wojownik czy ten skradacz? ja wole skradaczem bo lepiej uniknac ciosow ale malo obrazen zadaje , jak ja pokonaliscie? owszem rzucam w nia tymi ognistymi kulami ale hp bardzo malo odbiera , walka z ta bestia zajmuje mi 15-20 minut a juz z 5 raz poleglem i wylaczylem i jakos ciezko mi sie zmusic zeby znowy sprobowac bo nie dam rady pewnie ..ta bestia ciagle wali w ciebie nie ma chwili wytchniena jak robie unik to w koncu dojde do sciany i mnie zbuguje 2 ciosy i po mnie ..
ZAkonczenie w stylu MA3. :) Nie bede sie powtarzal, co mi sie podobalo - rozpisalem sie juz na ten temat w watku dt. "recenzji" Ghosta. Dodam, ze gra ma to cos ,co powoduje efekt "jeszcze piec minut i koniec" i przykuwala moja uwage do samego konca. Mam nawet wrazenie, ze fabularnie i budowa zadan dopiero wtedy najlepiej sie rozkrecala.. a tu koniec. Dla powornania. Przy takiej Arcanii (ktora notabene dostala na golu 8/10 - smiech) dotrwalem ledwo gdzies do polowy i odeszla w informatyczny niebyt z mojego dysku.
Co mi nie pasowalo:
- slaby silnik graficzny. Nie lubie malych, tunelowych swiatow. Szczegolnie w crpg. Lokacje sa za male, poziome i nieskomplikowane. Grafika ogolnie ejst ladna, ale design poziomow nastawiony na minimalizm. Nie mozna nigdzie wskoczyc, wspiac sie, znalezc jakis skeret.
- dlugosc gry. Niektore watki az sie prosza o rozwiniecie w postaci dodatkowych zadan. Zamiast tego niektore z nich sa wrecz w kuriozalny sposob ucinane. Trudno nie odniesc wrazenia, ze mialo byc cos wiecej i z tego zrezygnowano.
- brak elementu eksploracji.
- troche przesadna wtornosc. W tej grze chyba nie ma nic czego by sie wczesniej gdzies nie widzialo. :)
Gra pomimo tych wad jest nadal bardzo dobra i jestem wdzieczny autorowi recenzji. Gdyby nie ten kontrast pomiedzy jego ocena, a komentarzami graczy, to pewnie nigdy bym sie gra i Spidersami nie zainteresowal. A tak przede mna Mars i z uwaga bede sledzil kolejne produkcje tego studia. Szczerze im zycze sukcesu finansoweg,o tak by mogli tworzyc kolejne gry. Zmiana silnika bardzo by im w tym pomogla.
Tylko mi sie wydaje, ze postac ze skrina jest wzorowana na kp. Jacku Sparrow z PzK?
Moja ocena: 8/10
Suares, postawa lotra i pulapki. To jedyny przeciwnik w grze, ktorego ciezko pokonac samym wojownikiem.
ps: jak sie ustawia ta graficzna ocene?
@suarez
Hej. Niestety na bagnach są dwie bestie - (1) ta do której wspinamy się po ścianie w pierwszej częsci 1szego aktu oraz Dręczyciel w drugiej misji. Moje odczucia są następujące:
(1) Tutaj praktycznie na 100% korzystasz z Łowcy jeżeli nie chcesz wykorzystać wszystkich pułapek, potek itd. Podpalasz bronie i cały czas jedziesz na ripoście ( ten atak wyprowadzony po idealnym odskoku ). Ogólnie "na pałę" też da się to zrobić, ale przypomina to przytoczone przez Ciebie 15-20 minut i dead. Postaraj się nauczyć ataków bestii (2 uderzenia wręcz, szarża i pnącza z ziemi) i trzymaj się przez cały czas blisko niej. Na dniach wrzucę pewnie opis przejścia bossa na yt ( nazwa kanału taka jak tu )
(2) Z nietoperzem sprawa ma się inaczej. Osobiście sugeruję wziąć ze sobą tego elfa łucznika albo rycerza do pomocy ( chyba tracisz wtedy quest z tą czarodziejką ale jest łatwiej ). Musisz wiedzieć kiedy nietoperz wypuszcza pod siebie "falę ciemności" i się od niego odsunąć. Tego bossa robiłem jako wojownik, ale obecnie zbliżam się do niego dużymi krokami jako Łowca. Ogólnie kiedy korzysta z pentagramu zachodzisz go od tyłu i bijesz. Ma podwójne ataki pazurami, rozbicie obrony kończynami dolnymi i kule ciemności. Polecam pułapki i cierpliwość.
Przy Dręczycielu najpierw ubiłem jego obstawę gdyż to ona mi przeszkadzała i bardziej dawała w kość i sam boss. Samego dręczyciela ubiłem jako Łowca, trzeba dobrze unikać tych jego kulek i ataków. Przeszedłem go za trzecim razem.
Co do bestii na bagnach też jako łowca i unikać jego ataków, bić, unikać. Jak ładuję obszarówke to trochę się wycofać a potem znów bijemy go :)
dno i dno
Wykonanie wola o pomstę do nieba, w szczególności dialogi... Na siłę przeklinanie jeszcze nikomu nie pomogło. Bidna edycja postaci - do wyboru same brzydale, wiec sie nie postarali. Historia nudna i nie wciąga. Nie dałam rady przejść całej, bo zwyczajnie mnie znudziła... A miałam nadzieje, że jakoś sobie umilę czas w oczekiwaniu na DA:I. Może gdyby wyszła z 3-4 lata wcześniej mogłabym się chociaż krajobrazami pozachwycać, ale przy tym jak inne gry postawiły wysoko poprzeczkę to ciężko jakiekolwiek plusy znaleźć w tej grze.
Normalnie się nie udzielam, ale kiedy zobaczyłem żałosną ocenę redakcji i mierną recenzję - zmieniłem swój nawyk. Recenzja jest przepompowana przesadnymi negatywami, niekiedy tak przekoloryzowanymi, że zupełnie nie oddają rzeczywistości. Nie ma w niej nawet wzmianki o zaletach! Ten nieprofesjonalizm nasuwa od razu wniosek, że recenzent popełnił największy błąd. Grając i pisząc, nie był neutralny i przez cały czas doszukiwał się tylko powodów, by narzekać i gnoić. Szkoda gadać. Zupełnie nie takiego poziomu spodziewałem się na tej stronie.
Jestem świeżo po przejściu gry. Jest to jedna z nielicznych gier rpg, które wychodzą ostatnimi czasy. Gra jest DOBRA i WCIĄGAJĄCA. Dupy nie urywa. Nie jest jakaś super, że zapadnie w pamięć na lata, ale jest zdecydowanie dobrym i poprawnie wykonanym tytułem, który spełnia swoje zadanie. Zwłaszcza biorąc pod uwagę niski budżet i niewielkie doświadczenie twórców. Czas przy niej uważam za dobrze spędzony - polecam!
Moja ocena to SOLIDNE 8.0-8.5. Gdyby twórcy mieli więcej środków, to najprawdopodobniej dopieściliby niektóre wątki/dodali kilka zadań. Odnosiłem wrażenie, że w niektórych momentach powinno być "coś więcej".
Nie chcę pisać o zaletach i wadach, bo wtedy będę pisać do wieczora. Oceniam grę pod względem całokształtu i poziomu przyjemności, który mi zapewniła.
Jeśli jednak miałbym powiedzieć, co podobało mi się najbardziej - to doskonały poziom trudności. Dosłownie czułem, że moja postać jest tylko nędznym najemnikiem, a świat jest znacznie większy i silniejszy od niego. Nawet walki z najprostszymi przeciwnikami mogą stanowić wyzwanie.
Nie było jednak żadnej przesady, w którąś ze stron.
Grałem na przed ostatnim poziomie ( Buffalo ) i było w sam raz! Dokładnie czegoś takiego potrzebowałem. Męskich klimatów, a nie gierki dla wypucowanych lalusiów, które ostatnio zalewają rynek.
Krótko o Bound by Flame - OLBRZYMIE niewykorzystany potencjał który czujemy podczas zabawy. Masa niedociągnięć i nieporozumień: bezsensowne dialogi, proste korytarzowe i krótkie poziomy lokacji, klasyczny system walki polegający na spamowaniu JEDNEGO przycisku myszki, blokowaniu ataków, lub ucieczką przed nimi, słabo wykonane relacje między towarzyszami praktycznie zerowe... zbroje to totalna żenada, a nie tego spodziewamy się w cRPG'ach. Gra z ciekawą, ale niestety przedłużającą się i zarazem krótką fabułą, którą uzupełnia miejscami genialny soundtrack. Ocena między 5.5 - 6.0 byłaby jak najbardziej na miejscu, grało się nawet przyjemnie, ale przez cały ten czas towarzyszyło mi NIESTETY uczucie niedosytu w potencjale gry Bound by Flame. ;D
Witam. Moim zdaniem gra jest swietna. Spiders maja swój styl. Gra ma swój mroczny klimat i urok. Nie wiem co niektórzy chcą od grafiki, jest w porządku. Muzyka to jest majstersztyk, piekna i klimatyczna.Dialogi też nie rażą, są jakie są, fabuła jest dość interesująca. Sporo jest questów pobocznych. Gra jest dość długa jak na obecne czasy, te min. 30 to niezły wynik. Pamiętam jak recenzent chyba na tym portalu pisał o Wiedźminie 2, "Wiedźmin 2 straczy na 25 godzin , co powinno wszystkich zadowolić". Lokacje to prawda składają się z korytarzy, ale maja kilka rozgałęzień. W Dragon Age 2 też tak było i pamiętam,że gra dostała znacznie większe noty.W lokacjach wszędzie porozrzucane są rozmaite znajdźki.Warto czasem przejść wszystkimi korytarzami, choćby na bagnach, bo można znalęźć sporo rzeczy, materiałów itp.System walki jest fajny. Lekko wzorowany Na Dark Souls 2.Tam jest oceniany ten system na plus, w grze Spidersow recenzenci uważaja,ze jest taki sobie.W grze jest ciekawy, dość oryginalny i prosty do opanowania crafting.Np. wymiany jelcy w mieczach,zeby poprawić jakaś statystykę broni.Nie pamiętam aby w innych grach tak było, a gram już 20 lat.Jedyne czego mi brakuje to jakis ksiąg do poczytania, zeby ubarwić trochę uniwersum gry. Aha , i takie rzeczy jak alchemia, wytwarzanie surowców, ulepszanie broni fajnie by było gdyby było robione w jakis warsztatach, kuzniach itp. a nie w ekwipunku "na kolanie". Tak wię ludziska, nie wzorować się opiniami recenzentów tylko grać bo warto. Strach pomyśleć jaką grę stworzyli by SPIDERS gdyby mieli większy budżet. Wszystkie ich gry, Gra o Tron, Of Orcs and Men oraz Mars The War Logs są świetne :) Pozdrawiam i miłego grania :)
Niska ocena tej gry wynika z tego że jakiś idiota recenzent dał ocenę 4.0. Nawet jak 5000 ludzi da ocenę 9.0 to nic to nie da bo opinia "recenzenta" liczy się bardziej
Taaa... Też nie mogę się pozbyć z głowy tego trafnego porównania. Zbyt bardzo pasuję do całej sytuacji. A szkoda, bo gra nie zasłużyła żeby zbierać takie cięgi. Jest dobra. Nie bardzo dobra, ale wciąż dobra i sprawia frajdę.
Szkoda patrzeć, że tak niskiej jakości recenzja wciąż zaniża jakość tej strony.
PS Może mi ktoś z Was powiedzieć, co zrobić, żeby przy moim komentarzu obecna była, wystawiona grze ocena?
Następny tytuł wychodzący tylko na PS4 PS3 PC X360. Czarno widzę XONE w 8 generacji...
a ja sie takiej oceny spodziewałem, dla mnie gra naprawde naprawde słaba. Zagrałem chwilę i praktycznie z miejsca odrzuciła. Wszystko totalnie sztywne i jakby a siłę robione. Oceny z metacritic to tylko potwierdzają
@daisho, miałem takie same odczucia ALE po jednym dniu przerwy podjąłem rozgrywkę raz jeszcze i świetnie się bawiłem. Obecnie przechodzę drugi raz. Nie poddawaj się tak łatwo :)
Jest dokładnie jak koledzy napisali, gra nie zasłużyła na tak niską ocenę. Mimo ewidentnych braków da się spokojnie grać a nawet wciągnąć w historię - może bardziej na zasadzie jak to się skończy niż przeżywając kolejne elementy które są lekko sztuczne ale mnie osobiście wciągnęła na tyle, że ją skończyłem co mi się ostatnio przy grach rzadko zdarza. Polecam zastanowić się na poprawą algorytmu wyliczania średniej dla gry bo gracze mają zupełnie inne zdanie niż recenzent i ocena wyświetlana jest niesprawiedliwa.
W 100% zgadzam się ze słowami Automatic'a. Jak na gry, które ostatnio wychodzą, samo "wciągnięcie się" tak, by przejść, jest niestety czymś rzadkim.
Teraz gry to przemysł, a przemysł to pieniądze. Rzygam czymś takim.
Rzygam również faktem, że ZNACZNIE gorsze gry dostają lepsze oceny, mimo iż powielają schemat 10x bardziej, byle się tylko sprzedać! Mam tu na myśli mnóstwo sławnych tytułów, które wychodzą non stop.
W większości tam również ciężko doszukać się obiektywizmu, tak cennego w dzisiejszych czasach, tyle, że w drugą stronę.
Phynaster , świetnie to ujałeś z tym obiektywizmem :) Wszystkie mega mega hity robione są na jednk kopyto ,a ich oceny to 9 i 10 , żenada. Nam pozostaje wierzyć ,że SPIDERS zrobią jescze jakąś fajną grę. I bez względu na "fachowców" My i tak zagramy :)
Witam
Na początku III Akt. znajduję truchło księcia Elfów, dostaje zadanie aby zdobyć jego kamień duszy, wiecie może jak dojść do jego ciała aby owy kamień zdobyć?
Pozdrawiam!