Ta możliwość modyfikacji wyglądu a'la Simsy i Saints Row to fajny dodatek według mnie ;) Szkoda tylko, że prawie na pewno z tych 20 tysięcy kombinacji tylko około 1 tysiąca (może więcej) będzie za darmo, a reszta płatna dodatkowo ;|
Silnik gry w sumie dalej oparty o ten z CoD4... Moze za 10 lat wypuszcza jakis nowy:)
Dla mnie miodzio, nawet (mimo leciwego enginu) wygląda bardzo ładnie. I cieszę się, że na razie nie ma psioczenia (że znowu to samo, bla bla bla), bo dla fanów serii Ghosts będzie chyba najlepszym wydaniem multiplayera w historii :)
Troszkę słabo to wyglda... ale jak na poprzednie COD to jest progress. Lecz do konkurencji jeszcze sporo ;) Niestety te mapy są strasznie ograniczone, niby dużo szczegółów itd. ale miejsca brak.
Zatrzymajcie i przyjrzyjcie się w 2:18. Można tam zobaczyć MSBS'a w wersji bullpup! Wygląda na to że Polski karabin będzie w CoD'dzie :)
@up Do tej konkurencji, która tak wyprzedziła dennego CoDa, że jego głupiutcy fani nawet nie wiedzą, że istnieje. Ty jesteś tego najlepszym przykładem LOL.
Proszę cię. Każdy wie że Battlefield już przegrał Singleplayerem z CoD'em a teraz do tego multi też powaliło multi z Battlefielda 3, 4. BATTLEFIELD DIED [*] 2013-08-14 19:30
generalnie mam gleboko gdzies i CoDy i Battlefieldy, ale musze sie zgodzic, ze singiel z najnowszego BF-a to porazka na maxa.
Słabiutko, multiplayer w tym codzie ghosts może co najwyżej lizać stopy temu z bf 4 (sam bf 3 ma o niebo lepszy multiplayer) BATTLEFILED 3 górą !!! A nie wiem kto kupuje coda albo bf po to aby pograc w singla to chyba ma nierówno pod sufitem, ale nie bede sie na ten temat wypowiadał, bo brak mi słów
[6,8,9,10,11,12,13] - Kiedy w końcu zrozumiecie, że nie da się porównywać tych dwóch gier. Przecież są zupełnie inne. Dla tych co wolą ciągła, dynamiczną rozgrywkę bez chwili wytchnienia i bez chwili nudy to jest CoD, a dla tych którzy wolą bardziej taktyczne podejście, kampienie na dużych mapach, powolną rozgrywkę, która momentami potrafi być nudna, ale tylko po to, by za chwilę podnieść adrenalinę jest BF.
Odnośnie pokazu to CoD w tym roku niesamowicie dobrze wypada jak na razie. Od czasu pierwszego Black Opsa nie widziałem takich fajnych urozmaiceń, a przecież w Ghosts jest ich jeszcze więcej. No i może trochę większe mapy będą, bo twórcy mówili, że mecz podczas pokazu grany był na najmniejszej mapie, a przecież nie była ona wcale taka bardzo mała (chociaż na trailerze co jest minigun wydaje mi się, że inna mapa jest najmniejszą). Wciąż to stary dobry CoD, ale mocno ulepszony i bardziej rozbudowany. Wczorajszym pokazem mnie kupili. Bedzie czym wypełnić lukę w multi do czasu Titanfall i nie będzie to byle jakie wypełnienie.
"Twórcy nie przewidują jednak możliwości transferu konta pomiędzy platformami Microsoftu oraz sony. "
"sony" wielka literą !
@FischPatryk12345
BF4 nie może w ogóle równać sie do CoD Ghosts, ze względu na bardzo niewielkie zmiany. O ile BF3 mógł sie popisywać nowym silnikiem graficznym, dość fajnym modelem jazdy pojazdami względem BF'a Bad Company 2 o tyle BF4 nie zaoferuje już nic nowego, za to CoD jak widać ma same nowości do pokazania z destrukcja otoczenia włącznie !
@up - Oskryptowaną destrukcją otoczenia należy dodać, ale jak wiadomo w BF też dużej ilości rzeczy nie da się rozwalić, aczkolwiek w CoDzie to ma swoje uzasadnienie.
Must have,takiego multika oczekiwałem , nowe tryby,bronie,killstrike itp od części MW2 wzwyż jestem Fanboy tej gry XD, dla mnie jest to najlepszy FPS multiplayer, po prostu BF mi nie podchodzi wolę dynamiczniejszą rozgrywkę, no ale co kto woli, co z tego że BF ma lepszą grafikę,fizykę jak są ludzie którym ta rozgrywka kompletnie nie podchodzi tak jak mi pozdrawiam fanów CODA !
@Cybersport General
Ale ty jestes...( pusty ? ) silnik ten cały czas przechodzi ewolucję, porównaj sobie nie wiem... no np. pierwszego Black Ops'a do tego pierwszego MW, to może zrozumiesz, że oni mają inny patent, niż zmieniac cały czas silnik jak nie normalni jacyś, BF4 niby będzie miał nowy silnik z tym, że Activision by się nie pochwaliło że to nowy silnik, bo to lekko zminiony Frostbite.... a to że twórcy to nazwali Frostbite 2 potem 3 etc to już ich sprawa i naiwnej społeczności do której ty z pewnością należysz.
Ja osobiście lubie i BF'y i CoD'y. W jedno i drugie gram, więcej godzin przegranych mam w CoD, szczególnie pierwszym Black Ops ;) Ale w BF3 bawie się równie dobrze gra jest bardzo dobra. Black Ops 2 ma wszystko czego potrzeba oprócz dedykowanych serwerów.
Z ta destrukcja to będzie raczej tak że będziesz mógł rozwalic to co twórcy chcieli ,nie będzie można latać i rozwalac scan, może tak być że jak jest murek nad sklepem w trailerze to rozwalisz tylko część murku gdzie nie ma literki , a co z reszta jeśli tak będzie to trochę lipa.
Bo ja wiem... Z drugiej strony lipa to by była gdyby wszystko sie rozwalało, bo co to za gra jak bys miał wstrętne pozasypywane mapki, które by nie przcyciągały już do gry :) Twórcy by juz nie starali sie projektować ciekawych mapek, bo po co skoro wszystko by inni rozwalili ;) hehe
Zastanawiam się, nie wiem jeszce czy kupie nowego CoD'a na trailerze wygląda to super, ale to tylko trailer, czekam na gameplay z tych mapek w jakiejs dobrej jakości przynajmniej tym 720p, wtedy zobaczę jak to wygląda, ale chyba zrobię sobie przerwę od CoD'a, w sumie po co mam wydawać pieniądze skoro wciąż dobrze sie potrafie bawic nawet przy pierwszym Black Ops'ie że o dwójce nie wspomnę.
Najbardziej zawiodło mnie MW3 na multi.
@Cybersport General
To może napisz silnik do gry jak jesteś taki mądry. Napisanie porządnego silnika zajmuje kilka lat, a potem zwykle dostajemy bardzo niegrywalną grę ze względu na optymalizację. Jakby zrobili nowy silnik, ale gra marnie by chodziła to też byś narzekał, bo tylko po to wchodzisz na temat o tej grze. Gra wygląda bardzo ładnie, a priorytetem twórców jest by zachowywała 60 FPSów ciągle, co jest ważne w grach multi. Ja szczerze jak grałem w BF3 też schodziłem na niższe ustawienia graficzne (bez problemu mój lapek ciągnął na Ultra), ale przy strzelaninach najważniejsze jest, aby wszystko było płynne, bo liczy się prrecyzja, a nie to, żeby liść miał teksture Full HD czy Ultra HD.
@maciek.ittech
Masz gameplay przecież jak grali mecza na pokazie. Przy tym gameplayu wydawało mi się, że nie było 60 klatek, bo nie widziałem aż takiej płynności.
Dodam jeszcze, że BF dodatkowo odrzuca mnie polityką firmy, bo Activision też ma DLC, ale szczytem bezczelności EA jest dawanie mappacka jako pierwszego DLC już w dzie premiery.
"Akcję Humble Bundle, w ramach której oferowane są paczki gier sprzedawane za „co łaska”, a z których dochód idzie na cele charytatywne, do tej pory wspierali głównie niezależni developerzy. W ostatnim czasie coś się jednak zmieniło – niedawno swoje produkcje oferowało Deep Silver, a w najnowszej edycji pojawiły się… tytuły od EA!
Zasada jest taka sama, jak dotychczas - płacisz, ile chcesz, ale tym razem istnieje haczyk: za wpłacenie sumy poniżej dolara (3,17 zł) otrzymamy tylko ścieżki dźwiękowe z Battlefielda 3 i The Sims 3. Jeśli przeznaczymy więcej niż wynosi wspomniana kwota minimalna, w zamian dostaniemy sześć gier - Burnout Paradise, Mirror's Edge, Medal of Honor, Crysis 2, Dead Space oraz Dead Space 3. Dodatkowo w przypadku pięciu pierwszych tytułów możemy liczyć jeszcze na klucze na Steama. Warto, bo za grosze można nabyć produkcje warte kilkaset złotych.
Osoby, które zdecydują się zapłacić sumę powyżej ceny średniej, która w chwili pisania newsa wynosi 4,53 dolara (14,37 zł), zgarną dodatkowo Battlefielda 3 i The Sims 3 z rozszerzeniem. Tak jak zwykle możemy zdecydować, na co chcemy przekazać swoje pieniądze - do wyboru mamy cztery organizacje charytatywne (w tym amerykański Czerwony Krzyż) lub organizatorów akcji."
Wszystkie te gry za 15zł z haczykiem :) W tym i BF3 ! Więc ten kto nie grał jeszcze w BF3 to ma okazję :)
Skrypious - myslisz ze multi zgromilo BF4? Przeciez to nadal to samo co bylo wczesniej, poprawili grafike - dali wiecej szczegolow, lepsze tekstury ale wszystko to nadal 1 hit - 1 kill z czego COD slynie. Powiekszyli multi o jakies wzdety typu zmiana helmu bo zlote skiny to bylo za malo. Pewne rzeczy sie nie zmieniaja a taki jest COD :)
maciek.ittech - powiedz mi czym różnią się CODY ? Urozmaiceniami ? BF też, silnikiem ? - NOPE. Oprawą graficzną ? - NOPE Top jest kotlet, kiedy to zrozumienie i przestaniecie kupować ten chłam ?!
BF też się juzrobi powoli kotletem, ale COD jest 100 lat za murzynami na multi, grafiką, techniką względem BF'a , tyle w temacie.
Hah spodziewalem sie takiego fanboywara w komentarzach:D. Ja tam jestem neutralny, ale wyglada na to ze cod bedzie gorowac customizacja postaci
Mimo prehistorycznego silnika, ta gra mogła by być grywalna, gdyby zredukowali liczbę perków i killstreaków praktycznie do zera. Oprócz trybu normal czy hardcore przydałby się CLASSIC, gdzie pozostałyby jakieś mało ekstrawaganckie i realne perki, a z killstreaków to co najwyżej mogliby zostawić samochodzik, tak aby ludzie nabijali fragi skillowo, a nie kampiąc X zabić z rzędu, aby dostać jakiś napalm czy helikopterek, który doda im następne +10/+15 fragów i tak w kółko.
@maciek.ittech --> Owszem, BF4 będzie miał tylko podrasowany silnik BF3, ale engine gry BF3 ma dopiero 2 lata i widać różnice w rozgrywce, nie tylko te dostrzegalne gołym okiem (tekstury itp.) w porównaniu do BC2 czy jeszcze wcześniejszych produkcji. CoD od kilku sezonów stoi w miejscu i to wykorzystało EA fundując BF3 w oprawie na miarę naszych czasów przechwytując część graczy CoD (jedni w ogóle zrezygnowali z "dziela" Acti-IW, inni grają w obie gry).
@up
Jesteś głupi jak but. Po co mieliby wyrzucać z gry coś, co jest wizytówką serii (killstreaki i perki). Jakbyś był zorientowany, to byś wiedział, że istnieje taki tryb bez killstreaków i wcale nie cieszy się popularnością. Teraz proszę wrócić to hejtu, "go on" cieniasie :)
jak nazywa sie tryb w mw3 bez killstrekow , bo chetnie zagram ?
@Cybersport General
Ośmieszyłeś się totalnie w tym momencie. To co mówisz nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Tryb bez perków i killstreaków? Już w MW2 (2009 rok) był taki tryb pod nazwą Barebones. Nabijanie kolejnych killstreaków innymi killstreakami? O ile dobrze kojarzę to już od 2 czy 3 części już tak to nie działa i tylko normalne fragi liczą się do wbijania killstreaków (ew. asysty przy odpowiednich perkach, tylko w BO2 były scorestreaki i tam się liczyły także zdobyte punkty, podłożone bomby itd., moim zdaniem było to fajnie zrobione, a kille z killstreaków liczyły się jako powiedzmy 10pkt, przy 100pkt za zwykł kill). Może zagraj najpierw, a dopiero potem wypominaj "błędy" (ja bym tego tak nie nazwał), bo tylko się ośmieszasz mówiąc coś co zostało zrobione 3-4 lata wcześniej
@MrGohut
Multi 100 lat za murzynami? Przecież to jest styl rozgrywki, który jest celowo tak zrobiony i jest on charakterystyczny dla tej serii. Nie pójdzie ona w styl BF, bo ma swój własny, który jest świetny i doceniany przez dużo osób (z wyjątkiem takich ludzi jak ty, czyt. fanboyów BF).
Grafika? Wygląda bardzo ładnie, a twórcy wciąż podkreślają, że zależy im na 60 klatkach na sekundę, a nie super hiper grafice. W BF i tak każdy lepszy gracz BF wyłącza połowę opcji i zmniejsza ustawienia, aby mieć płynną rozgrywkę, a nie tysiące bajerów, które nie tylko obniżają płynność, ale też utrudniają rozgrywkę.
Techniką? Powiedz mi co rozumiesz pod względem techniki? O ile mi dobrze wiadomo to techniczna strona gry to ilość błędów itp. CoD ma ich znacznie mniej od BF. Pewnie odpowiesz, bo małe mapy i łatwiej dopracować. Ale skoro BF szczyci się swoimi olbrzymimi mapami, to niech je też porządnie zoptymalizuje. Dla ciebie technika to pewnie recoil itd. IW jakby chciało zrobić recoil, to by zrobiło 5 lat temu, ale oni dość mocno stawiają na konsole i dlatego tak wygląda recoil, a raczej jego brak. To nie jest przypadek, a celowe zagranie twórców.
@MrGohut
No to ciekaw jestem w jakiego FPS'a grasz na multi, naprawde ciekaw jestem, jeśli nie napiszesz to znaczy, że to ty jesteś 100 lat za murzynami... Pozdro
@Cybersport General
Nie wiem, czy zabrali graczy Acti, gdyż kiedy wyszedł BF3 graczy w CoD znowu wzrosło, a nie zmalało, także BF3 przyniosło jeszce więcej graczy w CoD :) Co może byc dziwne ;) W BF3 gram i bardzo mi sie podoba, ale BF4 nie oferuje mi niczego, a CoD już tak. Także tłumaczenie grafiką jest nie na miejscu.
[38]+1 na bfie 3 się przejechałem lekko, a czwórka wygląda dokładnie jak poprzedniczka, tyle, że z nowymi mapami. W tym roku zdecydowanie kibicuję Ghosts, które zapowiada się naprawdę przyzwoicie, brakuje jeszcze dedyków do szczęścia.
Pewnie w CS, albo w któryś z kilkudziesięciu f2p, które grywalnością miażdżą i CoDa i BFa.
Prawda jest taka, że ludzie lubią "prostą" i szybką rozgrywkę, a tej nie oferuje ani CoD ani BF.
CoD byłby naprawdę fantastyczną grą gdyby nie te nieszczęsne kill/score-streaki. Przez nie gra zamienia się w jedną wielką kamperiadę.
A BF? Tutaj rozmach, wielkość map i pojazdy wszystko psują. Gracz jako jednostka i do tego piechociniec nic nie znaczy. Dla wszystkich jednak czołgów nie starczy.
Jeżeli zatrzymać film na 1:27, to widać czeski karabin CZ-805 "Bren" oraz Polski MSBS w wersji bezkolbowej.
F2P sa grami niesprawiedliwymi, względem biednijszych ludzi, często bardzo niskiej jakości, rzadko kiedy niezłymi, poza tym mają bardzo dużo cheaterów, sam grałem dawno temu w Cross Fire, które bardzo lubiłem i wciąż bym lubił, ale cheaterów jest zatrzęsienie, to już nie jest grywalne, w CS'a grałem nawet w Global Offensive, kiedy tro jeszcze nawet był w fazie produkcji, gra jest bardzo zbliżona do CS 1.6, fajna jest, prosta a przy tym naprawde wymagająca, oczywiście zależy z kim gramy :)
Ale do rzeczy.... Nie wydaje mi się, aby ludzie woleli proste gry, wystarczy zobaczyc ile sprzedało sie BF3, CoD'ów, a ile CS'ów GO i wszystko staje sie jasne, po za tym BF, to BF, ale CoD'a nie uważał bym za jakiegoś skomplikowanego FPS'a wręcz przeciwnie ! Bazuje na takich samych zasadach co każdy dzisiejszy FPS, a killstreaki, i inne "pierdoły" ? To tylko nagrody dla gracza, aby jeszcze bardziej go zachęcić do grania :)
Juz zdecydowałem w tym roku będe grał tylko w ARMA III, lubię taktykę i lubie szybka akcję, czyli lubie grać w BF'y, CoD'y kiedyś CS'y, Halo u kolegi, w tym roku dam szansę nowej dla mnie grze. CoD'a mam kilka odsłon, BF'a mam również kilka, CS'y ? MoH'y - Mam 2 gry obecnie ;) Mam , grałes w Halo ? Tak, Grałes w Red Orchestre 2 - Tak ! A co powiesz na Arme III - TAK!!!! Gra jest piękna, wymagająca i.... inna niż to wszystko co serwują nam co roku :)
TitanFall jakoś nie przekonał mnie do zakupu :)
@PierwszyWolnyZajęty
Przecież rozgrywka w CoDzie jest bardzo prosta i niesamowicie szybka. Na pewno zdecydowanie szybsza i dynamiczniejsza od CS i wielu innych F2P (nie licząc tych, które opierają się na stylu Quake i Unreal (czyli jumpy, szybkie bieganie, itd.). Polecam grać na trybie normal, a nie hardcore w CoDa, bo kamperów znacznie mniej. Na HC tylko siedzą bo wiedzą, że jak wyskoczą to od razu zginą, a na normalu i tak takiego campera nawet po przyjęciu strzału na siebie można zareagować i zabić, więc wtedy kampienie traci sens.
@maciek.ittech
Mnie Titanfall wręcz przeciwnie, bardzo przekonał do siebie. Spodziewam się, że Ghosts prawdopodobnie tylko wypełni lukę na oczekiwanie na grę prawdziwych twórców CoDa, no chyba, że IW zadziwi, a West i Zampella coś złego odwalą.
@koosa
Będą raczej dedyki, bo zapowiadali, że na każdą platformę robią grę oddzielnie (no oczywiście core gry ten sam, ale na każdej platformie będą jak najlepiej robić, a nie tylko na XBoxa), więc to powinno wystarczyć, aby być o nie spokojnym.
[43] Nie wydaje mi się, aby ludzie woleli proste gry, wystarczy zobaczyc ile sprzedało sie BF3, CoD'ów, a ile CS'ów GO
Wystarczy spojrzeć jak wygląda rozgrywka w BF3 aby zobaczyć, że większość graczy gra w BF3 tylko żeby sobie postrzelać - wykonywanie założeń mapy (przejmowanie flag, niszczenie/obrona przekaźników) jest dla nich niepojęte.
Oglądałem konferencję Activision nt. tej gry i w pewnym momencie jak zobaczyłem małe scenki z trybu multi - to już mogę wam powiedzieć że ta gra robi na mnie spore wrażenie niż tryb multi w BF4 gdzie tam nie ma sporej rewelacji a to z powodu silniku FB 3.0 który wygląda jak FB 2.0 lub 2.5. Ładnie przedstawiona została ta gra. Tryb multi jest spoko (Wybieranie żołnierzy to coś nowego). Oby single był też dobry i wciągający czekamy...
PS: Ghosts może być udaną częścią niż zgorzkniały BO2 który wygląda śmiesznie i dupy nawet nie urywa.
@szymonel7900
Przecież ta gra wygląda identycznie jak poprzednicy O_o' audio to samo. ogólnie znowu większość to samo. dodali jakieś nowe tryby i "destrukcję" czyli parę oskryptowanych rzeczy na mapie.
Gust gustem, może Ci się podobać ale gadanie w tym przypadku, że bf4 zły bo brak rewelacji a ghost super to hipokryzja.
@czopor
Polecam obejrzeć całą konferencję lub chociaż posłuchać części poświęconej audio w grze. Jest nowy silnik audio (czy jak się na to mówi), który prezentuje się świetnie, a wiadomo, że na trailerze nie słychać tego za bardzo, bo była to też premiera nowej piosenki Eminema i musieli odpowiednio stonować dźwięki gry, aby nie zagłuszały.
@raziel88ck
Dużo jest nowości w tym roku, więc tytuł odpowiedni. W tym roku bardziej zdziwiłby mnie taki tytuł przy BF4, bo tam zero nowości (wszystko było albo w BF3, albo we wcześniejszych częściach serii). A przecież nie zmienią rdzenia rozgrywki, bo wtedy okazaliby słabość, a te miliony fanów właśnie za to uwielbiają tę grę.
@PierwszWolnyJestZajety
Miałem takie samo odczucie grając w BF3. Przy conquest niekiedy 3/4 drużyny atakującej kampi na respie ze snajperkami i nie obchodzi ich w ogóle cel. Trochę się zmieniło jak wprowadzili w End Game motory, ale po niedługim czasie szał na jednoślady minął i wszystko wróciło do normy.
Zmiany kosmetyczne, a to przecież next-gen. Słabo się tam starają. Jestem ciekaw czy kiedyś ta seria odbije się od dna i wróci do korzeni, które tak mile wspominam...
Panowie bez jaj. jedyną rzeczą jaką dodano do Coda to ulepszenie starego jak swiat silnika, psy i pare trybów, reszta po staremu. Gra nic nie wprowadza najwyżej to mogłaby być uznana jako DLC. Z tego co widze po trailerach i teaserach, BF4 wprowadza potworną ilość nowych rzeczy tzw. "levolution". Widac ze nie specjalnie jestescie w temacie ale Frostbite 3 jest na zupełnie innym poziomi niż FB 2, zintegrowane fale pochylanie drzew na wietrze itp itp. No i oczywiscie destrukcje otoczenia, z tego co zapewniaja autorzy na poziomie który pozwoli zmienić pole bitwy.
@czopor
Przecież ta gra wygląda identycznie jak poprzednicy O_o' audio to samo. ogólnie znowu większość to samo. dodali jakieś nowe tryby i "destrukcję" czyli parę oskryptowanych rzeczy na mapie.
Gust gustem, może Ci się podobać ale gadanie w tym przypadku, że bf4 zły bo brak rewelacji a ghost super to hipokryzja.
Hahahahahaha... Chcesz powiedzieć że ja jestem hipokrytem ? Chłopie może zacznijmy od tego że nie każda część wygląda identycznie jak poprzednicy. Rozumiem ten sam silnik graficzny itp. ale interfejs gry i muza w niej są inne. W ghost będzie nutka Eminema a w BF rihanny - o lol większej chały nie mogli wymyśleć. Od MW 2 po MW 3 i BO 2 w multi jest więcej trybów gry w niż w bf (Standardowe i zaawansowane typu hardcore (płatne dlc)). W MW 2 jest chyba z 16 trybów. MW 3 19, a w BO 2 z 30. Teraz nie gram i nie pamiętam za bardzo ile było ale było więcej niż w BF. A swoją drogą kupiłbyś BF 4 która wygląda prawie identycznie jak BF 3 Z silnikiem FB 3.0 która przypomina 2.0 lub podrasowany 2.5 ? Nie oszukujmy się... EA żadnych zmian nie wprowadził do nowego BF. Tak samo do Crysisa 3 tylko kombinezon nowy i łuk i nic. Ba bo to jest kontynuacja to musi mieć ręce i nogi z 2.
@szymonel7900
Fanboyku jako audio rozumiemy dźwięki broni (ew. kompozycje w grze), a nie jakąś muzykę przy trailerach. przy dźwiękach broni BF przodował, ale nowy silnik audio w Ghosts jak już pisałem napawa optymizmem.
@asperQ
A na ch** (sorry za dosłowność) komu falujące drzewa na wietrze, które będą obniżać płynność o 15-20 klatek i nic poza tym nie wprowadzą? To są gry, a nie rzeczywistość. "Levolution" też będzie oskryptowany, ale większe mapy, więc więcej skryptów, no i wieżowce, które mają być rozwalane będą celami misji, stąd burzenie ich całych, a założe się, że zawsze runą identycznie, bo to skrypt przecież. Akcja z czołgiem zapadającym się do podziemi też oskryptowana i na pewno nie wszędzie będzie można tak zrobić. W Call of Duty na małych mapach destrukcja na dużą skalę jest zbędna.
@puci3104 Wiatr pochylający drzewa zintegrowany z falami na akewnach wodnych możliwe ze doda realizmu w grze i będize takim "smaczkiem". Te drobne detale sprawiają ze gra nie będize pusta. Wątpie, że to będzie miało aż tak znaczący wpływ na FPS, ale to zobaczy się jak gra wyjdzie. Co do "levolution" jedyne co narazie pokazano to walący się wiezowiec i walący się filar, napewno spotkałoby się to z dużą dezaprobatą gdyby był to taki jedyny w całej grze więc mam nadzieję ze będzie tego więcej. Podobno poziom zniszczeń ma być na poziomie BFBF2 albo wyzszym więc jest się z czego cieszyć :). Ta cała "levolution to nie tylko to niszczące sie otoczenie ale z tego co wiem jakies alarmy w samochodach, które zdradzą twoja pozycję gdy "naruszysz" samochód, gaśnice na scianach które będziesz mógł użyc jako załonę dymną, masa takich rzeczy. No i oczywiscie nie powiesz mi ze mapa która zmienia swoje oblicze na przykład tworząc nowy punkt po zwaleniu się wieżowca nie dodaje grze atrakcyjności bo jest to swojego rodzaju innowacja ;)
@asperQ
Będzie wymagać mocnego procka na pewno, a normalny gracz multi nie będzie tego potrzebował, bo klatki są ważniejsze od ruszających się drzew i zapomni o tym, a w multi jestem ciekawy czy to będzie czy nie, bo na pewno nie byłoby opcji wyłączenia, jeśli by zaimplementowali. A odnośnie levolution to jak już wspomniałem ten wieżowiec był celem misji do zniszczenia i to było oskryptowane zdecydowanie, ale ja się boje, że źle to zoptymalizują i np. zwykłym karabinem będzie można przebijać cegły w miejscach, które są przeznaczone do zniszczenia.
Dla mnie CoD w tym roku must have ze względu na większe niż zwykle zmiany w multi i świetnie zapowiadający się singiel, a BFa może kupię jak stanieje sporo, bo jak narazie to jest w granicach 150-200zł, a tyle nie będę wydawał na grę, której nie jestem wcale taki pewny.
@puci3104
przy dźwiękach broni BF przodował, ale nowy silnik audio w Ghosts jak już pisałem napawa optymizmem.
o lol jeszcze co. Dla mnie dźwięki w BF i CoD były takie same. Żadnej różnicy nie ma.
Będzie wymagać mocnego procka na pewno
Mam rozumieć że na moim AMD Phenom X4 64 bitowym 2.33 GHz ta gra nie pójdzie ? Muszę zainwestować w lepszy procek ? Np. z pod stajni Intela ? Ostatni cod mi pocisnął dobrze.
@up
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. Mówię o wymaganiach w BF4, a nie CoD. I chodzi o spadek klatek, a nie o to czy pójdzie czy nie. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
A jak nie słyszysz róźnicy w dźwiękach broni to polecam: 1.Włączyć dźwięk. 2.Jeśli nie pomogło kupić nowe słuchawki/głośniki. 3. Iść do lekarza niech sprawdzi słuch :)
@puci3014 Z tego co wiem aby zburzyć ten wieżowiec pootrzeba będize zniszczyć podpory budynku, więc to moze być elementem taktycznym gry jedna druzyna będzie się starała obronić wieżowiec bo załóżmy będzie chicała z tamtąd ostrzeliwac wroga a druga drużyna zechce go zrównać z ziemią. Odnośnie levolution za niedługo na gamescomie ma wyjsć nowy trailer z zupełnie nową mapą, która podobno ma bardzo dużo niszczącego się otoczenia. Gdy się ten filmik ukaże to zobaczymy co ten cały frostbite 3 ma nam do zaproponowaina w kwestii destrukcji terenu ;)
@up
Przeczytaj to co napisałem wcześniej. Wieżowiec ma być celem misji, tzn. że jedna drużyna ma go zniszczyć, a druga przed tym bronić.
Mylisz się. Wieżowiec był ukazany w trybie podboju. Celem podboju jak pewnie wiesz jest przejmowanie flag, przegrywa drużyna, której tickety pierwsze się skończą. Jak wieżowiec się zwali powstaje nowy punkt, więc napewno to nie on jest celem misji/mapy
No ale ciekawe, czy będzie jeszcze jakiś wieżowiec do zniszczenia poza tym jednym na tej mapie, bo co jeden się wali jak kartonowe pudełko, a inne można wysadzać 1000 razy, wlatywać samolotem itd. i nic? Jeśli tak by miało być, to wolę wcale takiej destrukcji, bo to jeszcze zmniejszy realizm zamiast go dodać.
puci3104 > Ja mam 10 letnie słuchawki Creative i one działają sprawnie. Mam jeszcze bezprzewodowe słuchawki i też działają dobrze. Słuch mam dobry i potrafię zobaczyć i usłyszeć różnicę w dźwiękach.
Aha wspomniałeś o wymaganiach BF 4. Nie wiem czy ktoś z forumowiczów oglądał dokładnie filmik z E3 gdzie jest przedstawiony gameplay tej gry. Dla mnie nowsza część jest chyba robiona na chama. A to dlatego że tam nic nowego nie ma. Grafika jak dla mnie nie przypomina FB 3.0 tylko 2.0 albo 2.5. A interfejs gry to bardzo przypomina BF 3. Możliwe że BF 4 będzie miał takie same wymagania jak BF 3. Żadna rewelacja...
CoD Ghosts - Kontynuacja mini serii MW ładnie się zapowiada. Pod względem single i Multi - A jak ktoś napisał o obronie wieży i wysadzenie to dla mnie też ładnie się zapowiada. Mimo iż myślałem że Acti teraz będzie robił najgorsze chały.
@up Widać, że masz też problemy ze wzorkiem, grafika została poprawiona a interfejs w BF3 nie był robiony przez DICE, dopiero w 4 został przez nich wykonany. Jest masa zmian ograniczenie przygwożdżeń, zwiększenie stopnia destrukcji, dodanie całkowicie nowego pola walki mianowicie walki na wodzie, środowisko będzie miało większe znaczenie taktyczne w rozgrywce. Dużo by wymieniać. Jest sporo nowego poprostu widziales pewnie jeden trailer z rozgrywką i tyle. Ja za to jestem ciekaw co takiego nowego jest w Codzie ghosts czego nie było w poprzednich odsłonach...
@puci3104 narzekasz na to ze drzewa zmniejszą FPS, to pomyśl sobie co by sie działo jakby 64 osoby zrównały z ziemią na przykład 50 budynków, żaden sprzęt by tego nie uciągnął, to że budynek się wali i tworzy nowy punkt jest według mnie ciekawym dodatkiem do rozgrywki. Jak już mówiłem na gamescomie ma zostać ukazana nowa mapa, która według twórcy BF4 ma mieć duuużo niszczącego się otoczenia
@szymonel7900
Poza wadą wzroku i słuchu doszedł jeszcze brak czytania ze zrozumieniem.
Po pierwsze: wieża i jej wysadzanie będzie w BF4, a nie w CoDzie. Gdzie w CoDzie coś takiego. CoD się skupia na szybkiej rozgrywce na małym terenie, a nie na rozwalaniu całego świata.
Po drugie: CoD Ghosts nie będzie miał nic wspólnego z podserią MW. Nie ma żadnego związku z nią. Sami twórcy to przyznali. Jest to zupełnie nowa podseria. Za rok być może wyjdzie MW4 tworzone przez Sledgehammer.
Po trzecie: 10-letnie słuchawki powiadasz. No to ja się nie dziwie, że nie słyszysz różnicy, skoro połowy efektów dźwiękowych w dzisiejszych grach po prostu te słuchawki nie są w stanie odtworzyć poprawnie.
@asperQ
No to czemu się chwalą jakimś wspaniałym Levolution, skoro dadzą kilka oskryptowanch miejsc do zniszczenia i standardowo jakieś murki i cienkie ścianki. Jak już zapowiadają coś dużego, to albo niszczymy wszystkie większe rzeczy, albo tylko te murki, a nie jeden wybrany budynek sposród 20 dostępnych na mapie. Odnośnie prawdziwej destrukcji polecam zobaczyć Everquest Next, bo jak widać da się zrobić świat całkowicie do zniszczenia i gra będzie płynnie chodziła. W CoDzie bardzo zaciekawiła mnie atomówka, która przekształca zupełnie mapę. Jestem ciekawy jak to będzie wyglądało na wszystkich, ale rzadko będzie okazja na nuke'a, żeby zmienić ułożenie mapy.
Jeżeli będzie tak jak ty mówisz to z przyjemnością zatrzymam tą grę, ale jeżeli będzie odwrotnie to wrócę tu i napiszę wam co mi się nie podobało w tej grze porównując to z 3.
Co do CoD Ghosts - Ja za to jestem ciekaw co takiego nowego jest w Codzie ghosts czego nie było w poprzednich odsłonach...
A np. Wybieranie postaci żołnierzy i klasę żołnierzy (można to było zobaczyć na konferencji Activision 14.08.13). Tego bardzo brakowało w poprzednich odsłonach. Co prawda mapy wyglądają jakby tornado przeszło, ale to jest wojna współczesna.
@puci3104- Spokojnie levolution to całe otoczenie nie tylko wieżowiec, narazie pokazali jedną mapę z kawałkami gameplay-u z gry w fazie pre alpha. Ciagle nie wiadomo jak mapy będą "wysycone" tym levolution. Mozliwe , że przekonamy się o tym na gamescomie. Co do Everquesta, może świat jest całkowicie dostepny do zniszczenia ale wiesz, co jak co porównując grafikę i fizykę panującą w grze do BF to dalej znacznie mniejszy wysiłek dla podzespołów twojego komputera.( rozumiesz o co chodzi ;p) .
@szymonel7900 dobra narzekasz na to, że BF4 jest podobny do BF3 i ze nie wiele się rożni, ze jest robiony na odwal się. Do COD ghosts dochodzi troszkę podrasowana grafika , psy i wybieranie postaci żołnierzy i ich klas, a do BF to co napisałem ci powyżej + całkowicie nowy system dobierania umiejętnośc, rebalansy broni i klas, nowe frakcje, całkowicie nowy system niszczenia pojazdów, nowy sposób renderowania postaci i dużo więcej. Jak to sie ma do zmian w Codzie Ghosts, odpowiedz sobie sam :)
@asperQ
Właśnie ciągle nie wiadomo co z tym levolution. Może wyjść coś świetnego, a może wyjść też klapa. Jak zrobią, że jeden wieżowiec się wali a mały drewniany domek nic, to wszyscy wyśmieją ten system zniszczeń.
Całkowicie nowy system dobierania umiejętności - Jakiś wielki przełom? W CoDzie po zobaczeniu tej całej customizacji wpadłem w zachwyt, bo jest czym się bawić. W BF4 na pewno, aż tyle tego nie będzie.
Rebalansy broni i klas - No proszę. To wstawiać do zmian, to jak pisać, że będą nowe mapy. Przecież w każdej kolejnej grze robiony jest rebalans broni, perków oraz wprowadzane są nowe. W CoDzie nawet w formie darmowych patchy, a nie dopiero przy kolejnej grze.
Nowe frakcje - Bez komentarza. Co jest takiego wspaniałego w nowych frakcjach? No chyba, że mamy mecz na 3, albo więcej zespołów. Ale przypomnę, że to już było wcześniej (np. u konkurencji w Black Ops 2), a w BF4 nie będzie. Frakcje będą się różnić jedynie ubrankiem i niektórymi broniami podstawowymi jak w BF3.
Całkowicie nowy system niszczenia pojazdów - W CoDzie nie ma pojazdów (poza tymi co stoją w miejscu), więc nie ma co porównywać, ale zobaczymy jak się będą wgniatać samochody przy zderzeniach, o ile w ogóle będą :) No chyba, że będzie jak w BF3, że 2 samochody na czołówke i nic się nie dzieje poza dymem z silnika.
Nowy sposób renderowania postaci - Tutaj CoD też poczynił duże zmiany w stosunku do poprzednich części i nie koniecznie BF4 będzie wyglądał lepiej pod tym względem. Zwróć uwagę, że wszystkie gameplaye są z konsol, a zdecydowanie najlepsza grafika będzie na PC, więc na pewno będzie jeszcze znacznie lepiej z grafiką
Dużo więcej - czekam na kolejne propozycje :D
@up Pożyjemy zobaczymy jak im wyjdą te zniszczenia, tez jestem ciekaw :D. Wspomniałem o customizacji ponieważ dochodzą kamuflaże do wszystkich broni także pistoletów, i dodają możliwośc modyfikacji pistoletów, czego mi brakowąło w BF 3, nowe dodatki ten cały angled foregrip (nie jestem pewien poslskiej nazwy ;p ) lasery czerwone i zielone itp itp. Będzie też modyfikacja wyrzutni rakiet rózne pociski i celowniki. Sytem dobierania umiejętnosci - wielki przełom, nie ma juz pojedyńczych umiejętnosci, są tylko drzewka ( ofensywa, defensywa i coś jeszcze). I perki będą odblokowywać się podczas rozgrywki za punkty z akcji drużynowych. Np. 1lvl sprint, 2lvl ammo i tak dalej. Jak zginą wszyscy członkowie składu poziom się resetuje. Wydaje mi się to dobrym rozwiązaniiem bo położyto nacisk na teamplay czego brakowało troche w BF3.
Frakcje- zawsze urozmaicenie a co do multi potyczek to mam nadzieje ;p.
Pojazdy- Cod opiera się na rozgrywce " na piechote" a bf ma tez pojazdy, dla mnie zaleta dla innych wada, watpie, że bedą sie wgniatać maski jak pojedziesz z kimś na czołówke ale np. drzwi będą wypadać coś w tym stylu :D. Mnie konkretnie chodziło o nowy sytem unieruchamiania pojazdów ale to dużo do gadania.
Renderowanie postaci- nie chce nic mówić ale CODowi jeszce daleko do poziomu BF, zobacyzmy jak będzie rozgrywka z PC :). To taki filmik na jaja nie bierzcie serio :D [link]
Więcej nowego = Battlelog nareszcie będzie lepiej sprzężony z grą, obsługiwanie tych całych Multi Devices czyli np komandor może grac na tablecie. Jakies tworzenie wyzwań między kolegam jak również mozliwosc połączenia swoich statystyk z mapą i porównanie się z graczami z okolicy kto jest najlepszy itp. (osobiscie to mnie się nie specjalnie podoba bo to takie mega nerdowskie :D). Windy !. Komandor wraca (ale to stare ;) ). Nowe animacje dla spadochonu (to nie takie ważne ale jest). Poprawia silnika audio, (słyszałem piękne efekty echa przy strzałach w korytarzu). To + to co wymienialem wyzej to całkiem sporo - chcesz wiecej to pisz cos poszukam ale to narazie pre alfa i nie ma specjalnie dużo informacji :D
asperQ -> To mam dla ciebie taką ciekawostkę nt. Crysisa 3 - Kiedy była wiadomość o tym że powstanie Crysis 3 kontynuacja 2 to wszyscy ślinili się na grę. Ale jaki był i jest wniosek po premierze gry ? Bez rewelacji... Interfejs gry zrobiony na bazie KOPIUJ WKLEJ z 2. Tylko dodano Łuk i nowy kombinezon. Ba to jest kontynuacja, ale mogli jeszcze coś nowego dodać do gry. Grałem w 2 i ona mnie mocno wciągnęła, grałem w 3 i raz przeszedłem i potem już sprzedałem kumplowi grę który jest wielkim fanem takich gierek. Obawy z recenzji potwierdziły się u mnie.
Co do CoD i BF - > Dlatego też jak kupiłem BF 3 i ona mnie mocno wciągnęła w single i w multi, to już pomyślałem że to jest gra stworzona idealnie. BF 4 jest robiony na "ODWAL SIĘ", już jak spojrzałem na screeny z gry to pomyślałem że to jest to samo co w BF 3. Cod Ghosts - Będzie starannie zrobiony i ładnie zadbany. Nowy tryb do multi, i sposób wybierania żołnierzy i klasy żołnierzy to jest + dla coda. W BF mamy gotowe klasy i nie możemy swoich tworzyć. Jedynie tylko bronie dobierać możemy. Nowy tryb dowódcy w BF 4 hmmm... to żadna nowość w porównaniu z BF 2142 gdzie ten tryb był i nic specjalnego w nim za bardzo nie było. Spora różnica jest.
"Każda ma swoje wady i zalety - zależy kto co lubi. Inni lubią CoD inni lubią BF. Każdy ma swój gust - a z gustem się nie dyskutuje".
puci -> CoD Ghosts nie będzie miał nic wspólnego z podserią MW. - To ciekawe, bo ja czytałem taki news że w Ghosts wcielamy się w żonę Pricea lub Soapa.
Jeżeli fani pozytywnie przyjmą Ghosts to za rok MW 4 będzie pozytywnie przyjęty.
A tak swoją drogą - nie wiem czy ktoś zauważył, ale w 2006 roku kiedy był news że powstanie CoD 3 na konsole a na pc już nie to fani CoD z II WŚ byli mocno rozczarowani, ale jak był news że powstanie CoD 4 MW z inną fabułą i z wojną współczesną to fani chcieli II WŚ, ale jak była premiera gry to fani byli zadowoleni z tej gry. Nawet jak w tamtym roku był MoH Airborne to fani MoHa nie kupili za bardzo tej gry ze względu na to jak ona została zrobiona.
szymonel7900 -> A co ma piernik do wiatraka ? Crysis 3 i Battlefield 4 to dzieła zupełnie innych studiów. Łączy je debline EA i tyle. To prawda w Crysisa 2 pykało się lepiej niz w 3, lecz kampania w 3 też była bardzo ok. Co do róznic pomiędzy Crysisem 2 i 3 to mniej więcej tak samo jak róznice pomiędzy Codami. MW3 to dla mnie klapa, jedno wielkie kopiuj wklej. Proszę poprzyj argumentami twoja wypowiedź na temat tego, że BF 4 jest robiony na odwal się. W ghostsach Nowy tryb i sposób wybierania klasy to ilość, która zmieściła by się w DLC.. Widzisz gotowe klasy w Bf były od zawsze i mają swój plus taktyczny. Prosze poatrz na ilość zmian, które dochodza do BF4 (czytaj komentarze wyżej) i porównaj je sobie z rzeczami dochodzącymi do Ghosts. Co do tego jak będzie zrobiony nowy COD to się przekonamy.
@szymonel7900
Poproszę link do tej informacji z żoną soapa. Nikt nigdy tak nie powiedział, a coś sobie jedynie wymyśliłeś (może przyśniło się). Ja mogę ci podać linki z każdej strony o grach z informacją, że nic wspólnego nie będzie miało z MW, ponieważ scenarzysta pisze zupełnie inny świat. Jedyne powiązanie to ujawniona przedwczoraj informacja, że w multi będzie opcja noszenia maski i słuchawek Ghosta z MW2 (taki miły ruch w stronę fanów, bo to chyba najbardziej lubiana postać z serii).
@asperQ
MW3 klapa zgodzę się. Najgorsza gra z serii, najgorsze mapy, najgorsze wykonanie, jedynie single jakoś uszedł. W tym roku CoD zupełnie przebudowana grafika, audio, system customizacji, rozgrywka (chodzi o nowe ruchy, a nie o rdzeń), nowe tryby i parę innych. Nie wiem jak można to wszystko umieścić w DLC. MW3 mogło być DLC do MW2, bo faktycznie tak wyglądało, ale nie Ghosts. BF4 też nie mogłoby być DLC, ale na pewno nie ma tylu zdecydowanych zmian jak Ghosts. Za dużo rzeczy ściąga z CoDa jak np. tryby (chętnie bym pograł w jakiś ciekawy nowy tryb, którego nigdzie u konkurencji nie ma, ale jedyny taki w BF to chyba Rush, a inne wprowadzane były kilka lat wcześniej w CoDzie, albo CTF w Unrealu w 1999, a w BF w 2013). Właśnie przez to mnie BF zaczyna zawodzić. Dodatek Close Quarters do BF3 po prostu wyśmiałem, bo zdecydowanie core BF nie pasuje do takiej rozgrywki jak CoD. To pokazało definitywnie, że to są 2 różne gry i muszą się one skupiać na czym innym, bo w tym są najlepsze, a nie na siłę próbować naśladować.
CoDa się jeszcze do końca nie da ocenić, bo do końcowej fazy produkcji mu daleko (znacznie dalej niż BF4) i dopiero w październiku będzie można porównać filmiki z Ghosts (oczywiście PC) z betą BF4.
@up Ok zgoda nie znam wszystkich zmian wprowadzonych do Ghosts, ale w BF tego jest naprawdę dużo. Jak oba wyjdą to porównamy ocenimy ;>. Co do trybów to już są już różne wariacje ale tylko w BF widziałem tank i air superiority i scavengera.
Tryb taki jak scavenger gdzieś widziałem już kiedyś (nie wiem czy oficjalnie w grze, czy po prostu jako mod do którejś z multiplayerowej produkcji). W tank nigdy nie grałem (posiadam dodatek o czołgach, jak i wszystkie inne, ale jakoś w BF3 jazda czołgiem mnie wcale nie pasjonowała). Air superiority to o ile dobrze kojarze taka dominacja w powietrzu (mam rację? grałem może ze 2-3 razy w ten tryb i już nie pamiętam dobrze), więc po prostu przeniesiony tryb z walki naziemnej na powietrzną. Dla mnie i tak najlepszym trybem wygrywa CoD. Ten tryb to zwykłe klasyczne Search & Destroy, albo ta modyfikacja Search & Rescue. Oczekiwałem takiego trybu od dawna - połączenie klasycznego S&D z możliwością ratowania członka drużyny. Uczyni to tryb jeszcze ciekawszym. W BF3 najlepszym dla mnie trybem był Rush, bo przypominał właśnie połączenie S&D i Demolition z CoDa, ale jednak brakowało mi dobrego umiejscowienia bombsite'ów, które w większości były położone w miejscach niezwykle widocznych i osiągalnych dla snajperów z niemal każdej strony.
To, że ten tryb zostął przeniesiony w powietrze tez tworzy go orgyialnym w pewny stopniu. Bombsite według mnie były całkiem dobrze rozmieszczone, snajper jako klasa musi mieć dostęp do bombsita zeby np go uzbroić. O kampieniu nie ma mowy na niektórych mapach a na częsci jest łatwiesze, no ale balans jest całkiem w porządku. O 16 zaczyna sie konferencja z EA na gamescomie, zobaczymy :D
asperQ - > Jeżeli dla ciebie MW 3 jest klapą, to dla mnie największą klapą w serii cod jest MW 2 i BO 2. Dlaczego ? W MW 2 fabuła była dla mnie nie dopracowana, próbowałem przejść chyba z 4 razy i z tej części nie rozumiem za bardzo. Co do multi to activision nie dopracowało za bardzo z tym multim. Jak grasz w TD lub w D to gra musi szukać graczy i jak znajdzie musi znaleźć odpowiedni serwer do grania. Boże widzisz i nie grzmisz... ile ja musiałem czekać na odnalezienie serwera i dołączenie do gry (5-10 min. czekania). Brak opcji grania na dedykowanych serwerach. Jedynie w MW 3 można było. Co do BO 2 to ta część jest śmieszna jak dla mnie - Fabuła oparta w 25 roku w futurystycznym mieście SCI-FI, błagam większej chały nie mogli zrobić. Co do multi to wielkie KOPIUJ WKLEJ z MW 2, 3. Tylko nowy tryb dodali jak Wiele Drużyn do podstawowych. 0 dedykowanych serwerów.
Co do BF i CoD - to w okresie jesiennym, jak będą już premiery tych gier, to oczywiście nie zabraknie tutaj krytyków. Oni oczywiście przylecą tu i na forum będą mocno krytykować grę i BF 4 i CoD Ghosts. Jak to było w przypadku BF 3 vs MW 3. Jak zagrają, to już na forum będą mówić wszystkim czego zabrakło i czego tu nie ma. Ba BF i Cod to są gry krytykowane bardzo. Zobaczymy jak wyjdzie tzw. pojedynek - Kto wygra czy BF 4 czy CoD Ghosts. Oczywiście wielki bf pokona cod na kwaśne jabłko.
puci -> Pamiętam że był taki news, ale nigdzie nie mogę znaleźć w googlowni.
@puci3104 to co pokazali na tym press conference to było mistrzostwo :D. Co nowego do levolution, oj dużo rzeczy się niszczyło, ale rozwaliły mnie zabiegi typu gość wchodzi do wagonu w pociągu a drugi wrzuca mu granat i zamyka za soba drzwi od wagonu więżąc gościa w środku, albo wyłączanie pradu w budowlach porzez wyłączanie bezpieczników albo odcinanie kabli, włączenie noktowizji i wyrżnięcie wszystkich w środku. Ciekawe tez było powodowanie fal np strząłem z działka w gunshipie, które przykrywały wrogi helikopter. ciekawe, ciekawe, zmiana pogody na jednej mapie tez byla pokazana :) Może nie będzie tak źle ;p [link] tu chyba mozesz jeszcze zobaczyć: przewiń do 1:05:00 jakoś ;)
live-event. ea .com / gamescom / (usuń spacje i powinno działać, bo linki tutaj nei wchodzą ;p
Dedyki dla x'one, ciekawe co z pozostałymi platformami?
@asperQ
Najbardziej zapamiętam z tej konferencji zapowiadanie wszystkich DLC 2 miesiące przed premierą podstawowej wersji gry. Pewnie wszystkie mapki już gotowe, ale kasa musi się zgadzać. Owszem gra wygląda zajebiście, ale polityka firmy mnie dobija. Już kiedyś przy wpisach na twiterze najeżdżających na CoDa mówiłem, że nie kupię gry od EA, a jednak kupiłem BF3 (no i ostatnia Bundle'a za dolara), ale teraz to naprawdę przesadzili. Pogram w betę dość dużo, bo za darmo i gra fajna, ale nie kupię ze względu na to co wyprawiają z klientem. No chyba, że jak w przypadku BF3 za 70 złotych wraz z wszystkimi dodatkami w pakiecie.
@up Racja, ale to już nie specjalnie wina DICE tylko tych pip z EA co to niszczą każdą grę. Racja przesada z 5 dodatkami juz przed premierą gry, no ale do ich kupna nikt cię nie zmusza. Premium wyjdzie to sie zobaczy ile to wszystko będzie kosztować.
Ja to nie mogę się doczekać aż w multi będę grał kobietą :D. Activision ładnie zrobił tą grę i ten pomysł. W BF 4 to mają być głosy żeńskie ale w kobietę to się chyba nie wcielimy wogóle.
@asperQ
Wiesz co brak mapek mi nie przeszkadza poza pierwszym mappackiem już w dzień premiery. Do CoDa też ich nie kupuje. Ale brak trybów i broni? To już są jaja na maxa. No i standardowo osoby z premium wchodzą bez kolejki na serwer. Po pierwszej części pokazu myślałem, że kupię na pewno, ale jeśli w cenie 140-150zł mamy dostać 20% gry to szybko mi wybili to z głowy. W CoDzie dostanę jakieś 60-70% gry w dzień premiery i to w cenie 120zł. Wliczyłem oczywiście do tego singla, bo tu jest on warty dość dużo. Do tego w CoDzie będę miał dodatkowo jakiś ciekawy tryb kooperacji i Squads, a nie jak w BF4 multi i jakiś słaby singiel + 2 misje do coopa.
Edit: Żeby się nie okazało, że z BF4 zrobi się Pay2Win. Kup premium, bo inaczej nie będziesz miał tych najlepszych broni i każdy z premium cię będzie kosił.
@up
Premiumów było tyle ze kolejka i tak stała się bezsensowna bo wszyscy mieli premium. Singiel w BF4 podobno ma być niezły bo robili go goście od Bad Company 2 no ale przekonamy się. CO-OP w bf4 nie istnieje bo w 3 okazał się klapą wieć stweirdzili, że skupia sie na singlu i multi. Balans broni w Bf jest świetny, nie ma broni lepszych i gorszych w BF3 np. nienawidzona przez wszystkich m16 była delikatnie op no ale DICE znerdowało ją no i teraz jest na podobnym poziomie co reszta. Ona wcale nie była w żadnym dodatku. W premium dochodzą bronie ale spokojnie możesz się z nim równać broniami z podstawki. Co nie zminia faktu, że bez DLC tracisz duuuużo gry.
Singiel w Bad Company 2 za dobry nie był, ale na pewno lepszy niż w BF3, więc dużych oczekiwań nie mam. A co DLC to nie uśmiecha mi się wydawać 400 czy więcej złotych za jedną grę, aby mieć ją w całości. Nie jestem milionerem, żeby wydawać tyle pieniędzy na jeden tytuł. Po dzisiejszej prezentacji serce mówi kup obie, ale rozum i portfel mówią w tym roku tylko CoD :)
Dla mnie singiel w BC 2 i 3 był znakomity, tak jak i multi. Tylko nie rozumiem sensu powstawania DLC do takich gierek. DLC dla BF niszczy całą zabawę wg. mnie. Nie najgorzej jest z DLC do CoD: MW 3 i BO 2.
@up
BC2 miał jeszcze jakąś fabułę, ale totalnie fikcyjną i momentami bezsensowną, z kolei BF3 chciał zrobić klona CoDa, ale wyszło im to beznadziejnie, bo ani to jakaś fabuła wciągająca, ani misje ciekawe, po prostu marny dodatek do multi, żeby ludzie nie mówili, że za samo multi płacą 150zł w dniu premiery.