Grę oceniam pozytywnie mimo drobnych niedoróbek. Obecnie spędziłem 1310 godzin w grze i wcale tego nie żałuję. Fifa 14 była ostatnią dobrą częścią wydaną przez EA. 15, 16 to jakieś nieporozumienie a sama Fifa staje się podgrzewanym kotletem.
Oceniam tę grę na 4,5. Dlaczego ? Numer 14 męczę już dość długo i z doświadczenia wysunąłem pewne wnioski.
1. Schematyczność - non stop te same możliwości wykonania akcji, strzały, wślizgi, kartki. To wszystko jest tak oskryptowane, że można powiedzieć, że znam tę grę na pamięć.
2. Inteligencja zawodników - mógłbym rozpisywać się tutaj godzinami o śmiesznych(a po pewnym czasie bardzo irytujących) sytuacji, których dokonują "piłkarze" na boisku. To ma być gra symulator, więc ma poniekąd odzwierciedlać to co dzieje się na prawdziwym boisku. Niestety tak nie jest i gdyby w tv leciał mecz, który wyglądałby tak jak w fifie 14 to bardziej byłby to kabaret niż prawdziwy mecz. Muszę dać tu ten jeden przykład, który pojawia się dosłownie w każdym meczu: piłka lekko wybita i turla się po boisku, a pseudo piłkarze najbliżsi piłki stoją i czekają na ziomka, który nadbiega prosto z linii obrony :D
3. Nieuznane gole - osobiście trafiłem na 4 takie przypadki, gdzie trafiając w poprzeczkę lub słupek piłka odbija się wędrując za linię bramkową. W jednej sytuacji mocno uderzona piłka trafia w poprzeke, leci na dół za linię i wychodzi z bramki - nie uznana. Na 100% wpadła, bo wszystkie takie idiotyczne momenty mam zapisane w powtórkach. W drugiej - odbita od słupka, lekko przekroczyła linię, ale wybita przez obrońcę i bramka nie zaliczona. A najlepsze w tym wszystkich jest to, że również trafiła mi się sytuacja, gdzie to właśnie przeciwnik miał piłkę trochę za linią bramkową(taka sama odległość jak u mnie), wybita przez bramkarza, ale bramka oczywiście została uznana. Podobnych momentów jest o wiele więcej, ale nie będę tutaj wszystkich wypisywał.
4. Bugi i komentarz - pierwsze wiadomo, a komentarz ? Durne nic nie wnoszące dogrywki ze strony komentatorów. Ledwo co przekroczyłem połowę a ten dogaduje, że świetna możliwość do strzału, gdzie dookoła przeciwnicy. Kolejne: bramkarz złapał piłkę, ale nie według komentatora, który cały czas widział ją w akcji. To tylko dwa z wielu błędnych komentarzy. Wiem, że można komentarz wyłączyć, ale jak oceniam całość to całość bez pomijania. Takie są moje spostrzeżenia i ocena jaka do tego pasuje według mnie :)
Po kupnie gry i przegraniu w nią dość dużego czasu stwierdzam, że giereczka zasługuje na mocną 8
Ta fifa to jedna wielka komedia i tragedia piłkarze sie zachowuja w obronie jak uposledzeni zawsze musi byc kontra przeciwnika nawet jak to sa indie albo jakas druzyna z angielskiej 5 ligi kompletny brak realistycznosci kazda druzyna gra tak samo gorne pilki i gorne pilki i oczywiscie jak to w fifie juz chyba bedzie do konca zycia czyli komputer strzela tylko bramki z wrzutek nie inaczej ta gra byla chora jest i bedzie ,oczywiscie gra ma swoje pozytywy ale jest ich zbyt mało zeby ja okreslic pozytywnie szczerze mowiac kurwica mnie bierze bo grajac na zawodowcu wygrywasz ze wszystkimi a na klasie swiatowej przegrywasz z wszystkimi chyba ze masz barcelone reeal albo bayern to moze wygrasz jedna bramka non stop tylko wrzutki i wrzutki a jak chcesz zrobic akcje w srodku boiska to chyba tylko z kontry jak podasz na dobieg i czlowiek jest zmuszony do gry gora czyli fifa byla taka jak jest i nic po zatym wracam do peesa
Jedlikk jak nie grałeś w tą grę to się nie wypowiadaj, bo wszystko co powiedziałeś o tej grze to jedno wielkie kłamstwo. Lepiej wracaj sobie do tego beznadziejnego PES'a który nie ma nic wspólnego z piłką nożną.
Dobrze by było jak by na jakims nowym dobrym silniku zrobili gre
Nie mogą choć raz wydać tej gry po 2 latach ??? Przemyśleliby wtedy jakiś zaje***** silnik graficzny, konspekt gry itp. itd. gra by była wtedy na lata i każdy by się cieszył :) Ale polityka EA jest taka, żeby wydać nową edycję w celu... aktualizacji składów :D haha
odgrzewany kotlet słabo
fifa co dwa lata? jak chcecie to sobie kupujcie fifę co dwa lata. ja tam widzę ogromne pozytywne różnice w rozgrywce i nie tylko z roku na rok. fifa rządzi :))
Mowia, ze kolejna fifa to odgrzewany kotlet, ale co w pilce noznej moga zmienic? Na ksiezycu maja grac, ludzie ogarnijcie sie. To tak samo mozna powiedziec o Pro Evolution Soccer...
Jeśli nic nie chcą zmieniać, to niech nie produkują Fify. Ale cóż, to przecież EA.
Oby dałoby się poczuć zmiany w rozgrywce jak to było pomiędzy FIFA 12 a 13 :)
O nie żal!! Niech każda fifa wychodzi na nowy rok. A jak widzę to oni robią to jak najszybciej niech udoskonalą to lepiej. I znów będzie jak FIFA13 wyszła przed rokiem 2013 i trzymała się nom stop ceny 200zł a po nowym roku już trochę staniała i tak będzie z FIFĄ14 dla mnie to przesada
Fifa14 miała być na nowym silniku a jest nadal na starym? Śmiecham z EA.
Okładka gry już gotowa o matko... A słyszałem że gra będzie na nowym silniku graficznym, ale jak widze brak - Jeszcze wsparcie na XP no nie mogę.
Ta seria sięga już ku upadkowi. Non stop wydają a różnicy w każdej części nie ma.
wiecie cz w FIFIE 14 będą nowe stroje 2013/2014 ????????? proszę o odpowiedź
Up
Czemu miało by nie być ? FIFA co rok aktualizuje składy, koszulki itp.
Jest napisane w artykule ,że wprowadzają te zmiany ewolucyjnie czyli dłuuuuuuugo wy tępaki. -.-
Pozdrawiam, a fifke na pewno kupię ;)
kurde debile co piszą "tylko składy zmienią"..... nie wiem czy wiecie ale w fifie 13 jest coś takiego że masz co chyba około 2 tygodnie składy nowe aktualizowane ("ubiór"/korki zawodników , transfery , zmiany w składach itd)
więc według was 14 to będzie idealnie to samo co 13. tylko że koszulki zmienią. brawo za myślenie. zmiany pewnie w rozgrywce będą duże ale jak widać mało kto je potrafi zauważyć i docenić
tyle platform ma tylko fifka
Ciekaw jestem co z tego wyjdzie ;)
Ja na razie nie kupuje Fify,bo widzę,że nie ma poco,bo ciągle to samo.Mam Fife 09 na PS2 i myślę,że jest najlepsza...
Ludzie spokojnie przecież to tylko gra piłkarska sam gram obecnie w 13 ale zrozumcie że w tej grze nie da się dużo zmienić jedynie grafikę i poszczególne elementy w grze , to nie jest jakaś strzelanka to jest gra sportowa pozdro dla wszystkich fanów FIFY.
Czekamy, czekamy na FIFKĘ :D
Jaka Cienizna!!!
Hahahahaha jak PES ma wygrać tą ''Bitwę'' jak nie ma najważniejszych lig (Bundesliga,Premier League) ? To że macie w PES ligę mistrzów to nie znaczy że wasz PES ma jeszcze jakieś szanse na walkę z Fifą..Zobaczmy na to że w PES online jest do dup. a w Fife online jest bardzo dobrze zbudowany + FUT (Ultimate Team) czegoś takiego PES nigdy nie będzie miał bo to że PES rośnie w siłę to nie znaczy że Fifa nie rośnie.Tryb menadżerski gdzie on jest w PES jest taki kiepski że nawet sie w to grać nie da..;/ w Fifie można spędzić przed trybem menadżerskim parę dobrych godzin..I kto ty teraz wygra tą twoją ''Bitwę'' ?
jak nie ma najważniejszych lig (Bundesliga,Premier League) ?
Jeśli ktoś umie korzystać z internetu, to sobie sciągnie mody.
Jestem od jakiegoś czasu (FIFA 11) fanem FIFY, ale jednak wydaje mi się że PES 14 może ją doścignąć, w związku z tym że teraz w FIFIE nie da się za wiele zmienić. Grając w FIFE widzę tylko pojedyńcze błędy, więc jedyne co można poprawić to jakieś duperele i przynajmiej według mnie, tryb zostań gwiazdą. Pomysł na to był dobry, ale jednak ten tryb nie przypadł mi do gustu, bo EA go słabo zrobiła. Powinni trochę podpatrzeć PESA, bo tam jest to w miare dobrze zrobione, i się przyjemnie gra.
Jeszcze dwie platformy (X720, i Ds) i Fifa trzepnie rokord 10-u platform;).
Ehhhh od dziesięciu lat to samo. Nie ma mowy ,że to kupie stfu nawet nie ściągnę.
Ja nie widzę rewolucyjnych zmian, które nie mogłyby być wprowadzone do FIFY poprzedniej jako darmowy patch.
Co ci dadzą mody ? ehh wy nie myślicie jeżeli grasz na PC to sobie te mody możesz wygrać ile chcesz ale zobaczymy na tych co mają konsolę oni nie mają jak wgrać mody bez jakiegoś J-TAGA czy coś w tym stylu..Dlatego jeżeli chodzi o konsolę (a i tak większość osób właśnie gra na konsoli) to nie mają tej przyjemności z Pro Evolution Soccer co wy grając na PC dlatego tak jak mówiłem Fifa jeszcze przez długie lata będzie prowadziła w tej walce Fifa vs Pro Evolution Soccer..+ Pro Evolution Soccer jedyne co utrzymuję na tą chwile to jest możliwość gry w Lidze Mistrzów..
Czytam niektóre komentarze i sądzę, że niektórzy są tak zapatrzeni w FIFE, że aż dupę ściska albo po prostu nie potrafią logicznie myśleć. Czy dla fanów serii FIFY najważniejszy jest: tryb online, stroje, aktualizacje itp.. bo moim zdaniem najważniejszy jest gameplay który moim zdaniem w fifie od kilku serii nie zmienia się jakoś drastycznie. Owszem w Pesie też nie ale jeżeli chodzi o całokształt GAMEPLAYU to mimo wszystko PES wygrywa. Jest on "sztywny" jak to niektórzy nazywają ale tylko w pewnych sytuacjach ale gdy widze w fifie jak zawodnik ślizga się jak na łyzwach zamiast biegać po boisku to mnie troche odstrasza. O strzałach nawet nie wspomne, raz są perfekcyjne ale o wiele częściej trajektoria lotu piłki nie ma nic wspólnego z rzeczywistościa. Jestem fanem Pesa od serii 6 ale uważam, że obydwie części powinny się znacząco poprawić. Cieszy mnie fakt że to Konami wzięło się za gruntowną rewolucje jako pierwszy.
@elmayako: Co Konami wzięło się jako pierwsze za ewolucje weź sobie przypomnij dlaczego PES stracił tak wielu fanów na rzecz fify Impact Engine coś Ci to mówi. Owszem może i postaci przewracają się w śmieszny sposób czasem ale przynajmniej każdy upadek jest jakiś inny, to wprowdził Impact Engine PES jest spóźniony o co najmniej 3 lata i to że teraz próbują to jakoś nadrobić oczywiście jest na plus. Jeśli będziemy porównywać Fifę 14 i PES-a 2014 z ich poprzedniczkami to na pewno lepiej wypadnie PES, ale jeśli mamy porównywać te gry o siebie to raczej znów gracze będą podzieleni.
I nie wiem na prawdę co ludzie mają do tej serii że niby nic się nie zmieni, ja zawsze czuję że gram w inną grę gdy przesiadam się na nową wersje FIFY może grając teraz w 11 nie byłbym w stanie odróżnić jej od 12 ale różnica była, tak samo przesiadając się z 12 na 13, też odczułem skok jakościowy i w FIFA 14 na pewno też tak będzie i zupełnie inaczej będzie grało się w tę wersje w porównaniu do 13.
A pomysł z wydawaniem patch'a jest po prostu śmieszny po co mają wydawać darmowego patcha skoro mogą na tym zarobić to jest biznes. Każda duża marka tak robi. Znajdź różnicę miedzy Assasin Creed 2 a Brotherhood, poza fabułą oczywiście, coś tam niby doszło ale i tak używało się tych samych rzeczy co w dwójce, a przecież AC:B czy AC:R to były/są bardzo dobre gry.
Czekamy czekamy na Fife i Pesa bo zapowiadają sie fajnie (choć PES troszkę lepiej ;P). Według mnie nie ma juz w grach takiej atmosfery i magii gry jaka była na PS2 grając w PES...
od fifa 2009 to samo ? to ja nie wiem jak sobie wyobrazasz zmiany xd
@elmayako
Wiesz co mnie bawi jeszcze bardziej? że zachowujesz się tak samo jak Ci ludzie z Fify, broniąc PES'a, to jest paradoks :). Ja lubie i jedno i drugie, Gameplayowo dla mnie wygrywa Fifa i tyle i nie jestem jakiś zapatrzony, po prostu tak ja to widze i każdy ma swój pogląd i nie Tobie go zmieniać, każdy ma swoje zdanie więc Chillout :)
Podobno ma być ten nowy silnik...nie rozumie więc tych screenów tutaj, które wyglądają identyko co poprzednie fify..
I znowu ten sam shit wychodzi już od 10 lat mogli by już zakończyć tą gównianą serie
Bo nie będzie nowego silnika na PC. Będzie tylko na super ekstra wypasionym dekoderze TV XboxOne i pewnie na PS4.
To będzie FIFA 13,5.Prawdziwa FIFA 14 będzie tylko na Xbox one i PS4.
Ciekawe jak ta gra wyglądać będzie w praktyce ale zapowiada sie ładnie oby nic nie popsuli
Czekam z niecierpliwością :)
Pozdrawiam
[link]
A czego się spodziewaliście. EA dostała dobry hajs za technologię na wyłączność dla PS4 i Xbox One, co zwiekszy sprzedaż tych dwóch "dekoderów", bo jakby było też na PC to ludzie olaliby kupno nowych konsol na razie.
Tragedii takiej nie ma, bo przepaść nie jest az tak duża jak FIFA 10 na PC a ówczesnymi konsolami
Ten błąd w FIFIE 13 prawie wogule nie jest widoczny a w FIFIE 14 jest strasznie widoczny bo oni jak strzelają to się wykrzywiają
Nowe konsole będą o jedną generację wyprzedzały PC-ty.Nie ma co się dziwić decyzji EA.
Gra będzie bardzo podobna do ostatnich części- nie ma się czego innego spodziewać. Na pewno nie kupię!
Cienko z EA chyba w tym roku przejde na PESa.
mam pytanie skąd macie te awatary z góry dziękuje
@kacper1818@no ja też myślałem że nie będzie już FIFA na ps2 a tu zaskoczenie (14lecie ps2) !CZEKAM!
kacper1818 a no widzisz nie kazdego stac na ps3 ja mam ps2 i bardzo dobrze ze wychodzi fifka na ps2
@Erni666@Ja mam ps3 ale bez ps2 to nie mogę wytrzymać niektóre takie hity są na tą platformę że nie ma na ps3
a wojna FIFA vs PES trwa nadal.
Niesamowite.
Ludzie czy wy na serio nie mozecie grac w to co lubicie bardziej i pozwolic cieszyc sie innym z ich gry ?
Ja preferuje FIFE ale umiem docenic pare rzeczy w PESIE.
W zasadzie lubie obie gry ale jednak FIFA>PES dla mnie i tylko dziwie sie komu to moze przeszkadzac ? LOL.
@PhoneNumber@po 1 FIFA FIFA zawsze FIFA po 2 lepsze fi Fa NIŻ PES po 3 FIFA ma pl wersie a PES nie dlatego każdy woli klasyk FIFA "POZDRAWIAM"
@JORDAN BOSS@
ROTFL gosciu, twierdzisz, ze fife kupuja bo ma PL jezyk ?
Od kiedy PL jezyk jest potrzebny w grach pilkarskich ? OWNED x999
Gosciu dorosnij
@PhoneNumber@No rozumiem że chodzi o młodych każdy patrzy na grafikę licencje i komentarz,ale czy starszy gracz nie powinien bardziej normalnie spojrzeć na game@play jaki gra prezentuje i czerpać radość rozrywki.....
@JORDAN BOSS@
to wg Ciebie starsi gracze (jak rozumiem dojrzali, rzeczowi itp.) powinni grac w PESa ?
@szymonik@Co masz do FIFA 10 jest super poprawiona i odświeżona poprzedniczki FIFA 09 o LOL;<
@PHONEMOBI@LE@No jak dla mnie to na ps2 rządzi PES a na ps3 rządzi FIFA ja bym wybrał FIFA a ty? i tyle POZDRAWIAM.
Wole PES'a 2014 na PC z nową generacją niż FIFE 14 bez nowej technologi bo to będzie GÓWNO!
(@Eleganczi@k!)Co masz do FIF-y jak dla mnie to twój p-esik jest do kitu!------------>@WHATEVE@R@<------------
Messi na okładce +10 do lansu heheheh ;d rok temu też tak pisałem zobaczcie u mnie na profilu ;p
no to joł Messi DOBRZE ŻE NIE Cristian Ronaldo bo ma za dużo żel na włosów nie lubię go. Nasz MES II TO MISTRZ!.
Moze i konsole będą wyprzedzały o jedną generacje ale w grach sportowych jak narazie.
up-nie tylko---------->https://www.gry-online.pl/gry/tekken-7/z49f5<----------------
KLIKNIJ -/-
@
ehh... i znowu powtórka z rozrywki stary silnik na PC nowy na konsole i ... szkoda słów
Nic dodać nic ująć.
Pfff, nowy silnik na konsole, stary na PC. Strzał w kolano. Oczywiście i tak znajdą się osoby które kupią FIFE 14 czyli t.zw aktualizację składów do FIFY 13 za 130zł. Poczekam na 15, może ona będzie na nowym silniku...
@Aventador najpierw zagraj w demo (jak wyjdzie) a potem pogadamy
Już nie mogę się doczekać FUTa i tłumów trainerowców :)
ten Ignite będzie gówno? chciałbyś .
Gadasz tak bo Na kompa ci z tym silnikiem nie wejdzie na pc :D
gram na konsolach . lepiej się gra na nic :)
Nie podoba mi sie 9 lipna 12 13 i ta 14 tak samo :) Niczym sie od sb nie różnią do tego dla mnie fifa jest grą prostą i ledwo co można edytować czy tworzyć :P Wiekszość ludzi woli fife bo dla nich pes jest za trudny bo po angielsku a dla mnie lepszy bo edytor i wogóle :)
Zrozumcie pes robi w rozbudowanie a fifa w grafike .
Ja nie jestem ten że oceniam gry po grafice,tylko o rożnych rzeczach w grze np.gamę play itp.I PES mi się podoba ale wole FIFA o powiem 1 Lubię to i to ale FIFA rozgniata PESA.
@misteriolalista A mi się nie podoba pes do to jest nudny i ma mało trybów online (które i tak są do dupy). Mówisz, że fife ludzie kupują bo jest spolszczona, ale EA chociaż wie gdzie leży Polska i robi tłumaczenie a konami nie :) Pes może jest za trudny dla twojej babci teraz każdy gracz zna angielski na tyle by zrozumiał marnego pesika fanboyu
Graczol@i tak trzymaj zgadzam się w 100% m coś tam po co tu wchodzisz z grzecznościom lubisz tego PESA to wejdź se (2014p)zawracasz tu gitarę z tym durnym PES FIFA ZAWSZE BYŁA I BĘDZIE NAJLEPSZĄ GROM PIŁKARSKĄ W KTÓRĄ GRAŁEM!konami przyrównuję do EA.
Zamknij się nawet nie wiesz co to znaczy futbol!.
misteriolalista :: FIFA edycja po edycji może nie zmienia się aż tak bardzo. Ale kiedy po FIFA 10 włoży się do konsoli FIFA 12, widać ogromną różnicę.
FIFA 10 jest super
Super, nie super. Od tamtego czasu minęły trzy lata i kolejne edycje były zawsze lepsze. Tylko że FIFA 10 była przełomem w fizyce gry i taktyce.
Właśnie w FIFIE 10 EA zrobili sztuczną inteligencje piłkarzom
Dla mnie FIFA po wydaniu 13 stoczyła się na dno. Jeśli ktoś kupi 14 na PC, to będzie albo wielkim fanem serii albo frajerem. Ale nawet Ignite Engine można co najwyżej o dupę rozbić, cały ten shit był prerenderowany i od początku się tego domyślałem. W tym roku jestem za PESem i życzę Konami aby rozgromili EA.
@Dragoniasek@Wiem że Ea straciła zaangażowanie do gier tyle gierek Ea robiła lub można powiedzieć tworzyła NIE NAJLEPSZE;\Nie jestem zadowolony:\ a co do 13 też nie był aż takim wypałem tak rozgromili sędzię to bardzo denerwuje głupie Ea błędziki ale aż takie!!
Mam taką nadzieję że Ea napracuję się nad FIFĄ 14 i,będzie najlepszą FIFĄ STULECIA!Ple-es
spoiler start
FIFA 14?? CZY PES 2014??
spoiler stop
Ja tak myślę że FIFA.
@JORDAN BOSS@ --> Chodzi po prostu o to, że wydawanie co roku praktycznie tych samych gier jest, delikatnie mówiąc, nieuczciwe w stosunku do graczy. Jakie zmiany zaszły od 12 do 13? Drobne zmiany w obronie i kontroli piłki, aktualizacja składów i co dalej? To wszystko za 130zł. Nie pozbyli się nawet najbardziej zauważanych błędów, czyli spalone co do milimetra, taka sama animacja wszystkich kontuzji, zabugowane kolizje, drobne błędy techniczne, które nie przeszkadzały by w mniejszej ilości niż są... nie wiem, czy to jest warte kupowania co roku kolejnej części, która wprowadza takie zmiany, które uczciwy producent wydałby jako darmową łatkę. I co może osiągnąć 14? Stuprocentowy realizm fizyki jest nie do osiągnięcia na tym silniku. Po obejrzeniu trailera 14 na PC oraz konsole jeszcze obecnej generacji byłem w szoku. Nie zauważyłem żadnych zmian. Na dodatek Messi na końcu uderzył widowiskowo z przewrotki, której w prawdziwym życiu wykonać przecież nie potrafi. Ja po prostu zawiodłem się na FIFAch, mimo że kiedyś 12 była moją ulubioną grą piłkarską. Teraz liczę na Konami i ich PES.
Jak myślicie , w tym roku lepsza będzie FIFA czy PES?
Zależy na jakiej platformie. PC i stare konsole - PES, nowe konsole - FIFA...
@Kęsik@ PES był królem i można powiedzieć że jest na starszych konsolach np.PS2 to wyciśnie wszystkie poty z tej konsolki;)
A o tuż FIFA to rządzi na nowszych tak jak PS3.Mam taką nadzieję że TA FIFA będzie najlepsza na wszystkie Platformy.
Ja Raczej będe grał w PES 2014 niż tą Dupna stojącą w miejscu od paru lat FIFE...
@elegante@Każdy ma swój gust;) ja wole FIFE a ty PESA także Pozdro
Ja Raczej będe grał w PES 2014 niż tą Dupna stojącą w miejscu od paru lat FIFE...
hahahaha, jaki bełkot
Langert----> Jestem fanem FIFY ale coś czuje że w tym roku kupię PES'a 14 bo po zobaczeniu traileró,zwiastunów to fifa będzie odgrzewanym kotletem ze zmniejszonym tempem rozgrywki.EA pokazało że nas PC'towcó ma w dupie i nową lepszą fife wydaje na te głupie konsole,a KONAMI w końcu dało nowy silnik.Jak by jeszcze były wszystkie kluby licencjonowane np.ja wole 6 w pełni licencjonowanych lig (La Liga,Seria A,Premier league,Bundesliga,Ligue 1,Eredivisie) ze świetnie odwzorowanymi twarzami niż 30 lig w (tym 20 którymi nikt nie gra) z zawodnikami wyglądającymi jak kupa gówna.
Premiera FIFA- 24.09 , Pes- 20.09 To oznacza , że Twórcy Pesa nie boją się rywalizcji z Fifą.I wiedzą , że zrobili dobrą grę.Zawsze tak było , że premiery tych gier odbiegały od siebie różnicą kilku miesięcy.Myślę , że w tym roku Pes będzie lepszy od FIFY.
Wiecie może czy w wersji na PC będzie Ultimate Team ? Niestety nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat .
Wiem że będzie na PS3 a na PC niestety nie wiem;\ także Pozdro
Next geny to oczywiście FIFA. PC i stary silnik... Oni i tak wiedzą że mają tak zażartych fanów że nikt nie zauważy kopiuj-wklej... Każdy ma swój gust ale mam wrażenie że KONAMI zyska sobie wielu fanów na PC. Jednak EA nie jest takie głupie... Wiedzą, że jeśli zrobią zajebistą FIFĘ na PS4 I XBOX ONE, to potem KONAMI ich najnormalniej już nie dogoni ( a nawet jeśli już to będzie to trwało bardzo długo . Nie ukrywam że jestem fanem PES ;) ale zawsze kiedy przychodziłem do kolegi pograć na PS3, gra budziła we mnie naprawdę "szacun". Póki co żadna FIFA (konkretnie wer. 10-13) nie budziły we mnie uznania (Oczywiście na PC) Jednak PES 11-13 też odstawiłem. Na PC w latach 11-13 nie było dobrego symulatora... Ani KONAMI ani EA nie mieli zamiaru ruszyć palcem. Jednak podziwiam obydwie firmy za ich zmysł "taktyczny". EA chce sobie załatwić ludzi z PS4 I XBOX ONE a KONAMI bierze się za X360 I PS3. Co do PC KONAMI na pewno zbliży się pod względem sprzedaży a może nawet przegoni FIFĘ.
A o to moje oczekiwania ( NA PC!!!)
1. PES 9/10
2. FIFA 4/10
Liczę na dobrą grę, na grę tak dobrą jak 12, z tym że lepszą. FIFA 13 to niewypał kompletny. 12 natomiast odbierałem kompletnie inaczej. Jeśli EA nie zacznie w końcu szanować graczy ( nie zacznie ) to będziemy świadkami nowego szrotu! TAK MOI PAŃSTWO NOWEGO SZROTU! Ciekawe, czy kogoś to jeszcze dziwi w ogóle, że coś takiego może się stać. Liczę na 8.5, bo chcę dobrej FIFY. Nie wierzę jednak, że będzie to gra tak dobra, żeby móc jej dać aż 8.5 jeśli się ma trochę oleju w głowie i nie rzuca się ocenami na ślepo. W każdym bądź razie PES może wrócić na "szczyt" chwilowo i nie zdziwiłbym się gdyby tak właśnie było. Optymistyczne 8.5 .
Up większość ludzi patrzy na licencje i komentarz FIFA ma lepszą grywalność czyli popularność
@Gotyfkan Nadzieje zawsze można mieć :D Ale to niestety niemożliwe. Stary silnik, stara gra... Nie wierzę żeby coś z tego było :/
@JORDAN BOSS ja licencję do PES sobie wgram
Marbas - To nie na moje nerwy;)
No jednak w FIFIE 14 na pewno plusem jest to, że ma te licencje. Jednak czy sama gra będzie udana? To już inna sprawa... Ale nic się nie szykuję z powodu braku nowego silnika...
Hehe ciekawe czy w 14 znowu będzie reset serwerów w FUT bo w 13 hakerzy odblokowali rzadkie karty i puścili je w obieg no ale nawet jeżeli nie będzie to i tak na PC nie opłaca się grać w FUT bo i tak większość graczy leci na czitach dlatego gram na xboxie 360 bo na konsolach zwykle hakerów niema
Jak widzę pes'a 2013 i tą sztuczną inteligencje to płakać mi się chce... to nie jest gra to jest po prostu wielkie gówno w które grają fani realu bo na okładce jest ronaldo. Pes i te 5 lig to jest super miodzio zajeb... fifa i tak rozwali gównianego pesa. Pozdro fanów pes'a
PS. Dlaczego zawodnicy nie kryją swoich tylko spierdzielają gdzieś w krzaki i jeszcze jedno obrońca wyprowadza piłke i wybije w aut i to jest dla was gra roku :/ Gniot roku.
Nigdy nie byłem fanboyem ani PES'a ani FIFY i zależności która gra w danym roku jest według mnie lepsza to z tą edycją spedzam wiecej czasu mówię o wersjach Pecetowych choć z konsolowymi też miałem doczynienia ale w tym przypadku jest troche inna perspektywa oceny poszczególnych wydań. Patrząc pod kątem wersji PC Pro Evolution Soccer do roku 2010 był zawsze jakoś kilka kroków przed FIFĄ,jeżeli chodzi o gameplay i grafike za to kopanka z EA nadrabiała licencjami,trybami rozgrywki,co rok bardziej rozbudowanym i ciekawym trybem kariery czego w pro evo zawsze tego brakowało i pozostawiało gracza z lekkim niedosytem owszem pojawiały sie później
licencje UEFA i inne tryby których nazw teraz nie jestem sobie wstanie na szybko przypomnieć,ale master league kuleje do tej pory w FIFIE zawsze natomiast irytował mnie game play jak już wyżej wspomniałem było w nim strasznie mało realizmu nie było może tragedii ale do konkurenta z konami było mu daleko dopiero po wprowadzeniu next genu z konsol w FIFA 11 gra sprawiała naprawde dużo przyjemności a z roku na rok jest coraz lepiej a niestety PES od roku 2010 według mnie stanął w miejscu,ponieważ miedzy wersja z 2010 a 2013 nie prawie żadnych zmian w game play'u,sztuczna inteligencja też nie powala fifa jest gra trudniejszą i do tego ten przestarzały już silnik graficzny który już nie cieszy oka jak kiedyś i stawia PES'a w dość nieciekawym świetle. Jestem pełen nadziei co pokażą wydania z numerkiem 14 z informacji które krążą po internecie w nowym Pro Evo mają być użyte nowe silniki i ma być to krok do przodu a również fifa prezentuje się ciekawie choć jak na mój gust na pierwszy rzut oka po trailerach nie widać zbytnio zmian,ale cóż zagram i wtedy ocenie...
Fifa ma lepszy gameplay od PES i taka jest prawda. Pes już od dobrych kilku lat nie wprowadza jakichś dużych zmian po za wyglądem kiedyś grałem w Pesa i miałem o nim bardzo dobre zdanie ale po edycji 2011/12/13 niewidzę w nim nic specjalnego.Co do zachowaniu piłkarzy na boisku(mówię o PES) zgadzam się z komentującym tu "kozio"
Ja powiem tyle PES 11-13 to było najgorsze co może być. Jeśli PES 14 zrobi rewolucję do będzie miazga i zmiecie kolejną SKOPIOWANĄ fifę
@marbas02 przynajmniej w fifie gameplay jest bardziej realny a nie jak sztuczny pes w którym piłkarze na boisku nie wiedzą co ze sobą zrobić
Zgodzę się z tobą
@JORDAN BOSS@ na czym grasz w fife? bo widzę że nie tylko w dziale PC piszesz komentarza ale również innych platformach
[link]
Hahahahha nie wiem jak wam, ale dla mnie działa :D Dobrze czasem pograć w demówkę przed większością ludzi :D
Przez wiele lat grałem w PES. Praktycznie od pierwszej do szóstej części. Przeważnie byłem zachwycony. Dopiero PES 2008 mnie rozczarował, a potem było już tylko źle. Przez kilka lat była pustka, aż w końcu pojawiła się FIFA 10. Od tamtego czasu preferuję EA Sports, ponieważ aktualnie są o wiele lepsi pod względem grywalności.
PES to obecnie gra dla niepoprawnych miłośników serii. Ostatnia część to była kpina w żywe oczy. Nawet nie zaimplementowali rozgrywek ligowych. Moim zdaniem oszukali ludzi i sprzedali półprodukt. Zresztą PES niemal od zawsze to półprodukt. Jak bowiem nazwać grę, którą samemu trzeba ulepszać klepiąc samemu nowe stroje dla każdej drużyny? Mam na myśli PS3.
Rafal: ja mam KILKA FIF Na PS3 i PS2 obecnie.Ja nie za bardzo lubię grać na Pececie ale nie raz lubię pogrywać np.GTA,PES itp.Także Pozdro
No ja na PC w ogóle nie gram no może po za jedną grą (18 wheels of steel) bo na konsolach gra się o wiele lepiej(oczywiście takie jest moje zdanie)
pomimo że gra pewnie będzie miała znowu pełno niedoróbek, bugów i dziwnych.. algorytmów dotyczących gry online to i tak ją kupię, bo jest to najlepszy symulator piłki nożnej.. PES nie dorasta FIFIE do pięt co nie znaczy że FIFA jest jakaś genialna, bo jest słaba. EA strasznie tnie koszty i na 5 letnim silniku robi ciągle to samo, a modyfikacji jest bardzo mało, reszta to marketing.
Tu się tylko liczy $$
Każdy producent gier oczekuje zysków ze swojej gry ale to co robi fifa to lekka przesada jak wcześniej pisałem fifa 12 i 13 jest niemal taka sama no może po za lekkim wyglądem.Fifę 14 kupię ze względu na ultimate team bo w 13 w karierze grałem 2 mecze z czego drugi nie dokończyłem bo mi się nie chciało.UT jest bardzo dobre i to jest przewagą nad PES który niema nic ciekawego do zaoferowania choć przyznam że kariera w pro evolution soccer jest o wiele lepsza
W przypadku Ultimate Team trzeba sobie dać naprawdę bardzo, bardzo dużo czasu. Zawsze w takich przypadkach patrzę, na single player i na to, co idzie z samej płyty. Nie zgodzę się, że od dwóch lat dają to samo. Gram naprawdę dużo. Różnica pomiędzy 12 a 13 jest duża. Mam na myśli gameplay.
Rafal - A co to jest te Ultimate Team ?
A ja w ogóle nie gram w UT bo jest to głupi tryb(jak dla mnie,nie musicie się ze mną zgadzać).Pograłem trochę w to w ''dwunastce'' i jakoś te zbieranie kart z zawodnikami nie przypadło mi do gustu.Po prostu dla mnie jest to nudny tryb,wolę sobie pograć w Sezony pojedynków,lub z kumplem pozbierać zgład i zagrać 11vs11.
@JORDAN BOSS@ UT jest to tryb gry w którym tworzysz własny zespół,kupujesz piłkarzy ,piłke ,stroje itp za wygrane mecze dostajesz więcej kasy i najlepsze jest to że grasz online(z komputerem też idzie) w fifa 13 zaczynasz od piątej ligi i wspinasz się aż na szczyt czyli do pierwszej w fifie 14 będzie 10 lig więc będzie o wiele trudniej
Widzę, że niektórych naprawdę jara tryb kariery w Ultimate Team. Nie mam ochoty budować od podstaw zespołu, chyba że byłby to Zawisza Bydgoszcz z lat 1988-1992. A w ogóle to nie grajcie na PC w FIFA, ale na konsolach. Pecety strasznie kroją grywalność.
Jak dasz mi kasę na konsolę to chętnie pogram:D.A tak w ogóle jak nawet bym miał kasę na nową konsolę to i tak wolał bym kupić nowego PC'ta bo więcej będzie z niego pożytku niż z konsolki''.
@yadin każdy ma własne upodobania ja nie lubię trybu kariery bo co to za emocje grać z komputerem.UT jest dla ludzi którzy wolą zbudować swój własny skład od nowa i grać nim przeciwko ludziom z całego świata a nie jak w karierze wybrać od razu Real Madryt czy FC Barcelone
hahahha jak ja widze komentarze dzieci fify (nie chodzi tu o wiek) to śmiać mi sie chce... fifa nigdy nie byłą symulatorem tylko głupią kopanką, w której kopiesz piłkę przed siebie i "tworzysz" niesamowite sytuacje. Piszecie jak to PES sie stoczył po szóstce, owszem 2008-2011 oprócz 2010 był lipny, ale już 2012 była niezłym symulatorem, a 2013 to obecnie najlepszy symulator. a wlatach 2008-2011 grało się tylko w szóstkę bo każda fifa jest gorsza od 6 bo po porostu nie jest symulatorem. W PES trzeba pograć piłką, poczekać na kolegów z drużyny podać w odpowidnim momencie itd. dlatego dzieci fify uważają, że w PES nie da się grać bo piłkarze stoją w miejscu, a to w fifie oni wychodzą na pozycje tak nie naturalnie, że wystarczy tylko kopać piłkę do przodu. w fife 13 nauczyłem się grać w 2 dni bo miałem 2 schematy, dzięki którym "rozgrywałęm" piłkę, a w PES nie ma schematów i żeby umieć w niego grać potrzebowałem ok tygodnia bo chciałem grać tak jak w fife... Ale coż łudźcie się, że fifa jest lepsza bo nie znacie Pesika.
@Przemyslaw13 to że jesteś fanboyem pesa nie musi oznaczać że fifa jest gorsza.Ty uważasz że fifa jest nienaturalna a to w pesie piłkarze patrzą jak piłka przechodzi obok ich nóg a te strzały to totalna klapa
@rafal2284 to prawda z tymi piłkami, które przechodzą tuż obok nóg, PES ma masę takich drobnych, ale bardzo irytujących błędów, a propo strzałów, to gra się na ręcznych ustawieniach, ale lepiej grać w fife full auto i cieszyć się super akcji... hahahahhaha PES jest symulatorem, fifa jest nudna po 5 meczach i większości bramek strzelonych w ten sam sposób. Wiem, że ci nie wytłumaczę, że PES jest lepszy od fify bo jesteś zbyt ślepy, jak większość graczy fify.
@Przemyslaw13 przyznam że fifa ma zbyt niesamowite strzały ale coraz bardziej upodabnia się do rzeczywistości w pesa grałem od 10 do 13 (w szóstkę pare razy) i styl w jakim piłkarze poruszają się na boisku mówi wszystko o tej grze.Aha i jeszcze bramkarz który stoi na bramce i na poziomie beginer nie ma zamiaru bronić piłki
@Binczur i czym ty chcesz zaimponować jakimś wirusem czy jak demo fify jeszcze niema więc nie pobierajcie tego gówna po za tym jak demo może zajmować 0.01 MB powinieneś dostać bana za wciskanie ludziom takich pierdół
@rafal2284 tu nie chodzi o system strzałów to raz, dwa gra się na ustawieniach RĘCZNYCH! wtedy wszystko zależy od gracza, a nie od gry... No prosze napisz mi w jakim stylu oni się po tym boisku poruszają? hahahahah ty nie zrozumiesz, że fifa nie jest symulatorem bo jestes dzieckiem fify...
A Ty nie zrozumiesz że PES 13 jest do dupy,bo jesteś fanoboy'em. Koniec tematu.
Człowiek chce drugiemu dać dobrą radę, ale cóż jednak dzieci fify nawet nie myślą, żeby jej posłuchać. PA :***
@Przemyslaw13 piszesz w dziale fify jaki to pes jest super a tu piszą ludzie którzy mają coś do powiedzenia na temat fify a nie pesa
Każdy ma swoje zdanie,jeden lubi to, a drugi tamto.
Fajnie że EA podpisuje umowy z nowymi klubami, odwzorowując twarze zawodników i stadiony dla każdego klubu z którym podpisali umowy. Dziś potwierdzona została umowa z evertonem, pojawi się też i stadion Evertonu - Goodison Park.( wcześniej m.in. też Betis i Sevilla, czytałem że ma być też Celtic). Ja chciałbym stadiony trójki najlepszych drużyn z Portugalii (Benfica - Da Luz, Porto - do Dragao, Sporting - Jose Alvalade) Ma być tez 20 stadionów z ameryki płd. i ligi kolumbijska chilijska i argentyńska (ciekawie by było grać Boca Juniors z np. Riverplate na stadionie La Bombonera). Ciekawe czy dla reprezentacji Polski jak podpisali umowe zrobią nowe twarze (na razie wiadomo że twarze nowe będą mieli trójka z dortmundu i szczęsny) i dodadzą stadion narodowy. Wielka niewiadoma to też T-mobile ekstraklasa, ja myślę że chyba będzie na licencji jednak. Największa plotka to to że EA wykupiło licencję na ligę mistrzów (którą przecież ma konami w pesie), pojawiają się obrazki z fifa 14 od ea z logiem ligi mistrzów, więc może to prawda... superby było, Od fify 15 ma ponoć pojawić się licencjonowana Copa Libertadores. Poczekamy, zobaczymy ale zapowiada się super.
@Kali1991 wszystko pięknie ładnie ale czy te nowości o których piszą nie będą czasem na nową generację?Mam xboxa 360 i mam zamiar jeszcze pare lat na nim pograć zanim zdecyduję się na nowszą konsolę.Fakt jest taki że i tak kupię fifę 14 w sumie czekam tylko na dzień premiery ale mam nadzieję że nie będzie zbytnio podobna do 13
rafal2284 te nowości dotyczą wszystkich wersji także pc, xbox 360 i PS3
Fifa 14 to niestety odgrzewany kotlet... Tego jestem pewny na 200% ale ważne dla EA że dzieci i tak kupią. Co do PES nie mam zielonego pojęcia co z Tego będzie. Jeśli nie zrobią porządnego PESa to od roku 12 nie zagram ciągle w żadną nowszą piłkę nożna.
@Kali1991 to bardzo dobrze właśnie wyczytałem kilka ważnych informacji na temat fify 14 ale nie będę się rozpisywał macie link jak by co [link]
no żal nawet adresu nie można wkleić ale w dużym skrócie powiem że fifa 14 nie zmieni się zbytnio od 13 będą natomiast poprawione strzały zanim zawodnik odda strzał odpowiednio się ustawi tak aby wyglądało to naturalnie widziałem porównanie fify 13 a fify 14 (chodzi o strzał) i wygląda to o wiele lepiej
Mam takie pytanie o toż co to są te Coinsy co sprzedają na Allegro ?
@JORDAN BOSS@ są to monety które używasz w ultimate team aby np. kupić sobie dobrego zawodnika a akurat niemasz tyle kasy ile ci trzeba
niech zrobią coś z FUT bo budowanie składu pod tempo jest durne i bezsensowne. Ludzie robią atak pokroju Hazard-Bale-Walcott wszyscy po 90 tempo i wyżej i prują jak idioci skrzydłem aż do końca i robią ślepe wrzutki do nikogo. No ręce opadają ja hiszpańskim składem rozklepuje takich 8-0 i potem robią alt f4.. że takim ludziom wypadają takie gwiazdy.. co cóż, jak to mówią głupi ma zawsze szczęście.
jest jeszcze pare mankamentów, np. def pomocnika można przerobić na snajpera - zaiste logiczne i realne ..
a jeszcze większy bezsens to to, że da się wyciągnąć 100 zgrania z ludzi którzy nie są ze sobą ani trochę powiązani (czerwone kreski) ustawiając ich na ich pozycji i w ich formacji, no kretynizm. od kiedy na zgranie wpływa formacja? to od trenera zależy jak zespół będzie grać i nie mają oni nic do tego.
jest tego jeszcze więcej ale szkoda pisać bo EA i tak nic nie zrobi z tym, ważne żeby hajs się zgadzał a co.
@bartazlo z tą formacją to w 14 już nie będzie, zawodnicy będą musieli zagrać minimum 10 meczy aby mieli lepsze zgranie z zespołem fajnie by było gdyby dodali więcej twarzy kart trenerów.Rewolucji nie będzie to fakt ale mogli by chociaż poprawić błędy takie jak np. 90 minuta nieraz tak długo się ciągnie (45 też) że masakra kiedyś grałem z kolesiem i wygrałem 2 1 wszystkie bramki padły w 90min albo te bezsensowne faule w polu karnym czy rzut karny (ale to moim zdaniem) w którym trzeba wycelować kreską w sam środek (w fifie 11 było lepiej) bo piłkarz przestrzeli nieraz kreska zapierniczała tak szybko że masakra
Rafalos : No każdy ma swój gust ale my tu o gustach nie rozmawiamy ale jak mu nie pasi genialna FIFKA to po tu się wpisuje ?
PES nie dorasta do pięt Fifie. Dzieli ich ogromna przepaść. W PES-ie gra jest drętwa i nierealistyczna. A to że są 2 ligi na krzyż(angielska i hiszpańska) to w porównani do fify jest żenada. W Fifie mamy kilkadziesiąt lig. PES mógłby oddać Fifie licencję na ligę mistrzów i zniknąć z rynku. Było by OK :)
bo jest fanboyem pesa.Ja gram też czasami w pesa ale bardziej wolę fife bo gram tylko w ultimate team bo moim zdaniem jest najlepszym trybem online kariery nie lubię i przyznam że pes ma lepszą bo ma ligę mistrzów i europejską.Fifa może ma te swoje klubowe ME ale to nie to samo co sama nazwa LIGA MISTRZÓW.Na koniec dodam że pes ma anemiczne ruchy i dlatego w niego nie gram bo ci piłkarze biegają jakby byli przestrzelone kolana i tyle
Jebax :: Fox Engine prezentuje się jednak nadspodziewanie dobrze. Wręcz rewelacyjnie.
No tak bo w PESIE jest taka trudno powiedzieć FIFA TO FIFA I NIKT MO NIE POWIE Także Rafalos pozdrawiam i życzę ci grać w genialną FIFĘ ;)
Odgrzewanym kotletem to była fifa 12, która wygląda identycznie jak 11. Tutaj widać wszystko dopracowane, grafika ładnie, twarze zawodników, efekty itd. (chociaż powinni jeszcze światła dopracować). Chociaż i tak pewnie nie zagram to mam nadzieję, że ładnie wyjdzie.
Tyle nowych lig, tyle nowych real face ,te realne celebracje ,ten gameplay z nowymi elementami krótko mówiąc fifa 14 to kosmos R.I.P pes 14.
Nie wie ktoś czasem czy będzie w 14-tce licencjonowana T-mobile Ekstraklasa bo mi na tym bardzo zależy
Prawdopodobnie będzie czytałem na jednej ze stron że EA rozpoczyna współpracę z PZPN tak więc może być ale czy będzie?
Mam takie pytanie... czy w FIFIE 13 jest Piast Gliwice? Bo o dziwo w FIFIE 11 i 12 go nie było. Natomiast w FIFIE 14 pewnie będzie Piast, skoro jest obecnie w ekstraklasie.
@Lukdirt skoro jest w ekstraklasie to na 100% będzie tylko pytanie pod jaką nazwą i jakim herbem no chyba że ekstraklasa w 14 będzie w co wieże bo już wiele się mówi że w fifie 14 będzie poczekamy zobaczymy
Już niedługo premiera
Co ciekawe FUT będzie 15 września dostępny na przeglądarce i będziemy mogli stworzyć drużynę
Było by fajnie żeby EA dodali do tej nowej FIFY więcej realizmu np. Taki se klub Real Madryt Ma białe stroje ale jak robisz faule wślizgi itp.
To wciąż są białe :|
Albo w trakcie meczu żeby padał deszcz,śnieg i jeszcze coś jak już drużyny rozgrzane i wchodzą na murawę grają grają grają zaczęli mecz np. o 17:30-już jest 70 minuta i jak było słonecznie to pogoda żeby się zmieniła na noc :)
spoiler start
FIFA 13 Niezbyt mi się spodobała dużo minusów :|
spoiler stop
Żal mi ludzi, którzy kupią wersje na PC. Sprzedają wam odgrzewany kotlet na starym silniku graficznym, bo nowy ignite jes ttylko na next genowych konsolach. PES w tym roku rządzi, wraz z nowym silnikiem, gra wygląda obłednie.
Ja bym chciał aby przed rozpoczęciem meczu kapitanowie obu drużyn podeszli do sędziego a on rzucił monetą w celu uzgodnienia kto gra pierwszy na danej połowie boiska (tak jest w przypadku LM i LE) i aby piłkarze wychodzili na boisko z dzieciakami hehe (oczywiście w przypadku meczów ligi mistrzów czy jak to jest w fifie klubowych mistrzostw europy)no i może jeszcze ale to w najważniejszych meczach aby kibice zrobili mozaikę (w PES 14 będzie)
zamówiłem sobie fife i nie wiem czy mi wejdzie wiec proszę o pomoc.
procesor: Intel(R) Core(TM) i3-3227u CPU @ 1.90GHz 1.90 GHz
pamięć ram 4 GB
karta graficzna: Intel(R) HD Graphics 4000
NVIDIA GeFORCE GT 740M
Proszę o pomoc !!!
@igor1234 wejdz sobie na stronę Can you run it i tam program sprawdzi czy ci fifa wejdzie co prawda niema tam fify 14 ale wybierz 13 bo wymagania sprzętowe na pewno się nie zmienią
Popieram wymagania sie nie zmienia bo 13 i 14 to liczyc to samo jesli chodzi o wymagania .
Według nieoficjalnych i tajnych informacji z EA, będzie licencjonowana T-Mobile Ekstraklasa :)
Genialnie że Ea Sports zaplanowali coś nowego ;)
to w koncu w fifie 14 na pc bedzie realistyczna fizyka piłki i precyzyjny strzal tak jak w konsolach nowej generacji(ps4,xone)?
[182] Akurat miałem to wstawić. :D
NARESZCIE!
Już niedługo Premiera
A ja zamierzam kupić FIFE 13, gdyż jest tańsza od premierowej FIFY 14. I mam takie pytanie, czy w trzynastce również jest ekstraklasa a w niej m. in. Piast Gliwice?
To dziwne, bo w FIFACH 10, 11, 12 i 14 jest Ekstraklasa a w 13 niby jej nie ma?
Niby jest, ale bez licencji - bez prawdziwych herbów, logo, nazw
Dla mnie "dwunastka" jest lepsza od "trzynastki" bo tam to już przesadzili naprawdę np. Sędzia komentator jak na takiego doświadczonego studia czyli Ea Sports Game takie niedociągnięcia nie na miejscu .
to w koncu w fifie 14 na pc bedzie realistyczna fizyka piłki i precyzyjny strzal tak jak w konsolach nowej generacji(ps4,xone)?
jaguar2600
tak ma być to na pc, ale będzie to powiązane ze starym silnikiem...nowy będzie tylko na konsole
Wolałbym zęby rozwinęli bardziej tryb Kariery wirtualnej gwiazdy... żeby zarabiana kasa miała jakiś cel a nie tylko była. Na przykład zatrudnianie managerów, kupowanie jakiegoś rodzaju ekwipunku który dodaje +ileś tam do atrybutu, Luksusowych przedmiotów, domów samochodów, kursów językowych, rozwinięcie kontaktu z mediami i klubem, jakieś rozwinięte więzi z kolegami z klubu (przyjaciele, rywale, wrogowie, rodzina, itp.) co przekładałoby się na współpracę. Zmieniliby zachowania komputera podczas okna transferowego (wielkie kluby wyprzedają największe gwiazdy i kupują słabych piłkarzy, często bez potencjału) bo w 13stce aż mnie krew zalewa jak klub w którym gram wyprzedaje najlepszych piłkarzy i muszę się męczyć bo sami dużo gorsi zostali. Przywróciliby też możliwość rozwijania wirtualnej gwiazdy poza trybem kariery. Mogliby też dodać możliwość prośby o zmianę podczas meczy (bo często jak mam kontuzję lub ledwo biegnę to muszę męczyć się cały mecz)